Het faillissement van een van de twee, gevolgd door een stokende geheim agent als president voor het leven.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 15:48 schreef HansCojona het volgende:
[..]
Wat denk je wat er volgt na een economische en grondstoffen oorlog? Ik zou niet weten waarom er geen oorlog komt. Niks nieuws.
Faillissement staat gelijk aan oorlog. China hoeft alleen maar te wachten joh, de VS maakt zichzelf van binnenuit kapot.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 15:51 schreef speknek het volgende:
[..]
Het faillissement van een van de twee, gevolgd door een stokende geheim agent als president voor het leven.
Er komt zeker geen directe oorlog. Dat is gewoon de aloude MAD. Beide grote kernmachten, beide grondgebied wat te groot is om te bezetten, beide enorme economien, beide enorme legers al heeft China een vloot van lik m'n reet en de VS is oppermachtig op dat gebied.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 15:48 schreef HansCojona het volgende:
[..]
Wat denk je wat er volgt na een economische en grondstoffen oorlog? Ik zou niet weten waarom er geen oorlog komt. Niks nieuws.
Grootmachten gaan niet failliet. Je begrijpt er echt niets van.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 15:51 schreef speknek het volgende:
[..]
Het faillissement van een van de twee, gevolgd door een stokende geheim agent als president voor het leven.
China neemt heel Afrika ondertussen over en was ook al flink bezig in de VS. Als de VS niet ingrijpt, koopt China gewoon alles op zonder oorlog. Ze zijn met teveel.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 16:12 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Er komt zeker geen directe oorlog. Dat is gewoon de aloude MAD. Beide grote kernmachten, beide grondgebied wat te groot is om te bezetten, beide enorme economien, beide enorme legers al heeft China een vloot van lik m'n reet en de VS is oppermachtig op dat gebied.
Gaat geen van beide zich aan wagen. Is niets mee te winnen.
Kenye Westquote:Op woensdag 5 augustus 2020 09:55 schreef herverwijderd het volgende:
Je zal toch in Amerika wonen en keuze hebben uit Trump of Biden
Of zijn er ook nog andere kandidaten? Ik heb echt geen idee.
Ah joh hetzelfde zeiden ze over de Sovjet-Unie met het Warschaupact en half Europa bezet.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 16:14 schreef HansCojona het volgende:
[..]
China neemt heel Afrika ondertussen over en was ook al flink bezig in de VS. Als de VS niet ingrijpt, koopt China gewoon alles op zonder oorlog. Ze zijn met teveel.
Dit geeft ook het IQ van de gemiddelde Amerikaan weerquote:Op woensdag 5 augustus 2020 14:35 schreef Natalie het volgende:
Het probleem is wellicht dat men f republikein f democraat is. En als je dan alleen Trump als republikeinse kandidaat hebt, omdat hij zittend president is of je moet op een democraat gaan stemmen, dan zullen ze die-hard republikeinen toch op Trump gaan stemmen. Of ze 'm nu een zak hooi vinden of niet.
Daarvoor kan je eerder de 2 partijen bedanken. Kijk dat ze Trump als zittende president weer doen is logisch. Maar dan is alles waar ze mee kunnen komen creepy seniele Joe Bieden???????quote:Op woensdag 5 augustus 2020 16:48 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Dit geeft ook het IQ van de gemiddelde Amerikaan weer
Ik snap ook niet waarom ze daar met van die oudjes op de proppen komen. Is er dan helemaal geen jonger persoon te vinden in de VS?quote:Op woensdag 5 augustus 2020 16:49 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Daarvoor kan je eerder de 2 partijen bedanken. Kijk dat ze Trump als zittende president weer doen is logisch. Maar dan is alles waar ze mee kunnen komen creepy seniele Joe Bieden???????
Het tweepartijenstelsel is inderdaad tamelijk debiel. In het Nederlandse systeem zou bijvoorbeeld Bernie Sanders ook mee doen, er vervolgens een coalitie ontstaan, waardoor in ieder geval een merendeel zich vertegenwoordigd voelt.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 16:49 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Daarvoor kan je eerder de 2 partijen bedanken. Kijk dat ze Trump als zittende president weer doen is logisch. Maar dan is alles waar ze mee kunnen komen creepy seniele Joe Bieden???????
quote:Op woensdag 5 augustus 2020 16:13 schreef De_Onnoembare het volgende:
Grootmachten gaan niet failliet.
Desnoods dumpt de VS de dollar, maakt een nieuwe valuta en steekt daarmee een dikke middelvinger op naar China en hun massa-schulden-claims.
Lmfaoquote:Je begrijpt er echt niets van.
quote:
#IVANKATRUMP2024quote:
Je begrijpt dus niet wat de rol vd dollar is in de internationale handel.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 09:18 schreef speknek het volgende:
Ik zal het je ook in lekentaal uitleggen: een land wordt failliet genoemd wanneer het default op de leningen, dat is gewoon een gangbare term. Laat staan wanneer ze hun eigen valuta ervoor weggooien, dan ben je sub-bananenrepubliek. Wat je hier beschrijft is gewoon letterlijk een faillisement van de staat. Nee binnenlands bezit wordt niet geconfisqueerd, 100+ jaar geleden leidde het nog wel eens tot oorlog, maar sinds de relevante VN verdragen maakt het verder niet uit of je een grootmacht bent of niet. Buitenlandse bezittingen worden wel dikwijls geconfisqueerd, ja die kun je als schuldenaar gewoon claimen. En daar heeft de VS er nogal wat van. Sovereign defaults komen dan ook nauwelijks voor, ook vanwege de repercussies voor de binnenlandse economie. Nou is de VS wat dat betreft waarschijnlijk too big to fail, maar ook hier is een gedeeltelijke instorting waarschijnlijk. Er is niemand die zo gek is ze meteen na een default geld te lenen om de lopende rekeningen te betalen.
Dat begrijp ik wel, en daarom begrijp ik ook waarom ze nooit zullen defaulten.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 09:28 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Je begrijpt dus niet wat de rol vd dollar is in de internationale handel.
En de VS hun bezit confisqueren? Veel succes. Die komen ze gewoon halen.
Maar goed, waarom is er dan geen oorlog met Argentini, die alleen deze eeuw al 3x failliet gegaan is, waarvan 20 mei 2020 de laatste keer was?quote:Op donderdag 6 augustus 2020 09:28 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Je begrijpt dus niet wat de rol vd dollar is in de internationale handel.
En de VS hun bezit confisqueren? Veel succes. Die komen ze gewoon halen.
Omdat Argentini geen wereldmacht is en gewoon de regeltjes van het IMF en co slaafs opvolgt. Omdat ze dat wel moeten. Tevens is kan je niet zo heel veel met de peso. En Argentini kan geen 5 vliegdekschepen voor je kust leggen om even af te dwingen dat je hun bezittingen heel snel weer vrijgeeft.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 09:36 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Maar goed, waarom is er dan geen oorlog met Argentini, die alleen deze eeuw al 3x failliet gegaan is, waarvan 20 mei 2020 de laatste keer was?
Juist goed zo'n inclusieve samenleving. Waarom zou je zwakbegaafden uitsluiten? En hij doet het prima. Voor POTUS 2020 nemen ze gewoon een kamerplant. #plantlifematersquote:Op woensdag 5 augustus 2020 09:28 schreef Jaeger85 het volgende:
De Trumpfans zijn van hetzelfde niveau en zijn trots dat een imbeciel als hen het geschopt heeft tot president.
Toen Trump voorstelde om desinfectiemiddel te injecteren, toen was de gelijkenis met de film Idiocracy, waar ze de planten met sportdrank bewateren, wel heel erg treffend...quote:Op donderdag 6 augustus 2020 14:50 schreef borbit het volgende:
[..]
Juist goed zo'n inclusieve samenleving. Waarom zou je zwakbegaafden uitsluiten? En hij doet het prima. Voor POTUS 2020 nemen ze gewoon een kamerplant. #plantlifematers
Is het ooit geprobeerd om planten op grote schaal met desinfectiemiddel te injecteren? Desinfectiemiddel werkt tegen corona. Heel goed, zo goed dat je het ziet verdwijnen. Waarom wordt er nog niet getest met het voederen van corona patinten met deze genjecteerde planten? Zeker als we deze planten reinigen met zonlicht!quote:Op donderdag 6 augustus 2020 15:17 schreef knoopie het volgende:
[..]
Toen Trump voorstelde om desinfectiemiddel te injecteren, toen was de gelijkenis met de film Idiocracy, waar ze de planten met sportdrank bewateren, wel heel erg treffend...
And then, you will see, it will just magically disappear! Trust me!quote:Op donderdag 6 augustus 2020 15:48 schreef borbit het volgende:
[..]
Is het ooit geprobeerd om planten op grote schaal met desinfectiemiddel te injecteren? Desinfectiemiddel werkt tegen corona. Heel goed, zo goed dat je het ziet verdwijnen. Waarom wordt er nog niet getest met het voederen van corona patinten met deze genjecteerde planten? Zeker als we deze planten reinigen met zonlicht!
Duidelijk dat je dat filmpje dus niet hebt gezien en CNN en co maar wat napraat...quote:Op donderdag 6 augustus 2020 15:17 schreef knoopie het volgende:
[..]
Toen Trump voorstelde om desinfectiemiddel te injecteren, toen was de gelijkenis met de film Idiocracy, waar ze de planten met sportdrank bewateren, wel heel erg treffend...
Trump zegt hier op 24 sekonden letterlijk "And then I see the desinfectant, that knocks it out in a minute, one minute. And there is a way we could do something like that, by injection inside, almost as a cleaning."quote:Op donderdag 6 augustus 2020 16:45 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Duidelijk dat je dat filmpje dus niet hebt gezien en CNN en co maar wat napraat...
Daarover gesproken trouwens:
[ afbeelding ]
Wat hij niet lijkt te beseffen is dat er mensen zijn die denken: 'Trump zegt het, dus het zal wel kloppen'. Levensgevaarlijk, die man.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 17:02 schreef knoopie het volgende:
[..]
Trump zegt hier op 24 sekonden letterlijk "And then I see the desinfectant, that knocks it out in a minute, one minute. And there is a way we could do something like that, by injection inside, almost as a cleaning."
En zelf al had ik het van CNN, dan neemt dat nog steeds niet weg dat het mij doet denken aan Idiocracy:"it must be good! It has electrolytes!"
Of hij is gewoon in de volle overtuiging dat hij heel erg slim is. Omdat iedereen om hem heen altijd ja knikt, niet (meer) beseffend dat ze dat vooral doen omdat hij hun betaalt...quote:Op donderdag 6 augustus 2020 17:04 schreef Natalie het volgende:
[..]
Wat hij niet lijkt te beseffen is dat er mensen zijn die denken: 'Trump zegt het, dus het zal wel kloppen'. Levensgevaarlijk, die man.
Of... hij beseft dat wl, dan het interesseert hem niet.
Dat laatste is net zo waarschijnlijk.
Ze willen hun goed betaalde baantje met aanzien, hoewel je je af kan vragen of dat iets positiefs is..., niet kwijt.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 17:14 schreef knoopie het volgende:
[..]
Of hij is gewoon in de volle overtuiging dat hij heel erg slim is. Omdat iedereen om hem heen altijd ja knikt, niet (meer) beseffend dat ze dat vooral doen omdat hij hun betaalt...
Ik heb over electrolytes wel eerder wat gehoord. Klinkt wel medisch. Waarom lopen we dan te kloten met mondkapjes als we ook elextrolytes kunnen krijgen?Of behandelen met licht. De president van Amerika zegt dat, die zal echt wel weten waar die het over heeft.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 17:02 schreef knoopie het volgende:
[..]
Trump zegt hier op 24 sekonden letterlijk "And then I see the desinfectant, that knocks it out in a minute, one minute. And there is a way we could do something like that, by injection inside, almost as a cleaning."
En zelf al had ik het van CNN, dan neemt dat nog steeds niet weg dat het mij doet denken aan Idiocracy:"it must be good! It has electrolytes!"
Dit is een garpje toch?quote:Op donderdag 6 augustus 2020 17:36 schreef borbit het volgende:
[..]
Ik heb over electrolytes wel eerder wat gehoord. Klinkt wel medisch. Waarom lopen we dan te kloten met mondkapjes als we ook elextrolytes kunnen krijgen?Of behandelen met licht. De president van Amerika zegt dat, die zal echt wel weten waar die het over heeft.
Als ik niet al een paar keer was geweest, dan zou ik inderdaad ook denken dat de VS een grapje is. Maar helaas, de VS bestaat echt. Trump is geen Reality Show.quote:
Misschien doet Joe Exotic weer mee. Die zou wel beter voor de VS zijn dan Trump denk ik.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 09:55 schreef herverwijderd het volgende:
Je zal toch in Amerika wonen en keuze hebben uit Trump of Biden
Of zijn er ook nog andere kandidaten? Ik heb echt geen idee.
Nee. Het is wel lekker makkelijk om die man een beetje af te zeiken vanachter je computertje. Maar ondertussen is hij president van Amerika. Dan weet je echt wel wat je doet.quote:
Da's wel erg naef, hoorquote:Op donderdag 6 augustus 2020 18:29 schreef borbit het volgende:
Nee. Het is wel lekker makkelijk om die man een beetje af te zeiken vanachter je computertje. Maar ondertussen is hij president van Amerika. Dan weet je echt wel wat je doet.
Heeft matthijsje dat bij DDWD jou toegefluisterd? Of heb je ook een eigen mening ?quote:Op donderdag 6 augustus 2020 18:29 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Misschien doet Joe Exotic weer mee. Die zou wel beter voor de VS zijn dan Trump denk ik.
Bestaat dat nog dan?quote:Op donderdag 6 augustus 2020 18:48 schreef Kamover het volgende:
[..]
Heeft matthijsje dat bij DDWD jou toegefluisterd? Of heb je ook een eigen mening ?
Die man heeft 45 jaar geleden $200 miljoen aan vastgoed in Manhattan van zijn papa gekregen. Had hij daar niks mee gedaan, dan was zijn vermogen nu ongeveer $12 miljard geweest, aangezien de vastgoedprijzen in Manhattan met zesduizend procent gestegen zijn sindsdien. Maar nee, deze “Self-Made millionaire” heeft daar met zijn slimme business deals 3 miljard van gemaakt. En dank zij zijn eigen coronabeleid is die 3 miljard van begin dit jaar geslonken tot 2 miljard in april.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 18:29 schreef borbit het volgende:
[..]
Nee. Het is wel lekker makkelijk om die man een beetje af te zeiken vanachter je computertje. Maar ondertussen is hij president van Amerika. Dan weet je echt wel wat je doet.
Kijk jij verdraait nu iets heel cruciaals. Hij zegt letterlijk, in vraagstelling: "Is there a way we could do something like that? By injection inside or or, almost a cleaning?" It would be intressting to check that. You would have to use medical docters etc"quote:Op donderdag 6 augustus 2020 17:02 schreef knoopie het volgende:
[..]
Die vraag moet hij aan de vergadertafel stellen aan experts die dit kunnen onderzoeken.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 08:57 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Kijk jij verdraait nu iets heel cruciaals. Hij zegt letterlijk, in vraagstelling: "Is there a way we could do something like that? By injection inside or or, almost a cleaning?" It would be intressting to check that. You would have to use medical docters etc"
Het is een VRAAG. Jij maakt ervan dat hij zegt: And there IS A WAY.
Als jij ZO ongelofelijk debiel en stom bent hier uit te halen dat je jezelf met bleekmiddel moet injecteren, dan verdien je de gevolgen daarvan. Daaaaaaaagquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 09:07 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Die vraag moet hij aan de vergadertafel stellen aan experts die dit kunnen onderzoeken.
Niet tijdens een persconferentie die bedoeld is om de media en de bevolking te informeren, verwachtingen te managen en het gedrag van mensen in positieve zin te benvloeden.
In tijden van onzekerheid en noodzakelijke aanpassingen om een pandemie te stoppen hebben mensen antwoorden nodig, geen onbeantwoorde vragen.
Trump heeft echt geen idee dat woorden betekenis en effecten hebben. Naast dat je ze kunt gebruiken in dienst van je eigen reputatie en ego.
Moeilijk te horen wat die man precies zegt. Hij staat zo te mompelen. Maar dat neemt nog steeds niet weg dat hij serieus hardop tijdens een persconferentie vraagt of het slim is om desinfectiemiddel te injecteren. En later zegt hij dan ook nog iets over longen? Dus injecteren of inhaleren?quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 08:57 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Kijk jij verdraait nu iets heel cruciaals. Hij zegt letterlijk, in vraagstelling: "Is there a way we could do something like that? By injection inside or or, almost a cleaning?" It would be intressting to check that. You would have to use medical docters etc"
Ik hoor het gelijk. Je was gewoon aan het projecteren.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 09:38 schreef knoopie het volgende:
[..]
Moeilijk te horen wat die man precies zegt. Hij staat zo te mompelen. Maar dat neemt nog steeds niet weg dat hij serieus hardop tijdens een persconferentie vraagt of het slim is om desinfectiemiddel te injecteren. En later zegt hij dan ook nog iets over longen? Dus injecteren of inhaleren?
Hij staat gewoon hardop een beetje te brainstormen. Op zich niet slecht, maar zoals @:spinazieruiker al zegt, een persconferentie waar miljoenen mensen naar kijken is niet de plek daarvoor.
PrOjEcTErEn.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 09:45 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Ik hoor het gelijk. Je was gewoon aan het projecteren.
Zo zo. Weer 1 heel woord. Nu nog een paar en kijken of je een zinnetje kan makenquote:
Het is niet alsof die vraag stellen hem niet al een verrekte mongol maakt ofzo.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 08:57 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Zeker. Vragen stellen maakt je een mongool.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 10:15 schreef speknek het volgende:
[..]
Het is niet alsof die vraag stellen hem niet al een verrekte mongol maakt ofzo.
Het gaat in een democratie niet over wie de beste intenties of de mooiste beloftes heeft.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 09:50 schreef HansCojona het volgende:
Trump is een normale man met boerenverstand, komt soms wat simpel over, maar de intenties zijn goed. Hopelijk wint hij de verkiezingen weer, met de democraten is de wereldvrede in gevaar.
Zeg, wat is er dan zo mis in de VS? Behalve de door de democraten opgestookte anti-blanke-amerikaanse ellende van oa BLM?quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 10:45 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Het gaat in een democratie niet over wie de beste intenties of de mooiste beloftes heeft.
Je moet ook zorgen dat je die waar kunt maken. Door uitvoerbare plannen te maken en je te omringen door mensen die je daarbij kunnen helpen.
Als je iets roept of vraagt waarvan je niet weet of het verstandig is noch of het werkt (zoals bleekmiddel) dan hoor je dat als president eerst te checken. Al is er in het land maar n idioot is die het doet dan ben jij daarvoor persoonlijk verantwoordelijk.
Trump bestuurt de VS alsof hij de kapitein van de Titanic is.
"Een ijsberg, dat is onmogelijk"
"Ja ok, het is een ijsberg, dat heb ik steeds geweten, maar we kunnen er nog omheen sturen"
"Ok, het is een ijsberg, we kunnen er niet meer omheen sturen, maar we kunnen er gewoon doorheen varen"
"Mijn boot is gezonken maar het is de schuld van de Democraten, de media, China, antifa, de staten, Obama, Hillary, Biden, de intelligentiediensten of iets of iemand anders dan ikzelf
Je klinkt als een gendoctrineerde Texaanse redneck. Wel knap dat je in die bubbel zit terwijl je gewoon in Nederland woont. Wellicht iets minder Foxnews en Breitbart kijken.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 10:52 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Zeg, wat is er dan zo mis in de VS? Behalve de door de democraten opgestookte anti-blanke-amerikaanse ellende van oa BLM?![]()
Qua Corona doen ze het veel beter dan zelfs Belgi en al helemaal beter dan Itali of Spanje bv. Economisch ging het fantastisch totdat die corona-onzin de boel sloopte (dankzij voornamelijk illegale lockdowns van democraten).
Je klinkt als een gendoctrineerde Californische wokert. Wel knap dat je in die bubbel zit terwijl je gewoon in Nederland woont. Wellicht iets minder CNN en MSNBC kijken.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 10:56 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Je klinkt als een gendoctrineerde Texaanse redneck. Wel knap dat je in die bubbel zit terwijl je gewoon in Nederland woont. Wellicht iets minder Foxnews en Breitbart kijken.
Iedereen snapt toch wel dat hij dat niet letterlijk bedoelde. Hij brainstormt in de publieke ruimte, zoals altijd. Zo makkelijk om hem daar op te pakken. Wees blij dat Trump er is, hij is een goed mens in de kern.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 10:46 schreef Eaten_alive_by_maggots het volgende:
Sowieso niet gewoon bleekmiddel in je lijf spuiten
Om te brainstormen in de publieke ruimte hoef je geen president te zijn.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 11:14 schreef HansCojona het volgende:
[..]
Iedereen snapt toch wel dat hij dat niet letterlijk bedoelde. Hij brainstormt in de publieke ruimte, zoals altijd. Zo makkelijk om hem daar op te pakken. Wees blij dat Trump er is, hij is een goed mens in de kern.
Nee gek he, de democraten maken het hem onmogelijk. Zo ken ik er nog wel een paar. Ik dacht dat Amerikanen respect hadden voor de president, maakt niet uit wie er zit, maar het is duidelijk geworden dat de democraten werkelijk geen drol geven om de democratie, dat heet dictatuur!quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 11:47 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Om te brainstormen in de publieke ruimte hoef je geen president te zijn.
Commentaar leveren op alles en iedereen is wat Trump altijd al deed. Nu hij president is heeft hij niet mr invloed in positieve zin, terwijl hij wel zorgt voor het vergroten van de verdeeldheid in het land en de afbraak van het sociale stelsel.
Van zijn verkiezingsbeloftes (zoals de muur bij Mexico, terugtrekken van troepen uit Afghanistan en het 'drainen' van 'the swamp' is niets gekomen. Veel meer dan wat symboolpolitiek, zoals wat leuke kiekjes met Kim Jung Un, het verplaatsen van de ambassade in Isral en Amerikaanse inwoners laten betalen voor Chinese import , heeft hij niet bereikt in zijn hele termijn.
Kees Momma is in de kern ook een goed mens. Maar daarom hoef ik hem nog niet als president te hebben.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 11:14 schreef HansCojona het volgende:
Wees blij dat Trump er is, hij is een goed mens in de kern.
Tot aan november 2018 waren het HvA, de Senaat en het presidentschap in handen van de GOP. Zelfs toen kregen ze al niks voor elkaar.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 12:24 schreef HansCojona het volgende:
[..]
Nee gek he, de democraten maken het hem onmogelijk. Zo ken ik er nog wel een paar. Ik dacht dat Amerikanen respect hadden voor de president, maakt niet uit wie er zit, maar het is duidelijk geworden dat de democraten werkelijk geen drol geven om de democratie, dat heet dictatuur!
Kees Momma zou een veel betere president van Amerika zijn dan Donald Trump.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 12:37 schreef knoopie het volgende:
[..]
Kees Momma is in de kern ook een goed mens. Maar daarom hoef ik hem nog niet als president te hebben.
Hoop jij nu maar op Biden.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 12:55 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Kees Momma zou een veel betere president van Amerika zijn dan Donald Trump.
Het is zonde voor Amerika dat hij als Nederlander niet in aanmerking komt voor het presidentschap van de VS.
Bidenquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 13:09 schreef Eaten_alive_by_maggots het volgende:
[..]
Hoop jij nu maar op Biden.
KaN mAkeNquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 10:15 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Zo zo. Weer 1 heel woord. Nu nog een paar en kijken of je een zinnetje kan maken
quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 13:50 schreef Nemmarith het volgende:
Wie achter de kudde aanloopt sjouwt altijd door de stront!![]()
Dus probeer voor je zelf te denken en niet achter welke kudde dan ook te wandelen. (Dat is politiek eigenlijk altijd) wie kan de meeste schapen laten geloven in hun ideen (en achteraf teleurstellen) Gewoon proberen zo min mogelijk er van aan te trekken. Het zijn toch altijd "rijke" families die winnen in Amerika (De Elites) Dus nu volgen we deze waarheid (van deze Elite) en de volgende keer volgen we weer een andere Elite. En als dit verschil in waarheid te groot is scheurt het systeemWant de oude Elites gebruiken de media om hun waarheid overeind te houden etc.
En ondertussen zorg je voor verdeeldheid en kan je ongezien macht grijpen op allerlei punten.![]()
Het is eigenlijk maar n ding dat is Het volk tegen de westerse elites. En zo proberen ze het volk in 10000 sub groepen te krijgen zodat ze zich niet verenigen. (BLM,WHITEPOWER,TRANS,NIET TRANS,man,vrouw.jong,oud,dik,dun en zo heb je eigenlijk een onbeperkt aantal dingen die andere mensen dan aantrekken als hun identiteit en verdedigen etc. (alleen die waarheid telt dan nog want verschil mag niet meer)
en zo worden mensen bespeeld.
[ afbeelding ]
Misschien dat hij iedereen kan laten zien hoe bizar ze bezig zijn met hun identiteitspolitiek.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 14:22 schreef Enchanter het volgende:
Die Biden is ook niet alles , zwarte interviewer vragen of hij een junkie is , mensen beschuldigen dat ze niet zwart zijn als ze niet op hem stemmen , en gisteren was hij ook weer lekker bezig over zwarten
lekker coherentquote:Op maandag 10 augustus 2020 13:30 schreef speknek het volgende:
Dat is niet mijn ehm, "ideniteit". Biden is een geriatrische sukkel die een verrot establishment vertegenwoordigd.
Dat is alleen nog steeds 100x beter dan het alternatief.
Maarja, een blik tomaten is een beter alternatief voor POTUS.
Wat denk je dat er niet coherent aan is?quote:
"first time ever, I voted for a democrat"quote:Op maandag 10 augustus 2020 13:51 schreef speknek het volgende:
[..]
Wat denk je dat er niet coherent aan is?
Ah ja waarschijnlijk bedoelt hij in de hypothetische toekomst (dat hij it would be weglaat) of hij heeft stiekem met de D primary meegedaan.quote:Op maandag 10 augustus 2020 13:55 schreef Eaten_alive_by_maggots het volgende:
[..]
"first time ever, I voted for a democrat"
coherent dusquote:Op maandag 10 augustus 2020 14:10 schreef speknek het volgende:
[..]
Ah ja waarschijnlijk bedoelt hij in de hypothetische toekomst (dat hij it would be weglaat) of hij heeft stiekem met de D primary meegedaan.
Afgezien van het feit dat volgens mij bijna niemand hier Biden wil verdedigen, waarom zou het terzake doen in een topic over hoe debiel Trump is?quote:Op maandag 10 augustus 2020 12:42 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Haha die Biden is echt een complete mongol jonguh!
Wel mooi dat extreem linkse ideniteitsfiguren zoals @:speknek hem blijven verdedigen
Ehm... omdat die als de grote heiland die Trump weg moet jagen wordt bejubeld misschien?quote:Op maandag 10 augustus 2020 14:25 schreef knoopie het volgende:
[..]
Afgezien van het feit dat volgens mij bijna niemand hier Biden wil verdedigen, waarom zou het terzake doen in een topic over hoe debiel Trump is?
Miepen over een typo en het dan zelf ook doenquote:Op maandag 10 augustus 2020 13:30 schreef speknek het volgende:
Dat is niet mijn ehm, "ideniteit".
"Maarja"
Door wie dan?quote:Op maandag 10 augustus 2020 15:33 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Ehm... omdat die als de grote heiland die Trump weg moet jagen wordt bejubeld misschien?
HERESY!quote:Op woensdag 5 augustus 2020 09:51 schreef De_Onnoembare het volgende:
TRUMPGOD
[ afbeelding ]
TS is een extreem linkse anti-fa commu dus die moet je net zo serieus nemen als hun transgender-non-binairy-defund-the-police-marxistische bullshit.
Da's geen typo, da's spreektaal.quote:Op maandag 10 augustus 2020 15:34 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Miepen over een typo en het dan zelf ook doen
Precies dit. De elite wil de grote massa verdelen in zo veel mogelijk hokjes, zodat zij blind worden voor de echte vijand van het volk, de elite.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 13:50 schreef Nemmarith het volgende:
En ondertussen zorg je voor verdeeldheid en kan je ongezien macht grijpen op allerlei punten.![]()
Het is eigenlijk maar n ding dat is Het volk tegen de westerse elites. En zo proberen ze het volk in 10000 sub groepen te krijgen zodat ze zich niet verenigen. (BLM,WHITEPOWER,TRANS,NIET TRANS,man,vrouw.jong,oud,dik,dun en zo heb je eigenlijk een onbeperkt aantal dingen die andere mensen dan aantrekken als hun identiteit en verdedigen etc. (alleen die waarheid telt dan nog want verschil mag niet meer)
Was iets te enthousiast met de nullenquote:Op maandag 10 augustus 2020 19:10 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Zo gek zal het niet lopen, 162.000 wel al.
162.000/330.000.000 = 0,04%. Vier honderste procent. Zo zo.quote:
Je valt in herhaling. Over Belgie heb ik allang antwoord gegeven maar daar zweeg je over.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 09:55 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
162.000/330.000.000 = 0,04%. Vier honderste procent. Zo zo.
Belgi: 9.900/11.400.00 = 0,08%. Twee keer zo veel!
De Linkschen over dat..... doodse stilte.
Belgie, Italie, Spanje etc etc etcquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 10:12 schreef wcborstel het volgende:
[..]
Je valt in herhaling. Over Belgie heb ik allang antwoord gegeven maar daar zweeg je over.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 10:21 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Belgie, Italie, Spanje etc etc etc
Allemaal doen ze het veeeeel slechter, maar het TDS wint hier, dat is duidelijk.
Over Belgie heb ik jou niets zien schrijven (ik ken je ook niet eigenlijk).
En om verder te reageren... italie en spanje hebben enorme klappen gehad daar was het virus voordat er ook maar iets over bekend was waardoor de uitbraak enorm was. Zodra de omvang bekend was zijn daar gelijk enorme maatregels genomen en hebben ze de situatie onder controle gekregen. Dit itt Trump die alles maar laat aanmodderen en ondertussen met de vinger naar anderen wijst. Zoals ook uit de link van onderstaand citaat blijkt.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 10:46 schreef wcborstel het volgende:
[..]
Elk land behalve san marino doet het beter dan Belgie. Maar Belgie is ook een drama met 8 ministers die verantwoordelijk zijn voor de coronacrisis. Maar dat neemt niet weg dat de VS het belachelijk slecht doet op de lijst van sterfgevallen en dat ze een president hebben die anderen de schuld geeft maar zelf niet handeld. Maar meehelpt er een heel politiek onderwerp van te maken ipv een gezondheidscrisis. Door maatregelen als mondkapjes af te keuren, het pandemieteam van obama te ontslaan (oke 2 jaar geleden al) maar dan gaat klagen dat obama hem zonder mogelijkheden om in te grijpen heeft achtergelaten etc. etc.
quote:Op woensdag 5 augustus 2020 10:54 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
DIt is ook wel veelzeggend:
Timeline of Trump’s Coronavirus Responses
Dat klopt gewoon feitelijk niet.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 10:31 schreef wcborstel het volgende:
Maar dat neemt niet weg dat de VS het belachelijk slecht doet op de lijst van sterfgevallen
En hoe is dat relevant hier? Of Spanje het nou goed doet of slecht, het is nog steeds gerechtvaardigd om Trump een debiel te vinden. Het is niet zo dat omdat het ergens anders nog slechter is op n bepaald aspect Trump ineens minder debiele uitspraken doet.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 10:21 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Belgie, Italie, Spanje etc etc etc
Allemaal doen ze het veeeeel slechter, maar het TDS wint hier, dat is duidelijk.
Over Belgie heb ik jou niets zien schrijven (ik ken je ook niet eigenlijk).
Ze staan 12e op de lijst met landen. Met alleen de grotere westerse landen. Belgie, Verenigd Koninkrijk, Spanje, italie en zweden boven zich.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 10:40 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Dat klopt gewoon feitelijk niet.
Creatief? Je bedoelt feiten plaatsen? En zodoende perspectief te tonen? Dat is 'creatief met aantallen doden omgaan'?quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 10:41 schreef JochemSjakie het volgende:
Creatief met aantallen doden omgaan om maar je gelijk te halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |