Ik kreeg hem ookquote:Op donderdag 30 juli 2020 10:41 schreef Kaatje1 het volgende:
@:Cat-astrophe, ik krijg net een verzendbevestiging, waarschijnlijk komen de kroketten morgen
Fijn van de goede nacht en de ontspanning en sterkte voor vanavond. Nooit makkelijke bezoeken.quote:Op donderdag 30 juli 2020 09:36 schreef FutureFairytale het volgende:
Had vannacht eindelijk een voor mij normale nacht
Neem vanmiddag met het mooie weer lekker vrij; ga ook wandelen en vanavond condoleren.
Het bloed heeft je flink te pakkenquote:Op donderdag 30 juli 2020 10:29 schreef Lot_1 het volgende:
Zooooo geen zin in werken. Of wat dan ook. Wat een ellende, leven
#ongesteld
Mag hopen dat dit niet elke maand zo gaat zeg
Nee hoor ik ook nietquote:Op donderdag 30 juli 2020 11:27 schreef Sarabi het volgende:
Ben ik de enige die nog niet zoveel zin heeft in 33gr?
Zo warm hoeft het voor mij ook niet te zijn, maar gewoon weer een keer zonnig vind ik wel fijn.quote:Op donderdag 30 juli 2020 11:27 schreef Sarabi het volgende:
Drieendertig gram van wat?quote:Op donderdag 30 juli 2020 11:27 schreef Sarabi het volgende:
Dat hoor ik van meer mensen op Fok!. Maar hier is het al een week zonnig en vaak richting de 25.quote:Op donderdag 30 juli 2020 11:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zo warm hoeft het voor mij ook niet te zijn, maar gewoon weer een keer zonnig vind ik wel fijn.
Ananas!quote:
Een plas hier in de buurt - hoort bij een camping - heeft bedacht om ¤19,95 voor iedereen vanaf 12 jaar per dag te vragen.quote:Op donderdag 30 juli 2020 11:14 schreef Cat-astrophe het volgende:
Plan is om te gaan zwemmen bij een meertje. Veel meer ruimte om te liggen en veel meer ruimte in het water.
En ook nog eens euro’s goedkoper.
Nachtmerrie klinkt naar!
Is dat inclusief ligstoel, sanitair en lunch?quote:Op donderdag 30 juli 2020 11:43 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Een plas hier in de buurt - hoort bij een camping - heeft bedacht om ¤19,95 voor iedereen vanaf 12 jaar per dag te vragen.
En massage. Mijn hemel wat een geld. Is dat ook echt nog eens per persoon Ludolf?quote:Op donderdag 30 juli 2020 11:47 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Is dat inclusief ligstoel, sanitair en lunch?
Nope.. van mij hoeft het ook niet zo nodig.quote:Op donderdag 30 juli 2020 11:27 schreef Sarabi het volgende:
Foutje bedanktquote:Op donderdag 30 juli 2020 11:53 schreef Candaasje het volgende:
Van mij hoeft het ook niet zo, die plakwarmte.
Zeg, kennen jullie die grap van die tante die voor neefje een Yoshi knuffel van 45cm ging kopen? (Want die van 25cm waren allemaal een beetje vaag qua foto's; de ene zag er qua kwaliteit veel beter uit dan de andere, maar het was allemaal hetzelfde product).
Yoshi is net binnengekomen, en ik vind hem fantastisch, episch...maar zittend is 'ie al 50cm....(ik heb het nagemeten). Ik dacht dat ie staand 45cm zou zijn. Ik hoop dat zijn ouders me nu niet vermoorden
(We hadden wel beloofd er geen van 90cm te kopen
)
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |