abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_193402813
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 16:32 schreef kree het volgende:
Tis dat ik dat voor werk deed ook he. Maar ok grote tegels kruipruimte etc etc. Nope veels te duur dan kan ik beter gewoon die sim houden.

Of je deelt gewoon wifi pass en is het gelijk klaar zonder kosten.
Even andersom: waarom zouden andere mensen hun wifi pass met jou willen delen, met allerlei verwante risico's (je deelt een IP adres, je kunt elkaars PC's benaderen tenzij je dat virtueel gaat scheiden en dan moet er al een vertrouwen zijn dat de beheerder dat niet ongedaan maakt)
In het bolletje
pi_193402817
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 16:31 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Als ze die wifi pass niet gaan delen, wat ik verwacht, dan zou je daar op in kunnen zetten. Toch weer een extra mogelijkheid. ^O^
Nee ja dat klopt dat zou een mogelijkheid zijn iig. Of iig een kabeltje wat er al is. Maar weet niet of dat zoveel de moeite is nu tov 4g simkaart wat ik nu al heb. Gok beetje van niet bovendien blijf ik hier ook niet eeuwig wonen. Dus dat gaat wss teveel gedoe worden. Maar je hebt gelijk in theorie zou zoiets kunnen ofzo.
Do what you love, love what you do!
pi_193402829
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 16:33 schreef SolletjeinhetBolletje het volgende:

[..]

Nou ja, dan maar kijken naar een 4G router, heb je je wifi, en volledig in eigen beheer. Zal wel iets meer kosten dan je tele2 unlimited, maar dan heb je wel je wifi.
Dat is wat ik nu doe he al min of meer. Ipad met sim kaart en deel het internet daarvan naar de rest.
pi_193402836
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 16:32 schreef kree het volgende:
Tis dat ik dat voor werk deed ook he. Maar ok grote tegels kruipruimte etc etc. Nope veels te duur dan kan ik beter gewoon die sim houden.

Of je deelt gewoon wifi pass en is het gelijk klaar zonder kosten.
Maar jij kan dat toch zelf? En je hoeft hem niet heel diep te gaan leggen, gewoon op 30 cm diepte of zo.
pi_193402857
quote:
14s.gif Op zondag 31 mei 2020 16:35 schreef kree het volgende:

[..]

Nee ja dat klopt dat zou een mogelijkheid zijn iig. Of iig een kabeltje wat er al is. Maar weet niet of dat zoveel de moeite is nu tov 4g simkaart wat ik nu al heb. Gok beetje van niet bovendien blijf ik hier ook niet eeuwig wonen. Dus dat gaat wss teveel gedoe worden. Maar je hebt gelijk in theorie zou zoiets kunnen ofzo.
Gezien je nabije toekomst, waar we het verder niet over gaan hebben, zit je daar nog wel even.
En een telefoonlijn herstellen is nou net iets wat wel voor een verhuurder is.
pi_193402862
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 16:36 schreef kree het volgende:

[..]

Dat is wat ik nu doe he al min of meer. Ipad met sim kaart en deel het internet daarvan naar de rest.
Een ipad is natuurlijk geen router. T-Mobile heeft unlimited pakketten met een 4g router. Het zal dat zijn, of met je huidige situatie leven.

Geen enkel persoon met gezond verstand gaat zijn wifi-wachtwoord delen met een wildvreemde buurman.
In het bolletje
pi_193402864
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2020 16:37 schreef Chia het volgende:

[..]

Maar jij kan dat toch zelf? En je hoeft hem niet heel diep te gaan leggen, gewoon op 30 cm diepte of zo.
Jawel ik zou dat sowieso kunnen wel dat is het ook niet. Wel dat dus vandaag mijn verhuurders pleite gaan en ik de nieuwe nog niet eens heb kunnen vragen of ze niet gewoon WiFi willen delen ff met me
pi_193402877
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 16:38 schreef kree het volgende:

[..]

Jawel ik zou dat sowieso kunnen wel dat is het ook niet. Wel dat dus vandaag mijn verhuurders pleite gaan en ik de nieuwe nog niet eens heb kunnen vragen of ze niet gewoon WiFi willen delen ff met me
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 16:35 schreef SolletjeinhetBolletje het volgende:

[..]

Even andersom: waarom zouden andere mensen hun wifi pass met jou willen delen, met allerlei verwante risico's (je deelt een IP adres, je kunt elkaars PC's benaderen tenzij je dat virtueel gaat scheiden en dan moet er al een vertrouwen zijn dat de beheerder dat niet ongedaan maakt)
In het bolletje
pi_193402883
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2020 16:37 schreef Chia het volgende:

[..]

Ja lol dat is beetje 1 schep diepte wat we idd normaal ook doen voor oplaadpunten.

Maar ik kan natuurlijk niet zelf besluiten om hier het hele erf even open te gaan halen daarvoor enzo.
pi_193402902
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 16:40 schreef kree het volgende:

[..]

Ja lol dat is beetje 1 schep diepte wat we idd normaal ook doen voor oplaadpunten.

Maar ik kan natuurlijk niet zelf besluiten om hier het hele erf even open te gaan halen daarvoor enzo.
Nee, maar dat kan ook niet als je daar een bedrijf voor inhuurt :')

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 31-05-2020 16:41:32 ]
pi_193402903
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 16:40 schreef kree het volgende:

[..]

Is natuurlijk wel een verschil of die kabel langs een randje van de tuin moet, of dwars over een verhard terrein. Wel een dingetje.
pi_193402905
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 16:38 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Gezien je nabije toekomst, waar we het verder niet over gaan hebben, zit je daar nog wel even.
En een telefoonlijn herstellen is nou net iets wat wel voor een verhuurder is.
Klopt helemaal vrind :). Ik ben hier voorlopig nog niet weg. Maar kan natuurlijk ook geen heel erf open gaan leggen zo en met nieuwe verhuurders nog en voor een utp. Dus denk dat het er niet in zit. Blijft wifi beste optie toch nog.
pi_193402945
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 16:38 schreef SolletjeinhetBolletje het volgende:

[..]

Een ipad is natuurlijk geen router. T-Mobile heeft unlimited pakketten met een 4g router. Het zal dat zijn, of met je huidige situatie leven.

Geen enkel persoon met gezond verstand gaat zijn wifi-wachtwoord delen met een wildvreemde buurman.
Ik heb Tele2 nu onbeperkt en ok beetje creatieve oplossing gemaakt maar ik kan het internet dus delen vanaf ipad en dat gaat naar wifi extender waar ik alle rest weer op heb aan gesloten.

Het werkt ook gewoon. Maar ok met ipad updates wil die dan weer niet want moet je verbonden zijn met wifi. Ja gvd ok dat lukt dus niet dus gewoon ff linkje hier met wifi router zou wel handig zijn.
pi_193402961
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 16:43 schreef kree het volgende:

[..]

Ik heb Tele2 nu onbeperkt en ok beetje creatieve oplossing gemaakt maar ik kan het internet dus delen vanaf ipad en dat gaat naar wifi extender waar ik alle rest weer op heb aan gesloten.

Het werkt ook gewoon. Maar ok met ipad updates wil die dan weer niet want moet je verbonden zijn met wifi. Ja gvd ok dat lukt dus niet dus gewoon ff linkje hier met wifi router zou wel handig zijn.
Ik geef je al een voorbeeldprovider die de service biedt. Moet ik het ook nog even thuis voor je komen aansluiten?

Ik zie overigens dat je de vraag over -waarom- je buren hun wifi met jou zouden willen delen vakkundig negeert.
In het bolletje
pi_193402964
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 16:43 schreef kree het volgende:

[..]

https://www.coolblue.nl/r(...)0EAAYASAAEgIdu_D_BwE

Wel via Fok doen. Heeft Danny er ook nog wat aan. ;)
pi_193402965
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 16:41 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Is natuurlijk wel een verschil of die kabel langs een randje van de tuin moet, of dwars over een verhard terrein. Wel een dingetje.
Weet ik maar gezien de situatie hier. Extreem lastig wel en niet simpel even te doen. Uit ervaring he zeg ik dit. Gaat drama worden wel.
pi_193402981
Ok ik hoor verhaal wat volgens mij over mij gaat nu. Lol ff opletten.
pi_193403042
Zeg het maar ff want niet iedereen weet dit wss. Maar ik ben dus elektromonteur en goed heb de nodige kabels bij mensen ingegraven, Gaat er nog 5x4mm2 AS bij en utp. Dus goed ben niet helemaal retarded ofzo ermee ook. Maar ik weet gewoon hier gaat dat als mensen het al zouden willen nog een hele operatie worden. Er is zeg maar geen simpele manier ofzo langs randje en ergens kruipruimte in. Dus ok die optie heb ik al beetje laten gaan eigenlijk.
pi_193403065
Ik heb een linkje met 4G routers gepost.
EN WAAR GING DAT VERHAAL OVER? :+
pi_193403105
Ik ken ze maar dat is niet de oplossing ofzo want dan doe ik hetzelfde als nu alleen op een andere manier.

Want met 4g lukt het zo ook gewoon daar heb ik geen extra spullen voor nodig. Het is gewoon alleen maar voor soms ofzo heb ik ff wifi nodig.
pi_193403124
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 16:54 schreef kree het volgende:
Ik ken ze maar dat is niet de oplossing ofzo want dan doe ik hetzelfde als nu alleen op een andere manier.

Want met 4g lukt het zo ook gewoon daar heb ik geen extra spullen voor nodig. Het is gewoon alleen maar voor soms ofzo heb ik ff wifi nodig.
Zo'n 4G router geeft je dus wifi, via 4G. Snap je niet wat een router is?
In het bolletje
pi_193403129
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 16:54 schreef kree het volgende:

Het lost je iPad updateprobleem op. Anders een hotspot op je telefoon maken en daar die iPad aan hangen voor de update.
  zondag 31 mei 2020 @ 16:57:33 #48
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_193403159
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 16:03 schreef kree het volgende:

[..]

Ook niet als je 470 pm betaal handje contant enzo?
Nee
pi_193403166
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 16:55 schreef SolletjeinhetBolletje het volgende:

[..]

Zo'n 4G router geeft je dus wifi, via 4G. Snap je niet wat een router is?
Jawel ik volg je helemaal hoor. Ik weet vrij veel op dat gebied maar ok ja dan maak ik een soort van semie oplossing en blijft het nog vervelend dat Tele2 wel onbeperkt is aan data maar na 5GB moet je na elke Gb weer de ap gebruiken of internet ofzo. Dus goed het werkt maar irritant dus
pi_193403184
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 16:57 schreef kree het volgende:

[..]

Jawel ik volg je helemaal hoor. Ik weet vrij veel op dat gebied maar ok ja dan maak ik een soort van semie oplossing en blijft het nog vervelend dat Tele2 wel onbeperkt is aan data maar na 5GB moet je na elke Gb weer de ap gebruiken of internet ofzo. Dus goed het werkt maar irritant dus
Ja stap dan over naar een provider die unlimited op een fatsoenlijke manier regelt. Zoals ik je b.v. al T-Mobile heb genoemd.

Poging 4: waarom zouden je nieuwe buren zomaar hun wifi met jou willen delen?
In het bolletje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')