Meer dan een uur alleen benen, dat is een pittige. Ik sta na drie kwartier altijd op trillende rietjes.quote:
grote spiergroep dus die moet wel aandacht hebbenquote:Op maandag 27 juli 2020 11:18 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Meer dan een uur alleen benen, dat is een pittige. Ik sta na drie kwartier altijd op trillende rietjes.
lolquote:Op maandag 27 juli 2020 09:24 schreef JanCees het volgende:
https://www.mediacourant.(...)spuuglelijke-sokken/
Mediacouranted
en ik zou graag een miljoen euro willenquote:Op maandag 27 juli 2020 13:30 schreef Rozevla het volgende:
Graag zou ik ook mijn user foto in de OP zien staan.
Als je nou niet oprot.quote:Op maandag 27 juli 2020 13:30 schreef Rozevla het volgende:
Graag zou ik ook mijn user foto in de OP zien staan.
Maak er 2 miljoen van, deel ik met jequote:Op maandag 27 juli 2020 13:31 schreef JanCees het volgende:
[..]
en ik zou graag een miljoen euro willen
en nou wegwezen sukkel
Donder opquote:Op maandag 27 juli 2020 13:33 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Maak er 2 miljoen van, deel ik met je
Dat ze alledrie alles van enkel tot knie mogen afscheurenquote:
Hoi yannickquote:Op maandag 27 juli 2020 14:05 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat ze alledrie alles van enkel tot knie mogen afscheuren
Ik krijg net dit verzoek op LinkedIn. Ben ik nu een EXPERT? @Lenny_Leonard @doublepainquote:We have common interests such as python. I think connecting is a great way of seeing other's people work and get inspired
quote:Op maandag 27 juli 2020 14:34 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik krijg net dit verzoek op LinkedIn. Ben ik nu een EXPERT? @:lenny_leonard @:doublepain
Dat lijkt me geen python.quote:
Ik ben hier onlangs nog in geweest.quote:
quote:Op maandag 27 juli 2020 17:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
bloemkool, haricoverts en rookworstquote:Op maandag 27 juli 2020 17:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:
Avg.quote:Op maandag 27 juli 2020 17:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Geen flauw idee nog.quote:Op maandag 27 juli 2020 17:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Niet gelezen.quote:Op maandag 27 juli 2020 18:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goffetomme, verkeerde saus gehaaldEr zit gistextract in (gluten dus), en de broccoli had al wat bruine plekjes, wat nergens op slaat omdat ik die vrijdag heb gehaald. Gelukkig zag ik dat ik nog een pot bonenschotel voor chili con carne had staan, dus maak ik maar chili con pollo, ook niks mis mee.
Lijkt me een zwaar leven met glutenallergie.quote:Op maandag 27 juli 2020 18:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goffetomme, verkeerde saus gehaaldEr zit gistextract in (gluten dus), en de broccoli had al wat bruine plekjes, wat nergens op slaat omdat ik die vrijdag heb gehaald. Gelukkig zag ik dat ik nog een pot bonenschotel voor chili con carne had staan, dus maak ik maar chili con pollo, ook niks mis mee.
Was het fijn op Ameland?quote:Op maandag 27 juli 2020 18:20 schreef Coco. het volgende:
Ik ben veilig thuisgekomen![]()
ă‚«ăŻă‚¦ă‚˝ă•ăŹă‚‰ 猫ケă„ă«é çŞăŁčľĽă‚“ă§ç†çťˇă™ă‚‹ă‚«ăŻă‚¦ă‚˝ otter that puts its head on the buttocks of a cat and sleeps
@:zipportal
Het went, maar is af en toe best wel vervelend.quote:Op maandag 27 juli 2020 18:21 schreef Coco. het volgende:
[..]
Lijkt me een zwaar leven met glutenallergie.
Rare humor allenquote:Op maandag 27 juli 2020 19:00 schreef Zipportal het volgende:
[..]
De nieuwe 3rr0r is uit!!!
@:wereldgozer
Hoopte vanochtend een Deukkie tegen te komen, maar neequote:
Of volgend jaar, gewoon het schema van @onlogisch aanhouden.quote:
Morgen weer maatquote:Op maandag 27 juli 2020 20:13 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hoopte vanochtend een Deukkie tegen te komen, maar nee.
quote:Op maandag 27 juli 2020 20:13 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heb wel een erg leuk random plaatje voor je.quote:Op maandag 27 juli 2020 20:13 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hilarischquote:Op maandag 27 juli 2020 20:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heb wel een erg leuk random plaatje voor je.
[ afbeelding ]
Heb je nog 180 gegooid?quote:Op maandag 27 juli 2020 21:22 schreef GGMM het volgende:
Uurtje gesport.
@:onlogisch @:jancees @:caland @:jojoortje
Gvd. Als het topic dicht is, kan ik ook geen likes meer uitdelen maatquote:Op maandag 27 juli 2020 08:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Worden hier verdomd weinig likes uitgedeeld hč.
Fijne dag maatquote:
Je opblaaspop?quote:Op dinsdag 28 juli 2020 10:20 schreef Zipportal het volgende:
Bezorgtijd: vandaag tussen 13:05 en 15:05
Bezorger is onderweg
Misschien moet jij ook maar eens gaan lurken.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 10:46 schreef onlogisch het volgende:
User @:Adames lurkt hier en deelt links en rechts likes uit zonder te posten.
DAT DIT ZOMAAR KAN MENSEN.
quote:Op dinsdag 28 juli 2020 10:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Misschien moet jij ook maar eens gaan lurken.
Openbaring van Likesquote:Op dinsdag 28 juli 2020 10:46 schreef onlogisch het volgende:
User @:Adames lurkt hier en deelt links en rechts likes uit zonder te posten.
DAT DIT ZOMAAR KAN MENSEN.
likequote:Op dinsdag 28 juli 2020 10:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Misschien moet jij ook maar eens gaan lurken.
ik gok op een auto-erotisch ongevalquote:Op dinsdag 28 juli 2020 10:51 schreef onlogisch het volgende:
Wat is er met @:Jr-style-93 gebeurd? Is daar al meer duidelijkheid over?
ripquote:Op dinsdag 28 juli 2020 10:51 schreef onlogisch het volgende:
Fok! moe. Op twitter reageert hij nog wel.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 10:51 schreef onlogisch het volgende:
Trump ook.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 10:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Fok! moe. Op twitter reageert hij nog wel.
denk levensmoequote:Op dinsdag 28 juli 2020 10:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Fok! moe. Op twitter reageert hij nog wel.
Wat was er kapot aan je vrouw ?quote:Op dinsdag 28 juli 2020 10:58 schreef JanCees het volgende:
mijn vaatwasser is gerepareerd
dat scheelt weer
dat sobersoquote:Op dinsdag 28 juli 2020 11:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zit maar één ding op.
#FREEKLAAS
Op 11 juli een note gekregenquote:Op dinsdag 28 juli 2020 10:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Goedemorgen
Nieuwe COR note is uit
@:zipportal
[ afbeelding ]
Ik doe het wel even. @onlogisch heeft vandaag al een post verwijderd.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 11:41 schreef maxi-mus het volgende:
VBL / [Voorspellen] Voorspel hier de eindstand van de Eredivisie 2020/2021
VBL / [Voorspellen] Voorspel hier de eindstand van de Eredivisie 2019/2020
Kun je bij die bovenste even een [ toevoegen en koppelen met de vorige? oh en het moet 2020/2021 zijn. (kon ik zelf niet doen dat koppelen want dat topic is nog open)
@:ggmm @:onlogisch
Kun je die post van JanCees ook meteen even weghalen dan?quote:Op dinsdag 28 juli 2020 11:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik doe het wel even. @:onlogisch heeft vandaag al een post verwijderd.
Ik had hem niet belachelijk gemaaktquote:Op dinsdag 28 juli 2020 11:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kun je die post van JanCees ook meteen even weghalen dan?
Wij roddelen hier nietquote:Op dinsdag 28 juli 2020 11:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kun je die post van JanCees ook meteen even weghalen dan?
Mijn stem heb je, volgens mij zou jij een prima mod zijn.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 11:38 schreef JanCees het volgende:
als ik admin ben geef ik als eerste klaas unban
mod?quote:Op dinsdag 28 juli 2020 11:45 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Mijn stem heb je, volgens mij zou jij een prima mod zijn.
Ik ben einzelgänger maatquote:Op dinsdag 28 juli 2020 11:46 schreef JanCees het volgende:
als ik admin ben geef ik rozevla en al zijn kloons direct IP ban
Mijn stem heb jequote:Op dinsdag 28 juli 2020 11:46 schreef JanCees het volgende:
als ik admin ben geef ik rozevla en al zijn kloons direct IP ban
:`(quote:Op dinsdag 28 juli 2020 11:48 schreef Caland het volgende:
Uurtje gesport @:ggmm @:onlogisch
Door m’n onderrug gegaan
Officieel een ouwe lul nu :`(
:`(quote:Op dinsdag 28 juli 2020 11:48 schreef Caland het volgende:
Door m’n onderrug gegaan
Officieel een ouwe lul nu :`(
sterktequote:Op dinsdag 28 juli 2020 11:48 schreef Caland het volgende:
Door m’n onderrug gegaan
Officieel een ouwe lul nu
Oke geeft niet, ik ook. Maar we moeten wel ff via dm volgende keer afspreken als we stoer gaan doen voor onze vriendjes.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 11:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Grapje vriend. Ik mag @:jancees heel erg.
pics van die vriendin?quote:Op dinsdag 28 juli 2020 11:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee een vriendin van mij knipt mij altijd.
Waarom doe je het danquote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:00 schreef Tjacka het volgende:
durf hier eigenlijk niet meer te posten omdat @:lenny_leonard liever posten van @:kingroland hier ziet
ben je bang voor die stomme braboquote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:00 schreef Tjacka het volgende:
durf hier eigenlijk niet meer te posten omdat @:lenny_leonard liever posten van @:kingroland hier ziet
ik ben fucking vrijwilliger voor jequote:
Grapje ik vind het altijd heel leuk als je hier post!quote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ben fucking vrijwilliger voor je
enige wat ik krijg is stank voor dank
oh jammer wilde je al ga pesten in fcquote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Grapje ik vind het altijd heel leuk als je hier post!
Beter ga je dan naar BNW.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:00 schreef Tjacka het volgende:
doe is normaalquote:
50 euro maar!quote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:20 schreef Tjacka het volgende:
https://shoutout.vip/vips/janroos
GOAT
@:jancees
Jan Roos is een Nederlands politicus, columnist en journalist.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:20 schreef Tjacka het volgende:
https://shoutout.vip/vips/janroos
GOAT
@:jancees
Sterktequote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:35 schreef Tarado het volgende:
moet straks een kat een spuitje laten geven, kanker in de kaak, arme beestje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelachen. Uitgekeken, ook. NSFW tho.
quote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:39 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Niet gekekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelachen. Uitgekeken, ook. NSFW tho.Groot fan van User Wotte
quote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:35 schreef Tarado het volgende:
Sterkte maatquote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:35 schreef Tarado het volgende:
Sterkte maatquote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:35 schreef Tarado het volgende:
quote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:39 schreef Muskusboktor57 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelachen. Uitgekeken, ook. NSFW tho.![]()
een beetje Almere maar dan ergens andersquote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:55 schreef Caland het volgende:
Volgens mij wil gewoon niemand in Zoetermeer wonen.
Wat erg, al is het het beste voor het arme beestquote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:35 schreef Tarado het volgende:
Oh okequote:Op dinsdag 28 juli 2020 13:32 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Niets. Ik wilde alleen even je stem horen.
Sterkte makkerquote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:35 schreef Tarado het volgende:
Sterkte ermee, altijd droevig.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:35 schreef Tarado het volgende:
lange mensen krijgen meer chickies over de vloerquote:Op dinsdag 28 juli 2020 13:49 schreef Elan het volgende:
http://www.telegraaf.nl/n(...)voeliger-voor-corona
@:onlogisch RIP
Balen dit voor @haags_kwartiertjequote:Op dinsdag 28 juli 2020 13:52 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
lange mensen krijgen meer chickies over de vloer
quote:Op dinsdag 28 juli 2020 13:53 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Balen dit voor @:haags_kwartiertje
https://www.ad.nl/binnenl(...)n-een-week~a90c69eb/quote:De hernieuwde opmars van corona zet door. De afgelopen week kwamen er 1329 besmettingen bij.
quote:Op dinsdag 28 juli 2020 14:19 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/binnenl(...)n-een-week~a90c69eb/
IT GIET OAN.
Op naar het Cor topic.
@:lenny_leonard
@:3rr0r
En qua IC opnames?quote:Op dinsdag 28 juli 2020 14:19 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/binnenl(...)n-een-week~a90c69eb/
IT GIET OAN.
Op naar het Cor topic.
@:lenny_leonard
@:3rr0r
Al gezienquote:Op dinsdag 28 juli 2020 14:32 schreef Caland het volgende:
Ik had blijkbaar Donnie Brasco nooit gezien (wtf)
Gisteren bekeken
7.8/10
@:ggmm @:lenny_leonard zie deze review
Ludieke post gezet.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 14:32 schreef GGMM het volgende:
Oh, ik had het in het verkeerde topic gepost en toen wilde ik het snel in het juiste topic posten en daar stond het al.
Dit is niet leuk.
Oh sorry.quote:
Al gezien.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 14:32 schreef Caland het volgende:
Gisteren bekeken
7.8/10
Nooit gezien.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 14:32 schreef Caland het volgende:
Gisteren bekeken
7.8/10
Wat voor lamp?quote:Op dinsdag 28 juli 2020 14:58 schreef JanCees het volgende:
ik kreeg net een leeftijdscheck bij pakketje
the game dus gekliktquote:
Waarom, René, waarom kies jij, René, ja jij, René, altijd nou net de nummers van platen, waar ik geen moe...quote:
haterquote:Op dinsdag 28 juli 2020 15:05 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Leuke piano. Moet wat jaartjes studeren in hebben gezeten.
Mijn favoriet van dat album!quote:
Ik zit bovenop het Emmen nieuws de laatste dagen. (ik heb vakantie)quote:Op dinsdag 28 juli 2020 14:32 schreef GGMM het volgende:
Oh, ik had het in het verkeerde topic gepost en toen wilde ik het snel in het juiste topic posten en daar stond het al.
Dit is niet leuk.
Als je niet test kan je ook geen corona hebbenquote:Op dinsdag 28 juli 2020 15:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
hebben ze bij Feyenoord geen last van want die doen het op z'n Trumpiaans
quick maffsquote:Op dinsdag 28 juli 2020 15:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je niet test kan je ook geen corona hebben
Simple maths
quote:Op dinsdag 28 juli 2020 15:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Simple maths
Caspergod.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 15:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Simple maths
Waarom post je dit? Dit is toch niet ons probleem?quote:Op dinsdag 28 juli 2020 15:52 schreef Rozevla het volgende:
Zie net een meisje met een hoofddoek op zien hardlopen, ze had sportschoenen aan dus het zal wel zo zijn dat ze ook echt aan het hardlopen is.
Nog nooit gezien.
Ik heb het gewoon nog nooit gezien.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 15:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom post je dit? Dit is toch niet ons probleem?
Ja, interesseert mij toch geen reet. Open er anders een topic over. Liefst in BNW.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 15:57 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon nog nooit gezien.
Toch apart !!
quote:Op dinsdag 28 juli 2020 15:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja, interesseert mij toch geen reet. Open er anders een topic over. Liefst in BNW.
Misschien is het Sunny Bergman die weer met een sociaal experiment bezig is en straks kanjerveel belastinggeld gaat opslurpen om er weer een of andere zaaddocu over te maken.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 15:57 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon nog nooit gezien.
Toch apart !!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |