BS, geen expert van Kluytmans tot Fauci tot Steven van gucht verwacht dat we nooit meer kunnen dansen etc/feestje kunnen vieren/van die 1,5m af komen. Er werden recentelijk 550 canadese experts gevraagd wanneer we bepaalde dingen weer gingen doen, en geen een werd door meer dan ~1% beantwoord met nooit. Inclusief de concert, festival etc vraag.quote:
Nooit is ook wel een raar begrip, ooit gaat het vast weer open, maar dat gaan wij niet meer meemaken vrees ik zoals het er nu uit ziet of op een andere manier.quote:Op zondag 9 augustus 2020 17:30 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
BS, geen expert van Kluytmans tot Fauci tot Steven van gucht verwacht dat we nooit meer kunnen dansen etc/feestje kunnen vieren/van die 1,5m af komen. Er werden recentelijk 550 canadese experts gevraagd wanneer we bepaalde dingen weer gingen doen, en geen een werd door meer dan ~1% beantwoord met nooit. Inclusief de concert, festival etc vraag.
Enige die door meer met nooit werd beantwoord was knuffelen, daarvan dacht "slechts" 95% dat we het weer gaan doen.
Rutte zei recentelijk dat festivals en concerten is wat hij nu het meest mist in eenn interview.
De vraag is wanneer het weer mag, niet of.
Zo, jij bent zeker het zonnetje in huis 😝quote:Op zondag 9 augustus 2020 17:33 schreef HansCojona het volgende:
[..]
Nooit is ook wel een raar begrip, ooit gaat het vast weer open, maar dat gaan wij niet meer meemaken vrees ik zoals het er nu uit ziet of op een andere manier.
Leg uit?quote:Op zondag 9 augustus 2020 18:12 schreef laracroftonline het volgende:
Het is belachelijk wat men nu doet.
Wij niet meer meemaken?? 😂😂😂 bent u 80?quote:Op zondag 9 augustus 2020 17:33 schreef HansCojona het volgende:
[..]
Nooit is ook wel een raar begrip, ooit gaat het vast weer open, maar dat gaan wij niet meer meemaken vrees ik zoals het er nu uit ziet of op een andere manier.
Die vraag is al meerdere malen beantwoord: als er een gevonden vaccin is.quote:Op zondag 9 augustus 2020 17:30 schreef eragon2890 het volgende:
De vraag is wanneer het weer mag, niet of.
Wat heeft dat hier mee te maken. Mag je alleen goed nieuws brengen?quote:Op zondag 9 augustus 2020 18:24 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Zo, jij bent zeker het zonnetje in huis 😝
1 a 2 jaar is geen goed nieuws 🤔 da hekquote:Op zondag 9 augustus 2020 18:38 schreef HansCojona het volgende:
[..]
Wat heeft dat hier mee te maken. Mag je alleen goed nieuws brengen?
Ik vind het allemaal ver van de realiteit staan waar ze mee bezig zijn.quote:Op zondag 9 augustus 2020 18:53 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
1 a 2 jaar is geen goed nieuws 🤔 da hek
Also ik zeg wat ongeveer elke expert publiekelijk zegt
En waar Rutte op hamert
En noem de opti en pessimistische schattingen
Dit is geen overly gord nieuws dit is realisme...
Nee hoor, zeg wat je denkt, maar ik lees dat je 80 bent dus dat verklaart je antwoord.quote:Op zondag 9 augustus 2020 18:38 schreef HansCojona het volgende:
[..]
Wat heeft dat hier mee te maken. Mag je alleen goed nieuws brengen?
Dat valt nog te bezien, ten eerste moet er eerst een werkend vaccin komen, vervolgens moet je het geluk hebben dat je daar als land op ingeschreven hebt, Nederland kennen zullen we wel weer te weinig of het verkeerde bestelt hebben.quote:Op zondag 9 augustus 2020 15:27 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Ik ken niemand die er ooit heen gaat idd, maar meeste van mn vrienden (ik niet zelf, te warm en te luide muziek) gaan wel altijd graag naar de feestjes op de anime conventies waar ik heen ga die daar dan savonds een onderdeel van zijn, of op andere evenementen festivals etc. Die zijn zeker niet achterhaald, worden alleen maar steeds populairder, en miljoenen mensen genieten daar elk jaar van en snachten nu naar dat dat weer kan.
Dus de vraag moet zijn: wanneer kan dat weer? Dansen, feestje, gezelligheid, events, vrienden maken, knuffelen?
Het antwoord is: v a c c i n.
Als we Kluytmans mogen geloven waarschijnlijk komend voorjaar dus dan zou het volgende zomer weer mogen. Ik hoop met hem.
Ik heb gezien wat er stond voordat het weggejorist werd, dat was van een of andere mislukte complottokkie die woorden aanpaste. Het woord influenza werd niet genoemd. Tevens ging haar quote echt specifiek over maskers dragen voor zover ik hier kan zien https://amp.lcsun-news.com/amp/5406320002 , en bedoeldr ze volgens mij dat men deze dingen permanent gaan doen "tijdens een pandemie" ("can save a lot of lives during this and future pandemics").quote:
Oxford lijkt er goed uit te zien, en genoeg dosissen denk ik ook wel met 400 miljoen als eerste order.quote:Op zondag 9 augustus 2020 20:08 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat valt nog te bezien, ten eerste moet er eerst een werkend vaccin komen, vervolgens moet je het geluk hebben dat je daar als land op ingeschreven hebt, Nederland kennen zullen we wel weer te weinig of het verkeerde bestelt hebben.
Wie is "ze"? Wat staat ver van de realiteit? Wat bedoel je dan?quote:Op zondag 9 augustus 2020 18:56 schreef HansCojona het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal ver van de realiteit staan waar ze mee bezig zijn.
Verklaar dit dan eens.quote:Op zondag 9 augustus 2020 20:27 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Wie is "ze"? Wat staat ver van de realiteit? Wat bedoel je dan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |