Altijdquote:
* pullup jaloers isquote:
Ja de vloer is koel. De temperatuur gaat niet echt naar naar beneden.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 19:13 schreef chufi het volgende:
[..]
maar is die verkoeling echt een koude vloer en werkt dat goed ?
OK ja dat laatste leek me lastig ..quote:Op donderdag 6 augustus 2020 19:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja de vloer is koel. De temperatuur gaat niet echt naar naar beneden.
Ik geloof dat display ook niet helemaalquote:Op donderdag 6 augustus 2020 19:17 schreef chufi het volgende:
[..]
OK ja dat laatste leek me lastig ..
thermometers verschillen nogal van elkaar .. ik heb bv. 3 verschillende devices die de temperatuur geven ... alle drie verschillen zequote:Op donderdag 6 augustus 2020 19:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik geloof dat display ook niet helemaal
Lekker geniet PBquote:Op donderdag 6 augustus 2020 20:07 schreef Pearlbitch het volgende:
Zo.. lekker dagje strand gedaan, net een saunaatje gepakt en nu heerlijk uit eten.
En straks lekker op balkon handje pepermuntje jointje en wijntje genieten van de zonsondergang.
Zo af en toe moet je jezelf eens kietelen, een ander doet het niet, zei mijn oma zaliger altijd.
Echt welquote:Op donderdag 6 augustus 2020 20:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja lekker rustig aan doen met dit weer ..
Vandaag was het nog prima wat mij betreft, 29 of zo en niet te plakkerig.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 20:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Echt wel
Deze hitte is sowieso niet echt mij ding
Vandaag was goed te doenquote:Op donderdag 6 augustus 2020 20:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Vandaag was het nog prima wat mij betreft, 29 of zo en niet te plakkerig.
Lekker!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |