abonnement Unibet Coolblue
pi_194412926
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 14:35 schreef Natalie het volgende:
Het probleem is wellicht dat men óf republikein óf democraat is. En als je dan alleen Trump als republikeinse kandidaat hebt, omdat hij zittend president is of je moet op een democraat gaan stemmen, dan zullen ze die-hard republikeinen toch op Trump gaan stemmen. Of ze 'm nu een zak hooi vinden of niet.
Ik denk dat iemand van de plaatselijke jostiband nog een betere president is dan Trump of Biden. :') Die Chinezen lachen zich een ongeluk.
pi_194413060
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 14:38 schreef HansCojona het volgende:

[..]

Ik denk dat iemand van de plaatselijke jostiband nog een betere president is dan Trump of Biden. :') Die Chinezen lachen zich een ongeluk.
De Chinezen poepen in hun broek voor Trump, dat is de enige die een grote bek tegen ze durft op te zetten en ook daadwerkelijk maatregelen tegen ze invoert zoals handelsblokkades, importheffingen, verboden etc. Die lachen zich echt de ballen uit de broek als Biden aan de macht komt en het weer business as usual wordt voor ze om alle productie en kennis vanuit de hele wereld te stelen.
Zal me niks verbazen als ze al die BLM bullshit en zo ook mede-financieren.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_194413079
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 14:49 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

De Chinezen poepen in hun broek voor Trump, dat is de enige die een grote bek tegen ze durft op te zetten en ook daadwerkelijk maatregelen tegen ze invoert zoals handelsblokkades, importheffingen, verboden etc. Die lachen zich echt de ballen uit de broek als Biden aan de macht komt en het weer business as usual wordt voor ze om alle productie en kennis vanuit de hele wereld te stelen.
Zal me niks verbazen als ze al die BLM bullshit en zo ook mede-financieren.
Tuurlijk lachen die Chinezen met wat ze nu zien man. Amerika is een grap. Nog 1 zetje en Amerika is klaar. Ze maken zichzelf wel kapot.
pi_194413084
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 14:51 schreef HansCojona het volgende:

[..]

Tuurlijk lachen die Chinezen met wat ze nu zien man. Amerika is een grap. Nog 1 zetje en Amerika is klaar. Ze maken zichzelf wel kapot.
Nou, ik zou de VS nog niet afschrijven als ik jou was.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_194413097
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 14:51 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Nou, ik zou de VS nog niet afschrijven als ik jou was.
Ik schrijf ze zeker niet af, maar je merkt duidelijk dat dit jaar een zeer belangrijk jaar is voor de VS. Deze verkiezingen worden oorlog. Het word sowieso chaos, Trump of Biden, alleen niet dezelfde soort.
  woensdag 5 augustus 2020 @ 15:02:45 #81
8369 speknek
Another day another slay
pi_194413182
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 14:49 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

De Chinezen poepen in hun broek voor Trump, dat is de enige die een grote bek tegen ze durft op te zetten en ook daadwerkelijk maatregelen tegen ze invoert zoals handelsblokkades, importheffingen, verboden etc. Die lachen zich echt de ballen uit de broek als Biden aan de macht komt en het weer business as usual wordt voor ze om alle productie en kennis vanuit de hele wereld te stelen.
Zal me niks verbazen als ze al die BLM bullshit en zo ook mede-financieren.
:D :'( :D

Trump die de Pax Americana heeft afgebroken, zichzelf uit de WHO gebonjourd heeft, geen vinger in de pap bij de klimaatakkoorden heeft, de VS uit de politierol van de Zuid Chinese heeft laten drukken, Trump die moest smeken na de mislukte handelsoorlog dat de Chinezen hun sojabonen zouden kopen zodat de Amerikaanse boeren niet massaal failliet gingen. Die Chinezen poepen in hun broek van Trump?
De Oeigoeren worden massaal op de treinen gezet en Hong Kong is versneld ingelijfd omdat ze weten dat Amerika's rol van de politieagent van de wereld volledig uitgespeeld is.

[ Bericht 0% gewijzigd door speknek op 05-08-2020 15:10:59 ]
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_194413212
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 15:02 schreef speknek het volgende:

[..]

:D :'( :D

Trump die de Pax Americana heeft afgebroken, zichzelf uit de WHO gebonjourd heeft, geen vinger in de pap bij de klimaatakkoorden heeft, de VS uit de politierol van de Zuid Chinese heeft laten drukken, Trump die moest smeken na de mislukte handelsoorlog dat de Chinezen hun sojabonen zouden kopen zodat de Amerikaanse boeren niet massaal failliet gingen. Die Chinezen poepen in hun broek van Trump?
De Oeigoeren worden massaal op de treinen gezet omdat ze weten dat Amerika's rol van de politieagent van de wereld volledig uitgespeeld is.
Linkse Loser gespot die niet kan wachten om weer in de Chinese kont te kruipen :')

'Mislukte handelsoorlog'... Ik zou het bij agogen-papiertjes schrijven over hoe onderdrukkend een witte vrouwenpenis is, pik. :')

Het beleid om al 40 jaar al je kennis en kunde te exporteren naar China is vast heeeeeel goed geweest volgens jou. :')

Heb je je al laten castreren vanwege je slavernijverleden? :')
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_194413218
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 07:07 schreef Questular het volgende:
Nu is het wachten op de Trump fanboys.
Trump! ^O^
  woensdag 5 augustus 2020 @ 15:12:02 #84
8369 speknek
Another day another slay
pi_194413263
quote:
10s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 15:06 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Linkse Loser gespot die niet kan wachten om weer in de Chinese kont te kruipen :')

'Mislukte handelsoorlog'... Ik zou het bij agogen-papiertjes schrijven over hoe onderdrukkend een witte vrouwenpenis is, pik. :')

Het beleid om al 40 jaar al je kennis en kunde te exporteren naar China is vast heeeeeel goed geweest volgens jou. :')

Heb je je al laten castreren vanwege je slavernijverleden? :')
Knap, alles wat je zegt is fout, maar je snapt waarschijnlijk zelf ook dat ik gelijk heb en Amerika het lachertje van de wereld geworden is.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_194413321
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 14:35 schreef Natalie het volgende:
Het probleem is wellicht dat men óf republikein óf democraat is. En als je dan alleen Trump als republikeinse kandidaat hebt, omdat hij zittend president is of je moet op een democraat gaan stemmen, dan zullen ze die-hard republikeinen toch op Trump gaan stemmen. Of ze 'm nu een zak hooi vinden of niet.
Het is toch te bizar voor woorden dat beide partijen er niet in slagen om onder de ruim 300 miljoen inwoners van de VS betere kandidaten te vinden 8)7

Waarbij de Republikeinen echt de kroon spannen ;(
pi_194413376
Persoonlijk denk ik niet dat 'Amerika het lachertje van de wereld is geworden', al kan ik me deze uitspraak wel indenken. Amerika is een land met een grote vinger in de pap, of we daar nu blij van worden of niet. En met zo'n malloot als Trump aan het roer, kan 't nog gevaarlijk worden. Hij heeft vooral ja-knikkers om zich heen die hem niet lijken te durven aanspreken op de onzin die hij uitkraamt. Onzin die vervolgens weer in allerijl door andere mensen (die wel weten hoe 't zit) moet worden ontkracht, ontkend of aangepast, omdat Trump geen idee heeft waar hij het over heeft.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_194413450
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 15:16 schreef spinazieruiker het volgende:

[..]

Het is toch te bizar voor woorden dat beide partijen er niet in slagen om onder de ruim 300 miljoen inwoners van de VS betere kandidaten te vinden 8)7

Waarbij de Republikeinen echt de kroon spannen ;(
En het zijn ook meestal van die oude knarren...
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_194413492
quote:
10s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 15:06 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Linkse Loser gespot die niet kan wachten om weer in de Chinese kont te kruipen :')

'Mislukte handelsoorlog'... Ik zou het bij agogen-papiertjes schrijven over hoe onderdrukkend een witte vrouwenpenis is, pik. :')

Het beleid om al 40 jaar al je kennis en kunde te exporteren naar China is vast heeeeeel goed geweest volgens jou. :')

Heb je je al laten castreren vanwege je slavernijverleden? :')
Hij heeft gelijk. De VS zal binnekort laten zien wat hun leger voorstelt om China onder de indruk te krijgen. Ik denk dat het tot oorlog gaat komen, omdat China dalijk echt niet meer te stoppen is. Niet zo raar met 1.7 miljard mensen. Als de VS de politie van de Aarde wil blijven, zullen ze binnekort laten zien waarom.
  woensdag 5 augustus 2020 @ 15:33:41 #89
8369 speknek
Another day another slay
pi_194413497
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 15:22 schreef Natalie het volgende:
Persoonlijk denk ik niet dat 'Amerika het lachertje van de wereld is geworden', al kan ik me deze uitspraak wel indenken. Amerika is een land met een grote vinger in de pap, of we daar nu blij van worden of niet. En met zo'n malloot als Trump aan het roer, kan 't nog gevaarlijk worden. Hij heeft vooral ja-knikkers om zich heen die hem niet lijken te durven aanspreken op de onzin die hij uitkraamt. Onzin die vervolgens weer in allerijl door andere mensen (die wel weten hoe 't zit) moet worden ontkracht, ontkend of aangepast, omdat Trump geen idee heeft waar hij het over heeft.
Geopolitiek is in zekere zin heel simpel. Gelijke machtsblokken kunnen elkaar weinig maken, je hebt een groot overwicht nodig. De VS heeft enige tijd gevaard op een geweldig defensieoverwicht, maar Vietnam heeft al laten zien dat dit broos is, zeker als je weinig steun hebt. Sindsdien hebben ze altijd op allianties gekoerst. China en de VS houden elkaar op evenwicht. China heeft de VS nodig voor de bestedingen, zonder de Amerikaanse markt krijgt China het heel zwaar. De VS heeft China nodig voor de grondstoffen. China heeft een monopolie op zeldzame metalen voor Silicon Valley en de wereldvoorraad aan medicijnen. De laatste hebben ze onlangs gedreigd de VS voor af te sluiten en sindsdien is Trump poeslief voor Xi Jinping.

Er zijn drie machtsblokken in de wereld. De VS, de EU en China. De enige manier om China eronder te krijgen is als een sterke VS en EU samenwerken. Zolang Trump aan het roer is kan China alles maken.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_194413502
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 15:12 schreef speknek het volgende:

[..]

Knap, alles wat je zegt is fout, maar je snapt waarschijnlijk zelf ook dat ik gelijk heb en Amerika het lachertje van de wereld geworden is.
Ja hoor. Je bent al lekker je nieuwe baasjes aan het pijpen zie ik. De pik komt nog net niet je wang door.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_194413510
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 15:33 schreef HansCojona het volgende:

[..]

Hij heeft gelijk. De VS zal binnekort laten zien wat hun leger voorstelt om China onder de indruk te krijgen. Ik denk dat het tot oorlog gaat komen, omdat China dalijk echt niet meer te stoppen is. Niet zo raar met 1.7 miljard mensen. Als de VS de politie van de Aarde wil blijven, zullen ze binnekort laten zien waarom.
Een directe oorlog tussen de VS en China? Uiteindelijk zal de VS die wel winnen gezien de overmacht aan materiaal en aan 1.000.000 kannonenvlees heb je niet zoveel als ze in China zitten en je ze niet kan overvliegen of varen.

Maar dat gaat echt niet gebeuren, voor beiden is de prijs veels te hoog.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_194413524
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 15:34 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Ja hoor. Je bent al lekker je nieuwe baasjes aan het pijpen zie ik. De pik komt nog net niet je wang door.
Wat een volwassen manier van discussiëren. Wow man. Zo komen we ergens.
pi_194413530
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 15:33 schreef speknek het volgende:
Er zijn drie machtsblokken in de wereld. De VS, de EU en China.
_O-

De EU _O-

Kan militair geen ENKEL deukje in een pakje boter slaan. Echt, waar HEB je het over? Europa's machtigste land heeft niet eens kernwapens en kan amper 10 vliegtuigen in de lucht houden en 0 vliegdekschepen.

Frankrijk heeft er een whopping 1 (1!).

Nee met jouw geopolitieke inzicht zit het wel goed zie ik :')
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_194413536
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 15:34 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Ja hoor. Je bent al lekker je nieuwe baasjes aan het pijpen zie ik. De pik komt nog net niet je wang door.
De_Onnoembare, dat soort uitspraken zijn niet nodig & voegen niets toe. Je kunt het oneens zijn zonder dit soort gedoe. :)
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_194413575
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 15:34 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

jA hOor. jE BeNt al lekKer jE nieUwE BaAsJes aAn HeT PijPEn zIe ik. DE PiK kOmT nOg NeT nIEt jE waNG DoOr.
Heb het even aangepast voor je, dit keer was je het vergeten.
pi_194413586
quote:
3s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 15:37 schreef Natalie het volgende:

[..]

De_Onnoembare, dat soort uitspraken zijn niet nodig & voegen niets toe. Je kunt het oneens zijn zonder dit soort gedoe. :)
Gaat niet om oneens zijn. Speknek laat al tijden zijn blik vd realiteit volledig verbloemen door zijn ideologie. Heeft geen enkel zin om daar moeite in te stoppen.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_194413633
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 15:40 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Gaat niet om oneens zijn. Speknek laat al tijden zijn blik vd realiteit volledig verbloemen door zijn ideologie. Heeft geen enkel zin om daar moeite in te stoppen.
En je denkt hem tot rede te brengen door te keer te gaan? Je kunt 't beter via DM uitvechten, als je dat nodig acht. Maar help nu niet dit topic om zeep. :)
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  woensdag 5 augustus 2020 @ 15:46:03 #98
8369 speknek
Another day another slay
pi_194413637
quote:
10s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 15:36 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

_O-

De EU _O-

Kan militair geen ENKEL deukje in een pakje boter slaan. Echt, waar HEB je het over? Europa's machtigste land heeft niet eens kernwapens en kan amper 10 vliegtuigen in de lucht houden en 0 vliegdekschepen.

Frankrijk heeft er een whopping 1 (1!).

Nee met jouw geopolitieke inzicht zit het wel goed zie ik :')
Militair :'). Nog steeds met de GI Joe's aan het spelen? Er komt echt geen oorlog tussen wereldmachten, daar verliezen ze teveel mee. De oorlog wordt economisch en op grondstoffen gevoerd.

De VS kan militair nu ook al China aan, maar dat zorgt er niet voor dat Xi naar de pijpen van Trump danst, verre van.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_194413646
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 15:40 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Gaat niet om oneens zijn. Speknek laat al tijden zijn blik vd realiteit volledig verbloemen door zijn ideologie. Heeft geen enkel zin om daar moeite in te stoppen.
Hoezo ga je dan toch de discussie aan :')
pi_194413657
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 15:46 schreef speknek het volgende:

[..]

Militair :'). Nog steeds met de GI Joe's aan het spelen? Er komt echt geen oorlog tussen wereldmachten, daar verliezen ze teveel mee. De oorlog wordt economisch en op grondstoffen gevoerd.
Wat denk je wat er volgt na een economische en grondstoffen oorlog? Ik zou niet weten waarom er geen oorlog komt. Niks nieuws.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')