Nee, dat kan niet. Probleem ligt bij jongeren he.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 13:32 schreef Noek het volgende:
Ouderen zijn nog steeds overal. Prima hoor, zelf weten, niet mijn leven. Gisteren stond ik rustig bij de wortels en zo'n oude stoffige lul loopt langs me heen en raakt me echt aan van achteren waarop ik natuurlijk netjes vroeg of die van me af kon blijven. Natuurlijk niet, ik zei:'Hey yo, hou es afstand, man!"
Klopt, daarnaast zijn ziektes die veel dodelijker zijn vaak veel minder besmettelijk. SARS 1 van 2003 uit China kwam ook niet in Europa en was veel minder besmettelijker, maar had wel een sterftecijfer van ca. 10%.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 12:07 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ebola is gewoon een totaal andere ziekte. Het sterftepercentage ligt op 50% en er is geen asymptomatische besmetting. Veel dodelijker, maar veel makkelijker de kop in te drukken door te isoleren o.b.v. symptomen.
Een totaal irrelevante vergelijking dus.
Er is ook geen enkele reden dat er ebola in Nederland heerst, dus de maatschappij is er totaal niet op ingericht. Het heeft dus ook geen enkele zin om te doen alsof ebola hier vrijelijk rond zou kunnen gaan.
Zoek het op?quote:
Klopt ja, en daardoor hebben heel veel mensen zich laten testen dus logisch dat het stijgt daar.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 14:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Volgens mij iets bij een moskee.
Speciaal voor jou achterwege gelatenquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 14:37 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Ik mis je ““ emoticon in de post
Sorryquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 14:36 schreef Za het volgende:
[..]
Ik heb gisteren zitten tellen voor jou, wat vriendelijker mag wel.
Tja we zijn nu al 3,5 week aan het stijgen met honderden besmettingen per dag, onderhand zou je wel wat meer opnames verwachten dan 2 per dag.quote:
Ook hier meenemen dat bij SARS1/MERS - beide corona en verwant met Covid19 - het sterftecijfer betrekking heeft op mensen die onderliggende medische aandoeningen hebben.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 14:33 schreef StarmanFR het volgende:
[..]
Klopt, daarnaast zijn ziektes die veel dodelijker zijn vaak veel minder besmettelijk. SARS 1 van 2003 uit China kwam ook niet in Europa en was veel minder besmettelijker, maar had wel een sterftecijfer van ca. 10%.
Je bedoelt nog die strandpiek die voorspeld was na Hemelvaart?quote:
Mooie cijfers.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 14:30 schreef Momo het volgende:
486 new confirmed cases (total: 57.987)
3 new fatalities (total: 6.157)
2 new hospitalisations (total: 11.971)
Je weet dat dit meer iets over je zoekgedrag zegt hequote:Op zaterdag 8 augustus 2020 15:23 schreef dick_laurent het volgende:
HAHAHA! Ok, dit verzin je gewoon niet.
Op nu.nl staat een info-filmpje over "Waarom het coronavirus heftiger is voor mensen met overgewicht".
En de reclame die ik serieus te zien krijg voor dat filmpje? BIG MACS van de McDonald's!![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |