Ah dan ben je vlakbij mijn heimatquote:Op donderdag 30 juli 2020 11:53 schreef borisz het volgende:
Hmm... We hebben per ongeluk de oude route genomen via Baambrugge en Loenersloot ipv langs de Gein.
Koffiepauze net voor de brug om het Amsterdam Reinkanaal over te steken. Ook wel grappig meestal rij je met de trein onder de brug door. Nu loop je er eens overheen.
Ik snap wel waarom de route aangepast is. Je loopt de hele tijd langs de normale weg waar ook auto's rijden.
Volgende keer beter.
Ja, echt waarquote:Op donderdag 30 juli 2020 11:55 schreef Candaasje het volgende:
[..]
En massage. Mijn hemel wat een geld. Is dat ook echt nog eens per persoon Ludolf?
Hugequote:Op donderdag 30 juli 2020 11:53 schreef Candaasje het volgende:
Van mij hoeft het ook niet zo, die plakwarmte.
Zeg, kennen jullie die grap van die tante die voor neefje een Yoshi knuffel van 45cm ging kopen? (Want die van 25cm waren allemaal een beetje vaag qua foto's; de ene zag er qua kwaliteit veel beter uit dan de andere, maar het was allemaal hetzelfde product).
Yoshi is net binnengekomen, en ik vind hem fantastisch, episch...maar zittend is 'ie al 50cm....(ik heb het nagemeten). Ik dacht dat ie staand 45cm zou zijn. Ik hoop dat zijn ouders me nu niet vermoorden
(We hadden wel beloofd er geen van 90cm te kopen
)
[ afbeelding ]
Nou ik vind mezelf maar een rare kinderstemquote:Op woensdag 29 juli 2020 23:10 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat heb jij toch niet? Ik ben heel gevoelig (weet er geen ander woord voor) voor stemmen en ik heb nooit iets vervelends of raars gevonden aan jouw stem.
Een dagje Efteling is bijna nog goedkoper.quote:Op donderdag 30 juli 2020 11:43 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Een plas hier in de buurt - hoort bij een camping - heeft bedacht om ¤19,95 voor iedereen vanaf 12 jaar per dag te vragen.
Ja ik denk dat 'ie het wel fantastisch vindtquote:Op donderdag 30 juli 2020 12:00 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Foutje bedankt
Ik voorzie een onwjjs blij neefje.
Ja nogalquote:
Lekker danquote:Op donderdag 30 juli 2020 12:02 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ja, echt waarEn het was eerst ¤5 parkeergeld voor een auto.
Een andere grote plas (naast de hele kleinere in de Drentse bossen) ligt net over de grens. Nadeel is dat je daar soms best ver moet lopen als je met de auto bent.
Maar een "boete" voor fout parkeren bedraagt *trommelgeroffel* ook ¤20. Denk dat ze wel pissig worden als je dat elke dag doet en zou mezelf niet als een aso willen gedragen, maar toch
Edit: buiten het hoogseizoen mag je voor dat geld wel waterskiën blijkbaar. Maar daar zou ik toch geen gebruik van maken.
Jerry probeert toch leuk op een creatieve manier contact te leggen zegquote:Op donderdag 30 juli 2020 12:12 schreef Kreator het volgende:
De hondenbelasting meneer stond voor de deur.
Hallo,
Heeft u een hond?
Nee.
Ok, ik hoor of zie ook geen hond.
Ok.
Dag.
Dag.
Luister naar deze dame. Die klinkt als een 12 jarige met helium.quote:Op donderdag 30 juli 2020 12:03 schreef Blues het volgende:
[..]
Nou ik vind mezelf maar een rare kinderstem
Zouden chihuahua's classificeren als hond?quote:Op donderdag 30 juli 2020 12:12 schreef Kreator het volgende:
Hallo,
Heeft u een hond?
Nee.
Ok.
Dag.
Dag.
Dat hangt af van hoe hard ie kraakt als je er op gaat sta.....quote:Op donderdag 30 juli 2020 12:14 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Zouden chihuahua's classificeren als hond?(Gewoon iets wat ik me afvroeg....die dieren zijn kleiner dan mijn konijnen, en dan heb ik nog kleine konijnen ook
)
Nou, ik zal je zeggen, we hebben er ooit eens eentje binnengekregen met spoed. Was aangevallen door een andere hond. Shaken, in shock, bloeden.... de zaak leek al vrij hopeloos, dus de dierenarts gaf wel aan dat het er al erg slecht uitzag. Maar we zouden gaan doen wat we konden.quote:Op donderdag 30 juli 2020 12:15 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat hangt af van hoe hard ie kraakt als je er op gaat sta.....
Oh eh nee, dat klinkt toch wel anders.quote:Op donderdag 30 juli 2020 12:14 schreef Kreator het volgende:
Luister naar deze dame. Die klinkt als een 12 jarige met helium.
https://www.facebook.com/plushtimewins/videos/482366632441256/
Die van jou is me nooit opgevallen.
Dat is ook een manier van crowd controlquote:Op donderdag 30 juli 2020 11:43 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Een plas hier in de buurt - hoort bij een camping - heeft bedacht om ¤19,95 voor iedereen vanaf 12 jaar per dag te vragen.
Wat een... beest! Sterktequote:Op donderdag 30 juli 2020 11:53 schreef Candaasje het volgende:
Van mij hoeft het ook niet zo, die plakwarmte.
Zeg, kennen jullie die grap van die tante die voor neefje een Yoshi knuffel van 45cm ging kopen? (Want die van 25cm waren allemaal een beetje vaag qua foto's; de ene zag er qua kwaliteit veel beter uit dan de andere, maar het was allemaal hetzelfde product).
Yoshi is net binnengekomen, en ik vind hem fantastisch, episch...maar zittend is 'ie al 50cm....(ik heb het nagemeten). Ik dacht dat ie staand 45cm zou zijn. Ik hoop dat zijn ouders me nu niet vermoorden
(We hadden wel beloofd er geen van 90cm te kopen
)
[ afbeelding ]
Heerlijkquote:Op donderdag 30 juli 2020 11:19 schreef Myraela het volgende:
Spontane barbecue bij een vriendin vanavond.![]()
Morgenavond barbecue hier met collega's van m'n vriend.![]()
Zaterdag picknicken.![]()
Goed gebruik van het goede weer.
Nou dat lijkt me niet heel lekker in de tuin met volle zon, tenzij zwembadquote:Op donderdag 30 juli 2020 11:22 schreef Aure het volgende:
Goeie planning myraela
Ik chill bij mijn ouders in de tuin. Morgen is het hier 32 graden
Boekje mee, mensen kijken, af en toe een plonsje om af te koelen... ik vermaak me er wel een paar uur.quote:Op donderdag 30 juli 2020 12:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Een dagje Efteling is bijna nog goedkoper.Ik moest in Den Bosch 7,50 euro betalen. Dat vond ik al wat jammer, omdat wij mensen zijn die na een uurtje altijd uitgekeken zijn. Maar ach, dat is nog wel begrijpelijk.
Ik ben er wel eens over een gestruikeld, die daarna probeerde te bijten. Toen moest ik dus aan zo'n soort beeld denken om mezelf in te houdenquote:Op donderdag 30 juli 2020 12:18 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Nou, ik zal je zeggen, we hebben er ooit eens eentje binnengekregen met spoed. Was aangevallen door een andere hond. Shaken, in shock, bloeden.... de zaak leek al vrij hopeloos, dus de dierenarts gaf wel aan dat het er al erg slecht uitzag. Maar we zouden gaan doen wat we konden.
Dat werd na 5 minuten al euthanasie, want de schedel lag gewoon finaal in stukken
Ja, dat maakte ik eens mee bij de vrouw van een van de commissarissen. Was een heel fragiel vrouwtje, klein, superslank, een avondjurk aan, zo duur dat ik daar een jaar van kon leven. Schitterende in de make up en haren. En ze begon te praten. Diepe donkere, keiharde doorgerookte stem. Dat klopte zo niet bij dat mensje, die stem hoorde bij een enorme grote brede vrouw met een uniform of zo.quote:Op donderdag 30 juli 2020 12:21 schreef Blues het volgende:
[..]
Oh eh nee, dat klinkt toch wel anders.
En irritant ook.
Valt me trouwens vaker op bij Amerikanen dat ze zo krakerig en lager dan hun eigenlijke stem praten.
En 10.000x te pas en te onpas 'like' zeggen. Dat is w.s. hetzelfde als dat in NL 'zeg maar' wordt gebruikt.
Ik vind die bezoekjes altijd fantastisch.quote:Op donderdag 30 juli 2020 12:12 schreef Kreator het volgende:
Hallo,
Heeft u een hond?
Nee.
Ok.
Dag.
Dag.
'Ja dat is de papegaai'quote:Op donderdag 30 juli 2020 12:28 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik vind die bezoekjes altijd fantastisch.![]()
Hier ook al eens gehad.
*dingdong*
WOEWOEWOEWOE
Hallo, heeft u een hond?
Nee.
*belastingmeneer in de war*
maar...maar..
Mogelijk. Ze zijn niet zo bijster intelligent en volgens mij hoef je ze niet binnen te laten.quote:Op donderdag 30 juli 2020 12:30 schreef Candaasje het volgende:
[..]
'Ja dat is de papegaai'
Zou dat werken denk je?
Dat stemgebruik heeft een naam. Zijn er logopedisten onder ons?quote:Op donderdag 30 juli 2020 12:21 schreef Blues het volgende:
[..]
Oh eh nee, dat klinkt toch wel anders.
En irritant ook.
Valt me trouwens vaker op bij Amerikanen dat ze zo krakerig en lager dan hun eigenlijke stem praten.
En 10.000x te pas en te onpas 'like' zeggen. Dat is w.s. hetzelfde als dat in NL 'zeg maar' wordt gebruikt.
kloptquote:Op donderdag 30 juli 2020 12:02 schreef Blues het volgende:
[..]
@:Uhmmpie vond @:AnneX leuk op de meet gok ik
be prepared als je ooit zelf nog kinderen krijgt tho...quote:Op donderdag 30 juli 2020 12:07 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ja ik denk dat 'ie het wel fantastisch vindtIk moet er ook echt keihard om lachen.
[..]
Ja nogal
KOEST mn Xquote:Op donderdag 30 juli 2020 12:35 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dat stemgebruik heeft een naam. Zijn er logopedisten onder ons?
In het nederlands is het een soort van ‘bekakt’ praten.
De mevrouw van de hondenbelasting stond hier vorige week voor de deur.
It was a first. “Volgens onze informatie..”
En ik dan nog 2-3 sec nadenken voordat ik antwoord.
Heeft gewerktquote:Op donderdag 30 juli 2020 09:24 schreef Kaatje1 het volgende:
Duimen voor @:PdeHoog en G voor de bouwkeuring.
quote:Op donderdag 30 juli 2020 12:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Heeft gewerktGeen gekke dingen, twee suggesties. Zaterdag tekenen
Fijnquote:Op donderdag 30 juli 2020 12:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Op fietsafstand voor ons gratis, de Oosterplas in de Kennemerduinen:quote:Op donderdag 30 juli 2020 12:21 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik ben voor 4 euro klaar. Eigen parasol en ligstoel meenemen
Op fietsafstand voor ons gratis, het Heerderstrand. Ook inmiddels opgekocht door kapitalistische bedrijven die alleen maar winst willen hebben. Ofzo:quote:Op donderdag 30 juli 2020 13:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Op fietsafstand voor ons gratis, de Oosterplas in de Kennemerduinen:
[ afbeelding ]
Zow, dat is wel een heel catastrofaal falen der machine.quote:Op donderdag 30 juli 2020 13:12 schreef minilot het volgende:
Goed begin van de dag wel, wasmachine (na twaalf jaar, dus ach..) inenen zo grondig kaduuk dat de hele was onder de halfgesmolten stukjes plastic zat![]()
🎊 🎉 👌quote:Op donderdag 30 juli 2020 12:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Joepie! Gefeliciteerdquote:Op donderdag 30 juli 2020 12:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja, ik vond het ook wel indrukwekkend.quote:Op donderdag 30 juli 2020 13:14 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zow, dat is wel een heel catastrofaal falen der machine.
quote:Op donderdag 30 juli 2020 12:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je bedoelt @Kaatje1quote:Op donderdag 30 juli 2020 13:12 schreef minilot het volgende:
Arme @:Blues op meetings waar mij schelle, hysterische stem klonk. Sorry joh!
Dus je hebt nu een hele lading effenzwarte t-shirts met stukjes plastic?quote:Op donderdag 30 juli 2020 13:16 schreef minilot het volgende:
[..]
Ja, ik vond het ook wel indrukwekkend.![]()
Ook precies bij een was met favoriete kleren natuurlijk, niet even bij saaie handdoeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |