Dat is ook mijn indruk van de vele vrouwen waar ik mee samengewerkt heb.quote:
Ligt misschien aan de sector of je sociale omgeving, ik ken meer vrouwen die carriere proberen te maken dan huisvrouw zijnquote:Op vrijdag 31 juli 2020 11:28 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Dat is ook mijn indruk van de vele vrouwen waar ik mee samengewerkt heb.
Ik denk dat er in basis echt wel waarheid in zit.quote:
Hoezo? De Playboy lees je toch juist vanwege de goede artikelen?quote:Op vrijdag 31 juli 2020 10:54 schreef Aanmodderfakker het volgende:
[..]
Het is een artikel in de playboy he, verwacht niet teveel hoogstandjes
Dat zou je gewoon toeval kunnen noemen. Ik heb dit namelijk nooit op werk meegemaakt en ik werk voornamelijk bij grote verzekeraars.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 11:25 schreef Ixnay het volgende:
Ik ben het eens met de OP.
Dat hier vrouwen zo veel parttime kunnen werken is puur welvaart.
Je hebt er ook zo weinig aan, parttimers. Waar ik werk zijn 2 vrouwen aangenomen. 1 voor 3 dagen in de week en 1 voor 4 dagen in de week. Proeftijd voorbij en ze zeggen beide zwanger te zijn. Die van 3 dagen had al een kind, vandaar 3 dagen.
Dus over 5 maanden valt de ene weg en nog een maand later de andere. Het inwerken van een medewerker duurt misschien wel een half jaar. Dan pas kan iemand vol meedraaien. Op het moment dat zo iemand wegvalt vanwege zwangerschap heb je dus al iemand anders nodig. Die je ook eerst weer mag inwerken. Als die bevallen vrouwen vervolgens terugkomen, dan is de vraag of die weer verder gaan met enigszins productief zijn en hoe gemotiveerd die zijn om 100% zich op werk te focussen. Denk je echt dat die in hun hoofd nog bezig zijn met dat werk als thuis een baby ligt?
Ik zie op FOK! idd vaker dat mannen zich hier vaak in zo'n bekrompen omgeving bevinden met alleen maar van die gare vrouwtjes.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 11:33 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ligt misschien aan de sector of je sociale omgeving, ik ken meer vrouwen die carriere proberen te maken dan huisvrouw zijn
ICT in de randstad diverse grote werkgevers.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 11:33 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ligt misschien aan de sector of je sociale omgeving, ik ken meer vrouwen die carriere proberen te maken dan huisvrouw zijn
Wat zijn gare vrouwtjes?quote:Op vrijdag 31 juli 2020 11:39 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik zie op FOK! idd vaker dat mannen zich hier vaak in zo'n bekrompen omgeving bevinden met alleen maar van die gare vrouwtjes.
En dan idd in zo'n sector.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 11:39 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
ICT in de randstad diverse grote werkgevers.
De mensen die doorstromen naar de hogere lagen zijn zeker 95 % mannen.
Ja niet iedereen kan genderadviseur worden hequote:
Hee een vrouw die fulltime werkt en geen broedmachine isquote:Op vrijdag 31 juli 2020 11:39 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik zie op FOK! idd vaker dat mannen zich hier vaak in zo'n bekrompen omgeving bevinden met alleen maar van die gare vrouwtjes.
Of een nagelstudio openen.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 11:44 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Ja niet iedereen kan genderadviseur worden he
Niks mis mee als de vrouw daarbij haar eigen inkomen genereertquote:
Nee, prima toch?quote:Op vrijdag 31 juli 2020 11:23 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Misschien, heel misschien, zijn de vrouwen die parttime werken niet de vrouwen die behoefte hebben aan een topbaan.
Sterker nog, zelfs de meeste vrouwen die fulltime werken, hebben die behoefte niet. Dat zie je ook bij mannen die fulltime werken. Ook die hoeven niet allemaal een topfunctie.
En ook nog werkzaam is als projectleider in een technisch beroep in een mannenwereldquote:Op vrijdag 31 juli 2020 11:47 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Hee een vrouw die fulltime werkt en geen broedmachine is
quote:Op vrijdag 31 juli 2020 11:33 schreef Harvest89 het volgende:
Wel de lusten niet de lasten. Te veel vrouwen in een nutshell.
Studiotjes zijn wel vaak gebouwd of betaald door de man.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 11:48 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Niks mis mee als de vrouw daarbij haar eigen inkomen genereert
Allemaal gebouwd of betaald door de man lees ik netquote:Op vrijdag 31 juli 2020 11:51 schreef Chia het volgende:
[..]
En ook nog werkzaam is als projectleider in een technisch beroep in een mannenwereldwant blijkbaar is de kost verdienen als genderadviseur of met een eigen nagelbedrijf inferieur.
Terwijl me dat toch net zo goed een prestatie als gevolg van hard werken lijkt.
Jij kunt niet lezen.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 11:56 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Allemaal gebouwd of betaald door de man lees ik net
Oh. Die man doet de acquisitie voor zijn vrouw de genderadviseur?quote:Op vrijdag 31 juli 2020 11:56 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Allemaal gebouwd of betaald door de man lees ik net
Scheelt geld vaak.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 08:41 schreef Aanmodderfakker het volgende:
[..]
Maar waarom gaat de vrouw dan 24 uur werken en niet de man?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |