abonnement Unibet Coolblue
pi_202591171
Als het maar gin tonic is.
  zaterdag 15 januari 2022 @ 11:51:21 #152
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_203200706
Hoe heet een ruzie tussen eskimo's die uit de hand loopt?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_203237618
Karel Anker is aan het solliciteren en krijgt een nieuwe baan bij Flok. Bij het maken van een nieuw e-mailadres wordt er gebruik gemaakt van de eerste letter van de voornaam en daarna de achternaam. De HR-medewerker valt het op dat Karels naam niet past bij de zakelijke werkomgeving. "Sorry Karel, maar we kunnen moeilijk kanker@flok.nl gebruiken als e-mailadres. Wat zullen we er anders van maken?"

Karel: "Nou ik gebruik hem eigenlijk nooit maar mijn middelste naam is Joop. Als we er kjanker@flok.nl van maken dan moet dat toch wel kunnen?"

Na enig overleg besluiten ze het e-mailadres in gebruik te nemen en de volgende dag komt Karel op het kantoor voor zijn eerste officiële werkdag. De baas van het kantoor komt in de middag langs en schudt Karel de hand om vervolgens luid te verkondigen "Dus jij bent die jankert die bij ons komt werken! Veel succes!".

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 2% gewijzigd door Tyranoesauroes op 17-01-2022 15:28:15 ]
afspraak tandarts verzetten
pi_203239231
Hoe komt het dat douwe bob bij meerdere vrouwen binnen een jaar een kind heeft verwekt?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
pi_203316836
Vraag aan Voice-kandidate: Wat vind jij van Ali B?
Antwoord: Wat een lul!
  dinsdag 25 januari 2022 @ 13:14:51 #156
293353 Stofzuigerzak
To be or toedoeledoki....
pi_203357999
Wat is drir keer drir?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 11 februari 2022 @ 13:55:08 #157
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_203615073
Bud Spencer en Terence Hill lopen over het Piazza D’Italia, in Italië.
Op een gegeven moment rennen vier jongemannen van een jaar of 12 naar ze toe en ze zeggen: “Meneer Bud, meneer Bud, wilt u vechten?”
Terence moet lachen maar Bud denkt er het zijne van. Maar de jongens houden vol en beginnen een beetje tegen Bud aan te duwen en hem anderszins te provoceren. Even later hangt een van de jongemannen in een boom, een andere ligt languit op een fruitkraampje en de twee anderen liggen in de fontein.
Zegt Terence Hill lachend: “Zo, die hebben hun lesje wel geleerd.”

[ Bericht 0% gewijzigd door Federer-fan op 11-02-2022 18:57:41 ]
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zaterdag 12 maart 2022 @ 16:31:54 #158
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_204050915
De lijsttrekker van een lokale Rotterdamse partij loopt over straat. Hij komt een man tegen die zegt hem goed te kunnen imiteren. Dus hij doet het voor.
Zegt die lijstrekker: Nou, mijn stem heb je."
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_204445897
Ik weet een goede grap over een russische gevechtsboot boot, maar heb hem even nog moeten laten bezinken.
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
  vrijdag 15 april 2022 @ 23:28:45 #160
15600 BB-King
Long live the King!
pi_204449988
Zit een man aan de bar voor zich uit te staren.
Zegt hij opeens uit het niks tegen de barman:
"Een vierkantje van de zaak".
Waarop de barman hem raar aankijkt.
Voordat hij erop kan reageren roept de man:
"Een driehoekje van de zaak".
De barman vraagt vervolgens uit nieuwsgierigheid:
"Bedoel je soms een rondje van de zaak?"
De man kijkt hem moeilijk aan en zegt:
"Wat zeg je?"
Waarop de barman harder roept:
"EEN RONDJE VAN DE ZAAK?!!
Waarop de man zegt:
"O geweldig, ik had net dorst maar ben platzak. Bedankt!"
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
  zaterdag 16 april 2022 @ 16:41:14 #161
15600 BB-King
Long live the King!
pi_204454493
Wat is de favoriete snack van een robot?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
  zaterdag 16 april 2022 @ 18:11:25 #162
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_204455075
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2020 11:30 schreef sjoemie1985 het volgende:
Een man komt terug van een etentje bij een restaurant (Dit speelde nog voor de corona).
En gaat 's avonds naar bed, maar de volgende ochtend wordt hij wakker en tijdens het ontbijt met zijn vrouw begint hij rare dingen te vertonen zoals flapperen met zijn handen en tussen door wat rare woorden er uit te vloepen.
Vraagt zijn vrouw wat heb jij gisteren gehad in dat restaurant?
Zegt die man: Asperger soep maar vond de naam al zo vreemd en dacht dat het alleen maar een taalvoutje was.
Je haalt asperger en Tourette door elkaar, hij had dus geen Asperger soep, maar Tourettedos
  donderdag 2 juni 2022 @ 14:26:08 #163
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_204942376
Een groep vrienden gaat naar een karaokeavond. Henk gaat als eerste maar hij blijkt prachtig te kunnen zingen. dus op verzoek van zijn vrienden zingt hij ie avond alle liedjes mee. Zijn vrienden zitten ademloos naar hem te luisteren.
Dus de volgende dag vraagt iemand aan Jan, een van de vrienden uit de groep: "Hoe was jullie karaokeavond gisteren?"
Zegt Jan: "Ja, was lachen joh!"
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_204943471
In Somalië komt er een nieuw bewind aan de macht en het leger krijgt het bevel om alle homo's af te maken. Na een aantal dagen blijft er 1 homo over. De koning is helemaal boos "Jongens, waarom maken jullie deze laatste ook niet af?", waarop de jonge generaal antwoord geeft: "Als dit de laatste is kan hij zich toch niet meer voortplanten, en zal er geen gevaar voor ons zijn."

#slechtgrapje
afspraak tandarts verzetten
pi_205119061
Zit er een vent in de kroeg, komt er een oude man binnen met een baard en een jurk aan.
"Hallo ik ben Mohammed", zegt de snoeshaan.
"Nou bewijs dat maar eens dan", zegt die vent lurkend aan zijn biertje.
"Leg je paspoort maar eens op tafel", zegt de profeet. De man doet het en Mohamment strekt zijn handen uit en wappert mysterieus met zijn vingers. En "FLOEPS!", liggen er twee paspoorten op de bar.
"Zo, nu heb je er twee". De man valt bijna van zijn kruk van verbazing. "Nou, dan ken je ook wel zeker je eigen Koran helemaal uit je kop".
En verrek, begint die baardmans de hele Koran letterlijk op te dreunen uit zijn hoofd. Van al dat gelul krijgt hij natuurlijk dorst en hij bestelt een glas bier.
"Maar", zegt de klant, "dat mag toch helemaal niet van jou?"
"Daar gaan we wat aan doen", zegt de profeet. Hij strekt zijn handen uit naar het glas, wappert met zijn vingers en "FLOEPS!", het bier is veranderd in mint-thee.
"Zo hee!", reageert de klant stom verbaasd "Dan kun je zeker ook goed vrouwen versieren"
"Oh ja hoor". Mohammed kijkt naast hem en daar zit een vrouw van in de 50. "Beetje oud he?", zegt de klant.
"Kunnen we wat aan doen", en die woestijnrat strekt zijn handen uit naar de vrouw, wappert met zijn vingers en "FLOEPS", zit er plotseling een meisje van 14 op die kruk. "Zo dat ziet er een stuk appetijtelijker uit", mompelt hij.

Komt er opnieuw een man binnen. Een kale met een pak aan en twee kleine hondjes. "Hallo, ik ben Pim Fortuyn en ik haat moslims". Mohammed kijkt hem aan en zegt "Daar kunnen we wat aan doen". Hij strekt zijn armen uit, wappert wat met zijn vingers en "FLOEP!" Fortuyn is veranderd in ayatollah Khomeini en de hondjes in kamelen.
En zo floept de Mekkaanse zwerver de hele dag door. De schoenen zijn automatisch uit, de vrouwen hebben plotseling een boerka aan, de barman is veranderd in een imam, er hangen plotseling grote toeters aan de muur, de jukebox is veranderd in een scooter en zo gaat dat de heeele middag door.

Op een gegeven moment komt er een mannetje binnen met wit haar. Mohammed kijkt getroffen naar het ventje en schiet van zijn kruk en neemt gillend de benen, het café uit. De klant aan de bar die alles heeft bekeken, rent achter hem aan. "Hé niffo!" (hij is ook gefloept), "Ben je gek ofzo?"
"Nee", bibbert Mohammed, "Dat is Geert Wilders".
"Ja en, dan floep je hem toch?"
"Nee, als ik hem floep gaat hij roepen Meer, meer, meer Marokkanen, meer, meer! meer!

:)
pi_205119337
Kluun bijt op chips, waardoor een tand scheef gaat zitten.
Kluun gaat naar de dokter. "Zo, meisje, wat scheelt er aan?"
"Nou, mijn tand zit scheef en ik zie al een heel ziekenhuisdrama aankomen, mijn hele gebit..."
"Goed, meisje, kleed je maar eens uit, dan kijk ik of je ook gaatjes hebt".
"Nou nee, liever niet", zegt Kluun en ze rent de deur uit.

Kluun gaat naar de tandarts. "Zo, meisje, wat scheelt er aan?"
"Nou, mijn tand zit scheef en ik zie al een heel ziekenhuisdrama aankomen, mijn hele gebit..."
"Goed, meisje, kleed je maar eens uit, dan maak ik een mooie foto".
"Nou nee, liever niet", zegt Kluun en ze rent de deur uit.

Kluun gaat daarna met de bus mee van haar vader en belandt in Pakistan. Daar ontmoet ze een beroemde vetdikke zanger met een pomporgel.
"Abid", schreeuwt Kluun, terwijl de kiezen in het rondvliegen.
"Wat is dat meisje", vraagt het varken.
"Nou, mijn tand zit scheef en ik zie al een heel ziekenhuisdrama aankomen, mijn hele gebit..."
"Oh"
"Oh? Maar, moet ik me niet eerst uitkleden?"
"Eh, eh, nee meisje, ik val op jongens."

|:(
  woensdag 22 juni 2022 @ 13:09:48 #167
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_205119352
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2022 13:07 schreef -Sigaartje het volgende:
Kluun bijt op chips, waardoor een tand scheef gaat zitten.
Kluun gaat naar de dokter. "Zo, meisje, wat scheelt er aan?"
"Nou, mijn tand zit scheef en ik zie al een heel ziekenhuisdrama aankomen, mijn hele gebit..."
"Goed, meisje, kleed je maar eens uit, dan kijk ik of je ook gaatjes hebt".
"Nou nee, liever niet", zegt Kluun en ze rent de deur uit.

Kluun gaat naar de tandarts. "Zo, meisje, wat scheelt er aan?"
"Nou, mijn tand zit scheef en ik zie al een heel ziekenhuisdrama aankomen, mijn hele gebit..."
"Goed, meisje, kleed je maar eens uit, dan maak ik een mooie foto".
"Nou nee, liever niet", zegt Kluun en ze rent de deur uit.

Kluun gaat daarna met de bus mee van haar vader en belandt in Pakistan. Daar ontmoet ze een beroemde vetdikke zanger met een pomporgel.
"Abid", schreeuwt Kluun, terwijl de kiezen in het rondvliegen.
"Wat is dat meisje", vraagt het varken.
"Nou, mijn tand zit scheef en ik zie al een heel ziekenhuisdrama aankomen, mijn hele gebit..."
"Oh"
"Oh? Maar, moet ik me niet eerst uitkleden?"
"Eh, eh, nee meisje, ik val op jongens."

|:(
Zing
Vecht
Huil
Abid
Lach
Werk
en:
Bewonder
  vrijdag 15 juli 2022 @ 11:18:40 #168
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_205348701
"Ome Sjaak vingert graag 12 jarige meisjes."

- "Echt waar?"

"Nee tuurlijk niet! Hij heeft maar 10 vingers."
  vrijdag 15 juli 2022 @ 14:22:21 #169
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205350443
Uncle Ben's kan niet meer, maar Uncle Sam nog wel?
Ja, natuurlijk, dat is een oude blanke man!
  vrijdag 15 juli 2022 @ 14:24:18 #170
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205350460
MIj lievelings deo is nergens meer te koop, hoe kan dat?
- Robin Hood heeft ze allemaal gestolen
Wat, waarom dat dan?
- Om het onder de armen te verdelen.
  vrijdag 15 juli 2022 @ 18:08:20 #171
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_205352432
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 14:24 schreef Jan_Onderwater het volgende:
MIj lievelings deo is nergens meer te koop, hoe kan dat?
- Robin Hood heeft ze allemaal gestolen
Wat, waarom dat dan?
- Om het onder de armen te verdelen.
Netjes. ^O^
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  vrijdag 15 juli 2022 @ 18:16:16 #172
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205352487
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 18:08 schreef Federer-fan het volgende:

[..]
Netjes. ^O^
Dit was trouwens een daadwerkelijk antwoord in een discussie die met mijn man had.
  zondag 11 september 2022 @ 10:14:24 #173
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_205930843
Een politieauto met daarin een onervaren agent in zijn eerste maand, die Wim heet, en een ervaren rot die al 25 jaar ervaring heeft, die Henk heet. Ze zitten te lunchen. Op een gegeven moment rijdt er een auto voorbij met 90 km/h, terwijl je er maar 50 km/h mag rijden. Kortom: hij rijdt veel te hard. Omdat de agenten hun lunch net op hebben, gaan ze erachteraan. Wim weet niet hoe de sirene werkt, dus hij toetert maar de hele tijd. Uiteindelijk stopt de man die ze achtervolgen.
Wim stapt uit en zegt: Meneer, weet u dat u veel te hard reed?"
Zegt die man: "Ja, klopt."
Zegt Wim: "Mag ik uw rijbewijs zien?"
Zegt die man: "Mja, het komt niet echt goed uit. Ik heb warm eten bij me."
Zegt Wim: "O, nou, ga dan maar."
Zegt Henk daarna tegen Wim: "Waar sloeg dat nou op?! Geen boete omdat hij warm eten bij zich heeft?"
Zegt Wim: "Ja, anders wordt het koud.'
Zegt Henk: "O, zo, sorry."
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zondag 11 september 2022 @ 14:38:19 #174
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_205933619
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 11:18 schreef DemonRage het volgende:
"Ome Sjaak vingert graag 12 jarige meisjes."

- "Echt waar?"

"Nee tuurlijk niet! Hij heeft maar 10 vingers."
Gelukkig zijn er morgen weer twaalf andere meisjes jarig :Y
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
pi_205989134
Komt een aap een cafe binnen en klimt op een barkruk...

Aap: Hey barman, mag ik 'n biertje?
Barman: Wat zeg je, ik versta geen Aaps.
Aap: Doe mij een biertje man!

Dus die barman even googlen naar een cursus Aaps in 5 minuten.
Na 5 minuten spreekt de barman vloeiend Aaps!

Barman: Oeh aha oeh ah, aah ah!
Aap: Ah ah oeh oeh ah oeh!
Barman: Oehoeh ah!
Aap: Aah! Oeh ah! Ah ah! Oeh! Oehoehoe ah ah, oeh oe! Aaah! Oeh!
Barman: Oehah oehaaah!
Aap: Oehah oehaaah!

(Je begrijpt de grap waarschijnlijk niet omdat je geen Aaps spreekt, maar de grap is hillarisch)

[ Bericht 9% gewijzigd door JohnnyBraincloud op 15-09-2022 20:43:18 ]
  donderdag 15 september 2022 @ 20:47:04 #176
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_205989502
Het is 2050. Henk is 67 geworden. Hij staat al 45 jaar op de wachtlijst voor een huis.
Zegt zijn vriend Kees: "Is het niet eens tijd voor een leuke vrouw voor jou?"
Zegt Henk: "Nee hoor. Eerst het kooitje, dan het vogeltje."
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_205989812
-het is 2050

-henk is 67

-henk is geboren in 2050-67 = 1983

-op wachtlijst sinds 2050-45 = 2005

-Hij heeft zich ingeschreven toen hij 2005-1983 = 22 jaar oud was!

Hahahahaha!
En nog steeds geen huis, haha!

Ik moest hier om lachen.
  zaterdag 17 september 2022 @ 05:22:31 #178
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_206004188
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 14:24 schreef Jan_Onderwater het volgende:
MIj lievelings deo is nergens meer te koop, hoe kan dat?
- Robin Hood heeft ze allemaal gestolen
Wat, waarom dat dan?
- Om het onder de armen te verdelen.
Goeie mop, past hier niet thuis!
:')
pi_206006747
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 april 2022 23:28 schreef BB-King het volgende:
Zit een man aan de bar voor zich uit te staren.
Zegt hij opeens uit het niks tegen de barman:
"Een vierkantje van de zaak".
Waarop de barman hem raar aankijkt.
Voordat hij erop kan reageren roept de man:
"Een driehoekje van de zaak".
De barman vraagt vervolgens uit nieuwsgierigheid:
"Bedoel je soms een rondje van de zaak?"
De man kijkt hem moeilijk aan en zegt:
"Wat zeg je?"
Waarop de barman harder roept:
"EEN RONDJE VAN DE ZAAK?!!
Waarop de man zegt:
"O geweldig, ik had net dorst maar ben platzak. Bedankt!"
_O-
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  maandag 12 december 2022 @ 16:29:02 #180
265048 banapples
Appelig banaantje
pi_207056105
Er wordt taalles gegeven aan de klas op basischool. De juf vraagt aan Jantje: Kan jij de volgende zin in verleden tijd zetten? "Gerard voert zijn konijn hooi".
Tuurlijk zegt Jantje. "Gerard voerde zijn konijn gras."
Heel goed, zei de juf, maar hij voerde hooi geen gras.
Maar ik moest het toch in verleden tijd zetten?
Sometimes you see knopjes
  maandag 12 december 2022 @ 16:38:04 #181
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_207056231
Deze kan alleen in het engels
Why is the egg happy?
It just got laid
  dinsdag 31 januari 2023 @ 12:35:19 #182
265048 banapples
Appelig banaantje
pi_207790831
Sen en Wouter zijn geluidstechnici. Ze zijn bezig om bij een klant een geluidsinstallatie aan te leggen. Het valt nog niet mee met verschillende boxen in allerlei hoeken. Het kost dan ook wat tijd om alles goed aan te leggen. Aan het eind van de dag is het toch allemaal gelukt en terwijl het geluid nog aanstaat is Sen nog wat kabels aan het wegwerken. De baas komt binnengelopen en zegt tegen Wouter: "Jeetje wat klinkt dat geluid goed hier. Hoe hebben jullie dat voor elkaar gekregen?". "Nou", zegt Wouter, "we gebruiken Sens oren."
Sometimes you see knopjes
  dinsdag 31 januari 2023 @ 14:03:52 #183
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_207791996
Leuk topique
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 21 februari 2023 @ 14:56:23 #184
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_208087952
In een kroeg in de late uurtjes staat een gozer rustig van zijn pilsje te genieten toen er opeens een meid naar hem toe kwam en hem vol op de bek pakte. Na het zoenen zei ze: "Als jij raadt hoeveel smaken zaad er in deze tongzoen zitten, dan krijg je van mij een pijpbeurt."

Dus hij begint te raden: "euh... elf ofzo?"

Zij: "Wat? Elf?! Ben je gek man! Dat was in het begin van de avond."
  zondag 16 juli 2023 @ 00:50:11 #185
15600 BB-King
Long live the King!
pi_209911568
Komt de Titanic in een bar.
"Een whisky alstublieft."
Zegt de barman: "Met flink wat ijs zeker?"
Zegt de Titanic: "Wat ben jij diep gezonken zeg!"
Zegt de barman: "Dat moet jij nodig zeggen."
Zegt de Titanic: Hou op man, ik breek van binnen!"
Zegt de barman: "Excuses voor mijn barslechte mop!"
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
  zondag 16 juli 2023 @ 10:57:38 #186
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_209913864
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 12:50 schreef spierbal het volgende:

[..]
Ja helemaal gelezen maar volgens mij mis ik de clue met de brommer. Of is de grap dat ie een keer heeft gevraagd of z'n brommer stuk is?
Ja, volgens mij wel. :@

En sorry voor de vrij late reactie. ;(
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zondag 16 juli 2023 @ 10:58:11 #187
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_209913870
quote:
10s.gif Op zondag 16 juli 2023 00:50 schreef BB-King het volgende:
Komt de Titanic in een bar.
"Een whisky alstublieft."
Zegt de barman: "Met flink wat ijs zeker?"
Zegt de Titanic: "Wat ben jij diep gezonken zeg!"
Zegt de barman: "Dat moet jij nodig zeggen."
Zegt de Titanic: Hou op man, ik breek van binnen!"
Zegt de barman: "Excuses voor mijn barslechte mop!"
Niet verkeerd. *O*
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zondag 16 juli 2023 @ 12:57:24 #188
345721 spierbal
Tricepbal
pi_209915163
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2023 10:57 schreef Federer-fan het volgende:

[..]
Ja, volgens mij wel. :@

En sorry voor de vrij late reactie. ;(
Na twee jaar kan ik er nog steeds niet om lachen :p
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
  woensdag 4 oktober 2023 @ 19:27:30 #189
265048 banapples
Appelig banaantje
pi_210835753
Gerard: Ik zal vandaag geen woordgrappen maken!
Johan: Echt niet?
Gerard: Nou, misschien 1-tje dan
Johan: Oh, haha, ik schrok al!
Gerard: Je moet gewoon rustig eten, anders krijg je buikpijn.
Sometimes you see knopjes
  woensdag 4 oktober 2023 @ 20:22:17 #190
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_210836794
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2023 19:27 schreef banapples het volgende:
Gerard: Ik zal vandaag geen woordgrappen maken!
Johan: Echt niet?
Gerard: Nou, misschien 1-tje dan
Johan: Oh, haha, ik schrok al!
Gerard: Je moet gewoon rustig eten, anders krijg je buikpijn.
_O_
pi_210838207
Waarom komt Kim Clijsters altijd te laat?

Ze moest treinen.
  zaterdag 14 oktober 2023 @ 16:23:31 #192
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_210951088
Toen Henk ging trouwen sprongen de tranen in zijn ogen toen op de bruiloft zijn beeldschone bruid voor hem verscheen. Ze vroeg hem: "Schat, ben je nou aan het huilen?"

"Nee, " zei Henk, "mijn ogen zijn klaargekomen."
  zaterdag 14 oktober 2023 @ 17:24:38 #193
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_210951590
Kim en Mees spelen buiten en zien bij de vuilniszakken op de stoep een wasmachine staan. Mees zegt: "Ik heb van mijn grote zus gehoord dat als je op de wasmachine gaat zitten dat het een lekker gevoel geeft." Dus Kim klimt op de wasmachine, gaat zitten en zegt even later: "Ik voel niks."
pi_210961233
Twee vrienden waren aan het klussen.
Zegt de een.. mag ik de rolmaat?
Rolde de ander zo ineens van de trap af.
It was a business doing pleasure with you.
  dinsdag 17 oktober 2023 @ 20:22:13 #195
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_210987768
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2023 14:26 schreef Q.C.Passed het volgende:
Twee vrienden waren aan het klussen.
Zegt de een.. mag ik de rolmaat?
Rolde de ander zo ineens van de trap af.
Dat vind ik een hele beste grap.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zaterdag 21 oktober 2023 @ 17:27:37 #196
42263 Staaf
Forum Pimp
pi_211030504
k weet een leuke (matige) grap voor als je op een rommelmarkt bent.
Het gaat zo.
Je loopt naar een kleedje waar zo'n kansloos figuur spullen voor een halve euro zit te verkopen.

Je gooi 50 eurocent naar dat mannetje en koopt een beeld voor dat geld.

Dan leg je het beeld op de grond en begint er keihard op te stampen!!!!

hehehe. Gozer helemaal flippen natuurlijk (mijn beeld wat doe je?)

jij zo van ja heb hem toch gekocht he! hehehehe
Sue Me
  zondag 22 oktober 2023 @ 13:32:12 #197
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_211039508
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 17:27 schreef Staaf het volgende:
k weet een leuke (matige) grap voor als je op een rommelmarkt bent.
Het gaat zo.
Je loopt naar een kleedje waar zo'n kansloos figuur spullen voor een halve euro zit te verkopen.

Je gooi 50 eurocent naar dat mannetje en koopt een beeld voor dat geld.

Dan leg je het beeld op de grond en begint er keihard op te stampen!!!!

hehehe. Gozer helemaal flippen natuurlijk (mijn beeld wat doe je?)

jij zo van ja heb hem toch gekocht he! hehehehe
Je snapt het principe van ""zelfbedacht"?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')