Doe es een gokquote:
Denk dat het me niet zal opvallen, maar okequote:Op woensdag 29 juli 2020 13:59 schreef Aoibhin het volgende:
@:Guanabana dan kun je mij wel voor het eerst make-uploos zien
Maar de vraag blijft wel staan natuurlijk. Wanneer je sokken aan hebt, tel je dat dan als één kledingstuk of als twee?quote:Op woensdag 29 juli 2020 13:55 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Ik heb dat allemaal momenteel niet aan! 32 graden hier binnen, veel te warm voor sokken!
Oh, doe ik die plamuur elke keer voor niets op?quote:Op woensdag 29 juli 2020 13:59 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Denk dat het me niet zal opvallen, maar oke
Heb het geteld als twee. Vandaar 6.quote:Op woensdag 29 juli 2020 14:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar de vraag blijft wel staan natuurlijk. Wanneer je sokken aan hebt, tel je dat dan als één kledingstuk of als twee?
Bij strippoker tel ik het altijd als 1.quote:Op woensdag 29 juli 2020 14:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar de vraag blijft wel staan natuurlijk. Wanneer je sokken aan hebt, tel je dat dan als één kledingstuk of als twee?
We have a winnerquote:
Ja, ik denk dat ik het ook als twee zou tellen. Het is wel één paar, maar wel twee stuks.quote:Op woensdag 29 juli 2020 14:00 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Heb het geteld als twee. Vandaar 6.
Bij de ander dan, bij mezelf als 2.quote:Op woensdag 29 juli 2020 14:00 schreef Dave het volgende:
[..]
Bij strippoker tel ik het altijd als 1.
Nee joh, als 2 tellen. Dan bouw je de spanning beter opquote:Op woensdag 29 juli 2020 14:00 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik was voor de tuinbroek gegaan!quote:Op woensdag 29 juli 2020 14:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
We have a winner![]()
Niet dat dit zo moeilijk was
Hehe, ja, dan wel.quote:Op woensdag 29 juli 2020 14:00 schreef Dave het volgende:
[..]
Ja, zo hip ben ik niet!quote:
Lekker bezigquote:Op woensdag 29 juli 2020 14:02 schreef Strani het volgende:
Zo, dat was mijn spreekstukje alweer. Ik was weer geweldig in vorm.
Je krijgt een sticker en een krulquote:Op woensdag 29 juli 2020 14:02 schreef Strani het volgende:
Zo, dat was mijn spreekstukje alweer. Ik was weer geweldig in vorm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |