Wie weet.. Maar 'tis ook wel erg warm hoorquote:Op zondag 9 augustus 2020 23:10 schreef Dagoduck het volgende:
Dit is er eentje voor @:Ou-Tannu of @:gebrokenglas
quote:Op maandag 10 augustus 2020 07:52 schreef Spockjuh_ het volgende:
We springen hier nu de auto in op weg naar Lemmer. Als iemand ons al vooe is geweest zou een headsup prettig zijn
Gaat uw gang, nog niet op pad...quote:Op maandag 10 augustus 2020 07:52 schreef Spockjuh_ het volgende:
We springen hier nu de auto in op weg naar Lemmer. Als iemand ons al vooe is geweest zou een headsup prettig zijn
quote:
quote:Op maandag 10 augustus 2020 16:41 schreef Spockjuh_ het volgende:
Stok ligt bruin te worden naast ons op het strand
Lekker dan... mogen wij hem straks insmeren met after Sun 😡quote:Op maandag 10 augustus 2020 16:41 schreef Spockjuh_ het volgende:
Stok ligt bruin te worden naast ons op het strand
That brings back memories. Daar heb ik een hoop gevist toen ik nog in J'dorp woonde.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 13:25 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Spiksplinternieuw bord!
Deze week veel zwemmers bij het iets zuidelijker gelegen steigertje.quote:Op maandag 10 augustus 2020 19:06 schreef AchJa het volgende:
[..]
That brings back memories. Daar heb ik een hoop gevist toen ik nog in J'dorp woonde.
Sowieso altijd veel in het kanaal.quote:Op maandag 10 augustus 2020 19:27 schreef Dagoduck het volgende:
Deze week veel zwemmers bij het iets zuidelijker gelegen steigertje.
Ik heb liefdevol voor hem gezorgd.quote:Op maandag 10 augustus 2020 18:57 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Lekker dan... mogen wij hem straks insmeren met after Sun 😡
Dat kloptquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 07:11 schreef DW457 het volgende:
[..]
Oeh, daar zal hij niet heel lang blijven liggen, denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |