Dat is op elke app zo. Vrouwen hebben over het algemeen een overdaad aan matches en mannen die hun als eerste een bericht sturen, dan kan ik mij voorstellen dat je lui wordt. Ik had op een gegeven moment ook 10 gesprekken lopen, dan wordt het wel op een gegeven moment wel "werk" en ga je de minst leuke eruit halen.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 13:28 schreef SonicVolcano het volgende:
Een leuke vrouw gematched op Bumble maar ze stuurde niks. Heeft ze de match met mij verlengd maar alsnog stuurt ze niksVraag me af of ze wel doorheeft dat zij de eerste stap moet zetten.
Inb4 je bent niet leuk genoeg.
Hum.. ik kom ook niet verder... dan dat vast een melkmachine is hoor.quote:Op zondag 16 augustus 2020 09:35 schreef Sounddragon het volgende:
Gtspff... duikt er net eentje de chat in met de vraag wat een elektrische melkboer is... 42 jaar, en dan zó onwetend
![]()
I guess so.. I'm oldquote:Op zondag 16 augustus 2020 10:14 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hum.. ik kom ook niet verder... dan dat vast een melkmachine is hoor.
Misschien ligt het aan de leeftijd
Die term is best heel lang gebruikt hoor... en als ik hem ken, mag ik aannemen dat dames in mijn doelgroep dat ook weten.. En dan nog; Google is een allemansvriendje, en die weet het écht.quote:Op zondag 16 augustus 2020 10:32 schreef Chia het volgende:
Vind het niet zo raar als mensen grapjes van voordat ze geboren werden niet kennen eigenlijk. Tenminste volgens Google komt die uitspraak van van Kooten en De Bie uit 1977.
Vind het van mezelf al heel wat dat ik nog wat van Jiskefet ken doordat het eerst allemaal op Youtube stond.
Het is een groot geheeiiimmmmmquote:
Mejuffrouw Spirit was je voor, en die is best een aardig tijdje bezig geweest om e.e.a. te ontrafelenquote:
Bijna een dinosaurus!quote:Op zondag 16 augustus 2020 11:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mejuffrouw Spirit was je voor, en die is best een aardig tijdje bezig geweest om e.e.a. te ontrafelen![]()
Gewoon: oud.
Ik ook niet. En als ik eerst moet gaan Googlen om een (vermeend) grapje te begrijpen, dan is er - als dat vaker gebeurt - kennelijk geen match.quote:Op zondag 16 augustus 2020 11:48 schreef Spirit82 het volgende:
Ik ken de term ook nietMaar we mogen ons wel heel jong voelen nu
Grapjes moeten uitleggen is sowieso nooit leuk..quote:Op zondag 16 augustus 2020 11:53 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Ik ook niet. En als ik eerst moet gaan Googlen om een (vermeend) grapje te begrijpen, dan is er - als dat vaker gebeurt - kennelijk geen match.
I prefer 'fossiel'quote:
Godzijdankquote:Op zondag 16 augustus 2020 11:53 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Ik ook niet. En als ik eerst moet gaan Googlen om een (vermeend) grapje te begrijpen, dan is er - als dat vaker gebeurt - kennelijk geen match.
Die is onder de gordelquote:Op zondag 16 augustus 2020 11:56 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Misschien kun je nog een ontopic review van bejaardendating.nl geven?
Nee, joh, ik ben blauw, damagnie volgens de publieke FOK!-opiniequote:Op zondag 16 augustus 2020 11:59 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Oh jammer, ik had echt een snoeiharde reactie terug verwacht
nah ja. en ballistic nog welquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:06 schreef Sounddragon het volgende:
In mijn profiel: "original 010", krijg ik een like van een chick die in haar tekst heeft staan dat ze in 020 geboren isDuik ik d'r chat in om een beetje te teasen en een complimentje te maken dat ze iig ballen heeft om me te liken, gaat ze helemaal ballistic dat ik d'r niet match
![]()
![]()
![]()
Nee, Lexa.. maar ook daar zijn mensen gewoon leesblind..quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:42 schreef Prisha het volgende:
[..]
nah ja. en ballistic nog wel![]()
waarom doet ze je liken dan? Jouw profiel dus niet gelezen blijkbaar. Was dat Tinder?
Nahja meestal voel ik me 1 van de oudsten hier.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alles voor t grote geld.quote:Op zondag 16 augustus 2020 13:35 schreef SonicVolcano het volgende:
Er is dus nu ook Tinder Platinum lees ik?
Tinder uit de begintijd
Haha keer gehad welquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:06 schreef Sounddragon het volgende:
In mijn profiel: "original 010", krijg ik een like van een chick die in haar tekst heeft staan dat ze in 020 geboren isDuik ik d'r chat in om een beetje te teasen en een complimentje te maken dat ze iig ballen heeft om me te liken, gaat ze helemaal ballistic dat ik d'r niet match
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |