abonnement Unibet Coolblue
pi_194394621
En weer verder hier *O*

@Sounddragon: beter heupwiegen dan komt alles goed :)
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 09:22:00 #2
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194394663
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 09:19 schreef Uhmmpie het volgende:
En weer verder hier *O*

@:sounddragon: beter heupwiegen dan komt alles goed :)
Ik kijk wel link uit, die Roemenen zitten al maandenlang in de kost :X :X
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194394674
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 05:34 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Bij eerste keer ontmoeting seks is niet handig, je weet helemaal niks van die man/vrouw. Het had veel slechter kunnen aflopen.

Verstand blijven gebruiken i.p.v. emoties en/of lust: eerste keer is om te kijken wie iemand is. Net als elders bij andere vreemdelingen: een praatje maken.
Het was maar een voorbeeld op het voorbeeld van Lenny77.
pi_194394705
overigens.. natuurlijk genoeg vrouwen zonder jurkjesfiguur

de vraag is dan of je die graag aan wil doen naar je eerste date.. of betr voor iets veiligers kiest :)

niet omdat bepaalde types geen jurkje mogen dragen..maar als je graag de beste eerste indruk wil maken zul je toch kritisch naar jezelf moeten kijken en naar wat er precies het leukste staat bij jouw figuur.

geldt niet enkel voor vrouwen.
pi_194394758
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 09:25 schreef Uhmmpie het volgende:
overigens.. natuurlijk genoeg vrouwen zonder jurkjesfiguur

de vraag is dan of je die graag aan wil doen naar je eerste date.. of betr voor iets veiligers kiest :)

niet omdat bepaalde types geen jurkje mogen dragen..maar als je graag de beste eerste indruk wil maken zul je toch kritisch naar jezelf moeten kijken en naar wat er precies het leukste staat bij jouw figuur.

geldt niet enkel voor vrouwen.
Dat gaat een beetje uit van het idee dat iedereen een bepaald figuur mooi vindt.
Mensen zijn individuen. En daarnaast moet de ander je maar mooi vinden zoals je bent, anders is het sowieso geen match.
Ben zelf slank, een jongen vond mij geen relatiemateriaal omdat ik te dun was. Anderen juist weer wel. Mensen moeten gewoon aandoen waar ze zich goed in voelen. Als een vrouw van lekker eten houdt is een vet/suikervrij etende fitboy toch niks voor haar en andersom. Als een vrouw weinig rondingen heeft dan heeft ze niets aan een man die vooral kijkt naar vrouwen met grote borsten/billen . Je kunt dan maar beter gelijk je ‘minpunten’ laten zien. Krijg je ten minste niet dat de ander ineens later afknapt.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_194394941
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 09:31 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Dat gaat een beetje uit van het idee dat iedereen een bepaald figuur mooi vindt.
Mensen zijn individuen. En daarnaast moet de ander je maar mooi vinden zoals je bent, anders is het sowieso geen match.
Ben zelf slank, een jongen vond mij geen relatiemateriaal omdat ik te dun was. Anderen juist weer wel. Mensen moeten gewoon aandoen waar ze zich goed in voelen. Als een vrouw van lekker eten houdt is een vet/suikervrij etende fitboy toch niks voor haar en andersom. Als een vrouw weinig rondingen heeft dan heeft ze niets aan een man die vooral kijkt naar vrouwen met grote borsten/billen . Je kunt dan maar beter gelijk je ‘minpunten’ laten zien. Krijg je ten minste niet dat de ander ineens later afknapt.
nee hoor daar gaat het helemaal niet vanuit.
dan zouden bepaalde mensen namelijk net zo goed geen kleding aan kunnen gewoon omdat ze volgens de algemene sdtandaard te lelijk zijn :)

ik zei dat mensen voor zichzelf moeten bepalen wat ze zelf goed staat en dat dat niet perse een jurkje hoeft te zijn.

goed gekleed en verzorgd met de accenten op de juiste plek... is wat anders dan zeggen of iemand mooi of lelijk is en daar 1 standaard voor aanhouden.
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 10:48:02 #7
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194395424
Zelfde met die Yoga-broeken; ik snap dat het lekker zit, maar sommige vrouwen zouden daar echt een verbod op moeten hebben ;(

Mijn garderobe bestaat voornamelijk uit oversized jute zakken :7
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194395434
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 10:48 schreef Sounddragon het volgende:
Zelfde met die Yoga-broeken; ik snap dat het lekker zit, maar sommige vrouwen zouden daar echt een verbod op moeten hebben ;(

Mijn garderobe bestaat voornamelijk uit oversized jute zakken :7
Binnen in huis vind ik dat nooit een issue. Maar buiten zou ik toch wat anders aantrekken :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194395459
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 10:49 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Binnen in huis vind ik dat nooit een issue. Maar buiten zou ik toch wat anders aantrekken :P
Ik trek naar m'n date nooit iets aan. Dan is het nooit verkeerd, dan mag zij kiezen wat zij mooi vind staan (hebben er vaak verstand van) en dan hebben we als uitje meteen het shoppen :7 win-win
pi_194395487
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 10:52 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Ik trek naar m'n date nooit iets aan. Dan is het nooit verkeerd, dan mag zij kiezen wat zij mooi vind staan (hebben er vaak verstand van) en dan hebben we als uitje meteen het shoppen :7 win-win
Uhm? :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 10:55:25 #11
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_194395495
Hier heb ik er een keer eentje gepikeerd (heeft geen woord gezegd) op de bank gehad omdat ik m'n haar niet gedaan had _O-
Want mevrouw moest perse op de vroege ochtend langskomen omdat ze mij zo leuk vond. :')

quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2020 23:19 schreef Amee het volgende:

[..]

Wat hij als normaal ziet kan voor haar erg irritant zijn.
Ik weet nog dat ik iemand iets vroeg wat ik als (open mens) normaal zag omdat we zo goed als daten. Maar hij raakte vreselijk geërgerd van mijn vragen en vond het ongepast.
Waren normale vragen.

Ik begrijp best dat zij mij geen ene reet verschuldigd is, maar als zij 2 maal toezegt nog iets te willen doen, bijna een maand elke dag met elkaar praat (lange gesprekken) dan is het op z'n minst vreemd te noemen als iemand het me 2 korte kut zinnetjes afdoet.

Voor mij heeft die date een rare nasmaak erdoor.
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 11:00:09 #12
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194395549
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 10:49 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Binnen in huis vind ik dat nooit een issue. Maar buiten zou ik toch wat anders aantrekken :P
Ik vind het buiten ook prima, maar niet als je maatje 46 hebt ;( Ik loop ook al 15 jaar niet meer in strakke T-shirtjes, daar doe ik echt niemand een plezier mee ;( :') .
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194395605
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 09:31 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

Als een vrouw van lekker eten houdt is een vet/suikervrij etende fitboy toch niks voor haar en andersom.
Dat is helemaal niet altijd zo. De wereld is niet zo zwart/wit.
pi_194395630
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 10:49 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Binnen in huis vind ik dat nooit een issue. Maar buiten zou ik toch wat anders aantrekken :P
Dat zal een ander misschien wel denken als wij een korte broek aantrekken :D

Laat een ander lekker doen wat diegene zelf wilt.
pi_194395726
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 10:52 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Ik trek naar m'n date nooit iets aan. Dan is het nooit verkeerd, dan mag zij kiezen wat zij mooi vind staan (hebben er vaak verstand van) en dan hebben we als uitje meteen het shoppen :7 win-win
Hey :o Dat heb je er niet bij verteld _O-
pi_194395750
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 11:13 schreef Brybry het volgende:

[..]

Hey :o Dat heb je er niet bij verteld _O-
:D :@
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 11:15:44 #17
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194395767
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 11:05 schreef rival het volgende:

[..]

Dat is helemaal niet altijd zo. De wereld is niet zo zwart/wit.
De wereld is niet zwart/wit idd, maar een fitboy of -girl, gaat natuurlijk niet matchen met iemand die zich klem eet aan allerlei dingen die de ander zichzelf ontzegt.. lijkt me eigenlijk niet meer dan logisch :)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194395849
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 10:52 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Ik trek naar m'n date nooit iets aan. Dan is het nooit verkeerd, dan mag zij kiezen wat zij mooi vind staan (hebben er vaak verstand van) en dan hebben we als uitje meteen het shoppen :7 win-win
Zo'n date heeft iemand hier in de topic wel eens gehad, was wel een tijdje geleden maar ik herinner het me nog. Hij had wel wat aan natuurlijk maar hij had geen leuke kleding en moest nodig eens shoppen maar hij wist nooit echt wat hem goed stond of zoiets. Toen zijn ze op de eerste date wezen shoppen voor hem. Ik geloof dat het nog een hele leuke date was ook.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_194395927
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 11:21 schreef Prisha het volgende:

[..]

Zo'n date heeft iemand hier in de topic wel eens gehad, was wel een tijdje geleden maar ik herinner het me nog. Hij had wel wat aan natuurlijk maar hij had geen leuke kleding en moest nodig eens shoppen maar hij wist nooit echt wat hem goed stond of zoiets. Toen zijn ze op de eerste date wezen shoppen voor hem. Ik geloof dat het nog een hele leuke date was ook.
Dat is dan wel weer leuk om te horen (uiteraard heb ik wat aan). Kan mij zo voorstellen als hij er relaxed in staat omdat hij goed weet dat z'n keuzes niet zo best zijn en zij vind andersom dingen bij elkaar zoeken voor een ander ook heel tof dat je een middag hebt met veel lol.
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 11:29:31 #20
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_194395946
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 11:21 schreef Prisha het volgende:

[..]

Zo'n date heeft iemand hier in de topic wel eens gehad, was wel een tijdje geleden maar ik herinner het me nog. Hij had wel wat aan natuurlijk maar hij had geen leuke kleding en moest nodig eens shoppen maar hij wist nooit echt wat hem goed stond of zoiets. Toen zijn ze op de eerste date wezen shoppen voor hem. Ik geloof dat het nog een hele leuke date was ook.
Dat is dan wel weer ontzettend leuk! :D
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_194395973
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 11:21 schreef Prisha het volgende:

[..]

Zo'n date heeft iemand hier in de topic wel eens gehad, was wel een tijdje geleden maar ik herinner het me nog. Hij had wel wat aan natuurlijk maar hij had geen leuke kleding en moest nodig eens shoppen maar hij wist nooit echt wat hem goed stond of zoiets. Toen zijn ze op de eerste date wezen shoppen voor hem. Ik geloof dat het nog een hele leuke date was ook.
Oh dat is wel een goed idee zeg!
pi_194396025
Wel de manier om het ijs te breken, en origineel ook nog :Y
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194396150
De fok shopdate *O*
pi_194396190
Zeker een leuke date, maar zou het wel bewaren voor als het iets meer is dan een eerste date.

Straks blijft het bij die ene date, en ziet de volgende niets in haar smaak :D
pi_194396492
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 11:45 schreef rival het volgende:
Zeker een leuke date, maar zou het wel bewaren voor als het iets meer is dan een eerste date.

Straks blijft het bij die ene date, en ziet de volgende niets in haar smaak :D
Gewoon naar Christine le Duc de volgende keer :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194396567
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 10:49 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Binnen in huis vind ik dat nooit een issue. Maar buiten zou ik toch wat anders aantrekken :P
ik zei vandeweek nog tegen mijn lief... het is goed dat we elkaar al wat langer kennen.. anders zou je denken dat ik me gewoon nooit aankleed _O-

toen wel gewoon fatsoenlijk aangekleed hoor..
maar thuis werken doe ik graag in iets anders dan een spijkerbroek
pi_194396571
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 10:54 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Uhm? :P
ik weet van niks..
pi_194396647
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 12:14 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

ik weet van niks..
Uh huh :P

Wel eens gehad in een profiel: "Ik ben niet rokend."

Foto: sigaret in de mond.

:')
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194396769
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 09:25 schreef Uhmmpie het volgende:
overigens.. natuurlijk genoeg vrouwen zonder jurkjesfiguur
Dat bestaat niet. Vrouwen zonder het juiste jurkje voor hun lichaam wel.
pi_194396858
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 12:27 schreef Chia het volgende:

[..]

Dat bestaat niet. Vrouwen zonder het juiste jurkje voor hun lichaam wel.
Ze doelt op de corpulente versies.
pi_194396879
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 09:25 schreef Uhmmpie het volgende:
overigens.. natuurlijk genoeg vrouwen zonder jurkjesfiguur

de vraag is dan of je die graag aan wil doen naar je eerste date.. of betr voor iets veiligers kiest :)

niet omdat bepaalde types geen jurkje mogen dragen..maar als je graag de beste eerste indruk wil maken zul je toch kritisch naar jezelf moeten kijken en naar wat er precies het leukste staat bij jouw figuur.

geldt niet enkel voor vrouwen.
Vrouw zonder jurkjes figuur is een vrouw zonder vrouwfiguur.

En kleding zou mijn geen reet uitmaken en de meeste mannen dragen in mijn omgeving gewoon een spijkerbroek en een T-shirt en dat gaat prima.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 12:36:50 #32
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194396902
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 11:41 schreef xFriendx het volgende:
De fok shopdate *O*
FOK! paspop-date :7
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 12:39:21 #33
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194396932
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 12:27 schreef Chia het volgende:

[..]

Dat bestaat niet. Vrouwen zonder het juiste jurkje voor hun lichaam wel.
Mjah, zo'n vormloze bloemetjestent past overal overheen, kaplaarzen erbij en de outfit is compleet O-)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194396941
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 12:39 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Mjah, zo'n vormloze bloemetjestent past overal overheen, kaplaarzen erbij en de outfit is compleet O-)
je vergeet de pijp..
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 12:40:35 #35
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194396948
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 12:34 schreef ludovico het volgende:

[..]

Vrouw zonder jurkjes figuur is een vrouw zonder vrouwfiguur.

En kleding zou mijn geen reet uitmaken en de meeste mannen dragen in mijn omgeving gewoon een spijkerbroek en een T-shirt en dat gaat prima.
Ik krijg van bepaalde outfits toch echt een beetje vlekken in mijn nek, maakt écht wel uit :Y
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 12:41:11 #36
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194396956
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 12:40 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

je vergeet de pijp..
Sigaar, toch? ;)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194397773
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 12:41 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Sigaar, toch? ;)
Ahja.. je hebt gelijk :)
pi_194397797
En dan de piepers jassen met je voeten in het zwembad: "Ach, het is toch je zoon, hè?"
Het is wat.......
pi_194398484
Zitten we toch allemaal op 1 lijn ineens _O-
pi_194400131
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 14:43 schreef Uhmmpie het volgende:
Zitten we toch allemaal op 1 lijn ineens _O-
Die swipe ik wel keihard naar links hoor
Het is wat.......
pi_194401091
Is iedereen ineens zo'n Myers-Briggs Type test aan het doen. :') Who gives a shit alsof dat wat zegt.
pi_194401734
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 17:44 schreef Duiveltja het volgende:
Is iedereen ineens zo'n Myers-Briggs Type test aan het doen. :') Who gives a shit alsof dat wat zegt.
Het zijn de Flippo's, Looney Tunes coins, Pokemon kaarten enz, van de "volwassenen".
Als de ene het heeft moeten alle anderen het ook hebben want interessant enz enz. :P
pi_194402055
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 18:32 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Het zijn de Flippo's, Looney Tunes coins, Pokemon kaarten enz, van de "volwassenen".
Als de ene het heeft moeten alle anderen het ook hebben want interessant enz enz. :P
Schaapjes :Y
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_194402659
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 18:49 schreef Prisha het volgende:

[..]

Schaapjes :Y
Lama's ja idd. Maar dat speelt meer bij vrouwen. :P
Bij jou ook dus? _O-
pi_194402749
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 19:33 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Lama's ja idd. Maar dat speelt meer bij vrouwen. :P
Bij jou ook dus? _O-
Nee :P Maar veel mensen vertonen schaapjesgedrag, denk dat het mens eigen is. Sheeple. Met de kudde mee want dat is...veilig? Of zoiets.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_194402839
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 19:40 schreef Prisha het volgende:

[..]

Nee :P Maar veel mensen vertonen schaapjesgedrag, denk dat het mens eigen is. Sheeple. Met de kudde mee want dat is...veilig? Of zoiets.
O dat. _O- Ik dacht, Lama's, daar gaan we weer. :{ _O-
pi_194402860
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 19:49 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

O dat. _O- Ik dacht, Lama's, daar gaan we weer. :{ _O-
Ooooohhh je bedoelde echte lama's _O- Nee tegenwoordig zijn het Alpaca's.
Die zien wel erg lief uit trouwens
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_194403141
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 19:51 schreef Prisha het volgende:

[..]

Ooooohhh je bedoelde echte lama's _O- Nee tegenwoordig zijn het Alpaca's.
Die zien wel erg lief uit trouwens
Alpaca's, Lama's, opbokken ermee. :P
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 20:25:35 #49
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194403369
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 19:40 schreef Prisha het volgende:

[..]

Nee :P Maar veel mensen vertonen schaapjesgedrag, denk dat het mens eigen is. Sheeple. Met de kudde mee want dat is...veilig? Of zoiets.
Nee, vooral niet opvallen en misschien wel ten prooi vallen aan de opinie van een ander.

naja, komt op hetzelfde neer natuurlijk :P
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 20:27:13 #50
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194403395
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 17:44 schreef Duiveltja het volgende:
Is iedereen ineens zo'n Myers-Briggs Type test aan het doen. :') Who gives a shit alsof dat wat zegt.
Dat is al een tijdje, kom die onzin idd overal tegen... stop jezelf in een hokje-test. Weer eens wat anders als dat iemand anders je hokje uitkiest :P
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  Moderator dinsdag 4 augustus 2020 @ 20:58:35 #51
441859 crew  Lenny77
pi_194403823
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 20:12 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Alpaca's, Lama's, opbokken ermee. :P
Lama's en Alpaca's kunnen inderdaad bokken!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_194403954
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 20:58 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Lama's en Alpaca's kunnen inderdaad bokken!
Kun je sommige matches ook laten doen :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator dinsdag 4 augustus 2020 @ 21:05:59 #53
441859 crew  Lenny77
pi_194403968
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 21:05 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Kun je sommige matches ook laten doen :P
Hendig zelfs!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_194404035
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 20:25 schreef Sounddragon het volgende:

Nee, vooral niet opvallen en misschien wel ten prooi vallen aan de opinie van een ander.

naja, komt op hetzelfde neer natuurlijk :P
veilig :Y
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_194409370
Een date gaat niet meer door want ze heeft mij ontmatched op Tinder :')

Blijkbaar stelde ik haar een verkeerde vraag. Ze vertelde dat ze in een kledingwinkel werkte, dus ik vroeg haar later nog in welke zaak ze dan werkte, want ik was gewoon benieuwd.

Maar blijkbaar lag dat gevoelig :+
  woensdag 5 augustus 2020 @ 10:28:09 #56
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_194409459
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 10:20 schreef Solid-Snake het volgende:
Een date gaat niet meer door want ze heeft mij ontmatched op Tinder :')

Blijkbaar stelde ik haar een verkeerde vraag. Ze vertelde dat ze in een kledingwinkel werkte, dus ik vroeg haar later nog in welke zaak ze dan werkte, want ik was gewoon benieuwd.

Maar blijkbaar lag dat gevoelig :+
Heel apart, maar waarschijnlijk ook wel opgelucht dat ze dat nu deed en niet over een tijdje :P
pi_194409527
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 10:20 schreef Solid-Snake het volgende:
Een date gaat niet meer door want ze heeft mij ontmatched op Tinder :')

Blijkbaar stelde ik haar een verkeerde vraag. Ze vertelde dat ze in een kledingwinkel werkte, dus ik vroeg haar later nog in welke zaak ze dan werkte, want ik was gewoon benieuwd.

Maar blijkbaar lag dat gevoelig :+
Dat is wel heel intiem ja.
pi_194409532
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 10:20 schreef Solid-Snake het volgende:
Een date gaat niet meer door want ze heeft mij ontmatched op Tinder :')

Blijkbaar stelde ik haar een verkeerde vraag. Ze vertelde dat ze in een kledingwinkel werkte, dus ik vroeg haar later nog in welke zaak ze dan werkte, want ik was gewoon benieuwd.

Maar blijkbaar lag dat gevoelig :+
Op de datingapps is het anno 2020 soms bij het geringste gelijk over ja :')

Lange teentjes of er is iemand interessanters langsgekomen. We zitten niet voor niets met zoveel singles in NL. :P
  woensdag 5 augustus 2020 @ 10:47:26 #59
319437 Man-Bear-Pig
Computational Biologist
pi_194409685
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 10:20 schreef Solid-Snake het volgende:
Een date gaat niet meer door want ze heeft mij ontmatched op Tinder :')

Blijkbaar stelde ik haar een verkeerde vraag. Ze vertelde dat ze in een kledingwinkel werkte, dus ik vroeg haar later nog in welke zaak ze dan werkte, want ik was gewoon benieuwd.

Maar blijkbaar lag dat gevoelig :+
Zoiets had ik een paar weken geleden ook. Eerst erg enthousiast reageren op het idee om een bierbrouwerij te bezoeken (ze had in d'r bio staan dat ze van speciaalbier hield) en wanneer ik vervolgens vraag wat voor werk ze doet was het meteen stil. :')
pi_194409703
quote:
6s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 10:28 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Heel apart, maar waarschijnlijk ook wel opgelucht dat ze dat nu deed en niet over een tijdje :P
Ergens wel jammer want zij was juist degene die begon met appen. Ze leek ook wel zin te hebben in een date op korte termijn.

Maar blijkbaar toch ook weer niet :')
pi_194409709
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 10:33 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Dat is wel heel intiem ja.
Ben je nu sarcastisch of serieus? :+
pi_194409757
quote:
6s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 10:28 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Heel apart, maar waarschijnlijk ook wel opgelucht dat ze dat nu deed en niet over een tijdje :P
Lekker tegen haar vriendinnetjes vertellen dat deze bad boy toch wel hele persoonlijke vragen stelde. :')
pi_194409765
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 10:20 schreef Solid-Snake het volgende:
Een date gaat niet meer door want ze heeft mij ontmatched op Tinder :')

Blijkbaar stelde ik haar een verkeerde vraag. Ze vertelde dat ze in een kledingwinkel werkte, dus ik vroeg haar later nog in welke zaak ze dan werkte, want ik was gewoon benieuwd.

Maar blijkbaar lag dat gevoelig :+
Misschien werkte ze bij de Zeeman en schaamde ze zich.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194409788
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 10:49 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Ben je nu sarcastisch of serieus? :+
hmm dat eerste..

al had ze je toch ooit moeten vertellen waar ze werkt.. mocht het wat zijn geworden :)
pi_194410133
Misschien vond ze het gesprek niet interessant genoeg en heeft ze het daarom afgekapt.

Lijkt me stug dat het een gevoelige vraag was.
  woensdag 5 augustus 2020 @ 11:45:56 #66
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_194410418
Of ze heeft meegemaakt bij een date/tindergast eerder dat diegene haar is komen opzoeken /stalken
Bang dat jij dat ook wilt doen nu :+
pi_194410541
Zoveel mogelijkheden! En aangezien je geen match meer bent zal je er nooit achter komen :+
  woensdag 5 augustus 2020 @ 11:59:27 #68
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_194410684
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 10:49 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Ergens wel jammer want zij was juist degene die begon met appen. Ze leek ook wel zin te hebben in een date op korte termijn.

Maar blijkbaar toch ook weer niet :')
Als iemand zulke dingen doet is dat natuurlijk wel een flinke indicatie dat diegene beter eerst aan zichzelf kan werken en niks op die apps te zoeken heeft.

quote:
2s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 11:45 schreef Cue_ het volgende:
Of ze heeft meegemaakt bij een date/tindergast eerder dat diegene haar is komen opzoeken /stalken
Bang dat jij dat ook wilt doen nu :+
Resultaten in het verleden zijn geen garantie voor in de toekomst :+
pi_194410732
quote:
7s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 10:47 schreef Man-Bear-Pig het volgende:

[..]

Zoiets had ik een paar weken geleden ook. Eerst erg enthousiast reageren op het idee om een bierbrouwerij te bezoeken (ze had in d'r bio staan dat ze van speciaalbier hield) en wanneer ik vervolgens vraag wat voor werk ze doet was het meteen stil. :')
bierbrouwerij *O* *O*

werk is een gevoelige vraag tegenwoordig?
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_194410764
quote:
7s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 10:47 schreef Man-Bear-Pig het volgende:

[..]

Zoiets had ik een paar weken geleden ook. Eerst erg enthousiast reageren op het idee om een bierbrouwerij te bezoeken (ze had in d'r bio staan dat ze van speciaalbier hield) en wanneer ik vervolgens vraag wat voor werk ze doet was het meteen stil. :')
Zou leuk zijn om inzicht te hebben in waar het spaak loopt he, maar ik heb gewoon het vermoeden dat ze overspoeld wordt in berichtjes en dat je de mindere bent in de snoepwinkel.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_194410768
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 10:20 schreef Solid-Snake het volgende:
Een date gaat niet meer door want ze heeft mij ontmatched op Tinder :')

Blijkbaar stelde ik haar een verkeerde vraag. Ze vertelde dat ze in een kledingwinkel werkte, dus ik vroeg haar later nog in welke zaak ze dan werkte, want ik was gewoon benieuwd.

Maar blijkbaar lag dat gevoelig :+
Ze had ook heel algemeen kunnen antwoorden. Meteen ontmatchen is wel meteen heel rigoreus
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_194410792
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 20:58 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Lama's en Alpaca's kunnen inderdaad bokken!
Zou wel goed als je die tegen sommige matches in kon zetten. _O-

quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 10:20 schreef Solid-Snake het volgende:
Een date gaat niet meer door want ze heeft mij ontmatched op Tinder :')

Blijkbaar stelde ik haar een verkeerde vraag. Ze vertelde dat ze in een kledingwinkel werkte, dus ik vroeg haar later nog in welke zaak ze dan werkte, want ik was gewoon benieuwd.

Maar blijkbaar lag dat gevoelig :+
Neem het niet zwaar op zou ik zeggen. Er zijn geen goede en slechte vragen. Er valt gewoon geen touw aan te knopen, je kan er overal door zomaar uit komen te liggen.

Als zij al zo reageert via de app, wil je er dan eigenlijk nog wel een date mee? :? Dan moet je de hele date op je woorden letten. Lijkt me niks. :N

En dat van die winkel, misschien was ze bang dat je haar op zou komen zoeken, zeker omdat jullie al een soort van date hadden afgesproken. Het kan zijn dat ze niet van verrassingen houdt en dat dat haar een beetje heeft afgeschrikt.

Ik zou een volgende keer alleen vragen of het een grote keten betreft of een kleine. Dan weet je meestal genoeg. :P

quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 10:49 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Ben je nu sarcastisch of serieus? :+
Je bent hier sinds jaar en dag en Uhmmpie ook. Denk je dat ze zoiets serieus zou bedoelen? _O- :P
pi_194410805
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 12:02 schreef Prisha het volgende:

[..]

bierbrouwerij *O* *O*

werk is een gevoelige vraag tegenwoordig?
Waarom wist ik dat jij zou reageren? _O-
pi_194410849
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 12:06 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Waarom wist ik dat jij zou reageren? _O-
ik wordt voorspelbaar :D B:)B
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  woensdag 5 augustus 2020 @ 12:16:33 #75
319437 Man-Bear-Pig
Computational Biologist
pi_194410952
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 12:02 schreef Prisha het volgende:

[..]

bierbrouwerij *O* *O*

werk is een gevoelige vraag tegenwoordig?
Blijkbaar :P

quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 12:04 schreef ludovico het volgende:

[..]

Zou leuk zijn om inzicht te hebben in waar het spaak loopt he, maar ik heb gewoon het vermoeden dat ze overspoeld wordt in berichtjes en dat je de mindere bent in de snoepwinkel.
Of dit ja. Ach, ik zit er niet mee
  Moderator woensdag 5 augustus 2020 @ 12:18:11 #76
441859 crew  Lenny77
pi_194410972
quote:
7s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 10:47 schreef Man-Bear-Pig het volgende:

[..]

Zoiets had ik een paar weken geleden ook. Eerst erg enthousiast reageren op het idee om een bierbrouwerij te bezoeken (ze had in d'r bio staan dat ze van speciaalbier hield) en wanneer ik vervolgens vraag wat voor werk ze doet was het meteen stil. :')
Man man.. dan zeg je toch gewoon dat je dat nu liever nog niet vertellen wil en ga je door met chatten he.
Wat een gedoe...
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_194411205
Ik heb een heuse Fok! date gepland staan... :@
pi_194411320
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 12:35 schreef Brybry het volgende:
Ik heb een heuse Fok! date gepland staan... :@
Ik verwacht je rond een uur of 8- oh wacht verkeerde topic.

Leuk! O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 5 augustus 2020 @ 12:46:08 #79
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194411387
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 12:35 schreef Brybry het volgende:
Ik heb een heuse Fok! date gepland staan... :@
Ik (nog) niet O-)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  woensdag 5 augustus 2020 @ 12:46:49 #80
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194411398
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 12:18 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Man man.. dan zeg je toch gewoon dat je dat nu liever nog niet vertellen wil en ga je door met chatten he.
Wat een gedoe...
Mars, Venus dit dat.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194411422
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 12:35 schreef Brybry het volgende:
Ik heb een heuse Fok! date gepland staan... :@
Ah. Je weet dat er dan sowieso geneukt wordt?
  Moderator woensdag 5 augustus 2020 @ 12:50:11 #82
441859 crew  Lenny77
pi_194411467
quote:
7s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 12:46 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Mars, Venus dit dat.
In ben ook van Venus maar miep niet zoals dat!
Ik miep anders :P
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator woensdag 5 augustus 2020 @ 12:50:25 #83
441859 crew  Lenny77
pi_194411470
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 12:35 schreef Brybry het volgende:
Ik heb een heuse Fok! date gepland staan... :@
*O* *O*
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_194411486
quote:
14s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 12:47 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Ah. Je weet dat er dan sowieso geneukt wordt?
"Gaat die 30cm passen?"

"Welk gat?"

"Alle drie?"

"Prima, tot straks!"
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194411487
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 12:04 schreef Prisha het volgende:

[..]

Ze had ook heel algemeen kunnen antwoorden. Meteen ontmatchen is wel meteen heel rigoreus
Tja misschien lag het ook aan wat anders. Maar ik zou dan ook zoiets hebben van gewoon algemeen is verder prima, je hoeft niet specifiek te zijn.
pi_194411516
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 12:35 schreef Brybry het volgende:
Ik heb een heuse Fok! date gepland staan... :@
Leuk! Veel plezier *O*
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_194411531
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 12:51 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Tja misschien lag het ook aan wat anders. Maar ik zou dan ook zoiets hebben van gewoon algemeen is verder prima, je hoeft niet specifiek te zijn.
Het kan talloze redenen hebben, die hier ook zijn aangevoerd. Maar zeker weten doe je het nooit. Op naar de volgende :)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194411550
quote:
10s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 12:51 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

"Gaat die 30cm passen?"

"Welk gat?"

"Alle drie?"

"Prima, tot straks!"
:D
pi_194411554
Thanks y'all *O*
pi_194411580
Waar dit topic wel niet goed voor is O+
  woensdag 5 augustus 2020 @ 13:00:33 #91
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_194411614
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 12:35 schreef Brybry het volgende:
Ik heb een heuse Fok! date gepland staan... :@
Sterkte.
Volgens mij is er ergens ook nog wel een Fok! Baby-topic om alvast te bookmarken.
pi_194411627
quote:
10s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 13:00 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Sterkte.
Volgens mij is er ergens ook nog wel een Fok! Baby-topic om alvast te bookmarken.
Ho ho. Ik heb er al twee, is genoeg :{w
  Moderator woensdag 5 augustus 2020 @ 13:05:15 #93
441859 crew  Lenny77
pi_194411706
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 12:58 schreef Brybry het volgende:
Waar dit topic wel niet goed voor is O+
Aaaawww Zo schattig O+
Dat gaat vast een hele leuke date worden!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_194411721
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 12:35 schreef Brybry het volgende:
Ik heb een heuse Fok! date gepland staan... :@
Doe xfriendx de groetjes van ons :P
pi_194411761
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 13:01 schreef Brybry het volgende:

[..]

Ho ho. Ik heb er al twee, is genoeg :{w
In de bips dan. *O*
  Moderator woensdag 5 augustus 2020 @ 13:09:41 #96
441859 crew  Lenny77
pi_194411762
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 13:06 schreef rival het volgende:

[..]

Doe xfriendx de groetjes van ons :P
Waarom dacht ik hier ook aan :D
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_194411848
Als jullie dan ook allebei nog even je date willen analyseren.. dat lijkt me nou eens interessant.

Mag daarna elk reageren op de analyse van de ander.
pi_194411852
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 13:06 schreef rival het volgende:

[..]

Doe xfriendx de groetjes van ons :P
Oh er waren meer mensen met deze gedachte :o :D

Maar sowieso veel plezier @Brybry ! O+
pi_194411870
quote:
17s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 13:15 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Oh er waren meer mensen met deze gedachte :o :D

Maar sowieso veel plezier @:Brybry ! O+
Yup :)
  Moderator woensdag 5 augustus 2020 @ 13:19:30 #100
441859 crew  Lenny77
pi_194411903
quote:
17s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 13:15 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Oh er waren meer mensen met deze gedachte :o :D

Maar sowieso veel plezier @:Brybry ! O+
Dan zijn we al met 3!

Mooie combi trouwens *O*
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_194411908
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 13:06 schreef rival het volgende:

[..]

Doe xfriendx de groetjes van ons :P
:o De heer in kwestie mag zichzelf bekend maken als hij dat wenst :+
pi_194411913
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 13:19 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Dan zijn we al met 3!

Mooie combi trouwens *O*
Dat sowieso :)

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 05-08-2020 13:21:12 ]
pi_194411924
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 13:15 schreef Uhmmpie het volgende:
Als jullie dan ook allebei nog even je date willen analyseren.. dat lijkt me nou eens interessant.

Mag daarna elk reageren op de analyse van de ander.
Goed plan _O- _O-
pi_194411930
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 13:19 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Dan zijn we al met 3!

Mooie combi trouwens *O*
O-)
pi_194411950
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 13:15 schreef Uhmmpie het volgende:
Als jullie dan ook allebei nog even je date willen analyseren.. dat lijkt me nou eens interessant.

Mag daarna elk reageren op de analyse van de ander.
Zij: "Hij zei niet heel veel, leek wel geïnteresseerd en lachte vriendelijk. Was galant maar leek met zijn gedachten ergens anders. We hebben wel gekletst en ik vroeg wat hem dwars zat, maar hij zei dat er niks aan de hand was. Zou er een ander zijn?"

Hij: "Hoe krijg ik die band geplakt?"
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194411998
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 13:20 schreef Brybry het volgende:

[..]

Goed plan _O- _O-
Ik voorzie een veel leuker topic dan :D
pi_194412001
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 12:04 schreef Prisha het volgende:

[..]

Ze had ook heel algemeen kunnen antwoorden. Meteen ontmatchen is wel meteen heel rigoreus
Hmmm, dat maak je toch maar weinig mee op de apps als ze er geen zin meer in hebben. een match is gewoon een wegwerpproduct
Het is wat.......
pi_194412133
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 13:22 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Zij: "Hij zei niet heel veel, leek wel geïnteresseerd en lachte vriendelijk. Was galant maar leek met zijn gedachten ergens anders. We hebben wel gekletst en ik vroeg wat hem dwars zat, maar hij zei dat er niks aan de hand was. Zou er een ander zijn?"

Hij: "Hoe krijg ik die band geplakt?"
Jij weer hoor _O- _O-
pi_194412138
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 12:35 schreef Brybry het volgende:
Ik heb een heuse Fok! date gepland staan... :@
Veel plezier. ^O^

quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 13:01 schreef Brybry het volgende:

[..]

Ho ho. Ik heb er al twee, is genoeg :{w
Je had er toch één? :? Die 2e is wel snel gekomen zeg. :P

quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 13:06 schreef rival het volgende:

[..]

Doe xfriendx de groetjes van ons :P
Daar dacht ik ook al aan. Zeker vanwege zijn uitgesproken voorkeur. :P
pi_194412283
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 13:34 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Veel plezier. ^O^
[..]

Je had er toch één? :? Die 2e is wel snel gekomen zeg. :P
[..]

Daar dacht ik ook al aan. Zeker vanwege zijn uitgesproken voorkeur. :P
Dank je wel!
Heb er echt twee hoor :D
Ik beroep mij verder op mijn zwijgrecht :X
pi_194412341
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 13:34 schreef Brybry het volgende:

[..]

Jij weer hoor _O- _O-
Ik plaag graag, maar ik vind het leuk dat je een date hebt O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194412358
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 13:51 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ik plaag graag, maar ik vind het leuk dat je een date hebt O+
Ik vind het ook heel leuk voor haar *O*
  Moderator woensdag 5 augustus 2020 @ 13:53:12 #113
441859 crew  Lenny77
pi_194412364
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 13:52 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Ik vind het ook heel leuk voor haar *O*
Jij sloeber :D
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_194412376
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 13:51 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ik plaag graag, maar ik vind het leuk dat je een date hebt O+
Ja hoor, je bent een schatje :*
pi_194412385
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 13:52 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Ik vind het ook heel leuk voor haar *O*
Thanks :D
pi_194412390
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 13:54 schreef Brybry het volgende:

[..]

Ja hoor, je bent een schatje :*
:@

Zullen we afspreken? :@
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194412394
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 13:19 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Dan zijn we al met 3!

Mooie combi trouwens *O*
Dit klinkt hartverwarmend O+
pi_194412424
quote:
11s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 13:55 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

:@

Zullen we afspreken? :@
Thijs, jij en ik moeten even spreken oO<

[ Bericht 0% gewijzigd door xFriendx op 05-08-2020 14:05:05 ]
pi_194412443
quote:
11s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 13:55 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

:@

Zullen we afspreken? :@
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 13:58 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Thuis, jij en ik moeten even spreken oO<
Cock fight *O* *O*
pi_194412460
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 13:58 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Thuis, jij en ik moeten even spreken oO<
Bij wie thuis gaan we spreken dan?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194412471
quote:
10s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 14:01 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Bij wie thuis gaan we spreken dan?
Bij autocorrectie thuis :D
pi_194412481
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 14:02 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Bij autocorrectie thuis :D
Je bent welkom!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator woensdag 5 augustus 2020 @ 14:03:36 #123
441859 crew  Lenny77
pi_194412482
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 13:58 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Thuis, jij en ik moeten even spreken oO<
En we hebben bevestiging!!
O+
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_194412742
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 14:03 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

En we hebben bevestiging!!
O+
Zo lief O+
pi_194412806
quote:
10s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 13:59 schreef Brybry het volgende:

[..]

[..]

Cock fight *O* *O*
Zou me er niet zo snel op verheugen hoor. Straks gaan ze er samen vandoor. :+ _O-
pi_194412818
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 14:26 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Zo lief O+
Als jij een setje wordt met Brybry, verandert je naam dan in XXX?
pi_194412834
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 13:22 schreef El_Thijs het volgende:

Zij: "Hij zei niet heel veel, leek wel geïnteresseerd en lachte vriendelijk. Was galant maar leek met zijn gedachten ergens anders. We hebben wel gekletst en ik vroeg wat hem dwars zat, maar hij zei dat er niks aan de hand was. Zou er een ander zijn?"

Hij: "Hoe krijg ik die band geplakt?"
_O-
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_194412863
quote:
5s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 14:32 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Als jij een setje wordt met Brybry, verandert je naam dan in XXX?
Bryxbryx? :+
pi_194412873
quote:
5s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 14:32 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Als jij een setje wordt met Brybry, verandert je naam dan in XXX?
Zullen we eerst eens de 1e date afwachten? :D
pi_194412879
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 14:34 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Bryxbryx? :+
_O-
  Moderator woensdag 5 augustus 2020 @ 14:42:56 #131
441859 crew  Lenny77
pi_194412977
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 14:34 schreef Brybry het volgende:

[..]

Zullen we eerst eens de 1e date afwachten? :D
Jullie zijn twee lieve mensen! Dat komt wel goed.
En als het niet zo mag zijn dan zijn jullie nog steeds lieve mensen, maar gewoon niet de juiste voor elkaar :*
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_194412994
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 14:42 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Jullie zijn twee lieve mensen! Dat komt wel goed.
En als het niet zo mag zijn dan zijn jullie nog steeds lieve mensen, maar gewoon niet de juiste voor elkaar :*
Ahhh superlief van jou O+

En je hebt helemaal gelijk! Mocht het niks worden, friend is/lijkt echt een leukerd dus dames, hou het topic in de gaten :D _O-
pi_194413116
Nadeel is nu dat iedereen hoopt dat jullie elkaar leuk vinden.

Verder ligt de lat niet hoog hoor :)
  woensdag 5 augustus 2020 @ 14:57:21 #134
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_194413130
Wou net zeggen.. Niet super verstandig om het hier in de groep te gooien. De verwachtingen worden aan alle kanten higer/anders dan daarvoor (ook al denk je miss van niet)

Maargoed, hoop dat jullie een leuke tijd hebben :)
pi_194413200
Wat boeit het hun nou wat een stel Fok!kers er over denkt :D
pi_194413368
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 15:05 schreef rival het volgende:
Wat boeit het hun nou wat een stel Fok!kers er over denkt :D
Ja, idd :’). als hij toch in de xfriendxzone blijft of hij daar liever zelf in wil blijven na de date of ze het allebei toch niets vonden dan heeft niemand in dit topic daar wat over te zeggen verder.........neem ik aan.
Ook verandert het verder niets in het leven van de andere mensen uit dit topic.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_194413661
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 14:55 schreef Uhmmpie het volgende:
Nadeel is nu dat iedereen hoopt dat jullie elkaar leuk vinden.

Verder ligt de lat niet hoog hoor :)
We hebben wel enig realiteitsbesef hoor. Het zou mooi zijn als deze 2 mensen elkaar zouden vinden door dit topic, want deze topicreeks heeft al genoeg te lijden gehad onder een hele serie negatief gedoe.

Maar als dat niet gebeurt is dat ook prima. Ze zijn elkaar iig wezen leren kennen. Dat is al een stap voorwaarts.

[ Bericht 0% gewijzigd door Gruj0 op 05-08-2020 16:01:23 ]
pi_194413785
En hopen dat jullie elkaar niet gaan steken in elk bericht op FOK! of elkaar hatelijk negeren als het niets wordt. Haha!

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 05-08-2020 15:59:33 ]
pi_194413819
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 14:57 schreef Cue_ het volgende:
Wou net zeggen.. Niet super verstandig om het hier in de groep te gooien. De verwachtingen worden aan alle kanten higer/anders dan daarvoor (ook al denk je miss van niet)

Maargoed, hoop dat jullie een leuke tijd hebben :)
nahja als het klikt klikt het.. en anders niet he

daar kunnen wij verwachtingen over hebben.. maar die zijn niet zo heel erg van toepassing als ze samen gaan glowgolfen of op het terras hangen.
pi_194413833
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 15:58 schreef Amee het volgende:
En hopen dat jullie elkaar niet gaan steken in elk bericht op FOK! of elkaar hatelijk negeren als het niets wordt. Haha!
Dat is juist het leukste.
  woensdag 5 augustus 2020 @ 16:03:33 #141
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_194413838
Zolang er maar bericht en details komen als en lichaamssappen zijn uitgewisseld.
pi_194413858
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 15:58 schreef Amee het volgende:
En hopen dat jullie elkaar niet gaan steken in elk bericht op FOK! of elkaar hatelijk negeren als het niets wordt. Haha!
Dat is ooit gebeurd hier. Net een soap toen :o _O-
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_194413872
Je vraagt je af wie zich hier nou druk maakt :+
pi_194413881
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 16:05 schreef xFriendx het volgende:
Je vraagt je af wie zich hier nou druk maakt :+
wij natuurljik.. wie anders _O-
pi_194413885
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 16:04 schreef Prisha het volgende:

[..]

Dat is ooit gebeurd hier. Net een soap toen :o _O-
Daarom dus nooit vertellen wanneer je een fokker datet. Haha!
  Moderator woensdag 5 augustus 2020 @ 16:09:22 #146
441859 crew  Lenny77
pi_194413920
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 15:48 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

We hebben wel enig realiteitsbesef hoor. Het zou mooi zijn als deze 2 mensen elkaar zouden vinden door dit topic, want deze topicreeks heeft al genoeg te lijden gehad onder een hele serie negatief gedoe.

Maar als dat niet gebeurt is dat ook prima. Ze zijn elkaar iig wezen leren kennen. Dat is al een stap voorwaarts.
Absoluut dit!
We kunnen alleen maar blij zijn van op de zijlijn en zij mogen hun kans wagen. Is toch mooi?

May the FOK!force be with you guys :s)
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_194414031
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 15:05 schreef rival het volgende:
Wat boeit het hun nou wat een stel Fok!kers er over denkt :D
Ik denk dat de users hier zichzelf iets teveel credit geeft inderdaad. Als normaal denkend mens boeit dat 0,0.
pi_194414033
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 16:04 schreef Prisha het volgende:

[..]

Dat is ooit gebeurd hier. Net een soap toen :o _O-
Als je respect hebt voor elkaar (iig niet zwart wil maken) doe je dat gewoon niet, ongeacht wat er is gebeurd.
En als je dat wel doet, zegt dat ook iets over jouzelf en dat is niet bepaald veel goeds. :+ Dus wie een gat graaft voor een ander valt er zelf in.

quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 16:09 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Absoluut dit!
We kunnen alleen maar blij zijn van op de zijlijn en zij mogen hun kans wagen. Is toch mooi?

May the FOK!force be with you guys :s)
Belgisch en ook nog eens kennis van Star Wars dus? _O- ^O^
pi_194414059
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 16:18 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Als je respect voor elkaar hebt (iig niet zwart wil maken) doe je dat gewoon niet, ongeacht wat er is gebeurt.
[..]

Eens ^O^ ( was wel vermakelijk lezen tho. Beetje cringe wel ook)
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_194414069
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 16:20 schreef Prisha het volgende:

[..]

Eens ^O^ ( was wel vermakelijk lezen tho. Beetje cringe wel ook)
Prisha :9
pi_194414088
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 16:06 schreef Amee het volgende:

[..]

Daarom dus nooit vertellen wanneer je een fokker datet. Haha!
De roddeltantes zijn bezig zo te zien. ;)
pi_194414115
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 16:23 schreef ChillBoy het volgende:

[..]

De roddeltantes zijn bezig zo te zien. ;)
:D
pi_194414124
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 16:24 schreef Amee het volgende:

[..]

:D
Ja ik lees alles mee hoor. :+
pi_194414145
Straks is er niks van waar, en wie lacht dan het hardst :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator woensdag 5 augustus 2020 @ 16:28:24 #155
441859 crew  Lenny77
pi_194414165
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 16:18 schreef Gruj0 het volgende:

Belgisch en ook nog eens kennis van Star Wars dus? _O- ^O^
Dat zijn natuurlijk de beste :P
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_194414197
@Amee niet stiekum ineens DM gaan jij. :P
pi_194414210
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 16:25 schreef ChillBoy het volgende:

[..]

Ja ik lees alles mee hoor. :+
Heeft een van de Fok!sters waar je afgelopen tijd een hengel naar hebt uitgezet, gehapt? Of ben je nog alleen aan het chillen? :P

quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 16:28 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Dat zijn natuurlijk de beste :P
Als ik een boomstam van 2m was geweest, had ik je zo weten te vinden. :P
pi_194414224
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 16:31 schreef ChillBoy het volgende:
@:Amee niet stiekum ineens DM gaan jij. :P
Wat? Niet grappig meer.
pi_194414229
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 16:32 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Heeft een van de Fok!sters waar je afgelopen tijd een hengel naar hebt uitgezet, gehapt? Of ben je nog alleen aan het chillen? :P
[..]

Als ik een boomstam van 2m was geweest, had ik je zo weten te vinden. :P
Chillen natuurlijk, daar is vakantie voor. En om misverstanden te voorkomen ik date niet zomaar iemand. ;)
pi_194414244
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 16:33 schreef Amee het volgende:

[..]

Wat? Niet grappig meer.
Dat krijg je van al dat geflirt. :P
pi_194414273
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 16:33 schreef Amee het volgende:

[..]

Wat? Niet grappig meer.
Happert. :+
pi_194414311
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 16:33 schreef Amee het volgende:

[..]

Wat? Niet grappig meer.
Je moet niet alles zo serieus nemen.
  woensdag 5 augustus 2020 @ 16:49:56 #163
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194414476
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 12:50 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

In ben ook van Venus maar miep niet zoals dat!
Ik miep anders :P
Alle Miepen miepen, anders zouden we jullie geen Miepen noemen, Miep O-)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  woensdag 5 augustus 2020 @ 17:02:28 #164
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194414680
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 15:22 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Ja, idd :’). als hij toch in de xfriendxzone blijft of hij daar liever zelf in wil blijven na de date of ze het allebei toch niets vonden dan heeft niemand in dit topic daar wat over te zeggen verder.........neem ik aan.
Ook verandert het verder niets in het leven van de andere mensen uit dit topic.
You don't know that :+
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  Moderator woensdag 5 augustus 2020 @ 17:03:10 #165
441859 crew  Lenny77
pi_194414693
quote:
6s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 16:49 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Alle Miepen miepen, anders zouden we jullie geen Miepen noemen, Miep O-)
Nou je hebt MIEPEN en miepen he :D
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  woensdag 5 augustus 2020 @ 17:11:37 #166
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194414801
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 17:03 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Nou je hebt MIEPEN en miepen he :D
Ik schreeuw alleen tegen domme riggers O-)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194414887
quote:
3s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 17:11 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ik schreeuw alleen tegen domme riggers O-)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dadelijk hapt ze nog ergens anders in :9
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 5 augustus 2020 @ 17:23:43 #168
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194414938
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 17:19 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Dadelijk hapt ze nog ergens anders in :9
Het is idd etenstijd :Y

ff een salade in elkaar bakken :P
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194414965
quote:
11s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 17:23 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Het is idd etenstijd :Y

ff een salade in elkaar bakken :P
Uhm? :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator woensdag 5 augustus 2020 @ 17:33:39 #170
441859 crew  Lenny77
pi_194415061
quote:
3s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 17:11 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ik schreeuw alleen tegen domme riggers O-)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is een rigger?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_194415768
Geen zorgen jongens en meisjes, we zijn twee volwassenen en kunnen best omgaan met teleurstelling _O-
  woensdag 5 augustus 2020 @ 18:24:23 #172
319437 Man-Bear-Pig
Computational Biologist
  woensdag 5 augustus 2020 @ 18:31:55 #173
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194415944
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 17:25 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Uhm? :P
Niet heel ingewikkeld; je kunt zelfs gebakken vlees in een salade gooien tegenwoordig; zakje speciale vleessla halen en klaar is Thijs *O* Kan met alles wat je kunt verzinnen; spekkies, kip, steak, verzin het en het bestaat; jij bent de chef ^O^
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  woensdag 5 augustus 2020 @ 18:32:44 #174
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194415960
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 17:33 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Wat is een rigger?
Een duur woord voor haakslaaf ^O^
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  Moderator woensdag 5 augustus 2020 @ 18:36:48 #175
441859 crew  Lenny77
pi_194416042
quote:
6s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 18:32 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Een duur woord voor haakslaaf ^O^
En wat is een haakslaaf? :D
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  woensdag 5 augustus 2020 @ 18:41:52 #176
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194416131
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 18:36 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

En wat is een haakslaaf? :D
Gaat wel een beetje offtopic zo, straks krijg ik nog op mijn mieter :X

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194416545
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 18:21 schreef Brybry het volgende:
Geen zorgen jongens en meisjes, we zijn twee volwassenen en kunnen best omgaan met teleurstelling _O-
Brybry: "Het was leuk maar ik zie je meer als friend."

xFriendx: "Is niet erg, maar ik geef er even de bry aan."
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194416616
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 19:08 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Brybry: "Het was leuk maar ik zie je meer als friend."

xFriendx: "Is niet erg, maar ik geef er even de bry aan."
Ik moest lachen :') :D
pi_194417487
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 19:08 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Brybry: "Het was leuk maar ik zie je meer als friend."

xFriendx: "Is niet erg, maar ik geef er even de bry aan."
Govver , wat erg _O-
pi_194417823
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 19:08 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Brybry: "Het was leuk maar ik zie je meer als friend."

xFriendx: "Is niet erg, maar ik geef er even de bry aan."
:D Je bent wel op dreef he Thijs? :P
pi_194417869
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 19:11 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Ik moest lachen :') :D
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 19:55 schreef Brybry het volgende:

[..]

Govver , wat erg _O-
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 20:12 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

:D Je bent wel op dreef he Thijs? :P
Soms heb ik mijn momenten, en zorg ik voor wat lachwekkends :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194420164
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 14:57 schreef Cue_ het volgende:
Wou net zeggen.. Niet super verstandig om het hier in de groep te gooien. De verwachtingen worden aan alle kanten higer/anders dan daarvoor (ook al denk je miss van niet)

Maargoed, hoop dat jullie een leuke tijd hebben :)
Eens met jou.
pi_194420186
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 16:20 schreef Prisha het volgende:

[..]

Eens ^O^ ( was wel vermakelijk lezen tho. Beetje cringe wel ook)
Linkje? :)
  woensdag 5 augustus 2020 @ 22:38:17 #184
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_194420508
Tot nu toe heeft elke match de match verwijderd nadat ik een berichtje heb gestuurd :')

En nee, ik stuur geen rare dingen :P

En damn, die profielen met "ik ben recht door zee". Dat zijn zonder uitzondering allemaal tokkies :')
Don't let my username fool you...
  Moderator woensdag 5 augustus 2020 @ 22:50:12 #185
441859 crew  Lenny77
pi_194420822
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 22:38 schreef Metalfreak het volgende:
Tot nu toe heeft elke match de match verwijderd nadat ik een berichtje heb gestuurd :')

En nee, ik stuur geen rare dingen :P

En damn, die profielen met "ik ben recht door zee". Dat zijn zonder uitzondering allemaal tokkies :')
Geef eens een voorbeeld van wat je stuurt?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  woensdag 5 augustus 2020 @ 22:51:50 #186
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_194420857
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 22:50 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Geef eens een voorbeeld van wat je stuurt?
Ik zag een profielfoto die volgens mij in een bepaald land was gemaakt, dus ik stuur: "Hoi, is jouw profielfoto ook in <naam land> gemaakt?" Ik neem aan dat dat niemand provoceert.

Ik zie vervolgens dat ze mijn profiel bezoekt en even later is de match verdwenen :')

Nu moet ik wel zeggen dat de afstand ook wel een dingetje was, maar goed, een chat kan nog geen kwaad natuurlijk.
Don't let my username fool you...
pi_194420899
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 22:51 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Ik zag een profielfoto die volgens mij in een bepaald land was gemaakt, dus ik stuur: "Hoi, is jouw profielfoto ook in <naam land> gemaakt?" Ik neem aan dat dat niemand provoceert.

Ik zie vervolgens dat ze mijn profiel bezoekt en even later is de match verdwenen :')
Dan ligt het misschien niet aan de openingszin maar aan je profiel?
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  Moderator woensdag 5 augustus 2020 @ 22:53:38 #188
441859 crew  Lenny77
pi_194420900
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 22:51 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Ik zag een profielfoto die volgens mij in een bepaald land was gemaakt, dus ik stuur: "Hoi, is jouw profielfoto ook in <naam land> gemaakt?" Ik neem aan dat dat niemand provoceert.

Ik zie vervolgens dat ze mijn profiel bezoekt en even later is de match verdwenen :')
Ja daar is helemaal niets mis mee, je gaat zelfs specifiek in op iets en toont dus interesse.
Echt vreemd... Er lopen rare meisjes/ vrouwen rond tegenwoordig..
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator woensdag 5 augustus 2020 @ 22:54:16 #189
441859 crew  Lenny77
pi_194420915
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 22:53 schreef Prisha het volgende:

[..]

Dan ligt het misschien niet aan de openingszin maar aan je profiel?
Maar dan like je hem toch niet eerst?
Of is dat ook via de sleepnettechniek?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_194420976
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 22:54 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Maar dan like je hem toch niet eerst?
Of is dat ook via de sleepnettechniek?
Dat denk ik. Je hoort wel steeds, ook hier, dat er massaal geliked wordt en dan pas later goed wordt bekeken wat er eigenlijk geliked is. Mannen doen dat vaak blijkbaar, maar misschien vrouwen dan ook? Ik weet het niet hoor, ik gok maar wat.

Anders kun je dat niet verklaren want zijn zin is niet echt vreemd of raar. Niet dat je direct iemand zou ontmatchen in elk geval.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  woensdag 5 augustus 2020 @ 22:57:20 #191
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_194420981
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 22:53 schreef Prisha het volgende:

[..]

Dan ligt het misschien niet aan de openingszin maar aan je profiel?
Maar ja, da's in de tussentijd niet veranderd.

quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 22:54 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Maar dan like je hem toch niet eerst?
Of is dat ook via de sleepnettechniek?
Ja, precies, het was ook echt geen lelijkerd die op die manier toch nog ergens een date vandaan probeert te toveren, integendeel. Het was een erg mooie dame :)

Toch maar eens de stap op Tinder wagen :P
Don't let my username fool you...
pi_194421002
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 22:57 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Maar ja, da's in de tussentijd niet veranderd.
[..]

Ja, precies, het was ook echt geen lelijkerd die op die manier toch nog ergens een date vandaan probeert te toveren, integendeel. Het was een erg mooie dame :)

Toch maar eens de stap op Tinder wagen :P
Oh wat was dit dan, geen Tinder?
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  woensdag 5 augustus 2020 @ 23:00:32 #193
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_194421046
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 22:58 schreef Prisha het volgende:

[..]

Oh wat was dit dan, geen Tinder?
Badoo, nee, ik wilde eerst even oefenen voor Tinder.
Don't let my username fool you...
pi_194421053
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 22:57 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Maar ja, da's in de tussentijd niet veranderd.
[..]

Ja, precies, het was ook echt geen lelijkerd die op die manier toch nog ergens een date vandaan probeert te toveren, integendeel. Het was een erg mooie dame :)
Als het een erg mooie dame was dan heeft ze waarschijnlijk aandacht van nog 100 knappe(re) mannen en zal ze je misschien per ongeluk een like gegeven hebben.

Hard maar waar.
pi_194421092
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 23:00 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Badoo, nee, ik wilde eerst even oefenen voor Tinder.
Ooohhh vandaar je opmerking over "tokkie" :+ ik snap het
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  woensdag 5 augustus 2020 @ 23:03:55 #196
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_194421111
quote:
10s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 23:02 schreef Prisha het volgende:

[..]

Ooohhh vandaar je opmerking over "tokkie" :+ ik snap het
Ja, is het echt zoveel erger op Badoo dan op Tinder? :o Ik dacht dat dat gewoon representatief was, of was ik dan naïef? :@
Don't let my username fool you...
pi_194421168
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 23:03 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Ja, is het echt zoveel erger op Badoo dan op Tinder? :o Ik dacht dat dat gewoon representatief was, of was ik dan naïef? :@
Ik heb op géén van beiden gezeten en ben het ook niet van plan dus ik weet het niet uit ervaring. Wel veel over gehoord en gelezen en dagje met vriendin op haar app meegekeken en wat ik vooral dus meegekregen heb is dat Badoo behoorlijke "tokkies" kent. Ik krijg er wel een bepaald beeld bij :@

Denk dat anderen hier die wel die apps hebben gebruikt je daar meer over kunnen vertellen.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_194422971
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 23:00 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Als het een erg mooie dame was dan heeft ze waarschijnlijk aandacht van nog 100 knappe(re) mannen en zal ze je misschien per ongeluk een like gegeven hebben.

Hard maar waar.
Of metalfreak is toevallig helemaal haar smaak...
pi_194423357
quote:
14s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 18:31 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Niet heel ingewikkeld; je kunt zelfs gebakken vlees in een salade gooien tegenwoordig; zakje speciale vleessla halen en klaar is Thijs *O* Kan met alles wat je kunt verzinnen; spekkies, kip, steak, verzin het en het bestaat; jij bent de chef ^O^
Niets bijzonders. Caesar salad is met gegrilde kip
Het is wat.......
pi_194423381
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 23:06 schreef Prisha het volgende:

[..]

Ik heb op géén van beiden gezeten en ben het ook niet van plan dus ik weet het niet uit ervaring. Wel veel over gehoord en gelezen en dagje met vriendin op haar app meegekeken en wat ik vooral dus meegekregen heb is dat Badoo behoorlijke "tokkies" kent. Ik krijg er wel een bepaald beeld bij :@

Denk dat anderen hier die wel die apps hebben gebruikt je daar meer over kunnen vertellen.
Badoo heeft wel een hoog tokkie-gehalte idd. Hier in de omgeving ook veel Pools/Russische/Romeense dames (arbeidmigranten)
Het is wat.......
pi_194423387
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 08:05 schreef gooddaddy het volgende:

[..]

Niets bijzonders. Caesar salad is met gegrilde kip
Doe dat wel vaker...
Maaltijdsalade heeft dan meteen wat meer body zonder dat je het vol hoeft te stoppen met kaas of noten.
Vis ook trouwens.
pi_194423394
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 08:08 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Doe dat wel vaker...
Maaltijdsalade heeft dan meteen wat meer body zonder dat je het vol hoeft te stoppen met kaas of noten.
Vis ook trouwens.
Beetje pasta er doorheen :P
Maar nu gaan we erg off-topic
Het is wat.......
pi_194423428
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 08:08 schreef gooddaddy het volgende:

[..]

Beetje pasta er doorheen :P
Maar nu gaan we erg off-topic
Misschien toch maar naar cul komen @gooddaddy
  donderdag 6 augustus 2020 @ 08:18:34 #204
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194423466
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 23:06 schreef Prisha het volgende:

[..]

Ik heb op géén van beiden gezeten en ben het ook niet van plan dus ik weet het niet uit ervaring. Wel veel over gehoord en gelezen en dagje met vriendin op haar app meegekeken en wat ik vooral dus meegekregen heb is dat Badoo behoorlijke "tokkies" kent. Ik krijg er wel een bepaald beeld bij :@

Denk dat anderen hier die wel die apps hebben gebruikt je daar meer over kunnen vertellen.
Persoonlijk heb ik liever een 'tokkie' die er smoel open trekt als zo'n nagemaakte Tinder trekpop met fake brows die d'r foto's heeft opgepoetst met 12 instafilters en zichzelf zo geweldig vindt dat ze denkt dat de kerels met privé jachten in de rij voor d'r staan en iedereen zonder Rolex-op-stuur-van-Porsche foto domweg negeert.

Maar... Dat zal van kerel tot kerel verschillen denk ik O-)

Sowieso; mensen die anderen menen te kunnen classificeren als 'tokkie'; hoe geweldig verheven voel je je dan? :N
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  donderdag 6 augustus 2020 @ 08:19:18 #205
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194423473
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 08:05 schreef gooddaddy het volgende:

[..]

Niets bijzonders. Caesar salad is met gegrilde kip
Yeah, en lekker :Y)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194423480
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 08:12 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Misschien toch maar naar cul komen @:gooddaddy
^O^
Het is wat.......
pi_194423493
quote:
7s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 08:18 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Persoonlijk heb ik liever een 'tokkie' die er smoel open trekt als zo'n nagemaakte Tinder trekpop met fake brows die d'r foto's heeft opgepoetst met 12 instafilters en zichzelf zo geweldig vindt dat ze denkt dat de kerels met privé jachten in de rij voor d'r staan en iedereen zonder Rolex-op-stuur-van-Porsche foto domweg negeert.

Maar... Dat zal van kerel tot kerel verschillen denk ik O-)

Sowieso; mensen die anderen menen te kunnen classificeren als 'tokkie'; hoe geweldig verheven voel je je dan? :N
Net zo verheven als iemand die een persoon kwalificeert als Tinder trekpop? ;)
Het is wat.......
  donderdag 6 augustus 2020 @ 08:24:16 #208
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194423535
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 08:20 schreef gooddaddy het volgende:

[..]

Net zo verheven als iemand die een persoon kwalificeert als Tinder trekpop? ;)
Je gaat nog wel ondervinden wat ik bedoel, succes ermee :D ^O^
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194423558
quote:
7s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 08:24 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Je gaat de verschillen nog wel ondervinden, succes ermee :D ^O^
Nee hoor, want zo'n tinder trekpop hoef ik ook niet.
Toevallig wel komende vrijdag een date met iemand die ik op Badoo heb leren kennen. Maar dan wel iemand naar mijn smaak :D
Het is wat.......
  donderdag 6 augustus 2020 @ 08:31:45 #210
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194423611
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 08:25 schreef gooddaddy het volgende:

[..]

Nee hoor, want zo'n tinder trekpop hoef ik ook niet.
Toevallig wel komende vrijdag een date met iemand die ik op Badoo heb leren kennen. Maar dan wel iemand naar mijn smaak :D
Oh, er zitten ook normale mensen op Badoo? :P ;)

Op Tinder ook hoor; snap je nou waar ik heen wilde? :D :7
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194423636
quote:
10s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 08:31 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Oh, er zitten ook normale mensen op Badoo? :P ;)

Op Tinder ook hoor; snap je nou waar ik heen wilde? :D :7
Tuurlijk doe ik dat :Y
Het is wat.......
  donderdag 6 augustus 2020 @ 09:04:03 #212
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_194423922
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 22:38 schreef Metalfreak het volgende:
Tot nu toe heeft elke match de match verwijderd nadat ik een berichtje heb gestuurd :')
Die hebben dan vast dezelfde techniek als vele mannelijke users hier. Gewoon alles eerst liken en daarna pas de selectie doen.
pi_194423955
Zijn er hier meer mensen die Hinge gebruiken? Ik heb daar altijd veel geluk.
pi_194424040
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 09:08 schreef julius123 het volgende:
Zijn er hier meer mensen die Hinge gebruiken? Ik heb daar altijd veel geluk.
Dat werkte voor mij dus totaal niet.Veel expats erop ook.
pi_194424068
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 09:16 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Dat werkte voor mij dus totaal niet.Veel expats erop ook.
Klinkt dus meer als een snelle hookup of mensen op jacht naar een verblijfsvergunning :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  donderdag 6 augustus 2020 @ 11:43:06 #216
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_194426010
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 08:07 schreef gooddaddy het volgende:

[..]

Badoo heeft wel een hoog tokkie-gehalte idd. Hier in de omgeving ook veel Pools/Russische/Romeense dames (arbeidmigranten)
Ja, die kom ik ook veel tegen. Vooral Polen, meestal herken je ze al aan het gezicht, zie je vervolgens de naam erbij en bingo.

quote:
7s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 08:18 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Persoonlijk heb ik liever een 'tokkie' die er smoel open trekt als zo'n nagemaakte Tinder trekpop met fake brows die d'r foto's heeft opgepoetst met 12 instafilters en zichzelf zo geweldig vindt dat ze denkt dat de kerels met privé jachten in de rij voor d'r staan en iedereen zonder Rolex-op-stuur-van-Porsche foto domweg negeert.

Maar... Dat zal van kerel tot kerel verschillen denk ik O-)
Gelukkig zit daar nog een hele wereld van verschil tussen... Die fake dames die denken dat ze mooier worden met een duckface of opgespoten lippen (nog nooit iemand daarvan zien opknappen eigenlijk) zijn ook niets voor mij, maar met iemand waarmee ik geen fatsoenlijk inhoudelijk gesprek kan voeren kan ik ook niets.

quote:
Sowieso; mensen die anderen menen te kunnen classificeren als 'tokkie'; hoe geweldig verheven voel je je dan? :N
Tja, wat moet ik dan zeggen: sociaal onaangepasten? Ik zit hier een paar honderd meter van zo'n achterstandsbuurt af, ik herken ze wel. Het is ook echt alsof je door zo'n warp zone van Mario gaat als je van mijn wijk naar die wijk gaat. Heel vreemd eigenlijk. Van een nette opgeruimde wijk naar een wijk waar overal afval ligt, afgedankte dingen maar gewoon op straat geflikkerd worden, tuinen niet worden onderhouden en iedereen ook maar gewoon midden op straat/stoep parkeert zolang ze zelf maar uit kunnen stappen.
Don't let my username fool you...
pi_194426993
quote:
7s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 08:18 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Persoonlijk heb ik liever een 'tokkie' die er smoel open trekt als zo'n nagemaakte Tinder trekpop met fake brows die d'r foto's heeft opgepoetst met 12 instafilters en zichzelf zo geweldig vindt dat ze denkt dat de kerels met privé jachten in de rij voor d'r staan en iedereen zonder Rolex-op-stuur-van-Porsche foto domweg negeert.

Maar... Dat zal van kerel tot kerel verschillen denk ik O-)

Sowieso; mensen die anderen menen te kunnen classificeren als 'tokkie'; hoe geweldig verheven voel je je dan? :N
Vaak zijn de "tokkie" meiden heel aardig. Dat ze er misschien niet uitzien zoals sommigen het graag zien doet daar niet aan af. :)
  donderdag 6 augustus 2020 @ 12:43:53 #218
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_194427011
Ik heb even een profiel aangemaakt bij badoo, maar weer snel verwijderd...
Wat een lelijke mannen allemaal. Van die types waarvan het geen wonder is dat ze vrijgezel zijn.

Tokkies, paupers, is het goede woord.
Afgeleefde koppen.

Nietszeggende profielen en de appjes die je ontvangt zijn net zo.

Ik ben echt dating site moe.

Tinder is ook dood. Niemand neemt nog de moeite om enthousiast te reageren.

Iemand nog leuke tips?

Ik ben zelf natuurlijk verre van perfect, maar het begint toch met een leuk gesprek op de app. Bij iemand die er zin in heeft. :)
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_194427250
quote:
1s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 12:43 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik heb even een profiel aangemaakt bij badoo, maar weer snel verwijderd...
Wat een lelijke mannen allemaal. Van die types waarvan het geen wonder is dat ze vrijgezel zijn.

Tokkies, paupers, is het goede woord.
Afgeleefde koppen.

Nietszeggende profielen en de appjes die je ontvangt zijn net zo.

Ik ben echt dating site moe.

Tinder is ook dood. Niemand neemt nog de moeite om enthousiast te reageren.

Iemand nog leuke tips?

Ik ben zelf natuurlijk verre van perfect, maar het begint toch met een leuk gesprek op de app. Bij iemand die er zin in heeft. :)
Nou sorry hoor :'(
pi_194427279
quote:
2s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 09:04 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Die hebben dan vast dezelfde techniek als vele mannelijke users hier. Gewoon alles eerst liken en daarna pas de selectie doen.
Tja, als je kritisch gaat liken valt er geen selectie meer te doen. In tegenstelling tot wat ik bij meerdere vrouwen gezien heb, waar elke like een match was, en dat ze van ellende maar stopten met liken omdat de lijst wel erg groot werd.
  donderdag 6 augustus 2020 @ 13:02:29 #221
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_194427301
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 13:01 schreef Faxie het volgende:
Tja, als je kritisch gaat liken valt er geen selectie meer te doen
Het 'liken' is toch je selectie?
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 13:01 schreef Faxie het volgende:
In tegenstelling tot wat ik bij meerdere vrouwen gezien heb, waar elke like een match was, en dat ze van ellende maar stopten met liken omdat de lijst wel erg groot werd.
Dat is het gevolg weer van dat mannen alles liken (veel mannen dan)

Dus het werkt zichzelf een beetje tegen :X
  donderdag 6 augustus 2020 @ 13:03:43 #222
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_194427315
quote:
9s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 12:59 schreef Faxie het volgende:

[..]

Nou sorry hoor :'(
Snap het niet?
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_194427325
quote:
2s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 13:02 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Het 'liken' is toch je selectie?
[..]

Dat is het gevolg weer van dat mannen alles liken (veel mannen dan)

Dus het werkt zichzelf een beetje tegen :X
Nee het liken is de werving, zoals je net zelf al aangaf.

Nee, dat mannen alles liken is het gevolg van het krititsche gedrag van vrouwen.
pi_194427329
quote:
1s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 13:03 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Snap het niet?
Oef gelukkig maar O+
pi_194427357
:')
pi_194427703
quote:
1s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 12:43 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik heb even een profiel aangemaakt bij badoo, maar weer snel verwijderd...
Wat een lelijke mannen allemaal. Van die types waarvan het geen wonder is dat ze vrijgezel zijn.

Tokkies, paupers, is het goede woord.
Afgeleefde koppen.

Nietszeggende profielen en de appjes die je ontvangt zijn net zo.

Ik ben echt dating site moe.

Tinder is ook dood. Niemand neemt nog de moeite om enthousiast te reageren.

Iemand nog leuke tips?

Ik ben zelf natuurlijk verre van perfect, maar het begint toch met een leuk gesprek op de app. Bij iemand die er zin in heeft. :)
Badoo is nou ook niet perse de beste datingsite.

Tinder is gemiddeld per 10 matches dat er 1 ook gewoon leuk reageert en een gesprek kan houden. Het is wat het is, niet iedereen is een ster daarin. Ik ben dan vrij rigoreus en verwijder de match als het een gaar gesprek is. Ik ga niet aan een dood paard trekken.

Het kan helpen om andere foto's erop te zetten. Misschien scheelt het daar aan, uiteindelijk trek je daar je matches mee aan. Heb je goede foto's?
pi_194427883
quote:
1s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 12:43 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik heb even een profiel aangemaakt bij badoo, maar weer snel verwijderd...
Wat een lelijke mannen allemaal. Van die types waarvan het geen wonder is dat ze vrijgezel zijn.

Tokkies, paupers, is het goede woord.
Afgeleefde koppen.

Nietszeggende profielen en de appjes die je ontvangt zijn net zo.

Ik ben echt dating site moe.

Tinder is ook dood. Niemand neemt nog de moeite om enthousiast te reageren.

Iemand nog leuke tips?

Ik ben zelf natuurlijk verre van perfect, maar het begint toch met een leuk gesprek op de app. Bij iemand die er zin in heeft. :)
Je begrijp dat die mannen als ze zelf mochten kiezen, liever knap waren geweest? :?
Wat bedoel je met lelijk, afgeleefde koppen? Was jij in het opoe blok met mannen van 60+ terecht gekomen of zo? :?

Ik kan mij niet voorstellen dat Badoo zo erg is, in het buitenland zitten er best veel (mooie) mensen op.
Hoe is jouw profiel? Wanneer daar weinig in staat en je ook weinig foto's hebt, is er maar weinig om een gesprek op te beginnen.
pi_194427936
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 13:50 schreef Gruj0 het volgende:
Je begrijp dat die mannen als ze zelf mochten kiezen, liever knap waren geweest?
Wat bedoel je met lelijk, afgeleefde koppen? Was jij in het opoe blok met mannen van 60+ terecht gekomen of zo?
Dat is toch vrij duidelijk. Dat iemand er niet meer fris uitziet. Dus rimpels onverzorgd etc etc. rokerskop hebben
  donderdag 6 augustus 2020 @ 14:02:49 #229
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_194428067
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 13:35 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Badoo is nou ook niet perse de beste datingsite.

Tinder is gemiddeld per 10 matches dat er 1 ook gewoon leuk reageert en een gesprek kan houden. Het is wat het is, niet iedereen is een ster daarin. Ik ben dan vrij rigoreus en verwijder de match als het een gaar gesprek is. Ik ga niet aan een dood paard trekken.

Het kan helpen om andere foto's erop te zetten. Misschien scheelt het daar aan, uiteindelijk trek je daar je matches mee aan. Heb je goede foto's?
Met m’n foto’s is niks mis.

Misschien moet ik verder wat meer aan m’n profiel werken dan, er staat verder weinig in.
Wie dit leest is een lezer van dit
  donderdag 6 augustus 2020 @ 14:03:56 #230
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_194428083
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 13:50 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Je begrijp dat die mannen als ze zelf mochten kiezen, liever knap waren geweest? :?
Wat bedoel je met lelijk, afgeleefde koppen? Was jij in het opoe blok met mannen van 60+ terecht gekomen of zo? :?

Ik kan mij niet voorstellen dat Badoo zo erg is, in het buitenland zitten er best veel (mooie) mensen op.
Hoe is jouw profiel? Wanneer daar weinig in staat en je ook weinig foto's hebt, is er maar weinig om een gesprek op te beginnen.
Zoals gezegd, foto’s was niks mis. Maar kreeg binnen paar minuten al berichtjes van Ehm, typische mannen zeg maar. :)

Ik ben verder niet op zoek naar een man in het buitenland.
Wie dit leest is een lezer van dit
  donderdag 6 augustus 2020 @ 14:04:30 #231
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_194428091
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 13:54 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Dat is toch vrij duidelijk. Dat iemand er niet meer fris uitziet. Dus rimpels onverzorgd etc etc. rokerskop hebben
Juist. En dan pas 40 zijn.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_194428097
quote:
1s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 14:03 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Zoals gezegd, foto’s was niks mis. Maar kreeg binnen paar minuten al berichtjes van Ehm, typische mannen zeg maar. :)

Ik ben verder niet op zoek naar een man in het buitenland.
Dan ligt het dus niet zozeer aan het uiterlijk van de man maar de inhoud van zijn berichten. :P
  donderdag 6 augustus 2020 @ 14:07:47 #233
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_194428132
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 14:04 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Dan ligt het dus niet zozeer aan het uiterlijk van de man maar de inhoud van zijn berichten. :P
Combinatie.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_194428147
quote:
1s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 14:07 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Combinatie.
Ik kijk niet naar mannen profielen, sterker nog, dat kan niet eens. Maar ik vraag me wel af wat vrouwen nou zo lelijk beschrijven. Kan toch niet zijn dat er massa's mannen zijn die zo onverzorgd zijn als maar kan en allemaal ook nog eens op één app te vinden zijn? :?
pi_194428203
quote:
1s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 14:02 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Misschien moet ik verder wat meer aan m’n profiel werken dan, er staat verder weinig in.
Dit sowieso. Niks in je profiel hebben staan en dan leuke berichtjes verwachten is tegenstrijdig.

En wellicht toch eens je foto's laten zien aan wat vrienden voor review. Wat je zelf leuk vind tov wat anderen leuk vind kan verschillen. Het kan ook het soort publiek bepalen. No offence, maar het soort foto in je fobo zou ik in principe wel onder lichtelijk tokkie zien. Liever normale foto's buiten in een sociale setting.
  donderdag 6 augustus 2020 @ 14:15:01 #236
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_194428209
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 14:08 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Ik kijk niet naar mannen profielen, sterker nog, dat kan niet eens. Maar ik vraag me wel af wat vrouwen nou zo lelijk beschrijven. Kan toch niet zijn dat er massa's mannen zijn die zo onverzorgd zijn als maar kan en allemaal ook nog eens op één app te vinden zijn? :?
Geen idee, het viel me gewoon op.
Wie dit leest is een lezer van dit
  donderdag 6 augustus 2020 @ 14:16:41 #237
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_194428224
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 14:14 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Dit sowieso. Niks in je profiel hebben staan en dan leuke berichtjes verwachten is tegenstrijdig.

En wellicht toch eens je foto's laten zien aan wat vrienden voor review. Wat je zelf leuk vind tov wat anderen leuk vind kan verschillen. Het kan ook het soort publiek bepalen.
Nee hoor, ik ben echt verre van lelijk en best fotogeniek. Slank, blond. Dat is het probleem echt niet.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_194428229
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 14:08 schreef Gruj0 het volgende:

Ik kijk niet naar mannen profielen, sterker nog, dat kan niet eens. Maar ik vraag me wel af wat vrouwen nou zo lelijk beschrijven. Kan toch niet zijn dat er massa's mannen zijn die zo onverzorgd zijn als maar kan en allemaal ook nog eens op één app te vinden zijn?
Ga eens naar de sauna. De gemiddelde Nederlander is best vadsig en typisch hoor. :)
pi_194428237
quote:
1s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 14:16 schreef MissButterflyy het volgende:
Nee hoor, ik ben echt verre van lelijk en best fotogeniek.
Wij van wc eend. :P

Maar goed dan zou ik een break voorstellen tot je er weer de kracht voor hebt.
  donderdag 6 augustus 2020 @ 14:22:28 #240
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_194428294
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 14:08 schreef Gruj0 het volgende:
Ik kijk niet naar mannen profielen, sterker nog, dat kan niet eens. Maar ik vraag me wel af wat vrouwen nou zo lelijk beschrijven. Kan toch niet zijn dat er massa's mannen zijn die zo onverzorgd zijn als maar kan en allemaal ook nog eens op één app te vinden zijn? :?
Ik werk bij een transportbedrijf en we hebben foto's van alle chauffeurs die hier rondrijden. Kan je vertellen dat zo'n 80% er echt gewoon lelijk / raar / niet interessant uit ziet.
En soms schrik je je echt rot.

Tijdje ook op RelatiePlanet gezeten en ook daar zag je veel dergelijek profielfoto's voorbij komen.
Misschien ook een kwestie van weinig moeite doen voor een goede foto (kwaliteit / licht / houding / etc). Maar ik stond er soms wel versteld van.

En ja.. wie weet vonden sommige mensen dat ook van mijn kop op de foto :+
pi_194428312
quote:
2s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 14:22 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik werk bij een transportbedrijf en we hebben foto's van alle chauffeurs die hier rondrijden. Kan je vertellen dat zo'n 80% er echt gewoon lelijk / raar / niet interessant uit ziet.
En soms schrik je je echt rot.

Tijdje ook op RelatiePlanet gezeten en ook daar zag je veel dergelijek profielfoto's voorbij komen.
Misschien ook een kwestie van weinig moeite doen voor een goede foto (kwaliteit / licht / houding / etc). Maar ik stond er soms wel versteld van.

En ja.. wie weet vonden sommige mensen dat ook van mijn kop op de foto :+
Dat is wellicht omgeving. Ik werk in een consulting omgeving. Daar zien de koppen er bij de mannen beter uit.
  donderdag 6 augustus 2020 @ 14:26:25 #242
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_194428339
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 14:24 schreef Duiveltja het volgende:

Dat is wellicht omgeving. Ik werk in een consulting omgeving. Daar zien de koppen er bij de mannen beter uit.
Idd ja, ook tijdje rondgelopen. Toch een ander slag volk.

Geen idee wat voor volk er bij badoo is, maar blijkbaar niet zozeer het consultancy volk :+
  donderdag 6 augustus 2020 @ 14:32:26 #243
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_194428413
quote:
2s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 14:26 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Idd ja, ook tijdje rondgelopen. Toch een ander slag volk.

Geen idee wat voor volk er bij badoo is, maar blijkbaar niet zozeer het consultancy volk :+
Ik denk inderdaad voor wat lager opgeleide mensen.
Het profiel is ook heel makkelijk in te vullen, met allemaal voorbeelden die je kunt aanklikken.

Die ook weinig inspirerend zijn. Wie houdt er nu niet van #lachen #muziek #avontuur.
Om maar wat voorbeelden te noemen. :')
Wie dit leest is een lezer van dit
  donderdag 6 augustus 2020 @ 14:39:54 #244
401928 anti-loper
brengt oldschool back
pi_194428515
hallon
hoeveel tinderdates per maand hebben jullie?
Op woensdag 6 februari 2019 00:47 schreef SideEffect het volgende
Als dima voor 31 december 2019 een relatie krijgt met treinmeisje, krijg jij van mij 10¤
pi_194428825
quote:
1s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 14:32 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Ik denk inderdaad voor wat lager opgeleide mensen.
Het profiel is ook heel makkelijk in te vullen, met allemaal voorbeelden die je kunt aanklikken.

Die ook weinig inspirerend zijn. Wie houdt er nu niet van #lachen #muziek #avontuur.
Om maar wat voorbeelden te noemen. :')
In mijn beleving is Badoo ook niet best. Misschien heb je meer succes op andere apps.
pi_194428902
Maar zeg, iemand die er een beetje goed uitziet heeft toch helemaal geen apps nodig? :?
Waarom dan toch via apps pushen?
pi_194428967
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 14:08 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Ik kijk niet naar mannen profielen, sterker nog, dat kan niet eens. Maar ik vraag me wel af wat vrouwen nou zo lelijk beschrijven. Kan toch niet zijn dat er massa's mannen zijn die zo onverzorgd zijn als maar kan en allemaal ook nog eens op één app te vinden zijn? :?
Nou.. happy pancake zitten er ook veel.

En als ze dan nog de moeite deden een beetje leuke foto’s te maken van zichzelf is het nog 1 ding he... maar dat doen ze dus ook niet.

Je wil niet weten hoeveel foto’s daar op staan met op de achtergrond wcrollen en glorix.
Kan ik natuurlijk opvatten als dat hij in ieder geval een schoon toilet en een schone kont heeft...
maar dan zo’n wit hemd aan en een blik alsof ie zit te poepen...

En het dan ook nog eens raar vinden dat vrouwen dat niet onwijs sexy vinden.

Ook als je niet heel knap bent kun je leuke foto’s van jezelf (laten) maken.
Het is gewoon de gehele indruk bij elkaar...
verlopen kop, geen moeite steken in een leuke foto (of meer)... en dan met een beetje mazzel ook nog eens de grammatica van een stoeptegel met baksteendysforie.

Niet iedereen is leuk en knap..
maar de moeite doen kunnen we allemaal wel.
  donderdag 6 augustus 2020 @ 15:16:39 #248
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194429071
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 12:42 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Vaak zijn de "tokkie" meiden heel aardig. Dat ze er misschien niet uitzien zoals sommigen het graag zien doet daar niet aan af. :)
Ja, die zien anderen nog als mensen...

Je hebt van die types die in de wijk ertegenover wonen, omdat ze net en paar knaken meer hebben, en die vinden zichzelf vaak veel te goed en te mooi om met anderen te praten. Sociale ladder he.. hoe hoger, hoe minder sociaal ^O^
Als je gaat klussen bij de familie Tokkie in Tokkiestan, krijg je koffie, broodjes, zit je de helft van je tijd te verkletsen omdat het zo gezellig is en het van die aardige mensen zijn. Als je in de wijk ernaast gaat klussen, krijg je gezeik over dat het te lang duurt, het herrie en rommel maakt, de radio te hard staat (en niet op Radio 2 of 4) meestal geen koffie, of smerige senseo (want da's hip, en hipsters weten niet hoe dat werkt met zakjes en 5 schepjes enzo, teveel gedoe, en dat is meer voor tokkies) en als je moet pissen, hebben ze een Dixie in de voortuin laten plaatsen, want dat werkvolk moet je toch niet binnen over de vloer hebben }:| o|O
En bij het afrekenen krijg je bij de ene commentaar, en bij de ander fooi, en een halve zelfgebakken appeltaart mee naar huis :9 .

Doe mij die tokkies maar, daar valt wat mee te beleven; gezellig volk, met een hart wat meer kan en -doet als bloed naar HBO-getrainde hersentjes pompen. _O_ *O*

Badoo was het hmm? Effe een accountje fiksen O-)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194429115
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 15:07 schreef Gruj0 het volgende:
Maar zeg, iemand die er een beetje goed uitziet heeft toch helemaal geen apps nodig? :?
Waarom dan toch via apps pushen?
Omdat we hier in het datingapp topic zitten :P
Tuurlijk is het leuker om in het echt iemand tegen te komen maarja dan moet ik eerst van mn zolderkamer afkomen :P
  donderdag 6 augustus 2020 @ 15:20:11 #250
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194429122
quote:
1s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 14:32 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Ik denk inderdaad voor wat lager opgeleide mensen.
Het profiel is ook heel makkelijk in te vullen, met allemaal voorbeelden die je kunt aanklikken.

Die ook weinig inspirerend zijn. Wie houdt er nu niet van #lachen #muziek #avontuur.
Om maar wat voorbeelden te noemen. :')
Badoo is gratis neem ik aan? Want daar zit hem denk ik meer de crux; drempel is gewoon lager dan.

Op Tinder en Lexa zit het ook vol met freeloaders.. willen vanalles, maar zijn te beroerd om 2 tientjes per mand te betalen.

"ik kan geen likes zien, dus stuur maar een berichtje"

:W
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  donderdag 6 augustus 2020 @ 15:21:57 #251
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194429145
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 15:10 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Nou.. happy pancake zitten er ook veel.

En als ze dan nog de moeite deden een beetje leuke foto’s te maken van zichzelf is het nog 1 ding he... maar dat doen ze dus ook niet.

Je wil niet weten hoeveel foto’s daar op staan met op de achtergrond wcrollen en glorix.
Kan ik natuurlijk opvatten als dat hij in ieder geval een schoon toilet en een schone kont heeft...
maar dan zo’n wit hemd aan en een blik alsof ie zit te poepen...

En het dan ook nog eens raar vinden dat vrouwen dat niet onwijs sexy vinden.

Ook als je niet heel knap bent kun je leuke foto’s van jezelf (laten) maken.
Het is gewoon de gehele indruk bij elkaar...
verlopen kop, geen moeite steken in een leuke foto (of meer)... en dan met een beetje mazzel ook nog eens de grammatica van een stoeptegel met baksteendysforie.

Niet iedereen is leuk en knap..
maar de moeite doen kunnen we allemaal wel.
Of 6 foto's met 6 keer een harses die op standje onweer staat.. dat gaat niet veel likes opleveren :N durf te lachen :P
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194429154
quote:
7s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 15:20 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Badoo is gratis neem ik aan? Want daar zit hem denk ik meer de crux; drempel is gewoon lager dan.

Op Tinder en Lexa zit het ook vol met freeloaders.. willen vanalles, maar zijn te beroerd om 2 tientjes per mand te betalen.

"ik kan geen likes zien, dus stuur maar een berichtje"

:W
Ik maak me meer zorgen om recensies waarin wordt gezegd dat ondanks dat ze zich hebben afgemeld er wel geld wordt afgeschreven bijvoorbeeld. Daar kan men ook huiverig voor zijn en er daarom niet aan beginnen.
pi_194429259
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 15:10 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Nou.. happy pancake zitten er ook veel.

En als ze dan nog de moeite deden een beetje leuke foto’s te maken van zichzelf is het nog 1 ding he... maar dat doen ze dus ook niet.

Je wil niet weten hoeveel foto’s daar op staan met op de achtergrond wcrollen en glorix.
Kan ik natuurlijk opvatten als dat hij in ieder geval een schoon toilet en een schone kont heeft...
maar dan zo’n wit hemd aan en een blik alsof ie zit te poepen...

En het dan ook nog eens raar vinden dat vrouwen dat niet onwijs sexy vinden.

Ook als je niet heel knap bent kun je leuke foto’s van jezelf (laten) maken.
Het is gewoon de gehele indruk bij elkaar...
verlopen kop, geen moeite steken in een leuke foto (of meer)... en dan met een beetje mazzel ook nog eens de grammatica van een stoeptegel met baksteendysforie.

Niet iedereen is leuk en knap..
maar de moeite doen kunnen we allemaal wel.
Deze vrouw weet altijd alles goed te beschrijven. :Y :P

quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 15:19 schreef Womanly het volgende:

[..]

Omdat we hier in het datingapp topic zitten :P
Tuurlijk is het leuker om in het echt iemand tegen te komen maarja dan moet ik eerst van mn zolderkamer afkomen :P
_O- _O-

Ik dacht dat jij intussen een leven had gevonden. :P
  donderdag 6 augustus 2020 @ 15:44:53 #254
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194429417
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 15:23 schreef Womanly het volgende:

[..]

Ik maak me meer zorgen om recensies waarin wordt gezegd dat ondanks dat ze zich hebben afgemeld er wel geld wordt afgeschreven bijvoorbeeld. Daar kan men ook huiverig voor zijn en er daarom niet aan beginnen.
Kan idd lastig zijn om een abo op te zeggen, maar het kan heus altijd hoor.. die algemene voorwaarden zijn soms best handig om even door te lezen ipv plompverloren op OK klikken.. Vergeet ook niet dat de mensen die geneuzel hebben (meestal omdat ze niet kunnen lezen) graag online klagen of natrappen in een lekkere negatieve review, en dat die 10.000 anderen die nergens problemen mee hadden dat meestal dan dus ook niet doen.

"Een Renault is een kut auto, ik heb er nu al drie gehad, en elke keer gaat de motor stuk }:|"

"Oh, en hoeveel olie zat er nog in het blok?"

"Weet ik veel; hoe kun je dat zien? "

Dat. :P
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194429439
quote:
14s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 15:33 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Deze vrouw weet altijd alles goed te beschrijven. :Y :P
[..]

_O- _O-

Ik dacht dat jij intussen een leven had gevonden. :P
Op de meeste zolderkamers zit een hoop verborgen leven hoor.
Zeker als diegene er verder nooit vanaf komt :)
  donderdag 6 augustus 2020 @ 15:54:57 #256
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194429535
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 15:46 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Op de meeste zolderkamers zit een hoop verborgen leven hoor.
Zeker als diegene er verder nooit vanaf komt :)
Daarom is het nu natuurlijk rustig op de apps; niet te harden met dit weer :|W :%
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194429619
quote:
7s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 08:18 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Persoonlijk heb ik liever een 'tokkie' die er smoel open trekt als zo'n nagemaakte Tinder trekpop met fake brows die d'r foto's heeft opgepoetst met

...

Sowieso; mensen die anderen menen te kunnen classificeren als 'tokkie'; hoe geweldig verheven voel je je dan? :N
Hoewel ik een hekel heb aan hokjesdenken betrap ik mezelf er ook wel eens op inderdaad.
Voel me overigens niet verheven.

Gelukkig is er voor elk wat wils qua site/app :)
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  donderdag 6 augustus 2020 @ 16:03:04 #258
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_194429623
quote:
10s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 15:54 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Daarom is het nu natuurlijk rustig op de apps; niet te harden met dit weer :|W :%
Allemaal bezweken onder de hitte.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_194429718
Nou ik ga me ook maar eens klaar maken om zo de echte wereld te betreden.
In toonbaar geheel dus.

Dat thuiswerken is niet bevorderlijk voor je kledingstijl _O-
pi_194429839
quote:
7s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 08:18 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Persoonlijk heb ik liever een 'tokkie' die er smoel open trekt als zo'n nagemaakte Tinder trekpop met fake brows die d'r foto's heeft opgepoetst met 12 instafilters en zichzelf zo geweldig vindt dat ze denkt dat de kerels met privé jachten in de rij voor d'r staan en iedereen zonder Rolex-op-stuur-van-Porsche foto domweg negeert.

Maar... Dat zal van kerel tot kerel verschillen denk ik O-)

Sowieso; mensen die anderen menen te kunnen classificeren als 'tokkie'; hoe geweldig verheven voel je je dan? :N
Daarom gebruik ik bijna nooit het woord tokkie omdat je om dat woord goed te mogen gebruiken, de persoon min of meer irl moet kennen. :P
pi_194429924
quote:
10s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 15:16 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ja, die zien anderen nog als mensen...

Je hebt van die types die in de wijk ertegenover wonen, omdat ze net en paar knaken meer hebben, en die vinden zichzelf vaak veel te goed en te mooi om met anderen te praten. Sociale ladder he.. hoe hoger, hoe minder sociaal ^O^
Als je gaat klussen bij de familie Tokkie in Tokkiestan, krijg je koffie, broodjes, zit je de helft van je tijd te verkletsen omdat het zo gezellig is en het van die aardige mensen zijn. Als je in de wijk ernaast gaat klussen, krijg je gezeik over dat het te lang duurt, het herrie en rommel maakt, de radio te hard staat (en niet op Radio 2 of 4) meestal geen koffie, of smerige senseo (want da's hip, en hipsters weten niet hoe dat werkt met zakjes en 5 schepjes enzo, teveel gedoe, en dat is meer voor tokkies) en als je moet pissen, hebben ze een Dixie in de voortuin laten plaatsen, want dat werkvolk moet je toch niet binnen over de vloer hebben }:| o|O
En bij het afrekenen krijg je bij de ene commentaar, en bij de ander fooi, en een halve zelfgebakken appeltaart mee naar huis :9 .

Doe mij die tokkies maar, daar valt wat mee te beleven; gezellig volk, met een hart wat meer kan en -doet als bloed naar HBO-getrainde hersentjes pompen. _O_ *O*

Badoo was het hmm? Effe een accountje fiksen O-)
Ik gaf de werkers die mijn achtertuin gedaan hebben ook koffie, worstenbroodjes, kibbeling en mogelijkheid tot wc (al maakten ze daar geen gebruik van). Ben ik nu ook tokkie? ;(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  donderdag 6 augustus 2020 @ 16:43:53 #262
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_194430121
quote:
10s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 15:16 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ja, die zien anderen nog als mensen...

Je hebt van die types die in de wijk ertegenover wonen, omdat ze net en paar knaken meer hebben, en die vinden zichzelf vaak veel te goed en te mooi om met anderen te praten. Sociale ladder he.. hoe hoger, hoe minder sociaal ^O^
Als je gaat klussen bij de familie Tokkie in Tokkiestan, krijg je koffie, broodjes, zit je de helft van je tijd te verkletsen omdat het zo gezellig is en het van die aardige mensen zijn. Als je in de wijk ernaast gaat klussen, krijg je gezeik over dat het te lang duurt, het herrie en rommel maakt, de radio te hard staat (en niet op Radio 2 of 4) meestal geen koffie, of smerige senseo (want da's hip, en hipsters weten niet hoe dat werkt met zakjes en 5 schepjes enzo, teveel gedoe, en dat is meer voor tokkies) en als je moet pissen, hebben ze een Dixie in de voortuin laten plaatsen, want dat werkvolk moet je toch niet binnen over de vloer hebben }:| o|O
En bij het afrekenen krijg je bij de ene commentaar, en bij de ander fooi, en een halve zelfgebakken appeltaart mee naar huis :9 .

Doe mij die tokkies maar, daar valt wat mee te beleven; gezellig volk, met een hart wat meer kan en -doet als bloed naar HBO-getrainde hersentjes pompen. _O_ *O*

Badoo was het hmm? Effe een accountje fiksen O-)
Ik ervaar het toch anders.

Heb jarenlang in de thuiszorg gewerkt, en kwam bij mensen die in villa’s woonden tot mensen op een kamertje waar enkel een vies matras op de grond lag...
En je hebt aardige en onaardige mensen onder de rijken, net als dat je in de volksbuurten aardige en onaardige mensen hebt.
Wat mij betreft geen pijl op te trekken.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_194430666
Mja ik bied het altijd aan.
Geleerd van mijn papa... die ook timmerman was en met de mooiste verhalen thuis kwam.

Ik zal nooit vergeten.. minstens een keer een flinke mok koffie aan te bieden.

Niet met taart en de fanfare wat dat heb ik eigenlijk nooit in huis.
Maar de koffie en evt een koekje/stukje choco.. kan altijd.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 6 augustus 2020 @ 17:20:27 #264
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194430679
quote:
1s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 16:02 schreef Prisha het volgende:

[..]

Hoewel ik een hekel heb aan hokjesdenken betrap ik mezelf er ook wel eens op inderdaad.
Voel me overigens niet verheven.

Gelukkig is er voor elk wat wils qua site/app :)
Iedereen doet dat wel eens, soms is het bijna onvermijdelijk, maar ik heb gewoon de schurft aan mensen die overal maar denigrerend 'Tokkie' tegen roepen. Alsof ze zelf deel uit maken van één of andere elite ofzo... daar krijg ik een beetje vlekken van in mijn nek. O-)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194430690
quote:
12s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 17:20 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Iedereen doet dat wel eens, soms is het bijna onvermijdelijk, maar ik heb gewoon de schurft aan mensen die overal maar denigrerend 'Tokkie' tegen roepen. Alsof ze zelf deel uit maken van één of andere elite ofzo... daar krijg ik een beetje vlekken van in mijn nek. O-)
Het is ook redelijk veel voorkomend gedrag onder... ja juist: tokkies.
  donderdag 6 augustus 2020 @ 17:21:20 #266
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194430692
quote:
10s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 16:27 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ik gaf de werkers die mijn achtertuin gedaan hebben ook koffie, worstenbroodjes, kibbeling en mogelijkheid tot wc (al maakten ze daar geen gebruik van). Ben ik nu ook tokkie? ;(
Ja man, ik ook.

Ik voel een connectie; daten? O+
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  donderdag 6 augustus 2020 @ 17:25:42 #267
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194430765
quote:
1s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 16:43 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Ik ervaar het toch anders.

Heb jarenlang in de thuiszorg gewerkt, en kwam bij mensen die in villa’s woonden tot mensen op een kamertje waar enkel een vies matras op de grond lag...
En je hebt aardige en onaardige mensen onder de rijken, net als dat je in de volksbuurten aardige en onaardige mensen hebt.
Wat mij betreft geen pijl op te trekken.
Je mag ook niet op mensen schieten met pijlen... of bedoelde je toevallig 'peil'? ;)

Ik heb meer ervaring met klussen (gewoon betaald, wit werk) bij mensen thuis, en ik zuig het niet uit mijn duim. Maar er zit uiteraard net als altijd, heus wel koren onder het kaf, of andersom, zo je wilt, maar in de regel is het echt zo, dat mensen die het minder goed hebben, veel humaner zijn tegen andere mensen dan mensen die hun problemen kunnen 'oplossen' door er geld tegenaan te smijten of het anderszins uit kunnen besteden.

Let's agree to disagree :Y)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194430963
quote:
10s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 17:21 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ja man, ik ook.

Ik voel een connectie; daten? O+
Koffie en worstenbroodjes? O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194430971
quote:
1s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 17:19 schreef Uhmmpie het volgende:
Mja ik bied het altijd aan.
Geleerd van mijn papa... die ook timmerman was en met de mooiste verhalen thuis kwam.

Ik zal nooit vergeten.. minstens een keer een flinke mok koffie aan te bieden.

Niet met taart en de fanfare wat dat heb ik eigenlijk nooit in huis.
Maar de koffie en evt een koekje/stukje choco.. kan altijd.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Idem hier, dan willen ze je nog wel eens helpen met nawerk of wegbrengen afval.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  donderdag 6 augustus 2020 @ 17:39:40 #270
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194430977
quote:
10s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 17:38 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Koffie en worstenbroodjes? O+
Deal!
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194431179
quote:
6s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 17:39 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Deal!

Kom je naar Brabant? Brabantse worstenbroodjes zijn :9
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  donderdag 6 augustus 2020 @ 17:55:26 #272
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_194431202
Dus conclusie, badoo voor de normale vrouwen?
  donderdag 6 augustus 2020 @ 17:59:09 #273
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_194431257
quote:
12s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 17:25 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Je mag ook niet op mensen schieten met pijlen... of bedoelde je toevallig 'peil'? ;)

Ik heb meer ervaring met klussen (gewoon betaald, wit werk) bij mensen thuis, en ik zuig het niet uit mijn duim. Maar er zit uiteraard net als altijd, heus wel koren onder het kaf, of andersom, zo je wilt, maar in de regel is het echt zo, dat mensen die het minder goed hebben, veel humaner zijn tegen andere mensen dan mensen die hun problemen kunnen 'oplossen' door er geld tegenaan te smijten of het anderszins uit kunnen besteden.

Let's agree to disagree :Y)
Ik heb geen idee... Ergens eens gelezen dat mensen met minder geld juist meer doneren aan goede doelen.
Maar verder weet ik het gewoon niet.

Als je rijk bent ga je vaak ook wonen in een wijk tussen de rijkelui, waar iedereen zichzelf wel kan redden met z’n centen.. Geen idee verder.
Wie dit leest is een lezer van dit
  donderdag 6 augustus 2020 @ 18:18:10 #274
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194431530
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 17:53 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Kom je naar Brabant? Brabantse worstenbroodjes zijn :9
Ik wóón in Brabant, schattepoepje O+
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  donderdag 6 augustus 2020 @ 18:20:33 #275
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194431565
quote:
1s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 17:59 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Ik heb geen idee... Ergens eens gelezen dat mensen met minder geld juist meer doneren aan goede doelen.
Maar verder weet ik het gewoon niet.

Als je rijk bent ga je vaak ook wonen in een wijk tussen de rijkelui, waar iedereen zichzelf wel kan redden met z’n centen.. Geen idee verder.
Daarnet wist je het nog wel :P

quote:
1s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 16:43 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Ik ervaar het toch anders.

Heb jarenlang in de thuiszorg gewerkt, en kwam bij mensen die in villa’s woonden tot mensen op een kamertje waar enkel een vies matras op de grond lag...
En je hebt aardige en onaardige mensen onder de rijken, net als dat je in de volksbuurten aardige en onaardige mensen hebt.
Wat mij betreft geen pijl op te trekken.
Zit je in de overgang? O-) :+
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194431896
Soms is het oordeel van mensen over een bepaald publiek wel erg (en onterecht) hard.

Stel dat iemand zou zeggen, "Alleen maar alleenstaande moeders op Badoo, allemaal mensen die nu een chuck zoeken!". Dat zou ook not done zijn. :N

Dus ik ga mee met SoundDragon. Je wil zelf geen onterecht negatief labeltje krijgen, dus moet je ook geen onterecht negatief labeltje aan een ander iemand willen hangen.
  donderdag 6 augustus 2020 @ 18:44:38 #277
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194431929
quote:
6s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 17:55 schreef S95Sedan het volgende:
Dus conclusie, badoo voor de normale vrouwen?
Ik blijf bij Lexa vooralsnog... maar ik heb alleen ervaring met Tinder en Lexa.. op allebei wel dates gehad, maar ehm... ik denk dat het een beetje 50/50 is qua matches, alleen heb ik op Lexa veel meer lol met chatten als op Tinder, want Tinder is gewoon een shallow swipefeest met matige- of geen profielteksten, die heb je op Lexa ook, maar daar zitten meer vrouwen die bereid zijn om te chatten, zelfs zónder match, en zonder likes. Voor mijn gevoel beter en leuker.
Ik heb op Tinder trouwens ook gewoon dat je om de haverklap ge-unmatcht wordt.. is blijkbaar normaal ofzo, geen idee.. op Tinder swipe ik ook volgens de sleepnet-methode; als ik geen profieltekst zie is het simpel: zou ik doen :Y , zou ik niet doen :N.

[ Bericht 19% gewijzigd door Sounddragon op 06-08-2020 18:59:55 ]
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  donderdag 6 augustus 2020 @ 18:58:31 #278
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_194432145
quote:
10s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 18:20 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Daarnet wist je het nog wel :P
[..]

Zit je in de overgang? O-) :+
Volgens mij zeg ik niet wezenlijks wat anders. :)

En nee, niet in een overgang en ook niet DE overgang. :')
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_194432653
quote:
10s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 18:18 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ik wóón in Brabant, schattepoepje O+
Oh leuk smoepsiepoepsie O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  donderdag 6 augustus 2020 @ 19:52:33 #280
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_194433466
quote:
7s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 18:44 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ik blijf bij Lexa vooralsnog... maar ik heb alleen ervaring met Tinder en Lexa.. op allebei wel dates gehad, maar ehm... ik denk dat het een beetje 50/50 is qua matches, alleen heb ik op Lexa veel meer lol met chatten als op Tinder, want Tinder is gewoon een shallow swipefeest met matige- of geen profielteksten, die heb je op Lexa ook, maar daar zitten meer vrouwen die bereid zijn om te chatten, zelfs zónder match, en zonder likes. Voor mijn gevoel beter en leuker.
Ik heb op Tinder trouwens ook gewoon dat je om de haverklap ge-unmatcht wordt.. is blijkbaar normaal ofzo, geen idee.. op Tinder swipe ik ook volgens de sleepnet-methode; als ik geen profieltekst zie is het simpel: zou ik doen :Y , zou ik niet doen :N.
Is Lexa inmiddels minder agressief met hun betaalde diensten? Want ik heb dat zelf een hele tijd geleden wel eens gebruikt maar toen was ervan afkomen nogal een gedoe.
pi_194433645
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 19:17 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Oh leuk smoepsiepoepsie O+
Komt wel heel dichtbij zo.... :o :D
  donderdag 6 augustus 2020 @ 20:06:58 #282
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_194433686
quote:
17s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 20:03 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Komt wel heel dichtbij zo.... :o :D
Wie weet zometeen wel het 2e stelletje dat via hier op date gaat.
pi_194433699
quote:
11s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 20:06 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Wie weet zometeen wel het 2e stelletje dat via hier op date gaat.
*;
  donderdag 6 augustus 2020 @ 20:25:02 #284
319437 Man-Bear-Pig
Computational Biologist
pi_194433908
quote:
11s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 20:06 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Wie weet zometeen wel het 2e stelletje dat via hier op date gaat.
Hoe meer, des te beter O+
pi_194434146
Wat een liefde en positiviteit hier *O*
pi_194434576
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 20:43 schreef Womanly het volgende:
Wat een liefde en positiviteit hier *O*
Jawel en met Thijs en Sounddragon hebben we op dit topic dus ook een stukje LGBT.
Als Thijs van plan is zijn vriendin aan te houden, ook gelijk een stukje polyamorie.

Dit Fok! topic is eckt van alle marckten thuis. _O_
  donderdag 6 augustus 2020 @ 21:11:20 #287
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_194434603
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 20:43 schreef Womanly het volgende:
Wat een liefde en positiviteit hier *O*
Wanneer ga je zelf iets bijdragen aan het Fok! dating? :+
pi_194434653
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 21:10 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Jawel en met Thijs en Sounddragon hebben we op dit topic dus ook een stukje LGBT.
Als Thijs van plan is zijn vriendin aan te houden, ook gelijk een stukje polyamorie.

Dit Fok! topic is eckt van alle marckten thuis. _O_
Deze post mag ingelijst worden :D
pi_194434730
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 21:10 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Jawel en met Thijs en Sounddragon hebben we op dit topic dus ook een stukje LGBT.
Als Thijs van plan is zijn vriendin aan te houden, ook gelijk een stukje polyamorie.

Dit Fok! topic is eckt van alle marckten thuis. _O_
Try everything once :+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194434924
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 21:10 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Jawel en met Thijs en Sounddragon hebben we op dit topic dus ook een stukje LGBT.
Als Thijs van plan is zijn vriendin aan te houden, ook gelijk een stukje polyamorie.

Dit Fok! topic is eckt van alle marckten thuis. _O_
:D

quote:
11s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 21:11 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Wanneer ga je zelf iets bijdragen aan het Fok! dating? :+
Dat is de vraag :P
pi_194435016
Trouwens, je zou de uitlaat van Sounddragon eens moeten zien, tjongejonge :@
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194435029
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 21:33 schreef El_Thijs het volgende:
Trouwens, je zou de uitlaat van Sounddragon eens moeten zien, tjongejonge :@
Jij was toch niet zo van uitlaten? :6
pi_194435108
quote:
17s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 21:34 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Jij was toch niet zo van uitlaten? :6
Motorbro's snappen dat beter :6
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194435118
Omdat Fok! dating op Paiq lijkt, stel ik de naam Faiq voor: kan 2 kanten op.
Door sommige trolls hier, mede een zeer passende naam imo.
pi_194435129
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 21:40 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Motorbro's snappen dat beter :6
Ow..... :)
pi_194435169
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 21:41 schreef Gruj0 het volgende:
Omdat Fok! dating op Paiq lijkt, stel ik de naam Faiq voor: kan 2 kanten op.
Door sommige trolls hier, mede een zeer passende naam imo.
Foiq klinkt beter. WTFoiq?!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194435173
quote:
17s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 21:42 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Ow..... :)
:*
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  donderdag 6 augustus 2020 @ 21:45:02 #298
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_194435182
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 21:29 schreef Womanly het volgende:

[..]

Dat is de vraag :P
Ja? Waar hangt dat van af?
pi_194435192
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 21:44 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Foiq klinkt beter. WTFoiq?!
Foiq klinkt zo:

https://vignette.wikia.no(...)st?cb=20140626182735

Wat een gedoe om een simpel plaatje te plaatsen. :')
  donderdag 6 augustus 2020 @ 21:47:07 #300
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194435210
quote:
6s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 19:52 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Is Lexa inmiddels minder agressief met hun betaalde diensten? Want ik heb dat zelf een hele tijd geleden wel eens gebruikt maar toen was ervan afkomen nogal een gedoe.
Geen idee, tot nu toe betaal ik alleen, en dat verloopt uiteraard gladjes O-)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  donderdag 6 augustus 2020 @ 21:50:35 #301
367178 Daarnaast
http://www.loser.com
pi_194435255
Ik had net een lyca nummer gehaald om een Tinder account aan te maken. Maar tot mijn verbazing was er al een account gekoppeld aan mijn nummer. Ik logde in met mijn tel nummer en zat zo op het account van een 20 jarige jongen. Kon al zijn gegevens en gesprekken lezen. Wtf 😂
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')