abonnement Unibet Coolblue
pi_194449644
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 20:59 schreef SuperKaas het volgende:
Maar waarom zou je die lieverd willen zijn, terwijl biologische papa precies weer hetzelfde gaat doen bij een onvermoedend GroenLinks meisje..?
Wat zal het de moeder van een kind nou een worst zijn wat dr ex doet?

Dat mis ik echt even.

Misschien moet je zelf eens het goede voorbeeld geven en niet overal die piemel instoppen.
pi_194449649
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 21:01 schreef SuperKaas het volgende:

[..]

Goede vraag. Analyseer mij, zou ik zeggen.
Ik heb werkelijk waar geen idee. Als je graag een gefrustreerde betaman wilt zijn en blijven denk ik? pls enlighten me

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 07-08-2020 21:02:48 ]
pi_194449667
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 21:02 schreef Chia het volgende:

[..]

Ik heb werkelijk waar geen idee. Als je graag een gefrustreerde betaman wilt zijn en blijven denk ik?
Kan allemaal kloppen. Ik vind de gemiddelde Nederlandse vrouw nou niet bepaald aantrekkelijk, met haar tattoos, obesitas en -tig exvriendjes.
pi_194449675
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 21:03 schreef SuperKaas het volgende:

[..]

Kan allemaal kloppen.
Maar wat denk je nou zelf? pls enlighten me
pi_194449677
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 19:07 schreef Azula het volgende:

[..]

Lekker lullig voor de mensen die alleenstaande ouder zijn omdat hun partner is overleden ofzo. Mongool.
Mja of dat hun ex nou eenmaal een hork/heks was..

Beter er gewoon bij blijven dus voortaan.
  vrijdag 7 augustus 2020 @ 21:07:11 #206
11170 jerney
catlady 4life
pi_194449728
Gezellig hier. :P

Als je haar leuk vindt, gewoon niet zo moeilijk doen en daten. Kun je altijd nog zien hoe je je erbij voelt.

Ik ben niet zo kindminded, maar toen mijn ex in het begin vroeg of ik het niet erg vond dat hij een kind heeft, was ik een beetje verbaasd. Ik had daar nog niet echt over nagedacht, ik vond hem gewoon leuk en daarna zien we wel weer. Gelukkig was zijn kind leuk en makkelijk. Denk dat dat ook wel scheelt. :P Als je je van tevoren zo limiteert, loop je misschien wel een hele leuke vriendin mis. :)
  vrijdag 7 augustus 2020 @ 21:08:50 #207
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_194449747
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 20:59 schreef SuperKaas het volgende:
Maar waarom zou je die lieverd willen zijn, terwijl biologische papa precies weer hetzelfde gaat doen bij een onvermoedend GroenLinks meisje..?
Jij hebt een heel raar beeld over zowel vrouwen, mannen, kinderen als de dynamiek tussen dergelijke personen.
Elk alleenstaande moeder zou in haar handjes wrijven dat jij niet in ze geïnteresseerd bent.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_194449859
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 21:08 schreef M1stral het volgende:

[..]

Jij hebt een heel raar beeld over zowel vrouwen, mannen, kinderen als de dynamiek tussen dergelijke personen.
Elk alleenstaande moeder zou in haar handjes wrijven dat jij niet in ze geïnteresseerd bent.
Dat heeft ongeveer elke vrouw met kind (alleenstaand of niet) in dit topic al gezegd.

Maar hij blijft overtuigd van het eigen gelijk.
  vrijdag 7 augustus 2020 @ 21:19:05 #209
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_194449949
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 21:03 schreef SuperKaas het volgende:

[..]

Kan allemaal kloppen. Ik vind de gemiddelde Nederlandse vrouw nou niet bepaald aantrekkelijk, met haar tattoos, obesitas en -tig exvriendjes.
De incel-sirene gaat heel hard nu
  vrijdag 7 augustus 2020 @ 21:38:54 #210
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_194450298
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 21:19 schreef Hexagon het volgende:

[..]

De incel-sirene gaat heel hard nu
Robin, to the incelmobile!
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_194450449
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 21:38 schreef M1stral het volgende:

[..]

Robin, to the incelmobile!
:D
pi_194451517
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 21:19 schreef Hexagon het volgende:

[..]

De incel-sirene gaat heel hard nu
Heb je al langer last van onzekerheid?
pi_194454134
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 21:02 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Wat zal het de moeder van een kind nou een worst zijn wat dr ex doet?

Dat mis ik echt even.

Misschien moet je zelf eens het goede voorbeeld geven en niet overal die piemel instoppen.

Denk niet dat hij de kans krijgt om z'n piemel ergens in te stoppen. _O- :')
pi_194454475
Wat eerder is gezegd, het ligt vaak aan je leeftijd hoe je erover denkt. Toen ik na een relatie weer single was (Ik was toen 29-30) zat ik beetje in dezelfde situatie en ik herken je twijfel.
Je kunt iemand echt heel leuk vinden maar als degene een kind heeft krijg je er ook gelijk een ex bij. Dat zijn toch dingen waar je wel over na moet denken. Wat ik eigenlijk het belangrijkste argument vind is dat ik zelf graag alles vanaf het begin mee wil maken, vanaf de zwangerschap en geboorte. Dat is zo’n bijzondere periode. Als iemand dan al 2 kinderen heeft zou ik een derde toch niet zien zitten en zou ik die ervaring nooit hebben.
En verder (al is dat minder relevant) wilde ik graag nog een wereldreis maken en met een partner met kind gaat dat wat lastiger. Toen ik 29 was, was ik er nog niet aan toe om te settelen met een partner met een kind.

Ik vind die zwart / wit reacties wel apart. Ik snap beide kanten (de ongenuanceerde daargelaten) eigenlijk wel.
Stel dat je zou kunnen kiezen tussen twee dates waar je even veel op valt, de één heeft een kind, de ander niet. Wat zou dan je voorkeur hebben?
  zaterdag 8 augustus 2020 @ 09:31:25 #215
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_194454766
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 09:02 schreef MisChrartin het volgende:
Stel dat je zou kunnen kiezen tussen twee dates waar je even veel op valt, de één heeft een kind, de ander niet. Wat zou dan je voorkeur hebben?
Wat dacht je van degene met wie je de beste klik hebt? Voorkeur is zo nietszeggend wanneer je gevoel opsteekt.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  zaterdag 8 augustus 2020 @ 09:35:04 #216
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_194454805
quote:
1s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 23:29 schreef ender_xenocide het volgende:

[..]

Omdat het 9 van de 10 keer gezeik oplevert door gedoe tussen exen of absoluut niet mogen bemoeien met de opvoeding(hoeft niet eens vanuit moeder te komen, kan ook de niet meewerkende ex zijn) etcetc.
Nee joh, het zal echt wel voorkomen.
Maar wat ik vooral zie om me heen en bij mezelf, is dat het best goed gaat.

Kijk naar hoe ze praat over de vader van haar kinderen, is dit met respect en gaan ze goed met elkaar om denk ik dat bovenstaande niet snel zal gaan spelen.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_194454848
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 09:35 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Nee joh, het zal echt wel voorkomen.
Maar wat ik vooral zie om me heen en bij mezelf, is dat het best goed gaat.

Kijk naar hoe ze praat over de vader van haar kinderen, is dit met respect en gaan ze goed met elkaar om denk ik dat bovenstaande niet snel zal gaan spelen.
Ik zou dan ook op voorhand niet een vrouw met kind afwijzen, maar net zoals met elke andere vrouw aftasten wat voor vlees er in de kuip zit.
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
pi_194454858
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 09:02 schreef MisChrartin het volgende:
Wat ik eigenlijk het belangrijkste argument vind is dat ik zelf graag alles vanaf het begin mee wil maken, vanaf de zwangerschap en geboorte. Dat is zo’n bijzondere periode.
Dat is inderdaad een goed argument imho. ^O^
  zaterdag 8 augustus 2020 @ 09:47:32 #219
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_194454940
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 09:39 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Dat is inderdaad een goed argument imho. ^O^
Tevens het ideale argument voor wegloopvaders. Je moet tenslotte alles eens meegemaakt hebben :+
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_194454956
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 09:39 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Dat is inderdaad een goed argument imho. ^O^
Verrassend, een kindgericht argument is wel een goede. Ik ga even checken of ik niet per ongeluk in OUD zit.
  zaterdag 8 augustus 2020 @ 09:50:04 #221
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_194454978
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 09:31 schreef M1stral het volgende:

[..]

Wat dacht je van degene met wie je de beste klik hebt? Voorkeur is zo nietszeggend wanneer je gevoel opsteekt.
Dit dus!
pi_194454992
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 09:47 schreef M1stral het volgende:

[..]

Tevens het ideale argument voor wegloopvaders. Je moet tenslotte alles eens meegemaakt hebben :+
Dat je alles moet hebben meegemaakt hoor je mij niet zeggen. Gelukkig mag iedereen voor zichzelf bepalen aan welke dingen hij of zij waarde hecht. Dat is waar het om draait. De ene tilt meer aan iets dan de ander. Laat mensen lekker zelf bepalen waar zij meer waarde aan hechten zeg, ipv dat voor hun in te moeten willen vullen.

Leven en laten leven.
pi_194455129
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 09:31 schreef M1stral het volgende:

[..]

Wat dacht je van degene met wie je de beste klik hebt? Voorkeur is zo nietszeggend wanneer je gevoel opsteekt.
Er is hier vaak gezegd dat het vooral jonge mensen zijn die tegen een partner met een kind zijn, maar ik vind dit toch ook wel erg naïef. Klik is zeker niet het enige wat telt. Hoe ouder ik werd, hoe meer wensen er bij kwamen. En als je direct realistisch bent, verminderd dat flink de kans dat het na een paar jaar weer mis gaat. Als je ervaring hebt, herken je genoeg dingen naast de klik dit het beter of minder maken.
pi_194455278
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 10:05 schreef babylon het volgende:

[..]

Er is hier vaak gezegd dat het vooral jonge mensen zijn die tegen een partner met een kind zijn, maar ik vind dit toch ook wel erg naïef. Klik is zeker niet het enige wat telt. Hoe ouder ik werd, hoe meer wensen er bij kwamen. En als je direct realistisch bent, verminderd dat flink de kans dat het na een paar jaar weer mis gaat. Als je ervaring hebt, herken je genoeg dingen naast de klik dit het beter of minder maken.
Mja maar de hardste schreeuwers hier... hebben waarschijnlijk gewoon nooit een langdurige relatie gehad...
en dan is het waarschijnlijk gewoon heel eng al die verantwoordelijkheid.

En dan heb je ook nog het verschil tussen alleenstaande moeders in de bijstand die heel de dag beetje om hun kind heen hangen..
En werkende ouders die gewoon een fatsoenlijke baan hebben en zichzelf kunnen bedruipen.

Dat eerste zou ook mijn voorkeur niet zijn.
(Met of zonder kind trouwens.. ik wil gewoon een vent die voor zichzelf kan en wil zorgen en een leven heeft)
Het tweede is natuurlijk al een heel ander verhaal dan waar meeste heren (jongetjes..) bang voor zijn.
  Moderator zaterdag 8 augustus 2020 @ 17:22:48 #225
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_194460447
What can change the nature of a man?
pi_194460504
quote:
Hmm eerste indruk...
single, rond de 40.. en altijd alleen..

Wonder why als ik zn omgeving bekijk.

Of hij zit in de garage zodat zn vrouw het niet hoort.
Wapen op tafel.. speaking of red flags


Straks even verder kijken.. nu in de tuin en dit wil ik de buren niet aan doen :)
  Moderator zaterdag 8 augustus 2020 @ 17:29:57 #227
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_194460558
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 17:26 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Hmm eerste indruk...
single, rond de 40.. en altijd alleen..

Wonder why als ik zn omgeving bekijk.

Of hij zit in de garage zodat zn vrouw het niet hoort.
Wapen op tafel.. speaking of red flags
Hij is getrouwd en heeft een kind en is in de 50.

Gevoelige snaar ;)
What can change the nature of a man?
pi_194460570
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 17:29 schreef Coco. het volgende:

[..]

Hij is getrouwd en heeft een kind en is in de 50.

Gevoelige snaar ;)
Oh niet direct.. het komt gewoon heel amerikaans over... en eh.. kinda sad.

Maar wat ik zei: of hij zit in de garage want zn vrouw..
  Moderator zaterdag 8 augustus 2020 @ 17:33:55 #229
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_194460609
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 17:30 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Oh niet direct.. het komt gewoon heel amerikaans over... en eh.. kinda sad.

Maar wat ik zei: of hij zit in de garage want zn vrouw..
Het is ook een filmpje bedoeld voor mannen, ik zou het niet kijken als je niet nog meer mad wil worden.
What can change the nature of a man?
  zaterdag 8 augustus 2020 @ 17:43:57 #230
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_194460779
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 17:33 schreef Coco. het volgende:

[..]

Het is ook een filmpje bedoeld voor mannen, ik zou het niet kijken als je niet nog meer mad wil worden.
Zijn vrouw is iig met een total asshole getrouwd dus hij heeft ook gekozen voor een vrouw die niet zo'n fantastisch inzicht heeft.

Wat een complete lamzak die vent zeg, walgelijk.
En hoezo spreekt hij nog wel eens wat flirterig alleenstaande vrouwen, om vervolgens te doen alsof die vrouwen misbaksels zijn zodra blijkt dat ze een kind hebben. Ik vind het niet normaal dat een getrouwde man flirterig met vrouwen doet.

Oh.... Coach Red Pill.... nee, het is weer duidelijk.
Het is niet eens bedoeld voor mannen, het is bedoeld voor incels die vooral het beeld moeten krijgen dat alle vrouwen kutwijven zijn en dat ze je sowieso niet waard zijn, want daarom ben je dan vrijgezel.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_194466883
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 17:29 schreef Coco. het volgende:

[..]

Hij is getrouwd en heeft een kind en is in de 50.

Gevoelige snaar ;)
Volgens de info op zijn Youtube-kanaal, woont hij in een provincie in Ukraine grenzend aan Rusland en is een Amerikaan. Dat zegt denk ik wel weer genoeg over de man in kwestie en diens kijk op vrouwen en de politiek. :D ;( :')
  Moderator zaterdag 8 augustus 2020 @ 23:19:33 #232
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_194467172
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 23:04 schreef 01100101 het volgende:

[..]

Volgens de info op zijn Youtube-kanaal, woont hij in een provincie in Ukraine grenzend aan Rusland en is een Amerikaan. Dat zegt denk ik wel weer genoeg over de man in kwestie en diens kijk op vrouwen en de politiek. :D ;( :')
Jullie laten je wel kennen zeg, geen enkele inhoudelijke reactie _O-
What can change the nature of a man?
  zaterdag 8 augustus 2020 @ 23:26:50 #233
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_194467305
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 23:19 schreef Coco. het volgende:

[..]

Jullie laten je wel kennen zeg, geen enkele inhoudelijke reactie _O-
Er valt weinig inhoudelijks te reageren op dit soort Red Pill bullshit.
Sterker nog; als er niet al op gereageerd was dan had ik je post met het filmpje gerapporteerd, want dit soort rotzooi heeft imho geen podium op het forum nodig en zeker niet in R&P.

Edit: zojuist alsnog een TR gedaan om de wenselijkheid van dit soort rotzooi te laten beoordelen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator zaterdag 8 augustus 2020 @ 23:27:15 #234
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_194467312
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 17:33 schreef Coco. het volgende:

[..]

Het is ook een filmpje bedoeld voor mannen, ik zou het niet kijken als je niet nog meer mad wil worden.
Ik zou ophouden met dit soort posts en dat soort filmpjes als je doel is om serieus mee te discussiëren.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_194467673
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 23:19 schreef Coco. het volgende:

[..]

Jullie laten je wel kennen zeg, geen enkele inhoudelijke reactie _O-
Heb zat inhoudelijke reacties gegeven, maar waarom zou ik in godsnaam een heel epistel schrijven als reactie op een filmpje zonder commentaar van jou waarom je het met die man eens bent en het ook nog eens een Amerikaanse Youtuber betreft die in een redelijk conservatief land als Ukraine met zijn bruid leeft ? Hoe is zijn situatie van toepassing op de Nederlandse situatie ? Alleenstaande vrouwen met kinderen daar vallen niet zo hard op, omdat de familie in het algemeen de zorgen op zich neemt totdat er weer een nieuwe man op het toneel verschijnt, maar ze bestaan daar dus net zo goed. Hier werken de vrouwen in het algemeen en/of krijgen hulp van de staat met partneralimentatie. Logisch dat de laatste constructie harder opvalt dan de eerste.
  Moderator zondag 9 augustus 2020 @ 00:08:22 #236
441859 crew  Lenny77
pi_194467915
Aan alle mannen hier die de alleenstaande moeder zo graag de grond intrappen:
achter elke alleenstaande moeder staat een alleenstaande vader. Ik hoop niet dat jullie ooit ook aan die kant komen te staan. Want die cliché single moms zijn in de minderheid. Over het algemeen zijn het gewoon koppels die het beste voorhadden met hun gezin maar wat niet gelukt is. En ook na een scheiding werken de beide ouders nog samen voor hun kinderen groot te krijgen.
En als het dan toch over het type moeder gaat met een wegloopvader, dan denk ik dat die moeder een pak meer respect verdient dan die faalhaas die er vandoor is gegaan en zijn verantwoordelijkheid niet heeft genomen.

Los daarvan is iedereen gewoon vrij om een relatie met een alleenstaande ouder te weigeren, om welke reden dan ook, hoe flauw ook. Want je doet er werkelijk niemand een plezier mee om het dan wel te doen: jezelf niet, de moeder of vader niet en al helemaal het kind niet. Dus loop lekker weg als je ziet dat het een alleenstaande ouder is en zoek naar de partner die wel bij je past.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_194467920
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 19:40 schreef Hexagon het volgende:
Onder dat type gehaat op alleenstaande moeders zit vaak een vat vol frustratie en wrok.

Kijk er zijn genoeg valide redenen om niet met een alleenstaande moeder te willen daten. Dat is heel persoonlijk. Maar ze slagen er nimmer in zo'n valide reden te noemen. Het blijft vaak bij puberale karikaturen en kort-door-de-bocht aannames. Het zouden allemaal onzelfstandige vrouwen zijn en kennelijk zijn die exen allemaal zonder uitzondering godsonmogelijke figuren.

Het zijn vaak het type mannen dat zelf faalt bij het vinden van een vrouw maar die de heilige overtuiging hebben toch echt een geweldige partner te zijn. Dat een vrouw eerder niet voor hen maar voor een andere man koos, die om een of andere reden niet meer bij haar is, zien ze als een ultieme reden om met haar af te rekenen. Dus moet de vrouw en haar kind beschouwd worden als een stuk afval waar ze nu zelf hun neus voor kunnen ophalen. Ze kozen immers niet in eerste instantie voor hem, dus ze zal verdoemd zijn.

Dat type man kan beter iedere vrouw mijden.
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 20:39 schreef Hexagon het volgende:
Dan ga je er direct vanuit dat dat kind blijkbaar slechts een soort hinderlijk wezen is dat je liever weg hebt.
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 20:47 schreef Hexagon het volgende:
Want een kind van iemand anders is een stuk afval ofzo?
O+ Gelukkig dat er ook nog mannen als jij posten op dit forum.
Ben geen alleenstaande moeder en zou zelf geen alleenstaande vader daten. Omdat ik niet toe ben aan een vriend, laat staan vriend+kind. Voelt alsof hij al stappen voor mij heeft genomen. Met een ander inderdaad. Ja, dat is kut voor mij. Maar niet zijn schuld. Net als een hysterische ex niet zijn schuld is, zo lopen due dingen gewoon. Vraag me af of de mensen die een ander diens partnerkeuze in het verleden verwijten zelf eerst een verklaring voor goed gedrag eisen voordat ze gaan n**ken met hun tinderdate. Oh nee, zulke mannen zijn incel. Ik ga hier zelf niet lopen zeiken dat een man mij een vervangende moederrol opdringt als hij gewoon interesse toont. Het is toch altijd gewoon leuk als iemand interesse heeft,al een kind hebben maakt iemand toch niet minder waard? Enorm denigrerende gedachtengang. Kom er dan gewoon voor uit dat je zelf een te onvolwassen egoist bent die liever wil dat de partner alle aandacht op jou richt. Doe ik ook, ik vond toen ik nog date dat ik dat verdiende omdat ik dat nooit had ervaren op een leuke manier van iemand waar ik zelf ook de gevoelns van beantwoordde. Dus ik zat niet te wachten op iemand die deze stap al had overgeslagen en waarbij ik mezelf direct al moest wegcijferen. Want zo gaat dat nou eenmaal in een gezin, samengesteld of niet, maar als je eerst wel gewoon die eerste fase op een normale/goede manier hebt doorlopen ben je indien je het instinct bezit daar ook aan toe.
Als iemand al een kind heeft is het natuurlijk veel moeilijker om er gelijk aan toe te zijn, logisch.
Net als dat het voor een tienermoeder/vader moeilijker is. Maar dat verschilt heel erg per persoon hoe goed dat lukt.
Het zou fijn zijn als anderen het ook wat meer... “bij zichzelf konden houden”.

[ Bericht 0% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 09-08-2020 00:26:27 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  zondag 9 augustus 2020 @ 01:09:25 #238
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_194468461
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 00:08 schreef Lenny77 het volgende:
Aan alle mannen hier die de alleenstaande moeder zo graag de grond intrappen:
achter elke alleenstaande moeder staat een alleenstaande vader. Ik hoop niet dat jullie ooit ook aan die kant komen te staan. Want die cliché single moms zijn in de minderheid. Over het algemeen zijn het gewoon koppels die het beste voorhadden met hun gezin maar wat niet gelukt is. En ook na een scheiding werken de beide ouders nog samen voor hun kinderen groot te krijgen.
En als het dan toch over het type moeder gaat met een wegloopvader, dan denk ik dat die moeder een pak meer respect verdient dan die faalhaas die er vandoor is gegaan en zijn verantwoordelijkheid niet heeft genomen.

Los daarvan is iedereen gewoon vrij om een relatie met een alleenstaande ouder te weigeren, om welke reden dan ook, hoe flauw ook. Want je doet er werkelijk niemand een plezier mee om het dan wel te doen: jezelf niet, de moeder of vader niet en al helemaal het kind niet. Dus loop lekker weg als je ziet dat het een alleenstaande ouder is en zoek naar de partner die wel bij je past.
Uitstekende post.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_194468655
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 00:08 schreef Lenny77 het volgende:
Aan alle mannen hier die de alleenstaande moeder zo graag de grond intrappen:
achter elke alleenstaande moeder staat een alleenstaande vader. Ik hoop niet dat jullie ooit ook aan die kant komen te staan. Want die cliché single moms zijn in de minderheid. Over het algemeen zijn het gewoon koppels die het beste voorhadden met hun gezin maar wat niet gelukt is. En ook na een scheiding werken de beide ouders nog samen voor hun kinderen groot te krijgen.
En als het dan toch over het type moeder gaat met een wegloopvader, dan denk ik dat die moeder een pak meer respect verdient dan die faalhaas die er vandoor is gegaan en zijn verantwoordelijkheid niet heeft genomen.

Los daarvan is iedereen gewoon vrij om een relatie met een alleenstaande ouder te weigeren, om welke reden dan ook, hoe flauw ook. Want je doet er werkelijk niemand een plezier mee om het dan wel te doen: jezelf niet, de moeder of vader niet en al helemaal het kind niet. Dus loop lekker weg als je ziet dat het een alleenstaande ouder is en zoek naar de partner die wel bij je past.
Zo dan.
  zondag 9 augustus 2020 @ 02:06:26 #240
277627 Seven.
We are Borg.
pi_194468757
quote:
1s.gif Op zondag 9 augustus 2020 00:08 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]


[..]


[..]

O+ Gelukkig dat er ook nog mannen als jij posten op dit forum.

Eens. Hexagon O+
Resistance is futile.
  zondag 9 augustus 2020 @ 02:18:58 #241
277627 Seven.
We are Borg.
pi_194468778
Ik ben getrouwd met een alleenstaande vader. Zijn tienerdochters zijn een belangrijk deel van mijn leven en zij hebben zelfs mijn kinderwens verder aangewakkerd. Mijn man redde zich al jaren prima zonder mij. Maar één van de redenen dat ik als een blok voor hem gevallen ben, is dat hij zo'n leuke vader is. Ik had wel eerder relaties gehad met alleenstaande vaders, maar niet één voor wie ik als vader ook bewondering en respect had.

Ik kan prima met zijn ex door 1 deur, al hou ik haar op gepaste afstand omdat we uiteenlopende karakters hebben. Maar ik kan wel met haar overleggen en een bak koffie doen.

Het stiefmoeder zijn is niet altijd even makkelijk, mag je best weten. Het is vooral veel nadenken want je kunt niet altijd ingrijpen zoals je dat bij je eigen kind zou doen. Maar al met al, geweldige vent, fantastische kinderen O+ . Zijn dochters voegen vooral veel toe aan mijn leven.
Resistance is futile.
pi_194469424
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 00:08 schreef Lenny77 het volgende:
Aan alle mannen hier die de alleenstaande moeder zo graag de grond intrappen:
achter elke alleenstaande moeder staat een alleenstaande vader. Ik hoop niet dat jullie ooit ook aan die kant komen te staan. Want die cliché single moms zijn in de minderheid. Over het algemeen zijn het gewoon koppels die het beste voorhadden met hun gezin maar wat niet gelukt is. En ook na een scheiding werken de beide ouders nog samen voor hun kinderen groot te krijgen.
En als het dan toch over het type moeder gaat met een wegloopvader, dan denk ik dat die moeder een pak meer respect verdient dan die faalhaas die er vandoor is gegaan en zijn verantwoordelijkheid niet heeft genomen.

Los daarvan is iedereen gewoon vrij om een relatie met een alleenstaande ouder te weigeren, om welke reden dan ook, hoe flauw ook. Want je doet er werkelijk niemand een plezier mee om het dan wel te doen: jezelf niet, de moeder of vader niet en al helemaal het kind niet. Dus loop lekker weg als je ziet dat het een alleenstaande ouder is en zoek naar de partner die wel bij je past.
Ik had eens ergens gelezen dat eenderde van de scheidingen komt door geweld of emotionele mishandeling in een huwelijk. Het zegt juist veel over iemand in positieve zin om je biezen te pakken en zo'n giftige relatie te verlaten voor zowel je eigen welzijn als dat van de kinderen. Breken met zo'n partner is vaak al moeilijk genoeg zonder kinderen, laat staan met en een huis dat afbetaald moet worden.
pi_194469481
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 23:19 schreef Coco. het volgende:

[..]

Jullie laten je wel kennen zeg, geen enkele inhoudelijke reactie _O-
Ik zou ook niet weten wat dat toevoegd.

Het is kansloos en sneu... net als een deel van de reacties hier.

Niet omdat degene niet wil daten met iemand met een kind... maar gewoon de redenatie die er achter zit.

Wel of niet daten met iemand die een kind heeft staat iedereen vrij.
Maar mijn god wat een berg kansloze bullshit klinkt er in dit topic.
  zondag 9 augustus 2020 @ 12:43:45 #244
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_194472077
Maar om terug te komen op de TS, er zijn twee belangrijke dingen om op te letten bij daten van een single moeder.

1. Kan ze zichzelf een beetje rooien. Dus dat ze je wel wil om wie je bent en niet als inkomstenbron.

2. Is de situatie rondom haar ex en kind stabiel. Zijn er heldere afspraken die nageleefd worden en hebben ze beide de instelling om verder te gaan met hun leven ipv elkaar dwars te zitten.
pi_194472399
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 12:43 schreef Hexagon het volgende:
Maar om terug te komen op de TS, er zijn twee belangrijke dingen om op te letten bij daten van een single moeder.

1. Kan ze zichzelf een beetje rooien. Dus dat ze je wel wil om wie je bent en niet als inkomstenbron.

2. Is de situatie rondom haar ex en kind stabiel. Zijn er heldere afspraken die nageleefd worden en hebben ze beide de instelling om verder te gaan met hun leven ipv elkaar dwars te zitten.
3. Heb je behoefte aan kinderen binnen je relatie.
pi_194472418
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 13:08 schreef babylon het volgende:

[..]

3. Heb je behoefte aan kinderen binnen je relatie.
Lijkt me boven aan staan.

Maar ken meer gevallen van mensen die die behoefte echt niet hadden en toch inmiddels langdurig een Relatie hebben met iemand die al een kind had.

Soms weet je het niet...
pi_194472430
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 13:10 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Lijkt me boven aan staan.

Maar ken meer gevallen van mensen die die behoefte echt niet hadden en toch inmiddels langdurig een Relatie hebben met iemand die al een kind had.

Soms weet je het niet...
Klopt, maar is beter om er in het begin over na te denken ipv een half jaar verder met een gehecht kind.
  zondag 9 augustus 2020 @ 13:15:06 #248
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_194472466
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 13:08 schreef babylon het volgende:

[..]

3. Heb je behoefte aan kinderen binnen je relatie.
Als je dat niet hebt dan hoef je al niet over punten 1 en 2 na te denken.
Dan moet je dus niet gaan daten met iemand die kinderen heeft.

Dat is punt 0 dus.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_194472492
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 13:15 schreef Leandra het volgende:

[..]

Als je dat niet hebt dan hoef je al niet over punten 1 en 2 na te denken.
Dan moet je dus niet gaan daten met iemand die kinderen heeft.

Dat is punt 0 dus.
Akkoord
  zondag 9 augustus 2020 @ 13:20:33 #250
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_194472539
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 13:10 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Lijkt me boven aan staan.

Maar ken meer gevallen van mensen die die behoefte echt niet hadden en toch inmiddels langdurig een Relatie hebben met iemand die al een kind had.

Soms weet je het niet...
Plus dat het een heel breed begrip is: toen mijn man en ik een relatie kregen was mijn oudste zoon 16 en had hij zelf al verkering :D
Ergo; hij heeft nooit een ouderrol gehad bij mijn oudste zoon, daar had ook niemand behoefte aan.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')