Nee, maar is ook vooral de eerste week zoquote:
Ja dat is het fijne inderdaad, en nu in de zomer kan het helemaal snel gaan met al dat water dat je drinkt.quote:Op maandag 27 juli 2020 13:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee, maar is ook vooral de eerste week zoAl dat overtollige vocht in mijn lijf gaat er dan uit
Vaak ben ik dan al na 1 week flink wat kilo's kwijt en voel ik me ook minder pafferig.
Hij moest jij zijn. Autocorrectie, denk ik.quote:Op maandag 27 juli 2020 10:36 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Wie is hij?
Ik was om 10 over half 6 wakker.
Denk dat ze sowieso dan niet ver weg zijn gegaan want toen kon je vooral alleen naar West-Europa en de Nederlandse Antillen.quote:
Precies, dan drink ik sowieso veel meer waterquote:Op maandag 27 juli 2020 13:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat is het fijne inderdaad, en nu in de zomer kan het helemaal snel gaan met al dat water dat je drinkt.
quote:Op maandag 27 juli 2020 13:41 schreef Strani het volgende:
Of nou ja zomer, sorry, ik bedoel nu dat... nou ja laat maar.
Ik zou echt NOOIT kunnen minderen, laat staan stoppen met koolhydraten. Dan maar dik/minder fit, whatever.quote:Op maandag 27 juli 2020 13:49 schreef Aoibhin het volgende:
En ik ga ook voortaan sowieso minder koolhydraten eten (niet zo extreem als nu), want wat at ik toch veel brood, pasta, rijst, etc. En heel veel kaas ook; dat tikt ook zo enorm aan als je het vaak eet.
Oh stoppen al helemaal niet johquote:Op maandag 27 juli 2020 13:52 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik zou echt NOOIT kunnen minderen, laat staan stoppen met koolhydraten. Dan maar dik/minder fit, whatever.
Doe ik ook wel hoorquote:Op maandag 27 juli 2020 13:53 schreef Aoibhin het volgende:
Het werd bij mij wel heel erg bar. 's Ochtends brood, 's middags brood, 's avonds pasta/rijst/brood.
Oeh sterkte met die overlast danquote:Op maandag 27 juli 2020 13:53 schreef Guanabana het volgende:
De komende weken wordt de gevel van het gebouw gereinigd en geschilderd. Balkon al leeg moeten maken, en we moeten ook de ramen gesloten houden.in ieder geval overdag als ze bezig zijn.
Hoop dat de overlast meevalt.
Mja schilderwerk geeft als het goed is in ieder geval geen geluidsoverlastquote:Op maandag 27 juli 2020 13:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oeh sterkte met die overlast danHoop voor je dat het heel erg meevalt!
Ik denk wel dat veel mensen zo eten. Maar goed, ik denk wel dat ik er zelf baat bij heb om wat te minderen. Ik krijg er gewoon minder een opgeblazen gevoel van.quote:Op maandag 27 juli 2020 13:54 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Doe ik ook wel hoor
Bij het avondeten eten wij ook vaak ergens brood bij. Pitabrood of flatbreads of stokbrood. Of inderdaad pasta ofzo.
Maarja. Nee, ik ga/kan niet minderen.
Nou, je wil niet weten hoeveel geluid die lui soms kunnen maken. Of zo'n apparaat waarbij de oude verf eraf wordt gehaald; dat kan ook wel lawaai geven. En inderdaad paupermuziekquote:Op maandag 27 juli 2020 13:55 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Mja schilderwerk geeft als het goed is in ieder geval geen geluidsoverlastTenzij ze hard paupermuziek op gaan zetten ofzo.
Maar dat van die ramen vaak dichthouden baal ik wel van, want ik heb eigenlijk altijd wel iets openstaan.
quote:Op maandag 27 juli 2020 14:01 schreef Aoibhin het volgende:
Nou, je wil niet weten hoeveel geluid die lui soms kunnen maken. Of zo'n apparaat waarbij de oude verf eraf wordt gehaald; dat kan ook wel lawaai geven.
Ja sorry ik bereid je even voorquote:
Niks tegenin te brengen.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |