Mijn stem heb je, volgens mij zou jij een prima mod zijn.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 11:38 schreef JanCees het volgende:
als ik admin ben geef ik als eerste klaas unban
mod?quote:Op dinsdag 28 juli 2020 11:45 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Mijn stem heb je, volgens mij zou jij een prima mod zijn.
Ik ben einzelgänger maatquote:Op dinsdag 28 juli 2020 11:46 schreef JanCees het volgende:
als ik admin ben geef ik rozevla en al zijn kloons direct IP ban
Mijn stem heb jequote:Op dinsdag 28 juli 2020 11:46 schreef JanCees het volgende:
als ik admin ben geef ik rozevla en al zijn kloons direct IP ban
:`(quote:Op dinsdag 28 juli 2020 11:48 schreef Caland het volgende:
Uurtje gesport @:ggmm @:onlogisch
Door m’n onderrug gegaan
Officieel een ouwe lul nu :`(
:`(quote:Op dinsdag 28 juli 2020 11:48 schreef Caland het volgende:
Door m’n onderrug gegaan
Officieel een ouwe lul nu :`(
sterktequote:Op dinsdag 28 juli 2020 11:48 schreef Caland het volgende:
Door m’n onderrug gegaan
Officieel een ouwe lul nu
Oke geeft niet, ik ook. Maar we moeten wel ff via dm volgende keer afspreken als we stoer gaan doen voor onze vriendjes.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 11:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Grapje vriend. Ik mag @:jancees heel erg.
pics van die vriendin?quote:Op dinsdag 28 juli 2020 11:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee een vriendin van mij knipt mij altijd.
Waarom doe je het danquote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:00 schreef Tjacka het volgende:
durf hier eigenlijk niet meer te posten omdat @:lenny_leonard liever posten van @:kingroland hier ziet
ben je bang voor die stomme braboquote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:00 schreef Tjacka het volgende:
durf hier eigenlijk niet meer te posten omdat @:lenny_leonard liever posten van @:kingroland hier ziet
ik ben fucking vrijwilliger voor jequote:
Grapje ik vind het altijd heel leuk als je hier post!quote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ben fucking vrijwilliger voor je
enige wat ik krijg is stank voor dank
oh jammer wilde je al ga pesten in fcquote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Grapje ik vind het altijd heel leuk als je hier post!
Beter ga je dan naar BNW.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:00 schreef Tjacka het volgende:
doe is normaalquote:
50 euro maar!quote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:20 schreef Tjacka het volgende:
https://shoutout.vip/vips/janroos
GOAT
@:jancees
Jan Roos is een Nederlands politicus, columnist en journalist.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:20 schreef Tjacka het volgende:
https://shoutout.vip/vips/janroos
GOAT
@:jancees
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |