Wie weet.. Maar 'tis ook wel erg warm hoorquote:Op zondag 9 augustus 2020 23:10 schreef Dagoduck het volgende:
Dit is er eentje voor @:Ou-Tannu of @:gebrokenglas
quote:Op maandag 10 augustus 2020 07:52 schreef Spockjuh_ het volgende:
We springen hier nu de auto in op weg naar Lemmer. Als iemand ons al vooe is geweest zou een headsup prettig zijn
Gaat uw gang, nog niet op pad...quote:Op maandag 10 augustus 2020 07:52 schreef Spockjuh_ het volgende:
We springen hier nu de auto in op weg naar Lemmer. Als iemand ons al vooe is geweest zou een headsup prettig zijn
quote:
quote:Op maandag 10 augustus 2020 16:41 schreef Spockjuh_ het volgende:
Stok ligt bruin te worden naast ons op het strand
Lekker dan... mogen wij hem straks insmeren met after Sun 😡quote:Op maandag 10 augustus 2020 16:41 schreef Spockjuh_ het volgende:
Stok ligt bruin te worden naast ons op het strand
That brings back memories. Daar heb ik een hoop gevist toen ik nog in J'dorp woonde.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 13:25 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Spiksplinternieuw bord!
Deze week veel zwemmers bij het iets zuidelijker gelegen steigertje.quote:Op maandag 10 augustus 2020 19:06 schreef AchJa het volgende:
[..]
That brings back memories. Daar heb ik een hoop gevist toen ik nog in J'dorp woonde.
Sowieso altijd veel in het kanaal.quote:Op maandag 10 augustus 2020 19:27 schreef Dagoduck het volgende:
Deze week veel zwemmers bij het iets zuidelijker gelegen steigertje.
Ik heb liefdevol voor hem gezorgd.quote:Op maandag 10 augustus 2020 18:57 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Lekker dan... mogen wij hem straks insmeren met after Sun 😡
Dat kloptquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 07:11 schreef DW457 het volgende:
[..]
Oeh, daar zal hij niet heel lang blijven liggen, denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop