Leuk man!quote:Op donderdag 30 juli 2020 16:33 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
Afgelopen zaterdag een leuke date gehad, maar dat blijft maar bij 1x. Hoewel we lekker konden kletsen, zijn er gewoon te grote verschillen waardoor het niet werkt. Aankomende zaterdag poging 2
Specifiek met haar niet of in het algemeen niet?quote:Op donderdag 30 juli 2020 16:57 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Leuke meid maar ik zou er geen relatie mee willen.
Mwah, nee hoor, dit is new style.. als je die naar rechts mikt, matchen ze je, en krijg je de website voor je neus waar je terecht kunt.. en daar heeft zij ws een profiel met dezelfde foto, en mag je daar voor geld verder chatten, met ws een knulletje van 14 in een callcenter in India die 2 dollar per dag verdient om 50 berichtjes van 1 dollar per stuk per uur te versturen aan elke idioot die erin tuint..quote:
Kan allebei.quote:Op donderdag 30 juli 2020 15:22 schreef Vigilance het volgende:
[..]
Kan die like dan later weer terug komen?
Ik heb hier iemand in de buurt, en daar heb ik nu al in twee maanden tijd, drie keer een like van ontvangen. Heeft zij al drie keer een nieuw profiel aangemaakt, of biedt tinder mijn profiel meerdere keren bij haar aan?
Heb je idd een dik abo voor nodig. En ja, die kun je zienquote:Op donderdag 30 juli 2020 15:23 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ik vraag me af of het algoritme je straft als je teveel naar rechts mikt. En zo ja, of het terughalen dat dan corrigeert. Terughalen is sowieso een gold feature dacht ik? Dan kun je je likes sowieso al rechtstreeks zien.
Van de profielen die mijn profiel bezoeken, bekijk ik er gemiddeld twee per dag terug, de rest is sowieso niks.. ik heb erin staan dat ik niet van kort haar houd, en een sneer naar Viva-lezeressen (voorheen Libellequote:Op donderdag 30 juli 2020 14:23 schreef Vigilance het volgende:
[..]
Ja weet ik, het is ook niet zozeer een probleem. Alleen soms frustrerend als ik een pushbericht krijg dat er een nieuwe like is, en het is zo'n type.
Sowieso raar ; het gaat bij mij in fases. Soms heb ik een dag achter elkaar likes van vrouwen dat ik denk : damn. Anne-Lotte de Deloitte consultant van 28 met een mega goed lijf en mooi hoofd. En dan opeens de dag erna allemaal drama likes. Maargoed dat mag je natuurlijk eigenlijk niet zeggen.
sneer naar Viva lezeressenquote:Op donderdag 30 juli 2020 17:18 schreef Sounddragon het volgende:
Van de profielen die mijn profiel bezoeken, bekijk ik er gemiddeld twee per dag terug, de rest is sowieso niks.. ik heb erin staan dat ik niet van kort haar houd, en een sneer naar Viva-lezeressen (voorheen Libelle) en je mag 32 keer raden welk type profiel en -hairdo 95% van mijn profielbekijksters heeft
En een profielbezoek is nog niet eens een like
"Voor klagen en zeuren heb je je vriendinnen."quote:
ik zou iets een tikje meer catchy verwachtenquote:Op donderdag 30 juli 2020 17:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"Voor klagen en zeuren heb je je vriendinnen."
FOK rechts, Viva linksquote:Op donderdag 30 juli 2020 17:28 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik zou iets een tikje meer catchy verwachten
Onthoudenquote:
"Wil je Fok!ken? Swipe links. Wil je fokken? Swipe rechts."quote:Op donderdag 30 juli 2020 17:37 schreef Lenny77 het volgende:
We moeten het een beetje in de groep houden he
Specifiek met haar niet.quote:Op donderdag 30 juli 2020 17:09 schreef Womanly het volgende:
[..]
Specifiek met haar niet of in het algemeen niet?
Als iemand ooit dat geheim ontdekt....quote:Op donderdag 30 juli 2020 19:31 schreef Paszzz het volgende:
Hoe werkt het algoritme van tinder eigenlijk.
I could tell you, but then i'd have to...quote:
Hij staat iig bij mijn 'dislikes'quote:Op donderdag 30 juli 2020 17:28 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik zou iets een tikje meer catchy verwachten
Fokkers en fokstersquote:Op donderdag 30 juli 2020 17:37 schreef Lenny77 het volgende:
We moeten het een beetje in de groep houden he
Goed, dan zetten we je wel in een tandartsstoelquote:Op donderdag 30 juli 2020 19:48 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
I could tell you, but then i'd have to...
Heb gemerkt dat wanneer je veranderingen aan je profiel maakt, je meer opgemerkt wordtquote:Op donderdag 30 juli 2020 19:43 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Als iemand ooit dat geheim ontdekt....
Ben nu vooral op Bumble, kijken wat dat oplevertquote:Op donderdag 30 juli 2020 20:00 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
[..]
Heb gemerkt dat wanneer je veranderingen aan je profiel maakt, je meer opgemerkt wordt
Ik heb het weer verwijderd. Ben benieuwd wat voor types je er aantreft als vrouw. Vond het wel allemaal netjes op zich (ik als man de dames dus) maar het leek allemaal wel een beetje tam of zo. Het leek niet echt te leven.quote:Op donderdag 30 juli 2020 20:05 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ben nu vooral op Bumble, kijken wat dat oplevert
Ik heb de ervaring dat vrouwen daar alleen 'hoi' zeggen en vervolgens verwachten dat je als man alsnog moeite doet terwijl het juist de bedoeling is dat het initiatief van vrouwen komt.quote:Op donderdag 30 juli 2020 20:16 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik heb het weer verwijderd. Ben benieuwd wat voor types je er aantreft als vrouw. Vond het wel allemaal netjes op zich (ik als man de dames dus) maar het leek allemaal wel een beetje tam of zo. Het leek niet echt te leven.
Een VERADEMINGquote:Op donderdag 30 juli 2020 20:19 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Het lijkt hier op fok ook soms als een warm bad na de koude douche van de apps😂
Ze namen het initiatief om 'Hoi' te zeggen. Hoe durft de man er niet op te reageren! HIJ IS DE MOEITE NIET! CHAT ZEKER MET ANDERE VROUWEN!quote:Op donderdag 30 juli 2020 20:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik heb de ervaring dat vrouwen daar alleen 'hoi' zeggen en vervolgens verwachten dat je als man alsnog moeite doet terwijl het juist de bedoeling is dat het initiatief van vrouwen komt.
Alleen maar mannen voor ons/fwb/open relatiequote:Op donderdag 30 juli 2020 20:16 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik heb het weer verwijderd. Ben benieuwd wat voor types je er aantreft als vrouw. Vond het wel allemaal netjes op zich (ik als man de dames dus) maar het leek allemaal wel een beetje tam of zo. Het leek niet echt te leven.
Ah dat was ik vergeten, hoi telt ook als initiatiefquote:Op donderdag 30 juli 2020 20:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ze namen het initiatief om 'Hoi' te zeggen. Hoe durft de man er niet op te reageren! HIJ IS DE MOEITE NIET! CHAT ZEKER MET ANDERE VROUWEN!
Dat is op de meeste apps toch wel zo? De verhalen die ik in iedergeval te horen krijg zijn het voornamelijk onbetrouwbare lui en vreemdgangers.quote:Op donderdag 30 juli 2020 20:28 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Alleen maar mannen voor ons/fwb/open relatie
...die bij jou thuis willen afsprekenquote:Op donderdag 30 juli 2020 20:28 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Alleen maar mannen voor ons/fwb/open relatie
Ja dus...welke app kan ik wel gebruiken als ik dat niet wil??quote:Op donderdag 30 juli 2020 20:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ah dat was ik vergeten, hoi telt ook als initiatief
[..]
Dat is op de meeste apps toch wel zo? De verhalen die ik in iedergeval te horen krijg zijn het voornamelijk onbetrouwbare lui en vreemdgangers.
Geen enkele, want ze zitten overal!quote:Op donderdag 30 juli 2020 20:35 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja dus...welke app kan ik wel gebruiken als ik dat niet wil??
Toch maar Fokdaten danquote:Op donderdag 30 juli 2020 20:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Geen enkele, want ze zitten overal!
...want thuis zit moeder de vrouw in haar Ma Flodder outfit.quote:Op donderdag 30 juli 2020 20:34 schreef Prisha het volgende:
[..]
...die bij jou thuis willen afspreken
Wanneer kom je?quote:
quote:
Wellicht wat serieuzere websites die niet in de vorm van een app zijn?quote:Op donderdag 30 juli 2020 20:35 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik heb een tweelingbroerquote:
Welke dan?quote:Op donderdag 30 juli 2020 20:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wellicht wat serieuzere websites die niet in de vorm van een app zijn?
Zelf denk ik dat het dan gewoon te toegankelijk wordt en je dus veel van zulke lui aantrekt, als de drempel iets hoger is zal dat dus ook minder zijn?
Betaalde websites misschien? Parship of Lexa?quote:
Lexa werkt ook niet en ik wil echt niet betalen voor een date....quote:Op donderdag 30 juli 2020 20:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Betaalde websites misschien? Parship of Lexa?
Op elke app heb je wel ONS/FWB/open relatie mensen. Sterker nog, die voeren zowat het overgewicht (quote:Op donderdag 30 juli 2020 20:35 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik heb dat wel eens meegemaakt ja. Sommige mensen willen direct commitment.quote:Op donderdag 30 juli 2020 20:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ze namen het initiatief om 'Hoi' te zeggen. Hoe durft de man er niet op te reageren! HIJ IS DE MOEITE NIET! CHAT ZEKER MET ANDERE VROUWEN!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |