Ja of gewoon naar een rusthuis..quote:Op donderdag 6 augustus 2020 01:42 schreef chufi het volgende:
chips van maken of ff splashen en aanbakken

Bietjes uit de oven. Lekker.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 01:47 schreef chufi het volgende:
Ik zag het van de week in een Spaans kook programma .. wat te doen met de rode biet

Tja wat is goedquote:Op donderdag 6 augustus 2020 12:28 schreef D. het volgende:
[..]
Het is meer een wens aan jullie dan een mededeling, maar de mijne is goed ja

Eyquote:Op donderdag 6 augustus 2020 12:40 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Geen opgekropte woede of haat ook ?

Nee, da’s zinloosquote:Op donderdag 6 augustus 2020 12:40 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Geen opgekropte woede of haat ook ?

Geen verkoeling in zee?quote:Op donderdag 6 augustus 2020 12:44 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik vind het iets te warm de laatste tijd dus ik ben niet helemaaal blij

Sterkte komende dagen danquote:Op donderdag 6 augustus 2020 12:44 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik vind het iets te warm de laatste tijd dus ik ben niet helemaaal blij

Nee vind ik ook niet ,.. Ik ga zo ff snel naar de super en verder weer rustig aan doenquote:Op donderdag 6 augustus 2020 12:57 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb airco hier maar toch buiten is het niet leuk

Als ik geld genoeg heb vlucht ik naar Ijslandquote:Op donderdag 6 augustus 2020 12:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee vind ik ook niet ,.. Ik ga zo ff snel naar de super en verder weer rustig aan doen

Niet te snel he, krijg je het warm vanquote:Op donderdag 6 augustus 2020 12:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee vind ik ook niet ,.. Ik ga zo ff snel naar de super en verder weer rustig aan doen

Kruipenquote:Op donderdag 6 augustus 2020 13:12 schreef chufi het volgende:
Ik zal rustig aan doen die 100 m lopen

Gouden ouwequote:

Ahwquote:Op donderdag 6 augustus 2020 14:06 schreef espri het volgende:
[..]
Het is gewoon ff zwaar k*t.. daarom.

Je moet er toch maar het beste van makenquote:Op donderdag 6 augustus 2020 14:08 schreef espri het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer lief, dankje.

Klopt, doe er hard mn best voor maar lukt niet altijd hey.. helaas.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 14:09 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Je moet er toch maar het beste van maken

quote:Op donderdag 6 augustus 2020 14:08 schreef espri het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer lief, dankje.

Sterkte er mee, espri. Hopelijk gaat het snel wat beter.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 14:11 schreef espri het volgende:
[..]
Klopt, doe er hard mn best voor maar lukt niet altijd hey.. helaas.

Tijd voor een (voorzichtige) grouphugquote:Op donderdag 6 augustus 2020 14:11 schreef espri het volgende:
[..]
Klopt, doe er hard mn best voor maar lukt niet altijd hey.. helaas.

Awww sterkte lieve Espri. Als ik t hoor zit t je behoorlijk tegen. Hoop dat je gauw beter voeltquote:Op donderdag 6 augustus 2020 14:12 schreef espri het volgende:
Zit wel lekker met mn pootjes in het water

Enorme hug van mijquote:Op donderdag 6 augustus 2020 17:00 schreef espri het volgende:
Lief, dank jullie wel.
Weer bij fysio geweest en krijg uitvalverschijnselen, ze wil me niet meer behandelen en denkt dat het toch een behoorlijke hernia is.
En een grouphug wil ik graag

Heb het weekend zelfs extra kunnen verlengen.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 16:59 schreef Domnivoor het volgende:
Hier ook een extra lang weekendIk heb een paar dagen vrijgehouden vanwege de voorspelde hitte.

Gelijk heb je, heerlijk ontspannen hoor.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 16:59 schreef Domnivoor het volgende:
Hier ook een extra lang weekendIk heb een paar dagen vrijgehouden vanwege de voorspelde hitte.

Dikke hug van mij. Wel heel zachtjes natuurlijk.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 17:00 schreef espri het volgende:
Lief, dank jullie wel.
Weer bij fysio geweest en krijg uitvalverschijnselen, ze wil me niet meer behandelen en denkt dat het toch een behoorlijke hernia is.

Daar kom ik voor uit de lurkstand. Dikke knuffel.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 17:00 schreef espri het volgende:
Lief, dank jullie wel.

Hugh van mijquote:Op donderdag 6 augustus 2020 17:00 schreef espri het volgende:
Lief, dank jullie wel.

Hey!!quote:Op donderdag 6 augustus 2020 17:03 schreef notturna het volgende:
[..]
Daar kom ik voor uit de lurkstand. Dikke knuffel.

quote:Op donderdag 6 augustus 2020 17:03 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dikke hug van mij. Wel heel zachtjes natuurlijk.

quote:
quote:Op donderdag 6 augustus 2020 17:03 schreef notturna het volgende:
[..]
Daar kom ik voor uit de lurkstand. Dikke knuffel.
quote:Op donderdag 6 augustus 2020 17:03 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dikke hug van mij. Wel heel zachtjes natuurlijk.

Huggie van Chufquote:Op donderdag 6 augustus 2020 17:05 schreef espri het volgende:
[..]
[..]
[..]![]()
Voel me nu mentaal tenminste al wat beter.

quote:Op donderdag 6 augustus 2020 17:05 schreef espri het volgende:
[..]
[..]
[..]
En nu?![]()
Voel me nu mentaal tenminste al wat beter.

Ik quote verkeerd. Maar hoe nuquote:

Zie er een EN NU? nu tussen staan, volgende week pas plek bij de huisarts ook voor mn meds en dan wil ik een mri, dan verder kijken wat we gaan doen.quote:

Beter, fysio weet en kan niet allesquote:Op donderdag 6 augustus 2020 17:08 schreef espri het volgende:
[..]
Zie er een EN NU? nu tussen staan, volgende week pas plek bij de huisarts ook voor mn meds en dan wil ik een mri, dan verder kijken wat we gaan doen.

Heb het een maand geprobeerd zelfs met naaldjes maar haalt niks uit inderdaad. En nu met het uitvallen en amper meer kunnen lopen of staan, vind ik dat we verder moeten kijken.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 17:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Beter, fysio weet en kan niet alles

Je bent redelijk jongquote:Op donderdag 6 augustus 2020 17:12 schreef espri het volgende:
[..]
Heb het een maand geprobeerd zelfs met naaldjes maar haalt niks uit inderdaad. En nu met het uitvallen en amper meer kunnen lopen of staan, vind ik dat we verder moeten kijken.

Nou.... Voel me ook redelijk 80 hoor pfff.quote:

Ik ben ook naar de fysio gestuurd ik was nog geen 44. Pijn en pijn. Uiteindelijk bleek het atrose te zijn. Ik ben geholpen en ik ben ik ben er nog steeds dankbaar voorquote:Op donderdag 6 augustus 2020 17:16 schreef espri het volgende:
[..]
Nou.... Voel me ook redelijk 80 hoor pfff.
En door die fybro heb ik al geen energie maar dat is nu echte drama,
zat laatst te denken, met de meet had ik ook al aardig last en kon bijna niet van de kruk komen, ( ging wel makkelijker na een paar wijntjes) maar vanaf die tijd is het alleen maar erger geworden.

Niet echt.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 17:18 schreef espri het volgende:
Zijn we allemaal benieuwd wat Rutte vanavond heeft te melden?

Oh wauw,en nu dus pijnvrij? Wat fijn zeg. ja dat heb ik ook al helaas, ik ben gewoon vroeger een haastklus geweest, er mankeert van alles aan mijquote:Op donderdag 6 augustus 2020 17:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben ook naar de fysio gestuurd ik was nog geen 44. Pijn en pijn. Uiteindelijk bleek het atrose te zijn. Ik ben geholpen en ik ben ik ben er nog steeds dankbaar voor

Ik heb een nieuwe heup gekregen. Dat wilde mijn huisarts niet echt. Nou ik welquote:Op donderdag 6 augustus 2020 17:20 schreef espri het volgende:
[..]
Oh wauw,en nu dus pijnvrij? Wat fijn zeg. ja dat heb ik ook al helaas, ik ben gewoon vroeger een haastklus geweest, er mankeert van alles aan mij

Erg spannend zal het niet zijn. Ik ben vooral benieuwd naar de doventolk.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 17:18 schreef espri het volgende:

Dan was je inderdaad jong met een nieuwe heup, huisartsen weten niet altijd alles, soms moet je gewoon verder gaan kijken.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 17:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe heup gekregen. Dat wilde mijn huisarts niet echt. Nou ik wel

Hahahha Irma is er geloof ik niet bij vanavond.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 17:22 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Erg spannend zal het niet zijn. Ik ben vooral benieuwd naar de doventolk.

Neem je het opquote:

Of met je vuist op tafel slaan.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 17:24 schreef espri het volgende:
[..]
Dan was je inderdaad jong met een nieuwe heup, huisartsen weten niet altijd alles, soms moet je gewoon verder gaan kijken.

quote:

Makkelijke keuze, het is maar voetbal.quote:

Mooi zoquote:Op donderdag 6 augustus 2020 17:30 schreef espri het volgende:
[..]Dat kan meneer espri altijd heel goed
![]()
Hij gaat volgende week mee naar de huisarts en wanneer het ook is, met de mri of andere artsen.

Zo is dat, vind er niks aan dus voor mij geen keuze.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 17:30 schreef notturna het volgende:
[..]
Makkelijke keuze, het is maar voetbal.

Voor mij ook niet. Ik heb gelukkig een man die ook niets met voetbal heeft.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 17:30 schreef espri het volgende:
[..]
Zo is dat, vind er niks aan dus voor mij geen keuze.

Zie je Irma ookquote:

BOKSquote:Op donderdag 6 augustus 2020 17:31 schreef notturna het volgende:
[..]
Voor mij ook niet. Ik heb gelukkig een man die ook niets met voetbal heeft.

Ik ook nietquote:Op donderdag 6 augustus 2020 17:31 schreef notturna het volgende:
[..]
Voor mij ook niet. Ik heb gelukkig een man die ook niets met voetbal heeft.

Nou, dat dus.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 17:33 schreef espri het volgende:
Achter een bal aan rennen, heb je hem eindelijk, schop je het weg, hoe dom ben je dan?

Waarom achter een bal aan rennen, als je teamgenoten dat voor jou kunnen doen? Gekke voetballersquote:Op donderdag 6 augustus 2020 17:33 schreef espri het volgende:
Achter een bal aan rennen, heb je hem eindelijk, schop je het weg, hoe dom ben je dan?

Buitenspel regel 200 keer uitgelegd. Ok ik snap hetquote:Op donderdag 6 augustus 2020 17:33 schreef espri het volgende:

Ik snap er geen reet van en hou het zo.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 17:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Buitenspel regel 200 keer uitgelegd. Ok ik snap het

Gewoon in dat net schieten tochquote:Op donderdag 6 augustus 2020 17:37 schreef espri het volgende:
[..]
Ik snap er geen reet van en hou het zo.

Ja dan beter hockey. Kun je de bal weg rammen met een stok ipv schoppenquote:Op donderdag 6 augustus 2020 17:33 schreef espri het volgende:

Verkeerde netquote:Op donderdag 6 augustus 2020 17:40 schreef espri het volgende:
[..]
Ja deed ik een keer, werden ze boos...

Een hele zachte hoorquote:Op donderdag 6 augustus 2020 17:00 schreef espri het volgende:
Lief, dank jullie wel.

Verkeerde doel. Heb ik per ongeluk een keer gedaan met een voetbal uitje van het bedrijf. Maar ik ben een horkquote:Op donderdag 6 augustus 2020 17:40 schreef espri het volgende:
[..]

Als ik dat doe worden ze pas echt boos.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 17:40 schreef espri het volgende:
[..]

Nee joh iedereen gaat over de pis als het voetbal is. Dat rijmtquote:Op donderdag 6 augustus 2020 17:42 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Als ik dat doe worden ze pas echt boos.

Behalve wij, want wat is voetbal nou eenmaal.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 17:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee joh iedereen gaat over de pis als het voetbal is. Dat rijmt

Je bent ook echt een ware poëet.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 17:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee joh iedereen gaat over de pis als het voetbal is. Dat rijmt

Best wel.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 17:18 schreef espri het volgende:

FOUT FOUTquote:Op donderdag 6 augustus 2020 17:48 schreef Soury het volgende:
Ik had ooit een vriendje die AZ gek was. Ik ben wel eens mee geweest en dat was best leuk (Oude stadion). Maar die was niet te genieten als het niet goed ging. En dan zei ik "Ach het is maar een spelletje" Nou nou dat was altijd wel grappig.

Ja de auto stond bolquote:

Nee hij rookte nietquote:

Jaquote:

Oant moarnquote:Op donderdag 6 augustus 2020 18:15 schreef chufi het volgende:
WTF de weerman weer met hetzelfde lulverhaal dat de wolken nu echt wel allemaal verdwenen zijn ... Istie blind?

Ik weet het niet zeker maar kantoren doen meer aan thuiswerken.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 18:21 schreef chufi het volgende:
Maar wat nu weer een gedoe over de ventilatie systemen van scholen? Niet alleen scholen, maar alle kantoren draaien ook vaak op een behoorlijk slechte ventilatiesystemen ... Maar daar horen we ze niet over ..

Ja maar toch zitten toch wel mensen op kantoren, mar het komt er op neer dat alle ventilatie-installaties gecheckt moeten worden ..quote:Op donderdag 6 augustus 2020 18:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker maar kantoren doen meer aan thuiswerken.

Ja prima. Maar waarop?quote:Op donderdag 6 augustus 2020 18:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar toch zitten toch wel mensen op kantoren, mar het komt er op neer dat alle ventilatie-installaties gecheckt moeten worden ..

Luchtreculatie is nooit versquote:Op donderdag 6 augustus 2020 18:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Op verse luchtcirculatie van buiten

Ik zet wel een raam openquote:Op donderdag 6 augustus 2020 18:37 schreef chufi het volgende:
[..]
daar zit dus een mogelijk probleem .. als het niet goed gefilterd wordt ...

Goed schoonhouden is een must en dan vooral de buiten-unit. Wij laten de airco ieder half jaar helemaal binnenstebuiten halen en grondig reinigen. Slecht onderhouden aircosystemen zijn notoire ziekmakers.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 18:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Op verse luchtcirculatie van buiten

Airco is zowieso kut.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 18:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Goed schoonhouden is een must en dan vooral de buiten-unit. Wij laten de airco ieder half jaar helemaal binnenstebuiten halen en grondig reinigen. Slecht onderhouden aircosystemen zijn notoire ziekmakers.

Niet voor niets ooit sick-building syndroom genoemdquote:Op donderdag 6 augustus 2020 18:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Goed schoonhouden is een must en dan vooral de buiten-unit. Wij laten de airco ieder half jaar helemaal binnenstebuiten halen en grondig reinigen. Slecht onderhouden aircosystemen zijn notoire ziekmakers.

Heb jij niks mee te maken toch?quote:Op donderdag 6 augustus 2020 18:54 schreef chufi het volgende:
[..]
maar ik heb het over werkomgevingen en openbare ruimtes

Laat de rest maar dan.quote:

Nee hoor, het is een godsgeschenk.quote:

Ik heb vloerverkoelingquote:Op donderdag 6 augustus 2020 18:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee hoor, het is een godsgeschenk.
Ons huis zou in de zomer bijkans onbewoonbaar zijn zonder airco.

We hebben wel vloerverwarming, maar daar heb je in de zomer natuurlijk weinig aan.quote:

Deze koelt ook.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 19:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
We hebben wel vloerverwarming, maar daar heb je in de zomer natuurlijk weinig aan.

Altijdquote:

* pullup jaloers isquote:

Ja de vloer is koel. De temperatuur gaat niet echt naar naar beneden.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 19:13 schreef chufi het volgende:
[..]
maar is die verkoeling echt een koude vloer en werkt dat goed ?

OK ja dat laatste leek me lastig ..quote:Op donderdag 6 augustus 2020 19:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja de vloer is koel. De temperatuur gaat niet echt naar naar beneden.

Ik geloof dat display ook niet helemaalquote:Op donderdag 6 augustus 2020 19:17 schreef chufi het volgende:
[..]
OK ja dat laatste leek me lastig ..

thermometers verschillen nogal van elkaar .. ik heb bv. 3 verschillende devices die de temperatuur geven ... alle drie verschillen zequote:Op donderdag 6 augustus 2020 19:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik geloof dat display ook niet helemaal

Lekker geniet PBquote:Op donderdag 6 augustus 2020 20:07 schreef Pearlbitch het volgende:
Zo.. lekker dagje strand gedaan, net een saunaatje gepakt en nu heerlijk uit eten.
En straks lekker op balkon handje pepermuntje jointje en wijntje genieten van de zonsondergang.
Zo af en toe moet je jezelf eens kietelen, een ander doet het niet, zei mijn oma zaliger altijd.

Echt welquote:Op donderdag 6 augustus 2020 20:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja lekker rustig aan doen met dit weer ..

Vandaag was het nog prima wat mij betreft, 29 of zo en niet te plakkerig.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 20:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Echt wel
Deze hitte is sowieso niet echt mij ding

Vandaag was goed te doenquote:Op donderdag 6 augustus 2020 20:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Vandaag was het nog prima wat mij betreft, 29 of zo en niet te plakkerig.
Lekker!

Dat zijn pluisjesquote:

Hey vakantiegangerquote:

Geweldige scenequote:

Enjoy .. Ook ff opgezet ..quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 01:35 schreef sly-nl het volgende:
atSufi Clippers-Mavericks live, nice game, 2e kwart, spannund
Ltrs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 01:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Enjoy .. Ook ff opgezet ..Doe je goed. Have fun en thanks!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.love & heet

Zou vreemd zijn als ie een week later alweer negatief wasquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 10:25 schreef chufi het volgende:
Perez is nog steeds positief , dus de Hulk rijdt

Ja , maar je weet het niet .. Geen idee welke test ze gebruiken .. Waarschijnlijk mist ie nu ook de GP van SPanjequote:Op vrijdag 7 augustus 2020 10:26 schreef D. het volgende:
[..]
Zou vreemd zijn als ie een week later alweer negatief was

Aannemelijkquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 10:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja , maar je weet het niet .. Geen idee welke test ze gebruiken .. Waarschijnlijk mist ie nu ook de GP van SPanje

Ik zat een uurtje buiten onder de parasol maar voel me ook zo...quote:

Katoentjes en haaknaaldenquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 14:48 schreef chufi het volgende:
Spannend ! Wat ga je ontvangen of doet dat er niet toe?

quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 14:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vermoedde het al.. Kun je weer leuke dingen maken. Al iets in gedachten?

OK, nog een dagje geduld en je kunt aan de slagquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 14:54 schreef espri het volgende:
[..]Ik heb 1000 dingen in mn hoofd maar die katoentjes zijn voor een zomervestje.

Zit nu ook niet stil hoor, doe meerdere projecten tegelijk, ik hou er van.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 15:06 schreef chufi het volgende:
[..]
OK, nog een dagje geduld en je kunt aan de slag

Voor mij is het ook te warm. Normaal ga ik met mooi weer naar een recreatieplas, maar dit is te gek.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 14:45 schreef espri het volgende:
[..]
Ik zat een uurtje buiten onder de parasol maar voel me ook zo...
Snel naar binnen gegaan, dit is niks voor een blanke hoor.

Ja echt ongezond zo.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 15:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Voor mij is het ook te warm. Normaal ga ik met mooi weer naar een recreatieplas, maar dit is te gek.

Dat is inmiddels wel bekendquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 15:08 schreef espri het volgende:
[..]
Zit nu ook niet stil hoor, doe meerdere projecten tegelijk, ik hou er van.

Aan het strand was het heerlijk.quote:

Druk? Of valt t mee?quote:

Er waren mensen die het druk vonden, ik vond het meevallen.quote:

Dan is t goedquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 17:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Er waren mensen die het druk vonden, ik vond het meevallen.
Veelal wordt de drukte gemeten aan de bezetting van de parkeerplaatsen, maar die hebben we sowieso te weinig.

Vergeleken met beelden eerder deze week lijkt het me minder drukquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 17:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Er waren mensen die het druk vonden, ik vond het meevallen.
Veelal wordt de drukte gemeten aan de bezetting van de parkeerplaatsen, maar die hebben we sowieso te weinig.

quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 17:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Vergeleken met beelden eerder deze week lijkt het me minder druk

Twitchverslaving?quote:

Texel was echt heel leuk, we hadden een hotel in Den Burg daar was het net niet al te druk, maar wel gezellig wat terrasjes want het weer was uitermate geschikt voor terrasactiviteiten en ook fietsen, we hebben ontzettend veel gefietst en hele mooie dingen gezien en natuurlijk ontzettend geboft met het weer.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 22:00 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hey vakantiegangerDat is mooi, hebben jullie het naar je zin daar op Texel?
Nog veel plezier de laatste dag!

Ahhh fijn joh. Klinkt heerlijk. Viel in het ook in t algemeen mee met de drukte?quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 21:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Texel was echt heel leuk, we hadden een hotel in Den Burg daar was het net niet al te druk, maar wel gezellig wat terrasjes want het weer was uitermate geschikt voor terrasactiviteiten en ook fietsen, we hebben ontzettend veel gefietst en hele mooie dingen gezien en natuurlijk ontzettend geboft met het weer.
Is er van jouw vakantie nog iets overgebleven?

Die lucht, prachtig hè.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 21:31 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ahhh fijn joh. Klinkt heerlijk. Viel in het ook in t algemeen mee met de drukte?
Was een mooie foto die je plaatste![]()
Hier t/m woensdag vrij gehad. En gister en vandaag halve dag gewerkt. Maandag vrij en dinsdag volle bak ertegenaan.

TEchniek staat voor nietsquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 21:37 schreef Deisyy het volgende:
En vandaag op de terugweg de overtocht 3 keer gedaan, want toen we na de eerste keer de boot af wilden rijden in Den Helder wilde de auto niet meer starten, zo lullig, iedereen om ons heen reed eraf en wij stonden daar heel sulig![]()
Omdat we een hybride rijden was alles geblokkeerd dus ook de boot niet af te duwen, dus de pechhulp gebeld, maar de boot werd ondertussen oms ons heenweer vol gereden en gingen we weer mee terug naar Texel. De mensen van het veer waren super aardig, we kregen een grote fles water, ze hebben geprobeerd de accu op te laden en we werden gerust gesteld. Ook hadden ze een sleepdienst gebeld, dus toen we voor de tweede keer in Den Helder aankwamen reed die het veer op, wilde toch nog even proberen de accu op te laden, nu met succes!
Avonturen mensen!

Dat ja, maar wel mooi 3 ritjes voor de prijs van 1 gehadquote:

Johquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 21:37 schreef Deisyy het volgende:
En vandaag op de terugweg de overtocht 3 keer gedaan, want toen we na de eerste keer de boot af wilden rijden in Den Helder wilde de auto niet meer starten, zo lullig, iedereen om ons heen reed eraf en wij stonden daar heel sulig![]()
Omdat we een hybride rijden was alles geblokkeerd dus ook de boot niet af te duwen, dus de pechhulp gebeld, maar de boot werd ondertussen oms ons heenweer vol gereden en gingen we weer mee terug naar Texel. De mensen van het veer waren super aardig, we kregen een grote fles water, ze hebben geprobeerd de accu op te laden en we werden gerust gesteld. Ook hadden ze een sleepdienst gebeld, dus toen we voor de tweede keer in Den Helder aankwamen reed die het veer op, wilde toch nog even proberen de accu op te laden, nu met succes!
Avonturen mensen!

Persoonlijk denk ik dat de accu het niet zo leuk vond dat hij leeg getrokken werd door de airco, navigatie en radio terwijl de motor uit stondquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 21:54 schreef D. het volgende:
[..]
Joh
En nu doet ie het gewoon weer, of ga je er sowieso even naar laten kijken?

Persoonlijk denk ik dat ook jaquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Persoonlijk denk ik dat de accu het niet zo leuk vond dat hij leeg getrokken werd door de airco, navigatie en radio terwijl de motor uit stondEenmaal opgeladen reed hij gewoon naar huis, even wachten hoe het morgen gaat en misschien volgende week even door laten meten.

Toen was ie nog vergevingsgezindquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op de heenweg vond hij het anders prima

Wat is er gebeurd met de stoere auto's die gerust een uurtje konden knipperen zonder het meteen op te geven?quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:02 schreef D. het volgende:
Mijn 'werkauto' wilde vorig jaar niet meer starten nadat de alarmlichten een uurtje geknipperd hadden

Extra lang in de stress dusquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 21:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat ja, maar wel mooi 3 ritjes voor de prijs van 1 gehad

Die zijn antiekquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd met de stoere auto's die gerust een uurtje konden knipperen zonder het meteen op te geven?

Ja joh, sta je daar midden op die rijbaan, iedereen rijdt die boot af x drie en wij stonden daar maar.quote:

Is je kanarie al gevoerd?quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:07 schreef D. het volgende:
[..]
Die zijn antiek
Vroeger was alles beter

Gelukkig maar ..quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja joh, sta je daar midden op die rijbaan, iedereen rijdt die boot af x drie en wij stonden daar maar.
Gelukkig zie ik al snel de lol van daar soort dingen in

Johquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 21:37 schreef Deisyy het volgende:
...
Avonturen mensen!

mooi!!!quote:

Loop maar wegquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:11 schreef D. het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik maar moet gaan bolken?

Ik heb er alle vertrouwen in.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:12 schreef Prisha het volgende:
[..]
Johheen en weer en heen en weer
Dat is wat zeg. Nah gelukkig dat ze aardig waren en dat je toch thuisgekomen ben. Dus even spannend wat ie morgen doet

Veerboot overnemen en volgas koers naar open zeequote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:16 schreef chufi het volgende:
Zijn meestal niet ingericht om te overnachten

Eén woord, twee lettergrepen, tweede lettergreep klinkt alsquote:

Wow. Prachtig!quote:

Subiet?quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eén woord, twee lettergrepen, tweede lettergreep klinkt als
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |