Die van mij was net té rijp.quote:
Heb ik niet in huis. En dat vult ook niet voldoende.quote:
Het lijkt wel alsof we het over elkaar hebben.quote:
Zou niet durvenquote:Op dinsdag 28 juli 2020 11:24 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof we het over elkaar hebben.
sla het op degene die icter van mij is er vrijdag weer eerst even hem vragen voor ik dingen aanschaf maar opgeslagen thnxquote:Op dinsdag 28 juli 2020 11:23 schreef Jippie het volgende:
@:Jacquelinehasselbaink
Eerst dit even lezen of Bluetooth wel aanstaat
https://www.pc-tips.info/(...)chakelen-windows-10/
Of zoiets kopen
https://www.mediamarkt.nl(...)adapter-1173582.html
weggooien die appels.. eet ze hier ook nietquote:Op dinsdag 28 juli 2020 11:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Heb ik niet in huis. En dat vult ook niet voldoende.
Dat zeg je hier ...quote:
Nee, maar vaak als de schil wat bruine plekken heeft is de banaan nog wel lekkerquote:Op dinsdag 28 juli 2020 11:25 schreef Jippie het volgende:
[..]
Nou te bruin vind ik niet lekker
Disclaimer - gaat over de kleur van een banaan
Ik heb nu pruimen en kiwi's in huis.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 11:26 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
weggooien die appels.. eet ze hier ook niet
van fruit liever aardbeien , bananen. meloen. perzik nog net
MAAR WIJ WETEN SAMEN WEL BETERquote:
Ik vind hem dan juist wat lekkerder.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 11:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee, maar vaak als de schil wat bruine plekken heeft is de banaan nog wel lekker
Ja, een rijpe banaan is goed van smaakquote:Op dinsdag 28 juli 2020 11:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee, maar vaak als de schil wat bruine plekken heeft is de banaan nog wel lekker
NEE JOH gebakken banaan maar liefste van die spec bananen daarvoorquote:Op dinsdag 28 juli 2020 11:28 schreef Zeroku het volgende:
Van die bruine banen kun je veel beter rumbananen maken.
Je moet niksquote:Op dinsdag 28 juli 2020 11:28 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
ik moet dus instagram nemen lees Moet Moet zucht
Ga je weer shoppen straks?quote:Op dinsdag 28 juli 2020 11:29 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Berdan Mardini zit op insta .... zucht zucht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |