Ja, maar dan liever wel bij een land waar ze een beetje mee kunnen communiceren, want die met de telefoons in China dit jaar was vooral genant, ze pakten die telefoons gewoon afquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 11:29 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Niet altijd. De handgebaren van Inge waren halverwege het seizoen ook al uitgelekt.
Ik hoop dat er ook wat opdrachten bij zitten waarbij ze de lokale bewoners nodig hebben, dat is altijd mooi genante televisie
Is helemaal goed hoor, snap ik!quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 11:30 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Je hebt wel de goede een volgverzoek gestuurdIk weet nog niet of ik hem ga accepteren, gaan we nog zien of ik forum- en echte wereld al wil verweven met elkaar
Ga ik nog even over nadenken. Je hebt in ieder geval nu wel een gezicht bij mij
Maar is het dan ook niet juist lastig om goed naar die oude seizoenen te kijken? Als je die er in een week doorheen jast, dan maak je niet hetzelfde gevoel mee als wij toen al die maanden hadden.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 11:29 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik heb zo veel terug moeten kijken vanwege mijn leeftijdEn ook zo zie je echt wel dat die oudere seizoenen een stuk beter zijn dan pak m beet seizoen 16 of 17.
Jaquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 11:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Precies. Als een soort "filler molactie" is het prima en leuk, maar dat was ook echt het ENIGE dat hele seizoen zo'n beetje
Ik vond eigenlijk niemand leuk dat seizoen, die vroege afvallers die jij noemt ook helemaal niet.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 11:19 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja en nog een probleem was dat de in dat seizoen interessante kandidaten (op papier) snel afvielen. Marion als mysterieuze speler, Dio als jonge hond en ongeleid projectiel, Maarten als statisticus en (helaas nog steeds) één van de weinige sporters. Bleven we over met Frits Huffnagel en Liesbeth Staats
quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 11:32 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Maar is het dan ook niet juist lastig om goed naar die oude seizoenen te kijken? Als je die er in een week doorheen jast, dan maak je niet hetzelfde gevoel mee als wij toen al die maanden hadden.
Je noemt seizoen 4 matig, maar dat heeft toen best wat indruk op me gemaakt. Ze zeiden iets als: "Volgende week komt een oude bekende terug" en toen hoopte ik de hele week dat het George zou zijn.
Oh dat ookquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 11:24 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik hoop gewoon dat ze in dit seizoen de opdrachten stoppen die ze al jaren op het lijstje hebben staan van mogelijke opdrachten en van hebben gezegd "die bewaren we tot het jubileumseizoen".
Oh dat was zooooooooo tofquote:
Ja ik vind het wel weer gezellig zoquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 11:33 schreef Guanabana het volgende:
Wat gaan jullie snel, ik hou het amper bij
Ja ik wil overal op reageren maar dat gaat helemaal nietquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 11:33 schreef Guanabana het volgende:
Wat gaan jullie snel, ik hou het amper bij
En slecht ge-edit ook, want na afloop toen de pot leeg ging wist ik al zeker dat Anne-Marie de mol moest zijn, want ze hadden haar gewoon in beeld gebracht met glunderend triomfantelijk hoofdquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 11:26 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja precies, bij zo'n opdracht heb je geen mol nodig, want dat mislukt ALTIJD
Ja dat heb ik nu ook gedaan inderdaad! Alleen de kwaliteit is echt heel slecht. Hoop echt nog een keer dat die seizoenen in iets betere kwaliteit geüpload worden.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 11:33 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
Ja, dat is wel een beetje waarIk heb ook wel vaker oude seizoenen (die ik al gezien had) proberen terug te kijken, maar dan kwam ik er toch niet echt doorheen omdat ik alles al wist
Maar heb nu seizoen 8 met Trust Nobody meegekeken en dan ook echt een aflevering per week, en dan de podcast erachteraan, en dat werkte wel heel leuk
quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 11:28 schreef Guanabana het volgende:
Seizoen 12 was het eerste seizoen dat ik samen met mijn (toen nog net-niet vriend) ging kijken. Seizoen 11 was daarvoor geweest en ik wilde laten zien aan hem HOE AWESOME het programma is want hij had het nog nooit gekeken.
Nou, toen kwam seizoen 12 en dat was wel even een domper.
Geeft natuurlijk een andere indruk, dat klopt. Maar je kan het qua opdrachten en plottwists zeker nog wel vergelijken tussen twee seizoenen hoor. Al zal het vast kunnen dat ik een iets vertekend beeld geef.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 11:32 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Maar is het dan ook niet juist lastig om goed naar die oude seizoenen te kijken? Als je die er in een week doorheen jast, dan maak je niet hetzelfde gevoel mee als wij toen al die maanden hadden.
Je noemt seizoen 4 matig, maar dat heeft toen best wat indruk op me gemaakt. Ze zeiden iets als: "Volgende week komt een oude bekende terug" en toen hoopte ik de hele week dat het George zou zijn.
Nou, van 10, 12 en 14 werd ik ook niet echt blijquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 11:35 schreef Guanabana het volgende:
Seizoen 15 was voor mij het eerste seizoen dat ik het écht niet meer voelde.
Ja een paar jaar terug heb ik nog heel veel oude seizoenen achter elkaar gebinged (stonden toen veel van op Youtube, misschien nog steeds wel). Echt dat sfeertje ookquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 11:29 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik heb zo veel terug moeten kijken vanwege mijn leeftijdEn ook zo zie je echt wel dat die oudere seizoenen een stuk beter zijn dan pak m beet seizoen 16 of 17.
Deze onderschrijf ikquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 11:35 schreef Guanabana het volgende:
Ja samequote:Op zaterdag 1 augustus 2020 11:35 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik nu ook gedaan inderdaad! Alleen de kwaliteit is echt heel slecht. Hoop echt nog een keer dat die seizoenen in iets betere kwaliteit geüpload worden.
Die ogen blijven fantastischquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 11:36 schreef Greys het volgende:
Mogguh!
Hier, een verbaasde Griek.
[ afbeelding ]
Daardoor ging ik oprecht wel twijfelen aan mijn molvermoeden voor Anne-Marie toenquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 11:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En slecht ge-edit ook, want na afloop toen de pot leeg ging wist ik al zeker dat Anne-Marie de mol moest zijn, want ze hadden haar gewoon in beeld gebracht met glunderend triomfantelijk hoofd
Die seizoenen waren ook niet top nee, maar toen was ik in ieder geval nog elke week enthousiast en ook over de ontknoping e.d.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 11:37 schreef Meke het volgende:
[..]
Nou, van 10, 12 en 14 werd ik ook niet echt blij![]()
15 vond ik de kandidaten wel leuk, als die Margriet er maar eens uitging![]()
Ja precies, want nu kon je het sowieso al niet echt een molactie noemen. Het was juist een heel mooie pittige opdracht voor de mol geweest om het puur op overtuigingskracht en onderhandelen te spelen. Maarja, de productie wilde waarschijnlijk voor het shock-effect dat de pot sowieso leeg zou gaan (wat het ook waarschijnlijk sowieso gedaan had zonder mol, maar met dat afluisteren móest het haast wel misgaan).quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 11:29 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja dat soort dingen vind ik ook een beetje stomIk vind het best wel lastig waar ik de grens qua hulpmiddelen leg bij een mol, maar dit vind ik echt te ver gaan hoor, laat de mol maar mooi gewoon overtuigen
Ja, vroeger was de kwaliteit van tv gewoon heel slecht, molloot. Hoe hebben we dat ooit overleefd!quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 11:35 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik nu ook gedaan inderdaad! Alleen de kwaliteit is echt heel slecht. Hoop echt nog een keer dat die seizoenen in iets betere kwaliteit geüpload worden.
Dat is ook wel de hele mindfuck van dat programmaquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 11:38 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Daardoor ging ik oprecht wel twijfelen aan mijn molvermoeden voor Anne-Marie toen"Dat zouden ze toch niet zó duidelijk in beeld brengen als ze de mol is"
quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 11:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaa! Ze heeft maar één blauw oog, maar het kijkt chronisch verbaasd.
Moet ze wel haast makenquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 11:38 schreef Meke het volgende:
Ik hoop wel dat @:koffieleuk nog even komt met deze naamTT voordat haar topic dicht is straks
Oeh zou best kunnen, volgens mij ook de eerste op zaterdag?quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 11:39 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Die seizoenen waren ook niet top nee, maar toen was ik in ieder geval nog elke week enthousiast en ook over de ontknoping e.d.
Maar ik weet nog dat ik aflevering 1 of 2 van S15 zat te kijken (ging toen best veel over bondjes) en dacht ik toen echt dacht, gátver eigenlijk vind ik dit programma niet leuk meer.
Was dat ook niet de eerste live-ontknoping?
Nou inderdaad ditquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 11:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja precies, want nu kon je het sowieso al niet echt een molactie noemen. Het was juist een heel mooie pittige opdracht voor de mol geweest om het puur op overtuigingskracht en onderhandelen te spelen. Maarja, de productie wilde waarschijnlijk voor het shock-effect dat de pot sowieso leeg zou gaan (wat het ook waarschijnlijk sowieso gedaan had zonder mol, maar met dat afluisteren móest het haast wel misgaan).
Ja geloof het wel. Nou vanaf toen ging het bergafwaarts.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 11:40 schreef Meke het volgende:
[..]
Oeh zou best kunnen, volgens mij ook de eerste op zaterdag?
Ja, 2015 was de eerste live-ontknoping.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 11:39 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Die seizoenen waren ook niet top nee, maar toen was ik in ieder geval nog elke week enthousiast en ook over de ontknoping e.d.
Maar ik weet nog dat ik aflevering 1 of 2 van S15 zat te kijken (ging toen best veel over bondjes) en dat ik toen echt dacht, gátver eigenlijk vind ik dit programma niet leuk meer.
Was dat ook niet de eerste live-ontknoping?
Ja is meer door de seizoenen waardoor het omringd wordtquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 11:41 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja geloof het wel. Nou vanaf toen ging het bergafwaarts.
Dat seizoen met Jan wordt vaak genoemd als nog een goed seizoen, maar eerlijk gezegd wordt dat ook overschat vind ik
Het is wachten op het seizoen waarbij de pot leeg gaat aan het einde van het seizoen en ze triomfantelijk in de ontknoping roepen dat het de laagste pot ooit isquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 11:42 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, 2015 was de eerste live-ontknoping.
Die eerste twee afleveringen gingen toen veel te veel (sowieso dat hele seizoen) over de brieven die de mol uitdeelde. Konden ze weer ergens jokers vandaan pakken ten koste van 1000 euro uit de pot. En aan het einde van het seizoen zo trots dat het de laagste pot ooit was
Oja dat was het!quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 11:42 schreef molloot200 het volgende:
Die eerste twee afleveringen gingen toen veel te veel (sowieso dat hele seizoen) over de brieven die de mol uitdeelde. Konden ze weer ergens jokers vandaan pakken ten koste van 1000 euro uit de pot.
Dat is wel zo ja, ik heb ook helemaal nooit op Jan gezetenquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 11:42 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja is meer door de seizoenen waardoor het omringd wordt![]()
Maar de opening was fantastischEn Jan was ook wel een leuke, brutale mol, dat was achteraf leuk om te zien
Dat vond ik dan juist wel een toffe actie! Want toen dacht ik ook wel even van "huh, als Anne-Marie die pijl raak schiet, waarom zou de mol dat doen?" Dat was ook gedurfd gebruik maken van het verwarrende moment waarbij Hadewych even niet meer wist of zij nou die pijl geschoten had.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 11:32 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
En dat ze ging juichen toen Hadewych die vuurpijl raakgeschoten had
Sowieso niet helemaal terecht omdat ze ook steeds minder kunnen verdienenquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 11:43 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Het is wachten op het seizoen waarbij de pot leeg gaat aan het einde van het seizoen en ze triomfantelijk in de ontknoping roepen dat het de laagste pot ooit is
Omg echt precies dit jaquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 11:32 schreef Guanabana het volgende:
[..]
vind haar echt zo'n 'ik haal alleen maar 10'en en ben superbraaf'-meisje/vrouw.
Ik ook nietquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 11:44 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dat is wel zo ja, ik heb ook helemaal nooit op Jan gezeten
Ja is ook zo, maar hoe bizar trots ze daarop was, was ook weer een beetje overdrevenquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 11:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat vond ik dan juist wel een toffe actie! Want toen dacht ik ook wel even van "huh, als Anne-Marie die pijl raak schiet, waarom zou de mol dat doen?" Dat was ook gedurfd gebruik maken van het verwarrende moment waarbij Hadewych even niet meer wist of zij nou die pijl geschoten had.
Op zich vind ik dat soort randzaken tot op bepaalde hoogte interessant, maar die brieven vond ik helemaal niks. Meerdere seizoenen hebben dit soort pogingen/doorlopende thema's gehad.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 11:44 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oja dat was het!
Dat was dus randgedoe waar ik helemaal geen zin in had.
Dat had ik bij Seizoen 14 al wel.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 11:35 schreef Guanabana het volgende:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 11:36 schreef Greys het volgende:
Mogguh!
Hier, een verbaasde Griek.
[ afbeelding ]
Ik heb dit verdrongen?quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 11:46 schreef molloot200 het volgende:
Seizoen 14: die enveloppen met geld opsturen en rente vond ik zelf nogal moeilijk te volgen hoe dat nou precies in elkaar stak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |