Ik zat een uurtje buiten onder de parasol maar voel me ook zo...quote:
Katoentjes en haaknaaldenquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 14:48 schreef chufi het volgende:
Spannend ! Wat ga je ontvangen of doet dat er niet toe?
quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 14:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vermoedde het al.. Kun je weer leuke dingen maken. Al iets in gedachten?
OK, nog een dagje geduld en je kunt aan de slagquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 14:54 schreef espri het volgende:
[..]Ik heb 1000 dingen in mn hoofd maar die katoentjes zijn voor een zomervestje.
Zit nu ook niet stil hoor, doe meerdere projecten tegelijk, ik hou er van.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 15:06 schreef chufi het volgende:
[..]
OK, nog een dagje geduld en je kunt aan de slag
Voor mij is het ook te warm. Normaal ga ik met mooi weer naar een recreatieplas, maar dit is te gek.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 14:45 schreef espri het volgende:
[..]
Ik zat een uurtje buiten onder de parasol maar voel me ook zo...
Snel naar binnen gegaan, dit is niks voor een blanke hoor.
Ja echt ongezond zo.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 15:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Voor mij is het ook te warm. Normaal ga ik met mooi weer naar een recreatieplas, maar dit is te gek.
Dat is inmiddels wel bekendquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 15:08 schreef espri het volgende:
[..]
Zit nu ook niet stil hoor, doe meerdere projecten tegelijk, ik hou er van.
Aan het strand was het heerlijk.quote:
Druk? Of valt t mee?quote:
Er waren mensen die het druk vonden, ik vond het meevallen.quote:
Dan is t goedquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 17:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Er waren mensen die het druk vonden, ik vond het meevallen.
Veelal wordt de drukte gemeten aan de bezetting van de parkeerplaatsen, maar die hebben we sowieso te weinig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |