abonnement Unibet Coolblue
pi_194400226
Ik heb wat outsiderviews nodig, hopelijk van mensen die meer ervaring hiermee hebben dan ik. Ik heb voor het eerst seks gehad met iemand die ik online ontmoette (dus eerste keer met hem, niet mijne eerste keer) en al enige tijd app contact mee had. Niks vunzigs, gewoon op een respectvolle en toch wel beschaafde toon. Het was dus een seksdate. Nooit gedaan, ook nooit gedacht dat ik het zou doen, maar ik wilde eens wat uitproberen.

Op een openbare plek afgesproken, toen thuis wat gedronken en toen seks gehad. Hij begon met wat voorspel bij mij, daarna gingen we neuken. Hij gaf geen enkel signaal dat hij het niet fijn of lekker o.i.d. vond en het ging er redelijk hard aan toen dus kan me niet voorstellen dat hij onvoldoende stimulatie kreeg o.i.d. En hij zei juist de hele tijd hoe lekker hij het vond en hoe lekker hij mij vond. Uiteindelijk ronde hij het af en stopte hij, maar ik had gewoon niet het idee dat hij klaar was gekomen. Meteen erna ging hij naar het toilet. Natuurlijk ken ik hem niet, dus wellicht herkende ik dat bij hem gewoon niet, maar later keek ik in het condoom en daar zat geen sperma in. Daarna zei hij nog dat hij het zo lekker vond, dat hij contact wilde houden, etc. Maar hij was wel heel snel weg, beweerde opeens dat hij snel ergens moest zijn (zo snel dat hij bijna over mijn schoenen struikelde en de voordeur meteen achter zich dichttrok terwijl ik bij de deur stond). Nu heb ik gelezen dat snel weggaan erna normaal is bij seksdates, maar het ging toch een beetje op een ongemakkelijke manier. Iemand bekend met klaarkomproblemen (dacht dat dat toch meestal wel makkelijk ging, zeker als iemand pretendeert te genieten) en dit soort gedrag bij mannen? Ik heb het nog niet meegemaakt.

Ik dacht: ik hoor niks meer van deze vent. Want ik twijfelde nogal of hij het wel echt lekker had gevonden en zijn vertrek was raar. Ik was echt een beetje flabbergasted, dat merkte hij denk ik wel. Hij zal in ieder geval niet nog een keer willen, dacht ik, en ik wist op dat moment ook niet zo goed of ik dat wilde. Maar niet veel later kreeg ik appjes van hem dat hij het zo lekker en geweldig had gevonden en dat hij me graag weer wilde zien. Ik heb gezegd dat ik het goed vond om hem weer te zien, dat ie maar moest laten weten wanneer. Zou die doen, hij dacht ergens deze week.
Nu vraag ik mij af: Is het een enorme eikel en meent ie er niks van. Zegt ie maar wat zodat ie me bij hele hoge nood achter de hand kan houden? En kwam die dus niet klaar, omdat ie het gewoon niet lekker genoeg vond.
Of zijn mannen toch niet zó erg? En zou die wel gewoon niks gestuurd hebben als ie het eigenlijk maar niks vond, in ieder geval iets meer neutraals (en al helemaal niet opgooien zo snel elkaar weer te zien).

[ Bericht 0% gewijzigd door happy2000 op 05-08-2020 10:51:06 ]
pi_194400332
Had ie gedronken? Ik kom ook niet klaar als ik gedronken heb.
pi_194400348
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 16:49 schreef Duveldrinker het volgende:
Had ie gedronken? Ik kom ook niet klaar als ik gedronken heb.
We hebben 1 wijntje gehad en had niet de indruk dat hij daarvoor al dronken was. Dus als hij ervoor al wat had gedronken, kan het toch niet zoveel zijn geweest...

[ Bericht 0% gewijzigd door happy2000 op 04-08-2020 17:16:46 ]
pi_194400349
Hij kreeg spijt dat hij zijn vrouw bedroog en wil jou niet kwetsen dus laat hij het contact langzaam dood bloeden.
pi_194400371
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 16:50 schreef Hydrogeny het volgende:
Hij kreeg spijt dat hij zijn vrouw bedroog en wil jou niet kwetsen dus laat hij het contact langzaam dood bloeden.
Dit dacht ik inderdaad ook.
pi_194400385
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 16:50 schreef Hydrogeny het volgende:
Hij kreeg spijt dat hij zijn vrouw bedroog en wil jou niet kwetsen dus laat hij het contact langzaam dood bloeden.
Dat kan ook inderdaad.
pi_194400396
Iemand die misschien twijfelt aan zijn geaardheid. Of niet aan die twijfels wil toegeven
pi_194400443
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 16:52 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Dat kan ook inderdaad.
Eeeeecht? Ik vind het best wel kwetsend als iemand mij in de waan probeert te laten dat ie me weer wil zien en dan zelfs ook nog zeggen misschien deze week. Dat laat je dan toch weg. Of wees gewoon eerlijk: "ik vond het fijn, maar wil het hierbij laten o.i.d." Of had tenminste gewacht tot ik wat stuurde, zodat je evt. geen bullshit bericht hoeft te sturen. Ik kon trouwens zien dat hij op de app waar ik hem ontmoette nog online was erna, dus als ie niet meer wil vanwege een eventuele vrouw is dat toch niet zo logisch...
pi_194400538
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 16:56 schreef happy2000 het volgende:
Eeeeecht? Ik vind het best wel kwetsend als iemand mij in de waan probeert te laten dat ie me weer wil zien en dan zelfs ook nog zeggen misschien deze week. Dat laat je dan toch weg. Of wees gewoon eerlijk: "ik vond het fijn, maar wil het hierbij laten o.i.d." Of had tenminste gewacht tot ik wat stuurde, zodat je evt. geen bullshit bericht hoeft te sturen. Ik kon trouwens zien dat hij op de app waar ik hem ontmoette nog online was erna, dus als ie niet meer wil vanwege een eventuele vrouw is dat toch niet zo logisch...
Klaarkomen is toch ook geen verplichting? Of misschien niet klaargekomen door zenuwen. Kwam hij ervaren over? Je kunt het natuurlijk ook gewoon aan hem vragen. Je zou je sowieso niet druk moeten maken als het een ONS was...
pi_194400628
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 17:02 schreef Hydrogeny het volgende:

[..]

Klaarkomen is toch ook geen verplichting? Of misschien niet klaargekomen door zenuwen. Kwam hij ervaren over? Je kunt het natuurlijk ook gewoon aan hem vragen. Je zou je sowieso niet druk moeten maken als het een ONS was...
Nee, het is geen verplichting, maar bij mannen lukt het normaal toch wel... (tenzij er echt een reden is). Bij vrouwen lukt het bij voorbaat al moeilijker. Hij kwam wel ervaren over ja. Ja, als ik hem weer zie wil ik het wel vragen, niet via de app. Maar ik vraag me dus wel af of hij nog concreet gaat vragen om af te spreken...

Ik vind het wel opvallend dat niemand hier noemt dat hij me als laatste keuze achter de hand wil houden, en dus keihard liegt dat hij het "zooooo lekker vond" puur voor zijn eigen voordeel. Dat was namelijk mijn gedachte.
pi_194400779
Waarom zou hij je achter de hand willen houden voor seks als hij de seks niet goed vond? :?

Maar van wie was de condoom die jullie gebruikt hadden? Had hij die meegenomen of was die van jou?
pi_194400828
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 17:19 schreef madam-april het volgende:
Waarom zou hij je achter de hand willen houden voor seks als hij de seks niet goed vond? :?

Maar van wie was de condoom die jullie gebruikt hadden? Had hij die meegenomen of was die van jou?
Ja, weet ik het haha. Zou toch kunnen? Ik weet het niet met mannen, hoor. Misschien vond hij het nét goed genoeg, alsin beter dan niks en probeert ie me met zulke berichtjes warm te houden...?

Het was zijn condoom. Why?
pi_194400857
quote:
11s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 16:41 schreef happy2000 het volgende:
Ik heb wat outsiderviews nodig, hopelijk van mensen die meer ervaring hiermee hebben dan ik. Ik heb voor het eerst seks gehad met iemand die ik online ontmoette en al enige tijd app contact mee had. Niks vunzigs, gewoon op een respectvolle en toch wel beschaafde toon. Het was dus een seksdate. Nooit gedaan, ook nooit gedacht dat ik het zou doen, maar ik wilde eens wat uitproberen.

Op een openbare plek afgesproken, toen thuis wat gedronken en toen seks gehad. Hij begon met wat voorspel bij mij, daarna gingen we neuken. Hij gaf geen enkel signaal dat hij het niet fijn of lekker o.i.d. vond en het ging er redelijk hard aan toen dus kan me niet voorstellen dat hij onvoldoende stimulatie kreeg o.i.d. En hij zei juist de hele tijd hoe lekker hij het vond en hoe lekker hij mij vond. Uiteindelijk ronde hij het af en stopte hij, maar ik had gewoon niet het idee dat hij klaar was gekomen. Meteen erna ging hij naar het toilet. Natuurlijk ken ik hem niet, dus wellicht herkende ik dat bij hem gewoon niet, maar later keek ik in het condoom en daar zat geen sperma in. Daarna zei hij nog dat hij het zo lekker vond, dat hij contact wilde houden, etc. Maar hij was wel heel snel weg, beweerde opeens dat hij snel ergens moest zijn (zo snel dat hij bijna over mijn schoenen struikelde en de voordeur meteen achter zich dichttrok terwijl ik bij de deur stond). Nu heb ik gelezen dat snel weggaan erna normaal is bij seksdates, maar het ging toch een beetje op een ongemakkelijke manier. Iemand bekend met klaarkomproblemen (dacht dat dat toch meestal wel makkelijk ging, zeker als iemand pretendeert te genieten) en dit soort gedrag bij mannen? Ik heb het nog niet meegemaakt.

Ik dacht: ik hoor niks meer van deze vent. Want ik twijfelde nogal of hij het wel echt lekker had gevonden en zijn vertrek was raar. Ik was echt een beetje flabbergasted, dat merkte hij denk ik wel. Hij zal in ieder geval niet nog een keer willen, dacht ik, en ik wist op dat moment ook niet zo goed of ik dat wilde. Maar niet veel later kreeg ik appjes van hem dat hij het zo lekker en geweldig had gevonden en dat hij me graag weer wilde zien. Ik heb gezegd dat ik het goed vond om hem weer te zien, dat ie maar moest laten weten wanneer. Zou die doen, hij dacht ergens deze week.
Nu vraag ik mij af: Is het een enorme eikel en meent ie er niks van. Zegt ie maar wat zodat ie me bij hele hoge nood achter de hand kan houden? En kwam die dus niet klaar, omdat ie het gewoon niet lekker genoeg vond.
Of zijn mannen toch niet zó erg? En zou die wel gewoon niks gestuurd hebben als ie het eigenlijk maar niks vond, in ieder geval iets meer neutraals (en al helemaal niet opgooien zo snel elkaar weer te zien).
Jezus die man heeft gewoon een vrouw thuis...... hoe ergg
pi_194400891
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 17:08 schreef happy2000 het volgende:

Ik vind het wel opvallend dat niemand hier noemt dat hij me als laatste keuze achter de hand wil houden, en dus keihard liegt dat hij het "zooooo lekker vond" puur voor zijn eigen voordeel. Dat was namelijk mijn gedachte.
Ik dacht dat ik die reactie gezien had, maar zie die niet meer terug. Of verwijderd of ik verbeeld me dingen. Edit: staat in je eigen OP

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 04-08-2020 17:33:25 ]
pi_194400894
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 17:27 schreef hoechst het volgende:

[..]

Jezus die man heeft gewoon een vrouw thuis...... hoe ergg
Nee want hij was nog op de app aanwezig dus dat is niet logisch.
pi_194400913
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 17:30 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Nee want hij was nog op de app aanwezig dus dat is niet logisch.
Ook al zo naief
pi_194400922
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 17:27 schreef hoechst het volgende:

[..]

Jezus die man heeft gewoon een vrouw thuis...... hoe ergg
Maar waar baseer je dat op? En wat heeft dat te maken met wel of niet klaarkomen? Genoeg mannen die vreemdgaan komen gewoon klaar denk ik hoor.
pi_194400955
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 17:32 schreef happy2000 het volgende:

[..]

Maar waar baseer je dat op? En wat heeft dat te maken met wel of niet klaarkomen? Genoeg mannen die vreemdgaan komen gewoon klaar denk ik hoor.
Waarom vraag je hem niet gewoon via de telefoon even? (en laat dat gedeelte over niet klaarkomen dan maar even, gewoon waarom hij zo snel weg ging)

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 04-08-2020 17:35:28 ]
pi_194400989
-

[ Bericht 100% gewijzigd door happy2000 op 04-08-2020 17:38:45 ]
pi_194401019
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 17:34 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Waarom vraag je hem niet gewoon via de telefoon even? (en laat dat gedeelte over niet klaarkomen dan maar even, gewoon waarom hij zo snel weg ging)
O, nou hij zei op dat moment dat hij naar z'n moeder ging en dus de trein wilde halen want anders moest ie op de volgende trein wachten. Maar ik vond het een lulverhaal. Trein komt ieder kwartier, en als je toch al wat laat bent wat maakt het dan nog uit.
pi_194401033
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 17:38 schreef happy2000 het volgende:

[..]

O, nou hij zei dat hij naar z'n moeder moest en de trein moest halen want anders moest ie op de volgende trein wachten. Maar vond het een lulverhaal. Trein komt ieder kwartier, en als je toch al wat laat bent wat maakt het dan nog uit.
Oke tjah, ga je ons wel een update geven als je je antwoord hebt gevonden? :p
pi_194401046
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 17:39 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Oke tjah, ga je ons wel een update geven als je je antwoord hebt gevonden? :p
Graag, want dan heb ik in ieder geval mijn antwoord gevonden ja. Ik ben benieuwd haha.
pi_194401057
- tief op met je kree obsessie -

[ Bericht 79% gewijzigd door CoolGuy op 04-08-2020 18:57:07 ]
pi_194401058
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 17:24 schreef happy2000 het volgende:

[..]

Ja, weet ik het haha. Zou toch kunnen? Ik weet het niet met mannen, hoor. Misschien vond hij het nét goed genoeg, alsin beter dan niks en probeert ie me met zulke berichtjes warm te houden...?

Het was zijn condoom. Why?
Hmm lijkt me sterk..

Nou omdat sommige mannen bang zijn dat een vrouw met de condoom heeft geknoeid. Dus als het jouw condoom was geweest dan had dat een verklaring kunnen zijn dat hij niet in de condoom was klaar gekomen.
pi_194401086
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 17:42 schreef madam-april het volgende:

[..]

Hmm lijkt me sterk..

Nou omdat sommige mannen bang zijn dat een vrouw met de condoom heeft geknoeid. Dus als het jouw condoom was geweest dan had dat een verklaring kunnen zijn dat hij niet in de condoom was klaar gekomen.
Oke wauw. Dat is wel erg zeg.
pi_194401117
Ik heb overigens gelezen dat mannen ook last kunnen hebben van niet klaarkomen als ze bv. antidepressiva slikken of als ze heeeeeel veel seks hebben. Dusja, het kan vanalles zijn natuurlijk. Maar ik vind hem maar vaag.
pi_194401129
Ben jezelf knap vind je?
pi_194401134
Je moet je er niet blind op staren dat een man altijd klaarkomt, dat is gewoon niet zo. Soms blokkeert een mens om wat voor reden dan ook. Ik kom ook wel eens niet klaar omdat ik dan mijn orgasme wel eens twee keer uitstel om een topprestatie te leveren en dan zeggen mijn kloten wel eens ‘je bekijkt het maar’, en zonder te komen vertrekt mijn geilheid dan. Of hij was nerveus over iets, of hij zag een spin en is stiekem doodsbang ervoor, of hij bedacht zich dat hij iets belangrijks of genants had en moest gauw vertrekken. Je kent hem niet, en wie weet wat voor geheimen hij verder heeft, die voor jou niet belangrijk zijn.

Je overanalyseert het misschien een beetje.
-nee-
pi_194401234
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 17:47 schreef Marsenal het volgende:
Je moet je er niet blind op staren dat een man altijd klaarkomt, dat is gewoon niet zo. Soms blokkeert een mens om wat voor reden dan ook. Ik kom ook wel eens niet klaar omdat ik dan mijn orgasme wel eens twee keer uitstel om een topprestatie te leveren en dan zeggen mijn kloten wel eens ‘je bekijkt het maar’, en zonder te komen vertrekt mijn geilheid dan. Of hij was nerveus over iets, of hij zag een spin en is stiekem doodsbang ervoor, of hij bedacht zich dat hij iets belangrijks of genants had en moest gauw vertrekken. Je kent hem niet, en wie weet wat voor geheimen hij verder heeft, die voor jou niet belangrijk zijn.

Je overanalyseert het misschien een beetje.
Eens met deze post :Y
pi_194401262
Dat is ook een manier om ernaar te kijken. Nooit in rare situaties iets durven te vragen want het is altijd mogelijk dat er niks aan de hand is
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 17:57:59 #31
344970 Nederturk
Uchiha Itachi <3
pi_194401268
quote:
11s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 16:41 schreef happy2000 het volgende:
Ik heb wat outsiderviews nodig, hopelijk van mensen die meer ervaring hiermee hebben dan ik. Ik heb voor het eerst seks gehad met iemand die ik online ontmoette en al enige tijd app contact mee had. Niks vunzigs, gewoon op een respectvolle en toch wel beschaafde toon. Het was dus een seksdate. Nooit gedaan, ook nooit gedacht dat ik het zou doen, maar ik wilde eens wat uitproberen.

Op een openbare plek afgesproken, toen thuis wat gedronken en toen seks gehad. Hij begon met wat voorspel bij mij, daarna gingen we neuken. Hij gaf geen enkel signaal dat hij het niet fijn of lekker o.i.d. vond en het ging er redelijk hard aan toen dus kan me niet voorstellen dat hij onvoldoende stimulatie kreeg o.i.d. En hij zei juist de hele tijd hoe lekker hij het vond en hoe lekker hij mij vond. Uiteindelijk ronde hij het af en stopte hij, maar ik had gewoon niet het idee dat hij klaar was gekomen. Meteen erna ging hij naar het toilet. Natuurlijk ken ik hem niet, dus wellicht herkende ik dat bij hem gewoon niet, maar later keek ik in het condoom en daar zat geen sperma in. Daarna zei hij nog dat hij het zo lekker vond, dat hij contact wilde houden, etc. Maar hij was wel heel snel weg, beweerde opeens dat hij snel ergens moest zijn (zo snel dat hij bijna over mijn schoenen struikelde en de voordeur meteen achter zich dichttrok terwijl ik bij de deur stond). Nu heb ik gelezen dat snel weggaan erna normaal is bij seksdates, maar het ging toch een beetje op een ongemakkelijke manier. Iemand bekend met klaarkomproblemen (dacht dat dat toch meestal wel makkelijk ging, zeker als iemand pretendeert te genieten) en dit soort gedrag bij mannen? Ik heb het nog niet meegemaakt.

Ik dacht: ik hoor niks meer van deze vent. Want ik twijfelde nogal of hij het wel echt lekker had gevonden en zijn vertrek was raar. Ik was echt een beetje flabbergasted, dat merkte hij denk ik wel. Hij zal in ieder geval niet nog een keer willen, dacht ik, en ik wist op dat moment ook niet zo goed of ik dat wilde. Maar niet veel later kreeg ik appjes van hem dat hij het zo lekker en geweldig had gevonden en dat hij me graag weer wilde zien. Ik heb gezegd dat ik het goed vond om hem weer te zien, dat ie maar moest laten weten wanneer. Zou die doen, hij dacht ergens deze week.
Nu vraag ik mij af: Is het een enorme eikel en meent ie er niks van. Zegt ie maar wat zodat ie me bij hele hoge nood achter de hand kan houden? En kwam die dus niet klaar, omdat ie het gewoon niet lekker genoeg vond.
Of zijn mannen toch niet zó erg? En zou die wel gewoon niks gestuurd hebben als ie het eigenlijk maar niks vond, in ieder geval iets meer neutraals (en al helemaal niet opgooien zo snel elkaar weer te zien).
Mannen zijn wel erg. En sorry, maar als je bereid bent om one night stand te gaan doen, moet je weten dat die mannen jou als niets anders dan een seksobject zien. Ik snap dus niet waarom je hem een eikel vindt.
pi_194401275
quote:
11s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 16:41 schreef happy2000 het volgende:
Ik heb wat outsiderviews nodig, hopelijk van mensen die meer ervaring hiermee hebben dan ik. Ik heb voor het eerst seks gehad met iemand die ik online ontmoette en al enige tijd app contact mee had. Niks vunzigs, gewoon op een respectvolle en toch wel beschaafde toon. Het was dus een seksdate. Nooit gedaan, ook nooit gedacht dat ik het zou doen, maar ik wilde eens wat uitproberen.

Op een openbare plek afgesproken, toen thuis wat gedronken en toen seks gehad. Hij begon met wat voorspel bij mij, daarna gingen we neuken. Hij gaf geen enkel signaal dat hij het niet fijn of lekker o.i.d. vond en het ging er redelijk hard aan toen dus kan me niet voorstellen dat hij onvoldoende stimulatie kreeg o.i.d. En hij zei juist de hele tijd hoe lekker hij het vond en hoe lekker hij mij vond. Uiteindelijk ronde hij het af en stopte hij, maar ik had gewoon niet het idee dat hij klaar was gekomen. Meteen erna ging hij naar het toilet. Natuurlijk ken ik hem niet, dus wellicht herkende ik dat bij hem gewoon niet, maar later keek ik in het condoom en daar zat geen sperma in. Daarna zei hij nog dat hij het zo lekker vond, dat hij contact wilde houden, etc. Maar hij was wel heel snel weg, beweerde opeens dat hij snel ergens moest zijn (zo snel dat hij bijna over mijn schoenen struikelde en de voordeur meteen achter zich dichttrok terwijl ik bij de deur stond). Nu heb ik gelezen dat snel weggaan erna normaal is bij seksdates, maar het ging toch een beetje op een ongemakkelijke manier. Iemand bekend met klaarkomproblemen (dacht dat dat toch meestal wel makkelijk ging, zeker als iemand pretendeert te genieten) en dit soort gedrag bij mannen? Ik heb het nog niet meegemaakt.

Ik dacht: ik hoor niks meer van deze vent. Want ik twijfelde nogal of hij het wel echt lekker had gevonden en zijn vertrek was raar. Ik was echt een beetje flabbergasted, dat merkte hij denk ik wel. Hij zal in ieder geval niet nog een keer willen, dacht ik, en ik wist op dat moment ook niet zo goed of ik dat wilde. Maar niet veel later kreeg ik appjes van hem dat hij het zo lekker en geweldig had gevonden en dat hij me graag weer wilde zien. Ik heb gezegd dat ik het goed vond om hem weer te zien, dat ie maar moest laten weten wanneer. Zou die doen, hij dacht ergens deze week.
Nu vraag ik mij af: Is het een enorme eikel en meent ie er niks van. Zegt ie maar wat zodat ie me bij hele hoge nood achter de hand kan houden? En kwam die dus niet klaar, omdat ie het gewoon niet lekker genoeg vond.
Of zijn mannen toch niet zó erg? En zou die wel gewoon niks gestuurd hebben als ie het eigenlijk maar niks vond, in ieder geval iets meer neutraals (en al helemaal niet opgooien zo snel elkaar weer te zien).
1. Is er het een enorme eikel en meent hij er niks van? Ja.
2. Zegt ie maar wat zodat ie mij achter de hand kan houden? Ja.

Je hebt je antwoord al, niet in het feit dat hij niet kwam, niet in het feit dat het 'normaal' is om snel weg te gaan na seksdates (ik vind dat niet normaal iig, het is maar wat je moet willen). Zijn gedrag is, los van alle 'klaarkomproblemen en snel weggaan' gewoon het gedrag van een grote klootzak.

En dan kan ie nog zo mooi appen en lief doen, maar als hij je met respect had willen behandelen, had hij niet zo gedaan, ondanks zijn eigen 'probleempje'.

Nouja, sorry dat ik zo hard praat, maar maak zelf maar de keuze of je gebruikt wilt worden voor one-night stands waarbij dit meermaals gaat gebeuren..

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 04-08-2020 18:00:07 ]
pi_194401331
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 16:56 schreef happy2000 het volgende:

[..]

Eeeeecht? Ik vind het best wel kwetsend als iemand mij in de waan probeert te laten dat ie me weer wil zien en dan zelfs ook nog zeggen misschien deze week. Dat laat je dan toch weg. Of wees gewoon eerlijk: "ik vond het fijn, maar wil het hierbij laten o.i.d." Of had tenminste gewacht tot ik wat stuurde, zodat je evt. geen bullshit bericht hoeft te sturen. Ik kon trouwens zien dat hij op de app waar ik hem ontmoette nog online was erna, dus als ie niet meer wil vanwege een eventuele vrouw is dat toch niet zo logisch...
Een logische verklaring: hij wil je achter de hand houden voor als hij weer eens zin heeft
pi_194401367
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 17:32 schreef happy2000 het volgende:

[..]

Maar waar baseer je dat op? En wat heeft dat te maken met wel of niet klaarkomen? Genoeg mannen die vreemdgaan komen gewoon klaar denk ik hoor.
Hij kwam niet klaar omdat hij zich te schuldig voelde.
pi_194401368
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 17:19 schreef madam-april het volgende:
Waarom zou hij je achter de hand willen houden voor seks als hij de seks niet goed vond? :?

Maar van wie was de condoom die jullie gebruikt hadden? Had hij die meegenomen of was die van jou?
Sommige mannen neuken nog een kipcorn. Sorry, zo is het. Seks niet goed? Geen probleem. Dan handig om haar achter de hand te houden voor volgende keer, en misschien heeft ie dan meer geluk.

*Edit: dit bedoelde ik niet lullig naar jou TS, jij bent geen kipcorn :*

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 04-08-2020 18:05:40 ]
pi_194401400
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 18:04 schreef hoechst het volgende:

[..]

Hij kwam niet klaar omdat hij zich te schuldig voelde.
Offffff omdat hij op die leuke app meerdere vrouwen ontmoet, te vaak neukt en PornHub kijkt en hierdoor wil het hele zaakje soms niet meer? Gr gr.
pi_194401469
Ooooofffff....hij wilde zijn zaakje bewaren voor de volgende die hij die avond ging zien.
pi_194401708
Het heeft geen zin om jou 1000den mogelijke antwoorden voor te leggen, want niemand van ons weet het zeker.
Je kan 2 dingen doen:

1 Vraag het hem op de man af en probeer op basis van zijn antwoord zo goed als mogelijk in te schatten of hij lult of niet.
2 Stop met het afvragen wat de reden is. Want veelal krijg je een kul reden te horen, waar je alsnog niks aan hebt.

Een ONS is meestal zak legen of je laten neuken en dan wegwezen. Je gebruikt elkaar. Als je je vanaf nu met elke ONS allerlei dingen af gaat vragen, kan je er beter gelijk mee stoppen.
pi_194401744
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 18:06 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]

Offffff omdat hij op die leuke app meerdere vrouwen ontmoet, te vaak neukt en PornHub kijkt en hierdoor wil het hele zaakje soms niet meer? Gr gr.
Zou ook kunnen.
Vraag mezelf af wanneer ts nou eens verantwoordelijk over haar kutje word.
pi_194402163
Wat wil je zelf eigenlijk met dit contact TS?

Dat hij niet klaarkwam zegt m.i. minder over zijn intenties, dan een exit met gierende banden nadat hij zijn (spreekwoordelijke) zak heeft geleegd.
pi_194402542
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 17:58 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]

1. Is er het een enorme eikel en meent hij er niks van? Ja.
2. Zegt ie maar wat zodat ie mij achter de hand kan houden? Ja.

Je hebt je antwoord al, niet in het feit dat hij niet kwam, niet in het feit dat het 'normaal' is om snel weg te gaan na seksdates (ik vind dat niet normaal iig, het is maar wat je moet willen). Zijn gedrag is, los van alle 'klaarkomproblemen en snel weggaan' gewoon het gedrag van een grote klootzak.

En dan kan ie nog zo mooi appen en lief doen, maar als hij je met respect had willen behandelen, had hij niet zo gedaan, ondanks zijn eigen 'probleempje'.

Nouja, sorry dat ik zo hard praat, maar maak zelf maar de keuze of je gebruikt wilt worden voor one-night stands waarbij dit meermaals gaat gebeuren..
Nou, ik heb hem net zo goed gebruikt voor seks. Dus... en als je wat googled over seksrelaties, dan is dit precies hoe het gaat. Geen gebrek aan respect, maar simpelweg het puur bij seks houden en voorkomen dat er gevoelens gaan ontstaan. Want als je daarna nog gaat liggen knuffelen, kletsen, etc. ontstaan die gewoon sneller. Dat wil ik dan ook niet. Als ik daar niet tegen kan, moet ik er niet mee doorgaan nee. Maar als ik het doe dan wel graag met eerlijkheid. Dusja.. misschien is dat het punt wel. Ik neem hem niet zo serieus merk ik, en niet zonder reden, dat zit me denk ik dwars. Of dat ik dus vanalles niet over hem weet... wat in deze situatie natuurlijk ook niet hoeft, maar mbt. de seks vind ik het toch wel handig en fijn om open en eerlijk tegen elkaar te zijn.

[ Bericht 4% gewijzigd door happy2000 op 04-08-2020 20:11:43 ]
pi_194402564
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 17:47 schreef phoenyx het volgende:
Ben jezelf knap vind je?
Uhm hoe zo? Haha. Ik ben geen model, maar ik krijg genoeg mannelijke aandacht dus daar maak ik me niet zo druk over.
pi_194402587
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 17:57 schreef Nederturk het volgende:

[..]

Mannen zijn wel erg. En sorry, maar als je bereid bent om one night stand te gaan doen, moet je weten dat die mannen jou als niets anders dan een seksobject zien. Ik snap dus niet waarom je hem een eikel vindt.
Ik zie hem ook als een seksobject, hoef je nog geen bullshit te verkopen. Je kan ook van elkaar genieten op basis van een eerlijk contact. Ken genoeg mensen die dat doen.
pi_194402604
-

[ Bericht 50% gewijzigd door happy2000 op 04-08-2020 19:30:21 (foutje) ]
pi_194402642
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 18:58 schreef Lápiz het volgende:
Wat wil je zelf eigenlijk met dit contact TS?

Dat hij niet klaarkwam zegt m.i. minder over zijn intenties, dan een exit met gierende banden nadat hij zijn (spreekwoordelijke) zak heeft geleegd.
Soort van scharrelen, wellicht... voor zo lang ik me er goed bij voel
pi_194402688
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 17:47 schreef Marsenal het volgende:
Je moet je er niet blind op staren dat een man altijd klaarkomt, dat is gewoon niet zo. Soms blokkeert een mens om wat voor reden dan ook. Ik kom ook wel eens niet klaar omdat ik dan mijn orgasme wel eens twee keer uitstel om een topprestatie te leveren en dan zeggen mijn kloten wel eens ‘je bekijkt het maar’, en zonder te komen vertrekt mijn geilheid dan. Of hij was nerveus over iets, of hij zag een spin en is stiekem doodsbang ervoor, of hij bedacht zich dat hij iets belangrijks of genants had en moest gauw vertrekken. Je kent hem niet, en wie weet wat voor geheimen hij verder heeft, die voor jou niet belangrijk zijn.

Je overanalyseert het misschien een beetje.
Goed punt! Thanks
Hij ging inderdaad best wel lang door, vond ik al (ik dacht dus miss omdat het klaarkomen voor hem niet lukte). Probeerde mij te laten komen door me in een bepaald standje te duwen, toen ook nog met z'n vinger, maar ik voelde dat dat echt niet ging lukken zo'n eerste keer met een voor mij onbekende man dus op een gegeven moment nam ik een andere houding aan. Nu word ik erg gedetailleerd hahaha, maar misschien is dát het wel gewoon.....

[ Bericht 4% gewijzigd door happy2000 op 04-08-2020 19:44:43 ]
pi_194402803
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 19:36 schreef happy2000 het volgende:

[..]

Goed punt! Thanks
Hij ging inderdaad best wel lang door, vond ik al (ik dacht dus miss omdat het klaarkomen voor hem niet lukte). Probeerde mij te laten komen door me in een bepaald standje te duwen, toen ook nog met z'n vinger, maar ik voelde dat dat echt niet ging lukken zo'n eerste keer met een vreemde vent dus op een gegeven moment nam ik een andere houding aan. Nu word ik erg gedetailleerd hahaha, maar misschien is dát het wel gewoon.....
Ik dacht eerst misschien ben jezelf heftig klaargekomen. Sommige vrouwen hebben dat, en dan worden ze helemaal week en dan voel je als man bijna niets meer en die vrouwen lijken het niet in de gaten te hebben.

Maar dat was het dus niet. Hoe meer het puur om de seks draait hoe meer mannen het 'onvoldoende presteren' ongemakkelijk vinden. Als je nou een gezellige neukrelatie hebt dan maakt het veel minder uit als de vrouw eens een keer niet klaarkomt of wordt je daar althans niet zo snel ongemakkelijk van.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_194402861
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 19:46 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ik dacht eerst misschien ben jezelf heftig klaargekomen. Sommige vrouwen hebben dat, en dan worden ze helemaal week en dan voel je als man bijna niets meer en die vrouwen lijken het niet in de gaten te hebben.

Maar dat was het dus niet. Hoe meer het puur om de seks draait hoe meer mannen het 'onvoldoende presteren' ongemakkelijk vinden. Als je nou een gezellige neukrelatie hebt dan maakt het veel minder uit als de vrouw eens een keer niet klaarkomt of wordt je daar althans niet zo snel ongemakkelijk van.
Hm... maar zooooveel vrouwen komen niet klaar bij een one night stand. Ook bij een neukrelatie moet je eerst even aan elkaar wennen en elkaar fysiek leren kennen. En ik moet zeggen dat ik zo via internet 10 keer spannender vind dan wanneer je al een hele avond met iemand in de kroeg hebt staan dansen en zoenen. Maarja, misschien was ie daarom dan wat ongemakkelijk... ik was ook ongemakkelijk van zijn niet klaarkomen, dus dat snap ik wel haha, heb me alleen niet snel uit de voeten gemaakt en heb erna ook geen mega positief appje gestuurd en het initiatief genomen met zeggen dat ik 'm weer wil zien.
pi_194403036
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 19:51 schreef happy2000 het volgende:

[..]

Hm... maar zooooveel vrouwen komen niet klaar bij een one night stand. Ook bij een neukrelatie moet je eerst even aan elkaar wennen en elkaar fysiek leren kennen. En ik moet zeggen dat ik zo via internet 10 keer spannender vind dan wanneer je al een hele avond met iemand in de kroeg hebt staan dansen en zoenen. Maarja, misschien was ie daarom dan wat ongemakkelijk... ik was ook ongemakkelijk van zijn niet klaarkomen, dus dat snap ik wel haha, heb me alleen niet snel uit de voeten gemaakt en heb erna ook geen mega positief appje gestuurd en het initiatief genomen met zeggen dat ik 'm weer wil zien.
Het begint toch altijd met een eerste keer. Maar de spanning die van de afstandelijkheid komt zeg maar is niet mijn soort spanning. Ik vind het eigenlijk snel spannend genoeg en een beetje op mijn gemak bij iemand zijn maakt het alleen maar leuker. Gaat het elkaar fysiek leren kennen ook beter. Ik weet niet hoe het bij jou zit, maar als ik de hele avond in de kroeg heb gestaan ben ik niet nuchter meer, dat neemt ook een boel spanning weg dus misschien is het dat meer dan het dansen en zoenen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_194403192
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 20:06 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Het begint toch altijd met een eerste keer. Maar de spanning die van de afstandelijkheid komt zeg maar is niet mijn soort spanning. Ik vind het eigenlijk snel spannend genoeg en een beetje op mijn gemak bij iemand zijn maakt het alleen maar leuker. Gaat het elkaar fysiek leren kennen ook beter. Ik weet niet hoe het bij jou zit, maar als ik de hele avond in de kroeg heb gestaan ben ik niet nuchter meer, dat neemt ook een boel spanning weg dus misschien is het dat meer dan het dansen en zoenen.
De alcohol ook, maar allebei. Bij een vrouw helpt een lange opwarmtijd toch wel echt en dat ontbreekt gewoon bij zo'n seksdate, zeker een eerste. Geen idee of dat beter wordt, heb er pas 1 gehad hahaha.
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 20:15:58 #51
8369 speknek
Another day another slay
pi_194403198
Ik vind de gedachte dat hij vreemdgaat en koudwatervrees kreeg niet eens zo heel gek, zou wel verklaren waarom hij niet komt en hem snel peert, maar aan de andere kant zou hij dan niet gelijk weer af willen spreken (tenzij hij je nu wel aan het lijntje gaat houden).

Het kan ook zijn dat hij moeite heeft met presteren en daar vreselijk onzeker van wordt. Vandaar snel de badkamer in en weggaan voordat je teveel vragen kunt stellen.

Ja of hij moest vreselijk nodig schijten en dacht dit is wel echt sfeerdodend dus ik doe maar alsof ik al gekomen ben.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_194403251
Ik heb nog nooit gehad dat een man niet klaarkwam.
pi_194403268
Ik mag blij zijn als ik het 30sec droog hou.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_194403289
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 20:20 schreef halfway het volgende:
Ik mag blij zijn als ik het 30sec droog hou.
Haha, ja nou ik was ook gewend dat mannen eerder heel snel klaarkomen dan dat ze het heel lang volhouden. Maar helemaal niet klaarkomen, is voor mij ook nieuw.
pi_194403338
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 20:21 schreef happy2000 het volgende:

[..]

Haha, ja nou ik was ook gewend dat mannen eerder heel snel klaarkomen dan dat ze het heel lang volhouden. Maar helemaal niet klaarkomen, is voor mij ook nieuw.
Uh ik had gisterennacht ook zo'n afspraak en ik kwam ook niet. In de ochtend wel.
pi_194403375
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 20:15 schreef speknek het volgende:
Ik vind de gedachte dat hij vreemdgaat en koudwatervrees kreeg niet eens zo heel gek, zou wel verklaren waarom hij niet komt en hem snel peert, maar aan de andere kant zou hij dan niet gelijk weer af willen spreken (tenzij hij je nu wel aan het lijntje gaat houden).

Het kan ook zijn dat hij moeite heeft met presteren en daar vreselijk onzeker van wordt. Vandaar snel de badkamer in en weggaan voordat je teveel vragen kunt stellen.

Ja of hij moest vreselijk nodig schijten en dacht dit is wel echt sfeerdodend dus ik doe maar alsof ik al gekomen ben.
Nou, vraag me af waar die dan z'n behoefte heeft gedaan hahaha.. op straat of zo.

Maar ja, mocht ie al een relatie hebben dan verbaast me dat ook niet. Want ik vind hem vanaf het begin al moeilijk te peilen, dus die gedachte is ook al vaker door m'n hoofd gegaan. Maar hij appt bv. wel op ieder tijdstip en reageert regelmatig heel snel, dus daaruit kan ik dan weer niet afleiden dat hij veel met iemand anders is of zo.
pi_194403386
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 20:23 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Uh ik had gisterennacht ook zo'n afspraak en ik kwam ook niet. In de ochtend wel.
Maar dat was van de alcohol?
pi_194403419
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 20:26 schreef happy2000 het volgende:

[..]

Maar dat was van de alcohol?
Ja waarschijnlijk wel.
pi_194407967
quote:
11s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 16:41 schreef happy2000 het volgende:
Ik heb wat outsiderviews nodig, hopelijk van mensen die meer ervaring hiermee hebben dan ik. Ik heb voor het eerst seks gehad met iemand die ik online ontmoette en al enige tijd app contact mee had. Niks vunzigs, gewoon op een respectvolle en toch wel beschaafde toon. Het was dus een seksdate. Nooit gedaan, ook nooit gedacht dat ik het zou doen, maar ik wilde eens wat uitproberen.

Op een openbare plek afgesproken, toen thuis wat gedronken en toen seks gehad. Hij begon met wat voorspel bij mij, daarna gingen we neuken. Hij gaf geen enkel signaal dat hij het niet fijn of lekker o.i.d. vond en het ging er redelijk hard aan toen dus kan me niet voorstellen dat hij onvoldoende stimulatie kreeg o.i.d. En hij zei juist de hele tijd hoe lekker hij het vond en hoe lekker hij mij vond. Uiteindelijk ronde hij het af en stopte hij, maar ik had gewoon niet het idee dat hij klaar was gekomen. Meteen erna ging hij naar het toilet. Natuurlijk ken ik hem niet, dus wellicht herkende ik dat bij hem gewoon niet, maar later keek ik in het condoom en daar zat geen sperma in. Daarna zei hij nog dat hij het zo lekker vond, dat hij contact wilde houden, etc. Maar hij was wel heel snel weg, beweerde opeens dat hij snel ergens moest zijn (zo snel dat hij bijna over mijn schoenen struikelde en de voordeur meteen achter zich dichttrok terwijl ik bij de deur stond). Nu heb ik gelezen dat snel weggaan erna normaal is bij seksdates, maar het ging toch een beetje op een ongemakkelijke manier. Iemand bekend met klaarkomproblemen (dacht dat dat toch meestal wel makkelijk ging, zeker als iemand pretendeert te genieten) en dit soort gedrag bij mannen? Ik heb het nog niet meegemaakt.

Ik dacht: ik hoor niks meer van deze vent. Want ik twijfelde nogal of hij het wel echt lekker had gevonden en zijn vertrek was raar. Ik was echt een beetje flabbergasted, dat merkte hij denk ik wel. Hij zal in ieder geval niet nog een keer willen, dacht ik, en ik wist op dat moment ook niet zo goed of ik dat wilde. Maar niet veel later kreeg ik appjes van hem dat hij het zo lekker en geweldig had gevonden en dat hij me graag weer wilde zien. Ik heb gezegd dat ik het goed vond om hem weer te zien, dat ie maar moest laten weten wanneer. Zou die doen, hij dacht ergens deze week.
Nu vraag ik mij af: Is het een enorme eikel en meent ie er niks van. Zegt ie maar wat zodat ie me bij hele hoge nood achter de hand kan houden? En kwam die dus niet klaar, omdat ie het gewoon niet lekker genoeg vond.
Of zijn mannen toch niet zó erg? En zou die wel gewoon niks gestuurd hebben als ie het eigenlijk maar niks vond, in ieder geval iets meer neutraals (en al helemaal niet opgooien zo snel elkaar weer te zien).
Ik kom wel vaker niet klaar. En dat ligt dan niet aan tegenvallende seks. Snap dat je er een vreemd gevoel bij krijgt of wat onzeker van wordt. Deden mijn vriendinnen ook. Maar het is wat het is. Had echt niks te klagen maar soms gebeurde het gewoon niet.

Dat supersnel weggaan klinkt wel een beetje lullig maar de appjes klinken positief.
  woensdag 5 augustus 2020 @ 07:39:09 #60
492092 IxOdysseus
Drugs are bad m'kay
pi_194408028
Met het OV reizen is ook kut, het schema zou mij de hele tijd dwars zitten.
  woensdag 5 augustus 2020 @ 07:40:35 #61
492092 IxOdysseus
Drugs are bad m'kay
pi_194408035
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 17:57 schreef phoenyx het volgende:
Dat is ook een manier om ernaar te kijken. Nooit in rare situaties iets durven te vragen want het is altijd mogelijk dat er niks aan de hand is
Als je het wel vraagt ook niet hoor _O-
pi_194408106
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 17:47 schreef Marsenal het volgende:
Je moet je er niet blind op staren dat een man altijd klaarkomt, dat is gewoon niet zo. Soms blokkeert een mens om wat voor reden dan ook. Ik kom ook wel eens niet klaar omdat ik dan mijn orgasme wel eens twee keer uitstel om een topprestatie te leveren en dan zeggen mijn kloten wel eens ‘je bekijkt het maar’, en zonder te komen vertrekt mijn geilheid dan. Of hij was nerveus over iets, of hij zag een spin en is stiekem doodsbang ervoor, of hij bedacht zich dat hij iets belangrijks of genants had en moest gauw vertrekken. Je kent hem niet, en wie weet wat voor geheimen hij verder heeft, die voor jou niet belangrijk zijn.

Je overanalyseert het misschien een beetje.
Qft.
pi_194408243
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 17:08 schreef happy2000 het volgende:

[..]

Nee, het is geen verplichting, maar bij mannen lukt het normaal toch wel... (tenzij er echt een reden is). Bij vrouwen lukt het bij voorbaat al moeilijker. Hij kwam wel ervaren over ja. Ja, als ik hem weer zie wil ik het wel vragen, niet via de app. Maar ik vraag me dus wel af of hij nog concreet gaat vragen om af te spreken...

Ik vind het wel opvallend dat niemand hier noemt dat hij me als laatste keuze achter de hand wil houden, en dus keihard liegt dat hij het "zooooo lekker vond" puur voor zijn eigen voordeel. Dat was namelijk mijn gedachte.
Is niet noodzakelijk waar, de eerste keren dat ik seks had toen ik nog jong was, kon ik ook niet komen door de spanning. Terwijl ik van mannen en vrouwen uit mijn omgeving juist het omgekeerde hoorde - dat ze met 5 sec kwamen door de spanning. Niet iedereen is hetzelfde, ik kom nog steeds niet zeer gemakkelijk.
pi_194409744
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 08:07 schreef verbijstering het volgende:

[..]

Is niet noodzakelijk waar, de eerste keren dat ik seks had toen ik nog jong was, kon ik ook niet komen door de spanning. Terwijl ik van mannen en vrouwen uit mijn omgeving juist het omgekeerde hoorde - dat ze met 5 sec kwamen door de spanning. Niet iedereen is hetzelfde, ik kom nog steeds niet zeer gemakkelijk.
Ja bij jonge jongens is dat volgens mij wat normaler, maar wij zijn beiden in de dertig en al aardig wat sekservaring verder.. Maar, ik merk hier inderdaad door de reacties dat het toch niet zo gek is als ik dacht als een man niet klaar komt. Fijn om te weten.
pi_194409787
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 10:52 schreef happy2000 het volgende:

[..]

Ja bij jonge jongens is dat volgens mij wat normaler, maar wij zijn beiden in de dertig en al aardig wat sekservaring verder.. Maar, ik merk hier inderdaad door de reacties dat het toch niet zo gek is als ik dacht als een man niet klaar komt. Fijn om te weten.
Voor mannen ligt daar ook een beetje een taboe op, omdat het nog weleens voorkomt dat vrouwen dat dan gelijk op zichzelf gaan betrekken en zo. Waardoor het er voor jezelf ook niet relaxter op wordt en er eerder een beetje een vicieuze cirkel ontstaat. Misschien heeft hij daar in het vervelende ook zulke ervaringen mee en dat kan ook zijn gedrag verklaren met het snel weggaan.
pi_194410028
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 10:58 schreef Chia het volgende:

[..]

Voor mannen ligt daar ook een beetje een taboe op, omdat het nog weleens voorkomt dat vrouwen dat dan gelijk op zichzelf gaan betrekken en zo. Waardoor het er voor jezelf ook niet relaxter op wordt en er eerder een beetje een vicieuze cirkel ontstaat. Misschien heeft hij daar in het vervelende ook zulke ervaringen mee en dat kan ook zijn gedrag verklaren met het snel weggaan.
Oh geloof me, de vrouwen waarbij ik dit gehad heb, vonden het ook heel vervelend. Rekenden ze zichzelf aan terwijl dit probleem duidelijk bij mij zat.

Grappig wel, seks voor vrouwen zonder orgasme word voor velen geaccepteerd, bij mannen kan het niet ofzo.

quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 10:52 schreef happy2000 het volgende:

[..]

Ja bij jonge jongens is dat volgens mij wat normaler, maar wij zijn beiden in de dertig en al aardig wat sekservaring verder.. Maar, ik merk hier inderdaad door de reacties dat het toch niet zo gek is als ik dacht als een man niet klaar komt. Fijn om te weten.
Geen idee, uiteindelijk kan spanning altijd. Zeker als er iets iets meespeelt als schuldgevoel of al lang droog staan.
pi_194410063
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 11:17 schreef verbijstering het volgende:

[..]

Oh geloof me, de vrouwen waarbij ik dit gehad heb, vonden het ook heel vervelend. Rekenden ze zichzelf aan terwijl dit probleem duidelijk bij mij zat.

Grappig wel, seks voor vrouwen zonder orgasme word voor velen geaccepteerd, bij mannen kan het niet ofzo.
Ja dat is toch precies wat ik zeg? Gelijk op zichzelf betrekken en zo. En idd, bij mannen moet hun lichaam op dat gebied maar allemaal precies hetzelfde functioneren. Hoe vreemd is dat.
pi_194410138
Je was misschien de vierde die dag
pi_194410187
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 11:19 schreef Chia het volgende:

[..]

Ja dat is toch precies wat ik zeg? Gelijk op zichzelf betrekken en zo. En idd, bij mannen moet hun lichaam op dat gebied maar allemaal precies hetzelfde functioneren. Hoe vreemd is dat.
Mannen zijn simpel, daarom is het zo.
pi_194410280
ben even benieuwd happy, ben je zelf wel klaargekomen? of was je je ter plekke zo bezorgd aan het maken om zijn al-dan-niet genot dat het er voor jezelf bij inschoot.

Want dan heb je allebei last van dit euvel, niet alleen hij.
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  Moderator woensdag 5 augustus 2020 @ 11:46:15 #71
441859 crew  Lenny77
pi_194410424
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 11:33 schreef Gripper het volgende:
ben even benieuwd happy, ben je zelf wel klaargekomen? of was je je ter plekke zo bezorgd aan het maken om zijn al-dan-niet genot dat het er voor jezelf bij inschoot.

Want dan heb je allebei last van dit euvel, niet alleen hij.
Goed lezen, dan weet je het antwoord ;)
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_194410559
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 11:33 schreef Gripper het volgende:
ben even benieuwd happy, ben je zelf wel klaargekomen? of was je je ter plekke zo bezorgd aan het maken om zijn al-dan-niet genot dat het er voor jezelf bij inschoot.

Want dan heb je allebei last van dit euvel, niet alleen hij.
We hebben er allebei last van, hahaha. Mja, bij vrouwen is dat wel vaker zo en ik had van hem de indruk dat hij heel zelfverzekerd was mbt. seks en dit waarschijnlijk heel vaak doet (aangezien het zijn voorstel was) dus zou niet verwachten dat spanning een rol speelde bij hem. Maar dat is ook maar mijn eigen invulling.
pi_194410847
Idd niet goed gelezen, het was me ook niet 100% duidelijk uit de openingspost.

Maar goed, als je elkaar wel aantrekkelijk vond en openstaat voor een herkansing, dan is er een mooie reden om te onderzoeken of dit alleen koudwatervrees bij de eerste keer was.
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_194443641
Misschien stonk je wel uit je puni of je arie en knapte hij af. :')
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
pi_194443853
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 11:53 schreef happy2000 het volgende:

[..]

We hebben er allebei last van, hahaha. Mja, bij vrouwen is dat wel vaker zo en ik had van hem de indruk dat hij heel zelfverzekerd was mbt. seks en dit waarschijnlijk heel vaak doet (aangezien het zijn voorstel was) dus zou niet verwachten dat spanning een rol speelde bij hem. Maar dat is ook maar mijn eigen invulling.
Heel vaak en toch wilde je laten pakken?
pi_194445283
quote:
11s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 16:41 schreef happy2000 het volgende:

Nu vraag ik mij af: Is het een enorme eikel en meent ie er niks van. Zegt ie maar wat zodat ie me bij hele hoge nood achter de hand kan houden? En kwam die dus niet klaar, omdat ie het gewoon niet lekker genoeg vond.
Of zijn mannen toch niet zó erg? En zou die wel gewoon niks gestuurd hebben als ie het eigenlijk maar niks vond, in ieder geval iets meer neutraals (en al helemaal niet opgooien zo snel elkaar weer te zien).
Mannen komen vrijwel altijd klaar tijdens penetratie, dat heeft zelfs niet veel met lekker vinden te maken maar meer gewoon met of hij genoeg gestimuleerd wordt.

Dus ik zou je absoluut geen zorgen maken dat hij je niet knap genoeg vindt ofzo, ik vind wel dat hij heel slecht communiceert.

Verder zou ik je niet laten afschrikken door dit "experiment". Casual seks kan echt heel leuk zijn maar je moet wel iemand hebben die goed kan praten. Dat kan hij duidelijk niet dus zou ik iemand anders zoeken. ;)

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 07-08-2020 15:42:07 ]
pi_194451620
Klinkt een beetje alsof ie je als een vlugge cumdump zag, en niet echt aantrekkelijk vond.

Kan ook zijn dat ie je geur niet fijn vind. Afkeer kan vaak een reden zijn om na de geilheid er vliegensvlug van door te gaan.

Schaamte in combo met prestatiedrang en onzekerheid of vreemdgaan in combo met spijt, zijn ook plausibele redenen.

Ook nog een optie, hij kan niet klaarkomen met een condoom om. Als ik al een keer klaargekomen ben, lukt het mij ook nog heel moeilijk met condoom.

[ Bericht 18% gewijzigd door Cockwhale op 07-08-2020 23:09:26 ]
pi_194451705
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 17:24 schreef happy2000 het volgende:

[..]

Ja, weet ik het haha. Zou toch kunnen? Ik weet het niet met mannen, hoor. Misschien vond hij het nét goed genoeg, alsin beter dan niks en probeert ie me met zulke berichtjes warm te houden...?

Het was zijn condoom. Why?
Waarom wil je weer met deze man afspreken eigenlijk? Doen vrouwen dat vaker, puur nog afspreken omdat je hem toch al kent, ook al was het niet zo'n goede ervaring of wanneer je hem verdenkt van neerbuigende gedachten?
pi_194451777
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 20:15 schreef happy2000 het volgende:

[..]

De alcohol ook, maar allebei. Bij een vrouw helpt een lange opwarmtijd toch wel echt en dat ontbreekt gewoon bij zo'n seksdate, zeker een eerste. Geen idee of dat beter wordt, heb er pas 1 gehad hahaha.
Er zijn ook mannen die wel weten hoe het moet en je gewoon drie keee volspuiten ;)
pi_194457101
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 23:00 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Waarom wil je weer met deze man afspreken eigenlijk? Doen vrouwen dat vaker, puur nog afspreken omdat je hem toch al kent, ook al was het niet zo'n goede ervaring of wanneer je hem verdenkt van neerbuigende gedachten?
Als ik dan puur seks om de seks heb met iemand wil ik diegene op dat vlak dan beter leer kennen ja, dus het vaker doen, zodat de seks ook beter wordt - zowel voor hem als voor mij. Iedere keer een nieuw iemand aan de haak slaan en maar zien of het wat is, lijkt me enorm vermoeiend en niet bepaald positiever. Bouw ik liever wat kwaliteit op ;) en daarvoor zul je het toch vaker dan één keer moeten doen.

Ik vind het trouwens nogal hoog van de toren blazen om te denken dat iemand de eerste keer meteen precies het perfecte doet. Ik ben ook niet perfect. Ik denk niet dat hij een afkeer voelt, aangezien we nog steeds iedere dag contact hebben en weer gaan afspreken. En het was absoluut niet zo dat ik het helemaal geen goede ervaring vond! Voor een eerste keer was het denk ik best wel goed op dat klaarkomen na; ik heb hier enkel beschreven waar ik vraagtekens bij had en weet inmiddels heel veel redenen waarom een man niet klaarkomt. Maar ik vond ook dingen juist heel fijn. Die mannen waar jij het over hebt, die me drie keer zouden volspuiten - haha, die zijn dan misschien ook veel meer bezig met hun eigen genot en of dat nou zo geweldig is... Deze man deed tenminste echt zijn best om mij te laten genieten, dat kan ik wel zeggen. En ik heb ook wel eens na een avondje uit seks met iemand gehad, die kwam wel klaar maar ik vond er geen zak aan omdat ie een heel ander tempo fijn vond dan ik. Dusja... ik bedoel maar.

En dat ik hem verdenk van neerbuigende gedachten, kan geheel mijn issue zijn. Dus waarom zou ik puur om die verdenking het niet nog een keer proberen. Wellicht geeft me dat de informatie die ik zoek. Niks te verliezen.
pi_194457109
-

[ Bericht 99% gewijzigd door happy2000 op 08-08-2020 13:16:40 (foutje) ]
pi_194457116
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 13:15 schreef happy2000 het volgende:

[..]

Als ik dan puur seks om de seks heb met iemand wil ik diegene op dat vlak dan beter leer kennen ja, dus het vaker doen, zodat de seks ook beter wordt - zowel voor hem als voor mij. Iedere keer een nieuw iemand aan de haak slaan en maar zien of het wat is, lijkt me enorm vermoeiend en niet bepaald positiever. Bouw ik liever wat kwaliteit op ;) en daarvoor zul je het toch vaker dan één keer moeten doen.

Ik vind het trouwens nogal hoog van de toren blazen om te denken dat iemand de eerste keer meteen precies het perfecte doet. Ik ben ook niet perfect. Ik denk niet dat hij een afkeer voelt, aangezien we nog steeds iedere dag contact hebben en weer gaan afspreken. En het was absoluut niet zo dat ik het helemaal geen goede ervaring vond! Voor een eerste keer was het denk ik best wel goed op dat klaarkomen na; ik heb hier enkel beschreven waar ik vraagtekens bij had en weet inmiddels heel veel redenen waarom een man niet klaarkomt. Maar ik vond ook dingen juist heel fijn. Die mannen waar jij het over hebt, die me drie keer zouden volspuiten - haha, die zijn dan misschien ook veel meer bezig met hun eigen genot en of dat nou zo geweldig is... Deze man deed tenminste echt zijn best om mij te laten genieten, dat kan ik wel zeggen. En ik heb ook wel eens na een avondje uit seks met iemand gehad, die kwam wel klaar maar ik vond er geen zak aan omdat ie een heel ander ritme fijn vond dan ik. Dusja... ik bedoel maar.

En dat ik hem verdenk van neerbuigende gedachten, kan geheel mijn issue zijn. Dus waarom zou ik puur om die verdenking het niet nog een keer proberen. Wellicht geeft me dat de informatie die ik zoek. Niks te verliezen.
Ben jij dik?
pi_194457146
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 13:17 schreef hoechst het volgende:

[..]

Ben jij dik?
Hahaha nee. Ik mag best trots zijn op mijn figuur, bedoel het echt niet arrogant, zoals ik al eerder zei maak ik me daar echt niet druk om.
pi_194457197
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 13:19 schreef happy2000 het volgende:

[..]

Hahaha nee. Ik mag best trots zijn op mijn figuur, bedoel het echt niet arrogant, zoals ik al eerder zei maak ik me daar echt niet druk om.
Maar waarom kun je niet gewoon lekker direct met hem communiceren? Gewoon een beetje dirty dingen vragen.

"Was wel lekker deze week, we moeten nog wel een beetje op elkaar afgestemd raken maar ik heb wel weer zin in je." 😊

Of weet je zelf ook niet of je hem nog wilt doen?
pi_194457239
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 13:23 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Maar waarom kun je niet gewoon lekker direct met hem communiceren? Gewoon een beetje dirty dingen vragen.

"Was wel lekker deze week, we moeten nog wel een beetje op elkaar afgestemd raken maar ik heb wel weer zin in je." 😊

Of weet je zelf ook niet of je hem nog wilt doen?
We hebben allebei gezegd dat we het lekker vonden, vond ik ook. Lekker genoeg voor een eerste keer. Ja, of het er nog beter op wordt kan ik niet voorspellen. Maar via de app wil ik verder niet dat soort dingen bespreken, vooral als je elkaar nauwelijks kent is dat zo lastig via berichtjes. Voordat je het weet begrijp je elkaar helemaal verkeerd. Spreek liever nog een keer af en zie hoe het dan is, en bespreek of benoem dan wat dingen op het moment.

Ik zat gewoon vooral met dat klaarkomen en daarom heb ik dat hier geplaatst. Ik zie wel hoe het verder gaat. Hij mag overigens wel echt íets minder snel weggaan :P ook al zien we elkaar puur voor de seks. Dus dat zal ik vooraf nog wel benoemen. Maarja daar kunnen ook redenen voor zijn geweest, die hij in dit soort contact niet met mij hoeft te delen, dusja.. Ik moet dit hele seksrelatie-achtige gedoe ook nog een beetje uitvogelen haha.
pi_194457457
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 13:28 schreef happy2000 het volgende:

[..]

We hebben allebei gezegd dat we het lekker vonden, vond ik ook. Lekker genoeg voor een eerste keer. Ja, of het er nog beter op wordt kan ik niet voorspellen. Maar via de app wil ik verder niet dat soort dingen bespreken, vooral als je elkaar nauwelijks kent is dat zo lastig via berichtjes. Voordat je het weet begrijp je elkaar helemaal verkeerd. Spreek liever nog een keer af en zie hoe het dan is, en bespreek of benoem dan wat dingen op het moment.

Ik zat gewoon vooral met dat klaarkomen en daarom heb ik dat hier geplaatst. Ik zie wel hoe het verder gaat. Hij mag overigens wel echt íets minder snel weggaan :P ook al zien we elkaar puur voor de seks. Dus dat zal ik vooraf nog wel benoemen. Maarja daar kunnen ook redenen voor zijn geweest, die hij in dit soort contact niet met mij hoeft te delen, dusja.. Ik moet dit hele seksrelatie-achtige gedoe ook nog een beetje uitvogelen haha.
In mijn optiek kan juist lekker open en direct communiceren het genot enorm verbeteren.

Met mijn huidige scharrel bespreek ik gewoon alles en zij geeft ook alles lekker concreet aan.

Zoals ik het bij jou hoor is het typisch zo'n scharrelrelatie met veel te weinig communicatie. Klaarkomen kun je echt wel gewoon bespreken met hem, als een man niet klaarkomt dan is dat inderdaad niet direct een goed teken. (Wat absoluut niet aan jou hoeft te liggen.)

Enige reden die ik me kan indenken is dat hij bang was dat hij in je zou klaarkomen (zwangerschappen enzo) maarja dat rijmt dan weer niet helemaal met het condoom.

Kortom, volgende keer dus toch gewoon vragen als het weer gebeurt! ;)
pi_194459258
In tegenstelling tot wat andere mensen hier roepen, begin er alsjeblieft niet erover de volgende keer als je hem weer ziet.

Laat het gewoon voor wat het is. Geniet van de seks en geef geen prioriteit aan het klaarkomen. Hoe meer druk je erop zet, hoe lastiger het voor hem word.

Ik heb zelf ook een periode gehad waarin het mij niet lukte om klaar te komen tijdens de seks. En als er iets was wat niet hielp dan was het wel wanneer een vrouw er moeilijk over begon te doen.
pi_194459769
Klaarkomen gaat als man toch automatisch?
pi_194460026
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 16:43 schreef AgentS het volgende:
Klaarkomen gaat als man toch automatisch?
Kan wel een mentale blokkade opzitten, maar zelfs dan kom ik met genoeg stimulatie gewoon klaar ja.
  zaterdag 8 augustus 2020 @ 17:08:35 #90
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194460179
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 16:43 schreef AgentS het volgende:
Klaarkomen gaat als man toch automatisch?
Euh nee? Is net zoals bij een vrouw een combinatie van mentale en fysieke stimulatie, en is zowel door oefening als door externe mentale factoren te blokkeren.
Of extreem snel te laten verlopen.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zaterdag 8 augustus 2020 @ 18:00:49 #91
486095 NotWijs
25 jaar, soms niet wijs
pi_194461169
Misschien kreeg hij een appje van een voor hem aantrekkelijkere of belangrijke vrouw waar hij gelijk naartoe is gegaan. Heb ik na een knetter slechte seksdate ook weleens gedaan.

Of een appje van zijn vrouw over een ziek kind en moest hij als de wielewaal naar huis. Elke dag appen is heel makkelijk in een relatie met een ander, weten dat jij op m wacht kan ook een geilende gedachte zijn terwijl hij zijn vrouw neukt...

Of, of, of,of

Ik zou op zoek gaan naar een andere en daar tijd in stoppen. Als hij op dat punt nog een keer had gewild was de avond anders en respectvoller afgesloten.

En anders vraag het hem. Staat het antwoord je niet aan, zoek je een ander.. kwets je hem, zoek je een ander... reageert hij daarna nooit weer, zoek je een ander...

Het is echt niet zo moeilijk, zelfs niet als je wel dik of niet heel aantrekkelijk bent.. (trust me)
  zaterdag 8 augustus 2020 @ 18:04:29 #92
486095 NotWijs
25 jaar, soms niet wijs
pi_194461256
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 16:43 schreef AgentS het volgende:
Klaarkomen gaat als man toch automatisch?
Nope, als mijn vriend afgeleid is door warmte, stress of gekke geluiden dan kan hij seksen wat ie wil, klaarkomen doet ie niet. Hij blijft hard en alles, maar het opbouwende klaarkomgevoel is weg. Was in het begin wat raar, maar nu is het net zo gewoon als wanneer het mij een keer niet lukt.
pi_194462436
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 16:43 schreef AgentS het volgende:
Klaarkomen gaat als man toch automatisch?
Nee.
pi_194463320
Bedankt voor jullie reacties! Ik heb er zeker wat aan gehad :)

Ik vind het overigens altijd fascinerend hoe stellig mensen een mening uiten over dingen die ze zelf nooit hebben meegemaakt. Zeker op een forum; je hebt enkel mijn versie van een deel van de gebeurtenis waar je zeker je gedachten over los kan laten, maar je was er niet bij en je hebt al helemaal niet voldoende informatie om mij te vertellen wat ik zou moeten doen of hoe hij in elkaar zit ;)

Fijn weekend!
pi_194463756
Hoe weet jij of anderen voldoende informatie hebben om met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid iets te kunnen stellen? Sommige mensen snappen hoe iets zit na 1 zin. Jij typt hele verhalen.
pi_194463927
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 16:43 schreef AgentS het volgende:
Klaarkomen gaat als man toch automatisch?
Je klinkt niet echt als iemand die naar eigen zeggen veel sekservaring heeft. :{
pi_194464256
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 20:45 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Je klinkt niet echt als iemand die naar eigen zeggen veel sekservaring heeft. :{
Of ik ben gewoon goed in bed en zij vinden het altijd lekker.

Het is wel zo dat er na 3, 4x soms niks meer uitkomt.
  zaterdag 8 augustus 2020 @ 21:11:43 #98
492092 IxOdysseus
Drugs are bad m'kay
pi_194464297
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 21:09 schreef AgentS het volgende:

[..]

Of ik ben gewoon goed in bed en zij vinden het altijd lekker.

Het is wel zo dat er na 3, 4x soms niks meer uitkomt.
:D :9~
pi_194464394
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 20:32 schreef phoenyx het volgende:
Hoe weet jij of anderen voldoende informatie hebben om met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid iets te kunnen stellen? Sommige mensen snappen hoe iets zit na 1 zin. Jij typt hele verhalen.
Dat je zo denkt, zegt genoeg.
pi_194464642
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 21:15 schreef happy2000 het volgende:

[..]

Dat je zo denkt, zegt genoeg.
Dat kan helemaal niet genoeg zeggen voor jou want je kan op basis van dat kleine beetje niet een mening hebben volgens jezelf.

Maar nee als iets jou niet goed uitkomt dan is er niet genoeg informatie maar als jij wil sneren heb je zoals veel vrouwen genoeg aan 1 zin :D Man man man
pi_194464824
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 19:55 schreef happy2000 het volgende:
Bedankt voor jullie reacties! Ik heb er zeker wat aan gehad :)

Ik vind het overigens altijd fascinerend hoe stellig mensen een mening uiten over dingen die ze zelf nooit hebben meegemaakt. Zeker op een forum; je hebt enkel mijn versie van een deel van de gebeurtenis waar je zeker je gedachten over los kan laten, maar je was er niet bij en je hebt al helemaal niet voldoende informatie om mij te vertellen wat ik zou moeten doen of hoe hij in elkaar zit ;)

Fijn weekend!
Mannen kunnen ook klaarkomen zonder te spuiten (soms). Komt niet vaak voor maar wel soms.
  zaterdag 8 augustus 2020 @ 23:28:43 #102
486095 NotWijs
25 jaar, soms niet wijs
pi_194467341
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 19:55 schreef happy2000 het volgende:
Bedankt voor jullie reacties! Ik heb er zeker wat aan gehad :)

Ik vind het overigens altijd fascinerend hoe stellig mensen een mening uiten over dingen die ze zelf nooit hebben meegemaakt. Zeker op een forum; je hebt enkel mijn versie van een deel van de gebeurtenis waar je zeker je gedachten over los kan laten, maar je was er niet bij en je hebt al helemaal niet voldoende informatie om mij te vertellen wat ik zou moeten doen of hoe hij in elkaar zit ;)

Fijn weekend!
Lol, staan de antwoorden je niet aan? Als je geen kneiterharde meningen wil van anonieme users op het internet, dan moet je lekker je neukerdje gaan overanalyseren met vriendinnen.
  zondag 9 augustus 2020 @ 09:07:46 #103
416931 yats
(non) Average Joe
pi_194469752
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 16:43 schreef AgentS het volgende:
Klaarkomen gaat als man toch automatisch?
Nee, ongeveer 5% van de mannen komt zelden tot niet klaar van seks en ongeveer 1% komt zelfs überhaupt nooit klaar, ondanks dat ze wel hard worden en prima seks kunnen hebben. Betekent dat dan dat ze jou niet knap vinden of niet van de seks genieten? Nee, ook dat is zeker niet het geval. Dan had het daar onder immers waarschijnlijk niet eens hard geworden.

Ik behoor helaas tot die 5% en maak als ik het echt wil het zelf af na de seks. Gelukkig zitten er ook voordelen aan. Ik kan het hierdoor makkelijk een uur of langer volhouden waardoor mijn vriendin in de tussentijd meerdere orgasmes kan hebben en het scheelt ook 'opruimwerk'.

En voordat mensen met bijdehante opmerkingen komen over dat mijn vriendin dan wel lelijk zal zijn, ik heb voor mijn vriendin met heel wat knappe foksters het bed gedeeld en bij allemaal liep het exact hetzelfde. Daarnaast zijn er genoeg fokkers die weten hoe mijn vriendin eruit ziet en kunnen bevestigen dat ze gewoon knap is.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_194470622
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 21:09 schreef AgentS het volgende:

[..]

Of ik ben gewoon goed in bed en zij vinden het altijd lekker.

Het is wel zo dat er na 3, 4x soms niks meer uitkomt.
_O_
  zondag 9 augustus 2020 @ 22:45:16 #105
486095 NotWijs
25 jaar, soms niet wijs
pi_194481749
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 09:07 schreef yats het volgende:

[..]

Nee, ongeveer 5% van de mannen komt zelden tot niet klaar van seks en ongeveer 1% komt zelfs überhaupt nooit klaar, ondanks dat ze wel hard worden en prima seks kunnen hebben. Betekent dat dan dat ze jou niet knap vinden of niet van de seks genieten? Nee, ook dat is zeker niet het geval. Dan had het daar onder immers waarschijnlijk niet eens hard geworden.

Ik behoor helaas tot die 5% en maak als ik het echt wil het zelf af na de seks. Gelukkig zitten er ook voordelen aan. Ik kan het hierdoor makkelijk een uur of langer volhouden waardoor mijn vriendin in de tussentijd meerdere orgasmes kan hebben en het scheelt ook 'opruimwerk'.

En voordat mensen met bijdehante opmerkingen komen over dat mijn vriendin dan wel lelijk zal zijn, ik heb voor mijn vriendin met heel wat knappe foksters het bed gedeeld en bij allemaal liep het exact hetzelfde. Daarnaast zijn er genoeg fokkers die weten hoe mijn vriendin eruit ziet en kunnen bevestigen dat ze gewoon knap is.
Ik denk dat het wel iets meer is dan 5% maar dat het een ontzettend taboe is. Voor vrouwen is het tegenwoordig heel gewoon om te zeggen van joh leuk dat je je best doet, maar ik kom niet vaginaal klaar. Maar dat mannen andere stimulatie nodig zijn om klaar te komen dan seks is nog heel gek.

Weet je zelf hoe je wel het meeste kans maakt om klaar te komen of is het echt een kansspel en kom je de ene keer wel en de andere keer niet?
pi_194481788
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 09:07 schreef yats het volgende:

[..]

Nee, ongeveer 5% van de mannen komt zelden tot niet klaar van seks en ongeveer 1% komt zelfs überhaupt nooit klaar, ondanks dat ze wel hard worden en prima seks kunnen hebben. Betekent dat dan dat ze jou niet knap vinden of niet van de seks genieten? Nee, ook dat is zeker niet het geval. Dan had het daar onder immers waarschijnlijk niet eens hard geworden.

Ik behoor helaas tot die 5% en maak als ik het echt wil het zelf af na de seks. Gelukkig zitten er ook voordelen aan. Ik kan het hierdoor makkelijk een uur of langer volhouden waardoor mijn vriendin in de tussentijd meerdere orgasmes kan hebben en het scheelt ook 'opruimwerk'.

En voordat mensen met bijdehante opmerkingen komen over dat mijn vriendin dan wel lelijk zal zijn, ik heb voor mijn vriendin met heel wat knappe foksters het bed gedeeld en bij allemaal liep het exact hetzelfde. Daarnaast zijn er genoeg fokkers die weten hoe mijn vriendin eruit ziet en kunnen bevestigen dat ze gewoon knap is.
Heb jij toevallig foto's van die Foksters?
pi_194481897
Ik wil graag hier even bevestigen dat yats inderdaad een hele leuke knappe vriendin heeft.

Maar dat kan dus niet, want ik ken haar niet, dus als iemand even foto kan posten, dan kunnen we allemaal weer door.
-nee-
  maandag 10 augustus 2020 @ 08:20:14 #108
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_194484543
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 16:49 schreef happy2000 het volgende:

[..]

We hebben 1 wijntje gehad en had niet de indruk dat hij daarvoor al dronken was. Dus als hij ervoor al wat had gedronken, kan het toch niet zoveel zijn geweest...
Medicijnen, anti depressiva, een of andere ziekte? Zou dat kunnen?
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  maandag 10 augustus 2020 @ 08:47:10 #109
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_194484818
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 16:04 schreef Solid-Snake het volgende:
In tegenstelling tot wat andere mensen hier roepen, begin er alsjeblieft niet erover de volgende keer als je hem weer ziet.

Laat het gewoon voor wat het is. Geniet van de seks en geef geen prioriteit aan het klaarkomen. Hoe meer druk je erop zet, hoe lastiger het voor hem word.

Ik heb zelf ook een periode gehad waarin het mij niet lukte om klaar te komen tijdens de seks. En als er iets was wat niet hielp dan was het wel wanneer een vrouw er moeilijk over begon te doen.
Juist !
Wat ik nog wil toevoegen, is dat ik denk dat mannen niet zo graag over problemen praten, zeker niet dit soort problemen, in tegenstelling tot vrouwen die graag over alles praten.
Dus niet dat je er niet, nooit over moet praten maar zeker nu nog niet.. Wacht dat je elkaar beter kent, en de kans is groot dat het probleem zich dan al vanzelf opgelost heeft.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  maandag 10 augustus 2020 @ 08:50:56 #110
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_194484862
Wow... direct weg gaan.. hahaha

Ben ik dan te vrouwelijk ofzo? Nog ff lekker na-spelen/knuffelen is toch heerlijk!?
  maandag 10 augustus 2020 @ 08:56:43 #111
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_194484903
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 17:00 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Kan wel een mentale blokkade opzitten, maar zelfs dan kom ik met genoeg stimulatie gewoon klaar ja.
Dan zit er ook geen mentale blokkade op, toch?

En de ene man, mens is de andere niet.
En iemand is ook niet elke dag hetzelfde als andere dagen.

Misschien is het voor jouw (ts-er) sexgenoot de eerste keer geweest op deze manier (seksdate).
Ik heb het ook ooit eens gehad, moet geweest zijn rond mjjn 30 ste dat het mij op dat moment, met die vrouw, eigenlijk wat te snel ging om al seks te hebben.

[ Bericht 0% gewijzigd door LeesFoknl op 10-08-2020 09:11:17 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_194484923
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 08:50 schreef mitchelll0181 het volgende:
Wow... direct weg gaan.. hahaha

Ben ik dan te vrouwelijk ofzo? Nog ff lekker na-spelen/knuffelen is toch heerlijk!?
Helemaal met je eens.
  maandag 10 augustus 2020 @ 09:06:28 #113
53151 T42
Pinball Wizard
pi_194484989
Risico ons... eerst onderzoek doen was te veel moeite krijg je zulke gasten lol
  maandag 10 augustus 2020 @ 09:06:39 #114
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_194484993
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 19:55 schreef happy2000 het volgende:
Bedankt voor jullie reacties! Ik heb er zeker wat aan gehad :)

Ik vind het overigens altijd fascinerend hoe stellig mensen een mening uiten over dingen die ze zelf nooit hebben meegemaakt. Zeker op een forum; je hebt enkel mijn versie van een deel van de gebeurtenis waar je zeker je gedachten over los kan laten, maar je was er niet bij en je hebt al helemaal niet voldoende informatie om mij te vertellen wat ik zou moeten doen of hoe hij in elkaar zit ;)

Fijn weekend!
Aha, nou komt de aap uit de mouw.
Jij wilt ons gewoon even in de urine zetten?
Bij het scheiden van de markt leert men de koopman kennen.
Stank voor dank!

En misschien is dat wel de reden dat ie niet klaarkwam. Dat zijn onderbewuste aanvoelde dat er iets niet klopte, iets van .... oppassen.

Maar we hopen toch dat je iets aan onze oprecht bedoelde reacties en pogingen om hulp te bieden hebt gehad.

Verdrietig, teleurgesteld in de mensheid in het algemeen, in vrouwen zelfs iets meer en in Happy 2000 in het bijzonder. :'( :'( :'(

[ Bericht 0% gewijzigd door LeesFoknl op 11-08-2020 12:26:34 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_194485014
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 21:09 schreef AgentS het volgende:

[..]

Of ik ben gewoon goed in bed en zij vinden het altijd lekker.

Het is wel zo dat er na 3, 4x soms niks meer uitkomt.
Volgens mij was er vastgesteld dat je nog maagd bent.

Je komt in ieder geval wel zo over. Niet als iemand met veel ervaring.
  maandag 10 augustus 2020 @ 09:10:03 #116
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_194485017
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 09:07 schreef yats het volgende:

[..]

Nee, ongeveer 5% van de mannen komt zelden tot niet klaar van seks en ongeveer 1% komt zelfs überhaupt nooit klaar, ondanks dat ze wel hard worden en prima seks kunnen hebben. Betekent dat dan dat ze jou niet knap vinden of niet van de seks genieten? Nee, ook dat is zeker niet het geval. Dan had het daar onder immers waarschijnlijk niet eens hard geworden.

Ik behoor helaas tot die 5% en maak als ik het echt wil het zelf af na de seks. Gelukkig zitten er ook voordelen aan. Ik kan het hierdoor makkelijk een uur of langer volhouden waardoor mijn vriendin in de tussentijd meerdere orgasmes kan hebben en het scheelt ook 'opruimwerk'.

En voordat mensen met bijdehante opmerkingen komen over dat mijn vriendin dan wel lelijk zal zijn, ik heb voor mijn vriendin met heel wat knappe foksters het bed gedeeld en bij allemaal liep het exact hetzelfde. Daarnaast zijn er genoeg fokkers die weten hoe mijn vriendin eruit ziet en kunnen bevestigen dat ze gewoon knap is.
Zoals ik zeg, niet alle mannen zijn hetzelfde, en vrouwen ook niet. En vaak verschilt het bij een mens ook nog van dag tot dag of periode tot periode.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_194485018
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 10:32 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

_O_
Maat echt serieus, reageer eens een keer niet zo simpel.
pi_194485039
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 09:10 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Maat echt serieus, reageer eens een keer niet zo simpel.
Stel je niet zo aan.
pi_194485154
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 08:50 schreef mitchelll0181 het volgende:
Wow... direct weg gaan.. hahaha

Ben ik dan te vrouwelijk ofzo? Nog ff lekker na-spelen/knuffelen is toch heerlijk!?
Ben ik dan te mannelijk. Ik ga er liever na Max 10 minuten vandoor of vraag semi-subtiel of hij weggaat. Pas als ik hem wat beter ken mag hij even blijven hangen of blijf ik even hangen.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194485513
TS, heb je er inmiddels met hem over gesproken? Heb je antwoorden?
pi_194485535
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 09:22 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Ben ik dan te mannelijk. Ik ga er liever na Max 10 minuten vandoor of vraag semi-subtiel of hij weggaat. Pas als ik hem wat beter ken mag hij even blijven hangen of blijf ik even hangen.
Snap op zich wel dat je dat doet, veel mensen zijn bang voor clingy gedrag omdat dat inderdaad sneller een risico op hechting met zich meebrengt. In mijn ervaring is dit nooit echt fout gegaan en kon er veel met scharrels. (Ook gewoon knuffelen enzo.)
pi_194486214
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 09:06 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Aha, nou komt de aap uit de mouw.
Jij wilt ons gewoon even in de urine zetten?
Bij het scheiden van de markt leert men de koopman kennen.
Stank voor dank!

En misschien is dat wel de reden dat ie niet klaarkwam. Dat zijn onderbewuste aanvoelde dat er iets niet klopte, iets van .... oppassen.

Maar we hopen toch dat je iets aan onze oprecht bedoelde reacties en pogingen om hulp te bieden hebt gehad.

Verdrietig, teleurgesteld in de mensheid in het algemeen, in vrouwen iets verder gespecificeerd en in Happy 2000 in het bijzonder. :'( :'( :'(
Hahahaha

Mijn punt is gewoon dat sómmigen in mijn ogen te snel en te stellig oordelen zonder echt feiten te kennen. That's all.

[ Bericht 2% gewijzigd door happy2000 op 10-08-2020 11:14:15 ]
pi_194486281
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 09:59 schreef rival het volgende:
TS, heb je er inmiddels met hem over gesproken? Heb je antwoorden?
Op basis van de berichten die ik nog met hem heb gestuurd, twijfel ik er in ieder geval niet meer aan dat hij het lekker vond. Hij vond het heerlijk, haha. We hebben een nieuwe afspraak staan. Het hele klaarkomen heb ik maar even gelaten voor wat het is en zie wel hoe dat de volgende keer gaat. Wil er inderdaad niet meteen een mega ding van maken, zeker niet als hij zegt het lekker te vinden. Als hij nu helemaal in zou gaan op waarom ik niet klaar kwam, zou daar voor mij denk ik ook een beetje druk op komen te liggen en dat zou jammer zijn.
En het snelle weggaan, ja ik ga liever ook geen gevoelens krijgen of zo als er verder toch niks in zit, dus in die zin vind ik dat ook niet erg. Het ging nu alleen nogal ongemakkelijk, maar misschien omdat dat de eerste keer was.
Dus ja, mede dankzij jullie reacties is het nu weer rustig in mijn hoofd :P Ik zie verder wel hoe het zich ontwikkelt :)

[ Bericht 2% gewijzigd door happy2000 op 10-08-2020 11:17:47 ]
pi_194487753
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 11:01 schreef happy2000 het volgende:

[..]

Hahahaha

Mijn punt is gewoon dat sómmigen in mijn ogen te snel en te stellig oordelen zonder echt feiten te kennen. That's all.
Dat snap ik ook zeker, maar tegelijkertijd is daar natuurlijk wel een forum een beetje voor bedoeld. ;) Je krijgt nooit het volledige en complete verhaal te horen maar mensen moeten zich wel baseren op die paar zinnen tekst die ze hier voorgeschoteld krijgen.

En verder ben je super open, dus volgens mij komt het helemaal goed. :) Jij bent meer dan geschikt voor casual seks als ik je posts hier zo lees. :P
  maandag 10 augustus 2020 @ 14:00:18 #125
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_194488633
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 11:01 schreef happy2000 het volgende:

[..]

Hahahaha

Mijn punt is gewoon dat sómmigen in mijn ogen te snel en te stellig oordelen zonder echt feiten te kennen. That's all.
Okay, ik vergeef het je O-) O-)

quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 11:06 schreef happy2000 het volgende:

[..]

Op basis van de berichten die ik nog met hem heb gestuurd, twijfel ik er in ieder geval niet meer aan dat hij het lekker vond. Hij vond het heerlijk, haha. We hebben een nieuwe afspraak staan. Het hele klaarkomen heb ik maar even gelaten voor wat het is en zie wel hoe dat de volgende keer gaat. Wil er inderdaad niet meteen een mega ding van maken, zeker niet als hij zegt het lekker te vinden. Als hij nu helemaal in zou gaan op waarom ik niet klaar kwam, zou daar voor mij denk ik ook een beetje druk op komen te liggen en dat zou jammer zijn.
En het snelle weggaan, ja ik ga liever ook geen gevoelens krijgen of zo als er verder toch niks in zit, dus in die zin vind ik dat ook niet erg. Het ging nu alleen nogal ongemakkelijk, maar misschien omdat dat de eerste keer was.
Dus ja, mede dankzij jullie reacties is het nu weer rustig in mijn hoofd :P Ik zie verder wel hoe het zich ontwikkelt :)
Wat me opvalt, dat is ......... ja ik ga liever ook geen gevoelens krijgen of zo aangevuld met ....... als er verder toch niks in zit,

Wat vreemd, als je (positieve, verliefde) gevoelens hebt voor iemand waar je ook al seks mee hebt, dat maakt het toch alleen maar fijner!?
....... Die aanvulling vervolgens, weet je dat zeker, dat er verder niets inzit. Zeggen jullie dat beiden? Waarom?
Uit angst dat jij, je gevoelens, gekwetst worden?

Vreemd !! Iets moois liever niet ervaren, niet hebben, uit angst dat je het misschien ooit ook weer verliest.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_194489336
Kan gebeuren hoor, niet klaarkomen. Ik heb ook wel eens dat je dan 1,5 uur bezig bent. Overstimulatie ofzo. Je hoeft dan in ieder geval niet meer naar de sportschool. Voor de vrouw kan het onbevredigend zijn. Verder niks aan het handje.
Ik wil op anoniem.
pi_194490024
Als ik het topic zo lees is happy de enige die raar gedrag vertoont. Allerlei verhalen verzinnen op basis van aannames, terwijl de man juist alles doet wat te verwachten is van een neukafspraak die voor beiden fijn was.
  maandag 10 augustus 2020 @ 17:33:28 #128
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_194491465
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 11:06 schreef happy2000 het volgende:

[..]

Op basis van de berichten die ik nog met hem heb gestuurd, twijfel ik er in ieder geval niet meer aan dat hij het lekker vond. Hij vond het heerlijk, haha. We hebben een nieuwe afspraak staan. Het hele klaarkomen heb ik maar even gelaten voor wat het is en zie wel hoe dat de volgende keer gaat. Wil er inderdaad niet meteen een mega ding van maken, zeker niet als hij zegt het lekker te vinden. Als hij nu helemaal in zou gaan op waarom ik niet klaar kwam, zou daar voor mij denk ik ook een beetje druk op komen te liggen en dat zou jammer zijn.
En het snelle weggaan, ja ik ga liever ook geen gevoelens krijgen of zo als er verder toch niks in zit, dus in die zin vind ik dat ook niet erg. Het ging nu alleen nogal ongemakkelijk, maar misschien omdat dat de eerste keer was.
Dus ja, mede dankzij jullie reacties is het nu weer rustig in mijn hoofd :P Ik zie verder wel hoe het zich ontwikkelt :)
Top dit, dan zijn de twijfels weg, dat is fijn.

Je moet zo oppassen met doordenken over wat een ander wel of niet bedoeld met dingen.
Voor je het weet heb je stress om niets.

Nu gewoon lekker onbezorgd plezier beleven aan elkaar!
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  maandag 10 augustus 2020 @ 19:53:59 #129
416931 yats
(non) Average Joe
pi_194493352
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 22:45 schreef NotWijs het volgende:

[..]

Ik denk dat het wel iets meer is dan 5% maar dat het een ontzettend taboe is. Voor vrouwen is het tegenwoordig heel gewoon om te zeggen van joh leuk dat je je best doet, maar ik kom niet vaginaal klaar. Maar dat mannen andere stimulatie nodig zijn om klaar te komen dan seks is nog heel gek.

Weet je zelf hoe je wel het meeste kans maakt om klaar te komen of is het echt een kansspel en kom je de ene keer wel en de andere keer niet?
Ik geloof het zo dat meer dan 5% van de mannen hier 'last van heeft' en dat het een taboe is. Ik heb er in ieder geval nooit een geheim van gemaakt en iedere vrouw waar ik het bed mee gedeeld heb wist het vooraf.

Via seks is het me nog nooit gelukt. Gelukkig weet ik hoe het wel lukt.

quote:
1s.gif Op zondag 9 augustus 2020 22:54 schreef Marsenal het volgende:
Ik wil graag hier even bevestigen dat yats inderdaad een hele leuke knappe vriendin heeft.

Maar dat kan dus niet, want ik ken haar niet, dus als iemand even foto kan posten, dan kunnen we allemaal weer door.
_O- Smooth
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_194493418
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 09:07 schreef yats het volgende:

En voordat mensen met bijdehante opmerkingen komen over dat mijn vriendin dan wel lelijk zal zijn, ik heb voor mijn vriendin met heel wat knappe foksters het bed gedeeld en bij allemaal liep het exact hetzelfde. Daarnaast zijn er genoeg fokkers die weten hoe mijn vriendin eruit ziet en kunnen bevestigen dat ze gewoon knap is.
:') Deze totaal geforceerde bewijsdrang altijd :') Next level cringe
  maandag 10 augustus 2020 @ 20:06:21 #131
416931 yats
(non) Average Joe
pi_194493524
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 19:59 schreef Modus het volgende:

[..]

:') Deze totaal geforceerde bewijsdrang altijd :') Next level cringe
Bewijsdrang? _O- Vind jij maar wat jij vind jongen. Veel plezier verder!
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_194493765
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 20:06 schreef yats het volgende:

[..]

Bewijsdrang? _O- Vind jij maar wat jij vind jongen. Veel plezier verder!
Voordat iemand ook maar een opmerking maakt zo'n disclaimer maken... Ja, dat is bewijsdrang.
pi_194498445
Gadverdamme...
Wat een smerig verhaal.
pi_194500022
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 11:06 schreef happy2000 het volgende:

[..]

Op basis van de berichten die ik nog met hem heb gestuurd, twijfel ik er in ieder geval niet meer aan dat hij het lekker vond. Hij vond het heerlijk, haha. We hebben een nieuwe afspraak staan. Het hele klaarkomen heb ik maar even gelaten voor wat het is en zie wel hoe dat de volgende keer gaat. Wil er inderdaad niet meteen een mega ding van maken, zeker niet als hij zegt het lekker te vinden. Als hij nu helemaal in zou gaan op waarom ik niet klaar kwam, zou daar voor mij denk ik ook een beetje druk op komen te liggen en dat zou jammer zijn.
En het snelle weggaan, ja ik ga liever ook geen gevoelens krijgen of zo als er verder toch niks in zit, dus in die zin vind ik dat ook niet erg. Het ging nu alleen nogal ongemakkelijk, maar misschien omdat dat de eerste keer was.
Dus ja, mede dankzij jullie reacties is het nu weer rustig in mijn hoofd :P Ik zie verder wel hoe het zich ontwikkelt :)
Dat klinkt goed :Y
pi_194501256
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 01:22 schreef hoechst het volgende:
Gadverdamme...
Wat een smerig verhaal.
Hahahahaha, nou ja zeg
pi_194502119
Nogal een sterk ontwikkeld paradoxaal gedrag op dat moment. Tip: blijf er van af.
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
  dinsdag 11 augustus 2020 @ 12:36:40 #137
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_194502952
Waarom ging je (ts-er) overigens het condoom controleren in de prullenbak op de wc (of waar vond je het)?
Is dat een nieuwe fetish, die ik nog niet ken? En wat had je er dan mee willen doen, als er wel sperma ingezeten had? Op je haren of lichaam smeren? Naar de spermabank brengen in het kader van duurzaamheid en tegen verspilling?
De wereld wordt steeds vreemder tegenwoordig. Of beter gezegd de mensen worden MIJ steeds vreemder 8)7 8)7 8)7
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_194504371
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 12:36 schreef LeesFoknl het volgende:
Waarom ging je (ts-er) overigens het condoom controleren in de prullenbak op de wc (of waar vond je het)?
Is dat een nieuwe fetish, die ik nog niet ken? En wat had je er dan mee willen doen, als er wel sperma ingezeten had? Op je haren of lichaam smeren? Naar de spermabank brengen in het kader van duurzaamheid en tegen verspilling?
De wereld wordt steeds vreemder tegenwoordig. Of beter gezegd de mensen worden MIJ steeds vreemder 8)7 8)7 8)7
Exact. TS is in dit geval degene die vreemd gedrag vertoont. En dan gelijk allerlei wilde verhalen bedenken over dat de man en kwestie getrouwd zou zijn, of tegen haar liegt etc. Ik hoop dat hij goed nadenkt voor hij zich hier in laat sleuren.
pi_194504452
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 12:36 schreef LeesFoknl het volgende:
Waarom ging je (ts-er) overigens het condoom controleren in de prullenbak op de wc (of waar vond je het)?
Is dat een nieuwe fetish, die ik nog niet ken? En wat had je er dan mee willen doen, als er wel sperma ingezeten had? Op je haren of lichaam smeren? Naar de spermabank brengen in het kader van duurzaamheid en tegen verspilling?
De wereld wordt steeds vreemder tegenwoordig. Of beter gezegd de mensen worden MIJ steeds vreemder 8)7 8)7 8)7
De wereld wordt idd steeds vreemder. Hoe bedenk je het :')
pi_194505158
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 12:36 schreef LeesFoknl het volgende:
Waarom ging je (ts-er) overigens het condoom controleren in de prullenbak op de wc (of waar vond je het)?
Is dat een nieuwe fetish, die ik nog niet ken? En wat had je er dan mee willen doen, als er wel sperma ingezeten had? Op je haren of lichaam smeren? Naar de spermabank brengen in het kader van duurzaamheid en tegen verspilling?
De wereld wordt steeds vreemder tegenwoordig. Of beter gezegd de mensen worden MIJ steeds vreemder 8)7 8)7 8)7
Een vriendin gaf me de tip om het te checken, toen ik haar vertelde dat ik dacht dat hij niet was klaargekomen. Vond het best een goed idee, verder niks.
pi_194505160
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 14:03 schreef Knokkelkoorts het volgende:

[..]

Exact. TS is in dit geval degene die vreemd gedrag vertoont. En dan gelijk allerlei wilde verhalen bedenken over dat de man en kwestie getrouwd zou zijn, of tegen haar liegt etc. Ik hoop dat hij goed nadenkt voor hij zich hier in laat sleuren.
Ik heb nooit gezegd dat hij getrouwd zou zijn..... maar het kan natuurlijk best. En je kent ons gehele contact niet, wellicht heb ik goede reden om aan hem te twijfelen. Nogmaals, oordeel niet zo stellig zo snel ;)
pi_194505415
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 15:09 schreef happy2000 het volgende:

[..]

Ik heb nooit gezegd dat hij getrouwd zou zijn..... maar het kan natuurlijk best. En je kent ons gehele contact niet, wellicht heb ik goede reden om aan hem te twijfelen. Nogmaals, oordeel niet zo stellig zo snel ;)
Sorry, soms zet ik het inderdaad veel te stellig neer. Gaat zo makkelijk op dit forum.

Maar mooi dat het er op dit moment toch goed uitziet. Succes!
pi_194509974
Haha, ik dacht tot halverwege de 2e alinea heel even dat het over een recente ervaring ging die ik zelf heb gehad. DM nog maar even niet verstuurd :')

Maar ja zoals gezegd een man kan soms niet klaarkomen. Dat was bij mijn recente seksdate dus ook het geval, liep zo'n beetje precies zoals TS beschrijft. Nu hou ik het sowieso best lang vol, vindt de ene vrouw leuker dan de andere ook i.v.m. een gevalletje "too beaucoup" (ja dat zeggen ze allemaal, maar ik heb het van een Nigeriaanse gehoord dus ik mag het zeggen, en zoals we zullen zien is het niet altijd een voordeel). Maar meestal lukt het me toch wel binnen 10-30 minuten, langer dan dat is gewoon expres uitstellen bij het type meid voor wie het allemaal niet groot, lang en hard genoeg kan zijn (helaas lang niet elke vrouw). Heb ook nooit last van "blue balls" dus het is voor mij geen wereldramp als het niet lukt.

Nu ging het dus voor geen meter, was nog wel keihard, en zij kon het op een gegeven moment eigenlijk niet meer hebben en wou heel graag dat ik spoot. Ik dacht dat ik er dichtbij was maar het ging maar niet dus uiteindelijk hebben we er maar een einde aan gebreid. We deden het niet met een condoom maar anders ik zou sowieso niet weten hoe ik als man een orgasme zou moeten faken.

Ik heb haar ego wel gekwetst want al haar vriendjes tot nu toe (zij is een stuk jonger dan ik) waren 2-minuten-mannetjes waarbij zij het maar voor zichzelf moest afmaken, nu ging het allemaal net even anders en dan snap ik dat je je als vrouw toch afvraagt met wie er nu iets mis is (antwoord is meestal geen van beiden, of vooral met hem). Ik had zelf nog wel zin in een 2e afspraak maar zij had toch het gevoel dat we niet echt op elkaar afgestemd waren dus blijft het bij deze ene keer. Fair enough, ga ik dan ook niet kinderachtig over doen.

Moet er bij vertellen dat ik zowel die ochtend als de avond daarvoor nog gerukt had en dat is eigenlijk dom geweest. Zelfs als ik dan bij de seks klaarkom, komt er toch heel weinig uit. Dus TS, als er met jouw jongen nog wel een 2e kans in zit, misschien vragen of hij het deze keer voor jou kan opsparen. ;) Maar inderdaad mensen denken dat mannen seksueel eendimensionaal zijn en velen zijn dat ook wel, maar op een gegeven moment zie je dat er toch wel een hele diversiteit tussen zit aan verschillende belevingen en issues.

Over zijn plotselinge vertrek en verdere gedrag durf ik niks te zeggen behalve dat het wel raar is dat hij zo overdrijft hoe geweldig het was terwijl hij dat verder niet liet merken. Kan inderdaad zijn dat hij je toch achter de hand wil houden voor seks. Maar wij kunnen hier allemaal niet zijn gedachten lezen. In ieder geval hoeft dit alles dus niet te betekenen dat hij de seks niet lekker vond, of jou niet aantrekkelijk genoeg vond, of wat dan ook. Op puur seksueel vlak is het soms gewoon een kwestie van "Technische storing, probeer het later nog eens".
pi_194514019
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 19:55 schreef happy2000 het volgende:
Bedankt voor jullie reacties! Ik heb er zeker wat aan gehad :)

Ik vind het overigens altijd fascinerend hoe stellig mensen een mening uiten over dingen die ze zelf nooit hebben meegemaakt. Zeker op een forum; je hebt enkel mijn versie van een deel van de gebeurtenis waar je zeker je gedachten over los kan laten, maar je was er niet bij en je hebt al helemaal niet voldoende informatie om mij te vertellen wat ik zou moeten doen of hoe hij in elkaar zit ;)

Fijn weekend!
:')
Misschien juist omdat mensen het mee hebben gemaakt, willen ze je behoeden voor een groter kwaad.
Want als je al een topic over hem opent en er dus duidelijk mee zit wat er gebeurd is, dan maak je je er dus drukker over dan dat je toe wilt geven. En dat is een recept voor ellende bij fwb/ons.

En jij kan na 1 keer seksen ook nog niet weten hoe hij in elkaar zit. Daarom vraag je het namelijk aan ons in dit topic (verklaring voor zijn gedrag). Ik ken hem niet, maar objectief gezien, kijkend naar zijn gedrag de 1e keer zijn er miljoenen red flags bij deze persoon aanwezig. Je moet het alleen ook willen zien.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 11-08-2020 23:50:39 ]
  woensdag 12 augustus 2020 @ 04:51:34 #145
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_194515204
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 15:09 schreef happy2000 het volgende:

[..]

Een vriendin gaf me de tip om het te checken, toen ik haar vertelde dat ik dacht dat hij niet was klaargekomen. Vond het best een goed idee, verder niks.
Respectloos. Hier op het forum is het anoniem maar de kans dat die vriendin die man via jou ooit leert kennen bestaat. Privacy en integriteit is blijkbaar alleen nog belangrijk als het om jezelf gaat, maar naar een ander toe maakt het niks uit. En dat is niet alleen zo bij Happy 2000

:N :N
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_194516407
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 23:47 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]

:')
Misschien juist omdat mensen het mee hebben gemaakt, willen ze je behoeden voor een groter kwaad.
Want als je al een topic over hem opent en er dus duidelijk mee zit wat er gebeurd is, dan maak je je er dus drukker over dan dat je toe wilt geven. En dat is een recept voor ellende bij fwb/ons.

En jij kan na 1 keer seksen ook nog niet weten hoe hij in elkaar zit. Daarom vraag je het namelijk aan ons in dit topic (verklaring voor zijn gedrag). Ik ken hem niet, maar objectief gezien, kijkend naar zijn gedrag de 1e keer zijn er miljoenen red flags bij deze persoon aanwezig. Je moet het alleen ook willen zien.
Ik weet inderdaad ook onvoldoende hoe hij in elkaar zit, helemaal waar. Gezien het soort contact dat we hebben, zal ik daar ook niet heel veel meer over te weten komen, verwacht ik. Het hele seksdaten weet ik ook nog niet hoe het precies in elkaar zit of wat daarbij werkt voor mij, o.a. daarom postte ik het hier. En door jullie reacties, in het geheel, ben ik tot de conclusie gekomen dat er juist minder red flags zijn dan ik eerst dacht ;) Want het gaat puur om seks, ook voor mij, dat lijken sommigen hier niet helemaal te geloven of begrijpen.

[ Bericht 3% gewijzigd door happy2000 op 12-08-2020 09:12:20 ]
pi_194516459
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 04:51 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Respectloos. Hier op het forum is het anoniem maar de kans dat die vriendin die man via jou ooit leert kennen bestaat. Privacy en integriteit is blijkbaar alleen nog belangrijk als het om jezelf gaat, maar naar een ander toe maakt het niks uit. En dat is niet alleen zo bij Happy 2000

:N :N
Tja... Ik snap je punt. Maarja, vriendinnen delen dat soort dingen met elkaar. Had ik wel minder snel gedaan als ik echt serieus aan het daten was met hem. En daarmee vertrouw je dan ook een beetje op de discretie van een vriendin. Verder, denk ik niet dat ze elkaar ooit gaan ontmoeten hoor. Ik heb in ieder geval geen enkele aanleiding om te denken dat deze man ooit meer zal worden dan iemand waar ik af en toe seks mee heb en dus zal ik hem ook niet aan vriendinnen voorstellen.
pi_194516813
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2020 20:22 schreef Knokkelkoorts het volgende:

[..]

Voordat iemand ook maar een opmerking maakt zo'n disclaimer maken... Ja, dat is bewijsdrang.
Haha inderdaad :)
  woensdag 12 augustus 2020 @ 13:55:51 #149
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_194520453
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 09:10 schreef happy2000 het volgende:

[..]

Tja... Ik snap je punt. Maarja, vriendinnen delen dat soort dingen met elkaar. Had ik wel minder snel gedaan als ik echt serieus aan het daten was met hem. En daarmee vertrouw je dan ook een beetje op de discretie van een vriendin. Verder, denk ik niet dat ze elkaar ooit gaan ontmoeten hoor. Ik heb in ieder geval geen enkele aanleiding om te denken dat deze man ooit meer zal worden dan iemand waar ik af en toe seks mee heb en dus zal ik hem ook niet aan vriendinnen voorstellen.
Ja, alles moet maar gedeeld worden, facebook,, vriendinnen. Stel je voor dat je eens iets niet zou "delen".
Wat zijn we toch allemaal zo leuk open in de Nederlandse samenleving. Hier in NL is eigenlijk maar een taboe.
Happu 2000, hoeveel zijn jouw inkomsten maandelijks, jaarlijks. En hoe groot is je kapitaal, eigen vermogen dus?
DAT is not done in NL, dat gaat te ver.

Maar om met een vriendin eens uitgebreid op het wel of niet klaargekomen zijn van deze man, deze keer, en dan onderzoek doen en condooms uit de wc pot of wat was het ook alweer, vissen. Dat is normaal.

Komt het niet in je op dat jullie mogelijk toch als een paar eindigen. De seks is goed, je vindt elkaar aardig, groeit naar elkaar toe en op een gegeven moment besluiten jullie misschien! toch een paar te worden. Is toch niet zo heel vreemd gedacht. Of ben je soms van een of ander geloof dat zegt dat je niet van iemand mag houden, dat je nooit een paar met een man mag vormen, dat je dit zo stellig zegt?

Ik begin ook nagenoeg iedere relatie met seks.Als het contact (dus niet alleen de seksuele contacten) met haar dusdanig tegen valt, het klikt toch niet als je elkaar beter leert kennen, dan komt er een einde aan.

Nu, leuk, als jouw man (gehuwd of niet, JOUW man) weet dat jij zulke intieme dingen hebt besproken met je vriendin. Dan ligt het aan de man of en vooral hoe hij hier mee omgaat. Dat zij dan ook een vriendin van hem gaat worden zie ik dan toch niet gebeuren.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  woensdag 12 augustus 2020 @ 14:02:02 #150
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_194520585
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 09:10 schreef happy2000 het volgende:

[..]

Tja... Ik snap je punt. Maarja, vriendinnen delen dat soort dingen met elkaar. Had ik wel minder snel gedaan als ik echt serieus aan het daten was met hem. En daarmee vertrouw je dan ook een beetje op de discretie van een vriendin.
Ja, en die man vertrouwt op de discretie van jou, zijn sekspartner.
Anders moet je volgende keer eens een filmpje maken, stiekem, kan je dat ook weer doorspreken met je vriendin, die hopelijk dan meer integer is dan jou.

Als het nou iets op relationeel gebied was, tja, dan zou ik het kunnen begrijpen dat je het graag met een vriendin bespreekt. Maar of een man is klaargekomen 8)7 8)7 8)7
Van wie kwam het idee om dat condoom te zoeken voor nadere inspectie?
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_194520970
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 14:02 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Ja, en die man vertrouwt op de discretie van jou, zijn sekspartner.
Anders moet je volgende keer eens een filmpje maken, stiekem, kan je dat ook weer doorspreken met je vriendin, die hopelijk dan meer integer is dan jou.

Als het nou iets op relationeel gebied was, tja, dan zou ik het kunnen begrijpen dat je het graag met een vriendin bespreekt. Maar of een man is klaargekomen 8)7 8)7 8)7
Van wie kwam het idee om dat condoom te zoeken voor nadere inspectie?
Hoop frustratie over iets waar je niks mee te maken hebt.
pi_194524076
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 14:02 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Ja, en die man vertrouwt op de discretie van jou, zijn sekspartner.
Anders moet je volgende keer eens een filmpje maken, stiekem, kan je dat ook weer doorspreken met je vriendin, die hopelijk dan meer integer is dan jou.

Als het nou iets op relationeel gebied was, tja, dan zou ik het kunnen begrijpen dat je het graag met een vriendin bespreekt. Maar of een man is klaargekomen 8)7 8)7 8)7
Van wie kwam het idee om dat condoom te zoeken voor nadere inspectie?
Ik vind dat je echt enorm overdrijft. Een filmpje? Facebook? Waar heb je het over! Haha. Volgens mij gaat jouw reactie hierop vooral over jou ;)

Als hij iets over mij met een goede vriend(in) zou bespreken, omdat hij niet goed weet wat hij ermee aan moet, zou ik dat geen enkel probleem vinden. Die vriend zou 'm zomaar eens een verdomd goed advies kunnen geven :P Want zoals je hebt kunnen lezen had ik een reden om het over dat klaarkomen te hebben, dat besprak ik niet voor de fun. Ik vind het ook nog anders als je een relatie hebt (waarbij ik seksueel of relationeel geen verschil vind maken) of vaker seks met elkaar hebt, maar ik had maar 1 keer seks met deze man gehad en ken hem verder nauwelijks. Hij is niks van mij. Misschien wordt ie dat ooit, misschien ook niet. Ons contact is nu zo goed als alleen maar op seks gericht (waarin hij toch wel het voortouw neemt), en ondanks dat mij dat beter bevalt dan verwacht, is dat voor mij absoluut niet de manier om mijn hartje sneller te doen kloppen voor iemand. Daarvoor mag er veel meer interesse zijn in mijn leven en persoonlijkheid. En zolang dat er niet is, gaat deze man echt niet mijn geliefde worden. Als dat er wel zou komen, dan moeten we nog maar zien of mij dat verliefd maakt. O, en mocht ik erachter komen dat hij al een relatie heeft, dan wordt het sowieso niks. Dat vertelt mij zoveel over wat voor iemand het is, zo iemand hoef ik niet. Maar nogmaals, dat is de insteek ook helemaal niet. It's just sex ;)

Ik hang niks aan de grote klok, ik deel met een vriendin iets waar ik mee zit en zij denkt met me mee/probeert me te helpen. Dat is wat vriendinnen doen. Je hoeft niet alles in je eentje te dragen in het leven ;) Ik vind het heel goed, dat kan ook zonder namen te noemen, om sekservaringen te delen met vrienden of vriendinnen. Om het hele sekstaboe eens weg te krijgen, of het klaarkomtaboe in dit geval ;) Maar goed, jij jouw mening, ik de mijne.
En ik ben in ieder geval blij dat ik het op dit moment verder niet concreet met hém besproken heb.

[ Bericht 1% gewijzigd door happy2000 op 12-08-2020 22:48:17 ]
  donderdag 13 augustus 2020 @ 10:07:59 #153
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_194533070
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 17:49 schreef happy2000 het volgende:

[..]

Ik vind dat je echt enorm overdrijft. Een filmpje? Facebook? Waar heb je het over! Haha. Volgens mij gaat jouw reactie hierop vooral over jou ;)

Als hij iets over mij met een goede vriend(in) zou bespreken, omdat hij niet goed weet wat hij ermee aan moet, zou ik dat geen enkel probleem vinden. Die vriend zou 'm zomaar eens een verdomd goed advies kunnen geven :P Want zoals je hebt kunnen lezen had ik een reden om het over dat klaarkomen te hebben, dat besprak ik niet voor de fun. Ik vind het ook nog anders als je een relatie hebt (waarbij ik seksueel of relationeel geen verschil vind maken) of vaker seks met elkaar hebt, maar ik had maar 1 keer seks met deze man gehad en ken hem verder nauwelijks. Hij is niks van mij. Misschien wordt ie dat ooit, misschien ook niet. Ons contact is nu zo goed als alleen maar op seks gericht (waarin hij toch wel het voortouw neemt), en ondanks dat mij dat beter bevalt dan verwacht, is dat voor mij absoluut niet de manier om mijn hartje sneller te doen kloppen voor iemand. Daarvoor mag er veel meer interesse zijn in mijn leven en persoonlijkheid. En zolang dat er niet is, gaat deze man echt niet mijn geliefde worden. Als dat er wel zou komen, dan moeten we nog maar zien of mij dat verliefd maakt. O, en mocht ik erachter komen dat hij al een relatie heeft, dan wordt het sowieso niks. Dat vertelt mij zoveel over wat voor iemand het is, zo iemand hoef ik niet. Maar nogmaals, dat is de insteek ook helemaal niet. It's just sex ;)

Ik hang niks aan de grote klok, ik deel met een vriendin iets waar ik mee zit en zij denkt met me mee/probeert me te helpen. Dat is wat vriendinnen doen. Je hoeft niet alles in je eentje te dragen in het leven ;) Ik vind het heel goed, dat kan ook zonder namen te noemen, om sekservaringen te delen met vrienden of vriendinnen. Om het hele sekstaboe eens weg te krijgen, of het klaarkomtaboe in dit geval ;) Maar goed, jij jouw mening, ik de mijne.
En ik ben in ieder geval blij dat ik het op dit moment verder niet concreet met hém besproken heb.
Ik heb mijn mening, jij de jouwe. Juist! En ja. ik overdrijf, bewust, want dat maakt het makkelijker voor IEDEREEN te begrijpen wat ik bedoel, welk punt ik wil aanspreken. En dat is niet een klaarkom-taboe en seks-taboe weg krijgen, wat jij ervan wilt maken, met verder een rookgordijn dat voorbij gaat aan wat ik wil aankaarten! Jij komt hier, in je reactie, en wilt je presenteren als o.a. modern, intelligent, progressief (taboedoorbrekend).
Maar ik heb het over integriteit, om, in misschien meer ouderwetse termen gevoel voor, fatsoen. Ongeacht waar je (sociaal gezien) vandaan komt, of en wat je gestudeerd hebt, intelligent bent, welke baan op welk niveau je hebt.
En integriteit staat bij mij heel hoog, is veel belangrijker in een mens zijn / haar persoonlijkheid dan modern, intelligent, progressief en al die andere dingen. En ik vind dit "bespreken", dat jij doet dus niet integer en niet fatsoenlijk.

Mannen die bespreken wat die ene vrouw wel en niet doet in bed, of ze "goed" is in bed, vind ik overigens óók onfatsoenlijk, niet integer. Dus jouw opmerking "Als hij iets over mij met een goede vriend(in) zou bespreken, omdat hij niet goed weet wat hij ermee aan moet, zou ik dat geen enkel probleem vinden", is dus mijn inziens totaal niet relevant.

En je opmerking ..... "Volgens mij gaat jouw reactie hierop vooral over jou" denk ik dat ik hier zelf al heb gereageerd, beantwoord, in welke zin die iets zegt over mij. Of denk je van niet, bedoel je wat anders, dan ben ik daar wel nieuwsgierig naar..
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_194534363
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 09:06 schreef happy2000 het volgende:

[..]

Ik weet inderdaad ook onvoldoende hoe hij in elkaar zit, helemaal waar. Gezien het soort contact dat we hebben, zal ik daar ook niet heel veel meer over te weten komen, verwacht ik. Het hele seksdaten weet ik ook nog niet hoe het precies in elkaar zit of wat daarbij werkt voor mij, o.a. daarom postte ik het hier. En door jullie reacties, in het geheel, ben ik tot de conclusie gekomen dat er juist minder red flags zijn dan ik eerst dacht ;) Want het gaat puur om seks, ook voor mij, dat lijken sommigen hier niet helemaal te geloven of begrijpen.
Oke, nou dat is iig fijn om te horen (dat er minder red flags zijn). Ja, dat snap ik. Excuses als mijn reacties wat fel overkomen, ik heb zelf namelijk in een situatie gezeten soortgelijk aan de jouwe, waarbij ik mijzelf aanpraatte dat het alleen om seks ging, en dat ik het prima kon handelen, maar dat kon ik eigenlijk helemaal niet. Het zit als vrouw zijnde in mij om uiteindelijk toch gevoelens te krijgen voor iemand met wie ik het bed deel, ook al ging het in het begin alleen om seks. En dan doe je jezelf elke keer weer pijn en leer je een hele zware les. Zodra je dat van jezelf weet, dit erkennen en niet meer doen, dan bespaar je jezelf een hoop ellende. Vandaar mijn reacties. Ik gun niemand die pijn die je achteraf kan krijgen.
En als er dan ook nog enkele red flags bij die persoon zijn, is het toxic feestje compleet.

Maar ik kan natuurlijk ook niet veronderstellen dat jij dit ook zo hebt. Voor hetzelfde geld kan jij die dingen heel goed los van elkaar zien en dan ben je daarmee gezegend. Zoals ik je reacties nu lees gaat het je vooralsnog nu alleen om seks, en kan je er dus van genieten zonder emotioneel geďnvesteerd te zijn. En dat is prima :)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-08-2020 11:37:26 ]
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 13 augustus 2020 @ 12:44:08 #155
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_194535387
Waarom houdt het je zo bezig als het toch alleen maar om de seks gaat?
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_194536149
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 10:07 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Ik heb mijn mening, jij de jouwe. Juist! En ja. ik overdrijf, bewust, want dat maakt het makkelijker voor IEDEREEN te begrijpen wat ik bedoel, welk punt ik wil aanspreken. En dat is niet een klaarkom-taboe en seks-taboe weg krijgen, wat jij ervan wilt maken, met verder een rookgordijn dat voorbij gaat aan wat ik wil aankaarten! Jij komt hier, in je reactie, en wilt je presenteren als o.a. modern, intelligent, progressief (taboedoorbrekend).
Maar ik heb het over integriteit, om, in misschien meer ouderwetse termen gevoel voor, fatsoen. Ongeacht waar je (sociaal gezien) vandaan komt, of en wat je gestudeerd hebt, intelligent bent, welke baan op welk niveau je hebt.
En integriteit staat bij mij heel hoog, is veel belangrijker in een mens zijn / haar persoonlijkheid dan modern, intelligent, progressief en al die andere dingen. En ik vind dit "bespreken", dat jij doet dus niet integer en niet fatsoenlijk.

Mannen die bespreken wat die ene vrouw wel en niet doet in bed, of ze "goed" is in bed, vind ik overigens óók onfatsoenlijk, niet integer. Dus jouw opmerking "Als hij iets over mij met een goede vriend(in) zou bespreken, omdat hij niet goed weet wat hij ermee aan moet, zou ik dat geen enkel probleem vinden", is dus mijn inziens totaal niet relevant.

En je opmerking ..... "Volgens mij gaat jouw reactie hierop vooral over jou" denk ik dat ik hier zelf al heb gereageerd, beantwoord, in welke zin die iets zegt over mij. Of denk je van niet, bedoel je wat anders, dan ben ik daar wel nieuwsgierig naar..
Ik begrijp dat je het over integriteit hebt, daar reageer ik ook op. Maar het hele klaarkompunt heeft helemaal niks te maken met of hij goed is of whatsoever. Ík zat ergens mee, met wat dat niet klaarkomen met míj deed. Het gaat helemaal niet om hem, ik heb hem daar niet om veroordeeld, ik heb hem niet belachelijk gemaakt. Damn right dat ik in deze situatie het recht heb om mijn gevoelens daarover met een vriendin te bespreken. Daar vind ik niks onfatsoenlijks aan, ouderwets of modern. Heb ene heleboel details niet besproken, met niemand, omdat mij dat verder ook geen onzekerheid bezorgde of weet ik veel wat. Hele intelligentieverhaal etc. heeft er wat mij betreft niks mee te maken. Ik krijg de indruk dat je de kern van míjn verhaal niet helemaal begrepen hebt. Je zegt dat ik mij op een bepaalde manier wil neerzetten..... helemaal niet, ik zeg gewoon wat ik vind. Verder niks. Dat jij daar labeltjes op plakt, is jouw ding.

Voor wat betreft je reactie, dat jij hier zo fel op reageert vertelt mij dat er kennelijk iets is bij jou waardoor het je zo raakt. Wat dat is weet ik uiteraard niet. Hoef ik ook niet te weten.

[ Bericht 1% gewijzigd door happy2000 op 13-08-2020 15:34:16 ]
pi_194536164
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 12:44 schreef puzziepie het volgende:
Waarom houdt het je zo bezig als het toch alleen maar om de seks gaat?
Wat me bezighoudt, ís de seks en het omgaan met een seksdate of wellicht seksrelatie op een manier die voor mij prettig is. Dat het alleen maar om seks gaat, wil niet zeggen dat ik mijn zelfrespect niet wil behouden of ik het niet op een prettige manier wil aanpakken o.i.d. Daarom houdt het me bezig ;) Verder niks.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 13 augustus 2020 @ 13:39:59 #158
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_194536181
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 13:38 schreef happy2000 het volgende:

[..]

Wat me bezighoudt, ís de seks en het omgaan met een seksdate of wellicht seksrelatie op een manier die voor mij prettig is. Daarom houdt het me bezig ;)
Seks is seks ...als je er meer aan verbind ga je al de mist in
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_194536210
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 13:39 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Seks is seks ...als je er meer aan verbind ga je al de mist in
Als jij het zegt... haha. Ik vind dat anderen hier vooral er meer aan verbinden dan ik.
Ik wil graag goede seks en fijne seks; kwaliteit in alles wat ik doe. En met respect behandeld worden. Dus ik vind er niet zoveel mis mee om er een beetje over na te denken, zeker omdat ik er nog een beetje onbekend mee was.

[ Bericht 5% gewijzigd door happy2000 op 13-08-2020 13:46:22 ]
pi_194536272
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 11:34 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]

Oke, nou dat is iig fijn om te horen (dat er minder red flags zijn). Ja, dat snap ik. Excuses als mijn reacties wat fel overkomen, ik heb zelf namelijk in een situatie gezeten soortgelijk aan de jouwe, waarbij ik mijzelf aanpraatte dat het alleen om seks ging, en dat ik het prima kon handelen, maar dat kon ik eigenlijk helemaal niet. Het zit als vrouw zijnde in mij om uiteindelijk toch gevoelens te krijgen voor iemand met wie ik het bed deel, ook al ging het in het begin alleen om seks. En dan doe je jezelf elke keer weer pijn en leer je een hele zware les. Zodra je dat van jezelf weet, dit erkennen en niet meer doen, dan bespaar je jezelf een hoop ellende. Vandaar mijn reacties. Ik gun niemand die pijn die je achteraf kan krijgen.
En als er dan ook nog enkele red flags bij die persoon zijn, is het toxic feestje compleet.

Maar ik kan natuurlijk ook niet veronderstellen dat jij dit ook zo hebt. Voor hetzelfde geld kan jij die dingen heel goed los van elkaar zien en dan ben je daarmee gezegend. Zoals ik je reacties nu lees gaat het je vooralsnog nu alleen om seks, en kan je er dus van genieten zonder emotioneel geďnvesteerd te zijn. En dat is prima :)
Dankje voor je reactie! Ik begrijp je punt heel goed, heb dit ook al eerder meegemaakt met mijn ex, héél lang geleden. Ook nooit handig haha. Dus ik ben me wel heel bewust hoe het niet moet gaan voelen, daarom wil ik het ook gewoon per keer aankijken. En als er gevoelens mochten komen, dan moet ik er gewoon op tijd mee stoppen. Als het überhaupt zo lang doorgaat (misschien haakt hij al eerder af)..
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 13 augustus 2020 @ 13:45:12 #161
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_194536276
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 13:41 schreef happy2000 het volgende:

[..]

Als jij het zegt... haha. Ik vind dat anderen hier vooral er meer aan verbinden dan ik.
Ik wil graag goede seks en fijne seks; kwaliteit in alles wat ik doe.
Toch haal ik iets anders uit jouw eerste post .
Anyweez:
Succes en geniet ervan :)
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_194536308
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 13:39 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Seks is seks ...als je er meer aan verbind ga je al de mist in
Maar zelfs dan vind ik het (als man notabene) ook wel fijn of we daarvoor of daarna nog een redelijk gesprek kunnen voeren. Ipv opstaan en weglopen. Of een knuffel hier en daar. Het hoeft niet meteen zo plat te zijn toch.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 13 augustus 2020 @ 13:47:23 #163
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_194536324
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 13:46 schreef rival het volgende:

[..]

Maar zelfs dan vind ik het (als man notabene) ook wel fijn of we daarvoor of daarna nog een redelijk gesprek kunnen voeren. Ipv opstaan en weglopen. Of een knuffel hier en daar. Het hoeft niet meteen zo plat te zijn toch.
Oh maar dat staat toch los van plat?
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_194536418
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 13:47 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Oh maar dat staat toch los van plat?
Er staat daar een hele zin om aan te geven wat ik bedoel. Niet zo focussen op een woordje dat ik gebruik. :P
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 13 augustus 2020 @ 13:56:14 #165
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_194536442
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 13:54 schreef rival het volgende:

[..]

Er staat daar een hele zin om aan te geven wat ik bedoel. Niet zo focussen op een woordje dat ik gebruik. :P
Wss snap ik je idd niet,want voor mij heeft seks niets te maken met niet een redelijk gesprek met iemand kunnen voeren.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_194536686
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 13:56 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Wss snap ik je idd niet,want voor mij heeft seks niets te maken met niet een redelijk gesprek met iemand kunnen voeren.
Dat haalde ik uit de OP waar hij hem eruit haalt, naar het toilet gaat en zegt hey was lekker dit, we houden contact. Doei :W

quote:
(zo snel dat hij bijna over mijn schoenen struikelde en de voordeur meteen achter zich dichttrok terwijl ik bij de deur stond)
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 13 augustus 2020 @ 14:15:39 #167
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_194536725
quote:
1s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 14:12 schreef rival het volgende:

[..]

Dat haalde ik uit de OP waar hij hem eruit haalt, naar het toilet gaat en zegt hey was lekker dit, we houden contact. Doei :W
[..]

Verschillende verwachtingen dus. Dat bedoelde ik met mijn reactie op TS.
Dat maakt dan meteen een hoop duidelijk lijkt mij.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_194536891
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 14:15 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Verschillende verwachtingen dus. Dat bedoelde ik met mijn reactie op TS.
Dat maakt dan meteen een hoop duidelijk lijkt mij.
Haha, ik vind dit weer een veel te snelle conclusie.
Dat ik het gek vond dat zijn vertrek op die manier ging, het was nou eenmaal ongemakkelijk hoe het ging, wil echt niet zeggen dat ik iets anders verwacht dan puur seks ;) Wat Rival ook zegt, bij seks om de seks is het echt niet per se nodig om op die manier te vertrekken. En ik denk, nu, dat het gewoon een eerste ongemakkelijke keer was en hij waarschijnlijk gewoon nog even voor de zekerheid duidelijk wilde maken, dat het hem alleen om de seks gaat. Het is een beetje aftasten wat je beiden prettig vindt hierin, ook al gaat het alleen om seks. Of wie weet, moest hij toch echt de trein halen hahahaha
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 13 augustus 2020 @ 14:30:52 #169
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_194536969
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 14:26 schreef happy2000 het volgende:

[..]

Haha, ik vind dit weer een veel te snelle conclusie.
Dat ik het gek vond dat zijn vertrek op die manier ging, het was nou eenmaal ongemakkelijk hoe het ging, wil echt niet zeggen dat ik iets anders verwacht dan puur seks ;) Wat Rival ook zegt, bij seks om de seks is het echt niet per se nodig om op die manier te vertrekken. En ik denk, nu, dat het gewoon een eerste ongemakkelijke keer was en hij waarschijnlijk gewoon nog even voor de zekerheid duidelijk wilde maken, dat het hem alleen om de seks gaat. Of wie weet, moest hij toch echt de trein halen hahahaha
Helder, alles wat wordt gezegd is een te snelle conclusie begrijp ik nu.
Verschillende verwachtingen en geen communicatie maakt het idd lastig/onhandig .
Succes iig
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_194537027
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 14:30 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Helder, alles wat wordt gezegd is een te snelle conclusie begrijp ik nu.
Verschillende verwachtingen en geen communicatie maakt het idd lastig/onhandig .
Succes iig
Er zijn geen verschillende verwachtingen en er is wel communicatie over waar communicatie over moet zijn (we zijn bijna twee weken verder). Dus... gaat wel lukken :)
pi_194537677
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 13:46 schreef rival het volgende:

[..]

Maar zelfs dan vind ik het (als man notabene) ook wel fijn of we daarvoor of daarna nog een redelijk gesprek kunnen voeren. Ipv opstaan en weglopen. Of een knuffel hier en daar. Het hoeft niet meteen zo plat te zijn toch.
Ik moet misschien wel toevoegen dat dat ook gebeurde vooraf en tussendoor. Dus we hebben wel echt gekletst hoor, eerst wat gedronken, en soort van geknuffeld. Wilde ik ook wel echt omdat het de eerste ontmoeting was. Moet me toch eerst een beetje op mijn gemak gaan voelen en überhaupt checken of ik na het ontmoeten nog wel seks met hem wilde (kan nog wel eens enorm anders zijn als je iemand eenmaal ontmoet na alleen online contact haha). Maar na de seks was hij dus bijzonder snel foetsie.

[ Bericht 3% gewijzigd door happy2000 op 13-08-2020 15:49:59 ]
  donderdag 13 augustus 2020 @ 15:44:34 #172
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_194537951
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 13:37 schreef happy2000 het volgende:

[..]

Maar het hele klaarkompunt heeft helemaal niks te maken met of hij goed is of whatsoever. Ik zat ergens mee, met wat dat niet klaarkomen met mij deed. Het gaat helemaal niet om hem. Damn right dat ik in deze situatie het recht heb om mijn gevoelens daarover met een vriendin te bespreken. Hele intelligentieverhaal etc. heeft er wat mij betreft niks mee te maken. Ik krijg de indruk dat je de kern van míjn verhaal niet helemaal begrepen hebt.

Voor wat betreft je reactie, dat jij hier zo fel op reageert vertelt mij dat er kennelijk iets is bij jou waardoor het je zo raakt. Wat dat is weet ik uiteraard niet. Hoef ik ook niet te weten.
Het interesseert me niet of hij goed is, en of jij klaarkomt of niet. En of je intelligent bent of niet (dat schijf ik toch !!) Het interesseert me dat ik het onfatsoenlijk dus niet integer vind als je over de seks met die man met een of meerdere vriendinnen gaat bespreken. Als je écht met iets zat zou je ook wel om echte (goede, professionele) hulp gaan zoeken.
Hier is de hulp, het advies, dat jij van je vriendin krijgt, vis dat condoom uit het toilet of uit het afval en kijk of er sperma in zit.
En dat jij dat ook nog doet, dat zegt mij dan weer veel over jou.
Ik begrijp het allemaal prima, het gaat hier om de broodnodige aandacht waar tegenwoordig velen aan verslaafd zijn. Weten van gekkigheid niet wat ze moeten doen om maar aandacht te krijgen.
Je seks ervaringen vertellen aan je vriendin, condooms opvissen en dan dat alles hier weer uitgebreid bespreken.

Ondanks dat je zegt, je doet het alleen voor de seks, en hij doet het ook alleen voor de seks.Nu, iIk zou, en ik heb héél véél seks gehad puur voor de seks, mooi bedanken voor seks met jou. Of ik nou zou moeten betalen, of dat het gratis was, of zelfs geld uit zou krijgen van jou
Want je schrijft ... Ik zat ergens mee, met wat dat niet klaarkomen met mij deed. Inderdaad, jij zit ergens mee. Je hebt het zelf niet in de gaten. Wat het precies is weten we niet.
Als ik een vrouw betaal voor seks, dan is dat om geen gedoe te krijgen Gewoon seks. Net als jij hier beweert. Alleen ik vind dat "geen gedoe" dan zo belangrijk dat ik er ook nog wel voor wil betalen.

En jij wilt alleen seks voor de seks, zeg je, maar zit er wel mee dat hij niet klaarkomt en je moet dat dan met je vriendin bespreken, condooms opvissen uit toilet of afvalbak, en dat nog eens dunnetjes overdoen (dat bespreken) hier op het forum. Als ik seks heb puur voor de seks dan maakt het mij niet uit of die vrouw klaarkomt. Er zijn toch geen gevoelens bij betrokken! Of toch? Als mijn eigen partner maar zelden zou klaarkomen, dat zou ik mij aantrekken, want voor haar heb ik gevoelens. Maar die vrouw alleen voor de seks, nou, pech gehad. Interesseert me niet want ik heb geen gevoelens voor haar.

En jij wilt stellen dat het bij jou NIET gaat om gevoelens? Sorry, misschien lukt het je om je dat zelf wijs te maken, maar bij mij lukt het je niet.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_194538081
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 15:44 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Het interesseert me niet of hij goed is, en of jij klaarkomt of niet. En of je intelligent bent of niet (dat schijf ik toch !!) Het interesseert me dat ik het onfatsoenlijk dus niet integer vind als je over de seks met die man met een of meerdere vriendinnen gaat bespreken. Als je écht met iets zat zou je ook wel om echte (goede, professionele) hulp gaan zoeken.
Hier is de hulp, het advies, dat jij van je vriendin krijgt, vis dat condoom uit het toilet of uit het afval en kijk of er sperma in zit.
En dat jij dat ook nog doet, dat zegt mij dan weer veel over jou.
Ik begrijp het allemaal prima, het gaat hier om de broodnodige aandacht waar tegenwoordig velen aan verslaafd zijn. Weten van gekkigheid niet wat ze moeten doen om maar aandacht te krijgen.
Je seks ervaringen vertellen aan je vriendin, condooms opvissen en dan dat alles hier weer uitgebreid bespreken.

Ondanks dat je zegt, je doet het alleen voor de seks, en hij doet het ook alleen voor de seks.Nu, iIk zou, en ik heb héél véél seks gehad puur voor de seks, mooi bedanken voor seks met jou. Of ik nou zou moeten betalen, of dat het gratis was, of zelfs geld uit zou krijgen van jou
Want je schrijft ... Ik zat ergens mee, met wat dat niet klaarkomen met mij deed. Inderdaad, jij zit ergens mee. Je hebt het zelf niet in de gaten. Wat het precies is weten we niet.
Als ik een vrouw betaal voor seks, dan is dat om geen gedoe te krijgen Gewoon seks. Net als jij hier beweert. Alleen ik vind dat "geen gedoe" dan zo belangrijk dat ik er ook nog wel voor wil betalen.

En jij wilt alleen seks voor de seks, zeg je, maar zit er wel mee dat hij niet klaarkomt en je moet dat dan met je vriendin bespreken, condooms opvissen uit toilet of afvalbak, en dat nog eens dunnetjes overdoen (dat bespreken) hier op het forum. Als ik seks heb puur voor de seks dan maakt het mij niet uit of die vrouw klaarkomt. Er zijn toch geen gevoelens bij betrokken! Of toch? Als mijn eigen partner maar zelden zou klaarkomen, dat zou ik mij aantrekken, want voor haar heb ik gevoelens. Maar die vrouw alleen voor de seks, nou, pech gehad. Interesseert me niet want ik heb geen gevoelens voor haar.

En jij wilt stellen dat het bij jou NIET gaat om gevoelens? Sorry, misschien lukt het je om je dat zelf wijs te maken, maar bij mij lukt het je niet.
Oke prima. Ik stop deze discussie, hoef me echt níet tegenover jou (wie je ook mag zijn) te verantwoorden. Ben gestopt met lezen toen je begon over dat het zou gaan om aandacht. Dat is echt dikke bullshit. Je durft nogal te oordelen over iemand die je helemaal niet kent. Ben ik niet van gediend. Dát vind ik pas onfatsoenlijk. Waarom jij iets wel of niet doet of wel of niet vindt, zegt zeker niet per se iets over hoe dat bij een ander zit of wat dat betekent. Iedereen werkt anders, jij weet vrijwel niks van mij en hebt dus ook vrijwel niks zinnigs te oordelen over mij.

[ Bericht 1% gewijzigd door happy2000 op 13-08-2020 19:04:35 ]
  zaterdag 15 augustus 2020 @ 06:46:33 #174
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_194566773
Ik weet niks van jou, behalve wat jij hier ZELF schrijft.
En wat vertel jij dan wel zelf over je? Dat heb ik dus stapsgewijs beschreven in die bijdrage die je niet meer verder wilde lezen.

En in het internet, waar alles eeuwig blijft staan. Over 1000 jaar lezen de historici jouw topic. Ik zou wel eens willen weten wat die er dan van vinden.
Maar ik wens jou niets verkeerds hoor, integendeel, gewoon een fijn, goed leven. Maar in dit punt zijn we het dus heel erg oneens. Dat is wel duidelijk geworden.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_194594371
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 06:46 schreef LeesFoknl het volgende:
Ik weet niks van jou, behalve wat jij hier ZELF schrijft.
En wat vertel jij dan wel zelf over je? Dat heb ik dus stapsgewijs beschreven in die bijdrage die je niet meer verder wilde lezen.

En in het internet, waar alles eeuwig blijft staan. Over 1000 jaar lezen de historici jouw topic. Ik zou wel eens willen weten wat die er dan van vinden.
Maar ik wens jou niets verkeerds hoor, integendeel, gewoon een fijn, goed leven. Maar in dit punt zijn we het dus heel erg oneens. Dat is wel duidelijk geworden.
Maar jij trekt conclusies en interpreteert dingen die ik hier niet geschreven heb. Dat is mijn punt. En haalt er ook steeds meer dingen bij. Jij maakt met je posts hier echt meer gedoe dan hij en ik met elkaar hebben. Dat er dingen in mijn hoofd omgaan, daar heeft hij geen last van. En zoals ik al zei hebben die dingen niet zoveel met hem te maken, maar met wie ik ben als persoon en het feit dat ik nog moet wennen aan dit hele seksbuddy ding. Ik ben gewend aan relaties, dus dat ik er wellicht opeens niks om hoef te geven of iemand klaarkomt is onbekend voor mij. Zegt niks over gevoelens hebben, dat is dus jouw oordeel en niet meer dan dat ;) Wat historici daarvan vinden, achja, dat vind ik ook weer zo overdreven. Who cares, haha.
Ik wens jouw ook het beste hoor! Maar ik houd niet van te snel oordelen.

[ Bericht 3% gewijzigd door happy2000 op 16-08-2020 23:02:52 ]
pi_194596129
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2020 21:33 schreef happy2000 het volgende:

[..]

Maar jij trekt conclusies en interpreteert dingen die ik hier niet geschreven heb. Dat is mijn punt. En haalt er ook steeds meer dingen bij. Jij maakt met je posts hier echt meer gedoe dan hij en ik met elkaar hebben. Dat er dingen in mijn hoofd omgaan, daar heeft hij geen last van. En zoals ik al zei hebben die dingen niet zoveel met hem te maken, maar met wie ik ben als persoon en het feit dat ik nog moet wennen aan dit hele seksbuddy ding. Ik ben gewend aan relaties, dus dat ik er wellicht opeens niks om hoef te geven of iemand klaarkomt is onbekend voor mij. Zegt niks over gevoelens hebben, dat is dus jouw oordeel en niet meer dan dat ;) Wat historici daarvan vinden, achja, dat vind ik ook weer zo overdreven. Who cares, haha.
Ik wens jouw ook het beste hoor! Maar ik houd niet van te snel oordelen.
Heb je al een tweede keer seks gehad met hem inmiddels?
  maandag 17 augustus 2020 @ 02:00:59 #177
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_194597158
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2020 21:33 schreef happy2000 het volgende:

[..]

Ik wens jouw ook het beste hoor! Maar ik houd niet van te snel oordelen.
Ik ook niet !! Maar IK oordeel niet te snel, ben bijna 75. Als ik nu nog niet oordeel hoeft het dadelijk niet meer.
Jij mag over 'n jaar of 40 jaar best ook een eigen mening hebben en oordelen, maar nu ben je daar nog te jong voor.

_O- ^O^ :)
:W :W
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_194597999
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2020 23:04 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Heb je al een tweede keer seks gehad met hem inmiddels?
Ja :) geen twijfels meer over het klaarkomen (dit keer gebeurde het wel) of wat dan ook. Beviel goed, haha. We gaan ermee door.

[ Bericht 1% gewijzigd door happy2000 op 17-08-2020 08:52:04 ]
pi_194598008
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2020 02:00 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Ik ook niet !! Maar IK oordeel niet te snel, ben bijna 75. Als ik nu nog niet oordeel hoeft het dadelijk niet meer.
Jij mag over 'n jaar of 40 jaar best ook een eigen mening hebben en oordelen, maar nu ben je daar nog te jong voor.

_O- ^O^ :)
:W :W
Ik ben van mening - want een eigen mening heb ik zeker, daarvoor hoef ik echt geen 75 te zijn - dat dat niks met leeftijd te maken heeft. Ook als je 75 bent of nog ouder kun je geen goed oordeel vellen met beperkte informatie. Zéker niet over een ander! Om nog niet te spreken over generatieverschillen. Ik ben vooral benieuwd of ik over 40 jaar ook zo iemand ben die meent het voor een ander beter te weten puur vanwege leeftijd, ik hoop het niet.

Te jong voor een eigen mening... haha, wat een arrogantie zeg. Met dit soort uitspraken kom je echt niet zo wijs en levenservaren over hoor.

[ Bericht 0% gewijzigd door happy2000 op 17-08-2020 09:00:45 ]
  maandag 17 augustus 2020 @ 09:30:51 #180
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_194598582
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2020 08:27 schreef happy2000 het volgende:

[..]

Ik ben van mening - want een eigen mening heb ik zeker, daarvoor hoef ik echt geen 75 te zijn - dat dat niks met leeftijd te maken heeft. Ook als je 75 bent of nog ouder kun je geen goed oordeel vellen met beperkte informatie. Zéker niet over een ander! Om nog niet te spreken over generatieverschillen. Ik ben vooral benieuwd of ik over 40 jaar ook zo iemand ben die meent het voor een ander beter te weten puur vanwege leeftijd, ik hoop het niet.

Te jong voor een eigen mening... haha, wat een arrogantie zeg. Met dit soort uitspraken kom je echt niet zo wijs en levenservaren over hoor.
En ik weet het zeker. Dat is nou het verschil in leeftijd. Ik was vééél progressiever en wilder etc (of hoe je het wilt noemen) dan jij, toen ik nog een pikkie van 30 was. Maar nu ben ik 44 jaar verder en wéét het zeker want ik heb het ervaren en de mensen om mij heen idem dito. Jullie waren en zijn erg braaf vergeleken met onze generatie en jij ook, zeker vergeleken met mij toen ik 30 was. Dus wees nou maar eens niet zo eigenwijs meisje.Het is gewoon zo. Maar ik vind het wel leuk, zo een leuk eigenwijs huppel jong ding. En tegelijk zo lief en braaf.

<O)
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_194598606
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2020 09:30 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

En ik weet het zeker. Dat is nou het verschil in leeftijd. Ik was vééél progressiever en wilder etc (hoe je het wilt noemen) dan jij, toen ik nog een pikkie van 30 was. Maar nu ben ik 44 jaar verder en wéét het zeker want i hb het ervren en de mensen om mij heen idem dito. Jullie waren en zijn erg braaf vergeleken met onze generatie en jij ook, zeker vergeleken met mij toen ik 30 was. Dus wees nou maar eens niet zo eigenwijs meisje.

<O)
Heeft niks met braaf of wild zijn te maken. Jij bent mij niet, daar gaat het om. Je blijft oordelen vanuit je eigen referentiekader, daar gaat het mis.
  maandag 17 augustus 2020 @ 09:35:46 #182
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_194598648
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2020 09:32 schreef happy2000 het volgende:

[..]

Heeft niks met braaf of wild zijn te maken. Jij bent mij niet, daar gaat het om. Je blijft oordelen vanuit je eigen referentiekader, daar gaat het mis.
Tuurlijk mijn perceptie. Ik heb nt als iedereen alleen mijn eigen referentiekader. En jij het jouwe. Dus daar geldt hetzelfde voor, je oordeelt van uit JOUW referentiekader.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_194598761
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2020 09:35 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Tuurlijk mijn perceptie. Ik heb nt als iedereen alleen mijn eigen referentiekader. En jij het jouwe. Dus daar geldt hetzelfde voor, je oordeelt van uit JOUW referentiekader.
Ja en toevallig bevat mijn referentiekader veeeeeel meer informatie over mij en mijn situatie ;)
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 17 augustus 2020 @ 12:12:00 #184
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_194600345
Dat heb ik ook weleens op grindr. Hoi neuken doei :T Is heel normaal blijkbaar.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 maandag 17 augustus 2020 @ 13:39:16 #185
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_194601405
quote:
84s.gif Op maandag 17 augustus 2020 12:12 schreef Nikonlover het volgende:
Dat heb ik ook weleens op grindr. Hoi neuken doei :T Is heel normaal blijkbaar.
Haha
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_194616019
Meer meiden zoals jij nodig! Geen gezeik maar lekker op een dick zitten en daarna tabee! Lucky motherfucker he is
pi_194622779
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2020 13:03 schreef whatdafuck het volgende:
Meer meiden zoals jij nodig! Geen gezeik maar lekker op een dick zitten en daarna tabee! Lucky motherfucker he is
Ik ken meerdere vrouwen die dat doen hoor, meerdere vriendinnen van mij zelfs. Meestal dan wel met een vast iemand, niet iedere week een ander. En we zijn gewoon nette, slimme vrouwen haha :P dus ik denk dat je nog versteld staat hoeveel "meiden zoals ik" er zijn. Wij willen ook seks (als we single zijn)! Haha. Denk dat het een hoop scheelt als je het als man een beetje volwassen en netjes aanpakt ;) Eerst een beschaafd en geďnteresseerd, maar oppervlakkig, gesprek aangaat, zoals deze man dus heeft gedaan. En niet zoals ik hier sinds mijn topic privé berichtjes krijg van mannen (jongens?) die sturen dat ik maar van me moet laten horen als ik geil ben. Dat werkt echt niet, althans niet voor mij en ook niet voor mijn vriendinnen.

[ Bericht 0% gewijzigd door happy2000 op 19-08-2020 09:05:47 ]
pi_194628169
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2020 20:57 schreef happy2000 het volgende:

[..]

Ik ken meerdere vrouwen die dat doen hoor, meerdere vriendinnen van mij zelfs. Meestal dan wel met een vast iemand, niet iedere week een ander. En we zijn gewoon nette, slimme vrouwen haha :P dus ik denk dat je nog verstelt staat hoeveel "meiden zoals ik" er zijn. Wij willen ook seks (als we single zijn)! Haha. Denk dat het een hoop scheelt als je het als man een beetje volwassen en netjes aanpakt ;) Eerst een beschaafd en geďnteresseerd, maar oppervlakkig, gesprek aangaat. Zoals deze man dus heeft gedaan. En niet zoals ik hier sinds mijn topic privé berichtjes krijg van mannen (jongens?) die sturen dat ik maar van me moet laten horen als ik geil ben. Dat werkt echt niet, althans niet voor mij en ook niet voor mijn vriendinnen.
Mooi gezegd, kunnen mannen wel iets leren. Praat gewoon normaal (niet meteen dickpics sturen) en je komt al een heel eind.
pi_194631405
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2020 20:57 schreef happy2000 het volgende:

[..]

Ik ken meerdere vrouwen die dat doen hoor, meerdere vriendinnen van mij zelfs. Meestal dan wel met een vast iemand, niet iedere week een ander. En we zijn gewoon nette, slimme vrouwen haha :P dus ik denk dat je nog versteld staat hoeveel "meiden zoals ik" er zijn. Wij willen ook seks (als we single zijn)! Haha. Denk dat het een hoop scheelt als je het als man een beetje volwassen en netjes aanpakt ;) Eerst een beschaafd en geďnteresseerd, maar oppervlakkig, gesprek aangaat, zoals deze man dus heeft gedaan. En niet zoals ik hier sinds mijn topic privé berichtjes krijg van mannen (jongens?) die sturen dat ik maar van me moet laten horen als ik geil ben. Dat werkt echt niet, althans niet voor mij en ook niet voor mijn vriendinnen.
Ik ben niet verbaasd dat vrouwen hier evengoed in meegaan als mannen, want ja, seks is leuk. Maar als man zijnde moet je wel het geluk hebben om die lucky one te worden. Ik heb nog nooit een voorstel voor FWB gehad van dates of vrouwen. Ze wilden per se een relatie. Alles of niets. Alleen om het feit dat ze me niet wilden delen, en met een FWB moet je accepteren dat beiden (of tenminste 1) ook anderen wippen, als je een man geloofd die je vertelt dat hij alleen jou wipt, ben je erg goedgelovig. Dat bestaat namelijk niet.

Maargoed, het leven is eigenlijk een grote orgie. Even wassen en weer door.
pi_194631653
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2020 12:41 schreef whatdafuck het volgende:

[..]

Ik ben niet verbaasd dat vrouwen hier evengoed in meegaan als mannen, want ja, seks is leuk. Maar als man zijnde moet je wel het geluk hebben om die lucky one te worden. Ik heb nog nooit een voorstel voor FWB gehad van dates of vrouwen. Ze wilden per se een relatie. Alles of niets. Alleen om het feit dat ze me niet wilden delen, en met een FWB moet je accepteren dat beiden (of tenminste 1) ook anderen wippen, als je een man geloofd die je vertelt dat hij alleen jou wipt, ben je erg goedgelovig. Dat bestaat namelijk niet.

Maargoed, het leven is eigenlijk een grote orgie. Even wassen en weer door.
Het initiatief zal inderdaad vaak wel bij de man liggen, haha. Maar dat is ook verschil in kieskeurigheid en grotere behoefte aan seks, denk ik. Maar ik moet zeggen dat voordat deze man het voorstelde, ik het ook al overwoog, maar denk niet dat ik het zelf snel had voorgesteld... dus het is ook wel een beetje de manier waarop men gewend is dat het gaat of zo. Voelt toch een beetje anders als vrouw om een man toestemming te geven om seks met je te hebben in plaats van dat je jezelf al aanbiedt.

Zo iemand die alles of niets wilde was ik trouwens ook altijd, dus deze man heeft inderdaad toch wel een beetje geluk gehad dat ik eens wat wilde uitproberen. We hebben ook eerst vijf weken dagelijks alleen zitten chatten dus hij heeft best wel wat geďnvesteerd haha. Als je dat bij iedere potentiële seksbuddy moet doen... zou ik echt geen zin in hebben haha. Maar wat hij denk ik slim heeft gedaan is positieve, nette berichtjes sturen waarmee hij je een goed gevoel geeft maar het oppervlakkig houden, want vanaf het begin vond ik het jammer dat hij niet écht interesse toonde in mij als persoon. Daardoor vond ik hem minder leuk en ging ik het zelf overwegen, want aantrekkelijk vond ik hem zeker wel.
En heb inderdaad niet de illusie dat ik de enige ben waar hij het mee doet. Maar hoef dat niet van hem te weten, hij weet het ook niet van mij. Mocht ik iemand tegenkomen waarbij ik de behoefte voel om seks te hebben, dan houdt het me ook niet tegen, maar ik vind hem voor nu wel genoeg.. te lui om actief rond te kijken voor nog iemand haha. Al zou het eigenlijk zo slecht niet zijn om dat wel te doen. Maar voor een serieuze relatie (met iemand anders dan hij) sta ik ook nog gewoon open.

[ Bericht 1% gewijzigd door happy2000 op 19-08-2020 13:39:36 ]
pi_194632266
quote:
15s.gif Op woensdag 19 augustus 2020 13:04 schreef happy2000 het volgende:

[..]

Het initiatief zal inderdaad vaak wel bij de man liggen, haha. Maar dat is ook verschil in kieskeurigheid en grotere behoefte aan seks, denk ik. Maar ik moet zeggen dat voordat deze man het voorstelde, ik het ook al overwoog, maar denk niet dat ik het zelf snel had voorgesteld... dus het is ook wel een beetje de manier waarop men gewend is dat het gaat of zo. Voelt toch een beetje anders als vrouw om een man toestemming te geven om seks met je te hebben in plaats van dat je jezelf al aanbiedt.
Waarom voelt dat anders? Waarom kan het niet gewoon? Verder vind ik je in dit topic een leuke indruk maken hoor, maar dit soort dingen vind ik altijd wel de bevoordeelde positie (waarvan weinig vrouwen zich bewust lijken) van vrouwen op dit gebied bewijzen.

Zeker in een tijd waarbij er door vrouwen (vaak terecht overigens) geklaagd wordt over honderd-en-een dingen waarop ze in het nadeel zouden zijn ten opzichte van de man, mag er voor dit soort dingen ook aandacht zijn.

Veel vrijgezelle mannen struggelen enorm met het vinden van intimiteit en seks en ik denk dat er van beide kanten op dat gebied veel winst te behalen valt. Mannen communiceren vaak moeizaam en lomp, vrouwen zijn er te afwachtend in. Als je seks wilt, wil je seks. Moeilijker hoeft het vaak niet te zijn.
pi_194632428
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2020 13:50 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Waarom voelt dat anders? Waarom kan het niet gewoon? Verder vind ik je in dit topic een leuke indruk maken hoor, maar dit soort dingen vind ik altijd wel de bevoordeelde positie (waarvan weinig vrouwen zich bewust lijken) van vrouwen op dit gebied bewijzen.

Zeker in een tijd waarbij er door vrouwen (vaak terecht overigens) geklaagd wordt over honderd-en-een dingen waarop ze in het nadeel zouden zijn ten opzichte van de man, mag er voor dit soort dingen ook aandacht zijn.

Veel vrijgezelle mannen struggelen enorm met het vinden van intimiteit en seks en ik denk dat er van beide kanten op dat gebied veel winst te behalen valt. Mannen communiceren vaak moeizaam en lomp, vrouwen zijn er te afwachtend in. Als je seks wilt, wil je seks. Moeilijker hoeft het vaak niet te zijn.
Als ik voor mezelf spreek, en dat kan ik alleen maar, is het een kwestie van waardigheid blijven voelen. Ik voel me wel waardiger als vrouw als ik me niet heel makkelijk aanbied en ik wil ook een aangenaam gevoel bij iemand hebben voordat ik zoiets doe. En het is niet dat ik er een spelletje van gemaakt heb bij hem, ik ben er pas in meegegaan toen ik me daar oké bij voelde. Dat was toevallig op het moment dat hij het ook concreet voorstelde, maar ook daarbij heb ik aangegeven dat ik pas echt wilde beslissen als ik hem irl ontmoet had. Maar ook nu in het contact met hem wil ik me geen betekenisloze doos voelen (al komt het daar misschien uiteindelijk wel op neer haha). Ik voel me begeerd door de dingen die hij tegen me zegt en dat vind ik er naast de seks ook leuk aan, ondanks dat bijna alles over seks en uiterlijk gaat. Doet hij veel meer bij mij dan ik bij hem. Als hij die dingen niet zou zeggen of alleen maar lompe dingen zegt of ik dus echt het gevoel heb dat hij die dingen helemaal niet meent, dan zou ik me minderwaardig voelen en dat is niet fijn. Als iets me een minderwaardig gevoel geeft, waarom zou ik het dan doen, behoefte aan seks of niet. Dus het is ook een beetje hoe de vrouw nou eenmaal werkt. Ik ervaar dat in ieder geval niet echt als een bevoordeelde positie, meer dat vrouwen daarin nou eenmaal wat moeilijker zijn en dat kan ik zelf ook niet helpen. Al snap ik wel dat je als man zijnde het zo ziet, maar dat komt omdat je het bekijkt vanuit hoe een man is. Maar een vrouw is geen man. Helaas, haha :P Plus echte fysieke aantrekkingskracht is voor mij essentieel, terwijl mannen daar ook veel makkelijker in zijn als het puur om seks gaat (heb ik me laten vertellen haha).

Het komt denk ik ook door het hele stigma waar je mee opgroeit van: een man is stoer als hij erop los neukt, heel plat gezegd, en een vrouw is een sloerie als ze dat doet. Met dat idee onbewust in je achterhoofd voel je je dan ook sneller minderwaardig. Zo is het bij mij in ieder geval.

[ Bericht 0% gewijzigd door happy2000 op 20-08-2020 08:23:28 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')