abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_194448565
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 19:30 schreef Azula het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch?
Jij suggereert dat hier voornamelijk mensen zonder relatie op af komen. Ik denk dat dat reuze mee valt.
pi_194448588
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 19:31 schreef 01100101 het volgende:

[..]

Ik heb nu wel een vooroordeel over jou klaarstaan.
Ik vind het sowieso een prettig gevoel dat je over mij nadenkt!
pi_194448603
quote:
6s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 19:33 schreef SuperKaas het volgende:

[..]

Ik vind het sowieso een prettig gevoel dat je over mij nadenkt!
Net als de kattenkiller uit het klaagbaktopic zeker.

[ Bericht 0% gewijzigd door 01100101 op 07-08-2020 19:47:02 ]
  vrijdag 7 augustus 2020 @ 19:40:02 #179
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_194448688
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 19:11 schreef Azula het volgende:

[..]

Er zijn wel meer dingen die niet tellen. Mensen gaan uit elkaar. Met kinderen. Zonder kinderen. Maar het is niet zo dat bij iedereen (met kleur, zonder kleur) de vader toedeledoki zegt en melk gaat halen. Ook goede mensen kunnen uit elkaar gaan en daarna nog gewoon normaal met elkaar omgaan.

Dit is echt een reden dat ik geen interesse heb in mannen sowieso onder de 30 en het liefst hebben ze wel een kind. En een normale ex. :’) Met gestoorde ex verhalen ben ik ook wel geneigd te bedanken voor verder contact.
Onder dat type gehaat op alleenstaande moeders zit vaak een vat vol frustratie en wrok.

Kijk er zijn genoeg valide redenen om niet met een alleenstaande moeder te willen daten. Dat is heel persoonlijk. Maar ze slagen er nimmer in zo'n valide reden te noemen. Het blijft vaak bij puberale karikaturen en kort-door-de-bocht aannames. Het zouden allemaal onzelfstandige vrouwen zijn en kennelijk zijn die exen allemaal zonder uitzondering godsonmogelijke figuren.

Het zijn vaak het type mannen dat zelf faalt bij het vinden van een vrouw maar die de heilige overtuiging hebben toch echt een geweldige partner te zijn. Dat een vrouw eerder niet voor hen maar voor een andere man koos, die om een of andere reden niet meer bij haar is, zien ze als een ultieme reden om met haar af te rekenen. Dus moet de vrouw en haar kind beschouwd worden als een stuk afval waar ze nu zelf hun neus voor kunnen ophalen. Ze kozen immers niet in eerste instantie voor hem, dus ze zal verdoemd zijn.

Dat type man kan beter iedere vrouw mijden.
pi_194448761
quote:
1s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 22:19 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Is ze wel zelfstandig of parasiteert ze op de vader van haar kind, want in dat laatste geval zoekt ze wsl een nieuwe portemonnee
Ze heeft een kind. Misschien geen inkomen, of misschien een uitkering.

Natuurlijk zoekt ze een nieuwe portemonnaie.

Dat hoeft je overigens niet tegen te houden om haar te daten of misschien nog wel samen te gaan leven, hoor. Maar natuurlijk zoekt ze een portemonnaie.
pi_194449031
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 19:45 schreef RetepV het volgende:

[..]

Ze heeft een kind. Misschien geen inkomen, of misschien een uitkering.

Natuurlijk zoekt ze een nieuwe portemonnaie.

Dat hoeft je overigens niet tegen te houden om haar te daten of misschien nog wel samen te gaan leven, hoor. Maar natuurlijk zoekt ze een portemonnaie.
Dit is eigenlijk de klassieke variant op al mijn exen zijn borderliners. Ik heb het vaak genoeg gezien dat de vrouw in kwestie gewoon werkt, alleen in een laaggeschoold beroep en dan voor uitbuiter wordt uitgemaakt wanneer het op een scheiding aankomt. Zo'n man is dan verbolgen dat hij, hoe durft de Nederlandse staat dat te eisen ! , geld moet betalen voor zijn kinderen. Zo'n slachtofferrol is zo afstotelijk. Alsof de zwangerschap van de vrouw hem zomaar overkwam en hij daar nu voor moet boeten na de scheiding.
  vrijdag 7 augustus 2020 @ 20:16:11 #182
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_194449098
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 19:40 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Onder dat type gehaat op alleenstaande moeders zit vaak een vat vol frustratie en wrok.

Kijk er zijn genoeg valide redenen om niet met een alleenstaande moeder te willen daten. Dat is heel persoonlijk. Maar ze slagen er nimmer in zo'n valide reden te noemen. Het blijft vaak bij puberale karikaturen en kort-door-de-bocht aannames. Het zouden allemaal onzelfstandige vrouwen zijn en kennelijk zijn die exen allemaal zonder uitzondering godsonmogelijke figuren.

Het zijn vaak het type mannen dat zelf faalt bij het vinden van een vrouw maar die de heilige overtuiging hebben toch echt een geweldige partner te zijn. Dat een vrouw eerder niet voor hen maar voor een andere man koos, die om een of andere reden niet meer bij haar is, zien ze als een ultieme reden om met haar af te rekenen. Dus moet de vrouw en haar kind beschouwd worden als een stuk afval waar ze nu zelf hun neus voor kunnen ophalen. Ze kozen immers niet in eerste instantie voor hem, dus ze zal verdoemd zijn.

Dat type man kan beter iedere vrouw mijden.
Het mooie is dat ze vaak ook nog boos zijn dat "zelfs een alleenstaande moeder" geen interesse in hen toont, alsof ze werkelijk een enorme catch zouden zijn voor die alleenstaande moeder die ze feitelijk als minderwaardig zien.
Wullie bin KOEL Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_194449229
Een kind gaat meestal het huis uit wanneer het 18 is.

Kijk nu eens puur praktisch; Stel jij komt die leuke vrouw tegen met een kind van 1. Heb je er minstens 17 jaar mee te maken.

Heb je daar zin in?
pi_194449246
quote:
5s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 20:27 schreef SuperKaas het volgende:

Kijk nu eens puur praktisch; Stel jij komt die leuke vrouw tegen met een kind van 1. Heb je er minstens 17 jaar mee te maken.

Heb je daar zin in?
Zou het allereerst een bijzondere gewaarwording vinden dat ik na zoveel jaar toch nog een stukje biseksualiteit bij mezelf ontdek.

Maar waarom zou ik per definitie meer met dat kind te maken hebben dan met het kind van mijn broer of zus als we gewoon gaan LATten? Niet iedereen streeft er naar om met elke liefdespartner een huishouden te vormen en ook gezamenlijk weer nieuwe kinderen uit te poepen.

Je kan hele praktische keuzes maken om een situatie op jouw wensen af te stemmen. ;) Alleen als je enkel hypothetisch in de incelruimte loopt te brallen zal dat niet gauw aan de orde zijn.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 07-08-2020 20:36:17 ]
  vrijdag 7 augustus 2020 @ 20:39:06 #185
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_194449374
quote:
5s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 20:27 schreef SuperKaas het volgende:

Heb je daar zin in?
Dan ga je er direct vanuit dat dat kind blijkbaar slechts een soort hinderlijk wezen is dat je liever weg hebt.
pi_194449383
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 20:39 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Dan ga je er direct vanuit dat dat kind blijkbaar slechts een soort hinderlijk wezen is dat je liever weg hebt.
Het is niet mijn kind.
pi_194449386
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 18:58 schreef SuperKaas het volgende:

[..]

Maar vind je het echt 'haat'..? Ik zou eerder kiezen voor 'onbegrip'.

Ik snap bijvoorbeeld niet dat vrouwen op partijen als GroenLinks stemmen, omdat zij allerlei tuig willen binnenlaten dat juist vrouwen lastig valt.

Raar.
Nahja.. hatelijkheden dan.
Als dat puur onbegrip is zou anders verwoorden ongetwijfeld minder fanatieke reacties van het vrouwen-met-kind-front opleveren.
(Wel of niet alleenstaand lijkt hier weinig tot geen verschil te maken)

En nee snap ik ook niet zo.
Denk dat veel vrouwen zijn afgeleid door “lief voor mensen, dieren en groen” en dat vrouwen die sowieso goed vertegenwoordigd zijn in de partij.
  vrijdag 7 augustus 2020 @ 20:40:55 #188
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_194449397
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 20:40 schreef SuperKaas het volgende:

[..]

Het is niet mijn kind.
Dus?
pi_194449407
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 20:40 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Dus?
Als ik een relatie met iemand aan ga, heb ik geen zin in -zoals iemand anders het zo mooi zei - andermans 'save game'
pi_194449415
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 20:40 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Dus?
De gemiddelde fokker is uiteraard een echte alfa die nooit het kind van een ander zou willen opvoeden, want dat is beta.
pi_194449430
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 20:39 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Voor figuren die nog nooit een normale relatie hebben gehad is het onvoorstelbaar dat naasten van je partner die een grote rol in zijn/haar leven spelen ook een rol gaan spelen in jouw leven. Aangezien die bij je partner horen.

Ondanks dat ik zelf geen kinderwens heb zou ik er overigens veel moeite mee hebben als mijn partner een onverschillige ouder blijkt te zijn die zijn/haar kinderen in de kou laat staan. :{ En liever een hotelletje pakt met mij dan een mijlpaal van zijn/haar kind bij te wonen. Voor mij is dat juist einde relatie.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 07-08-2020 20:44:34 ]
  vrijdag 7 augustus 2020 @ 20:47:12 #192
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_194449467
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 20:41 schreef SuperKaas het volgende:

[..]

Als ik een relatie met iemand aan ga, heb ik geen zin in -zoals iemand anders het zo mooi zei - andermans 'save game'
Want een kind van iemand anders is een stuk afval ofzo?
pi_194449497
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 20:47 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Want een kind van iemand anders is een stuk afval ofzo?
Afval zou ik het niet noemen. Ik heb er alleen geen zin in.

Maar er zijn vast genoeg betamannen die wel willen zorgen voor 'Tyrone' of 'Shaniqua'.
pi_194449508
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 20:49 schreef SuperKaas het volgende:

[..]

Maar er zijn vast genoeg betamannen die wel willen zorgen voor 'Tyrone' of 'Shaniqua'.
Hoe raak je zo nauw met zulke zorgtaken verwikkeld als je niet gaat samenwonen dan? Met je valse dilemma's.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 07-08-2020 20:50:46 ]
  vrijdag 7 augustus 2020 @ 20:51:52 #195
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_194449524
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 20:49 schreef SuperKaas het volgende:

[..]

Dus alle alleenstaande vrouwen zijn hulpeloze tokkievrouwen?

Het incelbrein is wel simpel.
pi_194449539
En dat beide ouders de zorg goed onderling verdeeld hebben is per definitie geen optie.
pi_194449554
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 20:43 schreef Chia het volgende:

[..]

Voor figuren die nog nooit een normale relatie hebben gehad is het onvoorstelbaar dat naasten van je partner die een grote rol in zijn/haar leven spelen ook een rol gaan spelen in jouw leven. Aangezien die bij je partner horen.

Ondanks dat ik zelf geen kinderwens heb zou ik er overigens veel moeite mee hebben als mijn partner een onverschillige ouder blijkt te zijn die zijn/haar kinderen in de kou laat staan. :{ En liever een hotelletje pakt met mij dan een mijlpaal van zijn/haar kind bij te wonen. Voor mij is dat juist einde relatie.
Dit ja. Zo'n gedrag spreekt boekdelen en laat een zeer egocentrische kijk op het leven zien. Daar wil je absoluut niet mee samenleven.
pi_194449617
Maar waarom zou je die lieverd willen zijn, terwijl biologische papa precies weer hetzelfde gaat doen bij een onvermoedend GroenLinks meisje..?
pi_194449626
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 20:59 schreef SuperKaas het volgende:
Maar waarom zou je die lieverd willen zijn, terwijl biologische papa precies weer hetzelfde gaat doen bij een onvermoedend GroenLinks meisje..?
Waarom blijf je vastlopen in je eigen verzinsels? waarom zou je die incel in een fantasiewereld willen zijn?
pi_194449635
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 21:00 schreef Chia het volgende:

[..]

Waarom blijf je vastlopen in je eigen verzinsels? waarom zou je die incel in een fantasiewereld willen zijn?
Goede vraag. Analyseer mij, zou ik zeggen.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')