Hahaha maakt niet uitquote:Op zondag 2 augustus 2020 14:15 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik vind er weinig aan, sorry! De enige bands die ik niet herkende waren Welshly Arms, The Glorious Sons en ik twijfel over The Mowgli's, maar misschien heb ik daar wel eens naar geluisterd.
Deze komt om de zoveel maanden weer terug.quote:
quote:Op zondag 2 augustus 2020 10:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb sinds een tijdje een nieuwe buurvrouw, die twee katten heeft. Een van de twee neemt af en toe een kijkje over de balkonreling, dus soms zie ik ineens dit
[ afbeelding ]
Verder dan dit is de kat nog niet gekomen. En last van hoogtevrees heeft hij ook niet, want ik woon op zes hoog
Hey Pris, ben aan hetrond fladderen op FOK kwam ik jou hier tegen alles goed?quote:Op zondag 2 augustus 2020 12:21 schreef Prisha het volgende:
Goedemiddag![]()
kom net mijn bed uitrollen...het was 5:00 toen ik naar bed ging vanochtend
Ja echt, wie kan er nou een heel jaar lang blijven praten over een eendaags jaarlijks evenementquote:Op zondag 2 augustus 2020 13:25 schreef Meke het volgende:
[..]
Komt ook niemand op af, zou echt zonde zijn, een post per jaar ofzo
quote:Op zondag 2 augustus 2020 13:48 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat je moeder een cavia is.
Hulk?quote:Op zondag 2 augustus 2020 15:08 schreef Hamlapjes het volgende:
Race is nog niet eens begonnen en ik heb nu al geen zin meer in F1!
Kijkers weten wel waarom
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 augustus 2020 15:11 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]Ja, zonde inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Eyyyy Dot. Ja het is hier zo leuk posten. Geen naar gedoe gewoon leukquote:Op zondag 2 augustus 2020 14:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Pris, ben aan hetrond fladderen op FOK kwam ik jou hier tegen alles goed?
Hoi hoi aan de rest
Is er ook mooi weer voor.quote:Op zondag 2 augustus 2020 15:18 schreef Prisha het volgende:
[..]
Eyyyy Dot. Ja het is hier zo leuk posten. Geen naar gedoe gewoon leuk![]()
Alles goed met mij. Druk bezig nu om mijn jungle iets te fatsoeneren. Klein beetje maar, ik hou van dat groen.
Met jou ook alles oké? Fladder ze
De bedoeling was eind volgend jaar Mount Everest basecamp. Ik moet weer rustig aan beginnen met trainen maar met het gedoe in de wereld momenteel is t nog maar de vraag of t doorgaat. Duurt nog even dus even afwachten.quote:Op zondag 2 augustus 2020 15:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is er ook mooi weer voor.
Fijn dat alles goed gaat. Heb je nog een beklimming op het program staan de komende tijd?
FIjn een sc waar geen gedoe is.
Ja, hier is alles oke hoor, ben eigenlijk niet veel aan het doen. Zit momenteel aan de legpuzzels op de laptop te doen
Handig hoor nooit een stukje kwijt, nooit geen zooi op tafel
O, dat is inderdaad afwachten. Dat virus zet de hele wereld op zijn kop. Hoop voor je dat het door kan gaan.quote:Op zondag 2 augustus 2020 15:25 schreef Prisha het volgende:
[..]
De bedoeling was eind volgend jaar Mount Everest basecamp. Ik moet weer rustig aan beginnen met trainen maar met het gedoe in de wereld momenteel is t nog maar de vraag of t doorgaat. Duurt nog even dus even afwachten.
Legpuzzels op de laptop? Geen idee dat zoiets bestondlijkt me lastig als je niet de stukjes vast kan houden. Of valt dat mee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op zondag 2 augustus 2020 15:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, dat is inderdaad afwachten. Dat virus zet de hele wereld op zijn kop. Hoop voor je dat het door kan gaan.
Was even wennen maar vind het nu wel leuk radio er bij aan, bakkie koffie erbij en ik ben weer een uurtje van de weg
Plaatje werkt nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
Potjandorie, nog een keertje proberenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op zondag 2 augustus 2020 15:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Potjandorie, nog een keertje proberenpuzzelstukjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op zondag 2 augustus 2020 15:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Potjandorie, nog een keertje proberenDat lijkt net echtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo knap. Ik zou gek worden denk ik
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
Ja verveelde mij, corona, binnen zitten de hele dag. Dus maar eens gekeken of er legpuzzels op internet stonden. En gevondenquote:
Nee hoor, is lekker om te doen, verstand op - bak koffie er bij af en toe ff op FOK dwalenquote:Op zondag 2 augustus 2020 15:33 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat lijkt net echt![]()
Zo knap. Ik zou gek worden denk ik
quote:Op zondag 2 augustus 2020 15:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja verveelde mij, corona, binnen zitten de hele dag. Dus maar eens gekeken of er legpuzzels op internet stonden. En gevonden
quote:Op zondag 2 augustus 2020 15:18 schreef Prisha het volgende:
[..]
Eyyyy Dot. Ja het is hier zo leuk posten. Geen naar gedoe gewoon leuk![]()
Ze is jonger dan ik...quote:Op zondag 2 augustus 2020 15:21 schreef Hamlapjes het volgende:
En gefeliciteerd @:Greys!
Ik las van alles over 29, maar je bent 25 geworden toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |