abonnement Unibet Coolblue
pi_194266319
Maar even de uitleg voor degene die niet weten wat een zomerhuisje is. Want merkte dat als ik dit bv vertelde aan mensen uit meer het oosten van het land dat ze dat niet weten.

In feite is het eigenlijk de schuur die ze omgebouwd hebben tot woonruimte, nu is het hier en ff zonder het precies op te meten. Mss 30m2.
Inclusief alles dus. Ok ik betaal ervoor (contant) 460p/m En is inclusief.
Nu wilde ik die verhuurders al helpen en mezelf want had nog een kWh meter liggen van vorig werk. En wat ze precies bedenken aan energie. Hmmms zou het 100 euro zijn? Ik gok nl een stuk minder. Denk van gooien we gewoon een meter ertussen en weten we het zeker. Maar heb al het gevoel dat ze dat niet echt willen. En kan al raden waarom. Nl omdat als we 100 euro van de huur afhalen en het gaan meten ik een stuk goedkoper uit ga komen.

Dus ok de vraag is zo’n bedrag redelijk?

Gewoon ff een algemene vraag die niet perce wgr hoeft te zijn. Maar denken jullie is zoiets redelijk?
Do what you love, love what you do!
pi_194266379
gewoon vragen of je een korting kan krijgen als je kan aantonen dat je heel zuinig bent.
  zondag 26 juli 2020 @ 13:43:02 #3
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_194266394
Waarom heet het dan een zomerhuisje, alleen voor in de zomer dus?
pindazakje
  zondag 26 juli 2020 @ 13:44:36 #4
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_194266408
En 100 euro is belachelijk hoog voor stroom in een schuur, ik denk dat 20 euro per maand voor alleen het stroomverbruik realistischer is.
pindazakje
  zondag 26 juli 2020 @ 13:44:39 #5
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_194266410
Het is wat de gek ervoor wil betalen....
pi_194266429
Verwarm je ook met elektriciteit? Wat is de isolatie waarde van je houten huisje?
pi_194266433
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 13:43 schreef Hyaenidae het volgende:
Waarom heet het dan een zomerhuisje, alleen voor in de zomer dus?
Waar de naam vandaan komt (voor zover ik weet trouwens). Is dat in het verleden Katwijker vaak de huisjes zo verhuurde aan Duitsers die hier in de zomer op vakantie komen. Stikt ervan btw nu. Maar nu worden ze ook verhuurd gewoon, nouja aan mensen zoals mij die woonruimte zoeken omdat de wachtlijst op de woningbouw onwijs lang is. Dus ok het is niet meer perce alleen voor zomer nu of toeristen.
Do what you love, love what you do!
pi_194266452
In de zomer en andere vakantie periodes zou men dat huisje voor 700 euro per week kunnen verhuren, ben blij dat jij per maand maar 460 betaald. :D
pi_194266468
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 13:47 schreef Basp1 het volgende:
Verwarm je ook met elektriciteit? Wat is de isolatie waarde van je houten huisje?
Nee kijk het zit aangesloten op de cv van verhuurders. Punt daarmee is dat hun wel een goed geïsoleerd huis hebben en ik niet. En dan nog moet dat water meter of 15 naar mij dus is al kouder in de radiatoren.
Ik heb in de winter echt kou geleden want bij hun is het warm maar bij mij niet na een half uur is het al weer koud. Dus ok elektro ding gekocht van 3000 watt.

Maar ok heb die zo min mogelijk gebruikt al in de winter. En heb nu nieuwe verhuurders sinds kort. Dus nog geen winter met hun. Nu wilde ze een aparte cv kachel aanschaffen alleen voor dit huisje. Mits ik wel alles betaal. Nu lijkt me dat opzich handig. Maaaaaar ff niet vergeten dat de huurprijs nu incl energie was. Dus ok dan moet die omlaag lijkt mij. En zo ook voor elektra. Ik zeg laten we het meten. Maarja
Do what you love, love what you do!
pi_194266488
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 13:50 schreef Basp1 het volgende:
In de zomer en andere vakantie periodes zou men dat huisje voor 700 euro per week kunnen verhuren, ben blij dat jij per maand maar 460 betaald. :D
Klopt en doen ze ook, maar aan toeristen verhuren zitten ook nadelen aan van like elke week andere mensen schoonmaken etc. En hmmms 700 voor dit? Ik zou het niet dokken zoveel als ik op vakantie zou gaan.
Je bent een stuk goedkoper uit met een 1 kamer en douche hostel. Tis nou niet dat er hier meer ruimte is als voor 1 persoon
Do what you love, love what you do!
pi_194266520
Maar nog de vraag is die huurprijs nu echt redelijk? Als je bedenkt dat als je kans maakt bij de woningbouw dat je mss voor nog geen 100 euro meer een compleet huis kunt krijgen met 3 verdiepingen???
Ik denk echt dat ik zwaar over betaal.
Do what you love, love what you do!
pi_194266551
Is het je vaste woonplek? Of vakantie ?
Ik zwaai naar dieren.
pi_194266560
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 13:52 schreef kree het volgende:

[..]

Nee kijk het zit aangesloten op de cv van verhuurders. Punt daarmee is dat hun wel een goed geïsoleerd huis hebben en ik niet. En dan nog moet dat water meter of 15 naar mij dus is al kouder in de radiatoren.
Ik heb in de winter echt kou geleden want bij hun is het warm maar bij mij niet na een half uur is het al weer koud. Dus ok elektro ding gekocht van 3000 watt.

Maar ok heb die zo min mogelijk gebruikt al in de winter. En heb nu nieuwe verhuurders sinds kort. Dus nog geen winter met hun. Nu wilde ze een aparte cv kachel aanschaffen alleen voor dit huisje. Mits ik wel alles betaal. Nu lijkt me dat opzich handig. Maaaaaar ff niet vergeten dat de huurprijs nu incl energie was. Dus ok dan moet die omlaag lijkt mij. En zo ook voor elektra. Ik zeg laten we het meten. Maarja
Electrisch ding van 3000 watt. :+
Die kost dus als je hem aan zet iets van 50 eurocent per uur. Stel 8 uur per dag aan= 4 euro per dag×30= 120 euro per maand in de winter voor je bijverwarming.

Afgelopen winter was het niet eens koud. :P
pi_194266619
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 13:57 schreef kree het volgende:
Maar nog de vraag is die huurprijs nu echt redelijk? Als je bedenkt dat als je kans maakt bij de woningbouw dat je mss voor nog geen 100 euro meer een compleet huis kunt krijgen met 3 verdiepingen???
Ik denk echt dat ik zwaar over betaal.
Vergelijk je huurprijs eens met een kamer en gedeelde voorzieningen dan zitje nog erg goedkoop.

En die 100 euro meer voor een compleet huisje in een kansenwijk van een stad, en daar komen dan nog wel je gas water en licht nog los bij.

Maak er maar tegen de 700 euro van voor een normale WBV woning. ;)
pi_194266655
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 14:00 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Electrisch ding van 3000 watt. :+
Die kost dus als je hem aan zet iets van 50 eurocent per uur. Stel 8 uur per dag aan= 4 euro per dag×30= 120 euro per maand in de winter voor je bijverwarming.

Afgelopen winter was het niet eens koud. :P
Weet ik maargoed als het -4 is hier binnen als ik terug kwam van werk.... tja moet toch wat. Nu was dit geen probleem met vorige verhuurders trouwens. Maar heb nieuwe nu.

Woon hier nu 8 jaar he en ook al mijn twijfels over deze want heb toen ik hoorde maar rechtsbijstand afgesloten dus maand of 6 terug. En hun is gevraagd klopt die termijn die ze stellen wel van 2 maand en je moet pleite zijn wel klopt. Nou niet volgens hun 4 jaar staat de termijn op voordat ze het mogen.

Maar ok ik wil niet zo ver gaan want wordt ruzie situatie. Maar daar heb ik wel het recht op.
Do what you love, love what you do!
pi_194266714
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 14:04 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Vergelijk je huurprijs eens met een kamer en gedeelde voorzieningen dan zitje nog erg goedkoop.

En die 100 euro meer voor een compleet huisje in een kansenwijk van een stad, en daar komen dan nog wel je gas water en licht nog los bij.

Maak er maar tegen de 700 euro van voor een normale WBV woning. ;)
Klopt het is iets duurder maar je krijgt wel veel meer ook voor minder.
Ik kan niet eens buiten zitten hier,. En ok centrum amsterdam kamer zal duurder zijn. Maar ok vindt dit eigenlijk toch beetje de max aan wat ik aan huur wil betalen zo. En ok van mij mag energie nog los ervan. Maar ok ze zijn ook weer niet super dom en weten dat ik dan goedkoper uit ga komen. Ik gebruik energie voor tv ipad (hoe weinig dat wss is). De boiler waarmee ik max 10 min in de douche kan staan trouwens voor die 15 liter op is. En een koelkast. Nou meten is weten heb ik geleerd. Dus ok wil dat best doen en moeten ze me btw betalen voor die meter als ze hem willen want die dingen gaan ook over de plus 100 normaal. Maar ok dan heb je wel een goeie
Do what you love, love what you do!
pi_194266802
En ok ik kreeg uiteindelijk huurtoeslag die ze zelf toegekend hebben dus ok -200 maar mijn geluk kennende en de belastingdienst met alle fouten die ze maakten.

Het zou me niet eens verbazen dat ik nog een terugvordering krijg mijn geluk kennende. Haha hoop het niet maar ok ben er bang voor.

Ik heb alles wel nl eerlijk doorgegeven en kreeg het toen ineens zonder dat ik erom vroeg. Vroeg of het kon. Dus ok dit is een soort van belastingdienst fuck up zoals ze meer doen. Nou hoop dat niet want ga ik een probleem hebben wss
Do what you love, love what you do!
pi_194266865
Dus 260 incl en je klaagt?
pi_194266918
quote:
1s.gif Op zondag 26 juli 2020 14:28 schreef mootie het volgende:
Dus 260 incl en je klaagt?
Als je die toeslag aftrekt het is ietsje meer. Maar ik klaag niet het gaat me ook niet om wat het nu kost daarmee.
Maar ok die mensen krijgen het handje contant elke maand wel. En ok ook daar heb ik mijn twijfels over want ze willen niks op papier. Nu heb ik daarover gepraat met ze want ik moet wel nl toch iets hebben op papier van dat 460 gepinde ook daadwerkelijk wel betaald is aan huur. Nou waren ze het uiteindelijk trouwens mee eens.

Maar wat verhuurders doen is pure belasting ontwijking. Ik heb nl voorgesteld van joh doe auto overmaken elke maand gelijk voor iedereen alles duidelijk en op papier. Maar no way dat wilden ze natuurlijk niet.

Blijf ik nog steeds bij de vraag trouwens..? Want heb het beetje uitgelegd nu hoe dit allemaal in elkaar zit. Ik denk dat het aan de hoge kant is hoor die huurprijs.
Do what you love, love what you do!
pi_194266979
Als de belastingdienst nu ineens besluit van joh je had geen recht op die huurtoeslag. Dan ben ik wel helemaal fucked. Terwijl ze het zelf wel toewezen na wat formulieren zonder dat ik erom vroeg ga ff geld storten enzo.

Dus mja maak me daar beetje zorgen over. Nog niks loos maar ok ik kijk het nieuws ook.
En heb hierover gebeld 7 jaar terug... en toen kon het niet vertelde ze me. Naja dikke lul 7 jaar later bel er nog eens over en toen kon het wel. Ok ik ben jaar of 6 genaaid of ze weten zelf niet wat ze doen.
Do what you love, love what you do!
pi_194266987
Huur inclusief is huur inclusief. Dan kan je niet eenzijdig bedenken wat de opslag voor energiekosten is, je eigen meter ertussen hangen, het verschilbedrag uitrekenen en gaan claimen bij de verhuurder. :')
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_194267052
quote:
10s.gif Op zondag 26 juli 2020 14:38 schreef nostra het volgende:
Huur inclusief is huur inclusief. Dan kan je niet eenzijdig bedenken wat de opslag voor energiekosten is, je eigen meter ertussen hangen, het verschilbedrag uitrekenen en gaan claimen bij de verhuurder. :')
Nouja daarom.. opzich ben ik er ok mee nu hoor met de prijs ervoor hoewel hoog. Maar ben beetje bang dat ze het gaan opschroeven. En ik kan natuurlijk weer geen reet want dan is het weer gemeente kosten of energie blabla ze kunnen van alles zeggen wel. En ik kan er niks mee omdat ik het niet zo kan aantonen. Ok kan wel als we alles meten. Maar dat willen ze niet. Duh. Logisch want kunnen ze gewoon zeggen je kost te veel energie en we gooien de huurprijs omhoog. Ok ik ben ook niet retarded want elektromonteur dus weet het ongeveer wel en for shure gebruik niet zoveel energie

Tis dat alles wat hier binnen boven een gipsplaten plafond zit anders had ik zelf die meter erin gezet
Do what you love, love what you do!
pi_194267097
Het meest handige zou zijn ff de inkomende stroom te zoeken en daar een meter tussen zetten. Maargoed zonder dat ik hier de helft moet afbreken lukt dat niet.
Do what you love, love what you do!
pi_194267108
Dus meest handige zet een meter in die groepenkast bij ze. En dan zou het nog zo moeten zijn dat dit zomerhuisje wel op 1 groep zit. Maar ok dat weet ik ook niet
Do what you love, love what you do!
pi_194267187
Maar goed, de nieuwe eigenaren van het pand zitten er nu een maand in en je hebt ze katlam welkom geheten, een maand huurvrij gevraagd (zonder reden), de verhuurster als biatch gekwalificeerd zonder haar ontmoet te hebben, zitten zeuren over de betalingswijze, al gevraagd om hun wifi-wachtwoord te delen (en toen ze dat niet wilden een preek gegeven waarom ze dat wél moeten doen), midden in de nacht thuisbezorgd bij ze laten aanbellen en nu wil je het tuinhuisje gaan verbouwen of zelfstandig een meter in hun meterkast plaatsen om zo iets te kunnen verrekenen wat helemaal niet verrekend kan worden omdat je nu eenmaal inclusief huurt?

Ik zou me niet zo druk maken om een huurverhoging, maar meer of je contract überhaupt nog wel verlengd gaat worden. Ik kan een educated guess doen.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_194267279
quote:
7s.gif Op zondag 26 juli 2020 14:56 schreef nostra het volgende:
Maar goed, de nieuwe eigenaren van het pand zitten er nu een maand in en je hebt ze katlam welkom geheten, een maand huurvrij gevraagd (zonder reden), de verhuurster als biatch gekwalificeerd zonder haar ontmoet te hebben, zitten zeuren over de betalingswijze, al gevraagd om hun wifi-wachtwoord te delen (en toen ze dat niet wilden een preek gegeven waarom ze dat wél moeten doen), midden in de nacht thuisbezorgd bij ze laten aanbellen en nu wil je het tuinhuisje gaan verbouwen of zelfstandig een meter in hun meterkast plaatsen om zo iets te kunnen verrekenen wat helemaal niet verrekend kan worden omdat je nu eenmaal inclusief huurt?

Ik zou me niet zo druk maken om een huurverhoging, maar meer of je contract überhaupt nog wel verlengd gaat worden. Ik kan een educated guess doen.
Nee kijk het huurcontract is wel verlengd en ok na eerste praatje is beetje verhuurder mij tegemoet gekomen de nieuwe dus. Maar ze willen wel allerlei dingen waar ik me jaren geen zorgen over heb hoeven maken. Nu wel dus en ok ik laat me niet zo afspiegelen want daarom belde ik rechtsbijstand. En er is no way dat ze mij er zo uit kunnen kicken nl. Ook daar was al discussie over. Dus ok voor nu ga er nog even vanuit dat iedereeen hier lief doet en het uitpraten. Maar de optie twee is dat ik onder een brug beland nl. Dus het is wel soort van belangrijk. En verdomme ze weten dat en eisen meer straks.
Do what you love, love what you do!
pi_194267298
Mag je wel in een huurcontract zetten zo opzeg termijn is 2 maanden. Niet volgens rechtsbijstand iig
Do what you love, love what you do!
pi_194267316
En heb dit uitgelegd maar toen kreeg ik. Ik krijg je wel weg desnoods. Ok dan gaan mijn haren omhoog en denk ik ook van fuck you. Nu probeer ik het nog lief te houden. En wil geen gezeik. Maar wat ze in feite zei ik pest je wel weg als je niet zelf gaat. En dat pissed mij off wel

Hey in overleg kan alles. Maar ok als ze die weg in willen gaan dan maak ik het ze ook gewoon moeilijk. Want ik sta wel in mijn recht
Do what you love, love what you do!
pi_194267334
Je lijkt me een drama als huurder. :{
pi_194267357
quote:
1s.gif Op zondag 26 juli 2020 15:12 schreef mootie het volgende:
Je lijkt me een drama als huurder. :{
Nee is helemaal niet waar het is 8 jaar goed gegaan. Het is eerder lijkt me drama als verhuurders.
Do what you love, love what you do!
pi_194267365
quote:
7s.gif Op zondag 26 juli 2020 14:56 schreef nostra het volgende:
Maar goed, de nieuwe eigenaren van het pand zitten er nu een maand in en je hebt ze katlam welkom geheten, een maand huurvrij gevraagd (zonder reden), de verhuurster als biatch gekwalificeerd zonder haar ontmoet te hebben, zitten zeuren over de betalingswijze, al gevraagd om hun wifi-wachtwoord te delen (en toen ze dat niet wilden een preek gegeven waarom ze dat wél moeten doen), midden in de nacht thuisbezorgd bij ze laten aanbellen en nu wil je het tuinhuisje gaan verbouwen of zelfstandig een meter in hun meterkast plaatsen om zo iets te kunnen verrekenen wat helemaal niet verrekend kan worden omdat je nu eenmaal inclusief huurt?

Ik zou me niet zo druk maken om een huurverhoging, maar meer of je contract überhaupt nog wel verlengd gaat worden. Ik kan een educated guess doen.
_O- parel van een huurder.

@TS ik zou voor dat geld gewoon lekker rustig blijven en maximaal gaan sparen om straks betere voorzieningen te kunnen betalen. 100 euro per maand aan vaste lasten is peanuts als je huisje deze winter -4 is geweest aan de binnenkant

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 26-07-2020 15:17:45 ]
pi_194267384
Nou haha doe is lief allemaal. Ik denk dat je als een huurder iemand slechter kan treffen als ik hoor/
Bedoel wil wel helpen en zorgen dat alles ok gaat. Maargoed het moet niet zo zijn van dat het alleen van mijn kant moet komen want betaal genoeg. En de volgende zal erger zijn als ik wss
Do what you love, love what you do!
pi_194267404
Was het maar zo dat ik hier zo weg kon en een andere optie had. Hmmms. Is niet zo dus moet het ermee doen.
Ik ben pleite hier zodra het wel kan btw
Do what you love, love what you do!
pi_194267511
Ik vind het een redelijk bedrag voor een particuliere verhuurder. Voor nog minder is het de moeite van het verhuren eigenlijk niet waard denk ik. Waren je vorige verhuurders niet ook een stel pensionado's?
  zondag 26 juli 2020 @ 15:31:57 #35
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_194267548
TS denkt dat hij voor 560 euro wel even een huurwoning kan vinden met 3 verdiepingen. _O- Vergeet ook even voor het gemak dat hij dan niet inclusief zit al zou het lukken. Je bent verwend met die inclusieve huurprijs in je zomerhuisje. En dan ook nog bijna de helft terug krijgen van zo weinig huurgeld.

Sowieso zou het zonde zijn om een eengezinswoning aan een alcoholist te geven.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_194267633
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 15:14 schreef kree het volgende:

[..]

Nee is helemaal niet waar het is 8 jaar goed gegaan. Het is eerder lijkt me drama als verhuurders.
Heb je na 8 jaar nog steeds niet genoeg inschrijvingstijd bij een wbv om iets te huren?
pi_194267859
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 15:31 schreef Catkiller het volgende:
TS denkt dat hij voor 560 euro wel even een huurwoning kan vinden met 3 verdiepingen. _O- Vergeet ook even voor het gemak dat hij dan niet inclusief zit al zou het lukken. Je bent verwend met die inclusieve huurprijs in je zomerhuisje. En dan ook nog bijna de helft terug krijgen van zo weinig huurgeld.

Sowieso zou het zonde zijn om een eengezinswoning aan een alcoholist te geven.
Euh ik gok dat niet ik krijg die elke week op de mail nl...
Mss ietsje duurder maar de prijs is gewoon tussen 600-800. Helaas na dik meer als 10 jaar sta ik nog steeds op de ranglijst want er komen steeds mensen voor. Ok nou die hoef ik niet uit te leggen.

Maar het kan voor dat bedrag hoor eensgezinswoning :)
Do what you love, love what you do!
pi_194267876
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 15:31 schreef Catkiller het volgende:
TS denkt dat hij voor 560 euro wel even een huurwoning kan vinden met 3 verdiepingen. _O- Vergeet ook even voor het gemak dat hij dan niet inclusief zit al zou het lukken. Je bent verwend met die inclusieve huurprijs in je zomerhuisje. En dan ook nog bijna de helft terug krijgen van zo weinig huurgeld.

Sowieso zou het zonde zijn om een eengezinswoning aan een alcoholist te geven.
Ik betaal 530 voor m'n 75m2 rijtjeshuis met drie slaapkamers, voor- en achtertuin. Moet je wel in Fryslân komen wonen :+ O+
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_194267891
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 16:13 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]

Ik betaal 530 voor m'n 75m2 rijtjeshuis met drie slaapkamers, voor- en achtertuin. Moet je wel in Fryslân komen wonen :+ O+
Nouja bedoel maar dus :). Het kan wel anders maargoed ik zit nog beetje in de randstad en nouja katwijk ligt er tussen maar wil het nog geen randstad noemen,.
Do what you love, love what you do!
  zondag 26 juli 2020 @ 16:26:32 #40
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_194267969
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 15:10 schreef kree het volgende:
En heb dit uitgelegd maar toen kreeg ik. Ik krijg je wel weg desnoods. Ok dan gaan mijn haren omhoog en denk ik ook van fuck you. Nu probeer ik het nog lief te houden. En wil geen gezeik. Maar wat ze in feite zei ik pest je wel weg als je niet zelf gaat. En dat pissed mij off wel

Hey in overleg kan alles. Maar ok als ze die weg in willen gaan dan maak ik het ze ook gewoon moeilijk. Want ik sta wel in mijn recht
Begrijp ik hier nu goed dat ze je weg willen hebben? Iets waar ik eigenlijk met de wisseling van eigenaren al bang voor was moet ik eerlijk zeggen.
Als de wolken aan staan blijf je gaan
pi_194268007
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 16:26 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Begrijp ik hier nu goed dat ze je weg willen hebben? Iets waar ik eigenlijk met de wisseling van eigenaren al bang voor was moet ik eerlijk zeggen.
Nee kijk nog niet nu direct. Maar afgezien dat ik iig al gewaarschuwd was over deze nieuwe mensen via via tja katwijk he. Maar dat is nog niet ter sprake nu opzich. Hoewel ff beetje drama heen en weer. Niks onwijs boeiends btw. Maar die verhuurster is heel direct en ik ook. Maar maak me wel zorgen erover. Maar daarom rechtsbijstand want ok krijg ik ff een eerlijke mening. Maargoed ter indicatie dus want ok een hele strijd zal alleen maar kut zijn
Do what you love, love what you do!
  zondag 26 juli 2020 @ 16:36:42 #42
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_194268065
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 16:31 schreef kree het volgende:

[..]

Nee kijk nog niet nu direct. Maar afgezien dat ik iig al gewaarschuwd was over deze nieuwe mensen via via tja katwijk he. Maar dat is nog niet ter sprake nu opzich. Hoewel ff beetje drama heen en weer. Niks onwijs boeiends btw. Maar die verhuurster is heel direct en ik ook. Maar maak me wel zorgen erover. Maar daarom rechtsbijstand want ok krijg ik ff een eerlijke mening. Maargoed ter indicatie dus want ok een hele strijd zal alleen maar kut zijn
Oke, helder.
Misschien is het dan wel een goed idee om te investeren in een goede relatie met je verhuurders. Want als het eenmaal een kwestie van de lange adem wordt, gaat dat veel energie vreten.
En dat je als huurder het gevecht gaat winnen is ook niet altijd zeker. Los van wie er gelijk heeft.

Gewoon een tip he, doe er mee wat je wil.
Als de wolken aan staan blijf je gaan
pi_194268125
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 16:36 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Oke, helder.
Misschien is het dan wel een goed idee om te investeren in een goede relatie met je verhuurders. Want als het eenmaal een kwestie van de lange adem wordt, gaat dat veel energie vreten.
En dat je als huurder het gevecht gaat winnen is ook niet altijd zeker. Los van wie er gelijk heeft.

Gewoon een tip he, doe er mee wat je wil.
Ja nou waar maar dat probeer ik ook wel hoor. Maar ze zijn ook net nieuw hierzo dus moet ff klein beetje aan ze wennen en de schreeuwende kindertjes. Nu maakt dat niet zo uit en heb er eentje ff ontmoet van de 3 want ik heb geen problemen met kinderen. Dus ik doe er alles wel aan om de relatie zo ok te houden. Maargoed gingen wat dingetjes fout. Nu kan ik daarmee omgaan en ok pech next. Of hun dat kunnen?? Ken ze nog niet genoeg.
Do what you love, love what you do!
  zondag 26 juli 2020 @ 17:30:24 #44
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_194268587
Hahaha heb je echt midden in de nacht eten laten bezorgen bij ze?!? Die heb ik helaas gemist...

Edit: gevonden: ONZ / Dam’n verdomme

[ Bericht 41% gewijzigd door Tyr80 op 27-07-2020 21:37:46 ]
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
  Meest relativerende user 2022 zondag 26 juli 2020 @ 17:48:09 #45
357044 Budapestenaar
pi_194268799
We kunnen er weer vanalles bij gaan slepen, maar dit topic gaat over de huurprijs van het zomerhuisje van Kree. Graag ontopic blijven!
pi_194268846
Je betaalt veel te veel
  zondag 26 juli 2020 @ 18:10:41 #47
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_194269041
Reken het eens uit per m2 Kree, kun je een beetje vergelijken, en heb je misschien ook een beter argument richting de verhuurder?

Als het 100 euro all-in is laat je die straalkachel toch lekker aan staan?
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_194271068
Wonen die mensen op een boederij met land waar dat huisje op gebouwd is of zit je in een soort schuur in hun achtertuin?

Sta je ook ingeschreven op hetzelfde adres als hun?
pi_194277661
Geen ONZ

[ Bericht 64% gewijzigd door #ANONIEM op 27-07-2020 11:44:52 ]
N A P O L I
C A M P A N I A
  maandag 27 juli 2020 @ 17:20:37 #50
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_194281536
Hier kun je jouw specifieke situatie invullen en dan weet je gelijk of 460,- all in in jouw geval een redelijke prijs is, @kree

https://www.huurprijsberekenen.nl/
Als de wolken aan staan blijf je gaan
  dinsdag 28 juli 2020 @ 19:57:49 #51
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_194298972
@kree is er al een update?
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_194342199
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 20:30 schreef Duveldrinker het volgende:
Wonen die mensen op een boederij met land waar dat huisje op gebouwd is of zit je in een soort schuur in hun achtertuin?

Sta je ook ingeschreven op hetzelfde adres als hun?
Dat laatste gewoon een rijtjeshuis en sta ingeschreven op hun adres ja, dus als inwonend eigenlijk
Do what you love, love what you do!
pi_194342217
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 19:57 schreef DerRabbit het volgende:
@:kree is er al een update?
Nou morgen is het weer pay-day. Of paar daar dagen erna dat boeit niet zo meestal.
Ik zal het eens precies opmeten wat het nou aan m2 is.
Maar ongeveer op de gok ik denk nog geen 40m2
Do what you love, love what you do!
pi_194342254
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 18:02 schreef kree het volgende:

[..]

Dat laatste gewoon een rijtjeshuis en sta ingeschreven op hun adres ja, dus als inwonend eigenlijk
En toch krijg jij huursubsidie?
pi_194342263
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 18:03 schreef kree het volgende:

[..]

Nou morgen is het weer pay-day. Of paar daar dagen erna dat boeit niet zo meestal.
Ik zal het eens precies opmeten wat het nou aan m2 is.
Maar ongeveer op de gok ik denk nog geen 40m2
Waarom ? Tief op of betaal
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_194342307
quote:
11s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 18:06 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

En toch krijg jij huursubsidie?
Ja na overleg met de belastingdienst hoor. Want dacht eerst ook dat dat niet mogelijk was. Had er jaren terug al eens over gebeld. Maar jaartje terug nog eens geprobeerd. Ok speciaal formulier in moeten vullen. Had trouwens alleen gevraagd van kan het nu wel of niet. Had dat formulier teruggestuurd waar vragen in stonden van heb je eigen douche eigen keuken etc. Was nog redelijk kort. En toen kreeg ik het gewoon wel.

Dus ga ervan uit dat dat legaal is dan
Do what you love, love what you do!
  vrijdag 31 juli 2020 @ 18:42:52 #57
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_194342802
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 18:03 schreef kree het volgende:

[..]

Nou morgen is het weer pay-day. Of paar daar dagen erna dat boeit niet zo meestal.
Ik zal het eens precies opmeten wat het nou aan m2 is.
Maar ongeveer op de gok ik denk nog geen 40m2
Ik heb totaal geen beeld van de situatie. Kun je niet een paint maken van je huisje in die tuin?
Als de wolken aan staan blijf je gaan
pi_194343243
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 18:02 schreef kree het volgende:

[..]

Dat laatste gewoon een rijtjeshuis en sta ingeschreven op hun adres ja, dus als inwonend eigenlijk
Zal ik een tuinhuis bouwen in mn achtertuin kom je bij mij wonen elke dag bieren.
pi_194368216
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 13:36 schreef kree het volgende:
Maar even de uitleg voor degene die niet weten wat een zomerhuisje is. Want merkte dat als ik dit bv vertelde aan mensen uit meer het oosten van het land dat ze dat niet weten.

Is ook lastig te zeggen.
Ik kom zelf ook uit een regio waar de prijzen heel laag zijn.
Voor rond de 500 euro (per maand) betaal je de huurprijs van een gezinswoning (excl).
Maar in het Westen kom je dan natuurlijk lang niet in de buurt.

Iemand die wil huren in NL zou ik het sowieso al verbieden, want zomerhuis in NL willen dan ben je niet goed wijs.
Gewoon een boete van 2000 euro geven.

Dus is lastig te zeggen. Is afhankelijk van de regio, van wat je kan bieden.
Vakantie in Nederland is belachelijk duur, dus verhuur van een zomerhuis kun je makkelijk goed geld voor vragen.
De mafkezen die in NL op vakantie gaan die betalen er gek genoeg flink voor.
pi_194368661
quote:
11s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 18:06 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

En toch krijg jij huursubsidie?
Als het een zelfstandige woonruimte is, heb je gewoon recht op huursubsidie :Y
pi_194372136
Ik had dus net nog een discussie en ze vond wel dat de huurprijs eigenlijk 700 euro was en dat dat normaal was gezien ze buren had gesproken. Nou donderkop zeg vond dit al veel. Nu gaan ze het niet verhogen maar moet energie los gaan betalen. Niet dat dat heel veel zal zijn. Maar ok dan wordt het meer ipv minder. Sowieso. Ik heb gvd geen keus ook want alles is zo duur. En de woningbouw stelt prioriteiten aan laten we maar zeggen niet westerse mensen want die gaan allemaal voor. Gvd zeg.
Do what you love, love what you do!
pi_194372147
Sta met me rug tegen de muur, het is dokken of op straat gaan wonen wel. Echt zo erg is het.
Do what you love, love what you do!
  zondag 2 augustus 2020 @ 17:18:08 #63
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_194372273
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 17:10 schreef kree het volgende:
Sta met me rug tegen de muur, het is dokken of op straat gaan wonen wel. Echt zo erg is het.
Met de link die ik eerder gepost heb kun je berekenen wat een realistische huurprijs is voor jouw situatie.
Misschien kun je daar nog wat uit slepen? Wat buren zeggen is niet altijd een betrouwbare meetlat.
Als de wolken aan staan blijf je gaan
pi_194372405
Ik vind dat jij blij moet zijn dat je onderdak hebt.
Kids are like farts in that way. They never seem to bother the owner as much as they bother everyone else.
pi_194372597
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 17:18 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Met de link die ik eerder gepost heb kun je berekenen wat een realistische huurprijs is voor jouw situatie.
Misschien kun je daar nog wat uit slepen? Wat buren zeggen is niet altijd een betrouwbare meetlat.
Dat snap ik maar ik kan wel zeggen dat is de “normale” huurprijs, maar kom er geen stap verder mee voor mij namelijk 20 anderen die het wel gaan betalen.
Maar zal het eens invullen voor de grap
Do what you love, love what you do!
pi_194372649
Je zit al voor een dubbeltje op de eerste rang
  zondag 2 augustus 2020 @ 17:51:39 #67
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_194372724
Is dit nu een voorbeeld van met slechte kaarten je hand overspelen?

Althans, lees ik het goed dat terwijl je een prima huurprijs had je dacht wat tientjes aan energie teveel te betalen en je zodoende de hele regeling ter discussie bent gaan stellen?

Scheelt dat huurders wel enorm beschermd worden in dit land en een verhuurder in de regel dan ook niet plotsklaps de huurprijs met honderden euro's mag verhogen. Maar echt handig pak je dit niet aan. :X
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
pi_194372815
Hmm die site blijft hangen bij het verzenden optie. Anyway het maakt sowieso niet uit want ze vertellen mij dat zelfde ruimtes hier in de straat voor zeg maar 700 pm gaan en dat is een belachelijk asociaal bedrag voor zo iets.

Donder op zeg, ha voor een omgebouwde schuur. Nou ze kunnen krijgen wat ik nu betaal en geen cent meer. Moet trouwens ook nog mijn eigen energie gaan betalen over 2 maanden. Dus in feite dikke huur verhoging. Wtf het is dat ik ze nodig heb om te wonen anders zou ik ze aangeven gewoon.
Do what you love, love what you do!
pi_194372873
quote:
11s.gif Op zondag 2 augustus 2020 17:51 schreef Eix het volgende:
Is dit nu een voorbeeld van met slechte kaarten je hand overspelen?

Althans, lees ik het goed dat terwijl je een prima huurprijs had je dacht wat tientjes aan energie teveel te betalen en je zodoende de hele regeling ter discussie bent gaan stellen?

Scheelt dat huurders wel enorm beschermd worden in dit land en een verhuurder in de regel dan ook niet plotsklaps de huurprijs met honderden euro's mag verhogen. Maar echt handig pak je dit niet aan. :X
Neuh niet eens, het ging mij er meer om omdat ze wel eens hebben geklaagd over de energie. Wat ik me trouwens niet kan voorstellen, maar waren vorige verhuurders. Wat heb ik hier nu. Tv twee led-lampen in plafond een boiler en een koelkast. Nou dat kan geen vermogen kosten lijkt mij. Vond het best zoals het was als ze maar niet gaan zeuren. Want er staat ook in het contract geen airco. Ok nu komt daar een andere optie in. Want als ik het toch zelf moet gaan dokken dan zaag ik wel een gat in die muur voor de uitlaat ervan. Heb die paar tientjes er nl nog wel voor over per maand als het hier geen 30 graden gaat worden.
Do what you love, love what you do!
pi_194375341
@kree , krijg je inmiddels wel een kwitantie als je de huur cash afrekent?
  zondag 2 augustus 2020 @ 20:45:40 #71
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_194375438
Wat houdt je in die regio @kree? Als het allemaal te duur wordt zul je toch iets moeten...
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_194380779
450 euro gemiddeld en dat is fantastisch
I will do what i must !!
pi_194380866
Haha ts wou een metertje plaatsen en moet nou toch meer gaan betalen _O-
pi_194381301
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 17:10 schreef kree het volgende:
Sta met me rug tegen de muur, het is dokken of op straat gaan wonen wel. Echt zo erg is het.
Alles wijst erop dat ze je gewoon weg willen hebben. Van beide kanten vind ik dat er niet echt sprake is van (de wil tot) een gezonde huurder-verhuurderrelatie.
pi_194382009
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2020 20:45 schreef Tyr80 het volgende:
Wat houdt je in die regio @:Kree? Als het allemaal te duur wordt zul je toch iets moeten...
Dit...
Alius aliud dicit
pi_194382033
Het lijkt me onrechtmatig om ineens de huur omhoog te gooien en het huurcontract totaal te veranderen.
  maandag 3 augustus 2020 @ 11:08:21 #77
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_194382121
Wat staat er in je contract Kree?

Je had het over uitsluiting gebruik van een airco, maar gebruikte wel een elektrische kachel toch?

Benieuwd wat je expliciet in contract hebt staan en wat je daarbuiten nog mondeling hebt afgesproken
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_194388102
Die mensen kochten het huis van jouw verhuurder. Dus ik neem aan dat ze wisten dat ze jou erbij kregen?
  maandag 3 augustus 2020 @ 18:19:11 #79
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_194388237
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 18:09 schreef Duveldrinker het volgende:
Die mensen kochten het huis van jouw verhuurder. Dus ik neem aan dat ze wisten dat ze jou erbij kregen?
Hoe doet dit ertoe?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 3 augustus 2020 @ 18:20:59 #80
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_194388268
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2020 18:19 schreef Molo het volgende:

[..]

Hoe doet dit ertoe?
Koop breekt geen huur. :s)
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
  maandag 3 augustus 2020 @ 18:24:20 #81
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_194388327
quote:
7s.gif Op maandag 3 augustus 2020 18:20 schreef Eix het volgende:

[..]

Koop breekt geen huur. :s)
Ja, maar dat was toch allang bekend?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_194388534
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2020 18:24 schreef Molo het volgende:

[..]

Ja, maar dat was toch allang bekend?
Nou ik heb het idee dat die nieuwe bewoners van hem afwillen en een dossier aan het opbouwen zijn.
  maandag 3 augustus 2020 @ 18:44:05 #83
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_194388590
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 18:39 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Nou ik heb het idee dat die nieuwe bewoners van hem afwillen en een dossier aan het opbouwen zijn.
Hoe zou dat komen denk je?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_194388653
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2020 18:44 schreef Molo het volgende:

[..]

Hoe zou dat komen denk je?
Ze hebben geen zin in een Kree in hun tuin. Maar dat wist men toen zij het huis kochten van die mensen. Je had kunnen zeggen prima ik wil dit huis maar zonder Kree. Waarschijnlijk hebben hebben ze ingestemd en gaan nu binnen een paar weken allerlei voorwaarden veranderen. Zo komt dat op mij over.
pi_194388729
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 18:39 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Nou ik heb het idee dat die nieuwe bewoners van hem afwillen en een dossier aan het opbouwen zijn.
Het lijkt er meer op dat de nieuwe verhuurders een marktconforme prijs willen. En ze willen niet de elektriciteit betalen voor dat kacheltje van m. Voor de rest zit hij zoals gezegd voor een dubbeltje op de voorste rij dus bescheidenheid zou hem passen
pi_194388735
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 18:49 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Ze hebben geen zin in een Kree in hun tuin. Maar dat wist men toen zij het huis kochten van die mensen. Je had kunnen zeggen prima ik wil dit huis maar zonder Kree. Waarschijnlijk hebben hebben ze ingestemd en gaan nu binnen een paar weken allerlei voorwaarden veranderen. Zo komt dat op mij over.
De vraag is of dat mag. Volgens mij mag je niet zomaar eenzijdig in een huurcontract gaan froemelen.
pi_194388743
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2020 11:08 schreef Molo het volgende:
Wat staat er in je contract Kree?

Je had het over uitsluiting gebruik van een airco, maar gebruikte wel een elektrische kachel toch?

Benieuwd wat je expliciet in contract hebt staan en wat je daarbuiten nog mondeling hebt afgesproken
Er is geen contract toch?
pi_194388757
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2020 18:54 schreef mootie het volgende:

[..]

De vraag is of dat mag. Volgens mij mag je niet zomaar eenzijdig in een huurcontract gaan froemelen.
Klopt maar het lijkt wel te gebeuren. Onder het mom van een dossier opbouwen. Zoals dat thuisbezorgd dingetje dat gaat uiteindelijk meegenomen worden om te bewijzen dat Kree overlast bezorgd en er daarom uit moet.
  maandag 3 augustus 2020 @ 19:04:10 #89
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_194388869
quote:
7s.gif Op zondag 26 juli 2020 14:56 schreef nostra het volgende:
Maar goed, de nieuwe eigenaren van het pand zitten er nu een maand in en je hebt ze katlam welkom geheten, een maand huurvrij gevraagd (zonder reden), de verhuurster als biatch gekwalificeerd zonder haar ontmoet te hebben, zitten zeuren over de betalingswijze, al gevraagd om hun wifi-wachtwoord te delen (en toen ze dat niet wilden een preek gegeven waarom ze dat wél moeten doen), midden in de nacht thuisbezorgd bij ze laten aanbellen en nu wil je het tuinhuisje gaan verbouwen of zelfstandig een meter in hun meterkast plaatsen om zo iets te kunnen verrekenen wat helemaal niet verrekend kan worden omdat je nu eenmaal inclusief huurt?

Ik zou me niet zo druk maken om een huurverhoging, maar meer of je contract überhaupt nog wel verlengd gaat worden. Ik kan een educated guess doen.
Geniale post :D :D
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_194388904
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2020 18:54 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:

[..]

Het lijkt er meer op dat de nieuwe verhuurders een marktconforme prijs willen. En ze willen niet de elektriciteit betalen voor dat kacheltje van m. Voor de rest zit hij zoals gezegd voor een dubbeltje op de voorste rij dus bescheidenheid zou hem passen
Een 1 kamer niet geisoleerd tuinhuisje voor die prijs is echt geen dubbeltje op de eerste rij.
pi_194389302
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2020 18:54 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:

[..]

Er is geen contract toch?
Die heeft hij volgens eigen zeggen wel, en zou hij ook nog laten zien: GC / Straks met nieuwe verhuurders hier he? #2
  maandag 3 augustus 2020 @ 19:49:56 #92
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_194389472
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 18:49 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Ze hebben geen zin in een Kree in hun tuin. Maar dat wist men toen zij het huis kochten van die mensen. Je had kunnen zeggen prima ik wil dit huis maar zonder Kree. Waarschijnlijk hebben hebben ze ingestemd en gaan nu binnen een paar weken allerlei voorwaarden veranderen. Zo komt dat op mij over.
Dat is een aanname dat ze dat al wisten dat ze van hem af wilden.
Men wist iig wel dat ze er een huurder bij kregen ja.
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 18:56 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Klopt maar het lijkt wel te gebeuren. Onder het mom van een dossier opbouwen. Zoals dat thuisbezorgd dingetje dat gaat uiteindelijk meegenomen worden om te bewijzen dat Kree overlast bezorgd en er daarom uit moet.
Vind je dat heel vreemd?

Dingetje? Menigeen wil zo iemand niet als huurder, met zulk gedrag
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_194389483
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2020 19:49 schreef Molo het volgende:

[..]

Dat is een aanname dat ze dat al wisten dat ze van hem af wilden.
Men wist iig wel dat ze er een huurder bij kregen ja.
[..]

Vind je dat heel vreemd?

Dingetje? Menigeen wil zo iemand niet als huurder, met zulk gedrag
Dus als huurder mag je geen eten bestellen?
  maandag 3 augustus 2020 @ 19:51:25 #94
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_194389497
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 19:50 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Dus als huurder mag je geen eten bestellen?
Dat gedeelte was geloof ik niet echt wat de overlast veroorzaakte hè :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_194389516
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2020 19:51 schreef Molo het volgende:

[..]

Dat gedeelte was geloof ik niet echt wat de overlast veroorzaakte hè :+
De bezorger belde aan bij de verhuurders ja klopt.
  maandag 3 augustus 2020 @ 19:53:03 #96
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_194389522
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 19:52 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

De bezorger belde aan bij de verhuurders ja klopt.
Op een niet bepaald normaal tijdstip
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_194389543
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2020 19:53 schreef Molo het volgende:

[..]

Op een niet bepaald normaal tijdstip
Eens, dat is vervelend. Bezorger las niet het verzoek om niet aan te bellen. Is dat een rede om iemands huur te verhogen?
pi_194389610
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 19:55 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Eens, dat is vervelend. Bezorger las niet het verzoek om niet aan te bellen. Is dat een rede om iemands huur te verhogen?
Het is uiteindelijk natuurlijk een optelsom van voorvallen. Bij een gezonde verstandhouding zal dit als losstaande gebeurtenis niet zo snel tot grote gevolgen leiden.
pi_194389696
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 20:00 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Het is uiteindelijk natuurlijk een optelsom van voorvallen. Bij een gezonde verstandhouding zal dit als losstaande gebeurtenis niet zo snel tot grote gevolgen leiden.
Die nieuwe bewoners wonen er net. Met de vorige bewoners had hij volgens mij een prima relatie. Maar dat antwoord laat ik aan Kreetje over.
  maandag 3 augustus 2020 @ 20:25:43 #100
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_194390018
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 20:00 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Het is uiteindelijk natuurlijk een optelsom van voorvallen. Bij een gezonde verstandhouding zal dit als losstaande gebeurtenis niet zo snel tot grote gevolgen leiden.
Dit

We horen nu alleen het perspectief van Kree
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')