De roddeltantes zijn bezig zo te zien.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 16:06 schreef Amee het volgende:
[..]
Daarom dus nooit vertellen wanneer je een fokker datet. Haha!
quote:Op woensdag 5 augustus 2020 16:23 schreef ChillBoy het volgende:
[..]
De roddeltantes zijn bezig zo te zien.
Dat zijn natuurlijk de bestequote:Op woensdag 5 augustus 2020 16:18 schreef Gruj0 het volgende:
Belgisch en ook nog eens kennis van Star Wars dus?![]()
Heeft een van de Fok!sters waar je afgelopen tijd een hengel naar hebt uitgezet, gehapt? Of ben je nog alleen aan het chillen?quote:
Als ik een boomstam van 2m was geweest, had ik je zo weten te vinden.quote:
Wat? Niet grappig meer.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 16:31 schreef ChillBoy het volgende:
@:Amee niet stiekum ineens DM gaan jij.
Chillen natuurlijk, daar is vakantie voor. En om misverstanden te voorkomen ik date niet zomaar iemand.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 16:32 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Heeft een van de Fok!sters waar je afgelopen tijd een hengel naar hebt uitgezet, gehapt? Of ben je nog alleen aan het chillen?
[..]
Als ik een boomstam van 2m was geweest, had ik je zo weten te vinden.
Alle Miepen miepen, anders zouden we jullie geen Miepen noemen, Miepquote:Op woensdag 5 augustus 2020 12:50 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
In ben ook van Venus maar miep niet zoals dat!
Ik miep anders
You don't know thatquote:Op woensdag 5 augustus 2020 15:22 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Ja, idd :’). als hij toch in de xfriendxzone blijft of hij daar liever zelf in wil blijven na de date of ze het allebei toch niets vonden dan heeft niemand in dit topic daar wat over te zeggen verder.........neem ik aan.
Ook verandert het verder niets in het leven van de andere mensen uit dit topic.
Nou je hebt MIEPEN en miepen hequote:Op woensdag 5 augustus 2020 16:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Alle Miepen miepen, anders zouden we jullie geen Miepen noemen, Miep
Ik schreeuw alleen tegen domme riggersquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op woensdag 5 augustus 2020 17:11 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik schreeuw alleen tegen domme riggersDadelijk hapt ze nog ergens anders inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Het is idd etenstijdquote:Op woensdag 5 augustus 2020 17:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dadelijk hapt ze nog ergens anders in
Uhm?quote:Op woensdag 5 augustus 2020 17:23 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Het is idd etenstijd![]()
ff een salade in elkaar bakken
quote:Op woensdag 5 augustus 2020 17:11 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik schreeuw alleen tegen domme riggersWat is een rigger?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Horum omnium fortissimi sunt Belgae
Niet heel ingewikkeld; je kunt zelfs gebakken vlees in een salade gooien tegenwoordig; zakje speciale vleessla halen en klaar is Thijsquote:
Een duur woord voor haakslaafquote:
En wat is een haakslaaf?quote:Op woensdag 5 augustus 2020 18:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Een duur woord voor haakslaaf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |