Ja die had ik ook al eens geprobeerd even sim kaartjes wisselen. Maar is hoop gedoe joh. Vandaar dat gewooon ff wifi inlog wellicht wel handiger is.quote:Op zondag 31 mei 2020 16:55 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Het lost je iPad updateprobleem op. Anders een hotspot op je telefoon maken en daar die iPad aan hangen voor de update.
Ok nou ik had zo’n soort aanbod met beide handen aangepakt hoor zelfs als ik me wifi moest delen. Hahahaquote:
En misschien kan hij daarbij ook nog even de vraag over zijn huurcontract beantwoorden.quote:Op zondag 31 mei 2020 16:58 schreef SolletjeinhetBolletje het volgende:
[..]
Poging 4: waarom zouden je nieuwe buren zomaar hun wifi met jou willen delen?
Nou goed dat is een optie maar Tele2 is 25 euro p/m onbeperkt. Bij welke gaat het dan wel zonder app ofzo of dingen voor hetzelfde bedrag? Of mss iets meer. Maar ben benieuwd. Vertel.quote:Op zondag 31 mei 2020 16:58 schreef SolletjeinhetBolletje het volgende:
[..]
Ja stap dan over naar een provider die unlimited op een fatsoenlijke manier regelt. Zoals ik je b.v. al T-Mobile heb genoemd.
Poging 4: waarom zouden je nieuwe buren zomaar hun wifi met jou willen delen?
Wat moet ik vertellen?quote:Op zondag 31 mei 2020 17:02 schreef kree het volgende:
[..]
Nou goed dat is een optie maar Tele2 is 25 euro p/m onbeperkt. Bij welke gaat het dan wel zonder app ofzo of dingen voor hetzelfde bedrag? Of mss iets meer. Maar ben benieuwd. Vertel.
Vertekend beeld. 460 euro is je huur. Het delen van het wachtwoord zou voor een tientje moeten. Zou ik ook niet doen.quote:Op zondag 31 mei 2020 17:00 schreef kree het volgende:
[..]
Ok nou ik had zo’n soort aanbod met beide handen aangepakt hoor zelfs als ik me wifi moest delen. Hahaha
Ik wil best uitgeven natuurlijk. Maargoed het moet wel beetje te doen zijn. Ok ik zei 10 euro pm erbij voor internet.quote:Op zondag 31 mei 2020 17:03 schreef SolletjeinhetBolletje het volgende:
[..]
Wat moet ik vertellen?![]()
Als je geen kut wil uitgeven, leg je neer bij je huidige situatie. Dan is de hele discussie doelloos.
Wat heb je zelf al bekeken? Ik heb er eentje benoemd, heb je al op die site gekeken, of verwacht je echt dat we je alle informatie klikbaar aanleveren?quote:Op zondag 31 mei 2020 17:06 schreef kree het volgende:
[..]
Ik wil best uitgeven natuurlijk. Maargoed het moet wel beetje te doen zijn. Ok ik zei 10 euro pm erbij voor internet.
Nou laten we die eens optellen dan met nu. Tele2 kost 25. Dus ok 35 komen we dan uit,. Maar welke provider is er dan dus zeg maar onbeperkt en zonder app gezeur enzo na 5GB. Wie weet dat?
Nee je snapt me niet 460 krijgen ze contant elke begin maand in de handen. En ok nou wat ik kost hier aangezien incl nou als het 100 euro is is het al veel. Dikke winst dus voor ze.quote:Op zondag 31 mei 2020 17:06 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Vertekend beeld. 460 euro is je huur. Het delen van het wachtwoord zou voor een tientje moeten. Zou ik ook niet doen.
Ja, dat is het voordeel van huisbaas zijn. Maar vergeet niet dat ze ook een buffer moeten hebben voor als jij roept dat het dak lek is gegaan. Dan moet dat wel opgelost worden. En de energielasten die voor jou all-in zijn moeten er ook nog af.quote:Op zondag 31 mei 2020 17:08 schreef kree het volgende:
[..]
Nee je snapt me niet 460 krijgen ze contant elke begin maand in de handen. En ok nou wat ik kost hier aangezien incl nou als het 100 euro is is het al veel. Dikke winst dus voor ze.
Of zij nou veel winst maken of niet is toch niet zo relevant? Als ik bij de bakker regelmatig brood koop is dat ook geen geldig excuus om z'n bedrijfsauto te lenen.quote:Op zondag 31 mei 2020 17:08 schreef kree het volgende:
[..]
Nee je snapt me niet 460 krijgen ze contant elke begin maand in de handen. En ok nou wat ik kost hier aangezien incl nou als het 100 euro is is het al veel. Dikke winst dus voor ze.
Dat verbaast me niet.quote:Op zondag 31 mei 2020 17:00 schreef kree het volgende:
[..]
Ok nou ik had zo’n soort aanbod met beide handen aangepakt hoor zelfs als ik me wifi moest delen. Hahaha
Laat die lui nou eerst even rustig hun verhuizing regelen. En ga dan pas vragen. Geloof me, dat zullen ze waarderen.quote:Op zondag 31 mei 2020 17:03 schreef kree het volgende:
Denk trouwens nieuwe verhuurders kan ik geloof ik vergeten.
Want ok begin middag is het al niet meer. Zal wel weer wat tussendoor zijn gekomen. Komt nog wel dus denk. Verdomme.
Of nog beter, bouw eerst een soort van band op voordat je dat soort dingen vraagt.quote:Op zondag 31 mei 2020 17:18 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Laat die lui nou eerst even rustig hun verhuizing regelen. En ga dan pas vragen. Geloof me, dat zullen ze waarderen.
Precies.quote:Op zondag 31 mei 2020 17:18 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Of nog beter, bouw eerst een soort van band op voordat je dat soort dingen vraagt.
Sta je met je bankstel in de handen, komt er een dwaze buurman aanlopen met de vraag of ie voor een tientje toegang mag hebben tot jouw thuisnetwerkquote:Op zondag 31 mei 2020 17:18 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Laat die lui nou eerst even rustig hun verhuizing regelen. En ga dan pas vragen. Geloof me, dat zullen ze waarderen.
Met wat biertjes op.quote:Op zondag 31 mei 2020 17:21 schreef SolletjeinhetBolletje het volgende:
[..]
Sta je met je bankstel in de handen, komt er een dwaze buurman aanlopen met de vraag of ie voor een tientje toegang mag hebben tot jouw thuisnetwerk
Ga ze een biertje koffie brengenquote:Op zondag 31 mei 2020 17:18 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Of nog beter, bouw eerst een soort van band op voordat je dat soort dingen vraagt.
Ik had het ook al gevraagd, maar nog steeds geen antwoord. Ik zit al te wachten sinds jij het vroeg.quote:Op zondag 31 mei 2020 17:23 schreef praadje het volgende:
KREEEEE, NOG MAAR EEN KEER. HEB JE EEN HUURCONTRACT OF IS DIE HUUROVEREENKOMST MONDELING AFGESPROKEN????
Sorry luitjes, maar die vraag is nu al een paar keer gesteld. Misschien leest hij het nu wel en geeft hij er antwoord op
@kree iemand wil je iets vragen.quote:Op zondag 31 mei 2020 17:23 schreef praadje het volgende:
KREEEEE, NOG MAAR EEN KEER. HEB JE EEN HUURCONTRACT OF IS DIE HUUROVEREENKOMST MONDELING AFGESPROKEN????
Sorry luitjes, maar die vraag is nu al een paar keer gesteld. Misschien leest hij het nu wel en geeft hij er antwoord op
Hij geeft ook geen antwoord op de vraag van WAAROM mensen hun wifi met hem zouden willen delen.quote:Op zondag 31 mei 2020 17:23 schreef praadje het volgende:
Ja, ik zag jouw vraag staan en moest even teruglezen of hij mijn bericht had beantwoord maar nog niet dus.quote:Op zondag 31 mei 2020 17:24 schreef notturna het volgende:
[..]
Ik had het ook al gevraagd, maar nog steeds geen antwoord. Ik zit al te wachten sinds jij het vroeg.
De TS lijkt maar weinig benul van sociaal wenselijk en voor hem voor/nadelig gedrag te hebben. Topics waarbij hij een of andere medewerker van het station en iemand die een verkeerd nummer had gedraaid drammerig bleef bestoken, komen weer in gedachte. Ik ben bang dat hij wel meer schaadt dan enkel een een mogelijkheid tot sneller internet, als hij straks meteen de nieuwe bewoners gaat lastigvallen met zijn wensen.quote:
LOLquote:Op zondag 31 mei 2020 15:29 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Het kost ze toch verder niks extra? Dan kun je het gewoon delen met je huurder, zeker als die inclusief huurt.
Heeft hij wel gezegd. Is een vertrouwensdingetje, hij woont er al 10 jaar.quote:Op zondag 31 mei 2020 17:25 schreef SolletjeinhetBolletje het volgende:
[..]
Hij geeft ook geen antwoord op de vraag van WAAROM mensen hun wifi met hem zouden willen delen.
Google gebruiken kan hij ook al niet, hij heeft die internetverbinding volgens mij alleen nodig om ons te vervelen.
Ik vraag me af waar zijn post komtquote:Op zondag 31 mei 2020 17:23 schreef praadje het volgende:
Als hij daar ook maar enigzins het gedrag gaat vertonen zoals wij het hier zien, zal de huisbaas hem binnen de kortste keren uit dat huis willen hebben.quote:Op zondag 31 mei 2020 17:27 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
De TS lijkt maar weinig benul van sociaal wenselijk en voor hem voor/nadelig gedrag te hebben. Topics waarbij hij een of andere medewerker van het station en iemand die een verkeerd nummer had gedraaid drammerig bleef bestoken, komen weer in gedachte. Ik ben bang dat hij wel meer schaadt dan enkel een een mogelijkheid tot sneller internet, als hij straks meteen de nieuwe bewoners gaat lastigvallen met zijn wensen.
Hij woont er al 10 jaar, maar heeft nog geen huurcontract. Wat is dit allemaal danquote:Op zondag 31 mei 2020 17:27 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Heeft hij wel gezegd. Is een vertrouwensdingetje, hij woont er al 10 jaar.
Dat de nieuwe huisbaas hem totaal niet kent en moet varen op info van de vorige, gaat hij aan voorbij.
En hebben we weer een topic.quote:Op zondag 31 mei 2020 17:29 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Als hij daar ook maar enigzins het gedrag gaat vertonen zoals wij het hier zien, zal de huisbaas hem binnen de kortste keren uit dat huis willen hebben.
Ja precies en dan heb je van een miniprobleem een groot probleem gemaakt. Leuk allemaal dat koop formeel geen huur breekt enzo, maar als die mensen je eruit willen hebben dan ben je gewoon klaar.quote:Op zondag 31 mei 2020 17:29 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Als hij daar ook maar enigzins het gedrag gaat vertonen zoals wij het hier zien, zal de huisbaas hem binnen de kortste keren uit dat huis willen hebben.
Euh wat want hier gaat nu zo een misverstan komen ook weer. ?quote:Op zondag 31 mei 2020 17:11 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Of zij nou veel winst maken of niet is toch niet zo relevant? Als ik bij de bakker regelmatig brood koop is dat ook geen geldig excuus om z'n bedrijfsauto te lenen.
Precies. Mogelijkheden zat om van een huurder af te komen.quote:Op zondag 31 mei 2020 17:30 schreef nostra het volgende:
[..]
Ja precies en dan heb je van een miniprobleem een groot probleem gemaakt. Leuk allemaal dat koop formeel geen huur breekt enzo, maar als die mensen je eruit willen hebben dan ben je gewoon klaar.
quote:
Nee hij geeft niet thuis in deze.quote:Op zondag 31 mei 2020 17:26 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja, ik zag jouw vraag staan en moest even teruglezen of hij mijn bericht had beantwoord maar nog niet dus.
Euh welquote:Op zondag 31 mei 2020 17:29 schreef SolletjeinhetBolletje het volgende:
[..]
Hij woont er al 10 jaar, maar heeft nog geen huurcontract. Wat is dit allemaal dan
KREEEEE, NOG MAAR EEN KEER. HEB JE EEN HUURCONTRACT OF IS DIE HUUROVEREENKOMST MONDELING AFGESPROKEN????quote:Op zondag 31 mei 2020 17:30 schreef kree het volgende:
[..]
Euh wat want hier gaat nu zo een misverstan komen ook weer. ?
Even kijken hoor wat bedoel je met bedrijfsauto lenen?
Daar zal sowieso niemand zich aan wagen.quote:Op zondag 31 mei 2020 17:30 schreef kree het volgende:
Even kijken hoor wat bedoel je met bedrijfsauto lenen?
WoW rustig skatje. Het mag zonder hoofdletters. Ja heb een huurcontractquote:Op zondag 31 mei 2020 17:31 schreef praadje het volgende:
[..]
Op papier of mondeling?quote:Op zondag 31 mei 2020 17:32 schreef kree het volgende:
[..]
WoW rustig skatje. Het mag zonder hoofdletters. Ja heb een huurcontract
En wat staat er in je huurcontract over TV-lijn of telefoonlijn, of internet? Is het een onafhankelijke woonruimte? Huur je een kamer?quote:Op zondag 31 mei 2020 17:32 schreef kree het volgende:
[..]
WoW rustig skatje. Het mag zonder hoofdletters. Ja heb een huurcontract
Ik ben al geabonneerdquote:
Wagen hihiquote:Op zondag 31 mei 2020 17:31 schreef nostra het volgende:
[..]
Daar zal sowieso niemand zich aan wagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |