Leuk man!quote:Op donderdag 30 juli 2020 16:33 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
Afgelopen zaterdag een leuke date gehad, maar dat blijft maar bij 1x. Hoewel we lekker konden kletsen, zijn er gewoon te grote verschillen waardoor het niet werkt. Aankomende zaterdag poging 2
Specifiek met haar niet of in het algemeen niet?quote:Op donderdag 30 juli 2020 16:57 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Leuke meid maar ik zou er geen relatie mee willen.
Mwah, nee hoor, dit is new style.. als je die naar rechts mikt, matchen ze je, en krijg je de website voor je neus waar je terecht kunt.. en daar heeft zij ws een profiel met dezelfde foto, en mag je daar voor geld verder chatten, met ws een knulletje van 14 in een callcenter in India die 2 dollar per dag verdient om 50 berichtjes van 1 dollar per stuk per uur te versturen aan elke idioot die erin tuint..quote:
Kan allebei.quote:Op donderdag 30 juli 2020 15:22 schreef Vigilance het volgende:
[..]
Kan die like dan later weer terug komen?
Ik heb hier iemand in de buurt, en daar heb ik nu al in twee maanden tijd, drie keer een like van ontvangen. Heeft zij al drie keer een nieuw profiel aangemaakt, of biedt tinder mijn profiel meerdere keren bij haar aan?
Heb je idd een dik abo voor nodig. En ja, die kun je zienquote:Op donderdag 30 juli 2020 15:23 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ik vraag me af of het algoritme je straft als je teveel naar rechts mikt. En zo ja, of het terughalen dat dan corrigeert. Terughalen is sowieso een gold feature dacht ik? Dan kun je je likes sowieso al rechtstreeks zien.
Van de profielen die mijn profiel bezoeken, bekijk ik er gemiddeld twee per dag terug, de rest is sowieso niks.. ik heb erin staan dat ik niet van kort haar houd, en een sneer naar Viva-lezeressen (voorheen Libellequote:Op donderdag 30 juli 2020 14:23 schreef Vigilance het volgende:
[..]
Ja weet ik, het is ook niet zozeer een probleem. Alleen soms frustrerend als ik een pushbericht krijg dat er een nieuwe like is, en het is zo'n type.
Sowieso raar ; het gaat bij mij in fases. Soms heb ik een dag achter elkaar likes van vrouwen dat ik denk : damn. Anne-Lotte de Deloitte consultant van 28 met een mega goed lijf en mooi hoofd. En dan opeens de dag erna allemaal drama likes. Maargoed dat mag je natuurlijk eigenlijk niet zeggen.
sneer naar Viva lezeressenquote:Op donderdag 30 juli 2020 17:18 schreef Sounddragon het volgende:
Van de profielen die mijn profiel bezoeken, bekijk ik er gemiddeld twee per dag terug, de rest is sowieso niks.. ik heb erin staan dat ik niet van kort haar houd, en een sneer naar Viva-lezeressen (voorheen Libelle) en je mag 32 keer raden welk type profiel en -hairdo 95% van mijn profielbekijksters heeft
En een profielbezoek is nog niet eens een like
"Voor klagen en zeuren heb je je vriendinnen."quote:
ik zou iets een tikje meer catchy verwachtenquote:Op donderdag 30 juli 2020 17:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"Voor klagen en zeuren heb je je vriendinnen."
FOK rechts, Viva linksquote:Op donderdag 30 juli 2020 17:28 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik zou iets een tikje meer catchy verwachten
Onthoudenquote:
"Wil je Fok!ken? Swipe links. Wil je fokken? Swipe rechts."quote:Op donderdag 30 juli 2020 17:37 schreef Lenny77 het volgende:
We moeten het een beetje in de groep houden he
Specifiek met haar niet.quote:Op donderdag 30 juli 2020 17:09 schreef Womanly het volgende:
[..]
Specifiek met haar niet of in het algemeen niet?
Als iemand ooit dat geheim ontdekt....quote:Op donderdag 30 juli 2020 19:31 schreef Paszzz het volgende:
Hoe werkt het algoritme van tinder eigenlijk.
I could tell you, but then i'd have to...quote:
Hij staat iig bij mijn 'dislikes'quote:Op donderdag 30 juli 2020 17:28 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik zou iets een tikje meer catchy verwachten
Fokkers en fokstersquote:Op donderdag 30 juli 2020 17:37 schreef Lenny77 het volgende:
We moeten het een beetje in de groep houden he
Goed, dan zetten we je wel in een tandartsstoelquote:Op donderdag 30 juli 2020 19:48 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
I could tell you, but then i'd have to...
Heb gemerkt dat wanneer je veranderingen aan je profiel maakt, je meer opgemerkt wordtquote:Op donderdag 30 juli 2020 19:43 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Als iemand ooit dat geheim ontdekt....
Ben nu vooral op Bumble, kijken wat dat oplevertquote:Op donderdag 30 juli 2020 20:00 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
[..]
Heb gemerkt dat wanneer je veranderingen aan je profiel maakt, je meer opgemerkt wordt
Ik heb het weer verwijderd. Ben benieuwd wat voor types je er aantreft als vrouw. Vond het wel allemaal netjes op zich (ik als man de dames dus) maar het leek allemaal wel een beetje tam of zo. Het leek niet echt te leven.quote:Op donderdag 30 juli 2020 20:05 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ben nu vooral op Bumble, kijken wat dat oplevert
Ik heb de ervaring dat vrouwen daar alleen 'hoi' zeggen en vervolgens verwachten dat je als man alsnog moeite doet terwijl het juist de bedoeling is dat het initiatief van vrouwen komt.quote:Op donderdag 30 juli 2020 20:16 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik heb het weer verwijderd. Ben benieuwd wat voor types je er aantreft als vrouw. Vond het wel allemaal netjes op zich (ik als man de dames dus) maar het leek allemaal wel een beetje tam of zo. Het leek niet echt te leven.
Een VERADEMINGquote:Op donderdag 30 juli 2020 20:19 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Het lijkt hier op fok ook soms als een warm bad na de koude douche van de apps😂
Ze namen het initiatief om 'Hoi' te zeggen. Hoe durft de man er niet op te reageren! HIJ IS DE MOEITE NIET! CHAT ZEKER MET ANDERE VROUWEN!quote:Op donderdag 30 juli 2020 20:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik heb de ervaring dat vrouwen daar alleen 'hoi' zeggen en vervolgens verwachten dat je als man alsnog moeite doet terwijl het juist de bedoeling is dat het initiatief van vrouwen komt.
Alleen maar mannen voor ons/fwb/open relatiequote:Op donderdag 30 juli 2020 20:16 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik heb het weer verwijderd. Ben benieuwd wat voor types je er aantreft als vrouw. Vond het wel allemaal netjes op zich (ik als man de dames dus) maar het leek allemaal wel een beetje tam of zo. Het leek niet echt te leven.
Ah dat was ik vergeten, hoi telt ook als initiatiefquote:Op donderdag 30 juli 2020 20:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ze namen het initiatief om 'Hoi' te zeggen. Hoe durft de man er niet op te reageren! HIJ IS DE MOEITE NIET! CHAT ZEKER MET ANDERE VROUWEN!
Dat is op de meeste apps toch wel zo? De verhalen die ik in iedergeval te horen krijg zijn het voornamelijk onbetrouwbare lui en vreemdgangers.quote:Op donderdag 30 juli 2020 20:28 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Alleen maar mannen voor ons/fwb/open relatie
...die bij jou thuis willen afsprekenquote:Op donderdag 30 juli 2020 20:28 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Alleen maar mannen voor ons/fwb/open relatie
Ja dus...welke app kan ik wel gebruiken als ik dat niet wil??quote:Op donderdag 30 juli 2020 20:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ah dat was ik vergeten, hoi telt ook als initiatief
[..]
Dat is op de meeste apps toch wel zo? De verhalen die ik in iedergeval te horen krijg zijn het voornamelijk onbetrouwbare lui en vreemdgangers.
Geen enkele, want ze zitten overal!quote:Op donderdag 30 juli 2020 20:35 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja dus...welke app kan ik wel gebruiken als ik dat niet wil??
Toch maar Fokdaten danquote:Op donderdag 30 juli 2020 20:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Geen enkele, want ze zitten overal!
...want thuis zit moeder de vrouw in haar Ma Flodder outfit.quote:Op donderdag 30 juli 2020 20:34 schreef Prisha het volgende:
[..]
...die bij jou thuis willen afspreken
Wanneer kom je?quote:
quote:
Wellicht wat serieuzere websites die niet in de vorm van een app zijn?quote:Op donderdag 30 juli 2020 20:35 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik heb een tweelingbroerquote:
Welke dan?quote:Op donderdag 30 juli 2020 20:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wellicht wat serieuzere websites die niet in de vorm van een app zijn?
Zelf denk ik dat het dan gewoon te toegankelijk wordt en je dus veel van zulke lui aantrekt, als de drempel iets hoger is zal dat dus ook minder zijn?
Betaalde websites misschien? Parship of Lexa?quote:
Lexa werkt ook niet en ik wil echt niet betalen voor een date....quote:Op donderdag 30 juli 2020 20:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Betaalde websites misschien? Parship of Lexa?
Op elke app heb je wel ONS/FWB/open relatie mensen. Sterker nog, die voeren zowat het overgewicht (quote:Op donderdag 30 juli 2020 20:35 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik heb dat wel eens meegemaakt ja. Sommige mensen willen direct commitment.quote:Op donderdag 30 juli 2020 20:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ze namen het initiatief om 'Hoi' te zeggen. Hoe durft de man er niet op te reageren! HIJ IS DE MOEITE NIET! CHAT ZEKER MET ANDERE VROUWEN!
Als je alleen hoi durft te zeggen dan heb je wat mij betreft echt niks te eisenquote:Op donderdag 30 juli 2020 20:54 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Ik heb dat wel eens meegemaakt ja. Sommige mensen willen direct commitment.
Daar heb ik niet echt een passend antwoord op maar wat ik al zei het lijkt mij dat als je sites zoals lexa/parship neemt, of degene waarbij je daadwerkelijk een profiel moet invullen/aanmaken dat veel dan al zoiets hebben van; dit is mij teveel werk.quote:
Meh.......nu al maanden bezig.....ga het maar even uitzetten denk ik.....quote:Op donderdag 30 juli 2020 20:53 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Op elke app heb je wel ONS/FWB/open relatie mensen. Sterker nog, die voeren zowat het overgewicht (typo). Maar die zijn ook opener en durven zich bloot te stellen.
Maar er zijn nog genoeg "normale" mensen op de apps. Je hebt vooral veel geduld nodig.
Heb je Happy Pancake wel eens geprobeerd? Destijds zaten er uiteraard de dickpic sturende gasten op maar ook wel een redelijk aantal serieuzere personen. Dit was wel 2 jaar geleden, geen idee hoe dat nu is.quote:Op donderdag 30 juli 2020 20:49 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Lexa werkt ook niet en ik wil echt niet betalen voor een date....
Oh misschien ook wel leuk, ga ik me morgen eens in verdiepen...thnx!quote:Op donderdag 30 juli 2020 21:00 schreef Prisha het volgende:
[..]
Heb je Happy Pancake wel eens geprobeerd? Destijds zaten er uiteraard de dickpic sturende gasten op maar ook wel een redelijk aantal serieuzere personen. Dit was wel 2 jaar geleden, geen idee hoe dat nu is.
Het is zowel een app als een desktop applicatie en er zitten best veel filters op, wat ik wel prettig vond. En die steekwoorden op categorie/kleur. En gratis. Een aantal hier op Fok hebben het toen uitgeprobeerd.
good luckquote:Op donderdag 30 juli 2020 21:02 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oh misschien ook wel leuk, ga ik me morgen eens in verdiepen...thnx!
Dat slaat ook nergens op. Je kent elkaar niet eens en dan al meteen commitment? Labiel in spe.quote:Op donderdag 30 juli 2020 20:54 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Ik heb dat wel eens meegemaakt ja. Sommige mensen willen direct commitment.
Ergens begrijp ik dat soort mensen (in mijn geval vrouwen) wel. Ze waren gewoon (te) naïef en daar is door verschillende mannen flink gebruik van gemaakt. Iedereen zoekt uiteindelijk een maatje voor het leven, zij ook. En zo'n geschiedenis maakt het gewoon lastig om mensen nog op een "normale" manier te vertrouwen.quote:Op donderdag 30 juli 2020 21:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat slaat ook nergens op. Je kent elkaar niet eens en dan al meteen commitment? Labiel in spe.
Daarom Hingequote:Op donderdag 30 juli 2020 20:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Daar heb ik niet echt een passend antwoord op maar wat ik al zei het lijkt mij dat als je sites zoals lexa/parship neemt, of degene waarbij je daadwerkelijk een profiel moet invullen/aanmaken dat veel dan al zoiets hebben van; dit is mij teveel werk.
Is dat de app die via Facebook werkt? En in je vriendennetwerk gaat kijken?quote:
Bofkont....quote:Op donderdag 30 juli 2020 21:37 schreef M1stral het volgende:
Als ik dit allemaal lees ben ik toch wat blij dat ik op het moment geen datingapps hoef te gebruiken.
Haha, ik heb in dezelfde situatie verkeerd en vond het eigenlijk prima. Denk vooral dat men er niet te zwaar aan moet tillen en dat met verloop van tijd je echt wel iemand treft waarmee het goed klikt, als in op alle vlakken. Als je er langdurig mee samen wilt zijn, mag het ook wel even duren voordat je ze treft. Binden ons niet aan de eerste de beste.quote:
Zie post vorig topic:quote:Op donderdag 30 juli 2020 21:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
Is dat de app die via Facebook werkt? En in je vriendennetwerk gaat kijken?
quote:Op woensdag 29 juli 2020 22:46 schreef Daantke het volgende:
Ik lees wel eens een beetje mee hier, maar waarom gaat het hier nooit over Hinge? Of heb ik iets gemist? Ik vind het echt veel beter dan Tinder en al die andere apps, en er zitten ook steeds meer mensen op.
Het idee is uiteraard vergelijkbaar met Tinder (het is ook van dezelfde eigenaren volgens mij) maar dan dus met:
- je krijgt gewoon een melding als iemand je liket in plaats van dat je eerst moet matchen
- je kunt een berichtje bij je eerste like sturen
- je hebt geen normale bio maar 3 vragen waar je antwoord op moet geven, wat iedereen dus doet, dus niemand heeft een lege bio
- je liket niet een profiel, maar een specifieke foto of antwoord, wat de drempel om te liken/reageren veel lager maakt
- je kunt gewoon gratis op undo klikken als je per ongeluk op kruisje klikt
- er blijft een 1tje bij je app staan als het 'jouw beurt' is om te reageren (en andersom dus)
- je kunt niet alleen filteren op leeftijd en afstand maar bv. ook op levensovertuiging
- en als je echt door al je opties heen bent kun je gewoon op 'review again' klikken
nouja ik kan vast nog meer verzinnen maar het voelt als een soort Tinder Plus Platinum Extraordinaire maar dan gratisNu nog iets meer mensen erop!
Ik zag het ja, wat je beschreef klinkt niet verkeerd, beetje zoals Happy Pancake. Maar ik had even gekeken en inderdaad zie ik staan dat het via dus Facebook gaat en via vrienden in je netwerk matches gaat zoeken.quote:
Paar maanden geleden nog wel ja. Gaf ze zelf toe ook in een of ander interview dat ze gaf op het kanaal van een YouTuber, en ben haar daar ook echt op tegengekomen...quote:Op donderdag 30 juli 2020 16:11 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Geraldine Kemper zit op Happn?
Oh nooit van gehoord! Ik zit ff te googlen en volgens mij gebruiken ze dat niet (meer). Je hebt ook geen facebook nodig om een account aan te maken!quote:Op donderdag 30 juli 2020 21:49 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik zag het ja, wat je beschreef klinkt niet verkeerd, beetje zoals Happy Pancake. Maar ik had even gekeken en inderdaad zie ik staan dat het via dus Facebook gaat en via vrienden in je netwerk matches gaat zoeken.
Ligt ook wel aan de leeftijd hè.....heb al een huwelijk achter de rug en inmiddels volwassen kids......nu wel toe aan iemand die oprecht verliefd op me kan worden...quote:Op donderdag 30 juli 2020 21:42 schreef M1stral het volgende:
[..]
Haha, ik heb in dezelfde situatie verkeerd en vond het eigenlijk prima. Denk vooral dat men er niet te zwaar aan moet tillen en dat met verloop van tijd je echt wel iemand treft waarmee het goed klikt, als in op alle vlakken. Als je er langdurig mee samen wilt zijn, mag het ook wel even duren voordat je ze treft. Binden ons niet aan de eerste de beste.
oh echt, is het verouderde informatie, ook handigquote:Op donderdag 30 juli 2020 21:53 schreef Daantke het volgende:
[..]
Oh nooit van gehoord! Ik zit ff te googlen en volgens mij gebruiken ze dat niet (meer). Je hebt ook geen facebook nodig om een account aan te maken!
FOKkers voor FOKkersquote:Op donderdag 30 juli 2020 20:19 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Het lijkt hier op fok ook soms als een warm bad na de koude douche van de apps😂
quote:Op donderdag 30 juli 2020 21:53 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ligt ook wel aan de leeftijd hè.....heb al een huwelijk achter de rug en inmiddels volwassen kids......nu wel toe aan iemand die oprecht verliefd op me kan worden...
Liefde heeft geen haast Cinderelladreamer. Maar snap je punt.quote:Op donderdag 30 juli 2020 21:53 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ligt ook wel aan de leeftijd hè.....heb al een huwelijk achter de rug en inmiddels volwassen kids......nu wel toe aan iemand die oprecht verliefd op me kan worden...
quote:Op donderdag 30 juli 2020 21:53 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Als het niet lukt.....of nu nog niet.....ook goed......quote:Op donderdag 30 juli 2020 21:57 schreef M1stral het volgende:
[..]
Liefde heeft geen haast Cinderelladreamer. Maar snap je punt.
Mam, ben jij het?quote:Op donderdag 30 juli 2020 21:53 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Fokken met FOKkersquote:
Ha ha ik weet wie mijn kids zijnquote:
quote:
Heb ik ook tijdje gedaan...quote:Op donderdag 30 juli 2020 21:00 schreef Prisha het volgende:
[..]
Heb je Happy Pancake wel eens geprobeerd? Destijds zaten er uiteraard de dickpic sturende gasten op maar ook wel een redelijk aantal serieuzere personen. Dit was wel 2 jaar geleden, geen idee hoe dat nu is.
Het is zowel een app als een desktop applicatie en er zitten best veel filters op, wat ik wel prettig vond. En die steekwoorden op categorie/kleur. En gratis. Een aantal hier op Fok hebben het toen uitgeprobeerd.
Er waren behoorlijk veel criteria waar je op kon filteren. Ideaal ja.quote:Op donderdag 30 juli 2020 22:03 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Heb ik ook tijdje gedaan...
Meest handige vond ik dat je kon filteren welk opleidingsniveau mensen hadden en in welke branch ze werken.
Ik zit je maar te plagenquote:Op donderdag 30 juli 2020 22:03 schreef Lenny77 het volgende:
[..]Las m kortaf??
Ik bedoelde het goed
Er zijn zoveel leuke FOKkersquote:Op donderdag 30 juli 2020 22:03 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Wie Lenny, jij hebt een Fok!ker op het oog?
Eens.quote:
Kan je het niet bespreken met haar? Dat je haar wel graag wil zien en ook graag wilt vrijen met haar, maar dat je bang bent dat het van haar uit over een verdoven van pijn ofzo gaat? En dat je zeker geen 'misbruk' van de situatie wil maken?quote:Op donderdag 30 juli 2020 22:45 schreef Ronzz het volgende:
Dinsdagavond laat nog met een Tindermatch afgesproken die ik al langere tijd ken maar nooit (meer) echt contact mee heb gehad. Was gezellig, drankjes gedaan en uiteindelijk blijven slapen (geen seks gehad).
's Ochtends kreeg zij telefoon dat haar ex zelfmoord heeft gepleegd, dus ze was helemaal van slag. Ik heb haar kunnen troosten enzo.. dus allemaal prima maar wel sneu natuurlijk.
Nu wilt ze de hele tijd afspreken en wil ze seks. Maar het voelt voor mij een beetje "opdringerig" en dat voelt niet prettig, maar weet ook niet hoe ik dit tactisch kan zeggen. Ze heeft wellicht afleiding nodig en die wil ik haar ook wel geven.. maar dit voelt niet helemaal fijn.
Tips?
Ik ben geen psycholoog die eerst haar verhaal moet aanhoren, daar heb ik geen zin inquote:Op vrijdag 31 juli 2020 00:06 schreef Cockwhale het volgende:
Gewoon neuken, man man man. Niet alles is misbruik. En ontzegging is beter? Geen wonder dat vrouwen 99/100 mannen links swipen. De meesten zeuren als een ongestelde vrouw.
How how! Ik heb misbruik speciaal tussen haakjes gezet omdat ik het ook niet zie als misbruik maken maar het idee heb dat Ronzz dat wel zo aanvoelt. Dus het daarom bespreekbaar maken zodat ze wel samen die stap kunnen zetten.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 00:06 schreef Cockwhale het volgende:
Gewoon neuken, man man man. Niet alles is misbruik. En ontzegging is beter? Geen wonder dat vrouwen 99/100 mannen links swipen. De meesten zeuren als een ongestelde vrouw.
Maar als ik dit dan weer lees.. dan vraag ik me af of ik je post wel goed heb begrepenquote:Op vrijdag 31 juli 2020 00:09 schreef Ronzz het volgende:
[..]
Ik ben geen psycholoog die eerst haar verhaal moet aanhoren, daar heb ik geen zin in
Je zou dit dr ook gewoon kunnen zeggen?quote:Op donderdag 30 juli 2020 22:45 schreef Ronzz het volgende:
Dinsdagavond laat nog met een Tindermatch afgesproken die ik al langere tijd ken maar nooit (meer) echt contact mee heb gehad. Was gezellig, drankjes gedaan en uiteindelijk blijven slapen (geen seks gehad).
's Ochtends kreeg zij telefoon dat haar ex zelfmoord heeft gepleegd, dus ze was helemaal van slag. Ik heb haar kunnen troosten enzo.. dus allemaal prima maar wel sneu natuurlijk.
Nu wilt ze de hele tijd afspreken en wil ze seks. Maar het voelt voor mij een beetje "opdringerig" en dat voelt niet prettig, maar weet ook niet hoe ik dit tactisch kan zeggen. Ze heeft wellicht afleiding nodig en die wil ik haar ook wel geven.. maar dit voelt niet helemaal fijn.
Edit: ik ben 31, zij is 36. Mentaal wat dieper in de put lijkt het, niet alleen wat er afgelopen week gebeurd is.
Tips?
Verdriet en troosten is niet per definitie een gedoe. Luisteren en een arm/knuffel kan voldoende zijn. Er is niets mis met een 'shoulder to cry on' bieden. Daarnaast zit er ook een zekere schoonheid in emotie en het bindt mensen. Beter dan al dat oppervlakkige gebrabbel de hele tijd. En als je jaloers wordt op een dode ex, dan moet je je echt laten nakijken.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 07:58 schreef Cue_ het volgende:
Kan wel begrijpen dat je bij de eerste dates geen behoefte hebt aan enkel je date te moeten troosten en verhalen over haar en der ex te horen.
Kan ze beter naar familie/vrienden toegaan.
Dat ze seks wil, tja leuk, maar relaxter zonder al het gedoe eromheen.
Ik denk dat je vooral moet leren om je eigen inschattingsvermogen te vertrouwen. Mijn perspectief en doel is natuurlijk anders dan het jouwe, maar ik kan me niet voorstellen dat elke man alleen maar wil neuken.quote:Op donderdag 30 juli 2020 20:35 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nou ja, als je dat tijdens een eerste date al moet doen, is wel een beetje gek vind ik...quote:Op vrijdag 31 juli 2020 08:46 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Verdriet en troosten is niet per definitie een gedoe. Luisteren en een arm/knuffel kan voldoende zijn. Er is niets mis met een 'shoulder to cry on' bieden. Daarnaast zit er ook een zekere schoonheid in emotie en het bindt mensen. Beter dan al dat oppervlakkige gebrabbel de hele tijd. En als je jaloers wordt op een dode ex, dan moet je je echt laten nakijken.
Als het zo uitkomt dat er op je eerste date iets ergs gebeurt ,dan vind ik het alleen maar menselijk dat je troost kan bieden? Ook al ben je eigenlijk een vreemde?quote:Op vrijdag 31 juli 2020 08:57 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nou ja, als je dat tijdens een eerste date al moet doen, is wel een beetje gek vind ik...
Dat je het kan bieden en dat je dat doet omdat het zich voordoet. Dat snap ik.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 09:03 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Als het zo uitkomt dat er op je eerste date iets ergs gebeurt ,dan vind ik het alleen maar menselijk dat je troost kan bieden? Ook al ben je eigenlijk een vreemde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |