haags_kwartiertje & Dotteke tellen niet mee!
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automagisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaars
Seizoen 1: haags_kwartiertje
Seizoen 2: haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: haags_kwartiertje
Seizoen 5: haags_kwartiertje
Seizoen 6: Dr.Mikey
Seizoen 7: Nattekat
Seizoen 8: Limoentjuh
Seizoen 9: Grrrrrrrr
Seizoen 10: aloa
Seizoen 11: I
Seizoen 12: devzero
Seizoen 13: Driepink
Seizoen 14: Nattekat
Seizoen 15: markdeajaxfan
Seizoen 16: Limoentjuh
Seizoen 17: dud0r
Seizoen 18: moemoe
Seizoen 19: Cinderelladreamer
Seizoen 20: Limoentjuh
Seizoen 21: MaGNeT
Seizoen 21,5: devzero
Seizoen 22: haags_kwartiertje
Seizoen 23: skysherrif
Seizoen 24: PoezeligDing
Seizoen 25: mario390
Seizoen 26: Dotteke
Seizoen 27: Dotteke
Seizoen 28: HiDiHo
Seizoen 29: Dotteke
Seizoen 30: ZerokuSPOILER: Odes aan Zeroku Winnaar juni 2020 ----Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Lief spelen:
- SC mag, maar het blijft een spel.![]()
- Er is geen "regel" wie het volgende deel opent. In eerste instantie doet de lapo dat, maar niet miepen als het eens iemand anders is.![]()
- Gedraag je: blijf binnen de policy en hou het netjes.![]()
- Plaats gerust een tr als iemand zich buiten de policy begeeft of grofgebekt wordt.![]()
Veel plezier![]()
quote:
ik ging er niet eens voor als mijnheer fresh er is topperquote:
quote:
Krachtstroom.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 11:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hitachi Magic Wand, zit gewoon een kabeltje aan.
Dat is jouw probleem. Eet je maar een week goedkope pannenkoeken.quote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2020 11:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat is jouw probleem. Eet je maar een week goedkope pannenkoeken.
Krachtstroomquote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2020 11:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat is jouw probleem. Eet je maar een week goedkope pannenkoeken.
hoe op nam net geen slok koffiequote:Op dinsdag 28 juli 2020 11:20 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik moet die jongen nog zoveel leren.
Erudiete vrouw ben je ook.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 11:20 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik moet die jongen nog zoveel leren.
Stimmt.quote:
neem dan een appelquote:
Die van mij was net té rijp.quote:
Heb ik niet in huis. En dat vult ook niet voldoende.quote:
Het lijkt wel alsof we het over elkaar hebben.quote:
Zou niet durvenquote:Op dinsdag 28 juli 2020 11:24 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof we het over elkaar hebben.
sla het op degene die icter van mij is er vrijdag weer eerst even hem vragen voor ik dingen aanschaf maar opgeslagen thnxquote:Op dinsdag 28 juli 2020 11:23 schreef Jippie het volgende:
@:Jacquelinehasselbaink
Eerst dit even lezen of Bluetooth wel aanstaat
https://www.pc-tips.info/(...)chakelen-windows-10/
Of zoiets kopen
https://www.mediamarkt.nl(...)adapter-1173582.html
weggooien die appels.. eet ze hier ook nietquote:Op dinsdag 28 juli 2020 11:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Heb ik niet in huis. En dat vult ook niet voldoende.
Dat zeg je hier ...quote:
Nee, maar vaak als de schil wat bruine plekken heeft is de banaan nog wel lekkerquote:Op dinsdag 28 juli 2020 11:25 schreef Jippie het volgende:
[..]
Nou te bruin vind ik niet lekker
Disclaimer - gaat over de kleur van een banaan
Ik heb nu pruimen en kiwi's in huis.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 11:26 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
weggooien die appels.. eet ze hier ook niet
van fruit liever aardbeien , bananen. meloen. perzik nog net
MAAR WIJ WETEN SAMEN WEL BETERquote:
Ik vind hem dan juist wat lekkerder.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 11:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee, maar vaak als de schil wat bruine plekken heeft is de banaan nog wel lekker
Ja, een rijpe banaan is goed van smaakquote:Op dinsdag 28 juli 2020 11:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee, maar vaak als de schil wat bruine plekken heeft is de banaan nog wel lekker
NEE JOH gebakken banaan maar liefste van die spec bananen daarvoorquote:Op dinsdag 28 juli 2020 11:28 schreef Zeroku het volgende:
Van die bruine banen kun je veel beter rumbananen maken.
Je moet niksquote:Op dinsdag 28 juli 2020 11:28 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
ik moet dus instagram nemen lees Moet Moet zucht
Ga je weer shoppen straks?quote:Op dinsdag 28 juli 2020 11:29 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Berdan Mardini zit op insta .... zucht zucht
krreeg uitnoding van berdanquote:
Ja, niet die smerige bakbananen van de supermarktquote:Op dinsdag 28 juli 2020 11:28 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
NEE JOH gebakken banaan maar liefste van die spec bananen daarvoor
Wie?quote:Op dinsdag 28 juli 2020 11:29 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
krreeg uitnoding van berdan
Nee dze keer maar nietquote:
quote:
Gebakken banaan.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 11:28 schreef Zeroku het volgende:
Van die bruine banen kun je veel beter rumbananen maken.
jij kent het wadik dan ook zeker?quote:Op dinsdag 28 juli 2020 11:29 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, niet die smerige bakbananen van de supermarkt. Beter van de toko.
quote:Op dinsdag 28 juli 2020 11:28 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
NEE JOH gebakken banaan maar liefste van die spec bananen daarvoor
this women hequote:
Ik heb wel smaak hoor.quote:
Hoezo?quote:
Prachtige onderbouwing.quote:
Daar moet je bakbananen voor gebruiken, geen overrijpe Chiquita'squote:
Nog aan het vergaderen, Baby?quote:
Jaquote:
Oh God, ik dacht even dat je hier geen verstand van zou hebben ...quote:Op dinsdag 28 juli 2020 11:33 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Daar moet je bakbananen voor gebruiken, geen overrijpe Chiquita's.
NEE.quote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2020 11:34 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Oh God, ik dacht even dat je hier geen verstand van zou hebben ...
Pijnlijk.
Voordeel van thuiswerken, kun je tenminste ondertussen nog wat nuttigs doen.quote:
Op het onderste plaatje kom je ze zelden zo tegen.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 11:36 schreef Zeroku het volgende:
[ afbeelding ]
Bakbanaan.
Versus.
[ afbeelding ]
Gewone banaan.
NIET gelezenquote:Op dinsdag 28 juli 2020 11:38 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Zeroku even serieus... krijg nu weer mail met de officilele diploma stukken ondertekend door de school ect.. ik had ook getekend opgestuurd nu dus de officile diplomas hier getekend en wel/,,,
Dat betekend in mijn optiek dat als ik die extra opdracht niet instuur. gewoon mijn diploma al heb toch? mogen e niet afpakken?
Ik wel. d = t.quote:
Tot met d?quote:
betekent bbyquote:
Ik heb oprecht geen idee. Het klinkt wel als een heel bijzonder apart verhaal. Ik zou gewoon met de opleider bellen, want het is wel heel raar dat je na je diploma nog een extra iets moet doen.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 11:38 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Zeroku even serieus... krijg nu weer mail met de officilele diploma stukken ondertekend door de school ect.. ik had ook getekend opgestuurd nu dus de officile diplomas hier getekend en wel/,,,
Dat betekend in mijn optiek dat als ik die extra opdracht niet instuur. gewoon mijn diploma al heb toch? mogen e niet afpakken?
Gewoon opbellen naar degene die jou de extra opdracht heeft gegeven. Misschien is er een foutje gemaakt?quote:Op dinsdag 28 juli 2020 11:38 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Hihahoquote:
ja heb ze al gemaild mijn manager ook... want onzinnige opdracht is het ook nog eens. niet met mijn studie te maken zelfs... ik deed psychologie studie. krijg nu extra opdracht burgerschap shitquote:Op dinsdag 28 juli 2020 11:40 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik heb oprecht geen idee. Het klinkt wel als een heel bijzonder apart verhaal. Ik zou gewoon met de opleider bellen, want het is wel heel raar dat je na je diploma nog een extra iets moet doen.
Ja, nadat jij mij aangenomen had kwamen ook pas de kleine lettertjes ...quote:Op dinsdag 28 juli 2020 11:40 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik heb oprecht geen idee. Het klinkt wel als een heel bijzonder apart verhaal. Ik zou gewoon met de opleider bellen, want het is wel heel raar dat je na je diploma nog een extra iets moet doen.
Maar jij trekt uitkeringquote:Op dinsdag 28 juli 2020 11:42 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, nadat jij mij aangenomen had kwamen ook pas de kleine lettertjes ...
excuus me haags?quote:
Erm.quote:
neequote:
wilde jou aandacht trekken snap jij toch welquote:
Uhuquote:Op dinsdag 28 juli 2020 11:44 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
wilde jou aandacht trekken snap jij toch wel
Triggeredquote:Op dinsdag 28 juli 2020 11:45 schreef PoezeligDing het volgende:
Wat wil je met zo'n insinuerende opmerking bereiken, hopje?
Blijkbaar trigger ik jou.quote:
Blaas maarquote:Op dinsdag 28 juli 2020 11:47 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
![]()
![]()
![]()
fluit maar even fluit fluit
Lukt me niet met een mond vol muesli.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 11:47 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
![]()
![]()
![]()
fluit maar even fluit fluit
nee pik straf na zo nutteloze opmerkingquote:
Hij was niet nutteloosquote:Op dinsdag 28 juli 2020 11:47 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nee pik straf na zo nutteloze opmerking![]()
![]()
oke verschillen wij van opvattingquote:
Vertel eens meer.quote:
Gelukkigquote:Op dinsdag 28 juli 2020 11:48 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
oke verschillen wij van opvatting![]()
![]()
Ik kick wel meer omhoogquote:Op dinsdag 28 juli 2020 11:49 schreef Paul het volgende:
[..]
Haags kickt snachts alle topics op fok omhoog (geheimpje)
Nu dus niet meerquote:Op dinsdag 28 juli 2020 11:49 schreef Paul het volgende:
[..]
Haags kickt snachts alle topics op fok omhoog (geheimpje)
Haags kan.mij hebben dus negeren niet nodigquote:
Voor jou wel.quote:
Wat zal je een tijd over houden straksquote:Op dinsdag 28 juli 2020 11:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Veel opruimwerkzaamheden als ik 3 dagen niet ben geweest.
Kweetniequote:Op dinsdag 28 juli 2020 11:52 schreef Jippie het volgende:
[..]
Wat zal je een tijd over houden straks
Fresh askimquote:
Oh?quote:
Afspraak met @SuperwormJim?quote:Op dinsdag 28 juli 2020 11:52 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Haags kan.mij hebben dus negeren niet nodig
Ja onzin dit wij hebben geen onminquote:
Nee nooit. Alleen maar Lobi.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 11:54 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ja onzin dit wij hebben geen onmin
Oh dat heb ik gemist.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 11:55 schreef Jippie het volgende:
[..]
SuperwormJim vroeg ons net elkaar te negeren
Niemand toch hier?quote:Op dinsdag 28 juli 2020 11:54 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ja onzin dit wij hebben geen onmin
daarom hoef ik jou niet te negeren en jim niet gementiond te worden om nietsquote:Op dinsdag 28 juli 2020 11:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee nooit. Alleen maar Lobi.
Doe ik niet.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 11:56 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
daarom hoef ik jou niet te negeren en jim niet gementiond te worden om niets![]()
![]()
![]()
Alleen bij onmin ruzie ect dus onzinquote:
i know bbyquote:
Trusten mopquote:Op dinsdag 28 juli 2020 11:56 schreef FreshFruit het volgende:
Ik ga even liggen,heb voor de tweede keer de hik.
Zo erg is dat toch niet?quote:Op dinsdag 28 juli 2020 11:56 schreef FreshFruit het volgende:
Ik ga even liggen,heb voor de tweede keer de hik.
Nou mijn tuin doen maar een keer...quote:Op dinsdag 28 juli 2020 11:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ga je nog wat leuks doen op je vrije dag?
Leuk hoor.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 11:58 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Nou mijn tuin doen maar een keer...
Nee maar bijhouden is nodig wil geen tuin met veel onkruid ect ...quote:
Ben je in 5 min mee klaar johquote:Op dinsdag 28 juli 2020 11:59 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Nee maar bijhouden is nodig wil geen tuin met veel onkruid ect ...
De groetjes van Conny.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 11:58 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Nou mijn tuin doen maar een keer...
Hangt van de tuin en het onkruid afquote:Op dinsdag 28 juli 2020 11:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben je in 5 min mee klaar joh
deze snap ik nietquote:
je kan beter komen helpenquote:
Connifeer.quote:
Hallo ik ben hennep Huismanquote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:00 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
je kan beter komen helpen
Spannend hoor.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:01 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
heb bestraat met kleine stenen eg maar daar groeit onkruid tussen . dat ga ik weg halen dus ...
hoe op dus niet maar soms moet het gebeuren toch ...quote:
Oiquote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:01 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
hoe op dus niet maar soms moet het gebeuren toch ...
Ik heb het vermoeden dat meerdere het roken.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:02 schreef Jippie het volgende:
Ook als sla te gebruiken. Eet iemand wel eens onkruid uit zijn tuin?
je belangrijke dm askimquote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat meerdere het roken.
Dan wordt dat ws bewust geplantquote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat meerdere het roken.
Schijnt echt een plaag te zijn.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:05 schreef Jippie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ook wel tuinmansverdiet of hanepoot genoemd
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Zevenblad
quote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Schijnt echt een plaag te zijn.
Dit ook trouwens.
[ afbeelding ]
Jezus!quote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Schijnt echt een plaag te zijn.
Dit ook trouwens.
[ afbeelding ]
uhuquote:
kom maar hierheen helpen danquote:
hij is vergeten erbij te zetten. vat niet alles meteen als zuigend en uitlokkend op .. en lees met humorquote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:11 schreef Paul het volgende:
... kijk je post nog eens goed na: zou dit als "zuigend" of "uitlokkend" kunnen worden opgevat? Pas je post dan aan voordat je op "Invoeren" klikt.
Is er weer een rel geweest ofzo hee
?quote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:11 schreef Paul het volgende:
... kijk je post nog eens goed na: zou dit als "zuigend" of "uitlokkend" kunnen worden opgevat? Pas je post dan aan voordat je op "Invoeren" klikt.
iemand hing vast onnodig tr knopquote:
Beetje gekissebisquote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:11 schreef Paul het volgende:
Geen ideequote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:13 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
iemand hing vast onnodig tr knop
Lees met humor is voldoende.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:12 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
hij is vergeten erbij te zetten. vat niet alles meteen als zuigend en uitlokkend op .. en lees met humor![]()
![]()
![]()
![]()
Hey wijze eend van mijquote:
quote:
Lekker ding ben je ook ❤️quote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Vergeef me de kleine aanpassing.
Die tweede sprong is ook nog best hoog.quote:
wordt er vandaag nog wat gelachen of wat.. vanmorgen was het wel raak . tranen hierquote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die tweede sprong is ook nog best hoog.
Vind ik ook, ik doe het haar niet naquote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die tweede sprong is ook nog best hoog.
Nee, heb er heel veel van weggegooid van de zevenbladquote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:02 schreef Jippie het volgende:
Ook als sla te gebruiken. Eet iemand wel eens onkruid uit zijn tuin?
quote:
xd kerelquote:
@Superbadeendje gunt wel @Mrsloveable haar geluk, dus was meer van dat je het wel serieus moet nemen natuurlijkquote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:23 schreef Paul het volgende:
Gisteren werd trouwens opeens vanuit het niets voor het eerst Superbadeendje zo boos op mij zo omdat ik ging flirten met Mrsloveable. IK SCHROK HIER VAN!
Ja, was bekend, benieuwd of er kinderen na de vakantie niet aar school gaan nuquote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:23 schreef Gizmogirl28 het volgende:
![]()
https://www.ad.nl/binnenl(...)eren-boete~a4b763b8/
Oei!quote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:23 schreef Gizmogirl28 het volgende:
![]()
https://www.ad.nl/binnenl(...)eren-boete~a4b763b8/
Leuk dat ik nu officieel goedkeuring van iedereen heb. We zullen aan jullie denken bij ons eerste kindje en het bedenken van de naamquote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:25 schreef Jippie het volgende:
[..]
@:superbadeendje gunt wel @:Mrsloveable haar geluk, dus was meer van dat je het wel serieus moet nemen natuurlijk
quote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, was bekend, benieuwd of er kinderen na de vakantie niet aar school gaan nu
Hey Giz
Dames.quote:
Lekker duidelijk allemaal weer.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:25 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Hier gaan ze ook zo de fout mee in dan.![]()
Basisschoolleerlingen jonger dan 12 zijn uitgesloten van de geadviseerde quarantaine, maar mogen niet door hun ouders naar school worden gebracht. Die mogen immers hun huis niet uit. Die taak komt dan terecht bij familie, buren of bekenden.
dts wordt de naamquote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:26 schreef Paul het volgende:
[..]
Leuk dat ik nu officieel goedkeuring van iedereen heb. We zullen aan jullie denken bij ons eerste kindje en het bedenken van de naam
quote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:26 schreef Paul het volgende:
[..]
Leuk dat ik nu officieel goedkeuring van iedereen heb. We zullen aan jullie denken bij ons eerste kindje en het bedenken van de naam
Ja idd.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker duidelijk allemaal weer.
Laatst stond in de krant dat kinderen vanaf 10 jaar evenveel mensen konden besmetten als de volwassenen.
Echt hoor,wat een krom verhaal.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:25 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Hier gaan ze ook zo de fout mee in dan.![]()
Basisschoolleerlingen jonger dan 12 zijn uitgesloten van de geadviseerde quarantaine, maar mogen niet door hun ouders naar school worden gebracht. Die mogen immers hun huis niet uit. Die taak komt dan terecht bij familie, buren of bekenden.
Komt goed, onze 2e date gaan we rummikubben in ieder gevalquote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:27 schreef Jippie het volgende:
[..]Niet gelijk je kwakkie willen lozen he! Eerst maar eens samen een Cappuccino drinken
Ja van alle kanten.quote:
Jij hebt alleen toestemming nodig van mrsl zelf de rest hier onbelangrijkquote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:28 schreef Paul het volgende:
[..]
Komt goed, onze 2e date gaan we rummikubben in ieder geval
Ja, stel je kind is 10 en besmet, de buurvrouw die hem dan weg moet brengen loopt ook weer een risicoquote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:28 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja idd.
En de mensen die die kinderen wegbrengen ook. Dit gaat chaos worden.
Als je het originele spel hebt kan je gigantisch valsspelen.De steentjes hebben namelijk qua kleur de zelfde structuur.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:28 schreef Paul het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:31 schreef Paul het volgende:
Poll: Mrsloveable en Paul worden een leuk stel
• Klopt
• Nee wordt niets
• Badeendje haalt haar terug
• Wie zijn jullie
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
mario schatje war was jequote:
Dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, stel je kind is 10 en besmet, de buurvrouw die hem dan weg moet brengen loopt ook weer een risico
Gezellig hoor!quote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:28 schreef Paul het volgende:
[..]
meen je niet lol nooit gezienquote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als je het originele spel hebt kan je gigantisch valsspelen.De steentjes hebben namelijk qua kleur de zelfde structuur.
Mag ik reageren op een antwoord aan mij of heb je daar ook al een mening over?quote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:29 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Jij hebt alleen toestemming nodig van mrsl zelf de rest hier onbelangrijk
Zoveel opinies en nieuwsberichten de hele dag door, het is ook onduidelijk als je alles leest.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:29 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja van alle kanten.
En dan nog snappen ze het niet dat mensen er geen jota meer van snappen.
Ik snap wel waarom ik er gen jota meer van snap.
quote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:33 schreef Paul het volgende:
Dank voor het stemmen, dit kan dus niet meer mis gaan
Klopt, maar dit ligt geheel aan Mrsloveable ❤️quote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:31 schreef Paul het volgende:
Poll: Mrsloveable en Paul worden een leuk stel
• Klopt
• Nee wordt niets
• Badeendje haalt haar terug
• Wie zijn jullie
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Stuur je ze toch gewoon wel naar school,scheelt je 100 euro per dag.Ik ken mensen die minder verdienen.quote:
Maar doordat het een antwoord op mij was, reageer je dus indirect op mij. Kap daar zelf eens mee.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:34 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
ik reageer op paul dus kappen nu aub wordt vervelend
negeer mij aubquote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:35 schreef Jippie het volgende:
[..]
Maar doordat het een antwoord op mij was, reageer je dus indirect op mij. Kap daar zelf eens mee.
en doorquote:
Ja, zal ik wat leuks vertellen?quote:
Juistquote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:37 schreef FreshFruit het volgende:
En de echt rijken pakken even 2 weken extra met de kids.
Jah.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:33 schreef Jippie het volgende:
[..]
Zoveel opinies en nieuwsberichten de hele dag door, het is ook onduidelijk als je alles leest.
Graagquote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, zal ik wat leuks vertellen?
Ik voel een nieuwe rel aankomen. * Paul leest en schrijft meequote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:37 schreef Jippie het volgende:
[..]
Als jij mij daadwerkelijk negeert zoals je vandaag al eerder hebt aangegeven
Deze vond ik ook geniaal.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:38 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Jah.
Dit ook.
Is een premium bericht, maar als je opent in privevenster kan je het lezen.
https://www.ad.nl/buitenl(...)-ik-strand~a0d7dd67/
Hoezo moet een baas in sommige gevallen de quarantaine betalen? Ze nemen toch zelf het risico?
Dank voor het vertrouwen liefiequote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:39 schreef Jippie het volgende:
[..]
Iemand met een goed hart heeft niets te vrezen
Aan de ene kant heb ik zoiets van eigen schuld, je neemt zelf een groot risico, en aan de andere kant zijn de gevolgen weer dat mensen hun kids naar school sturen en zelf weer gaan werken en zo.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Stuur je ze toch gewoon wel naar school,scheelt je 100 euro per dag.Ik ken mensen die minder verdienen.
Wanneer?quote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:39 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
jaar lang kapot werken , vroeg uit je bed.. enz dus vakantie is dan een goed recht..
Is ook een lastige kwestie.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:38 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Jah.
Dit ook.
Is een premium bericht, maar als je opent in privevenster kan je het lezen.
https://www.ad.nl/buitenl(...)-ik-strand~a0d7dd67/
Hoezo moet een baas in sommige gevallen de quarantaine betalen? Ze nemen toch zelf het risico?
1 keer per jaar toch zeker je werkt je kapot heel jaar dus vakantie rechtquote:
Ik keek net naar buiten en daar liep iemand die meer met haar telefoon bezig was dan opletten en er stond een lantaarnpaal die niet aan de kant wou.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |