Doe es een gokquote:
Denk dat het me niet zal opvallen, maar okequote:Op woensdag 29 juli 2020 13:59 schreef Aoibhin het volgende:
@:Guanabana dan kun je mij wel voor het eerst make-uploos zien
Maar de vraag blijft wel staan natuurlijk. Wanneer je sokken aan hebt, tel je dat dan als één kledingstuk of als twee?quote:Op woensdag 29 juli 2020 13:55 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Ik heb dat allemaal momenteel niet aan! 32 graden hier binnen, veel te warm voor sokken!
Oh, doe ik die plamuur elke keer voor niets op?quote:Op woensdag 29 juli 2020 13:59 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Denk dat het me niet zal opvallen, maar oke
Heb het geteld als twee. Vandaar 6.quote:Op woensdag 29 juli 2020 14:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar de vraag blijft wel staan natuurlijk. Wanneer je sokken aan hebt, tel je dat dan als één kledingstuk of als twee?
Bij strippoker tel ik het altijd als 1.quote:Op woensdag 29 juli 2020 14:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar de vraag blijft wel staan natuurlijk. Wanneer je sokken aan hebt, tel je dat dan als één kledingstuk of als twee?
We have a winnerquote:
Ja, ik denk dat ik het ook als twee zou tellen. Het is wel één paar, maar wel twee stuks.quote:Op woensdag 29 juli 2020 14:00 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Heb het geteld als twee. Vandaar 6.
Bij de ander dan, bij mezelf als 2.quote:Op woensdag 29 juli 2020 14:00 schreef Dave het volgende:
[..]
Bij strippoker tel ik het altijd als 1.
Nee joh, als 2 tellen. Dan bouw je de spanning beter opquote:Op woensdag 29 juli 2020 14:00 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik was voor de tuinbroek gegaan!quote:Op woensdag 29 juli 2020 14:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
We have a winner![]()
Niet dat dit zo moeilijk was
Hehe, ja, dan wel.quote:Op woensdag 29 juli 2020 14:00 schreef Dave het volgende:
[..]
Ja, zo hip ben ik niet!quote:
Lekker bezigquote:Op woensdag 29 juli 2020 14:02 schreef Strani het volgende:
Zo, dat was mijn spreekstukje alweer. Ik was weer geweldig in vorm.
Je krijgt een sticker en een krulquote:Op woensdag 29 juli 2020 14:02 schreef Strani het volgende:
quote:Op woensdag 29 juli 2020 14:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Lekker bezig
We zijn trots op je.
quote:
Fijn dat iedereen weet dat het buffet geopend is.quote:Op woensdag 29 juli 2020 14:02 schreef Strani het volgende:
"Dan verklaar ik de meeting nu voor gesloten."quote:Op woensdag 29 juli 2020 14:02 schreef Strani het volgende:
Oke ik durf het bijna niet toe te geven, maar ik vind tuinbroeken best leuk en ik zou er wel een willenquote:
En dat er bij de uitgang voor iedereen een kleinigheidje ligt!quote:Op woensdag 29 juli 2020 14:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Fijn dat iedereen weet dat het buffet geopend is.
Sleutelhangergenotquote:Op woensdag 29 juli 2020 14:04 schreef Strani het volgende:
[..]
En dat er bij de uitgang voor iedereen een kleinigheidje ligt!
Hahaquote:Op woensdag 29 juli 2020 14:03 schreef Dave het volgende:
[..]
"Dan verklaar ik de meeting nu voor gesloten."
Via via via via wel eens een gekend, maar misschien spelde je dat andersquote:
Jeetje Guana...quote:Op woensdag 29 juli 2020 14:03 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oke ik durf het bijna niet toe te geven, maar ik vind tuinbroeken best leuk en ik zou er wel een willen
Ze wilden het beste tot het laatst bewarenquote:Op woensdag 29 juli 2020 14:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha
Normaal zijn mijn paar minuten altijd aan het begin van deze call en kan ik daarna lekker relaxen, maar vandaag was het andersom
Dat is dan wel gelukt ja!quote:Op woensdag 29 juli 2020 14:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ze wilden het beste tot het laatst bewaren
Ik zag die naam onlangs eens een keer op een aftiteling ofzo voorbij komen, en vroeg me toen af of het een verbastering is van het Engelse Diane of zo. En of de ambtenaar van de burgerlijke stand het misschien te letterlijk had opgeschreven.quote:
Doyenne ken ik welquote:Op woensdag 29 juli 2020 14:06 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik zag die naam onlangs eens een keer op een aftiteling ofzo voorbij komen, en vroeg me toen af of het een verbastering is van het Engelse Diane of zo. En of de ambtenaar van de burgerlijke stand het misschien te letterlijk had opgeschreven.
quote:De Doyenné du Comice is een handpeer en is van de handperen, na Conference, het meest geteelde ras in België en Nederland.
Geeft niets meid, ik ook niet.quote:Op woensdag 29 juli 2020 14:07 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ben gewoon niet erg vrouwelijk als het gaat om kleding e.d.
Bikini?quote:
Ik wil ook altijd aan het begin, want ik ksn me niet zo lang concentreren bij videomeetsquote:Op woensdag 29 juli 2020 14:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha
Normaal zijn mijn paar minuten altijd aan het begin van deze call en kan ik daarna lekker relaxen, maar vandaag was het andersom
Jaquote:
Haha nee precies, ik was (zoals hier blijkt) ook al allemaal andere dingen aan het doen. Ik kreeg wel opeens een vraag maar gelukkig hadden m'n hersenen nog net de voorgaande paar seconden geregistreerd.quote:Op woensdag 29 juli 2020 14:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik wil ook altijd aan het begin, want ik ksn me niet zo lang concentreren bij videomeets
Haha ja ik volg ook wel eens van die namenblogs. Wat je daar wel eens tegenkomt...quote:Op woensdag 29 juli 2020 14:07 schreef Dave het volgende:
Maar goed, ik had bij alle kinderen in 'Een Huis Vol in quarantaine' ook zoiets van: waarom noem je je kind zo.
Ja da's één ding, maar een tuinbroek Guana, een tuinbroek!quote:Op woensdag 29 juli 2020 14:07 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ben gewoon niet erg vrouwelijk als het gaat om kleding e.d.
quote:
Ik denk dat een Dayenne inderdaad een verbastering is van Diane, maar meer uit de trailer-trash regionen komt of bij mensen met een getinte huidskleur en kroeshaar.quote:Op woensdag 29 juli 2020 14:06 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik zag die naam onlangs eens een keer op een aftiteling ofzo voorbij komen, en vroeg me toen af of het een verbastering is van het Engelse Diane of zo. En of de ambtenaar van de burgerlijke stand het misschien te letterlijk had opgeschreven.
quote:
Ik dacht veel erotischer dan dit.quote:
Ja, was afgeschaft maar nu vanwege corona weer terugquote:Op woensdag 29 juli 2020 14:09 schreef Dave het volgende:
[..]
Moet je daar nog steeds een badmuts op in het zwembad?
quote:Op woensdag 29 juli 2020 14:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haha ja ik volg ook wel eens van die namenblogs. Wat je daar wel eens tegenkomt...
quote:Bij de familie Buddenbruck, waar kinderen luisteren naar namen als Chariënne, Jenaux Shevaign, Gidiën en Dareau, bleek thuisonderwijs een kansloze missie, [...]. De oudste, de 20-jarige Miguel, had intussen zijn 17-jarige vriendin Shayenna bezwangerd.
Zoiets is bijvoorbeeld toch leuk joh:quote:Op woensdag 29 juli 2020 14:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja da's één ding, maar een tuinbroek Guana, een tuinbroek!
Bikini is toch niet slecht? Hertrain je hersenen gewoon dat het lingerie is, je ziet precies hetzelfde.quote:Op woensdag 29 juli 2020 14:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht veel erotischer dan dit.
Straks neemt ze nog een kort pittig kapsel!quote:Op woensdag 29 juli 2020 14:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja da's één ding, maar een tuinbroek Guana, een tuinbroek!
Een badmuts vanwege corona? Euh...quote:Op woensdag 29 juli 2020 14:11 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja, was afgeschaft maar nu vanwege corona weer terug![]()
Dus dan draag ik 3 kledingstukken
Alleen jammer van die scheuren erin.quote:Op woensdag 29 juli 2020 14:12 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Zoiets is bijvoorbeeld toch leuk joh:
[ afbeelding ]
Neequote:Op woensdag 29 juli 2020 14:12 schreef Guanabana het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bij de juiste meisjes/dames staan ze hartstikke leukquote:Op woensdag 29 juli 2020 14:03 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oke ik durf het bijna niet toe te geven, maar ik vind tuinbroeken best leuk en ik zou er wel een willen
Ja, bikini is ook zekerquote:Op woensdag 29 juli 2020 14:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Bikini is toch niet slecht? Hertrain je hersenen gewoon dat het lingerie is, je ziet precies hetzelfde.
Oh ja Leidy is echt zo'n Zuid-Amerikaanse naam ja, die kom ik ook echt superveel tegenquote:Op woensdag 29 juli 2020 14:10 schreef Strani het volgende:
In Zuid-Amerika heb je wel veel Dayana's (in verschillende spellingen), en die zijn allemaal vernoemd naar Lady Diana.
En je hebt er dus ook heel veel Leidy's
Kwestie van tijd, zo blijkt!quote:Op woensdag 29 juli 2020 14:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Straks neemt ze nog een kort pittig kapsel!
Nou en, als ik dat wilquote:Op woensdag 29 juli 2020 14:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Straks neemt ze nog een kort pittig kapsel!
Ja, het blijven Italianen hequote:
Smeer jij je hand nooit aan je haren af na het niezen en hoesten?quote:
Ach jaquote:
Als man kun je de boel in ieder geval wel even makkelijk reorganiseren.quote:Op woensdag 29 juli 2020 14:12 schreef Guanabana het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind dat ook leuk, maar niet voor mij, dan ben ik een plank.quote:Op woensdag 29 juli 2020 14:12 schreef Guanabana het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ergens best wel apart hoe dat dan werkt; dat in je ondergoed rondlopen raar wordt gevonden, maar als je in bikini loopt bij het zwembad/strand dan is het ineens normaalquote:Op woensdag 29 juli 2020 14:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Bikini is toch niet slecht? Hertrain je hersenen gewoon dat het lingerie is, je ziet precies hetzelfde.
Ja. Verschrikkelijk. Maar ja, ze geven mensen daar ook echt de gekste namen. Maar als je dan naar de hogere posities kijkt in de samenleving dan zijn het allemaal normale Spaanse namen. Dat zegt genoeg.quote:Op woensdag 29 juli 2020 14:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh ja Leidy is echt zo'n Zuid-Amerikaanse naam ja, die kom ik ook echt superveel tegen
Niet na het niezen en hoesten nee.quote:Op woensdag 29 juli 2020 14:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Smeer jij je hand nooit aan je haren af na het niezen en hoesten?
Nice.quote:Op woensdag 29 juli 2020 14:14 schreef Dave het volgende:
[..]
Als man kun je de boel in ieder geval wel even makkelijk reorganiseren.
[ afbeelding ]
Dan moet je dat doen johquote:
Haha ja ik heb dat ook altijd best raar gevondenquote:Op woensdag 29 juli 2020 14:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ergens best wel apart hoe dat dan werkt; dat in je ondergoed rondlopen raar wordt gevonden, maar als je in bikini loopt bij het zwembad/strand dan is het ineens normaal
There's something about Mary?quote:Op woensdag 29 juli 2020 14:14 schreef Dave het volgende:
[..]
Niet na het niezen en hoesten nee.
Voor de pubquiz-liefhebbers: bedenk hier een filmtitel bij.
Ja, eigenlijk wel inderdaad.quote:Op woensdag 29 juli 2020 14:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ergens best wel apart hoe dat dan werkt; dat in je ondergoed rondlopen raar wordt gevonden, maar als je in bikini loopt bij het zwembad/strand dan is het ineens normaal
Grease.quote:Op woensdag 29 juli 2020 14:14 schreef Dave het volgende:
[..]
Niet na het niezen en hoesten nee.
Voor de pubquiz-liefhebbers: bedenk hier een filmtitel bij.
Ja nu durf ik niet meer naar het zwembadquote:Op woensdag 29 juli 2020 14:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zolang de mannen op hun ligstoelen niet allemaal opeens een handdoekje over hun middel leggen, zit je nog wel goed.quote:Op woensdag 29 juli 2020 14:16 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja nu durf ik niet meer naar het zwembad
Ik ben niet zo goede filmkenner.quote:Op woensdag 29 juli 2020 14:17 schreef Dave het volgende:
[..]
Gelukkig zit @:Guanabana wel met mij op 1 lijn.
quote:Op woensdag 29 juli 2020 14:17 schreef Dave het volgende:
[..]
Gelukkig zit @:Guanabana wel met mij op 1 lijn.
Oh jaaaaquote:
Nou, niet voor iedereen hoor.quote:Op woensdag 29 juli 2020 14:14 schreef Aoibhin het volgende:
maar als je in bikini loopt bij het zwembad/strand dan is het ineens normaal
Dat was nou ook weer niet de bedoelingquote:Op woensdag 29 juli 2020 14:16 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja nu durf ik niet meer naar het zwembad
Ditquote:
Of ineens op zijn Dave's aan de tuinbroek gaanquote:Op woensdag 29 juli 2020 14:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Zolang de mannen op hun ligstoelen niet allemaal opeens een handdoekje over hun middel leggen, zit je nog wel goed.
Weet je wat zo erg is... tegenwordig loeren er jongens/jongemannen naar mijn dochterquote:Op woensdag 29 juli 2020 14:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Zolang de mannen op hun ligstoelen niet allemaal opeens een handdoekje over hun middel leggen, zit je nog wel goed.
Naakt kan ook.... bij bepaalde stranden.quote:Op woensdag 29 juli 2020 14:19 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dit
Het is jammer maar ik denk niet dat ik ooit nog in bikini gaOf zwemkleding uberhaupt.
Ik heb het lijf niet voor een tuinbroek.quote:Op woensdag 29 juli 2020 14:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Of ineens op zijn Dave's aan de tuinbroek gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |