Dit is 100% kolder. Deze drie punten zuig je uit je duim. Ik zou je willen vragen te stoppen met dit soort belachelijke aantijgingen. Komt ook totaal niet geloofwaardig over dat het 1 dag op de site heeft gestaan en nu opeens weg isquote:Op donderdag 6 augustus 2020 18:10 schreef nostra het volgende:
[..]
Er stond toch echt gisteren nog op die website een vrij limitatief lijstje met dingen die nog wél zouden mogen:
1. Met een vriend afspreken in de buitenlucht als er zes tot negen meter ruimte gehouden zou worden, want anderhalve meter was veel te weinig.
2. Individueel in de buitenlucht recreëren, mits niet te druk (zonder definitie van "te druk")
3. Je verplaatsen met de auto.
Het lijstje is nu weg en ook met de Wayback Machine krijg ik dat niet terug, maar het is niet iets dat ik verzin ofzo.
De overledenen (0) en Opnames (1) waren goed.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 18:16 schreef tesssssssss het volgende:
Heeft iemand misschien nog wat recente cijfers?
(ja, google is je enige vriend, maar ik heb het warm)
Dat gaat goed tot het geduld van mensen op is natuurlijk.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 18:23 schreef Gretzl het volgende:
Precies wat Merkel zegt: 'Better safe than sorry'
Precies, en hij heeft ook een punt dat Nederlanders helemaal niet zoveel anders zijn dan andere volken. Lijkt me quatsch dat de discipline bij de bevolking in andere westerse landen totaal anders is.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 18:22 schreef tesssssssss het volgende:
Hij heeft wel gelijk dat ze in het buitenland beter doen. Eerder. Vind ik.
Ik denk dat hij punten bedoelt zoals in deze omschreven: https://www.containmentnu.nl/articles/versoepelingquote:Op donderdag 6 augustus 2020 18:18 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Dit is 100% kolder. Deze drie punten zuig je uit je duim. Ik zou je willen vragen te stoppen met dit soort belachelijke aantijgingen. Komt ook totaal niet geloofwaardig over dat het 1 dag op de site heeft gestaan en nu opeens weg is
Dat moet dus hier ook gebeuren. Jammergenoeg denken ze bij het rivm niet zo.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 18:23 schreef Gretzl het volgende:
Precies wat Merkel zegt: 'Better safe than sorry'
Mijn geduld gaat eigenlijk eerder op door dat aanmodderen, telkensquote:Op donderdag 6 augustus 2020 18:25 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Dat gaat goed tot het geduld van mensen op is natuurlijk.
Ik zou toch ook echt denken dat een meerderheid van de bevolking weinig moeite heeft met laagdrempelig testen en vroegtijdig ingrijpen. Als je daarmee kunt voorkomen dat je nogmaals op écht beperkende maatregelen terug moet grijpen.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 18:25 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Dat gaat goed tot het geduld van mensen op is natuurlijk.
Nou ja direct, na de grootste versoepelingen daalde het aantal besmettingen juist. Pas een flinke tijd later stijgen ze weer. Grote kans dus ook dat benadrukken van de uitgangspunten van 1-2 maand terug ook voldoende is om de groei te beperken.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 18:16 schreef Gretzl het volgende:
Wil je het reproductiegetal duurzaam onder de 1 houden (dus niet zoals nu bij veel beperkende maatregelen onder de 1, maar bij versoepelingen er weer direct boven)
"Doe effe normaal."quote:Op donderdag 6 augustus 2020 18:25 schreef tompsv18 het volgende:
Al uitgelekt wat Rutte gaat vertellen om 19u?
Een test waarbij er een vreemd voorwerp in je lichaamsholte gefrot moet worden vind ik niet 'laagdrempelig' eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 18:26 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ik zou toch ook echt denken dat een meerderheid van de bevolking weinig moeite heeft met laagdrempelig testen en vroegtijdig ingrijpen. Als je daarmee kunt voorkomen dat je nogmaals op écht beperkende maatregelen terug moet grijpen.
Maar tot we op dat punt zijn wil de containmentclub juist wel het komende pakweg jaar die echt beperkende maatregelen invoeren...quote:Op donderdag 6 augustus 2020 18:26 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ik zou toch ook echt denken dat een meerderheid van de bevolking weinig moeite heeft met laagdrempelig testen en vroegtijdig ingrijpen. Als je daarmee kunt voorkomen dat je nogmaals op écht beperkende maatregelen terug moet grijpen.
https://www.containmentnu.nl/articles/versoepelingquote:Op donderdag 6 augustus 2020 18:18 schreef Gretzl het volgende:
Dit is 100% kolder. Deze drie punten zuig je uit je duim.
Ik vrees dat dit artikel op het hoogtepunt van de eerste golf is geschreven. Een aantal van de voorstellen voor versoepeling zijn inderdaad niet meer actueel. Hier sta ik zelf ook niet achter.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 18:25 schreef galantis het volgende:
[..]
Ik denk dat hij punten bedoelt zoals in deze omschreven: https://www.containmentnu.nl/articles/versoepeling
Ach, fysiek stelt het echt niks voor. Het gebrek aan locaties en het lang wachten op een uitslag zijn belangrijker drempels.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 18:27 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Een test waarbij er een vreemd voorwerp in je lichaamsholte gefrot moet worden vind ik niet 'laagdrempelig' eerlijk gezegd.
Ik had hier even een ander beeld bij.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 18:27 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Een test waarbij er een vreemd voorwerp in je lichaamsholte gefrot moet worden vind ik niet 'laagdrempelig' eerlijk gezegd.
Ik vind dat we bij wijze van experiment Jochen Mierau in zijn huis moeten opsluiten, bij wijze van experiment en om hem tegen het virus te beschermen. Planken voor de deuren en ramen zodat hij er niet uit kan en voor de zekerheid nog wat boa's met gummiknuppels. Het zou bij wijze van experiment heel interessant zijn om te zien wat de effecten van deze maatregel op de geestelijke gezondheid van Jochen Mierau zijn.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 17:42 schreef Gretzl het volgende:
Ik ondersteun dit:
[ twitter ]
[..]
https://www.dvhn.nl/groni(...)OwRIby6us1%3Famp%3D1
Ironisch genoeg is het 'gedwongen testen' van iemand, volgens de wet, dus ook verkrachting, want binnendringen van het lichaam met een voorwerp.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 18:28 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
[..]
Ik had hier even een ander beeld bij.
Ik zal even voor je navragen wanneer dit stuk is geschreven. Ik vermoed in maart of april. Met de huidige inzichten over de virusverspreiding zijn een aantal van deze aanbevelingen in ieder geval totaal niet realistisch meer. Dat zal waarschijnlijk iedereen onderkennen.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 18:27 schreef nostra het volgende:
[..]
https://www.containmentnu.nl/articles/versoepeling
[ afbeelding ]
Zo’n test is seksueel ja? Das een voorwaarde voor verkrachting he?quote:Op donderdag 6 augustus 2020 18:29 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Ironisch genoeg is het 'gedwongen testen' van iemand, volgens de wet, dus ook verkrachting, want binnendringen van het lichaam met een voorwerp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |