abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_194323858
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 14:07 schreef SQ het volgende:
ik ben zo benieuwd hoe het met Hilmo is!
Zou echt geweldig zijn als het nu gewoon alsnog spontaan komt O+
Zo echt h! Dat zou echt superfijn zijn.

Ik ben van mijn eerste ingeleid en ik kon mijn hele bevalling geen kant op. Ik heb 15 uur op mijn rug gelegen of ietsje op mijn zij door alle draden waar ik aan vast zat. Hoop dat me dat nu wel bespaart blijft.
  Moderator donderdag 30 juli 2020 @ 15:30:12 #52
149959 crew  SQ
snelle trees
pi_194324525
ik kom net van de verloskundige voor de tweede groeiecho en bevalpraatje. Conclusie: het is een lastig kind want was weer slecht te meten. Ik krijg een plaatsindicatie voor het ziekenhuis :{ maar hoeft gelukkig niet medisch dus geen infusen en andere toeters en bellen. En ik heb erg veel vruchtwater dus mag toch ook weer door voor de OGTT :r :')
Ben gematigd enthousiast. Maar goed, het kind is geen reus vooralsnog. It's something.
disclaimer
www.nyumbani.nl: ons nieuwe huis!
  donderdag 30 juli 2020 @ 15:31:58 #53
476768 Zakdoekjeleggen
Niemand zeggen....
pi_194324555
Ik moet nog zo'n 35 weken tot de bevalling, maar was me toch vast aan het inlezen over de twee lokale ziekenhuizen. Conclusies so far: maar eentje biedt family centered care, bij de andere moet je kindje bij je weg als het bijv een couveuse nodig heeft. Die andere valt dus af... maar: in bad bevallen kan bij beiden niet. En thuis bevallen zie ik eigenlijk niet zo zitten. Bij de oudste had ik die ruggenprik echt nodig. En zo'n bad huren is onwijs duur... en dat ding zou dan in de woonkamer staan. En dan moet de oudste uit logeren ofzo, want die wil ik er niet bij hebben of dat ze wakker wordt en in paniek raakt. En dan moet dat opblaasbaddinges daarna ook weer opgeruimd en daar heb je dan helemaal geen zin in. En wat als nou Spruit net als de oudste een suikerinfuus moet en kneitergeel is enzo, dan moet je dus na de bevalling alsnog naar het ziekenhuis.

Ik ben een beetje in de war en teleurgesteld. In het vorige ziekenhuis was er een bevalbad en kraamhotel enzo en ik weet dat ik verwend ben, maar nu hebben ze hier een spiksplinternieuw moederenkindcentrum, maar geen bevalbadoptie. En er is ook geen voorlichtingsavond of rondleiding ofzo nu, dus ik kan ook niet laagdrempelig vragen of je je eigen bad mag meebrengen. Op het filmpje van het zkh staan iig suites die echt klein zijn en waar het dus nooit past. En in die suites beval je ook, dus geen aparte verloskamers. Ik vind het maar ingewikkeld allemaal.

En SQ: balen joh! Klinkt niet als een heel relaxte afspraak. Kun je geen nieuwe groeiecho krijgen? En je kind is helemaal niet lastig joh, maar ongetwijfeld de mooiste en liefste en leukste van de wereld en zulks ;)
Psst, ik ben een kloon
  Moderator donderdag 30 juli 2020 @ 15:37:35 #54
149959 crew  SQ
snelle trees
pi_194324636
dat "lastig" zijn mijn eigen woorden he, niet die van de verloskundige. ;)
Dit was al mijn tweede groeiecho, de vorige was hetzelfde. Echt interessant vind ik het ook verder niet want ze vinden ook niks afwijkends verder.
Nja, mijn eerste bevalling was een inleiding inclusief CTG, infuus en hoofd-elektrode. En dat wil ik gewoon niet. Als het gewoon poliklinisch kan wordt het al een heel ander verhaal.

Maar ik zit vooral met mijn andere twee kinderen. Als ik naar het ziekenhuis moet dan zal ik toch echt eens wat buren moeten leren kennen. Mijn nieuwe buren verhuizen volgende week pas. Ik vind het nogal wat om ze na een paar weken al als achtervang te moeten vragen :') Maar ja, wat moet dat moet.

En zakdoekje, waarom is dat bad zo'n must-have voor jou? Met een ruggenprik kun je ook niet in bad he? Is uitwijken naar een ziekenhuis verder weg nog een optie, of wordt dat te ver rijden?
disclaimer
pi_194324673
Met een bevalbad meenemen naar het ziekenhuis zit je uiteindelijk ook met de huurkosten en het zelf opzetten en opruimen toch?
  Moderator donderdag 30 juli 2020 @ 15:41:24 #56
149959 crew  SQ
snelle trees
pi_194324695
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2020 15:40 schreef Aure het volgende:
Met een bevalbad meenemen naar het ziekenhuis zit je uiteindelijk ook met de huurkosten en het zelf opzetten en opruimen toch?
Jup. <Dat lijkt me helemaal de hel want dan zit er ook nog tijdsdruk achter.
disclaimer
pi_194324735
Ik zit deze week bij mijn ouders en probeer al de hele week mijn constante misselijkheid verborgen te houden :') superirritant. Maar gelukkig nog geen enkele keer echt hoeven overgeven, dus dat scheelt, ik kan het meestal wel een beetje wegzuchten. Maar zo'n constante staat van misselijkheid is ook niet echt geweldig :')
pi_194324743
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 15:41 schreef SQ het volgende:

[..]

Jup. <Dat lijkt me helemaal de hel want dan zit er ook nog tijdsdruk achter.
Ja dan beter in je woonkamer denk ik.
  donderdag 30 juli 2020 @ 15:43:43 #59
476768 Zakdoekjeleggen
Niemand zeggen....
pi_194324745
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 15:37 schreef SQ het volgende:
dat "lastig" zijn mijn eigen woorden he, niet die van de verloskundige. ;)
Dit was al mijn tweede groeiecho, de vorige was hetzelfde. Echt interessant vind ik het ook verder niet want ze vinden ook niks afwijkends verder.
Nja, mijn eerste bevalling was een inleiding inclusief CTG, infuus en hoofd-elektrode. En dat wil ik gewoon niet. Als het gewoon poliklinisch kan wordt het al een heel ander verhaal.

Maar ik zit vooral met mijn andere twee kinderen. Als ik naar het ziekenhuis moet dan zal ik toch echt eens wat buren moeten leren kennen. Mijn nieuwe buren verhuizen volgende week pas. Ik vind het nogal wat om ze na een paar weken al als achtervang te moeten vragen :') Maar ja, wat moet dat moet.

En zakdoekje, waarom is dat bad zo'n must-have voor jou? Met een ruggenprik kun je ook niet in bad he? Is uitwijken naar een ziekenhuis verder weg nog een optie, of wordt dat te ver rijden?
Ah, ik dacht dat de verloskundige dat gezegd had. Vond het al vreemd ;-)

En die logistiek is idd onhandig ja. Hoog tijd voor een laagdrempelig alcoholvrij biertje in de tuin en om de kinders daar kennis te laten maken? Je gaat vast niet naar zwangerschapsyoga of -zwemmen ofzo waar je iemand van kent die in de buurt woont en bijv pas een maand of 2 na jou uitgerekend is?

En ik snap dat ruggenprik + bad geen combi is hoor. Maar ik hoopte door het bad de ruggenprik misschien te kunnen vermijden en het leek me zo fijn. Ik ben een enorme waterrat en vond douchen bij de oudste te vermoeiend. In warm water hangen leek me zo heerlijk... Dat mocht bij ons vorige ziekenhuis overigens ook en dan stond de anesthesist klaar voor als er toch een ruggenprik nodig was. Alleen had ik die al nodig voor ik in bad kon doordat ik al 40 uur bezig was en echt niet meer kon.

Als ik ga uitwijken naar verder weg, wordt het het ziekenhuis in jouw hometown, denk ik. Da's 45 minuten rijden ofzo, dat vind ik wel ver. Het dichtsbijzijnde ziekenhuis is een kwartier... Ik denk er nog maar even over. Volgende week ook met de vk overleggen, misschien ziet zij nog wel een tussenoplossing of weet ze meer over de verloskamers.

Edit: ah ja, in het zkh moet je natuurlijk ook zelf opruimen. Ons oude ziekenhuis had vast bevalbaden, dus daar had ik nog niet eens over nagedacht.

Editedit: Ah, da's echt vervelend Aure. Wij hebben de naaste familie al ingelicht, dus kan zonder gene boven de pot hangen bij mijn moeder... maar dan is ze dus weer bezorgd of roept ze dingen als 'je bent zwanger, niet ziek!' o|O
Psst, ik ben een kloon
  Moderator donderdag 30 juli 2020 @ 15:46:03 #60
149959 crew  SQ
snelle trees
pi_194324772
in bad mag ik trouwens dan weer niet _O-
disclaimer
  Moderator donderdag 30 juli 2020 @ 15:49:25 #61
149959 crew  SQ
snelle trees
pi_194324809
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2020 15:43 schreef Aure het volgende:
Ik zit deze week bij mijn ouders en probeer al de hele week mijn constante misselijkheid verborgen te houden :') superirritant. Maar gelukkig nog geen enkele keer echt hoeven overgeven, dus dat scheelt, ik kan het meestal wel een beetje wegzuchten. Maar zo'n constante staat van misselijkheid is ook niet echt geweldig :')
:* een hele week bij je ouders ook! Why! :D
disclaimer
pi_194325052
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 15:49 schreef SQ het volgende:

[..]

:* een hele week bij je ouders ook! Why! :D
Gezellig, lekker in de tuin chillen :P kind uitbesteden. Ik kan nu dus wel doorslapen en uitslapen *)
pi_194327192
@Hilmo Succes, hopelijk ben je al een eind op weg/klaar nu

@Gogo83 Heel veel sterkte voor jou en je naasten

Ik heb een beetje een bleegh dag, hopelijk trekt het weer bij. Vorig jaar op deze datum gecuretteerd na 14 weken zwangerschap en 4 dagen ziekenhuis, en nu volop getrappel in mijn buik. Het voelt een beetje dubbel, het is ook net of ie extra druk is vandaag, gekke frummel
  Moderator donderdag 30 juli 2020 @ 19:21:54 #64
7566 crew  MaJo
Kalten Polar Br
pi_194328225
quote:
14s.gif Op donderdag 30 juli 2020 03:58 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ja, 40mg werkt als een tiet!
Dat is fijn! Ik heb ook al dubbele dosis geprobeerd maar helaas tevergeefs. Vannacht een derde keer rennies genomen, dat vond ik wel erg extreem :X
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 00:27 schreef Gogo83 het volgende:
@:Hilmo: oeh, spannend! Bijna een baby! Zet hem op!

@:MaJo: er was hier volgens mij iemand bij wie het maagzuur minder werd toen ze door zwamgerschapsdiabetes minder koolhydraten ging eten. Het valt natuurlijk altijd uit te proberen hoe jij erop reageert als je even minder suiker en andere koolhydraten eet.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat is zeker een goeie om eens te proberen! Eergisteren had ik bijvoorbeeld helemaal geen maagzuur, er is dus echt iets wat het veroorzaakt. Ik ga het morgen ook aan de VK voorleggen.

:* voor je spoiler, dit soort dingen zijn al vreselijk en helemaal als je zwanger bent ;(
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 05:47 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]

Vanillevla, dat kan heel goed werken.
dat is ook een goeie!
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 10:16 schreef Zakdoekjeleggen het volgende:
Het overgeven is hier losgebarsten. Vanochtend in de auto al flink misselijk en net m'n hele ontbijt er weer uitgegooid. Ik was oprecht een beetje vergeten hoe ontzettend k*t dat is, ook al spuugde ik bij de oudste 35 weken lang...
Damn, vervelend dat het nu toch terugkomt. Hopelijk is het tijdelijk en niet weer HG :*
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 11:16 schreef tpopml het volgende:

[..]

Ik had hier het afgelopen weekend heel veel last van, mijn verloskundige zei het volgende:

Regelmatig kleine beetjes eten ipv minder grote maaltijden
Geen koolzuurhoudende dranken
Zure dranken/voedsel vermijden (grapefruit, sinaasappel)

Als je er last van hebt kun je ook een klein stukje wit brood eten, dat schijnt dezelfde bindende werking te hebben als Rennie etc (niet geprobeerd, maar mocht je even van de medicijnen af willen).

Niet voorover bukken (ik voelde het dan echt door mijn slokdarm stromen :x naar gevoel)

Verder: goed water drinken tbv ontlasting, obstipatie werkt opkomend maagzuur ook in de hand.
bedankt voor de tips! Kleine beetjes ben ik altijd al van maar koolzuur vermijden kan ik wel eens proberen. Ik ben nog van mijn dagelijkse cola :@

Verder heel benieuwd naar @Hilmo!! Ik was vandaag weer druk met het opruimen op kantoor maar heb hier wel stiekem gekeken steeds ;)
16 - 23 augustus Salzburgerland
  donderdag 30 juli 2020 @ 19:31:03 #65
489639 Declan-Harp
The Black Wolf Company
pi_194328358
@Majo (en anderen)
Tijdens mijn zwangerschap werkte ik in de farmaceutische industrie. De apotheker daar gaf me Ranitidine, dat heb ik de hele zwangerschap geslikt. Is ook gewoon bij het Kruidvat te krijgen. Ideetje om te proberen?

Never mind.. -O-
https://www.ad.nl/gezond/(...)n-medicijn~a1d93178/
#Poezenpleegmoeder
  Moderator donderdag 30 juli 2020 @ 19:33:27 #66
7566 crew  MaJo
Kalten Polar Br
pi_194328397
Oh hele pagina gemist! :@

quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 15:30 schreef SQ het volgende:
ik kom net van de verloskundige voor de tweede groeiecho en bevalpraatje. Conclusie: het is een lastig kind want was weer slecht te meten. Ik krijg een plaatsindicatie voor het ziekenhuis :{ maar hoeft gelukkig niet medisch dus geen infusen en andere toeters en bellen. En ik heb erg veel vruchtwater dus mag toch ook weer door voor de OGTT :r :')
Ben gematigd enthousiast. Maar goed, het kind is geen reus vooralsnog. It's something.
Waarom krijg je dan een plaatsindicatie als hij moeilijk te meten is :? En OGTT is zeker glucosetest? Die dans ben ik tot nu toe ontsprongen })

quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2020 15:43 schreef Aure het volgende:
Dat lijkt me heel lastig! Waarom wil je het niet al vertellen? Eerst meer zekerheid?

quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 18:07 schreef Michelangela het volgende:
@:Hilmo Succes, hopelijk ben je al een eind op weg/klaar nu

@:Gogo83 Heel veel sterkte voor jou en je naasten

Ik heb een beetje een bleegh dag, hopelijk trekt het weer bij. Vorig jaar op deze datum gecuretteerd na 14 weken zwangerschap en 4 dagen ziekenhuis, en nu volop getrappel in mijn buik. Het voelt een beetje dubbel, het is ook net of ie extra druk is vandaag, gekke frummel
Dat zijn ook gewoon moeilijke dagen, veel sterkte :*
  Moderator donderdag 30 juli 2020 @ 19:54:51 #67
149959 crew  SQ
snelle trees
pi_194328643
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 19:33 schreef MaJo het volgende:
Oh hele pagina gemist! :@
[..]

Waarom krijg je dan een plaatsindicatie als hij moeilijk te meten is :? En OGTT is zeker glucosetest? Die dans ben ik tot nu toe ontsprongen })
[..]

Omdat dat toch kennelijk de standaard is als je een kind hebt gebaard wat met de schouder bleef haken.
Net als na bijvoorbeeld een fluxus, ongeacht de afloop.
Ogtt is inderdaad glucosetest. Ik ga maar meteen maandag, hebben we dat ook weer gehad.
disclaimer
pi_194328673
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2020 19:54 schreef SQ het volgende:

[..]

Omdat dat toch kennelijk de standaard is als je een kind hebt gebaard wat met de schouder bleef haken.
Ogtt is inderdaad glucosetest. Ik ga maar meteen maandag, hebben we dat ook weer gehad.
Succes! Ik moest wel een afspraak maken nu met Corona voor de OGTT.
  Moderator donderdag 30 juli 2020 @ 20:03:44 #69
149959 crew  SQ
snelle trees
pi_194328788
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 19:56 schreef Donna het volgende:

[..]

Succes! Ik moest wel een afspraak maken nu met Corona voor de OGTT.
Ik heb er voor gebeld maar hoeft in het ziekenhuis gelukkig niet. Bij het diagnostisch centrum wel, maar dat is veel verder fietsen :P
disclaimer
pi_194328800
Ik zou het best willen vertellen maar mijn vriend wil dat niet @MaJo
Hij wil inderdaad eerst meer zekerheid. Hij vindt het ook niet tof dat fok het weet :P
pi_194328809
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2020 20:03 schreef SQ het volgende:

[..]

Ik heb er voor gebeld maar hoeft in het ziekenhuis gelukkig niet. Bij het diagnostisch centrum wel, maar dat is veel verder fietsen :P
Ohhh gelukkig! Mijn VK had het niet gezegd, maar ik was er een paar weken eerder geweest voor gewoon bloedprikken en toen waren er wat regels. Die had ik niet onthouden, dus ik ging op de ziekenhuis website kijken en toen zag ik dat er voor de OGTT en nog wat testen een afspraak gemaakt moest worden. Ik was nog wel gewoon op tijd, dus verder geen probleem!
  donderdag 30 juli 2020 @ 20:43:59 #72
277627 Seven.
We are Borg.
pi_194329461
Wat is OGTT? :@
Resistance is futile.
pi_194329507
Suikertest :)
  Moderator donderdag 30 juli 2020 @ 20:47:31 #74
149959 crew  SQ
snelle trees
pi_194329536
quote:
7s.gif Op donderdag 30 juli 2020 20:43 schreef Seven. het volgende:
Wat is OGTT? :@
5 posts boven je :P
disclaimer
  donderdag 30 juli 2020 @ 20:58:16 #75
277627 Seven.
We are Borg.
pi_194329777
:+
Resistance is futile.
  Moderator donderdag 30 juli 2020 @ 22:14:44 #76
7566 crew  MaJo
Kalten Polar Br
pi_194331107
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2020 19:54 schreef SQ het volgende:

[..]

Dat stuk info miste ik ;) Dan snap ik het wat beter. Kwam dat toen omdat de baby groot was?

quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2020 20:04 schreef Aure het volgende:
Ik zou het best willen vertellen maar mijn vriend wil dat niet @:MaJo
Hij wil inderdaad eerst meer zekerheid. Hij vindt het ook niet tof dat fok het weet :P
Ah ok ^O^ Mijn man was in het begin ook voorzichtig met vertellen, gelukkig mocht het wel op fok. Maar ik kon ook niet anders, hier wisten jullie tot op de dag wanneer de TP was _O-

@Hilmo al nieuws? O-)
  Moderator donderdag 30 juli 2020 @ 22:22:12 #77
149959 crew  SQ
snelle trees
pi_194331239
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 22:14 schreef MaJo het volgende:

[..]

Dat stuk info miste ik ;) Dan snap ik het wat beter. Kwam dat toen omdat de baby groot was?
[..]

Ah ok ^O^ Mijn man was in het begin ook voorzichtig met vertellen, gelukkig mocht het wel op fok. Maar ik kon ook niet anders, hier wisten jullie tot op de dag wanneer de TP was _O-

@:Hilmo al nieuws? O-)
Ja, mijn zoon was bijna 9 pond :')

Metingen vandaag waren ook wel weer mooi. Hoofd p80, benen p3. Toch een soort gnoom dus :P
disclaimer
  Moderator donderdag 30 juli 2020 @ 22:26:20 #78
7566 crew  MaJo
Kalten Polar Br
pi_194331320
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2020 22:22 schreef SQ het volgende:

[..]

Ja, mijn zoon was bijna 9 pond :')

Metingen vandaag waren ook wel weer mooi. Hoofd p80, benen p3. Toch een soort gnoom dus :P
Wow dat was een fikse! En bizarre verhouding zo :D Waarschijnlijk trekt dat nog wel bij :)
  Moderator donderdag 30 juli 2020 @ 22:30:31 #79
149959 crew  SQ
snelle trees
pi_194331404
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 22:26 schreef MaJo het volgende:

[..]

Wow dat was een fikse! En bizarre verhouding zo :D Waarschijnlijk trekt dat nog wel bij :)
Nee al mijn kinderen zijn zo. Ik heb zelf ook een grote schedel en korte pootjes, is gewoon DNA ;)
disclaimer
  Moderator vrijdag 31 juli 2020 @ 08:26:09 #80
149959 crew  SQ
snelle trees
pi_194334807
Nou Hilmo. Kom eens door met die update joh! :D
disclaimer
pi_194334819
Ja! Het eerste wat ik deed toen ik wakker werd vanmorgen was gluren of Hilmo al bevallen was :)
  Moderator vrijdag 31 juli 2020 @ 08:57:37 #82
7566 crew  MaJo
Kalten Polar Br
pi_194335148
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2020 22:30 schreef SQ het volgende:

[..]

Nee al mijn kinderen zijn zo. Ik heb zelf ook een grote schedel en korte pootjes, is gewoon DNA ;)
Ha ok! Maar je bent wel vrij lang toch?

Ik ben dus voor meer dan de helft been, ben benieuwd naar de baby :D
  Moderator vrijdag 31 juli 2020 @ 08:58:35 #83
7566 crew  MaJo
Kalten Polar Br
pi_194335162
En ook ik kwam vooral spieken of er al een update is :D

Ik denk dat Hilmo gewoon lekker aan het knorren is met een verse baby O+
  Moderator vrijdag 31 juli 2020 @ 08:59:40 #84
149959 crew  SQ
snelle trees
pi_194335174
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 08:57 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ha ok! Maar je bent wel vrij lang toch?

Ik ben dus voor meer dan de helft been, ben benieuwd naar de baby :D
ik zou 1.68 nou niet meteen "lang" willen noemen :P
disclaimer
  Moderator vrijdag 31 juli 2020 @ 09:02:34 #85
7566 crew  MaJo
Kalten Polar Br
pi_194335206
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 08:59 schreef SQ het volgende:

[..]

ik zou 1.68 nou niet meteen "lang" willen noemen :P
Oh nee, ik dacht dat jij langer was. Ik toren 15 cm boven je uit :P
pi_194335223
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 09:02 schreef MaJo het volgende:

[..]

Oh nee, ik dacht dat jij langer was. Ik toren 15 cm boven je uit :P
Ben jij nou precies net zo lang als ik?! :D

Ik kom ook voor de babypics O-)
All you need is tea & warm socks
  Moderator vrijdag 31 juli 2020 @ 09:15:13 #87
7566 crew  MaJo
Kalten Polar Br
pi_194335326
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 09:04 schreef B.ertha het volgende:

[..]

Ben jij nou precies net zo lang als ik?! :D

Ik kom ook voor de babypics O-)
Ja dat kan wel kloppen :Y 1,83

Ik blijf gewoon F5en tot er een update is :P
pi_194335341
Haha kom ik aan met krap aan 1.60 :9
pi_194335418
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 09:15 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ja dat kan wel kloppen :Y 1,83

Ik blijf gewoon F5en tot er een update is :P
Oeh, je bent nog langer dan mij. Ik vind het geen probleem om lang te zijn, maar die bijbehorende kano's :N

Ik vind het lastig om leuke schoenen te vinden waarbij je voeten niet al te kolossaal lijken.
pi_194335425
166 w/
  Moderator vrijdag 31 juli 2020 @ 09:30:19 #91
7566 crew  MaJo
Kalten Polar Br
pi_194335456
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 09:16 schreef Donna het volgende:
Haha kom ik aan met krap aan 1.60 :9
Dan valt een buik ook sneller op denk ik :)
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 09:25 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Oeh, je bent nog langer dan mij. Ik vind het geen probleem om lang te zijn, maar die bijbehorende kano's :N

Ik vind het lastig om leuke schoenen te vinden waarbij je voeten niet al te kolossaal lijken.
bij mij is dat wel aardig in verhouding, maat 40. Ik hou ook van ballerina’s/bootschoenen dus die ogen ook weer kleiner :)
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 09:26 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
166 w/
Ha ik win nog steeds :P
pi_194335490
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 09:30 schreef MaJo het volgende:

[..]

Dan valt een buik ook sneller op denk ik :)

Ja en als je baby's maakt die redelijk aan de maat zijn dan moeten ze toch ook ergens een plekje vinden haha. :7
pi_194335531
Ik had ook schoenmaat 40 maar sinds de vorige zwangerschap zit 41 meestal fijner }:| 172 cm hier trouwens :P
pi_194335619
Voor de stats: 180 cm en maat 43 (godzijdank niet gegroeid in de zwangerschappen).

Oh wacht ik ben niet zwanger, dan tellen mijn stats niet mee denk ik h? De opsomdrang was te sterk. :')
pi_194335640
Opsommen O+
pi_194336431
Hier ook maat 41. Ik heb echt een zwak voor dr. Martens, maar die zien er dus echt z kolossaal uit met die maat }:|

@wolfrolf, al nieuws bij jullie?
  Moderator vrijdag 31 juli 2020 @ 11:01:05 #97
7566 crew  MaJo
Kalten Polar Br
pi_194336523
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 09:47 schreef lunapuella het volgende:
Voor de stats: 180 cm en maat 43 (godzijdank niet gegroeid in de zwangerschappen).

Oh wacht ik ben niet zwanger, dan tellen mijn stats niet mee denk ik h? De opsomdrang was te sterk. :')
Wanneer je niet zwanger bent mag je inderdaad niet meedoen :N ;) ik win nog steeds *O*

Ik had een vrij avontuurlijke ochtend :D ik had een afspraak bij de VK dus ik zat braaf te wachten tot ik opgeroepen werd. Er bleven maar vrouwen opgeroepen worden tot ik gebeld werd waar ik bleef :? Had ik dus een afspraak in het WKZ zelf in plaats van de buitenlocatie 8)7 Daar zaten ze klaar voor me met een catheter en ik zat heel lief met mijn potje urine op die buitenlocatie :') Maar uiteindelijk mocht ik toch daar even terecht.
  vrijdag 31 juli 2020 @ 11:52:02 #98
403520 Sway-
La vie est belle
pi_194337132
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 09:38 schreef Aure het volgende:
Ik had ook schoenmaat 40 maar sinds de vorige zwangerschap zit 41 meestal fijner }:| 172 cm hier trouwens :P
Ik heb laatst nog gehoord dat je voeten na de zwangerschap 1 maat groter blijven en ik heb zoveel schoenen, dat is wel een beetje een angst geworden :P
pi_194337324
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 11:52 schreef Sway- het volgende:

[..]

Ik heb laatst nog gehoord dat je voeten na de zwangerschap 1 maat groter blijven en ik heb zoveel schoenen, dat is wel een beetje een angst geworden :P
Mijn voeten zijn nog net zo klein hoor!
pi_194337513
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 11:52 schreef Sway- het volgende:

[..]

Ja dat kan inderdaad gebeuren, zoals bij mij :P je voetholte kan platter worden, vandaar.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')