quote:Op woensdag 5 augustus 2020 11:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Gelukkig ben je dan niet jaloers op mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ieh.
Daarna extra vrij toch?
Ik heb morgen en vrijdag weer vrij genomen. Nu 3x achter elkaar lang weekend
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
JEROEN, DOE NORMAAL GEKquote:Op woensdag 5 augustus 2020 13:03 schreef Lonaa het volgende:
[..]
JEROEN! NIET DOEN! DOE NOU NIEHIET!
Die Jeroen?
Lekkerquote:Op woensdag 5 augustus 2020 13:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]Ieh.
Daarna extra vrij toch?
Goed plan. Toch alleen maar last van.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 13:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, laten we die alleen toepassen als het uitkomt.
Ik hoor hier thuis heel vaak.. “JEroen NIET DOEN”quote:Op woensdag 5 augustus 2020 13:12 schreef derLudolf het volgende:
Een Portugese in Hongarije woonachtige trainer die we wel eens inhuren voor onze projecten, die roept dat dus vaak als we met vuur/een BBQ bezig zijn. Jeroen, niet doen. Godverdomme, doe normaal.
Met accent, als je er bij bent vrij hilarisch![]()
Die vent weet sowieso veel onzin op internet. Dankzij hem is dit ook een soort running gag geweest afgelopen zomer![]()
quote:Wel verfrissend dat mijn timeline vandaag bestaat uit amateurexplosieexperts in plaats van hobbyvirologen ✨💛
Dankjequote:
quote:
Yesquote:Op woensdag 5 augustus 2020 13:18 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dankje![]()
Ik zocht ff Westvleteren op. Bovenste resultaten: 1. Abdij voor gelovigen. 2. Bier.
Aha
Jongens, leg het golfer even uit! Alvast bedankt.quote:
Zodat jij het dan ook weet? Of weet jij het al?quote:Op woensdag 5 augustus 2020 14:06 schreef Isabeau het volgende:
Jongens, leg het golfer even uit! Alvast bedankt.
ik heb geen flauw ideequote:Op woensdag 5 augustus 2020 14:10 schreef golfer het volgende:
Zodat jij het dan ook weet? Of weet jij het al?
Oh, een domme idioot dus.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 14:13 schreef Lonaa het volgende:
Dit is Jeroen:
https://www.dumpert.nl/item/7153219_dce8872e
En Jeroen komt af en toe weer langs als er iets in de brand vliegt. Of ontploft.
Dat zijn dan goedbestede uren geweestquote:
Alweer alleen maar vraagtekens in de ogen hier.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 14:19 schreef borisz het volgende:
Gevalletje Leeroy Jenkins dus maar dan anders
Dat zou je kunnen fixen door te googlenquote:Op woensdag 5 augustus 2020 14:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Alweer alleen maar vraagtekens in de ogen hier.
Of een nieuwe Winkler Prins aan te schaffen.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 14:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat zou je kunnen fixen door te googlen
quote:Op woensdag 5 augustus 2020 14:29 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Of een nieuwe Winkler Prins aan te schaffen.
En daar gaat een wet verandering in brengen?quote:Op woensdag 5 augustus 2020 12:58 schreef fietsie het volgende:
[..]
Omdat de mevrouw van de GGD die vraag stelt terwijl je partner er naast staat?
Jeroen ken ik niet. Afgelopen zondag kwam ik wel Karin tegen.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 14:34 schreef borisz het volgende:
Overigens kende ik die Jeroen ook niet. Wel vandaag met drie andere Jeroen'en contact gehad
Gekkenhuis.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 14:34 schreef borisz het volgende:
Overigens kende ik die Jeroen ook niet. Wel vandaag met drie andere Jeroen'en contact gehad
Ik heb de laatste 26-delige volledige uitgave al hier staan, maar daar staat die Leeroy Jenkins ook niet in.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 14:29 schreef Anthraxx het volgende:
Of een nieuwe Winkler Prins aan te schaffen.
Wel op veilige afstand?quote:Op woensdag 5 augustus 2020 14:34 schreef borisz het volgende:
De laatste uitgave loopt toch al ruim 12 jaar achter op die manquote:Op woensdag 5 augustus 2020 14:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb de laatste 26-delige volledige uitgave al hier staan, maar daar staat die Leeroy Jenkins ook niet in.
Jeroen wel?quote:Op woensdag 5 augustus 2020 14:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb de laatste 26-delige volledige uitgave al hier staan, maar daar staat die Leeroy Jenkins ook niet in.
Ah, nevermind. No zijn we al in Duitsland..quote:Op woensdag 5 augustus 2020 15:10 schreef Jagärtrut het volgende:
:w groetjes uit Luxemburg... Nog maar 4 uur en we zijn bij schoonouders... Daar wordt het in ieder geval geen 36 graden...
Ik merk nu toch duidelijk een generatiekloof (of twee).quote:
Was het kiezen tussen twee “kwaden”? Hitte of sch.ouders?quote:Op woensdag 5 augustus 2020 15:13 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ah, nevermind. No zijn we al in Duitsland..
Bij een volledig elektrische auto?quote:Op woensdag 5 augustus 2020 15:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
Fail. In het boekje van de auto moeten zoeken waar de tabkdop zit
quote:Op woensdag 5 augustus 2020 15:13 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ah, nevermind. No zijn we al in Duitsland..
Die elektronen tanken zichzelf niet.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 16:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Bij een volledig elektrische auto?
Bij een bus 9/10 keer links, direct bij de deur van de chauffeur.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 15:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
Fail. In het boekje van de auto moeten zoeken waar de tabkdop zit
Ze doen het nog wel?quote:Op woensdag 5 augustus 2020 16:27 schreef Jagärtrut het volgende:
Mijn kinderen zitten al 3.5 uur zonder pauze, zonder piepen, zond?er zeuren in de auto
Ik dacht heeeeel kort ook even "Als je ze lang genoeg laat..." maar Jagar propt er vast wel vloeistof inquote:
Op weg naar Duitsland. Om vast in de stemming te komen een bekertje radler.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 16:48 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik dacht heeeeel kort ook even "Als je ze lang genoeg laat..." maar Jagar propt er vast wel vloeistof in
Ja nee, bij de gehuurde bus. De dop zat enorm verstopt en zat ook klem. Het was echt een sneu moment.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 16:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Bij een volledig elektrische auto?
Ik had eens een leen-vw met een benzineklep die knop bediend was. Vinden van de knop bleek rocketscience.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 17:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja nee, bij de gehuurde bus. De dop zat enorm verstopt en zat ook klem. Het was echt een sneu moment.
Wat leukquote:Op woensdag 5 augustus 2020 17:53 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik ging lunchen met een oud klasgenoot van de lagere school. 12.15 afgesproken, 17.15 afscheid genomen.
quote:Op woensdag 5 augustus 2020 19:07 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Wat leuk
Ik heb m'n middag besteed in het frituurvet. Campingbaas zocht een hulpje voor het schoonmaken van de frituurpannen en het leek me wel interessant. (Mijn idee van interessant weer hè. Ik heb het nooit gedaan, dus het is interessant.)
Campingbaas morste een halve liter olie over de keukenvloer en verdween toen naar een dringendere klus. Dus ik heb vooral lopen dweilen.![]()
Het is wel verrukkelijk weer hier. Graad of 28, zonnetje, beetje winddus ik heb ook nog even lekker in het zwembad gelegen
Uiteindelijk was je dus goed UV-beschermd door Pinda olie tijdens het ronddobberen in je zelfgereiningde waterquote:Op woensdag 5 augustus 2020 19:07 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Wat leuk
Ik heb m'n middag besteed in het frituurvet. Campingbaas zocht een hulpje voor het schoonmaken van de frituurpannen en het leek me wel interessant. (Mijn idee van interessant weer hè. Ik heb het nooit gedaan, dus het is interessant.)
Campingbaas morste een halve liter olie over de keukenvloer en verdween toen naar een dringendere klus. Dus ik heb vooral lopen dweilen.![]()
Het is wel verrukkelijk weer hier. Graad of 28, zonnetje, beetje winddus ik heb ook nog even lekker in het zwembad gelegen
Ik ga liever dood dan geld uitgeven bij de HCquote:Op woensdag 5 augustus 2020 13:49 schreef Yinny het volgende:
@:DancingPhoebe The harbour club of the millen? Voor chique lunchen
ehm, waarschijnlijk pas in september een weekje vrij. Nog niet zeker kan ook wel gewoon doorwerken worden.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 13:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]Ieh.
Daarna extra vrij toch?
Nu ben ik wel benieuwd wat voor exotisch vehikel jullie hebben gehuurd.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 17:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja nee, bij de gehuurde bus. De dop zat enorm verstopt en zat ook klem. Het was echt een sneu moment.
Het is verdubbeld, hoezo als je goed kijkt zijn er niet meer besmettingen?quote:Op woensdag 5 augustus 2020 20:44 schreef drakin het volgende:
Ik hoop niet weer dicht te moeten, als je goed kijkt zijn er helemaal niet meer besmettingen en als iedereen zich aan de huidige regels houdt is het ook niet nodig.
De testen zijn vertienvoudigd zag ik gister ergens, maar in verhouding zijn er totaal minder besmettingen.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 20:45 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het is verdubbeld, hoezo als je goed kijkt zijn er niet meer besmettingen?
En kennelijk houden mensen zich niet goed genoeg aan de regels, dat is het hele probleem.
Juist vanwege de vakantie is er nu minder getest.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 20:47 schreef drakin het volgende:
[..]
De testen zijn vertienvoudigd zag ik gister ergens, maar in verhouding zijn er totaal minder besmettingen.
Er blijken in de eerste piek ook heel wat meer besmettingen te zijn geweest maar er werd nauwelijks getest
In de toekomstquote:
Dat klopt nietquote:Op woensdag 5 augustus 2020 20:47 schreef drakin het volgende:
[..]
De testen zijn vertienvoudigd zag ik gister ergens, maar in verhouding zijn er totaal minder besmettingen.
Er blijken in de eerste piek ook heel wat meer besmettingen te zijn geweest maar er werd nauwelijks getest
Zag ik dan iets van vorige week?quote:Op woensdag 5 augustus 2020 20:49 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Juist vanwege de vakantie is er nu minder getest.
En je wil toch niet wachten totdat je weer op het niveau van maart zit? Toen de ambulances hier half uur in de file bij het ziekenhuis stonden.
Team het valt wel mee zolang ik er niet zoveel last van heb?quote:Op woensdag 5 augustus 2020 21:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Zag ik dan iets van vorige week?
Natuurlijk wil ik zoiets niet, in het noorden hebben we ook de extreme dingen niet meegemaakt.
Ja maar waarom zou je het met 4 maanden geleden vergelijken? Dat is niet echt handig.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 21:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Zag ik dan iets van vorige week?
Natuurlijk wil ik zoiets niet, in het noorden hebben we ook de extreme dingen niet meegemaakt.
Maar als er dan niet 10x meer besmettingen zijn maar 5x meer besmettingen...quote:Op woensdag 5 augustus 2020 20:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan heb ik verkeerd gekeken denk ik, want had juist iets gezien met meer tests en procentueel veel minder besmettingen waardoor het meer leek.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 21:06 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat klopt niet
“Het aantal besmettingen is de afgelopen week dus verdubbeld. Ook het percentage positieve testen is deze week fors gestegen: van 1,1 procent in de week van 20 juli naar 2,3 procent afgelopen week. Dat meldt het RIVM. Iets minder mensen lieten zich testen. Het waren er vorige week ruim 100.000, de week daarvoor 110.000.“
Team ik hou me giga goed aan alle regels maar wordt er wel moe van en wens dit ook niemand toequote:Op woensdag 5 augustus 2020 21:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Team het valt wel mee zolang ik er niet zoveel last van heb?
Hmm er zit iets heel hippigs onder de hofbogen?quote:Op woensdag 5 augustus 2020 20:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
@ Uhmpie: zalmhuis zit te dicht bij mn werk en te onhandig met het openbaar vervoer. Weet ook niet helemaal of het het sjiek is wat ik zoek (schandalig lekker eten, met feestelijk wijnarrangement, voor veel meer geld dan je aan jezelf kunt verantwoorden)
Dat was vorige week. Deze week is er een procentuele stijging van positieve testen, daarom komt er nu een nieuwe persconferentie.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 21:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan heb ik verkeerd gekeken denk ik, want had juist iets gezien met meer tests en procentueel veel minder besmettingen waardoor het meer leek.
Hier komen ze ineens met nieuwsberichten dat er mensen die in maart/april zijn overleden ineens wel Corona gehad moeten hebben.
Al die demonstraties tegen Corona en de feestjes mogen wel wat strenger aangepakt worden.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 21:08 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Maar als er dan niet 10x meer besmettingen zijn maar 5x meer besmettingen...
Is dat nog steeds niet goed natuurlijk.
En mensen die zich aan de regels houden?
Iedereen die ik ken zegt zich er aan te houden.. en toch als je buiten kijkt...
dan lijkt het wel alsof echt niemand er rekening mee houdt.
Raar verhaaltje toch.
Ow is er weer een nieuw seizoen?quote:
Ik moet ook naar betere bronnen kijken, maar dat had ik al door nuquote:Op woensdag 5 augustus 2020 21:12 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Dat was vorige week. Deze week is er een procentuele stijging van positieve testen, daarom komt er nu een nieuwe persconferentie.
Mja ik mis de festivals ook..quote:Op woensdag 5 augustus 2020 21:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Al die demonstraties tegen Corona en de feestjes mogen wel wat strenger aangepakt worden.
En tja De festivals mis ik, is ook een groot inkomstenbron voor me, maar ik heb het er wel voor over die dit jaar allemaal te moeten missen als we er mee bereiken dat dit rotvirus overgaat.
Als bezoeker is het ook een gemis natuurlijk. De houtjes liggen al klaar om op te bijten komende winter.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 21:15 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Mja ik mis de festivals ook..
maar het moet maar
Mijn lief had nog niks gezien.. dus wij begonnen nu weer bij 1.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 21:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Ow is er weer een nieuw seizoen?
Ik ga zo kijken
Mja ik hou er eerder geld van over.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 21:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Als bezoeker is het ook een gemis natuurlijk. De houtjes liggen al klaar om op te bijten komende winter.
Nee inderdaad, maar mijn eten is ook net klaar dus ik ga ermee beginnenquote:Op woensdag 5 augustus 2020 21:17 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Mijn lief had nog niks gezien.. dus wij begonnen nu weer bij 1.
Niet echt een straf bij deze serie.
Aan het pijltje in de brandstofmeter kun je zien aan welke kant de vulopening zit. En indien van binnen te openen altijd vanaf de bestuurdersstoel. Of heel luxe op de afstandbediening/sleutel.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 17:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Kom maar bij mij uitgeven danquote:Op woensdag 5 augustus 2020 21:18 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Mja ik hou er eerder geld van over.
Ook maar naar 1 concert geweest dit jaar.
Wel een hele toffe... maar toch.
Ik heb laatst eens gekeken bij onze Fox, daar zit geen pijltje, maar hangt de "vulslang" in het tanksymbooltje aan de kant van de vulopening.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 21:18 schreef z80 het volgende:
[..]
Aan het pijltje in de brandstofmeter kun je zien aan welke kant de vulopening zit. En indien van binnen te openen altijd vanaf de bestuurdersstoel. Of heel luxe op de afstandbediening/sleutel.
Ik wou zeggen soms is het een soort langwerpig driehoekje. Maar die is ook leuk!quote:Op woensdag 5 augustus 2020 21:22 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb laatst eens gekeken bij onze Fox, daar zit geen pijltje, maar hangt de "vulslang" in het tanksymbooltje aan de kant van de vulopening.
Heu?quote:Op woensdag 5 augustus 2020 21:18 schreef z80 het volgende:
[..]
Aan het pijltje in de brandstofmeter kun je zien aan welke kant de vulopening zit. En indien van binnen te openen altijd vanaf de bestuurdersstoel. Of heel luxe op de afstandbediening/sleutel.
NEEEEEE dan krijgen wij weer triljoen bakken werk. Alles weer afzeggen enz enz enz enz enzquote:Op woensdag 5 augustus 2020 20:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ben er helemaal voor dat we helemaal dicht gaanEn dan bij voorkeur ik ook niet naar mn werk
Alleen naar de supermarkt en terug.
Lekker dan..quote:Op woensdag 5 augustus 2020 21:20 schreef drakin het volgende:
En dat festival heb ik nog te weinig gedraaid ook
SAAAAAAAMEquote:Op woensdag 5 augustus 2020 21:19 schreef drakin het volgende:
[..]
Kom maar bij mij uitgeven dan![]()
Zo heb ik 1 festival gedraaid dit jaar, het weekend van 29 februari/1 maart
Direct daarna werd ik verkouden en 2 weken later een flinke griep
Om te voorkomen dat jullie zo takkeveel werk krijgen juist!quote:Op woensdag 5 augustus 2020 21:30 schreef Blues het volgende:
[..]
NEEEEEE dan krijgen wij weer triljoen bakken werk. Alles weer afzeggen enz enz enz enz enz![]()
![]()
Dat overleef ik echt niet. RIP.
Dan kunnen we zwaaienquote:Op woensdag 5 augustus 2020 21:30 schreef Barreltje het volgende:
Tevens zag ik dit huisje op funda:
https://www.funda.nl/koop(...)2-commissiepolle-11/
Wat zou dat toch tof zijn om daar een vakantie huisje van te kunnen maken
Het was idd een aparte ervaring om daar te lunchenquote:Op woensdag 5 augustus 2020 20:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik ga liever dood dan geld uitgeven bij de HCIk heb er een keer gegeten -niet op eigen kosten- en viel van de ene verbazing in de andere
Niet op de goede manier!
Millen ken ik niet. Eens kijken!
Neeee, zeker geen optie... Denk ikquote:Op woensdag 5 augustus 2020 21:54 schreef Yinny het volgende:
[..]
Het was idd een aparte ervaring om daar te lunchen![]()
En ik zie dat Millen zondags ook dicht is![]()
Is Capelle aan den IJssel een optie? Het Perceel heeft een ster en lunch op zondag. Niet heel ver lopen van metrostation Slotlaan.
Bij de deur van de bestuurder. Accu zit onder de stoel. Fijne bussenquote:Op woensdag 5 augustus 2020 21:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mercedes Sprinter. Tankteken op dashboard loog.
quote:Op woensdag 5 augustus 2020 21:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Om te voorkomen dat jullie zo takkeveel werk krijgen juist!
Ja, dat vonden we uiteindelijk ook uitquote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:08 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Bij de deur van de bestuurder. Accu zit onder de stoel. Fijne bussen
Als de deur openen is kun je het klepje open doen, die zit vergrendeld achter de deur als het ware.
Kan gebeuren, als het nou 1 van de 10 festivals is is het ook niet erg, maar ja als het het enige is.quote:
Was jij ook op dat festivalquote:
Op wat voor soort festivals sta je eigenlijk? Ik ben niet zo bekend met jouw markt eigenlijk.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Kan gebeuren, als het nou 1 van de 10 festivals is is het ook niet erg, maar ja als het het enige is.
Ik mis het wel hoor, die was wel supergezellig, goede hulp bij mijn kraam en vooral heel veel knuffels gehad
Ander festival, maar dit jaar ook maar 1quote:
Aha, ik heb ze eigenlijk alleen gereden als 9 persoon uitvoeringquote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja, dat vonden we uiteindelijk ook uit![]()
We vonden het echt een rotbus. Enorm weinig ruimte voorin. J zat veel te dicht bij het stuur. Ik heb een schram in de nek door de gordel.
De uitlaat zit ook aan de andere kant.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 21:29 schreef Barreltje het volgende:
Verder heb ik altijd geleerd dat Europese en Amerikaanse auto's de tankdop rechts hebben en Aziatische auto's links.. wij hebben over het algemeen een Europese, dus makkelijk te onthouden
Joh.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
De uitlaat zit ook aan de andere kant.
quote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:39 schreef AnneX het volgende:
[..]
Joh.
Wat een details aan westerse en niet-westerse merken.
Alleen snap ik nog steeds niet wat Zet opmerkte over het wijzertje van de benzinemeter?
Wacht maar tot je in zo’n bo-rent Toyotabusje hebt gereden :’)quote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja, dat vonden we uiteindelijk ook uit![]()
We vonden het echt een rotbus. Enorm weinig ruimte voorin. J zat veel te dicht bij het stuur. Ik heb een schram in de nek door de gordel.
@:golfer, dat ga ik in dit geval even niet online gooien. Ik DM je wel.
De leuksten natuurlijkquote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Op wat voor soort festivals sta je eigenlijk? Ik ben niet zo bekend met jouw markt eigenlijk.
J. wordt nog wel eens gillend wakker als hij droomt van de keer dat we precies zo'n Bo-rentbusje vol pretparkfans naar Port Aventura in Spanje hebben getransporteerdquote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wacht maar tot je in zo’n bo-rent Toyotabusje hebt gereden :’)
Welk leuk festival was je zelf naartoe geweest?quote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ander festival, maar dit jaar ook maar 1
quote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:50 schreef minilot het volgende:
Nog een verlate condoleance wat betreft wijlen Mees, lieve @:Candaasje!
Even verder teruglezen nu
Lag dat aan de bus of aan de mensen?quote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:49 schreef minilot het volgende:
[..]
J. wordt nog wel eens gillend wakker als hij droomt van de keer dat we precies zo'n Bo-rentbusje vol pretparkfans naar Port Aventura in Spanje hebben getransporteerd
Been there. Maar dat zit dus (iets) beter dan deze Mercedes. Dat verwacht je ook niet. Maar goed,het ging niet om het merk maar om het formaat. Die Toyota is gewoon te klein voor wat we vandaag deden.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wacht maar tot je in zo’n bo-rent Toyotabusje hebt gereden :’)
Ik zeg de bus.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:52 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Lag dat aan de bus of aan de mensen?
Hoe lang is J dan? Ik heb geen last in een Sprinter met 1,995mquote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Been there. Maar dat zit dus (iets) beter dan deze Mercedes. Dat verwacht je ook niet. Maar goed,het ging niet om het merk maar om het formaat. Die Toyota is gewoon te klein voor wat we vandaag deden.
Kijk dan naar je dmquote:
Ja ik mis hemquote:
Slechts 1.85. Misschien is dit gewoon de extra goedkope uitvoering met ultramaximale laadruimte. Hij was zelfs zo erg uitgekleed dat er niet eens zo'n handvat om jezelf op te trekken zat naast de deur.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:54 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Hoe lang is J dan? Ik heb geen last in een Sprinter met 1,995m
Aha, als ik een bus huur dan bij voorkeur bij vd Weerd in Emmen. Die hebben Sprinters in wat mij betreft de beste indelingquote:
1 2 3 4 | x - x x x - x x - x x x |
En staat de E ook wel rechts dan? In niet-westerse auto’s dus?quote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:40 schreef fietsie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat pijltje: tankdop zit links.
Ik had daar echt veel te intens naar uitgekeken, viel een tikkie tegenquote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:55 schreef fietsie het volgende:
ik kijk Good Omens.
[ afbeelding ]
Pratchett![]()
![]()
Oepsquote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:21 schreef drakin het volgende:
En ik heb een hele erge blauwe teen, nog nooit gezien dat mijn teen die kleur kon krijgen.
Erger gestoten dan ik dacht dus.
quote:Op woensdag 5 augustus 2020 23:03 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik had daar echt veel te intens naar uitgekeken, viel een tikkie tegenWel leuk-ish maar niet zo f*cking geniaal als het had moeten wezen..
Ik vind het mild vermakelijkquote:Op woensdag 5 augustus 2020 23:03 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik had daar echt veel te intens naar uitgekeken, viel een tikkie tegenWel leuk-ish maar niet zo f*cking geniaal als het had moeten wezen..
Ach het is vast minder erg dan dequote:Op woensdag 5 augustus 2020 23:04 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Oeps
Wacht maar tot-ie gaat verkleuren.
Ik heb bloedblaren weten op te lopen door m'n teen te stoten. Ik ben het nog niet gewend om op slippers of sandalen te lopen op oneffen terrein. Ik heb ook overal schrammen en wondjes. Lekker met zwembad en schoonmaakmiddelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. waar ik momenteel heel erg last van heb.
En verkleuren? Dat is ie idd behoorlijk aan het doen, voordeel is dat ie nu minder pijn doet nu ie zo blauw isDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op woensdag 5 augustus 2020 23:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Ach het is vast minder erg dan deDa's naar. Hoe is dat gebeurd? Heb je er hulp voor?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. waar ik momenteel heel erg last van heb.
En verkleuren? Dat is ie idd behoorlijk aan het doen, voordeel is dat ie nu minder pijn doet nu ie zo blauw is
Vorig jaar eindelijk van de hielspoor af en no doet het verder naar achteren zeer. We doen al extra strekoefeningen op de sportschool en ik strek en oefen thuis er zoveel mogelijk mee. Maar na een tijd stilzitten kom ik bijna niet vooruit, dan doet et auquote:Op woensdag 5 augustus 2020 23:14 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Da's naar. Hoe is dat gebeurd? Heb je er hulp voor?
quote:Op woensdag 5 augustus 2020 23:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Ach het is vast minder erg dan deHeb je behandeling daarvoor? Ik kreeg meteen strikte rust 3 weken 2 krukken volledig ontzien, dan 2 weken 2 krukken en voorzichtig meelopen, 2 weken 2 krukken meer meelopen, 2 weken 2 krukken en volledig meelopen, 2 weken 1 kruk (en dat 3 keer gehad)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. waar ik momenteel heel erg last van heb.
En verkleuren? Dat is ie idd behoorlijk aan het doen, voordeel is dat ie nu minder pijn doet nu ie zo blauw isWe have far more in common than that which devides us..
Ik weet pas sinds maandag hoe het heet, maar rust? Ik? Hoe dan?quote:Op woensdag 5 augustus 2020 23:20 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Heb je behandeling daarvoor? Ik kreeg meteen strikte rust 3 weken 2 krukken volledig ontzien, dan 2 weken 2 krukken en voorzichtig meelopen, 2 weken 2 krukken meer meelopen, 2 weken 2 krukken en volledig meelopen, 2 weken 1 kruk (en dat 3 keer gehad)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |