abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 juli 2020 @ 16:16:36 #51
80690 hooibaal
Be prepared.
pi_194280948
quote:
1s.gif Op maandag 27 juli 2020 16:14 schreef sjorsie1982 het volgende:
Maar ja, hoe wenselijk is dat.
Het is in ieder geval niet ethisch verantwoord.
Brutalen hebben de halve wereld; doe mij die andere helft dan maar
  maandag 27 juli 2020 @ 16:27:25 #52
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_194281052
quote:
1s.gif Op maandag 27 juli 2020 15:55 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Ja hoor, nooit meer discotheken en nachtclubs :') laten we meteen lekker stoppen met leven want corona gaat vanaf nu ons leven bepalen, wat een onzin. Na iedere pandemie was alles weer snel als vanouds. En anders komt er snel een vorm van acceptatie.
Ja, dan moet dus eerst de houding veranderen. Nu schiet men al in paniek als er een tiental studenten besmet is.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_194281382
quote:
14s.gif Op maandag 27 juli 2020 16:27 schreef MichaelScott het volgende:

[..]

Ja, dan moet dus eerst de houding veranderen. Nu schiet men al in paniek als er een tiental studenten besmet is.
Dat klopt. Ik vind dat we nog te veel in de bubbel besmetting = ziekenhuisopname of je-besmet-je-oma zitten. Daar moeten we echt van af. De houding zal vanzelf veranderen door een flinke ontslag- en faillisementsgolf.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  maandag 27 juli 2020 @ 18:04:02 #54
160086 GemMagic
Summum ius summa iniura
pi_194282100
quote:
1s.gif Op maandag 27 juli 2020 17:05 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Dat klopt. Ik vind dat we nog te veel in de bubbel besmetting = ziekenhuisopname of je-besmet-je-oma zitten. Daar moeten we echt van af. De houding zal vanzelf veranderen door een flinke ontslag- en faillisementsgolf.
Ik denk dat het mensen die het argument mensenlevens gaan voor economie zonder nuance toepassen dan wel goed duidelijk wordt.

De sectoren van toerisme, festivals en horeca zullen het eerst sneuvelen, maar ook hun leveranciers zullen in de problemen raken. Als we bij de volgende opleving alles weer dicht gooien, dan zijn al die steunprogramma's voor niets geweest en gaat het gros toch wel failliet. Als het de hele economie in een grote val naar beneden trekt, inclusief huizenprijzen en werkgelegenheid, dan zien wel wel weer.

De economie en alles daaromtrent is niet alleen maar geld van anderen, dat is de motor waarop het hele land draait en waarmee het voorzieningen overeind houdt. Maar goed, zelf nadenken zonder klakkeloos de adviezen van 'experts' over te nemen, staat natuurlijk gelijk aan mensen vermoorden. Gelukkig mag je niet eens een mening hebben als je geen viroloog bent.
Sui cuique mores fingunt fortunam
pi_194282292
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 18:04 schreef GemMagic het volgende:

[..]

Ik denk dat het mensen die het argument mensenlevens gaan voor economie zonder nuance toepassen dan wel goed duidelijk wordt.

De sectoren van toerisme, festivals en horeca zullen het eerst sneuvelen, maar ook hun leveranciers zullen in de problemen raken. Als we bij de volgende opleving alles weer dicht gooien, dan zijn al die steunprogramma's voor niets geweest en gaat het gros toch wel failliet. Als het de hele economie in een grote val naar beneden trekt, inclusief huizenprijzen en werkgelegenheid, dan zien wel wel weer.

De economie en alles daaromtrent is niet alleen maar geld van anderen, dat is de motor waarop het hele land draait en waarmee het voorzieningen overeind houdt. Maar goed, zelf nadenken zonder klakkeloos de adviezen van 'experts' over te nemen, staat natuurlijk gelijk aan mensen vermoorden. Gelukkig mag je niet eens een mening hebben als je geen viroloog bent.
Goede post. Veel mensen lijken zich niet bewust te zijn van het feit dat de economie ook direct in verbinding staat met de volksgezondheid ja.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_194468889
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 16:12 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Da's wel een probleem ja. Goed punt :@

Blijft over dat we uiteindelijk toch ons leven moeten gaan aanpassen, die mensen gaan opleiden en leren leven met corona in een samenleving die relatief 'normaal' is. En dat betekent never nooit meer handen schudden, veel ontsmettings-stations overal, maar geen mondkapjes-plicht, maar wel veel mondkapjes in het openbare leven (net als in Azie) en alles gewoon open zoals het was.
Wel zie m'n posts in het handen schud topic, geen handen schudden met klanten boeit me niet, maar zodra het niet meer letterlijk verboden is ga ik echt iedereen weer free huggen, ik leef daar echt voor, huggos be best. Dat geld voor al mn vrienden ook.

Al zou er een airborne versie van ebola rondgaan, ik zweer.

Verder 100% eens! 😁
#WeesGeenWhales
pi_194470955
quote:
1s.gif Op zondag 9 augustus 2020 03:12 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

Wel zie m'n posts in het handen schud topic, geen handen schudden met klanten boeit me niet, maar zodra het niet meer letterlijk verboden is ga ik echt iedereen weer free huggen, ik leef daar echt voor, huggos be best. Dat geld voor al mn vrienden ook.
Ik denk dat huggen minder besmettelijk is dan handen schudden gezien je kleren vastpakt en met je hoofd náást iemand bent.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_194471981
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 10:59 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Ik denk dat huggen minder besmettelijk is dan handen schudden gezien je kleren vastpakt en met je hoofd náást iemand bent.
Dat is zowieso idd ook waar volgens mij heb ik begrepen.

Maar geloof me, het heeft weinig te maken met of ik eb mn vrienden en iedereen op een con het straks weer massaal doet als alles weer mag, we leven er gewoon voor.

Niets gaat dat stoppen. Het hoogtepunt van de vorige pandemie (toen jongeren dood zouden gaan) maakte geen verschil, en nu hebben we ook al een group hug gepland bij anime event volgende maand 😆🥰
#WeesGeenWhales
  zondag 9 augustus 2020 @ 12:50:14 #59
160086 GemMagic
Summum ius summa iniura
pi_194472183
Ik hoop binnenkort weer, want het begint wel erg rumoerig te worden hier tussen de weilanden elke vrijdag en zaterdag.
Sui cuique mores fingunt fortunam
  Miss 200.000.000! zondag 9 augustus 2020 @ 12:52:15 #60
367000 roos94
pi_194472215
quote:
7s.gif Op zondag 9 augustus 2020 12:50 schreef GemMagic het volgende:
Ik hoop binnenkort weer, want het begint wel erg rumoerig te worden hier tussen de weilanden elke vrijdag en zaterdag.
ik vermoed met de stijgende aantallen dat de meeste discotheekjes wel kunnen opdoeken en wat anders gaan doen
pi_194472768
quote:
7s.gif Op zondag 9 augustus 2020 12:50 schreef GemMagic het volgende:
kunnen we gewoon vergeten met het zoveelste voorbeeld vorige week 2 nachtclubs zorgen voor honderden besmettingen.
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_194472866
Euh....als we helemaal van dat virus af zijn.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_194473718
Disco is achterhaalt model, verliezen we niets aan.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_194474606
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 13:39 schreef Predator40 het volgende:

[..]

kunnen we gewoon vergeten met het zoveelste voorbeeld vorige week 2 nachtclubs zorgen voor honderden besmettingen.
Nu ja als er een vaccin is, men heeft goede hoop op komend voorjaar, dan uitrollen en paar weken wachten (immuunrespons opbouwen) en dan zit je in komende zomer 😄 dus zou best kunnen dat ze half volgend jaar alweer open mogen.

Voor mij voelt dat nog steeds wel als "binnenkort", maar dat kan voor deze poster natuurlijk weer anders zijn...
#WeesGeenWhales
pi_194474727
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 14:40 schreef raptorix het volgende:
Disco is achterhaalt model, verliezen we niets aan.
Ik ken niemand die er ooit heen gaat idd, maar meeste van mn vrienden (ik niet zelf, te warm en te luide muziek) gaan wel altijd graag naar de feestjes op de anime conventies waar ik heen ga die daar dan savonds een onderdeel van zijn, of op andere evenementen festivals etc. Die zijn zeker niet achterhaald, worden alleen maar steeds populairder, en miljoenen mensen genieten daar elk jaar van en snachten nu naar dat dat weer kan.

Dus de vraag moet zijn: wanneer kan dat weer? Dansen, feestje, gezelligheid, events, vrienden maken, knuffelen?

Het antwoord is: v a c c i n.

Als we Kluytmans mogen geloven waarschijnlijk komend voorjaar dus dan zou het volgende zomer weer mogen. Ik hoop met hem.
#WeesGeenWhales
pi_194474756
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 13:48 schreef tesssssssss het volgende:
Euh....als we helemaal van dat virus af zijn.
Dat gaat nooit gebeuren maar hoedt ook niet, als er een vaccin is en betere behandelingen, dan kunnen we van die 1,5m af en weer doen wat we leuk vinden in vrijheid, kluytmans en Heesterbeek en anderen hebben dit al meerdere keren uitgelegd in de media...
#WeesGeenWhales
pi_194474835
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 15:28 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

Dat gaat nooit gebeuren maar hoedt ook niet, als er een vaccin is en betere behandelingen, dan kunnen we van die 1,5m af en weer doen wat we leuk vinden in vrijheid, kluytmans en Heesterbeek en anderen hebben dit al meerdere keren uitgelegd in de media...
Er komt geen vaccin, Fauci heeft ook al gezegd dat dat Amerikaanse vaccin maar half gaat werken. Nou, als ze in de VS met zoveel knowhow al geen vaccin kunnen maken dat zie ik het somber in.

https://www.lc.nl/buitenl(...)rkzaam-25913531.html
pi_194475286
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 15:31 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Er komt geen vaccin, Fauci heeft ook al gezegd dat dat Amerikaanse vaccin maar half gaat werken. Nou, als ze in de VS met zoveel knowhow al geen vaccin kunnen maken dat zie ik het somber in.

https://www.lc.nl/buitenl(...)rkzaam-25913531.html
....
....

Ik heb het oorspronkelijke stuk gelezen wat fauci zei, en dat is verschrikkelijk vertaalt. Hij zei dat hij hoopt op 75% effectief, maar dat misschien maar 50% wordt. Overigens wordt de rest dan meestal wel (veel) minder ziek, die 50% gaat dan over het % wat helemaal niet geïnfecteerd kan raken meer, het is niet zo zwart wit.

Kluytmans had het er overigens toen hij voorspelde dat de 1,5meter tot komend voorjaar zou duren expliciet over dat "als je een vaccin hebt wat 50% van het probleem oplost en betere behandelingen op de ic dan heb je een hanteerbaar probleem" en daarom zouden we dan kunnen stoppen met die 1,5m. Heesterbeek zei bij rtl in mei ongeveer hetzelfde. Volgens onze experts die direct onze maatregelen adviseren/bepalen is die worst case van Fauci dus genoeg.

En waarschijnlijk wordt het dus wel stuk meer dan 50% iig.

Fauci zelf zegt trouwens ook heel duidelijk dat hij vermoed dat het normale leven volgend jaar weer terugkomt:

https://www.google.nl/amp(...)3fcontext=amp?espv=1

Lees wat hier direct van hem geciteerd wordt paar dagen terug.

Ooit gaat het eindigen,100% zeker, en kunnen we weer normaal leven. Duidelijke taal.

En onze experts gaan dus al blij zijn met 50% en wat betere medicijnen.

Als zij blij zijn ik ook, want zodra de regels worden afgeschaft kan ik weer naar mn events toe 😄

En quite frankly... zodra Nederland zo ver is volg ik get verder probably ook niet meer zo lol. Als ik in nieuw Zeeland zou wonen zou ik dat nu waarschijnlijk al niet meer doen.
#WeesGeenWhales
pi_194475709
quote:
1s.gif Op zondag 9 augustus 2020 15:52 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

....
....

Ik heb het oorspronkelijke stuk gelezen wat fauci zei, en dat is verschrikkelijk vertaalt. Hij zei dat hij hoopt op 75% effectief, maar dat misschien maar 50% wordt. Overigens wordt de rest dan meestal wel (veel) minder ziek, die 50% gaat dan over het % wat helemaal niet geïnfecteerd kan raken meer, het is niet zo zwart wit.

Kluytmans had het er overigens toen hij voorspelde dat de 1,5meter tot komend voorjaar zou duren expliciet over dat "als je een vaccin hebt wat 50% van het probleem oplost en betere behandelingen op de ic dan heb je een hanteerbaar probleem" en daarom zouden we dan kunnen stoppen met die 1,5m. Heesterbeek zei bij rtl in mei ongeveer hetzelfde. Volgens onze experts die direct onze maatregelen adviseren/bepalen is die worst case van Fauci dus genoeg.

En waarschijnlijk wordt het dus wel stuk meer dan 50% iig.

Fauci zelf zegt trouwens ook heel duidelijk dat hij vermoed dat het normale leven volgend jaar weer terugkomt:

https://www.google.nl/amp(...)3fcontext=amp?espv=1

Lees wat hier direct van hem geciteerd wordt paar dagen terug.

Ooit gaat het eindigen,100% zeker, en kunnen we weer normaal leven. Duidelijke taal.

En onze experts gaan dus al blij zijn met 50% en wat betere medicijnen.

Als zij blij zijn ik ook, want zodra de regels worden afgeschaft kan ik weer naar mn events toe 😄

En quite frankly... zodra Nederland zo ver is volg ik get verder probably ook niet meer zo lol. Als ik in nieuw Zeeland zou wonen zou ik dat nu waarschijnlijk al niet meer doen.
"Part of the virus' danger, Fauci said, comes from its broad range of clinical outcomes: Up to 40% of infected people appear to have no symptoms, allowing the virus to spread quickly and undetected. Yet for others, an infection is a death sentence.

40 % zonder symptomen :o :o :o :o

"I've been dealing with viruses … for now 40 years, for multiple different outbreaks, from AIDS to Ebola, to Zika to pandemic flu," Fauci said. "I've never seen anything that has such a broad range of manifestations."

-O- -O- -O-

Ik wil ook dat dat virus weggaat, want ik wil weer shoppen, zwemmen, naar de sauna, etc etc zonder dat ik me hoef af te vragen of dat virus ook ergens rondwaart. Want dat vind ik geen prettig gevoel.

Dus dan moeten we maar vertrouwen hebben.
pi_194476386
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 16:05 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

"Part of the virus' danger, Fauci said, comes from its broad range of clinical outcomes: Up to 40% of infected people appear to have no symptoms, allowing the virus to spread quickly and undetected. Yet for others, an infection is a death sentence.

40 % zonder symptomen :o :o :o :o

"I've been dealing with viruses … for now 40 years, for multiple different outbreaks, from AIDS to Ebola, to Zika to pandemic flu," Fauci said. "I've never seen anything that has such a broad range of manifestations."

-O- -O- -O-

Ik wil ook dat dat virus weggaat, want ik wil weer shoppen, zwemmen, naar de sauna, etc etc zonder dat ik me hoef af te vragen of dat virus ook ergens rondwaart. Want dat vind ik geen prettig gevoel.

Dus dan moeten we maar vertrouwen hebben.
Oh maak je geen zorgen, het zal net als de griep nooit meer weggaan, maar zoals Heesterbeek uitlegde bij RTL daar houden we ook geen 1,5m afstand tegen. Als er een vaccin is en behandelingen die het risico grotendeels wegnemen is dat genoeg. Kijk hier maar: https://www.rtlnieuws.nl/(...)15-meter-samenleving

En hier recenter van OMT lid Kluytmans, een na laaste alinea alleen van belang: https://www.google.nl/amp(...)iets-goed.amp?espv=1

(En hoewel hij daar zegt dat vaccin moeilijk is heeft hij sindsdien heel recentelijk in meerdere grote interviews aangegeven dat hij dus verwacht dat de 1,5m aka wat de meeste mensen boeit die gewoon willen weten wanneer ze weer vrij kunnen leven en doen wat ze leuk vinden duurt tot volgend voorjaar volgens hem waarschijnlijk.)

Dus ja houd hoop, die pandemie en dus 1,5m is niet voor eeuwig!
#WeesGeenWhales
  zondag 9 augustus 2020 @ 16:35:47 #71
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_194476499
Als er een vaccin is. Maar voor die tijd is het overgrote deel al failliet.
pi_194476773
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 16:35 schreef Eightyone het volgende:
Als er een vaccin is. Maar voor die tijd is het overgrote deel al failliet.
Dat is totaal irrelevant, vraag is er nog, binnen paar maanden zijn er nieuwe.
#WeesGeenWhales
  zondag 9 augustus 2020 @ 16:52:05 #73
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_194476828
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 16:48 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

Dat is totaal irrelevant, vraag is er nog, binnen paar maanden zijn er nieuwe.
Er wás al beperkte vraag naar clubs/discotheken. Nog wel in de wat grotere plaatsen, maar hier in de regio zijn Time-Out en Lunenburg al geruime tijd geleden overgegaan naar het organiseren van evenementen. Ze waren al lang niet meer wekelijks over voor regulier uitgaanspubliek. Daar hebben ze zo hun redenen voor.

En De Morgenzon is wat jaren terug maar gewoon platgegooid, na eerst zo'n evenementen-concept te hebben geprobeerd.
pi_194476880
Deze vraag doet pijn
my ambition is handicapped by my laziness
pi_194477197
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 16:52 schreef Eightyone het volgende:

[..]

Er wás al beperkte vraag naar clubs/discotheken. Nog wel in de wat grotere plaatsen, maar hier in de regio zijn Time-Out en Lunenburg al geruime tijd geleden overgegaan naar het organiseren van evenementen. Ze waren al lang niet meer wekelijks over voor regulier uitgaanspubliek. Daar hebben ze zo hun redenen voor.

En De Morgenzon is wat jaren terug maar gewoon platgegooid, na eerst zo'n evenementen-concept te hebben geprobeerd.
Mee eens opzich, dus in grote steden komen nieuwe, en in algemeen geld denk ik wat ik al zei, er is zowieso nog behoefte naar dansen eb feestjes op evenementen etc dus dan kan het daar wel weer. En de vraag is dus eigenlijk "wanneer kan ik weer naar danceparties?". Antwoord blijft hetzelfde: V***i*
#WeesGeenWhales
pi_194477254
Nooit meer waarschijnlijk.
pi_194477418
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 17:18 schreef HansCojona het volgende:
Nooit meer waarschijnlijk.
BS, geen expert van Kluytmans tot Fauci tot Steven van gucht verwacht dat we nooit meer kunnen dansen etc/feestje kunnen vieren/van die 1,5m af komen. Er werden recentelijk 550 canadese experts gevraagd wanneer we bepaalde dingen weer gingen doen, en geen een werd door meer dan ~1% beantwoord met nooit. Inclusief de concert, festival etc vraag.

Enige die door meer met nooit werd beantwoord was knuffelen, daarvan dacht "slechts" 95% dat we het weer gaan doen.

Rutte zei recentelijk dat festivals en concerten is wat hij nu het meest mist in eenn interview.

De vraag is wanneer het weer mag, niet of.
#WeesGeenWhales
pi_194477465
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 17:30 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

BS, geen expert van Kluytmans tot Fauci tot Steven van gucht verwacht dat we nooit meer kunnen dansen etc/feestje kunnen vieren/van die 1,5m af komen. Er werden recentelijk 550 canadese experts gevraagd wanneer we bepaalde dingen weer gingen doen, en geen een werd door meer dan ~1% beantwoord met nooit. Inclusief de concert, festival etc vraag.

Enige die door meer met nooit werd beantwoord was knuffelen, daarvan dacht "slechts" 95% dat we het weer gaan doen.

Rutte zei recentelijk dat festivals en concerten is wat hij nu het meest mist in eenn interview.

Nooit is ook wel een raar begrip, ooit gaat het vast weer open, maar dat gaan wij niet meer meemaken vrees ik zoals het er nu uit ziet of op een andere manier.
pi_194477928
Het is belachelijk wat men nu doet.
  zondag 9 augustus 2020 @ 18:19:06 #80
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_194478006
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 17:18 schreef HansCojona het volgende:
Nooit meer waarschijnlijk. hopelijk
pi_194478080
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 17:33 schreef HansCojona het volgende:

[..]

Nooit is ook wel een raar begrip, ooit gaat het vast weer open, maar dat gaan wij niet meer meemaken vrees ik zoals het er nu uit ziet of op een andere manier.
Zo, jij bent zeker het zonnetje in huis 😝
  Moderator zondag 9 augustus 2020 @ 18:24:53 #82
236264 crew  capricia
pi_194478085
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 18:12 schreef laracroftonline het volgende:
Het is belachelijk wat men nu doet.
Leg uit?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_194478094
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 17:33 schreef HansCojona het volgende:

[..]

Wij niet meer meemaken?? 😂😂😂 bent u 80?

Kluytmans en anderen verwachten tussen komend voorjaar (Kluytmans) en volgend jaar najaar (vam Damme) of zomer (van Gucht, fauci...).

Dat us dus hooguit 1,5 jaar totaal. Een druppel in de geschiedenis.

Spaanse griep duurde 2 jaar, en toen bestonden er nog geen griepvaccins.

Pandemien eindigen na max 2 jaar...
#WeesGeenWhales
  zondag 9 augustus 2020 @ 18:26:58 #84
80690 hooibaal
Be prepared.
pi_194478113
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 17:30 schreef eragon2890 het volgende:
Die vraag is al meerdere malen beantwoord: als er een gevonden vaccin is.
Brutalen hebben de halve wereld; doe mij die andere helft dan maar
pi_194478260
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 18:24 schreef Wirelessmouse het volgende:

[..]

Zo, jij bent zeker het zonnetje in huis 😝
Wat heeft dat hier mee te maken. Mag je alleen goed nieuws brengen?
pi_194478440
Indien vaccin
pi_194478456
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 18:38 schreef HansCojona het volgende:

[..]

1 a 2 jaar is geen goed nieuws 🤔 da hek

Also ik zeg wat ongeveer elke expert publiekelijk zegt

En waar Rutte op hamert

En noem de opti en pessimistische schattingen

Dit is geen overly gord nieuws dit is realisme...
#WeesGeenWhales
pi_194478491
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 18:53 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

1 a 2 jaar is geen goed nieuws 🤔 da hek

Also ik zeg wat ongeveer elke expert publiekelijk zegt

En waar Rutte op hamert

En noem de opti en pessimistische schattingen

Dit is geen overly gord nieuws dit is realisme...
Ik vind het allemaal ver van de realiteit staan waar ze mee bezig zijn.
pi_194478618
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 18:38 schreef HansCojona het volgende:

[..]

Nee hoor, zeg wat je denkt, maar ik lees dat je 80 bent dus dat verklaart je antwoord.
pi_194478656
-BNW-

[ Bericht 99% gewijzigd door capricia op 09-08-2020 19:45:54 ]
pi_194479538
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 15:27 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

Ik ken niemand die er ooit heen gaat idd, maar meeste van mn vrienden (ik niet zelf, te warm en te luide muziek) gaan wel altijd graag naar de feestjes op de anime conventies waar ik heen ga die daar dan savonds een onderdeel van zijn, of op andere evenementen festivals etc. Die zijn zeker niet achterhaald, worden alleen maar steeds populairder, en miljoenen mensen genieten daar elk jaar van en snachten nu naar dat dat weer kan.

Dus de vraag moet zijn: wanneer kan dat weer? Dansen, feestje, gezelligheid, events, vrienden maken, knuffelen?

Het antwoord is: v a c c i n.

Als we Kluytmans mogen geloven waarschijnlijk komend voorjaar dus dan zou het volgende zomer weer mogen. Ik hoop met hem.
Dat valt nog te bezien, ten eerste moet er eerst een werkend vaccin komen, vervolgens moet je het geluk hebben dat je daar als land op ingeschreven hebt, Nederland kennen zullen we wel weer te weinig of het verkeerde bestelt hebben.
pi_194479590
Het probleem met clubs is ook dat je 7 dagen huur betaalt voor 2 avondjes open, en dan moet je ook nog eens het geluk hebben dat je geen drugsdealers over de vloer krijgt of idioten die met wapens lopen te zwaaien. Daarnaast is de drank zo duur dat men van te voren gaat lopen inzuipen.
pi_194479750
quote:
1s.gif Op zondag 9 augustus 2020 19:06 schreef HansCojona het volgende:
-BNW-
Ik heb gezien wat er stond voordat het weggejorist werd, dat was van een of andere mislukte complottokkie die woorden aanpaste. Het woord influenza werd niet genoemd. Tevens ging haar quote echt specifiek over maskers dragen voor zover ik hier kan zien https://amp.lcsun-news.com/amp/5406320002 , en bedoeldr ze volgens mij dat men deze dingen permanent gaan doen "tijdens een pandemie" ("can save a lot of lives during this and future pandemics").

Vervolgens kwam de top health expert van de staat aan het wordt die ook weer expliciet zei "omdat er nog geen werken vaccin of medicijnen zijn". Aka niet voor eeuwig. Complotgezwam.

En daarnaast is dit een maand oud en heeft ze daarvoor al meerdere keren gezegd dat ze social distancing moeten zijn tot er een vaccin is en drie dagen terug nog "we'll be living with this untill there is a vaccine".

Die site die jij linkte vind vaccins fascistisch.

Gaap.

[ Bericht 11% gewijzigd door eragon2890 op 09-08-2020 20:58:27 ]
#WeesGeenWhales
pi_194479765
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 20:08 schreef raptorix het volgende:

[..]

Dat valt nog te bezien, ten eerste moet er eerst een werkend vaccin komen, vervolgens moet je het geluk hebben dat je daar als land op ingeschreven hebt, Nederland kennen zullen we wel weer te weinig of het verkeerde bestelt hebben.
Oxford lijkt er goed uit te zien, en genoeg dosissen denk ik ook wel met 400 miljoen als eerste order.
#WeesGeenWhales
pi_194479779
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 18:56 schreef HansCojona het volgende:

[..]

Ik vind het allemaal ver van de realiteit staan waar ze mee bezig zijn.
Wie is "ze"? Wat staat ver van de realiteit? Wat bedoel je dan?
#WeesGeenWhales
pi_194480264
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 20:27 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

Wie is "ze"? Wat staat ver van de realiteit? Wat bedoel je dan?
Verklaar dit dan eens.

pi_194480360
waarom mogen hoeren wel werken maar discotheken niet open?
  zondag 9 augustus 2020 @ 21:35:06 #98
338319 ZarB
Piña colada
pi_194480776
Discotheken en clubs boeien me niet zo. Als de festivals en de kroegen maar weer gewoon beginnen _O_ de 1.5 meter regel eraf. Can't wait.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
  Miss 200.000.000! zondag 9 augustus 2020 @ 21:37:01 #99
367000 roos94
pi_194480807
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 21:35 schreef ZarB het volgende: Can't wait.
Leer het maar want gaat nog lang duren
pi_194480847
Thuis maar een dansje doen dan.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')