Ja, van die maatregelen die Italie heeft getroffen zou het enige zijn wat een beetje zou kunnen helpen vermoed ik.quote:Op donderdag 30 juli 2020 07:33 schreef Montov het volgende:
[..]
Hoe dan? Ik kan alleen maar draconische maatregelen bedenken, en daar vallen mondkapjes en anderhalve meter afstand bij in het niet.
Het gaat serieus echt compleet de verkeerde kant op in België..quote:
Stoer.quote:Op donderdag 30 juli 2020 07:06 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Zo wil en ga ik niet leven.
Overigens is hier in Friesland helemaal niks aan de hand en houdt eigenlijk niemand zich aan de 1,5 meter regel.
Zelfs het virus wil niet naar Friesland komen.quote:Op donderdag 30 juli 2020 07:06 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Overigens is hier in Friesland helemaal niks aan de hand en houdt eigenlijk niemand zich aan de 1,5 meter regel.
En dat vinden wij helemaal prima. Blijf maar lekker in het westen. Inclusief de arrogante Hollandersquote:Op donderdag 30 juli 2020 07:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zelfs het virus wil niet naar Friesland komen.
Waarom zou Brabant in een regionale lockdown moeten? Het speelt met name in Zuid Holland momenteel..quote:Op donderdag 30 juli 2020 07:53 schreef tesssssssss het volgende:
Als Brabantt straks in regionale lockdown gaat mogen wij dan nog op vakantie?
Omdat ik zo zat te denken dat iedereen uit Belgie nu hier komt stappen.quote:Op donderdag 30 juli 2020 07:57 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Waarom zou Brabant in een regionale lockdown moeten? Het speelt met name in Zuid Holland momenteel..
Toendertijd, toen in België de horeca op slot was (en hier nog niet), kwamen de Belgen ook massaal naar Zeeland en Brabant.quote:Op donderdag 30 juli 2020 07:59 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Omdat ik zo zat te denken dat iedereen uit Belgie nu hier komt stappen.
Vooral in Antwerpen met die klolk. Avondklok.
In Antwerpen is het tot 11 open hier tot 1, daar gaan ze echt niet voor rijden hoor.quote:Op donderdag 30 juli 2020 08:01 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Toendertijd, toen in België de horeca op slot was (en hier nog niet), kwamen de Belgen ook massaal naar Zeeland en Brabant.
Hoe zit at nu eigenlijk?
Net als in Groningen, Drenthe.quote:Op donderdag 30 juli 2020 07:06 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Nederland is nu code oranje voor de belgen.quote:Op donderdag 30 juli 2020 07:59 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Iddquote:Op donderdag 30 juli 2020 08:03 schreef Remco het volgende:
[..]
In Antwerpen is het tot 11 open hier tot 1, daar gaan ze echt niet voor rijden hoor.
En stiekem wel over de grens voor internet..quote:Op donderdag 30 juli 2020 07:55 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
En dat vinden wij helemaal prima. Blijf maar lekker in het westen. Inclusief de arrogante Hollanders
quote:Op donderdag 30 juli 2020 08:03 schreef Remco het volgende:
[..]
In Antwerpen is het tot 11 open hier tot 1, daar gaan ze echt niet voor rijden hoor.
quote:Op donderdag 30 juli 2020 08:04 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Nederland is nu code oranje voor de belgen.
Dank jullie wel.quote:Op donderdag 30 juli 2020 08:04 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Idd![]()
Of hooguit de echte diehards
Het is je vergevenquote:Op donderdag 30 juli 2020 08:06 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dank jullie wel.
Ik wil niet egoistisch overkomen, maar ik heb echt zin in die vakantie.
Lijkt me wel, immers komen al die Antwerpenaren nu ook naar Brabant.quote:Op donderdag 30 juli 2020 07:53 schreef tesssssssss het volgende:
Als Brabantt straks in regionale lockdown gaat mogen wij dan nog op vakantie?
Hoe kom je daar dan bij? Lijkt me ook wenselijk gezien de schade die het virus aan kan richten in je lichaam.quote:Op donderdag 30 juli 2020 00:07 schreef mthecatlover het volgende:
Besmet is niet ziek. Dacht dat we zoveel mogelijk mensen zouden besmetten...
Klopt, die komen normaal altijd stappen in Breda.quote:Op donderdag 30 juli 2020 07:59 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Apart zeg, je zou zeggen dat ze het daar enorm onder controle hebben..quote:Op donderdag 30 juli 2020 08:18 schreef Salina het volgende:
Japan had gisteren ook 1100 gevallen opeens. Hoogste aantal van de gehele Corona-periode. Niets over gelezen hier volgens mij.
Japan meld zelfs records nu, landelijk en in Tokyo.quote:Op donderdag 30 juli 2020 07:37 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Australië 716 nieuwe besmettingen en 13 doden. Zo snel kan het gaan dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |