Omdat de horeca zich aantoonbaar niet aan de regels houdt. Dat is met jointjes rokende Rotterdammers net iets ingewikkelder, al zou daar natuurlijk ook gewoon op gehandhaafd moeten worden.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 19:41 schreef Michie_ het volgende:
Waarom krijgt de horeca de schuld als mensen net buiten het centrum van Rotterdam gezellig samen jointjes zitten te roken? (van enige afstand is geen sprake)
Daar zit ik ook op te wachten.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 19:41 schreef XSbig het volgende:
Waarom zijn er nog geen vragen gesteld over de verspreiding via de airco en dergelijke? Of heb ik die gemist.
Kom je wel eens buiten eigenlijk?quote:Op donderdag 6 augustus 2020 19:43 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Omdat de horeca zich aantoonbaar niet aan de regels houdt. Dat is met jointjes rokende Rotterdammers net iets ingewikkelder, al zou daar natuurlijk ook gewoon op gehandhaafd moeten worden.
blijf aub dan lekker in spanjequote:Op donderdag 6 augustus 2020 19:44 schreef BeriBeri het volgende:
[..]
Ja ik kom uit een risicogebied, Spanje, woon in Barcelona
quote:Op donderdag 6 augustus 2020 19:45 schreef Zorro het volgende:
Afstand op bruiloften, niet op de dansvloer worden getrokken door vervelende mensen waar je eigenlijk met een grote boog omheen wil lopen
Wordt ook echt gedaan natuurlijkquote:Op donderdag 6 augustus 2020 19:45 schreef Zorro het volgende:
Afstand op bruiloften, niet op de dansvloer worden getrokken door vervelende mensen waar je eigenlijk met een grote boog omheen wil lopen
Of mensen die niet zo fris geuren.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 19:45 schreef Zorro het volgende:
zijn ze toch nog bezig te onderzoekenquote:Op donderdag 6 augustus 2020 19:43 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Daar zit ik ook op te wachten.
Is wel relevant als de onderwijsinstellingen over anderhalve week weer open gaan.
Hoe te ventileren, etc?
Bier harken in de tuin met een paar vrienden geeft voor mij een andere lading in de kroeg.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 19:42 schreef quirina het volgende:
[..]
Drinken met vrienden doen we ook wel zonder horeca.
Maar het RIVM wordt nog steeds gepakt op tweets van begin februari?quote:Op donderdag 6 augustus 2020 18:30 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ik zal even voor je navragen wanneer dit stuk is geschreven. Ik vermoed in maart of april. Met de huidige inzichten over de virusverspreiding zijn een aantal van deze aanbevelingen in ieder geval totaal niet realistisch meer. Dat zal waarschijnlijk iedereen onderkennen.
Misschien wel handig om eerst de uitkomst van dat onderzoek af te wachten alvorens we weer dertig pubers plus een leraar in een slecht gelucht hok van zeven bij zeven zetten.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 19:46 schreef Evertjan het volgende:
[..]
zijn ze toch nog bezig te onderzoeken
https://www.ad.nl/binnenl(...)j-jongeren~a25801ff/
het gaat in deze crisis even niet om jouw persoonlijkquote:Op donderdag 6 augustus 2020 19:47 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Bier harken in de tuin met een paar vrienden geeft voor mij een andere lading in de kroeg.
Laat staan dat ik mijn hobby niet eens fatsoenlijk kan beoefenen.
Deze flapdrol moet het land leiden he. Man man man. Als het helemaal fout gaat zegt hij "ja, zo heeft Nederland het gewild, want het zijn volwassen mensen"quote:Op donderdag 6 augustus 2020 19:46 schreef Chia het volgende:
Kleuterland
Mark is niet boos maar teleurgesteld
Lekker op tijd weer.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 19:46 schreef Evertjan het volgende:
[..]
zijn ze toch nog bezig te onderzoeken
https://www.ad.nl/binnenl(...)j-jongeren~a25801ff/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |