abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_194469784
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 23:51 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Ja als andere mensen maar hun feestje kunnen vieren.

"Ja mijnheer Jansen U heeft wel 60 jaar lang hard gewerkt, maar nu mag u depressief thuis gaan zitten.

Fijn he?

U boft toch altijd maar weer."
Een pandemie is ook niet leuk.
  zondag 9 augustus 2020 @ 09:13:13 #152
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_194469785
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 23:39 schreef Ven1972 het volgende:
Steeds meer mensen vergeten toch wel eens vaak dat ze maar 1 keer leven op deze aarde. Dus we gaan echt een keer dood... Geniet er echt van het leven... maar ook voorzichtig voor anderen is allerbelangrijkst in deze pandemie. Wees lief voor anderen... dus jongeren ook!
Iedereen leeft maar één keer dus dat genieten van je eigen leven mag dat ene leven van anderen inderdaad niet in gevaar brengen.
  zondag 9 augustus 2020 @ 09:31:26 #153
80690 hooibaal
Be prepared.
pi_194469926
quote:
PANNERDEN - De politie heeft in de nacht van zaterdag op zondag een illegaal feest in de Kijfwaard in Pannerden beëindigd. Alle aanwezige personen zijn op de bon geslingerd.

Dat schrijft de politie van Zevenaar op Facebook. ‘Er was geen vergunning voor dit feest inclusief enorme geluidsinstallatie en aggregaat’, aldus de politie.

De aggregaat is in beslag genomen. Hiernaast konden alle nog aanwezige personen rekenen op een bekeuring. Zij overtraden namelijk de noodverordening.
https://www.gelderlander.(...)-pannerden~acdd7336/

^O^ Het kan dus wel.
Brutalen hebben de halve wereld; doe mij die andere helft dan maar
  zondag 9 augustus 2020 @ 09:32:53 #154
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_194469936
quote:
De aggregaat :?
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_194470006
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 09:31 schreef hooibaal het volgende:
rsonen zijn op de bon geslingerd.

Dat schrijft de politie van Zevenaar op Facebook. ‘Er was geen vergunning voor dit feest inclusief enorme geluidsinstallatie en aggregaat’, aldus de politie.

Hehe, eindelijk. Props voor hen. Hopelijk nemen andere korpsen daar een voorbeeld aan. Dan neemt het van het zelf af.
pi_194470240
quote:
Heel goed inderdaad. Het kabinet mag van mij de boetes ook nog wel een flink stuk omhoog gooien.
pi_194470308
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 09:59 schreef Breekfast het volgende:

[..]

Heel goed inderdaad. Het kabinet mag van mij de boetes ook nog wel een flink stuk omhoog gooien.
Ja goed plan. Waardoor ze nóg minder vaak worden uitgedeeld.
I'll give you something to do
  zondag 9 augustus 2020 @ 10:18:52 #158
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_194470448
We worden lekker bang gemaakt. Het aantal besmettingen zegt natuurlijk niets zonder dat je het aantal geteste personen weet. En dan moet je die verhouding met die van de '1e golf' vergelijken.

Wat we wél weten is dat het aantal ziekenhuisopnames en doden niet significant stijgt.
  zondag 9 augustus 2020 @ 10:20:55 #159
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_194470469
De oudjes hier in de straat zijn ondertussen al weer zo bang geworden dat ze niet naar de straatbbq eind deze maand (met een strikt covid-19 plan) komen.
pi_194470499
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 23:54 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Het probleem is dat mensen graag denken in een dichotomie: mondkapjes werken óf wel, óf niet. Maar zo werkt de praktijk niet. Er is een heel spectrum tussen geen enkel effect en een heel groot effect. En per situatie zal het ergens op die schaal liggen.

Overigens is het wel heel particulier om te doen alsof iedereen zichzelf maar moet beschermen.
Daarbij hangt de werking sterk af van het type mondkapje, hoe je het opzet, hoe je het weer afzet, hoe lang je het ophoudt en of je het recycled, als dan niet goed of verkeerd.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_194470513
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 10:18 schreef leolinedance het volgende:
We worden lekker bang gemaakt. Het aantal besmettingen zegt natuurlijk niets zonder dat je het aantal geteste personen weet. En dan moet je die verhouding met die van de '1e golf' vergelijken.

ook dat zegt helemaal niks, zonder te weten wanneer men getest mocht worden.
Dus allerlei afhankelijkheden zonder het effect hiervan te weten.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  zondag 9 augustus 2020 @ 10:27:31 #162
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_194470546
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 10:24 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

ook dat zegt helemaal niks, zonder te weten wanneer men getest mocht worden.
Dus allerlei afhankelijkheden zonder het effect hiervan te weten.
Statistiek is een moeilijk en gevaarlijk iets. Door iets weg te laten wordt een compleet verkeerd beeld geschetst. Maar alles voor de sensatie he!

Kijk bijvoorbeeld naar dit filmpje, notabene gemaakt van belastinggeld:
Ook hier wordt bewust een klein detail weggelaten. Het effect moge duidelijk zijn, zie ook de reacties.

En zo gaat dat dus ook met corona :)

[ Bericht 41% gewijzigd door leolinedance op 09-08-2020 10:39:32 ]
pi_194470687
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 10:20 schreef leolinedance het volgende:
De oudjes hier in de straat zijn ondertussen al weer zo bang geworden dat ze niet naar de straatbbq eind deze maand (met een strikt covid-19 plan) komen.
feit is dat het aantal besmettingen omhoog gaan op het moment.
vorige week 2.3% positief van de +/- 100.000 getest, de week ervoor 1.3% positief met iets meer testen

die cijfers zijn gewoon bekend.

tevens zouden wij ook niet naar een straat bbq gaan aangezien mijn vrouw gewoon kwetsbaar is.
bang ? nee maar beter voorkomen aangezien we een hele uitdaging hebben als mijn vrouw besmet raakt.

die 1.5m is niet heilig ....
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
  zondag 9 augustus 2020 @ 10:40:49 #164
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_194470744
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 10:37 schreef Predator40 het volgende:

[..]

feit is dat het aantal besmettingen omhoog gaan op het moment.
vorige week 2.3% positief van de +/- 100.000 getest, de week ervoor 1.3% positief met iets meer testen

die cijfers zijn gewoon bekend.

tevens zouden wij ook niet naar een straat bbq gaan aangezien mijn vrouw gewoon kwetsbaar is.
bang ? nee maar beter voorkomen aangezien we een hele uitdaging hebben als mijn vrouw besmet raakt.
Laat je niet zo bang maken.
pi_194470761
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 10:40 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Mooi toch die eigen keuze, vrijheid en verantwoordelijkheid.
Als iemand het risico niet wel nemen gaat hij niet klaar uit next
pi_194470762
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 10:40 schreef leolinedance het volgende:

[..]

thnx henk !
  zondag 9 augustus 2020 @ 10:44:23 #167
131800 Tarado
capô de fusca
pi_194470779
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 10:42 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]

eens
pi_194470782
De opening van de scholen wordt ook weer spannen, dankzij het RIVM. In elk land ter wereld waarschuwen experts tegen het zomaar openen van scholen, maar nu het RIVM naar eigen zeggen vanwege de maatschappelijk druk de scholen sloot, kunnen ze nu niet meer terug. En dat zullen ze niet doen, want Jaap heeft nooit ongelijk. Nooit.
  Moderator zondag 9 augustus 2020 @ 10:46:52 #169
5428 crew  miss_sly
pi_194470802
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 10:42 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]

Dat kan niet, want dan leef je in angst, volgens sommige mensen. En dat kan en mag echt niet.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 9 augustus 2020 @ 10:48:03 #170
80690 hooibaal
Be prepared.
pi_194470811
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 10:44 schreef Confetti het volgende:
De opening van de scholen wordt ook weer spannen, dankzij het RIVM. In elk land ter wereld waarschuwen experts tegen het zomaar openen van scholen, maar nu het RIVM naar eigen zeggen vanwege de maatschappelijk druk de scholen sloot, kunnen ze nu niet meer terug. En dat zullen ze niet doen, want Jaap heeft nooit ongelijk. Nooit.
We hebben eigenlijk nog geen flauw idee of het veilig is, maar we doen het gewoon. Lekker experimenteren met kinderen.
  Moderator zondag 9 augustus 2020 @ 10:48:10 #171
5428 crew  miss_sly
pi_194470814
quote:
Dat laatste is niet waar. Van Dissel heeft tijdens een briefing een fout die hij bij een eerdere briefing maakte zelf ter sprake gebracht en gecorrigeerd met de juiste informatie.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_194470820
quote:
en zo gaat het RIVM lekker verder........ongelofelijk :{
pi_194470845
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 10:46 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dat kan niet, want dan leef je in angst, volgens sommige mensen. En dat kan en mag echt niet.
als je voorzichtig bent ben je gelijk een angsthaas inderdaad.....
maar als "angsthaas" heb ik vreemd genoeg nog een prima leven op het moment.

we doen alleen niet alles wat we vroeger wel zouden doen, het is allemaal geen ramp.
pi_194470857
Wacht ff. Dus een user roept iets randoms over het RIVM, dus niet iets dat het RIVM zélf heeft gezegd, en gelijk meerdere users die het RIVM daarop veroordelen.

Wat een kneuzenkermis is het hier toch soms :').
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  zondag 9 augustus 2020 @ 10:54:22 #175
80690 hooibaal
Be prepared.
pi_194470892
quote:
Bergen op Zoom gaat de komende tijd strenger controleren of mensen in restaurants, kroegen en uitgaansgelegenheden wel genoeg afstand van elkaar houden en of er niet te veel mensen binnen zijn.

Supermarkten moeten beter opletten dat niet te veel mensen tegelijk boodschappen doen en dat winkelwagentjes en -mandjes goed worden ontsmet. De Brabantse stad is naar verhouding een van de grootste brandhaarden van Nederland.

"Ik heb in de afgelopen weken gezien dat de aandacht voor de regels is verslapt. Zo houden met name jongeren nog maar weinig afstand", zegt burgemeester Frank Petter. Het gemeentebestuur maakt zich zorgen en wil volgende week kijken of er meer maatregelen nodig zijn.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)gen-daling-patienten

Zoveelste voorbeeld. Maar wel goed dat ze in Bergen op Zoom de handhaving weer steviger op gaan pakken. Je kunt niet bezig blijven met pappen en nathouden (al is dat laatste met deze temperaturen wel een goed idee :P )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')