abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 augustus 2020 @ 18:18:09 #126
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_194431529
quote:
7s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 18:10 schreef nostra het volgende:

[..]

Er stond toch echt gisteren nog op die website een vrij limitatief lijstje met dingen die nog wél zouden mogen:

1. Met een vriend afspreken in de buitenlucht als er zes tot negen meter ruimte gehouden zou worden, want anderhalve meter was veel te weinig.

2. Individueel in de buitenlucht recreëren, mits niet te druk (zonder definitie van "te druk")

3. Je verplaatsen met de auto.

Het lijstje is nu weg en ook met de Wayback Machine krijg ik dat niet terug, maar het is niet iets dat ik verzin ofzo.
Dit is 100% kolder. Deze drie punten zuig je uit je duim. Ik zou je willen vragen te stoppen met dit soort belachelijke aantijgingen. Komt ook totaal niet geloofwaardig over dat het 1 dag op de site heeft gestaan en nu opeens weg is _O-
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
  donderdag 6 augustus 2020 @ 18:20:13 #127
473584 Gretzl
pi_194431564
Nu op Radio 1 :)
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
  donderdag 6 augustus 2020 @ 18:21:45 #128
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_194431584
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 18:16 schreef tesssssssss het volgende:
Heeft iemand misschien nog wat recente cijfers?

(ja, google is je enige vriend, maar ik heb het warm)
De overledenen (0) en Opnames (1) waren goed.
pi_194431590
Hij heeft wel gelijk dat ze in het buitenland beter doen. Eerder. Vind ik.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  donderdag 6 augustus 2020 @ 18:23:36 #130
473584 Gretzl
pi_194431597
Precies wat Merkel zegt: 'Better safe than sorry' ^O^
pi_194431619
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 18:23 schreef Gretzl het volgende:
Dat gaat goed tot het geduld van mensen op is natuurlijk.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  donderdag 6 augustus 2020 @ 18:25:13 #132
473584 Gretzl
pi_194431622
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 18:22 schreef tesssssssss het volgende:
Hij heeft wel gelijk dat ze in het buitenland beter doen. Eerder. Vind ik.
Precies, en hij heeft ook een punt dat Nederlanders helemaal niet zoveel anders zijn dan andere volken. Lijkt me quatsch dat de discipline bij de bevolking in andere westerse landen totaal anders is.
pi_194431624
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 18:18 schreef Gretzl het volgende:

[..]

Dit is 100% kolder. Deze drie punten zuig je uit je duim. Ik zou je willen vragen te stoppen met dit soort belachelijke aantijgingen. Komt ook totaal niet geloofwaardig over dat het 1 dag op de site heeft gestaan en nu opeens weg is _O-
Ik denk dat hij punten bedoelt zoals in deze omschreven: https://www.containmentnu.nl/articles/versoepeling
I'll give you something to do
pi_194431629
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 18:23 schreef Gretzl het volgende:
Dat moet dus hier ook gebeuren. Jammergenoeg denken ze bij het rivm niet zo.
pi_194431630
Al uitgelekt wat Rutte gaat vertellen om 19u?
pi_194431637
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 18:25 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Mijn geduld gaat eigenlijk eerder op door dat aanmodderen, telkens
  donderdag 6 augustus 2020 @ 18:26:29 #137
473584 Gretzl
pi_194431645
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 18:25 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Ik zou toch ook echt denken dat een meerderheid van de bevolking weinig moeite heeft met laagdrempelig testen en vroegtijdig ingrijpen. Als je daarmee kunt voorkomen dat je nogmaals op écht beperkende maatregelen terug moet grijpen.
pi_194431648
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 18:16 schreef Gretzl het volgende:
Wil je het reproductiegetal duurzaam onder de 1 houden (dus niet zoals nu bij veel beperkende maatregelen onder de 1, maar bij versoepelingen er weer direct boven)
Nou ja direct, na de grootste versoepelingen daalde het aantal besmettingen juist. Pas een flinke tijd later stijgen ze weer. Grote kans dus ook dat benadrukken van de uitgangspunten van 1-2 maand terug ook voldoende is om de groei te beperken.
pi_194431655
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 18:25 schreef tompsv18 het volgende:
Al uitgelekt wat Rutte gaat vertellen om 19u?
"Doe effe normaal."
Tap tap tap
pi_194431659
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 18:26 schreef Gretzl het volgende:

[..]

Ik zou toch ook echt denken dat een meerderheid van de bevolking weinig moeite heeft met laagdrempelig testen en vroegtijdig ingrijpen. Als je daarmee kunt voorkomen dat je nogmaals op écht beperkende maatregelen terug moet grijpen.
Een test waarbij er een vreemd voorwerp in je lichaamsholte gefrot moet worden vind ik niet 'laagdrempelig' eerlijk gezegd.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_194431662
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 18:26 schreef Gretzl het volgende:

[..]

Maar tot we op dat punt zijn wil de containmentclub juist wel het komende pakweg jaar die echt beperkende maatregelen invoeren...
pi_194431665
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 18:18 schreef Gretzl het volgende:
Dit is 100% kolder. Deze drie punten zuig je uit je duim.
https://www.containmentnu.nl/articles/versoepeling

We have relearned one lesson we should have never forgotten: that only by rewarding personal initiative and insisting government live within its means can we save the spirit of enterprise and risk-taking so essential to economic progress, human fulfillment, and the preservation of freedom itself.
  donderdag 6 augustus 2020 @ 18:28:26 #143
473584 Gretzl
pi_194431673
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 18:25 schreef galantis het volgende:

[..]

Ik denk dat hij punten bedoelt zoals in deze omschreven: https://www.containmentnu.nl/articles/versoepeling
Ik vrees dat dit artikel op het hoogtepunt van de eerste golf is geschreven. Een aantal van de voorstellen voor versoepeling zijn inderdaad niet meer actueel. Hier sta ik zelf ook niet achter.
pi_194431674
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 18:27 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Een test waarbij er een vreemd voorwerp in je lichaamsholte gefrot moet worden vind ik niet 'laagdrempelig' eerlijk gezegd.
Ach, fysiek stelt het echt niks voor. Het gebrek aan locaties en het lang wachten op een uitslag zijn belangrijker drempels.
pi_194431682
[/quote]
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 18:27 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Ik had hier even een ander beeld bij.
pi_194431691
quote:
Ik vind dat we bij wijze van experiment Jochen Mierau in zijn huis moeten opsluiten, bij wijze van experiment en om hem tegen het virus te beschermen. Planken voor de deuren en ramen zodat hij er niet uit kan en voor de zekerheid nog wat boa's met gummiknuppels. Het zou bij wijze van experiment heel interessant zijn om te zien wat de effecten van deze maatregel op de geestelijke gezondheid van Jochen Mierau zijn.
pi_194431696
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 18:28 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

[..]

Ik had hier even een ander beeld bij.
Ironisch genoeg is het 'gedwongen testen' van iemand, volgens de wet, dus ook verkrachting, want binnendringen van het lichaam met een voorwerp.
  donderdag 6 augustus 2020 @ 18:30:31 #149
473584 Gretzl
pi_194431716
quote:
Ik zal even voor je navragen wanneer dit stuk is geschreven. Ik vermoed in maart of april. Met de huidige inzichten over de virusverspreiding zijn een aantal van deze aanbevelingen in ieder geval totaal niet realistisch meer. Dat zal waarschijnlijk iedereen onderkennen.
pi_194431731
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 18:29 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Ironisch genoeg is het 'gedwongen testen' van iemand, volgens de wet, dus ook verkrachting, want binnendringen van het lichaam met een voorwerp.
Zo’n test is seksueel ja? Das een voorwaarde voor verkrachting he?
zie email 27 oktober
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')