Zo echt hè! Dat zou echt superfijn zijn.quote:Op donderdag 30 juli 2020 14:07 schreef SQ het volgende:
ik ben zo benieuwd hoe het met Hilmo is!
Zou echt geweldig zijn als het nu gewoon alsnog spontaan komt
Jup. <Dat lijkt me helemaal de hel want dan zit er ook nog tijdsdruk achter.quote:Op donderdag 30 juli 2020 15:40 schreef Aure het volgende:
Met een bevalbad meenemen naar het ziekenhuis zit je uiteindelijk ook met de huurkosten en het zelf opzetten en opruimen toch?
Ja dan beter in je woonkamer denk ik.quote:Op donderdag 30 juli 2020 15:41 schreef SQ het volgende:
[..]
Jup. <Dat lijkt me helemaal de hel want dan zit er ook nog tijdsdruk achter.
Ah, ik dacht dat de verloskundige dat gezegd had. Vond het al vreemd ;-)quote:Op donderdag 30 juli 2020 15:37 schreef SQ het volgende:
dat "lastig" zijn mijn eigen woorden he, niet die van de verloskundige.![]()
Dit was al mijn tweede groeiecho, de vorige was hetzelfde. Echt interessant vind ik het ook verder niet want ze vinden ook niks afwijkends verder.
Nja, mijn eerste bevalling was een inleiding inclusief CTG, infuus en hoofd-elektrode. En dat wil ik gewoon niet. Als het gewoon poliklinisch kan wordt het al een heel ander verhaal.
Maar ik zit vooral met mijn andere twee kinderen. Als ik naar het ziekenhuis moet dan zal ik toch echt eens wat buren moeten leren kennen. Mijn nieuwe buren verhuizen volgende week pas. Ik vind het nogal wat om ze na een paar weken al als achtervang te moeten vragenMaar ja, wat moet dat moet.
En zakdoekje, waarom is dat bad zo'n must-have voor jou? Met een ruggenprik kun je ook niet in bad he? Is uitwijken naar een ziekenhuis verder weg nog een optie, of wordt dat te ver rijden?
quote:Op donderdag 30 juli 2020 15:43 schreef Aure het volgende:
Ik zit deze week bij mijn ouders en probeer al de hele week mijn constante misselijkheid verborgen te houdensuperirritant. Maar gelukkig nog geen enkele keer echt hoeven overgeven, dus dat scheelt, ik kan het meestal wel een beetje wegzuchten. Maar zo'n constante staat van misselijkheid is ook niet echt geweldig
Gezellig, lekker in de tuin chillenquote:
Dat is fijn! Ik heb ook al dubbele dosis geprobeerd maar helaas tevergeefs. Vannacht een derde keer rennies genomen, dat vond ik wel erg extreemquote:
quote:Op donderdag 30 juli 2020 00:27 schreef Gogo83 het volgende:
@:Hilmo: oeh, spannend! Bijna een baby! Zet hem op!
@:MaJo: er was hier volgens mij iemand bij wie het maagzuur minder werd toen ze door zwamgerschapsdiabetes minder koolhydraten ging eten. Het valt natuurlijk altijd uit te proberen hoe jij erop reageert als je even minder suiker en andere koolhydraten eet.dat is zeker een goeie om eens te proberen! Eergisteren had ik bijvoorbeeld helemaal geen maagzuur, er is dus echt iets wat het veroorzaakt. Ik ga het morgen ook aan de VK voorleggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor je spoiler, dit soort dingen zijn al vreselijk en helemaal als je zwanger bent
dat is ook een goeie!quote:Op donderdag 30 juli 2020 05:47 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Vanillevla, dat kan heel goed werken.Damn, vervelend dat het nu toch terugkomt. Hopelijk is het tijdelijk en niet weer HGquote:Op donderdag 30 juli 2020 10:16 schreef Zakdoekjeleggen het volgende:
Het overgeven is hier losgebarsten. Vanochtend in de auto al flink misselijk en net m'n hele ontbijt er weer uitgegooid. Ik was oprecht een beetje vergeten hoe ontzettend k*t dat is, ook al spuugde ik bij de oudste 35 weken lang...
bedankt voor de tips! Kleine beetjes ben ik altijd al van maar koolzuur vermijden kan ik wel eens proberen. Ik ben nog van mijn dagelijkse colaquote:Op donderdag 30 juli 2020 11:16 schreef tpopml het volgende:
[..]
Ik had hier het afgelopen weekend heel veel last van, mijn verloskundige zei het volgende:
Regelmatig kleine beetjes eten ipv minder grote maaltijden
Geen koolzuurhoudende dranken
Zure dranken/voedsel vermijden (grapefruit, sinaasappel)
Als je er last van hebt kun je ook een klein stukje wit brood eten, dat schijnt dezelfde bindende werking te hebben als Rennie etc (niet geprobeerd, maar mocht je even van de medicijnen af willen).
Niet voorover bukken (ik voelde het dan echt door mijn slokdarm stromen :x naar gevoel)
Verder: goed water drinken tbv ontlasting, obstipatie werkt opkomend maagzuur ook in de hand.![]()
Verder heel benieuwd naar @Hilmo!! Ik was vandaag weer druk met het opruimen op kantoor maar heb hier wel stiekem gekeken steeds
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Waarom krijg je dan een plaatsindicatie als hij moeilijk te meten isquote:Op donderdag 30 juli 2020 15:30 schreef SQ het volgende:
ik kom net van de verloskundige voor de tweede groeiecho en bevalpraatje. Conclusie: het is een lastig kind want was weer slecht te meten. Ik krijg een plaatsindicatie voor het ziekenhuismaar hoeft gelukkig niet medisch dus geen infusen en andere toeters en bellen. En ik heb erg veel vruchtwater dus mag toch ook weer door voor de OGTT
![]()
![]()
Ben gematigd enthousiast. Maar goed, het kind is geen reus vooralsnog. It's something.
Dat lijkt me heel lastig! Waarom wil je het niet al vertellen? Eerst meer zekerheid?quote:Op donderdag 30 juli 2020 15:43 schreef Aure het volgende:
Ik zit deze week bij mijn ouders en probeer al de hele week mijn constante misselijkheid verborgen te houdensuperirritant. Maar gelukkig nog geen enkele keer echt hoeven overgeven, dus dat scheelt, ik kan het meestal wel een beetje wegzuchten. Maar zo'n constante staat van misselijkheid is ook niet echt geweldig
Dat zijn ook gewoon moeilijke dagen, veel sterktequote:Op donderdag 30 juli 2020 18:07 schreef Michelangela het volgende:
@:Hilmo Succes, hopelijk ben je al een eind op weg/klaar nu
@:Gogo83 Heel veel sterkte voor jou en je naasten
Ik heb een beetje een bleegh dag, hopelijk trekt het weer bij. Vorig jaar op deze datum gecuretteerd na 14 weken zwangerschap en 4 dagen ziekenhuis, en nu volop getrappel in mijn buik. Het voelt een beetje dubbel, het is ook net of ie extra druk is vandaag, gekke frummel
Omdat dat toch kennelijk de standaard is als je een kind hebt gebaard wat met de schouder bleef haken.quote:Op donderdag 30 juli 2020 19:33 schreef MaJo het volgende:
Oh hele pagina gemist!
[..]
Waarom krijg je dan een plaatsindicatie als hij moeilijk te meten isEn OGTT is zeker glucosetest? Die dans ben ik tot nu toe ontsprongen
[..]
Succes! Ik moest wel een afspraak maken nu met Corona voor de OGTT.quote:Op donderdag 30 juli 2020 19:54 schreef SQ het volgende:
[..]
Omdat dat toch kennelijk de standaard is als je een kind hebt gebaard wat met de schouder bleef haken.
Net als na bijvoorbeeld een fluxus, ongeacht de afloop.
Ogtt is inderdaad glucosetest. Ik ga maar meteen maandag, hebben we dat ook weer gehad.
Ik heb er voor gebeld maar hoeft in het ziekenhuis gelukkig niet. Bij het diagnostisch centrum wel, maar dat is veel verder fietsenquote:Op donderdag 30 juli 2020 19:56 schreef Donna het volgende:
[..]
Succes! Ik moest wel een afspraak maken nu met Corona voor de OGTT.
Ohhh gelukkig! Mijn VK had het niet gezegd, maar ik was er een paar weken eerder geweest voor gewoon bloedprikken en toen waren er wat regels. Die had ik niet onthouden, dus ik ging op de ziekenhuis website kijken en toen zag ik dat er voor de OGTT en nog wat testen een afspraak gemaakt moest worden. Ik was nog wel gewoon op tijd, dus verder geen probleem!quote:Op donderdag 30 juli 2020 20:03 schreef SQ het volgende:
[..]
Ik heb er voor gebeld maar hoeft in het ziekenhuis gelukkig niet. Bij het diagnostisch centrum wel, maar dat is veel verder fietsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |