abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 9 augustus 2020 @ 21:41:04 #101
338319 ZarB
Piña colada
pi_194480881
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 21:37 schreef roos94 het volgende:

[..]

Leer het maar want gaat nog lang duren
Daar ben ik me helaas van bewust.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_194482159
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 21:08 schreef weetjewel5 het volgende:
waarom mogen hoeren wel werken maar discotheken niet open?
Weet ik ook niet, maar ik doe het als hobby voor de fun ernaast dus ben er wel blij mee XD
#WeesGeenWhales
pi_194482222
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 21:37 schreef roos94 het volgende:

[..]

Leer het maar want gaat nog lang duren
Ligt eraan welke, volgende maand zijn er toch wel weer 2 anime events :) En hoewel die officieel zijn aangepast voor 1,5 meter (hoewel ze dan weer wel een vergunning hebben gekregen voor boardgames, een video gaming area, en karaoke ... XD) met eenrichtingsverkeer langs kraampjes in de dealerroom enzo, ligt iedereen daar nu al over in een deuk dat grotendeels 14-30 jarige overenthousiaste in feestemming verkerende cosplayers die normaal met free hugs boordjes rondlopen zich daar nu aan zouden gaan houden... hahahahahahahahhaahahaa. Zelf heb ik al een group hug afgesproken met iedereen met wie ik ga! <3 (mochten ze er echt op letten, wat me onwaarschijnlijk lijkt, doen we het gewoon even snel om de hoek van de straat en gaan weer naar binnen :3 )
#WeesGeenWhales
pi_194484187
quote:
Dat is onhandig geformuleerd, destijds op de piek was de discussie of mondkapjes bescherming bieden tegen het virus, tegenwoordig gaat het er om dat je het niet verspreid.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_194485489
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 20:08 schreef raptorix het volgende:

[..]

Dat valt nog te bezien, ten eerste moet er eerst een werkend vaccin komen, vervolgens moet je het geluk hebben dat je daar als land op ingeschreven hebt, Nederland kennen zullen we wel weer te weinig of het verkeerde bestelt hebben.
Juist niet, Nederland heeft dacht ik genoeg dosissen besteld om 2x de populatie in te enten.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_194485514
hoewel ik hoop dat clubs weer open gaan per 1 september lijkt het mij niet logisch. Best irritant als je via social media alweer feestjes in parijs en in zwitserland ziet...
pi_194485663
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 21:08 schreef weetjewel5 het volgende:
waarom mogen hoeren wel werken maar discotheken niet open?
volgens mij mogen parenclubs zelfs weer open in september
of in ieder geval sexfeestjes.

hoe dan ?!?!?!
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_194485703
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 09:59 schreef magrec het volgende:
hoewel ik hoop dat clubs weer open gaan per 1 september lijkt het mij niet logisch. Best irritant als je via social media alweer feestjes in parijs en in zwitserland ziet...
ook niet lang meer met de oplopende besmettingen.....
en diverse nachtclubs waar clusters met besmettingen vandaan komen
pi_194485722
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 10:18 schreef Predator40 het volgende:

[..]

ook niet lang meer met de oplopende besmettingen.....
en diverse nachtclubs waar clusters met besmettingen vandaan komen
Heb je hier recente voorbeelden van dan?
pi_194485780
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 10:20 schreef magrec het volgende:

[..]

Aruba 2 nachtclubs ( en een sportschool ) +/- 1.5 week geleden.....en nu hebben ze 445 actieve besmettingen.
en dat is voor zon klein eiland heel erg veel.

en er zijn nog veel meer voorbeelden van nachtclubs die voor clusters zorgden
pi_194485831
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 09:59 schreef magrec het volgende:
Hier zie je ook gewoon groepen feestende jongeren hoor..

Meestal
in de nacht, dat zie ik al de hele week hele groepen bij elkaar, beetje zuipen, en alles wat normaal is
voor die leeftijd alleen nu is net gewoon gevaarlijk en later gaan ze weer naar huis, misschien naar hun ouders,
ze hebben misschien broertjes of zusjes.. colleca's en klasgenoten..

Ze denken dat nog steeds dat ze ontastbaar zijn en dat alleen de ouderen een risico lopen, dat is dus
een misverstand.

quote:
Grote groepen feestende of vakantievierende jongeren vormen een potentieel gevaar voor de volksgezondheid. Daarvoor waarschuwen deskundigen die ook zien dat groepen jongelui meer moeite hebben om zich aan de maatregelen te houden. Ze wanen zich minder bedreigd door het coronavirus en nemen van nature meer risico. En ze laten zich minder vaak testen op corona dan anderen.
En daarvoor hoef je niet eens naar het buitenland op vakantie, dat gebeurd gewoon Hier en nu.

Met mondkapjes?

Welnee..... natuurlijn niet :D nooit van gehoord :+

Triest maar waar...

quote:
Vooral feestjes lijken boosdoeners. Een recent voorbeeld is de corona-uitbraak in Goes, waar de afgelopen dagen zeker vijftig besmettingen zijn geconstateerd. Het gaat voornamelijk om jongeren tussen de 17 en 20 jaar oud. De bron van de besmetting is volgens de Zeeuwse veiligheidsregio te herleiden naar twee privéfeestjes. Verzorgingstehuizen in de regio hebben inmiddels de bezoekregeling aangescherpt.
https://www.trouw.nl/nieu(...)%2Fwww.google.com%2F

Vorige week ging het mis in Groningen. Beeldmateriaal van RTV Noord bewees dat sommige kroegen waren volgepakt met jongeren. In hetzelfde weekeinde zorgden Nederlandse jongeren in de Vlaamse badplaats Knokke nachtenlang voor incidenten. Ze hadden soms lak aan geldende maatregelen. In het Amsterdamse Bos stonden zo'n 500 jongeren te feesten onder een viaduct. Er was licht en muziek, de politie greep in.

Ook hoogleraar infectiepreventie en arts-microbioloog Andreas Voss (Radboudumc) is bezorgd. “Hoe jonger kinderen zijn, hoe minder ze bijdragen aan de overdracht van het virus. Maar oudere jongeren kunnen het virus wel degelijk verspreiden. Ze zijn een risico voor zichzelf en de mensen om zich heen als ze de maatregelen vergeten.”

Testlaksheid onder jongeren is een probleem
Jongeren onder de 18 hoeven onderling nergens anderhalve meter afstand te houden, ook niet op feestjes. Dat had Voss liever anders gezien. In de cijfers is inmiddels terug te zien dat jongeren vaker besmet raken met het coronavirus. Vergeleken met februari en mei verdubbelde het aandeel van jongeren in de besmettingsdata. Ook steeg het aandeel van jongeren tussen de 15 en 29 jaar onder mensen die met corona moesten worden opgenomen in het ziekenhuis.

Mijn zus werkt 'vrijwillig'' op de IC, want ze was nét met vervroegd pensioen, dus ik weet dat het waar is,
die liegt niet, waarom zou ze ook....
pi_194486000
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 10:20 schreef magrec het volgende:

[..]

In Zwitserland, Zuid Korea en de VS zijn genoeg voorbeelden te vinden.
pi_194486004
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 10:25 schreef Predator40 het volgende:

[..]

Aruba 2 nachtclubs ( en een sportschool ) +/- 1.5 week geleden.....en nu hebben ze 445 actieve besmettingen.
en dat is voor zon klein eiland heel erg veel.

en er zijn nog veel meer voorbeelden van nachtclubs die voor clusters zorgden

Het blijft een risico ja!

Van wat ik zie en hoor gaat het in Parijs en Zwitserland gewoon goed. Ook in Sardinië en Malta wordt er aardig gefeest zonder gelinkte uitbraken. In Zwitserland is het nu 1x fout gegaan 2 maanden geleden, denk toch dat je naar zo'n scenario kunt gaan. Alle bezoekers registreren en bij een uitbraak zo snel mogelijk iedereen informeren en locatie 14 dagen dicht omdat personeel ook in quarantaine moet.
pi_194486175
Ik sluit mij aan bij mensen die denken dat het veilig kan maar wil ook een ander punt maken.

Het is botweg geen keuze tussen wel of geen feestjes. Het is een keuze tussen clubs open met registratrie voor makkelijke contact tracing, eisen aan ventilatie, etc., OF elke week tientallen grote illegale feesten waarvan je zeker weet dat niemand ooit gaat zeggen dat ze er geweest zijn en wie nog meer, PLUS de standaard drugs, verkrachtingen,etc die je daar kan verwachten want illegaal. En niemand die dan de politie durft te bellen of een ambulance~

Daar je dat echt niet tegen kan houden, is toestaan dus mijns inziens een open deur. Ik weet 99% zeker dat rutte en co dat tegen 1 september ook gaan besluiten.
#WeesGeenWhales
  maandag 10 augustus 2020 @ 11:01:18 #115
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_194486213
De standaard drugs en verkrachtingen die je op feestjes ergens in een natuurgebied kan verwachten. Lol, hou dan gewoon je mond dicht als je écht geen idee hebt waar je het over hebt en enkel voor eigen parochie aan het preken bent.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_194486240
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 10:15 schreef Predator40 het volgende:

[..]

volgens mij mogen parenclubs zelfs weer open in september
of in ieder geval sexfeestjes.

hoe dan ?!?!?!
Yep, club church mag waarschijnlijk open in September, kan niet wachten (ben bi) een vriend van me is een keer door 30 man gedaan daar en wilde me vlak voor de lockdown meenemen een keer, als ze open zijn ga ik er zeker heen, we gaan wedstrijdje doen wie meeste aankan hehe

Voor nu doe ik het dus zoals ik zei nog maar alleen ff 1 a 2 keer per week tegeb 50 euro betaling, want dan is het sekswerk en mag het 😋
#WeesGeenWhales
pi_194486304
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 07:41 schreef raptorix het volgende:

[..]

Dat is onhandig geformuleerd, destijds op de piek was de discussie of mondkapjes bescherming bieden tegen het virus, tegenwoordig gaat het er om dat je het niet verspreid.
Je snapt zelf ook niet meer wat je zegt he?
pi_194486309
Cristus.... ik zit in het verkeerde topic :')

quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 11:03 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

Yep, club church mag waarschijnlijk open in September, kan niet wachten (ben bi) een vriend van me is een keer door 30 man gedaan daar en wilde me vlak voor de lockdown meenemen een keer, als ze open zijn ga ik er zeker heen, we gaan wedstrijdje doen wie meeste aankan hehe

Voor nu doe ik het dus zoals ik zei nog maar alleen ff 1 a 2 keer per week tegeb 50 euro betaling, want dan is het sekswerk en mag het 😋
ik wilde dit posten...

Het lullige is.....

zorginstelling Amsterdam-Oost overleden aan corona
In zorginstelling het Flevohuis in Amsterdam-Oost zijn 31 bewoners overleden aan het coronavirus.

Ook zijn inmiddels 48 medewerkers van Zorggroep Amsterdam Oost (ZGAO), waar het Flevohuis onder valt,
besmet met het virus.

en daar zaten ook vrijwilligers bij....

en dat zie je nog steeds, bij soms hebben ze nog steeds niet de goede maatregelen genomen
om het verzorgend personeel ook goed te beschermen. Wat idioot is natuurlijk....

Maar ja.. wat zullen jullie dan schelen....... :')
pi_194486319
quote:
10s.gif Op maandag 10 augustus 2020 11:01 schreef Dven het volgende:
De standaard drugs en verkrachtingen die je op feestjes ergens in een natuurgebied kan verwachten. Lol, hou dan gewoon je mond dicht als je écht geen idee hebt waar je het over hebt en enkel voor eigen parochie aan het preken bent.
ik bedoel dat als er geen enkel toezicht is op 500 dronken feestende jongeren die al illegawl bezig zijn en weten dat niemand de politie kan bellen drug overdoses etc vaker voor zullen komen. Dat lijkt me een open deur. Dus beter open, voorkomen doe je het toch niet dus gewoon veilig(er) gereguleerd als altijd.

Zelfde voor de seksclubs overigens, onder druk van , wel, iedereen heeft kabinet nu in tijdelijke wet expliciet gezegd "geen regels thuis", dus als club church straks NIET open mag, denk je dat ik dan celibaat ga zijn een jaar? Nee dan organiseer ik die gangbang thuis met die vriend van me. Dat mag. En ik *garandeer* je dat er dan geen uitgebreide check gesprekken worden gehouden of presentielijsten liggen.

Zelfde geld overigens voor al die huisfeestjes nu. Onder die wet zijn die straks expliciet legaal vanaf 1 oktober 😄
#WeesGeenWhales
pi_194486338
quote:

[..]

Wat? :')
pi_194486444
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 11:09 schreef HansCojona het volgende:

[..]

Wat? :')
Dat ... :')

hij of zij zich laten uitwonen, tegen betaling uiteraard en hij of zij geen zak geeft wie hij of zij wie hij of zij
besmet.

In een notendop....
  maandag 10 augustus 2020 @ 11:15:34 #122
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_194486455
quote:

[..]

UwU
pi_194486947
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 11:07 schreef HansCojona het volgende:

[..]

Je snapt zelf ook niet meer wat je zegt he?
Ik snap heel goed wat ik bedoel, destijds werd er vooral gehamerd dat mondkapjes waarschijnlijk geen bescherming bieden, en dat de medische mondkapjes (die wel bescherming bieden) alleen bij goed gebruik helpen (en welke ook maar kort bescherming bieden).
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_194486950
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 11:46 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ik snap heel goed wat ik bedoel, destijds werd er vooral gehamerd dat mondkapjes waarschijnlijk geen bescherming bieden, en dat de medische mondkapjes (die wel bescherming bieden) alleen bij goed gebruik helpen (en welke ook maar kort bescherming bieden).
Dus het werkt niet. Dus het is onzin.
pi_194487482
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 10:43 schreef magrec het volgende:

[..]

Het blijft een risico ja!

Van wat ik zie en hoor gaat het in Parijs en Zwitserland gewoon goed. .
gewoon goed totdat het weer fout gaat en er daar ook weer clusterfuck is. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')