Concrete dates zijn er momenteel ook vrij weinig met die 1,5 meter.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 10:55 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Eigenlijk zou deze reeks over datingapps/sites moeten gaan en die andere over concrete dates......maar volgens mij wordt daar niet echt rekening meer mee gehouden
Nou, dat valt wel mee hoor.quote:Op maandag 10 augustus 2020 13:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Concrete dates zijn er momenteel ook vrij weinig met die 1,5 meter.
Oh, dan is het alleen bij mij.quote:Op maandag 10 augustus 2020 13:17 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nou, dat valt wel mee hoor.
Volgens mij zijn dat er meer dan je denktquote:Op maandag 10 augustus 2020 13:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hahaha, ik merk wel dat ik het als excuus gebruik als de date niet zo leuk is.quote:Op maandag 10 augustus 2020 13:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, dan is het alleen bij mij.
quote:Op maandag 10 augustus 2020 13:24 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Hahaha, ik merk wel dat ik het als excuus gebruik als de date niet zo leuk is.
Daar lag ie al.quote:Op maandag 10 augustus 2020 13:31 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
De moed zakt je nu in de schoenen?
Hihi, dat kan ik onderschrijvenquote:Op maandag 10 augustus 2020 13:20 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dat er meer dan je denkt
quote:"Mijn beste vriendin is vorige week ook getest"
quote:"Oh, dan ben je de eerste paar weken betrekkelijk veilig"
Tja het blijft een lastige keuze momenteelquote:Op maandag 10 augustus 2020 13:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hihi, dat kan ik onderschrijven![]()
Ik moet er wel bij zeggen dat ik wel vrij kritisch ben mbt contacten van degene met wie ik date, al kun je dat nooit echt weten, maar na een poosje chatten heb je meestal wel aardig door wat iemand wel- en niet uitspookt en of hij/zij bijvoorbeeld een risicovolle baan heeft qua besmetting.. Maar iemand met weinig sociaal contact, of die in redelijk besloten kringen vertoeft en thuis werkt is wmb gewoon dateable hoor.
Zodra er besmettingen in haar nabije omgeving voorkomen is het wmb no-go.
[..]
[..]
Met de wijn, chocolaatjes, kaarsjes, condooms...quote:
Sja, beetje voorzichtig zijn kan geen kwaad, ik heb zelf verder weinig contacten, ik kan dat makkelijk vermijden beroepstechnisch, dat is echt zo goed als 0,0 en zoniet op minstens 2 meter, dus van mezelf ben ik redelijk zeker, al moet ik wel nog steeds net als andere stervelingen boodschappen doen enzo natuurlijkquote:Op maandag 10 augustus 2020 13:41 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Tja het blijft een lastige keuze momenteel
Als de blauwen er zelf aan meedoen heeft het toch weinig zinquote:Op maandag 10 augustus 2020 12:57 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Het is echt een heel leuk topic geworden hier dus ik zou het op prijs stellen dat je hier geen feedback-zeurverhaal van zou gaan maken bij de mods.
Alvast bedankt.
Nahja.. weet je dat ook weer.quote:Op maandag 10 augustus 2020 12:47 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Ik had dat laatst ook, ik zag zijn WhatsApp foto en kon me echt niet herinneren/voorstellen dat ik hem mijn nummer had gegeven, maar blijkbaar was hij toch een oude Tinder-match die nooit wat had gestuurd![]()
Ik wilde hem dus afwimpelen onder het mom van "Eerst stuur je een half jaar niks en dan denk je alsnog wel te kunnen daten?" Maar toen bleek dus dat zijn moeder was overleden en hij dus wel wat anders aan zijn hoofd had gehad dan mij appenVond het zo zielig dat ik uiteindelijk toch met hem op date ben geweest, maar ja hij was het gewoon echt niet
Moet je niet van onwijs extraverte typjes houden natuurlijk... dan is bovenstaande een stuk lastigerquote:Op maandag 10 augustus 2020 13:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hihi, dat kan ik onderschrijven![]()
Ik moet er wel bij zeggen dat ik wel vrij kritisch ben mbt contacten van degene met wie ik date, al kun je dat nooit echt weten, maar na een poosje chatten heb je meestal wel aardig door wat iemand wel- en niet uitspookt en of hij/zij bijvoorbeeld een risicovolle baan heeft qua besmetting.. Maar iemand met weinig sociaal contact, of die in redelijk besloten kringen vertoeft en thuis werkt is wmb gewoon dateable hoor.
Zodra er besmettingen in haar nabije omgeving voorkomen is het wmb no-go.
[..]
[..]
Haha ja bij een twijfelgeval had ik van te voren aangegeven dat ik tijdens de date wel afstand wilde bewaren, naast elkaar lopen prima, maar geen knuffel of zoenen. Hij bleek ook niet echt mijn type te zijn, dus was ik wel blij dat ik hem op afstand kon houdenquote:Op maandag 10 augustus 2020 13:24 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Hahaha, ik merk wel dat ik het als excuus gebruik als de date niet zo leuk is.
Kweenie, ik vind van alles leuk, maar ik bekijk het gewoon geval voor geval..quote:Op maandag 10 augustus 2020 15:27 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Moet je niet van onwijs extraverte typjes houden natuurlijk... dan is bovenstaande een stuk lastiger
Je gaat een topic dat lekker en vriendelijk loopt, met ontluikende fok-liefdes, toch niet dichtgooien?quote:Op maandag 10 augustus 2020 14:10 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Als de blauwen er zelf aan meedoen heeft het toch weinig zin
Idd. Ik ben voorheen vaker uit deze topics weggebleven omdat de sfeer nou niet bepaald gezellig was. Dus dit is juist wel leuk zo deze gezelligheid.quote:Op maandag 10 augustus 2020 16:43 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Je gaat een topic dat lekker en vriendelijk loopt, met ontluikende fok-liefdes, toch niet dichtgooien?
Dit dus.quote:Op maandag 10 augustus 2020 16:48 schreef Womanly het volgende:
[..]
Idd. Ik ben voorheen vaker uit deze topics weggebleven omdat de sfeer nou niet bepaald gezellig was. Dus dit is juist wel leuk zo deze gezelligheid.
TR gemachtquote:Op maandag 10 augustus 2020 16:48 schreef Womanly het volgende:
[..]
Idd. Ik ben voorheen vaker uit deze topics weggebleven omdat de sfeer nou niet bepaald gezellig was. Dus dit is juist wel leuk zo deze gezelligheid.
Hoezo? Als je er verantwoord mee omgaat dan moet dat toch gewoon kunnen.quote:Op maandag 10 augustus 2020 13:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 augustus 2020 17:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja dat doen vrouwen wel vaker bij mij
quote:Op maandag 10 augustus 2020 17:07 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Faxie, jij bent deel van de gezelligheid hier.
Kop op, het lukt je wel!
Ik roep dat ook nergens. Ik zie alleen het nut niet van twee topicsreeksen. Zeker niet als 1 een wel erg hoog SC, kusjekroel, inner-circle, gehalte heeft.quote:Op maandag 10 augustus 2020 16:43 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Je gaat een topic dat lekker en vriendelijk loopt, met ontluikende fok-liefdes, toch niet dichtgooien?
Bumble al eens geprobeerd?quote:Op maandag 10 augustus 2020 17:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja dat doen vrouwen wel vaker bij mij
Ja, in de begindagen. Toen was het eigenlijk hetzelfde als Tinder, behalve dan dat de vrouwen een plichtmatige 'hoi' stuurden, en het daarna same same was.quote:
Vaker komen, lief doen.. mag je gewoon mee doen hoorquote:Op maandag 10 augustus 2020 18:20 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik roep dat ook nergens. Ik zie alleen het nut niet van twee topicsreeksen. Zeker niet als 1 een wel erg hoog SC, kusjekroel, inner-circle, gehalte heeft.
Maar ga gerust verder, hoorIk probeer er wel overheen te lezen.
Graag.quote:Op maandag 10 augustus 2020 18:20 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik roep dat ook nergens. Ik zie alleen het nut niet van twee topicsreeksen. Zeker niet als 1 een wel erg hoog SC, kusjekroel, inner-circle, gehalte heeft.
Maar ga gerust verder, hoorIk probeer er wel overheen te lezen.
Misschien moet je niet zo vasthouden aan die begindagen van je op allerlei apps en het gewoon opnieuw proberen.quote:Op maandag 10 augustus 2020 18:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja, in de begindagen. Toen was het eigenlijk hetzelfde als Tinder, behalve dan dat de vrouwen een plichtmatige 'hoi' stuurden, en het daarna same same was.
Jaja blabla dat heb ik al 10 keer gedaanquote:Op maandag 10 augustus 2020 19:27 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Misschien moet je niet zo vasthouden aan die begindagen van je op allerlei apps en het gewoon opnieuw proberen.
Gewoon downloaden, installeren, profiel aanmaken, beetje swipen wanneer je daar tijd voor hebt en verder niet aan denken. Bij een wederzijdse like kan je kijken of het iets is. En dan niet opgeven na 1 match of zo.
En wat voor moeite is het precies om ze er gewoon op te laten staan en te kijken of "toeval" ergens toevallig werk van maakt?quote:Op maandag 10 augustus 2020 19:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jaja blabla dat heb ik al 10 keer gedaan
De boel erop laten staan betekent verleiding om elke dag te spieken.quote:Op maandag 10 augustus 2020 20:23 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
En wat voor moeite is het precies om ze er gewoon op te laten staan en te kijken of "toeval" ergens toevallig werk van maakt?
Af en toe een time out kan ook geen kwaad, kan zelfs ook even rust geven en volgens mij heb je wel genoeg vrienden/familie om je heen om je leven toch gezellig te makenquote:Op maandag 10 augustus 2020 20:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
De boel erop laten staan betekent verleiding om elke dag te spieken.
Hahaha! Dat is dan balen voor jou.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 13:28 schreef SonicVolcano het volgende:
Een leuke vrouw gematched op Bumble maar ze stuurde niks. Heeft ze de match met mij verlengd maar alsnog stuurt ze niksVraag me af of ze wel doorheeft dat zij de eerste stap moet zetten.
Inb4 je bent niet leuk genoeg.
Dit is next level benching.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 13:28 schreef SonicVolcano het volgende:
Een leuke vrouw gematched op Bumble maar ze stuurde niks. Heeft ze de match met mij verlengd maar alsnog stuurt ze niksVraag me af of ze wel doorheeft dat zij de eerste stap moet zetten.
Jaquote:
Dat is een verplichting op bumble?quote:Op donderdag 13 augustus 2020 13:28 schreef SonicVolcano het volgende:
Klinkt beetje als een puber die een geintje uithaalt ofzo met een nep profiel.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 14:01 schreef Crohnjurist het volgende:
Als een man te mooi om waar zijn lijkt, dan is hij dat vaak ook...![]()
Zo had ik dus nu een match waarvan ik meteen al dacht die is echt véél te knap, hij liet er geen gras over groeien en wilde al snel mijn telefoonnummer. Nou ben ik de moeilijkste niet, hij vroeg om wat foto's, dus ook dat kon geregeld worden (gewoon nette foto's). Hij stuurde mij ook wat foto's, echt heel knap en gespierd. Of ik meer wilde sturen, verzoekje om een billenfoto, liefst in string zodat hij het beter kon zien. Ik zeg, nou dat moet je maar een x in het echt bekijken. Reactie: "Alleen maar kijken?". Dus ik zeg wie weet, eerst maar eens wat drinken en kijken of het klikt toch?
Je raadt het al, nog geen minuut later was zijn WhatsApp foto weg en de match op Tinder opgeheven![]()
Ja het was óf een catfish (puber of heel lelijk laat ik daarbij in het midden) óf een gast die alleen uit was op alleen seks. Ik neig ook naar dat eerste inderdaadquote:Op donderdag 13 augustus 2020 14:04 schreef Womanly het volgende:
[..]
Klinkt beetje als een puber die een geintje uithaalt ofzo met een nep profiel.
Dat is inderdaad het concept. Mannen kunnen geen gesprek starten.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 13:57 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is een verplichting op bumble?
Als dingen té makkelijk gaan, zit er idd meestal ergens een dikke adder onder het gras.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 14:06 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Ja het was óf een catfish (puber of heel lelijk laat ik daarbij in het midden) óf een gast die alleen uit was op alleen seks. Ik neig ook naar dat eerste inderdaad
And...she's gone.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 13:28 schreef SonicVolcano het volgende:
Klinkt vooral eng. Ik zou uberhaupt al geen echte foto’s van mezelf sturen bij zo’n creep. Gewoon iets van internet plukken en zijn reactie afwachten. Als je een heel “lelijk” model kiest kun je gelijk testen hoe oppervlakkig hij is. Gelukkig waren het nette foto’s die er gestuurd waren.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 14:04 schreef Womanly het volgende:
Klinkt beetje als een puber die een geintje uithaalt ofzo met een nep profiel.
Klinkt me bekend in de oren.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 13:28 schreef SonicVolcano het volgende:
Zoals er ook nog steeds dames (en vast ook heren) zijn die denken dat mannen op Tinder berichtjes kunnen sturen, zodat zij geen abo hoeven te nemenquote:Op donderdag 13 augustus 2020 19:23 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Klinkt me bekend in de oren.
Ik denk dat er oprecht vrouwen zijn die denken dat mannen het gesprek kunnen starten via Bumble. Waarom zou je anders een match verlengen, maar zelf niks sturen?
Godvurrrr....quote:Op donderdag 13 augustus 2020 19:52 schreef gooddaddy het volgende:
Zijn waarschijnlijk dezelfde vrouwen die op Tinder hebben staan dat ze geen betalend lid zijn en dat de mannen dan maar een berichtje moeten sturen
Kun je op Tinder tegenwoordig geen berichtje meer sturen zonder betalend lid te zijn?quote:Op donderdag 13 augustus 2020 19:52 schreef gooddaddy het volgende:
Zijn waarschijnlijk dezelfde vrouwen die op Tinder hebben staan dat ze geen betalend lid zijn en dat de mannen dan maar een berichtje moeten sturen
Kan je niet eens aanvoelen hoe dat moet?quote:Op donderdag 13 augustus 2020 20:10 schreef Gruj0 het volgende:
Het grappige is, op Bumble staat meestal geen FB, Insta of zo, dus hoe zou je als man zijnde zo'n vrouw moeten contacteren?![]()
Jawel hoor, of er moet in 1-2 weken opeens een update zijn geweest.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 20:11 schreef Chia het volgende:
[..]
Kun je op Tinder tegenwoordig geen berichtje meer sturen zonder betalend lid te zijn?
Jawel, maar alleen als je matched met elkaar.....quote:Op donderdag 13 augustus 2020 20:11 schreef Chia het volgende:
[..]
Kun je op Tinder tegenwoordig geen berichtje meer sturen zonder betalend lid te zijn?
Vertel.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 20:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kan je niet eens aanvoelen hoe dat moet?
[..]
Jawel hoor, of er moet in 1-2 weken opeens een update zijn geweest.
Het was niet echt serieus bedoeldquote:
Wat moet je aanvoelen? Google image search gebruiken om achter hun IG te komen?quote:Op donderdag 13 augustus 2020 20:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het was niet echt serieus bedoeld
Maar als je zoiets niet aanvoelt dan verwijderen ze je vaak toch meteen weet op apps zoals tinder.
Ze weet niet wat ze mistquote:Op donderdag 13 augustus 2020 18:40 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
And...she's gone.
Daar ging mijn ware.
Nou je hebt jezelf nu op een idee gebracht.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 21:51 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Wat moet je aanvoelen? Google image search gebruiken om achter hun IG te komen?
Waarom zou iemand zo ziek zijn dat te doen?
Ik zat te denken wat hij bedoelde en ik kon niks anders bedenken dan dit.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 22:12 schreef Womanly het volgende:
[..]
Nou je hebt jezelf nu op een idee gebracht.
Er zijn vast wel mensen die dat doenquote:Op donderdag 13 augustus 2020 21:51 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Wat moet je aanvoelen? Google image search gebruiken om achter hun IG te komen?
Waarom zou iemand zo ziek zijn dat te doen?
Dan doe je wel erg veel moeite voor iemand die jou waarschijnlijk lokt om PR redenen.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 22:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Er zijn vast wel mensen die dat doen
Oh ik dacht gewoon zomaar even reverse image search, my badquote:Op donderdag 13 augustus 2020 22:19 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Dan doe je wel erg veel moeite voor iemand die jou waarschijnlijk lokt om PR redenen.
Dat wat er staat niet haar probleem is en je dat zelf maar moet uitzoeken en anders pech hebtquote:Op donderdag 13 augustus 2020 22:13 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Ik zat te denken wat hij bedoelde en ik kon niks anders bedenken dan dit.
Ik like toch alleen maar indien er een teken van zekere moeite in zit. Bijvoorbeeld wanneer er moeite is gestoken in het profiel.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 22:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat wat er staat niet haar probleem is en je dat zelf maar moet uitzoeken en anders pech hebt
Maar wellicht werkt een reverse-image seach wel ja
Dat is op elke app zo. Vrouwen hebben over het algemeen een overdaad aan matches en mannen die hun als eerste een bericht sturen, dan kan ik mij voorstellen dat je lui wordt. Ik had op een gegeven moment ook 10 gesprekken lopen, dan wordt het wel op een gegeven moment wel "werk" en ga je de minst leuke eruit halen.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 13:28 schreef SonicVolcano het volgende:
Hum.. ik kom ook niet verder... dan dat vast een melkmachine is hoor.quote:Op zondag 16 augustus 2020 09:35 schreef Sounddragon het volgende:
Gtspff... duikt er net eentje de chat in met de vraag wat een elektrische melkboer is... 42 jaar, en dan zó onwetend
![]()
I guess so.. I'm oldquote:Op zondag 16 augustus 2020 10:14 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hum.. ik kom ook niet verder... dan dat vast een melkmachine is hoor.
Misschien ligt het aan de leeftijd
Die term is best heel lang gebruikt hoor... en als ik hem ken, mag ik aannemen dat dames in mijn doelgroep dat ook weten.. En dan nog; Google is een allemansvriendje, en die weet het écht.quote:Op zondag 16 augustus 2020 10:32 schreef Chia het volgende:
Vind het niet zo raar als mensen grapjes van voordat ze geboren werden niet kennen eigenlijk. Tenminste volgens Google komt die uitspraak van van Kooten en De Bie uit 1977.
Vind het van mezelf al heel wat dat ik nog wat van Jiskefet ken doordat het eerst allemaal op Youtube stond.
Het is een groot geheeiiimmmmmquote:
Mejuffrouw Spirit was je voor, en die is best een aardig tijdje bezig geweest om e.e.a. te ontrafelenquote:
Bijna een dinosaurus!quote:Op zondag 16 augustus 2020 11:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mejuffrouw Spirit was je voor, en die is best een aardig tijdje bezig geweest om e.e.a. te ontrafelen![]()
Gewoon: oud.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |