Dat is hier andersom net zo.quote:Op donderdag 30 juli 2020 08:42 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
De meeste test locaties worden trouwens gesloten voor zeker 5 dagen, in Florida, vanwege een naderende Orkaan...
Let op hoe men gaat lopen pronken met dalende cases
[ twitter ]
Hier gaan ze open als er een orkaan aankomt?quote:
Het waren er nog meer. 1237 lees ik.quote:Op donderdag 30 juli 2020 08:22 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Apart zeg, je zou zeggen dat ze het daar enorm onder controle hebben..
quote:Op donderdag 30 juli 2020 08:52 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Hier gaan ze open als er een orkaan aankomt?
[..]
Inderdaad.quote:Op donderdag 30 juli 2020 08:52 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Goed plan, mondkapjes voor de psychologische druk. Angst en stress voor het virus aanwakkeren, terwijl angst en stress funest zijn voor je gezondheid en immuunsysteem. Al die experts zouden ook eens de enorme positieve gezondheidseffecten kunnen benoemen van de verminderde angst in de samenleving, maar helaas wordt de eenzijdige blik op enkel covid-19 meer en meer.quote:Op donderdag 30 juli 2020 08:16 schreef DustPuppy het volgende:
Net op Radio 1 een hoogleraar psychologie die zegt dat het OMT compleet de psychologische kant van mondkapjes negeert en dat het juist die kant is die ervoor zorgt dat mondkapjes wel effectief zijn.
Vind het ook een heel raar verhaal dat het OMT zegt dat het niet werkt terwijl alle studies die ik voorbij zie komen (die naar het globale effect kijken en niet alleen het medische) zeggen dat het infecties met gemiddeld 80% verminderd.
Lol. Blijft vermakelijk dit.quote:Op donderdag 30 juli 2020 08:54 schreef Rlz12 het volgende:
[..]
Goed plan, mondkapjes voor de psychologische druk. Angst en stress voor het virus aanwakkeren, terwijl angst en stress funest zijn voor je gezien het immuunsysteem.
Lees dat ze erg weinig testen, wat wel vreemd is. Met hun enorm vergrijsde populatie en overvolle treinen kan het snel uit de hand lopen.quote:Op donderdag 30 juli 2020 08:52 schreef Salina het volgende:
[..]
Het waren er nog meer. 1237 lees ik.
Nu in alle (47) prefecturen besmettingen.
80%? Dat wil ik wel zienquote:Op donderdag 30 juli 2020 08:16 schreef DustPuppy het volgende:
Net op Radio 1 een hoogleraar psychologie die zegt dat het OMT compleet de psychologische kant van mondkapjes negeert en dat het juist die kant is die ervoor zorgt dat mondkapjes wel effectief zijn.
Vind het ook een heel raar verhaal dat het OMT zegt dat het niet werkt terwijl alle studies die ik voorbij zie komen (die naar het globale effect kijken en niet alleen het medische) zeggen dat het infecties met gemiddeld 80% verminderd.
Mogelijk doelde hij hier opquote:
[..]
Mooie is ook dat uit een onderzoek in 2008 , waar het RIVM zelf aan heeft meegewerkt, gewoon is gebleken dat zelfs een theedoek voor je mond kan helpen bij verspreiding. Ondertussen blijven ze roepen dat het niks toevoegd.quote:Op donderdag 30 juli 2020 08:16 schreef DustPuppy het volgende:
Ik zat naar die van Forbes te kijken idd.quote:Op donderdag 30 juli 2020 09:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Mogelijk doelde hij hier op
https://www.forbes.com/si(...)e-in-covid-19-cases/
Of vergiste hij zich met
https://www.foxnews.com/s(...)0-percent-wore-masks
Of misschien was het dit wel
https://www.livescience.c(...)d-19-prevention.html
Welk item was dat want ik heb net dat item gemist?quote:Op donderdag 30 juli 2020 08:16 schreef DustPuppy het volgende:
Het zou toch idioot zijn als ze maar stug vol blijven houden aan een eerste mening terwijl het tegendeel is bewezen? Het is logisch dat bij bewijs ze van advies veranderen.quote:Op donderdag 30 juli 2020 09:31 schreef Kyran het volgende:
[..]
Mooie is ook dat uit een onderzoek in 2008 , waar het RIVM zelf aan heeft meegewerkt, gewoon is gebleken dat zelfs een theedoek voor je mond kan helpen bij verspreiding. Ondertussen blijven ze roepen dat het niks toevoegd.
Ze zeggen eigenlijk ook steeds heel slim niet "het helpt niet", maar "het is niet voldoende bewezen". Kunnen ze er altijd op terugvallen wanneer er echt poep en ventilator bijelkaar komen.
Niemand hoopt dat.quote:Op donderdag 30 juli 2020 08:14 schreef F.Sinatra het volgende:
Nog 1 week voordat de hier zo verwachte (en gehoopte?) IC piek....
Ik begrijp de angst wel. Dat mensen denken dat als ze maar mondkapjes dragen ze gewoon als er kunnen doen en die 1,5 meter minder belangrijk is.quote:Op donderdag 30 juli 2020 09:31 schreef Kyran het volgende:
[..]
Mooie is ook dat uit een onderzoek in 2008 , waar het RIVM zelf aan heeft meegewerkt, gewoon is gebleken dat zelfs een theedoek voor je mond kan helpen bij verspreiding. Ondertussen blijven ze roepen dat het niks toevoegd.
Ze zeggen eigenlijk ook steeds heel slim niet "het helpt niet", maar "het is niet voldoende bewezen". Kunnen ze er altijd op terugvallen wanneer er echt poep en ventilator bijelkaar komen.
Is het tegendeel bewezen?quote:Op donderdag 30 juli 2020 09:43 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Het zou toch idioot zijn als ze maar stug vol blijven houden aan een eerste mening terwijl het tegendeel is bewezen? Het is logisch dat bij bewijs ze van advies veranderen.
Waarom denken ze daar in de rest van de wereld dan zo anders over?quote:Op donderdag 30 juli 2020 09:44 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik begrijp de angst wel. Dat mensen denken dat als ze maar mondkapjes dragen ze gewoon als er kunnen doen en die 1,5 meter minder belangrijk is.
Geen idee ik hou me daar niet mee bezig. Dat kost me teveel tijd en ik heb de kennis niet.quote:
'Alle studies'quote:Op donderdag 30 juli 2020 09:38 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ik zat naar die van Forbes te kijken idd.
Nederlanders denken over veel dingen anders dan de rest van de wereld.quote:Op donderdag 30 juli 2020 09:45 schreef Tijn het volgende:
[..]
Waarom denken ze daar in de rest van de wereld dan zo anders over?
Zelfde reden als wat wij hier doen? (stug volhouden).quote:Op donderdag 30 juli 2020 09:45 schreef Tijn het volgende:
[..]
Waarom denken ze daar in de rest van de wereld dan zo anders over?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |