Volgens mij had de Spanjool dat laatst, maar weet alleen niet meer of dat mobiel was.quote:Op woensdag 29 juli 2020 09:16 schreef Fred_B het volgende:
FOK springt bij mij mobiel steeds op een witte pagina. Hebben meer mensen daar last van?
Bedankt voor de tip, er is nu niet veel teennagel over maar misschien idd als hij weer wat aangroeitquote:Op woensdag 29 juli 2020 08:39 schreef summer52 het volgende:
Goedemorgen iedereen!
@:Momo Nog een tip voor je ingegroeide teennagel, een klein stukje van een gaasje knippen daar een dun rolletje van maken en voorzichtig onder je teennagel duwen. Dit kun je het beste met iets doen wat plat en smal is bv een tandenstoker of pincet! In het verre verleden een pedicure opleiding gehad en een vriendin van mij had ook last van ingegroeide teennagels en ging dan ook altijd als model mee dus vandaar! Sterkte!
Jepquote:Op woensdag 29 juli 2020 09:16 schreef Fred_B het volgende:
FOK springt bij mij mobiel steeds op een witte pagina. Hebben meer mensen daar last van?
WAAROM HEEFT HIJ BIJNA AL Z'N TWEETS IN ALLEEN MAAR KAPITALEN HET LIJKT TrUMP WEL DIE DOET DAT OOK VAAK MAAR ALS JE ALLES IN KAPITALEN ZET EN MET WEINIG INTERPUNCTIE... IS ER BIJNA GEEN TOUW MEER AAN VAST TE KNOPEN JA TOCH NIET DAN!!! IK BEN ER EIGENLIJK WEL KLAAR MEE NOU DOEIquote:Op woensdag 29 juli 2020 09:28 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Complottheorie inception. Complottheoriegekkie beschuldigd ander complottheoriegekkie van een complot
Helaas nietquote:Op woensdag 29 juli 2020 09:31 schreef Dave het volgende:
Maar dat is een paradie account toch?
[ twitter ]
quote:
quote:EN DAN KOMT OVER DIT ALLES HEEN NOG HET NANO-KILLERS-VACCIN VAN HUGO, BILL EN LADY GAGA! JE MOET DIE SADO-PEDO-BABYKILLERS 1 DING NAGEVEN: ZE HEBBEN EEN ONGEKEND SATANISCHE COCKTAIL GEBROUWEN! WAT ZULLEN ZE EEN PLEZIER HEBBEN OP HUN PEDO-ORGIEEN!
Oh, ik heb die Amalia rel gemist.quote:Op woensdag 29 juli 2020 09:31 schreef Dave het volgende:
Maar dat is een paradie account toch?
[ twitter ]
Ja, bij mij ook.quote:Op woensdag 29 juli 2020 09:16 schreef Fred_B het volgende:
JAAAA COMPLOTIMPLOSIEGENOTquote:Op woensdag 29 juli 2020 09:28 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Complottheorie inception. Complottheoriegekkie beschuldigd ander complottheoriegekkie van een complot
Ja, de desktopversie werkt mobiel wel. Al Fok’t dat niet bepaald lekker.quote:Op woensdag 29 juli 2020 10:05 schreef Dave het volgende:
De witte pagina op mobiel hebben overigens meer mensen last van: FB / Forum en FP doen het niet meer mobiel?
Ja, maar hallo, je kan niet alles hebben hč! Wees blij dat er nu wel premium pi's zijn!quote:Op woensdag 29 juli 2020 10:08 schreef Fred_B het volgende:
Ja, de desktopversie werkt mobiel wel. Al Fok’t dat niet bepaald lekker.
Danny heeft snel geld nodig voor fok!quote:Op woensdag 29 juli 2020 10:12 schreef Dave het volgende:
Ik lees net dat het voor de betalende accounts wel gewoon werkt.
Oh, toch weer niet.quote:Op woensdag 29 juli 2020 10:12 schreef Dave het volgende:
quote:Op woensdag 29 juli 2020 10:12 schreef Dave het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |