SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Mooiquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 20:24 schreef Diaan73 het volgende:
[ afbeelding ]
Ook nog even hier....
En bedankt allemaal. Het peaceteken is trouwens geen poster maar een graffiti kunstwerk die ik zelf heb gemaakt, samen met een collega die een paar jaar geleden is overleden. Is daardoor best bijzonder.
quote:
Een jaar of 5 geleden kwam ik erachter dat ik best wel veel liedjes kende van Culture Club, terwijl ik dacht dat ik er maar 3 kende.quote:
ongetwijfeld is het weer prachtigquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 20:40 schreef DJ11 het volgende:
[..]Er is weer een nieuw album van hem uit, samen met Howling.
Nee hoor maar ik heb de tuinslang ook even naar buiten gegooidquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 20:45 schreef peaceman het volgende:
De meesten zitten nog in het vorige topic of niet?
Die vragen zich af waarom het daar zo rustig isquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 20:45 schreef peaceman het volgende:
zou wat zijn als dat zo wasquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 20:48 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Die vragen zich af waarom het daar zo rustig is
Daar is het koeler en houdt iedereen afstand.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 20:45 schreef peaceman het volgende:
afstand houden is verwarrendquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 20:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Daar is het koeler en houdt iedereen afstand.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 20:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Daar is het koeler en houdt iedereen afstand.
Oké dan. Die is mij even ontgaan.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 20:56 schreef peaceman het volgende:
Dit nummer zat afgelopen week in die docu over depeche mode
nee, sorryquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 21:04 schreef Tuned22 het volgende:
Maar just me, dus geen foto's van jou en Mickey met een mondkapje op?
ik ga zo een corona pakken...quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 21:12 schreef brother52 het volgende:
Ik was net even buiten om te kijken of het daar wat koeler is dan binnen (helaas...) maar volgens mij heb ik een egel met corona in mijn tuin, beestje is steeds aan het hoesten lijkt het.
En de Antonov onder de libelles...
Whahahaquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 21:12 schreef brother52 het volgende:
Ik was net even buiten om te kijken of het daar wat koeler is dan binnen (helaas...) maar volgens mij heb ik een egel met corona in mijn tuin, beestje is steeds aan het hoesten lijkt het.
ik vond het Bond liedje ook prachtigquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 21:14 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ze heeft ook weer een nieuw nummer uit. Klinkt ook weer prima.
Het enige doel van egels is gewoon om zoveel mogelijk lawaai te maken. Ik heb er twee in mijn tuin. Ik ontdekte ze toen ik mijn zoon vroeg of hij buiten eens wilde gaan kijken wat dat lawaai was. Zelf durfde ik niet eens te gaan kijken. Bleken het twee egels te zijn. Als ik in bed lig op mijn zolderkamer met raam open hoor ik ze nog steeds bezig in de tuin.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 21:12 schreef brother52 het volgende:
Leukquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 21:15 schreef peaceman het volgende:
We gaan nu wat zomerse liedjes horen...
Jimmy Cliff - Sunshine in the music
Dat werd tijdquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 21:15 schreef peaceman het volgende:
Het is hier ook nog 28 graden buiten....quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 21:12 schreef brother52 het volgende:
Ik ga een paar bordjes maken dat mondkapjes verplicht zijn in mijn tuin, misschien dempt dat het geluid wat.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 21:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Het enige doel van egels is gewoon om zoveel mogelijk lawaai te maken. Ik heb er twee in mijn tuin. Ik ontdekte ze toen ik mijn zoon vroeg of hij buiten eens wilde gaan kijken wat dat lawaai was. Zelf durfde ik niet eens te gaan kijken. Bleken het twee egels te zijn. Als ik in bed lig op mijn zolderkamer met raam open hoor ik ze nog steeds bezig in de tuin.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 21:15 schreef peaceman het volgende:
Jimmy Cliff - Sunshine in the music
Hier ook. Het kantelpunt om de boel open te gooien is zo'n beetje bereikt.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 21:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het is hier ook nog 28 graden buiten....
Hier zitten er ook steeds 2 ... ik heb ze vriendelijk verzocht om op te krassenquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 21:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Het enige doel van egels is gewoon om zoveel mogelijk lawaai te maken. Ik heb er twee in mijn tuin. Ik ontdekte ze toen ik mijn zoon vroeg of hij buiten eens wilde gaan kijken wat dat lawaai was. Zelf durfde ik niet eens te gaan kijken. Bleken het twee egels te zijn. Als ik in bed lig op mijn zolderkamer met raam open hoor ik ze nog steeds bezig in de tuin.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 21:18 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Hier ook. Het kantelpunt om de boel open te gooien is zo'n beetje bereikt.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 21:19 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Hier zitten er ook steeds 2 ... ik heb ze vriendelijk verzocht om op te krassen![]()
1 rende er gelijk weg, wel erg geinig om te zien.
[ afbeelding ]
Ik heb het op Lennons kamer opengegooid. Beneden en op onze slaapkamer hebben we een airco aan staan.... dat is wel erg fijn met deze temperaturen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 21:18 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Hier ook. Het kantelpunt om de boel open te gooien is zo'n beetje bereikt.
Egels hebben lak aan regelsquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 21:17 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik ga een paar bordjes maken dat mondkapjes verplicht zijn in mijn tuin, misschien dempt dat het geluid wat.
Daarom is het ws een elf...die geloven niet in sprookjes..quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 21:20 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Elf gelooft niet dat hier doedelzakken in voor komen
dat moet ie gewoon even googelenquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 21:20 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Elf gelooft niet dat hier doedelzakken in voor komen
quote:
In andermans tuin zijn ze dan toch wel schattigquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 21:19 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Hier zitten er ook steeds 2 ... ik heb ze vriendelijk verzocht om op te krassen![]()
1 rende er gelijk weg, wel erg geinig om te zien.
[ afbeelding ]
Als ze niet zo zouden 'blaffen' jaquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 21:21 schreef livelink het volgende:
[..]
In andermans tuin zijn ze dan toch wel schattig![]()
Ja, raakte in gesprek en zo.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 20:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]Nu pas?
Ik ga even de voortuin voorzien van wat water...
je zou zomaar nog 'n keer kunnen gaanquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 21:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, raakte in gesprek en zo.
Maar de supermarkt is tot 22.00 uur open, dus dik op tijd nog...
quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 21:22 schreef peaceman het volgende:
Heavy D & The Boys - Now that we found love
Dat laatste wist ik dan weer niet...quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 21:23 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ze kruipen over tegels, zijn verzot op ijspegels en sparen postzegels
quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 21:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, raakte in gesprek en zo.
Maar de supermarkt is tot 22.00 uur open, dus dik op tijd nog...
Stomme versiequote:Op vrijdag 7 augustus 2020 21:22 schreef peaceman het volgende:
Heavy D & The Boys - Now that we found love
Mijn dochter heeft een keer moeten dansen op dit nummer. Was ook een hele lekkere dans.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 21:24 schreef peaceman het volgende:
@:brother52: op Ameland draaien ze dit destijds altijd
Ja, maar het tweede pak met 24 rollen toiletpapier, gratis in de bonus, hebben we nu al in huis...quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 21:22 schreef just me het volgende:
[..]
je zou zomaar nog 'n keer kunnen gaan
en jij kunt het nu ook ?quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 21:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn dochter heeft een keer moeten dansen op dit nummer. Was ook een hele lekkere dans.
Dat zit je voorlopig goedquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 21:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar het tweede pak met 24 rollen toiletpapier, gratis in de bonus, hebben we nu al in huis...
Je bent de tweede hamstergolf alvast voor?quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 21:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar het tweede pak met 24 rollen toiletpapier, gratis in de bonus, hebben we nu al in huis...
Ze heeft het niet van mij. Laat ik het zo zeggen.quote:
Het kwam zo uit, het is niet bewust gegaan.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 21:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Je bent de tweede hamstergolf alvast voor?
quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 21:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze heeft het niet van mij. Laat ik het zo zeggen.
Let's Owl chant?quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 21:28 schreef DJ11 het volgende:
Dit nummer is onder uilen ook erg populair
Ik heb er nog nachtmerries van...quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 21:24 schreef peaceman het volgende:
@:brother52: op Ameland draaien ze dit destijds altijd
OMG, dit sleurt me terug in de tijd.quote:
sorryquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 21:30 schreef livelink het volgende:
[..]
OMG, dit sleurt me terug in de tijd.
Peaceman, draai svp even 'Working My Way Back To You'...quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 21:30 schreef livelink het volgende:
[..]
OMG, dit sleurt me terug in de tijd.
mooie tijd man. Lauw bier op de campingquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 21:29 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb er nog nachtmerries van...
quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 21:34 schreef peaceman het volgende:
The Detroit Spinners - Working my way back to you
Ja, zo kom ik nooit terug in 2020quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 21:34 schreef peaceman het volgende:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 21:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, zo kom ik nooit terug in 2020
quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 21:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, zo kom ik nooit terug in 2020
Ik ben in ieder geval weer terug in deze eeuw nu.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 21:39 schreef peaceman het volgende:
dit draaiden ze regelmatig tijdens onze vakantie
En we waren in Spanje (Gran Canaria)quote:
Shit, even boodschappen opruimen en alsnog dit missen...quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 21:34 schreef peaceman het volgende:
echt nieuw is ie niet, maar deze dus:quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 21:41 schreef livelink het volgende:
Hebben jullie geen recente zomerhit meegenomen van de vakantie? Dit is toch al weer behoorlijk oud.
En de Banana song natuurlijk....quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 21:41 schreef livelink het volgende:
Hebben jullie geen recente zomerhit meegenomen van de vakantie? Dit is toch al weer behoorlijk oud.
Ik heb 'm gehoord, maar mogelijk hebben anderen die gemist?quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 21:52 schreef peaceman het volgende:
zal ik later die van king princess nog een keer draaien?
Heb vooral de vraag gesteld omdat het een geweldig nummer is.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 21:54 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb 'm gehoord, maar mogelijk hebben anderen die gemist?
Lekker danquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 21:54 schreef peaceman het volgende:
Admiral Freebee - The Worst is yet to come
quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 21:54 schreef peaceman het volgende:
Van mij mag je!quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 21:52 schreef peaceman het volgende:
zal ik later die van king princess nog een keer draaien?
Mmm. een beetje agressief.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 21:54 schreef peaceman het volgende:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:03 schreef peaceman het volgende:
Esther & Abi Ofarim - Cinderella Rockafella
quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:03 schreef peaceman het volgende:
Esther & Abi Ofarim - Cinderella Rockafella
quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]Brings back sweet memories: mijn oma heeft dit samen met haar zus geplaybackt op de camping. Ik was toen een jaar of 15 denk ik.
lang, lang geleden dus...quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]Brings back sweet memories: mijn oma heeft dit samen met haar zus geplaybackt op de camping. Ik was toen een jaar of 15 denk ik.
En toen begon je inmiddels befaamde plee bek carriere...quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:05 schreef Diaan73 het volgende:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:05 schreef Diaan73 het volgende:
Ik zie ze zo weer op het podium staan.
Dat is toch die band van The Voice?quote:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is toch die band van The Voice?
jaquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:07 schreef MadMaster het volgende:
Vraagje: Heeft iemand hier eerder van Jasper Steverlinck gehoord?
Ik niet....quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:07 schreef MadMaster het volgende:
In de winter werd het repertoire al doorgenomen, werd kleding gefabriceerd en werden verplichte repetities op donderdagavond gestart. De familie moest shinen van de zomer...quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:07 schreef Diaan73 het volgende:
Iedereen deed in die tijd mee met de playbackshow. Je had er een voor volwassenen en een voor kinderen. Bij de hele familie van mijn moeders/oma’s kant stond in die tijd op de camping en deden overal actief aan mee.
Ja maar ken hem alleen van naam.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:07 schreef MadMaster het volgende:
De naam zegt me wel vaag iets.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:07 schreef MadMaster het volgende:
Kan je iets van hem draaien?quote:
hij is van Arid o.a. maar ik heb geen muziek van hemquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan je iets van hem draaien?
Hoorde hem vandaag voor het eerst en was wel aangenaam verrast...
OK, andere keer dan maar...quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
hij is van Arid o.a. maar ik heb geen muziek van hem
Haha nee in de winter hadden we bijna geen contact met ze. Ze hadden bijna allemaal een vaste plaats en stacaravan. Het kampeerseizoen begon danmet Pasen en vanaf dan gingen we er elke weekend (was een half uurtje rijden) naartoe en ook in de zomervakantie (5 weken lang). En dat vanaf mijn 3e tot en met mijn 18e ofzo. Als kind was dat geweldig maar ik zou er nu niet aan moeten denken.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In de winter werd het repertoire al doorgenomen, werd kleiding gefabriceerd en werden verplichte repetities op donderdagavond gestart. De familie moest shinen van de zomer...
Ik hoop het. Dan misschien een show waar ik ook daadwerkelijk echt over nagedacht heb.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:13 schreef livelink het volgende:
Ik ga afhaken, peaceman. Respect dat jij het zolang volhoudt terwijl je om 04.00 al wakker was, maar ik red dat vanavond niet.
Dank je wel voor een leuke en lekkere show. Snel nog een keer?
Trustenquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:13 schreef livelink het volgende:
Ik ga afhaken, peaceman. Respect dat jij het zolang volhoudt terwijl je om 04.00 al wakker was, maar ik red dat vanavond niet.
Fijne avondquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:13 schreef livelink het volgende:
Adios livelink!quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:13 schreef livelink het volgende:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:15 schreef just me het volgende:
Ik ga afsluiten, het is zo warm boven !
Even afkoelen in de tuin.
dank voor de muziekjes en gezelligheid
![]()
Ciaoquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:15 schreef just me het volgende:
![]()
Fijne avondquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:15 schreef just me het volgende:
![]()
Ik ken het wel, mijn tantes hadden bijna allemaal ook een stacaravan op dezelfde camping in Nijkerk, ik geing er vaak van de zomer naar toe.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Haha nee in de winter hadden we bijna geen contact met ze. Ze hadden bijna allemaal een vaste plaats en stacaravan. Het kampeerseizoen begon danmet Pasen en vanaf dan gingen we er elke weekend (was een half uurtje rijden) naartoe en ook in de zomervakantie (5 weken lang). En dat vanaf mijn 3e tot en met mijn 18e ofzo. Als kind was dat geweldig maar ik zou er nu niet aan moeten denken.
Rust zacht...quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:15 schreef just me het volgende:
![]()
Ja precies dat allemaal. Al heette het Spel zonder Grenzen bij ons Zeskamp en ging het er erg fanatiek aan toe. Gemiste kans om geen playback show te hebben.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken het wel, mijn tantes hadden bijna allemaal ook een stacaravan op dezelfde camping in Nijkerk, ik geing er vaak van de zomer naar toe.
Zij deden ook altijd met van alles mee (badminton, bingo, tombola, klaverjassen, spel zonder grenzen etc.), maar playback shows kan ik me niet herinneren...
Ik ken Zeskamp van TV. Was met Dick Passchier. Het dorp waarin ik opgroeide is ooit eens een heel eind gekomen (tweede in de finale, meen ik)quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja precies dat allemaal. Al heette het Spel zonder Grenzen bij ons Zeskamp en ging het er erg fanatiek aan toe. Gemiste kans om geen playback show te hebben.
En bingoIk vond dat geweldig en nog steeds vind ik het leuk. Twan en Lennon ook.
![]()
Dat was ook leuk om te kijken...quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:22 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik ken Zeskamp van TV. Was met Dick Passchier. Het dorp waarin ik opgroeide is ooit eens een heel eind gekomen (tweede in de finale, meen ik)
Elk gehucht heeft daar zo'n beetje aan meegedaan (al heette het op TV Spel Zonder Grenzen, omdat er steden en dorpen uit alle Europese landen aan meededen) en vaak scoorde Nederland wel aardig.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:22 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik ken Zeskamp van TV. Was met Dick Passchier. Het dorp waarin ik opgroeide is ooit eens een heel eind gekomen (tweede in de finale, meen ik)
Spel Zonder Grenzen was internationaal, Zeskamp was nationaal.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Elk gehucht heeft daar zo'n beetje aan meegedaan (al heette het op TV Spel Zonder Grenzen, omdat er steden en dorpen uit alle Europese landen aan meededen) en vaak scoorde Nederland wel aardig.
Voor die tijd was het ook echt een spektakel...
Dit kan helpenquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Fijne avondWij kunnen als het donker is meestal niet buiten zitten.... je wordt daar lek geprikt door muggen.
![]()
Ik hou me aanbevolen voor goede en werkende tips.
Fijne avondquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:29 schreef Tuned22 het volgende:
Ik ga er ook vandoor peeps.... bedankt en een fijne voortzetting.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:29 schreef Tuned22 het volgende:
Tot de volgende keerquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:29 schreef Tuned22 het volgende:
Ben bang van niet. Zegt me zo ook niks. Maar weet qua titel misschien wel een alternatief.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:32 schreef MadMaster het volgende:
Heb je Long Hot Summer van Galaxy Lin?
Hmmm, je hebt gelijk, zie ik net, maar ik kan me de NL variant niet herinneren...quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:28 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Spel Zonder Grenzen was internationaal, Zeskamp was nationaal.
Band van o.a. Robbie van Leeuwen (Shocking Blue) en Rudy Bennett...quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ben bang van niet. Zegt me zo ook niks. Maar weet qua titel misschien wel een alternatief.
Ik wel, omdat het hier in het dorp een enorme happening was.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hmmm, je hebt gelijk, zie ik net, maar ik kan me de NL variant niet herinneren...
welterustenquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:39 schreef MadMaster het volgende:
Ik trek de stekker er hier uit, dank voor de muzieken, Peaceman!
Fijne avondquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:39 schreef MadMaster het volgende:
Tot laterquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:39 schreef MadMaster het volgende:
Ook tot laterquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Fijne avond
Ik ga ook afsluiten maar luister nog wel even mee.
ja kloptquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:49 schreef brother52 het volgende:
Ik moet mijn show voor komende donderdag even aanpassen
Donderdag is de 13e toch?
Dan heb ik bijna een show klaarstaan voor donderdag.quote:
Peace had je net wat verkoeling gegeven, ga je wegquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:57 schreef DJ11 het volgende:
Ik ga er ook een punt achter zetten. Het is erg warm in de computerkamer, dus ik ga wat verkoeling zoeken. Bedankt voor de fijne muziek Peaceman
graag gedaan!quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:57 schreef DJ11 het volgende:
Ik ga er ook een punt achter zetten. Het is erg warm in de computerkamer, dus ik ga wat verkoeling zoeken. Bedankt voor de fijne muziek Peaceman
goed argument welquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:57 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Peace had je net wat verkoeling gegeven, ga je weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Goedemorgen deze morgen.quote:
Om rustig af te kicken waren de kabouters gisteren even hier terwijl Merel en man dingen aan het regelen waren voor het nieuwe huis en vandaag wordt de verjaardag van de kabouter gevierd die morgen 6 jaar gaat worden.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 07:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen deze morgen.
Al een beetje bijgekomen van de vakantietrip?
Goedemorgen livelink.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 07:35 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen Melting en just me![]()
Hoewel ik nog best even had blijven liggen ben ik toch om 07.00 maar opgestaan om alles tegen elkaar open te kunnen zetten. Ik wil die temperatuur in huis toch zo leefbaar mogelijk houden.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 07:35 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen Melting en just me![]()
Hoewel ik nog best even had blijven liggen ben ik toch om 07.00 maar opgestaan om alles tegen elkaar open te kunnen zetten. Ik wil die temperatuur in huis toch zo leefbaar mogelijk houden.
Dat is jammer, maar begrijpelijk dat ze niet komen dan.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 07:35 schreef just me het volgende:
[..]
Om rustig af te kicken waren de kabouters gisteren even hier terwijl Merel en man dingen aan het regelen waren voor het nieuwe huis en vandaag wordt de verjaardag van de kabouter gevierd die morgen 6 jaar gaat worden.
Er is voor vandaag gekozen omdat Junior en familie dan ook langs konden komen maar die hebben last van een maag-darm virus en die hebben dus afgezegd. Ze vieren het nu rustig in de tuin met een zwembadje voor de kinderen.
Nee hoor, mijn chauffeur staat om 09.15 uur voor de deur en dan gaan we naar Hilversumquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 07:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is jammer, maar begrijpelijk dat ze niet komen dan.
Kunnen ze het nu rustig vieren. Vieren ze het bij jouw thuis of bij hun?
En gefeliciteerd alvast met de kabouter!
6 jaar al! Wat vliegt de tijd.
Drukke tijd voor Merel en de kabouters. Maar een zwembadje is altijd goed.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 07:35 schreef just me het volgende:
[..]
Om rustig af te kicken waren de kabouters gisteren even hier terwijl Merel en man dingen aan het regelen waren voor het nieuwe huis en vandaag wordt de verjaardag van de kabouter gevierd die morgen 6 jaar gaat worden.
Er is voor vandaag gekozen omdat Junior en familie dan ook langs konden komen maar die hebben last van een maag-darm virus en die hebben dus afgezegd. Ze vieren het nu rustig in de tuin met een zwembadje voor de kinderen.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 07:39 schreef just me het volgende:
[..]
Nee hoor, mijn chauffeur staat om 09.15 uur voor de deur en dan gaan we naar Hilversum
Die kabouters vermaken zich wel met dit weer in een zwembad inderdaad.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 07:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Drukke tijd voor Merel en de kabouters. Maar een zwembadje is altijd goed.
We zijn ook heel benieuwd hoe het gaat met het zwembadje in cominatie met de puppyquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 07:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Drukke tijd voor Merel en de kabouters. Maar een zwembadje is altijd goed.
Er past best wel n zwembadje op je balkonquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 07:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Die kabouters vermaken zich wel met dit weer in een zwembad inderdaad.
Zou er zelf ook bijna 1 willen.
Puppy in the pool!quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 07:44 schreef just me het volgende:
[..]
We zijn ook heel benieuwd hoe het gaat met het zwembadje in cominatie met de puppy
quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 07:45 schreef just me het volgende:
[..]
Er past best wel n zwembadje op je balkon
en als het water weg moet hoppa naar beneden met dat badwaterquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 07:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik zie me al in het zwembadje liggen.
Volgens mij wonen ze er nog niet. Ik heb ze nog niet gezien namelijk.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 07:48 schreef just me het volgende:
[..]
en als het water weg moet hoppa naar beneden met dat badwater![]()
heb je trouwens leuke/aardige nieuwe buren ?
is dit de stilte voor de storm..quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 07:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Volgens mij wonen ze er nog niet. Ik heb ze nog niet gezien namelijk.
Ze huren het vanaf 1 augustus, dus had ze onderhand wel verwacht te zien overhuizen.
zal bij jou in het appartementen complex wel meevallenquote:
Dat denk ik ook wel.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 07:57 schreef just me het volgende:
[..]
zal bij jou in het appartementen complex wel meevallen
quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 08:27 schreef livelink het volgende:
Het tegen elkaar openzetten was ik toch wat laat mee. Morgen de wekker om 05.00 zetten.
Ja, maar de beloning is ook groot. Ik begon vanochtend met 24,5 graad in huis en ik heb het maar naar 24 terug weten te krijgen. Daar is ruimte voor verbetering.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 08:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is wel heel vroeg op je vrije zondag.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 08:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar de beloning is ook groot. Ik begon vanochtend met 24,5 graad in huis en ik heb het maar naar 24 terug weten te krijgen. Daar is ruimte voor verbetering.
quote:
Hier valt het mee. Airco en ventilator.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 08:59 schreef Melting het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Hoe warm is deze warmte?
Vakantiegangerquote:
Groot gelijk.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 09:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Hier valt het mee. Airco en ventilator.
Straks even rondje op de motor voordat het is echt warm wordt....
Goedemorgen.quote:
Niet in absolute zin, nee...quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 09:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Nog niet wakker dan?
Lekker binnen blijven vandaag dan.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 11:15 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Wij hebben een heel programma achter de rug... We stonden om half 9 al bij de auto wasstraat en daarna naar verschillende winkels voor de boodschappdn. Nu hoeven we niet meer weg.
Van harte just me en veel plezier!
In ieder geval totdat de zon uit de achtertuin is. Dan kunnen we daar nog wel lekker zitten tot het donker wordt.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 11:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Lekker binnen blijven vandaag dan.
Dankje, dar vinden wij ook.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 11:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Diaan, mooi die witte meubels bij de oranje muren, heel ander sfeertje zo. Hier stond het in de planning dat Symph het bed ook wit zou schilderen, maar daar was uiteindelijk geen tijd meer voor voor de verhuizing en nu gaan we het bed niet meer uit elkaar halen
Mooi behang... Zoiets wilde ik ook maar dan met oranje maar helaas was peaceman het daar niet mee eens. Toen is het oranje geworden met posters.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 11:34 schreef Doedezemaar het volgende:
We hebben zo’n Auping zonder hoofdeinde, dus het valt redelijk weg, maar wit was mooier geweest. We hebben dit behang https://www.gamma.be/nl/a(...)ise-31-362/p/B444957 en deze nachtkastjes https://www.fonq.nl/product/kartell-componibili-kast/91495/
Misschien kun je je zoon vragen om mee te helpen?quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 11:49 schreef livelink het volgende:
Wij krijgen vanavond vrienden op bezoek. Ik weet niet of het slimmer is om dan buiten te zitten of binnen. Als we buiten gaan zitten moet ik de tuin nog een beetje op gaan knappen. Daar heb ik helemaal geen zin in eigenlijk met deze hitte.
Binnen heb ik de temperatuur ook niet meer echt onder controle, jammer genoeg.
Buiten ook. Dit is eigenlijk geen temperatuur om gezellig bezoek te ontvangen. Wij zijn vanochtend wel even naar mijn ouders geweest voor boodschappen en klusjes in huis, maar mijn ouders hadden de temperatuur binnen nog wel onder controle. Beter geïsoleerd huis en zonneschermen maken toch wel wat uit.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 11:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Misschien kun je je zoon vragen om mee te helpen?
Binnen blijft het waarschijnlijk heel de dag nog wel heet binnen.
In Limboland heb je toch mergelgrotten? Gewoon daar gaan wonenquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 12:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Buiten ook. Dit is eigenlijk geen temperatuur om gezellig bezoek te ontvangen. Wij zijn vanochtend wel even naar mijn ouders geweest voor boodschappen en klusjes in huis, maar mijn ouders hadden de temperatuur binnen nog wel onder controle. Beter geïsoleerd huis en zonneschermen maken toch wel wat uit.
Deels onder de grond wonen heeft echt voordelenquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 12:36 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
In Limboland heb je toch mergelgrotten? Gewoon daar gaan wonen
Zeker, heb ooit een zo'n programma gezien waar ze zo'n huis bouwden, isolatie etc. is dan echt ideaal.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 12:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Deels onder de grond wonen heeft echt voordelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 12:57 schreef Rafeiro het volgende:
Er lurkt iemand mee
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Ik heb een Top 7000+ en die noem ik 'Favorieten' in Spotify.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 18:55 schreef DJ11 het volgende:
Zo, een grote stap gezet in het samenstellen van mijn nieuwe Top 200 allertijden
Ik heb nu bepaald welke nummers eruit gaan en welke erin komen. Zoals de vlag er nu bijhangt, zijn er 39 nieuwe binnenkomers.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 12:57 schreef Rafeiro het volgende:
Er lurkt iemand mee
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij is leuk.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |