SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Algemeen: https://www.uefa.com/uefachampionsleague/
* Coëfficiënten: https://kassiesa.home.xs4all.nl/bert/uefa/seedcl2019.html
Dit is het algemene Champions League topic. 'We gaan beginnen!', in Pauw-voice.What can change the nature of a man?
Rijp voor een gesticht als dit waar is (nu al voor een afkick-kliniek omdat die coke verslaafd is)quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:26 schreef Pizzakoppo het volgende:
Foden beter dan Messi en Iniesta. - Pep
Die Ramos, die met die baard, schijnt wel goed te zijnquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:28 schreef Zorro het volgende:
Ik denk dat Real eens moet winkelen in de verdediging.
Misschien kunnen ze Sergio Ramos halen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:28 schreef Zorro het volgende:
Ze mogen Magallan hebben.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:28 schreef Zorro het volgende:
Daar hebben ze bij Marcelo ook nooit een probleem van gemaakt.quote:
Welke Bala? Dybala.quote:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:29 schreef Coco. het volgende:
Ik heb die Varane toch wel vreselijk gejinxed met die quiz.
@:3rr0r
Veel plezier!quote:
Jij bent fan van Seth Gaaikema?quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Welke Bala? Dybala.
Zo, mijn laatste flauwe naamgrap van de dag.
België 1quote:
Eet jij jouw friet ook met mayonaise?quote:
Ik naar Boer zoekt kip.quote:
somsquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eet jij jouw friet ook met mayonaise?
Oh Champions League bestaat dat ook nog?quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:12 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Er zijn er veel afwezig ja.
@:FireFox1
@:ChevyCaprice(of hoe heet die gozer)
@:GGMM
@:Max23
etc.
De CL mist een type Ajax.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:33 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wat is dit voor gehandicaptenvoetbal.
Stewart Donald tijdje terug nog opgestapt.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ga zo weer Sunderland docu bekijken.
Genot.
Neequote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:32 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Je gaat mij niet vertellen dat je die ongein bekijkt.
Dat was om 19:25. Om 23:15 de herhaling maatquote:
Benieuwd wat Samuel en John daar van vindenquote:
Lekker Will Grigg kopen voor 3 miljoenquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:34 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Stewart Donald tijdje terug nog opgestapt.
Alles komt van Benzemagodquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:35 schreef Mykonos het volgende:
City is wel echt 10 klassen beter. Real geeft de goals weg met persoonlijke fouten, maar ze brengen verder ook he-le-maal niets.
Is die eigenlijk nog on fire?quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekker Will Grigg kopen voor 3 miljoen
Nou nee dus, zelfs in de League One bakte hij er niks van.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is die eigenlijk nog on fire?
Will Grigg's sleeping.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is die eigenlijk nog on fire?
Wat vind je van het shirt van AC Milan?quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:45 schreef Caland het volgende:
Tering
Wat is dat shirt van Juve lelijk
Dan heb je twee clubs met prachtige klassieke shirts (Inter, Juve) en dan weet je het toch nog te verneuken
Die heb ik nog niet gezienquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat vind je van het shirt van AC Milan?
Kan ermee door.quote:
En er nog mee wegkomen ookquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:49 schreef Mansjester het volgende:
WAT EEN BRILJANTE TACKLE A LA EKKELENKAMP
DE MAN DIE RONALDO ONDERUIT HAALDEquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:49 schreef Mansjester het volgende:
EKKELENKAMPEDquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:49 schreef Mansjester het volgende:
De 2-2 nadat keepertje meegaat.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:49 schreef Zorro het volgende:
Het is Juventus, dus ik verwacht zo dadelijk een doelpunt in de blessuretijd.
Levert niet zoveel geld op als je elk jaar hetzelfde shirt verkoopt /opendeurquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan ermee door.
Maar wederom, waarom zou je shit aan het thuisshirt veranderen
Ja daar heb je een uitshirt voorquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Levert niet zoveel geld op als je elk jaar hetzelfde shirt verkoopt /opendeur
madquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:51 schreef bianconeri het volgende:
Ben benieuwd hoeveel miljoen Lyon deze scheids betaald heeft. Wat een Lyon fluiter is dit zeg.
Alles om Lyon door te laten gaan.
Woestquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:51 schreef bianconeri het volgende:
Ben benieuwd hoeveel miljoen Lyon deze scheids betaald heeft. Wat een Lyon fluiter is dit zeg.
JAAAAAAAAAquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:51 schreef bianconeri het volgende:
Dan mogen ze hun geld wel terug gaan vragen na die strafschop voor "hands"quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:51 schreef bianconeri het volgende:
Ja maar een thuisshirt moet ook verkocht worden.quote:
jaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:51 schreef bianconeri het volgende:
Gek dat Juventus telkens de CL misloopt door omkoping.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:51 schreef bianconeri het volgende:
Ik zal dan wel ouderwets zijnquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar een thuisshirt moet ook verkocht worden.
En er zijn altijd mensen die dit dan juist mooi vinden.
Wat zijn z'n stats?quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:52 schreef Szura het volgende:
Haha kijk die Fransen bang zijn voor een vrije trap van Ronaldo
Kennen z’n stats zeker niet
quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:51 schreef bianconeri het volgende:
6.1/10quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Blijft bijzonder dat Marcelo blijkbaar al jaren goed speelt bij dat Lyon.
Wat was hij slecht bij PSV.
Doe dit maar niet meer.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:52 schreef Szura het volgende:
Haha kijk die Fransen bang zijn voor een vrije trap van Ronaldo
Kennen z’n stats zeker niet
Loopt ook nog zo'n gast rond die er geen klote van kon Twente .quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Bisquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:55 schreef bianconeri het volgende:
Wat een misselijke ploeg zeg dat Lyon
Alleen maar janken en schoppen de hele tijd en hebben de scheids nodig om een goal te kunnen maken.
Zie-dendquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:55 schreef bianconeri het volgende:
Alleen maar janken en schoppen de hele tijd en hebben de scheids nodig om een goal te kunnen maken.
Klinkt bijna als Juventusquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:55 schreef bianconeri het volgende:
Wie?quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Loopt ook nog zo'n gast rond die er geen klote van kon Twente .
Bij-elkaar-geraapt-zooitjegenot
quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:55 schreef bianconeri het volgende:
Goeie mandekker bij psv ,alleen had ie clown Derijck of papzak Bouma naast zich staanquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Is maar 1 wedstrijdje hoorquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:57 schreef bianconeri het volgende:
Echt ongelofelijk.
Lyon graaft zich 2 wedstrijden volledig in, scoort met mazzel en omdat de scheids ze een handje helpt.
Die vliegen er tegen City af met 10-0 en 0-10
quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:57 schreef bianconeri het volgende:
Echt ongelofelijk.
Lyon graaft zich 2 wedstrijden volledig in, scoort met mazzel en omdat de scheids ze een handje helpt.
Alsof die penal voor Juve ergens op sloegquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:57 schreef bianconeri het volgende:
Echt ongelofelijk.
BrandsGod.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:57 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Goeie mandekker bij psv ,alleen had ie clown Derijck of papzak Bouma naast zich staan
quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Oei, @:bianconeri gaat hier dik af.
Dus eigenlijk zeg je dat Juve er nóg erger af zou gaan tegen city?quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:57 schreef bianconeri het volgende:
Echt ongelofelijk.
De nieuwe Bergkamp mag ook weer een jaar langer doormodderen in de krochten van de Bundesligaquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer genoeg niet de Andersen die nu de nieuwe Laudrup is.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:59 schreef Szura het volgende:
Gokje op de kop van VI:
Depay leidt Lyon langs Juventus van De Ligt
Lyon bedoel jequote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:59 schreef Bolasie het volgende:
City gaat Juve laten zien hoe het wel moet.
Dom beleid idd,koste PSV minimaal een titelquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
BrandsGod.
Alleen maar middenvelders en aanvallers kopen en de verdediging vergeten.
Ik was daar zo viesmad over dat ik bijna ruzie op mijn werk kreeg.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
BrandsGod.
Alleen maar middenvelders en aanvallers kopen en de verdediging vergeten.
Wel zijn niveau ja.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
De nieuwe Bergkamp mag ook weer een jaar langer doormodderen in de krochten van de Bundesliga
Zeker, godswonder dat Ajax toen vier titels op rij pakte.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 23:00 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Dom beleid idd,koste PSV minimaal een titel
@doublepainquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 23:02 schreef dokter.knakworst het volgende:
Net goed voor die CR7 fanclub
Ik ga niet het plaatje posten.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 23:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zeker, godswonder dat Ajax toen vier titels op rij pakte.
Meteen strafschoppen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 23:03 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Waarom is het niet verlengen? [ afbeelding ]
Met Ajacieden?quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 23:02 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik was daar zo viesmad over dat ik bijna ruzie op mijn werk kreeg.
Leuk feitje.
Dat is alleen als de keeper een helm draagt.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 23:03 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Waarom is het niet verlengen? [ afbeelding ]
+Tetequote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:59 schreef Szura het volgende:
Gokje op de kop van VI:
Depay leidt Lyon langs Juventus van De Ligt
Altijd hetzelfde volgens @Mexicanobakkerquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 23:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
Minimaal 6 van de 8 kwartfinalisten hebben nog nooit de CL gewonnen.
Dat was een paar jaar geleden wel zo.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 23:10 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Altijd hetzelfde volgens @:mexicanobakker
Toen was de EL veel leuker.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 23:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was een paar jaar geleden wel zo.
Je zit helemaal bij het rechte eindquote:
Wel benieuwd naar.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 23:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Vanaf volgend seizoen de conference league
Gaat dat door ja?quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 23:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Vanaf volgend seizoen de conference league
Lekker manquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 23:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel benieuwd naar.
Volgens mij is wel een speeltijd donderdagmiddag om 16:00u
Denk dat het wel meevalt wat voor obscure clubjes er allemaal in die groepsfase komen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 23:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Lekker man
Beetje hoeren neuken in Macedonie
Ja de EL gaat naar 32quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 23:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Denk dat het wel meevalt wat voor obscure clubjes er allemaal in die groepsfase komen.
Doen er ook nog genoeg mee uit de grotere landen.
Horror is ook wel een zwaar gedevalueerd woord inmiddels he.quote:
Kunnen louter topwedstrijden worden inderdaad. Zie de spelers van Everton nu al warmlopen voor de topper tegen Sfintul.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 23:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Denk dat het wel meevalt wat voor obscure clubjes er allemaal in die groepsfase komen.
Doen er ook nog genoeg mee uit de grotere landen.
Waarschijnlijk, het enige wat je krijgt als je wint is een ticket voor de groepsfase EL. En financieel zal het helemaal weinig voorstellen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 23:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja de EL gaat naar 32
Maar als die grotere landen de EL al niet serieus namen sturen ze gewoon jeugdteams naar de conference league
https://kassiesa.net/uefa/files/2021-24-uefa-access-list-v1.pdfquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 23:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja de EL gaat naar 32
Maar als die grotere landen de EL al niet serieus namen sturen ze gewoon jeugdteams naar de conference league
Perfecte toernooi voor Feyenoord om wederom als eerste een prijs te winnen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 23:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk, het enige wat je krijgt als je wint is een ticket voor de groepsfase EL. En financieel zal het helemaal weinig voorstellen.
Dit jaar zeker niet. Paar jaar geleden was het wel altijd de grote real barca Bayern showquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 23:10 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Altijd hetzelfde volgens @:mexicanobakker
2014/15 voor het laatst dat die drie in de semi's stonden, joh.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 23:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit jaar zeker niet. Paar jaar geleden was het wel altijd de grote real barca Bayern show
Ik hoop niet dat Ajax snel in dat toernooi zal spelen inderdaad.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 23:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Perfecte toernooi voor Feyenoord om wederom als eerste een prijs te winnen.
Das wel flink ongunstig voor Nederland, wow. Normaal gesproken zouden we verzekerd zijn van één team in de CL, twee in de EL en dan nog twee ploegen die via Play-offs kans maken op de EL. Nu zakt dat af naar één team die minimaal CL speelt, twee ploegen die minimaal Conference League spelen en maximaal twee ploegen die via de Play-offs kans maken op de Conference League.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 23:26 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://kassiesa.net/uefa/files/2021-24-uefa-access-list-v1.pdf
De concept-entreelijst
Haha madquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:57 schreef bianconeri het volgende:
Echt ongelofelijk.
Kwaad. Woedend.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:57 schreef bianconeri het volgende:
Echt ongelofelijk.
als ze het maar uittrekt. Wil dat hockey lijf weleens zien.quote:
Hij heeft nog iets langer vakantie, gisteren aangegeven. Heeft vast en zeker te maken met het relletje.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 20:39 schreef RubenSosa het volgende:
Bij de groepsfase deden ze toch altijd de ene avond Genee en de andere Helene?
Genee toch nog even apart van rene?
Oke gemist.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 20:40 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Hij heeft nog iets langer vakantie, gisteren aangegeven. Heeft vast en zeker te maken met het relletje.
Davies kwam ie ook niet op en ik gok zo dat hij ook niet uit zijn hoofd weet wie Kimmich is.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 20:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Die Oostenrijker
Gijp weet Alaba z'n naam niet eens
quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 20:59 schreef Coco. het volgende:
Zijn er hier users die juichen voor Barcelona?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 21:05 schreef Coco. het volgende:
Welke speler is dit?diego demmeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Welke speler is dit?van der walSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
Welke speler is dit?Damn (I Think I Love You) - StarmakerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Welke speler is dit?Doet me denken aan dat uitshirt van PSV.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Welke speler is dit?Wessel DammersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zal deze feedback meenemen voor de volgende keer.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 21:08 schreef Coco. het volgende:
[..]
Leuk zo'n quiz, maar doe dat plaatje wat kleiner.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |