Moet je eens gaan stofzuigen vies varkenquote:Op donderdag 30 juli 2020 09:25 schreef maxi-mus het volgende:
Kut TT
Kut OP
Labiele TS die minder dan het vuil onder mijn voeten is.
Eerder douchen Henkie.quote:Op donderdag 30 juli 2020 09:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Moet je eens gaan stofzuigen vies varken
Als er een filmpje wordt gedeeld hier van Lange Frans en tisjeboy nog wat dan is wat mij betreft de maat vol.quote:Op donderdag 30 juli 2020 09:31 schreef onlogisch het volgende:
User @:maxi-mus zet de toon voor de dag. Dit belooft wat
Lange Frans het orakel van Nederlandquote:Op donderdag 30 juli 2020 09:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als er een filmpje wordt gedeeld hier van Lange Frans en tisjeboy nog wat dan is wat mij betreft de maat vol.
Ik vond hem vroeger nog best te pruimen maar dat is nu echt een complotgekkie.quote:Op donderdag 30 juli 2020 09:34 schreef JanCees het volgende:
[..]
Lange Frans het orakel van Nederland
Ja, wanneer dan?quote:Op donderdag 30 juli 2020 09:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vond hem vroeger nog best te pruimen
wtfquote:Op donderdag 30 juli 2020 09:36 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vond hem vroeger nog best te pruimen
Nee, nee, NEE.quote:Op donderdag 30 juli 2020 09:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
06-nummer van je moeder ook mokergoed.
Ik ook ja. Van best veel van die nummers eigenlijk wel.quote:Op donderdag 30 juli 2020 09:43 schreef Caland het volgende:
Ken nog steeds de hele tekst uit m’n hoofd bedenk ik me nu
Genot
Ben wachtwoord vergetenquote:Op donderdag 30 juli 2020 10:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja, waar is user Tyron eigenlijk gebleven? Erg lang niet gezien.
Matige act.quote:Op donderdag 30 juli 2020 09:25 schreef maxi-mus het volgende:
Kut TT
Kut OP
Labiele TS die minder dan het vuil onder mijn voeten is.
Dit is weer niet grappigquote:Op donderdag 30 juli 2020 10:38 schreef maxi-mus het volgende:
Tjacka is dat domste jongetje uit de klas dat leeft van het motto: ik snap er niks van.
quote:Op donderdag 30 juli 2020 10:38 schreef maxi-mus het volgende:
Tjacka is dat domste jongetje uit de klas dat leeft van het motto: ik snap er niks van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 juli 2020 10:40 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Beetje de maxi-mus in de echte wereld inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
Lans is een beetje gepikeerd vanwege mijn terechtwijzing op twitter denk ik.quote:Op donderdag 30 juli 2020 10:41 schreef GGMM het volgende:
Zowel @:lange_lans als @:tjacka moeten @:maxi-mus momenteel hebben.
Ik ben benieuwd hoe dit afloopt!
Ik ga hier geen kant kiezen iig. Lastig om te kiezen tussen mijn vrienden @Lange_Lans en @maxi-musquote:Op donderdag 30 juli 2020 10:41 schreef GGMM het volgende:
Zowel @:lange_lans als @:tjacka moeten @:maxi-mus momenteel hebben.
Ik ben benieuwd hoe dit afloopt!
quote:Op donderdag 30 juli 2020 10:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ga hier geen kant kiezen iig. Lastig om te kiezen tussen mijn vrienden @:lange_lans en @:maxi-mus
wow ik had je zelfs bedanktquote:Op donderdag 30 juli 2020 11:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zal je nog eens een hart onder de riem steken.
Wel prima filmpje erbij.quote:Op donderdag 30 juli 2020 11:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Totaal niet de moeite waard. Een traantje weggepikt bij Joel?
leuk voor die jongen, denk dat z'n banksaldo meteen + 2miljoen is gegaanquote:Op donderdag 30 juli 2020 11:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Totaal niet de moeite waard. Een traantje weggepikt bij Joel?
Prima ja, ik heb echt niks met die jongen. Blij dat die weg is, niet per se om zijn voetbalkwaliteiten trouwens.quote:Op donderdag 30 juli 2020 11:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
leuk voor die jongen, denk dat z'n banksaldo meteen + 2miljoen is gegaan
netjesquote:Op donderdag 30 juli 2020 11:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
yes 4e training deze week, 2e keer benen
Het werkt al dagen, alleen niet bij JanCees.quote:Op donderdag 30 juli 2020 11:14 schreef GGMM het volgende:
test (als alt+s niet werkt zullen jullie deze post nooit zien)
Ik ga zo ook weer, gezien de onderrugproblemen (en tijd) doe ik even een kansloze brosplit deze week. Was weer even wennen om een afgezonderde spiergroep redelijk op slot te hebben vanmorgenquote:Op donderdag 30 juli 2020 11:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
yes 4e training deze week, 2e keer benen
Als je zo slim bent kun je daar zelf wel een antwoord op bedenken toch?quote:Op donderdag 30 juli 2020 11:15 schreef JanCees het volgende:
ja maar waarom werkt het bij mij niet
dat was mijn vraag aan danny
maar jullie zijn natuurlijk weer te dom om dat te snappen
zoals zo vaak
Omdat je pc kut is of je browserquote:Op donderdag 30 juli 2020 11:15 schreef JanCees het volgende:
ja maar waarom werkt het bij mij niet
dat was mijn vraag aan danny
maar jullie zijn natuurlijk weer te dom om dat te snappen
zoals zo vaak
Ik post nu voor het eerst met alt+s maar ik kan hier niet aan wennen.quote:
Onze vriend @El-Stinho meldde op twitter dat van de basiself in de EL finale alleen Onana nog over is, is toch wel een groot verloop.quote:Op donderdag 30 juli 2020 11:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Prima ja, ik heb echt niks met die jongen. Blij dat die weg is, niet per se om zijn voetbalkwaliteiten trouwens.
Ik vind het ook geen meerwaarde nee.quote:Op donderdag 30 juli 2020 11:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik post nu voor het eerst met alt+s maar ik kan hier niet aan wennen.
Ik zou shift+enter handiger vinden, zo verstuur ik ook mailtjes!
Zeker, met de bank erbij ook maar 3 man waarvan er nog wel 1 weg kan gaan. (vd Beek en Neres)quote:Op donderdag 30 juli 2020 11:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Onze vriend @:El-Stinho meldde op twitter dat van de basiself in de EL finale alleen Onana nog over is, is toch wel een groot verloop.
Jij bent dan ook gevaarlijk dom.quote:Op donderdag 30 juli 2020 11:19 schreef Charrell het volgende:
[..]
Ik las ALS (amyotrofische laterale sclerose)
hoezo zou dit aan mijn pc liggen ???quote:Op donderdag 30 juli 2020 11:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat je pc kut is of je browser
Graag gedaan
Geen flauw idee. Kun je de console open gooien en kijken wat daar verschijnt op het moment dat je ALT+S drukt? Daar zou wellicht een javascriptfout tevoorschijn kunnen komen? (die zijn rood)quote:Op donderdag 30 juli 2020 11:09 schreef JanCees het volgende:
ALT+S werkt nog steeds niet @:danny enig idee hoe dat kan
Ohquote:Op donderdag 30 juli 2020 11:19 schreef Charrell het volgende:
[..]
Ik las ALS (amyotrofische laterale sclerose)
Gewoon logisch nadenkenquote:Op donderdag 30 juli 2020 11:20 schreef JanCees het volgende:
[..]
hoezo zou dit aan mijn pc liggen ???
Ik denk dat @onlogisch het met je eens is.quote:Op donderdag 30 juli 2020 11:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gewoon logisch nadenken
Bij iedereen werkt het, behalve bij jou. Moet haast wel toch
Ik heb geen verstand van computers, maar dit kan ik zelfs ik nog!
Dit soort humor heb ik gemist!quote:Op donderdag 30 juli 2020 11:25 schreef Charrell het volgende:
[..]
Heb er net een weggewerkt. Een rode in de salade.
Het is zelfs een standaard browserfunctie.quote:Op donderdag 30 juli 2020 11:09 schreef JanCees het volgende:
ALT+S werkt nog steeds niet @:danny enig idee hoe dat kan
3 keer gelezen maar nu heb ik het door, er staat een keer 'ik' teveelquote:Op donderdag 30 juli 2020 11:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik denk dat @:onlogisch het met je eens is.
Ik schater.quote:Op donderdag 30 juli 2020 11:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
3 keer gelezen maar nu heb ik het door, er staat een keer 'ik' teveel
Louis van Gaal heeft daar ook vaak last van.
er was een chrome extension met dezelfde access keyquote:Op donderdag 30 juli 2020 11:26 schreef Danny het volgende:
[..]
Het is zelfs een standaard browserfunctie.
https://www.w3schools.com/tags/att_global_accesskey.asp
Als je de broncode van de pagina bekijken en naar de invoerknop van het reageerveld gaat zie je dat daar keurig accesskey="s" staat.
Als het niet werkt heb ik geen idee waarom dat is.
Kun je het in een andere browser eens proberen?
Dus het lag aan jouw pc?quote:Op donderdag 30 juli 2020 11:32 schreef JanCees het volgende:
[..]
er was een chrome extension met dezelfde access key
die weggehaald en nu werkt het weer
bedankt
Ja, jouw probleem dus.quote:
ja mijn browser dusquote:Op donderdag 30 juli 2020 11:37 schreef Danny het volgende:
[..]
nee, aan je eigen keuze plugins te installeren
Ik denk het wel, ik vertrek namelijk.quote:Op donderdag 30 juli 2020 11:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, jouw probleem dus.
Precies wat ik constateerde.
Zoeken jullie nog mensen @:maxi-mus? Ik ben erg goed in het constateren van problemen en het helpen van mensen!
ik heb nooit gezegd dat het niet mijn probleem wasquote:Op donderdag 30 juli 2020 11:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, jouw probleem dus.
Precies wat ik constateerde.
Zoeken jullie nog mensen @:maxi-mus? Ik ben erg goed in het constateren van problemen en het helpen van mensen!
hmmm ham is wel bijna opquote:Op donderdag 30 juli 2020 11:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gewoon doen, je hebt nu inmiddels de grens bereikt dat er weinig meer aan te doen is.
heb je ze niet in de koelkastquote:Op donderdag 30 juli 2020 11:56 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik dacht net, ik ga een eitje bakken. Dus ik alles klaar leggen, en toen dacht ik; nu pak ik de eitjes! Twee stuks, want meer doe ik nooit.
Echter, ik deed de kastdeur open, en toen zag ik het: HET DOOSJE WAS LEEG!
Dus nu heb ik een broodje met kaas.
Dan kan je straks geen spaghetti meer maken.quote:Op donderdag 30 juli 2020 11:56 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik dacht net, ik ga een eitje bakken. Dus ik alles klaar leggen, en toen dacht ik; nu pak ik de eitjes! Twee stuks, want meer doe ik nooit.
Nee.quote:
Niet gelachen. Kut grap. 2/10quote:Op donderdag 30 juli 2020 11:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan kan je straks geen spaghetti meer maken.
@:drizzt_dourden check deze grap
wtfquote:Op donderdag 30 juli 2020 11:59 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Niet gelachen. Kut grap. 2/10
oke moet je zelf weten uiteindelijkquote:Op donderdag 30 juli 2020 11:59 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Niet gelachen. Kut grap. 2/10
Is dat beter dan?quote:Op donderdag 30 juli 2020 12:00 schreef JanCees het volgende:
[..]
oke moet je zelf weten uiteindelijk
Wanneer je eieren in de koelkast bewaart, verkleint het risico op salmonellabesmetting en de groei van andere bacteriën. Bovendien drogen de eieren minder snel uit in de koelkast. Dan moet je ze wel in de doos bewaren.quote:
Aha. Bedankt voor deze wijze lesquote:Op donderdag 30 juli 2020 12:02 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wanneer je eieren in de koelkast bewaart, verkleint het risico op salmonellabesmetting en de groei van andere bacteriën. Bovendien drogen de eieren minder snel uit in de koelkast. Dan moet je ze wel in de doos bewaren.
Graag gedaan vriend!quote:Op donderdag 30 juli 2020 12:04 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Aha. Bedankt voor deze wijze les.
Reactie gegevenquote:Op donderdag 30 juli 2020 12:05 schreef GGMM het volgende:
Even een topic geopend: VBL / Primeur in Nederlands voetbal: KNVB staat vijf wissels toe
Ik zou het wel leuk vinden als iedereen die tot 5 kan tellen even zou reageren(jij niet dus @:scrummie2.1)
Wat voor reactie wil jequote:Op donderdag 30 juli 2020 12:05 schreef GGMM het volgende:
Even een topic geopend: VBL / Primeur in Nederlands voetbal: KNVB staat vijf wissels toe
Ik zou het wel leuk vinden als iedereen die tot 5 kan tellen even zou reageren(jij niet dus @:scrummie2.1)
Like gegeven, vijand.quote:Op donderdag 30 juli 2020 12:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ga niet toegeven dat ik moest glimlachen.
als ik eieren kook dan doe ik er 2, als ik ze bak toch meestal 3 maar met een leeg bakje kan ik ook niksquote:Op donderdag 30 juli 2020 11:56 schreef Scrummie2.1 het volgende:
nee in de koelkast drogen ze juist sneller uit, wat in de winkel niet in de koeling ligt hoef je thuis ook niet in de koeling te leggen tenzij je maanden met een doos eieren doetquote:Op donderdag 30 juli 2020 12:02 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wanneer je eieren in de koelkast bewaart, verkleint het risico op salmonellabesmetting en de groei van andere bacteriën. Bovendien drogen de eieren minder snel uit in de koelkast. Dan moet je ze wel in de doos bewaren.
Oh raar dat voedingscentrum.nl dit schrijft danquote:Op donderdag 30 juli 2020 12:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee in de koelkast drogen ze juist sneller uit, wat in de winkel niet in de koeling ligt hoef je thuis ook niet in de koeling te leggen tenzij je maanden met een doos eieren doet
Doe je die 3 dan op brood of?quote:Op donderdag 30 juli 2020 12:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
als ik eieren kook dan doe ik er 2, als ik ze bak toch meestal 3 maar met een leeg bakje kan ik ook niks
voor zover ik weet heeft een koelkast een hygroscopisch effectquote:Op donderdag 30 juli 2020 12:11 schreef JanCees het volgende:
[..]
Oh raar dat voedingscentrum.nl dit schrijft dan
Waarom zouden we als het over houdbaarheid van voeding gaat eerder vertrouwen op voedingscentrum.nl?quote:Op donderdag 30 juli 2020 12:11 schreef JanCees het volgende:
[..]
Oh raar dat voedingscentrum.nl dit schrijft dan
Waarom zet jij eigenlijk een leeg bakje terug in de kast?quote:Op donderdag 30 juli 2020 11:56 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Beginnende dementie wellicht? Zou een hoop verklaren....quote:Op donderdag 30 juli 2020 12:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom zet jij eigenlijk een leeg bakje terug in de kast?
Wat is dat voor onzin?
Nee, ik denk dat ik de laatste eieren uit het bakje heb gehaald terwijl het in de kast stond. Dus het bakje heeft de kast nooit verlaten! Maar wel eens, ontzettend slordig, en daar ervaar ik nu de nadelen van.quote:Op donderdag 30 juli 2020 12:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom zet jij eigenlijk een leeg bakje terug in de kast?
Wat is dat voor onzin?
Eet smakelijk!quote:Op donderdag 30 juli 2020 12:26 schreef maxi-mus het volgende:
Ik eet een donut en een boterham met boterhamworst.
Waardeloze dikzakquote:Op donderdag 30 juli 2020 12:26 schreef maxi-mus het volgende:
Ik eet een donut en een boterham met boterhamworst.
Ik moest ook lachen om @JanCeesquote:Op donderdag 30 juli 2020 12:29 schreef maxi-mus het volgende:
Ik moest lachen om de opmerkingen van @:JanCees en @:scrummie2.1 in het topic van @:ggmm
Die was wat minder ja.quote:Op donderdag 30 juli 2020 12:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik moest ook lachen om @:jancees
Behalve om die las-opmerking, die vond ik niet zo geslaagd.
Je kan niet altijd zes gooienquote:Op donderdag 30 juli 2020 12:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik moest ook lachen om @:jancees
Behalve om die las-opmerking, die vond ik niet zo geslaagd.
Gewoon alle drie opvreten, kan jou het verrottenquote:Op donderdag 30 juli 2020 12:32 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb nog 3 donuts over, zal ik het doosje opmaken? (en daarna weer terugzetten in de kast)
Je hebt gelijk.quote:Op donderdag 30 juli 2020 12:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon alle drie opvreten, kan jou het verrotten
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 juli 2020 13:32 schreef Zipportal het volgende:
[..]Met de muis over de spoiler gehooverd (gehoovert? @onlogisch) om te checken of dit wel een spoiler was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
gehoverdquote:Op donderdag 30 juli 2020 13:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Met de muis over de spoiler gehooverd (gehoovert? @:onlogisch) om te checken of dit wel een spoiler was.
[ afbeelding ]
Graag meer van dit soort leuke plaatjesquote:
Morgen weer één.quote:Op donderdag 30 juli 2020 14:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Graag meer van dit soort leuke plaatjes
Erg leuk. Ik ben benieuwd naar de wijsheden van morgen.quote:Op donderdag 30 juli 2020 14:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Morgen weer één.
Like gegeven overigens
Rijmt niet met de manier waarop jij en user @maxi-mus gisteren omgingen met mijn heugelijke boodschap van flinke kortingen bij mijn internetprovider.quote:
Vrienden zeggen elkaar de waarheidquote:Op donderdag 30 juli 2020 14:21 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Rijmt niet met de manier waarop jij en user @:maxi-mus gisteren omgingen met mijn heugelijke boodschap van flinke kortingen bij mijn internetprovider.
In dat geval; ik ben nu bij aflevering 4 van seizoen 5 BCS maar ik snap jouw enorme enthousiasme niet? Steekt (nog) niet boven de andere seizoenen uitquote:
Je snapt het zeker niet.quote:Op donderdag 30 juli 2020 14:25 schreef Buitendam het volgende:
[..]
In dat geval; ik ben nu bij aflevering 4 van seizoen 5 BCS maar ik snap jouw enorme enthousiasme niet? Steekt (nog) niet boven de andere seizoenen uit
Komt ook vooral door de laatste afleveringen.quote:Op donderdag 30 juli 2020 14:25 schreef Buitendam het volgende:
[..]
In dat geval; ik ben nu bij aflevering 4 van seizoen 5 BCS maar ik snap jouw enorme enthousiasme niet? Steekt (nog) niet boven de andere seizoenen uit
Dan kijk ik geduldig verder. Die salamanca is inderdaad wel een erg leuk karakter.quote:Op donderdag 30 juli 2020 14:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Komt ook vooral door de laatste afleveringen.
En door deze enorme baas:
[ afbeelding ]
Prima serie.quote:Op donderdag 30 juli 2020 14:25 schreef Buitendam het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 juli 2020 14:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Prima serie.
Het komt qua niveau echter nog niet in de buurt van Handsmaids Tale.
?quote:Op donderdag 30 juli 2020 14:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik haal er even een expert bij.
@:jancees
Jaquote:
Dat weet ik allemaal niet.quote:Op donderdag 30 juli 2020 14:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat meisje waar Drizzt naaktfoto's van had verspreid?
@Mastermindedquote:Op donderdag 30 juli 2020 14:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja
Ik heb een mening over users die terugkeren onder een andere username
Er wordt hier NIET geroddeldquote:Op donderdag 30 juli 2020 14:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat weet ik allemaal niet.
Ik weet alleen dat Scrummie naar de winkel is gegaan, geld heeft uitgegeven om een Rituals-pakketje te kopen en deze heeft opgestuurd, in de hoop dat hij hier iets voor terug zou krijgen.
Wat verwacht hij te krijgen van een getrouwde vrouw?quote:Op donderdag 30 juli 2020 14:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat Scrummie naar de winkel is gegaan, geld heeft uitgegeven om een Rituals-pakketje te kopen en deze heeft opgestuurd, in de hoop dat hij hier iets voor terug zou krijgen.
Hier wordt niet geroddeld.quote:Op donderdag 30 juli 2020 14:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja
Ik vind het soms ook lastig om te bepalen wat er in het hoofd van Scrummie omgaat.quote:Op donderdag 30 juli 2020 14:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat verwacht hij te krijgen van een getrouwde vrouw?
Wie was neef wuppie dan?quote:Op donderdag 30 juli 2020 14:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier wordt niet geroddeld.
@:charrell @:atypisch @:scrummie2.1 @:muskusboktor57 @:elan @:neef_wuppie @:solotovski @:Guus_Geluk2.0 @:erasmus
Like gegeven.quote:Op donderdag 30 juli 2020 14:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eén of andere nietszeggende user
net als Neef_wuppie dus
@Kopbalquote:Op donderdag 30 juli 2020 14:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja
Echt?quote:Op donderdag 30 juli 2020 10:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ga hier geen kant kiezen iig. Lastig om te kiezen tussen mijn vrienden @:lange_lans en @:maxi-mus
Ik krijg jou nog welquote:Op donderdag 30 juli 2020 14:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heeft die ook een ander account gehad?
Kut, gok ik.quote:Op donderdag 30 juli 2020 14:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel leuk om dat samen met jou te doen.quote:Op donderdag 30 juli 2020 14:54 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Wij krijgen jou ook nog wel.
wiequote:
Achteraan aansluiten in de rij en je beurt afwachten.quote:Op donderdag 30 juli 2020 14:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel leuk om dat samen met jou te doen.
Vergeet @Caland niet.quote:Op donderdag 30 juli 2020 14:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:charrell @:atypisch @:scrummie2.1 @:muskusboktor57 @:elan @:neef_wuppie @:solotovski @:Guus_Geluk2.0 @:erasmus
Doet me denken aan hele slechte .... nja laat maarquote:Op donderdag 30 juli 2020 14:56 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Achteraan aansluiten in de rij en je beurt afwachten.
Steek in de rug, dit.quote:Op donderdag 30 juli 2020 14:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar trekt die slet zich niks van aan hoorquote:Op donderdag 30 juli 2020 14:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat is een steek in de halsslagader.quote:Op donderdag 30 juli 2020 15:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Moet kunnen.Het is tenslotte offerfeest.
Wanneer komt Rebekka hier posten?quote:Op donderdag 30 juli 2020 15:06 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik ben stiekem eigenlijk wel blij dat @:Charrell terug is. Het werd toch echt iets teveel sausagefest hier de laatste tijd.
quote:Op donderdag 30 juli 2020 15:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Daar trekt die slet zich niks van aan hoor
Jeetje tjacka is dit nou nodig?quote:Op donderdag 30 juli 2020 15:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hopelijk pesten jullie mij nu minderquote:Op donderdag 30 juli 2020 15:06 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik ben stiekem eigenlijk wel blij dat @:Charrell terug is. Het werd toch echt iets teveel sausagefest hier de laatste tijd.
Nou ja zegquote:Op donderdag 30 juli 2020 15:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Misschien als jij bent opgerot.quote:Op donderdag 30 juli 2020 15:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wanneer komt Rebekka hier posten?
Oh wilde ook stoer gaan praten.quote:Op donderdag 30 juli 2020 15:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jeetje tjacka is dit nou nodig?
Waarom kunnen we niet gewoon aardig zijn voor elkaar?
misschien kunnen @Jojoortje en @charmed_angel hier weer vaker postenquote:Op donderdag 30 juli 2020 15:06 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Dat gaat ook wel weer wat verquote:Op donderdag 30 juli 2020 15:06 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Dat is een steek in de halsslagader.
Je vergeet @Amaranthaquote:Op donderdag 30 juli 2020 15:09 schreef JanCees het volgende:
[..]
misschien kunnen @:jojoortje en @:charmed_angel hier weer vaker posten
en @:karina en @:lavenderr en @:flippiee en @:madame_paon en @:knetterkrankjorum
Al mijn andere accounts hebben permban dus dan telt het nietquote:
Nee, niet @Flippiee asjeblief.quote:Op donderdag 30 juli 2020 15:09 schreef JanCees het volgende:
[..]
en @:karina en @:lavenderr en @:flippiee en @:madame_paon en @:knetterkrankjorum
pietjes???quote:Op donderdag 30 juli 2020 15:10 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Nee, niet @:Flippiee asjeblief.
Flippiee heeft pietjes.
Of die ex van @Tjacka, dat schijnt ook best een slet te zijn. Of anders gewoon je moeder.quote:Op donderdag 30 juli 2020 15:09 schreef JanCees het volgende:
[..]
Check ze eens dan.quote:Op donderdag 30 juli 2020 15:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Al mijn andere accounts hebben permban dus dan telt het niet
Ik ga morgen op vakantie naar Frankrijk, dus ik zal morgen wel ergens een entrecote van 700 gram verorberen. Het is tenslotte offerfeest én vakantie.quote:Op donderdag 30 juli 2020 15:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat gaat ook wel weer wat ver.
Ga jij dat vieren eigenlijk, of ben je geen praktiserend moslim?
Meldtquote:Op donderdag 30 juli 2020 15:09 schreef JanCees het volgende:
[..]
Waarom moet dat meteen morgen al?quote:Op donderdag 30 juli 2020 15:12 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik ga morgen op vakantie naar Frankrijk, dus ik zal morgen wel ergens een entrecote van 700 gram verorberen. Het is tenslotte offerfeest én vakantie.
Vraatzuchtquote:Op donderdag 30 juli 2020 15:13 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Waarom moet dat meteen morgen al?
quote:Op donderdag 30 juli 2020 14:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Prima serie.
Hier roddelen we niet. @xcachetquote:Op donderdag 30 juli 2020 15:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Of die ex van @:Tjacka, dat schijnt ook best een slet te zijn. Of anders gewoon je moeder.
Dit is geen feitelijke weergave van de situatie EN DAT WEET JE BEST GORE LAFBEKquote:Op donderdag 30 juli 2020 14:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vertel ons dat eens en voor altijd wat er is gebeurdquote:Op donderdag 30 juli 2020 15:16 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dit is geen feitelijke weergave van de situatie EN DAT WEET JE BEST GORE LAFBEK
Ware woorden.quote:Op donderdag 30 juli 2020 14:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Prima serie.
Dat heb ik al meerdere keren gedaan. Dus nee.quote:Op donderdag 30 juli 2020 15:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vertel ons dat eens en voor altijd wat er is gebeurd
dat eensquote:Op donderdag 30 juli 2020 15:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
dat eensquote:Op donderdag 30 juli 2020 15:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
wow rustigquote:Op donderdag 30 juli 2020 15:16 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dit is geen feitelijke weergave van de situatie EN DAT WEET JE BEST GORE LAFBEK
Nou misschien vanavond of zoquote:Op donderdag 30 juli 2020 15:09 schreef JanCees het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 juli 2020 15:24 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Aan de PI was te zien dat ik ook dit met een lach postte
quote:Op donderdag 30 juli 2020 15:22 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik ben echt uitermate relaxed deze dag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |