Nou blijkbaar niet dus. Maargoed zal het netjes houden verder hoorquote:
Zijn dat nog de oude verhuurders, of al wel de nieuwe die zo aan het poetsen zijn?quote:Op zondag 31 mei 2020 16:19 schreef kree het volgende:
Het maakt mij dus geen reet uit ofzo wat jullie ervan vinden. Maar ok om even de algemene update te geven die nieuwe verhuurders zijn er dus nog niet en ze zijn like keihard aan het stofzuigen enzo hier bij verhuurders
Lol omg
Krijgen jullie hoor als deze niet preventief weer dicht gaat ofzo.quote:Op zondag 31 mei 2020 16:19 schreef Sodeknetters het volgende:
Ik hoop wel op een update na de kennismaking met de nieuwe huisbaas.
Oude nogquote:Op zondag 31 mei 2020 16:20 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Zijn dat nog de oude verhuurders, of al wel de nieuwe die zo aan het poetsen zijn?
Zo lang het netjes blijft voorzie ik weinig problemen.quote:Op zondag 31 mei 2020 16:21 schreef kree het volgende:
[..]
Krijgen jullie hoor als deze niet preventief weer dicht gaat ofzo.
Ja dat dacht ik ook altijd. NOT lol. Maargoed laten we het netjes houden nier nu dan maarquote:Op zondag 31 mei 2020 16:22 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Zo lang het netjes blijft voorzie ik weinig problemen.
Ja toch.quote:Op zondag 31 mei 2020 16:23 schreef kree het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook altijd. NOT lol. Maargoed laten we het netjes houden nier nu dan maar
Ja was uitgelegd maar ok even voor de info vertel ik het nog een keer.quote:Op zondag 31 mei 2020 16:22 schreef SolletjeinhetBolletje het volgende:
het staat vast in je vorige topic ergens, maar waarom neem je niet gewoon een eigen internetaansluiting?
Bedenk me ineens wat. Heb je een vaste telefoonaansluiting in je huis?quote:Op zondag 31 mei 2020 16:25 schreef kree het volgende:
[..]
Ja was uitgelegd maar ok even voor de info vertel ik het nog een keer.
Omdat ik op het erf woon bij mensen en dus onder hun adres val. Nou ok nu schijnt het mogelijk te zijn om meerdere internet aansluitingen te hebben op een adres. Maar alleen al de kabel ervoor leggen hier helemaal naar achter gaat al veels te veel kosten.
En heb eigen internet nu maar dat is via 4g
50 meter utp kabel kost 22 euro?quote:Op zondag 31 mei 2020 16:25 schreef kree het volgende:
[..]
Ja was uitgelegd maar ok even voor de info vertel ik het nog een keer.
Omdat ik op het erf woon bij mensen en dus onder hun adres val. Nou ok nu schijnt het mogelijk te zijn om meerdere internet aansluitingen te hebben op een adres. Maar alleen al de kabel ervoor leggen hier helemaal naar achter gaat al veels te veel kosten.
En heb eigen internet nu maar dat is via 4g
Nee of nouja er zit iets heel ouds maar dat is totaal niet aangesloten ook meer. Maar in feite ligt er dus wel een kabeltje iig met twee aders en dat zou genoeg moeten zijn voor adsl. Maar ok ga het maar die nieuwe verhuurders eens uitleggen gaat veel gedoe worden dus. Wifi pass delen is wel even tien keer makkelijker en goedkoper voor iedereenquote:Op zondag 31 mei 2020 16:26 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Bedenk me ineens wat. Heb je een vaste telefoonaansluiting in je huis?
Dat weet ik die utp kost geen drol natuurlijk. Het hele ervan aanleggen is operatie 2 he enzo en dat is wel duur want toch dagje werk op zijn minst als ze het al zouden willen.quote:Op zondag 31 mei 2020 16:28 schreef SolletjeinhetBolletje het volgende:
[..]
50 meter utp kabel kost 22 euro?
Als ze die wifi pass niet gaan delen, wat ik verwacht, dan zou je daar op in kunnen zetten. Toch weer een extra mogelijkheid.quote:Op zondag 31 mei 2020 16:29 schreef kree het volgende:
[..]
Nee of nouja er zit iets heel ouds maar dat is totaal niet aangesloten ook meer. Maar in feite ligt er dus wel een kabeltje iig met twee aders en dat zou genoeg moeten zijn voor adsl. Maar ok ga het maar die nieuwe verhuurders eens uitleggen gaat veel gedoe worden dus. Wifi pass delen is wel even tien keer makkelijker en goedkoper voor iedereen
Je hebt alle tijd! Die zweetlepel pak je toch zelf vast?quote:Op zondag 31 mei 2020 16:30 schreef kree het volgende:
[..]
Dat weet ik die utp kost geen drol natuurlijk. Het hele ervan aanleggen is operatie 2 he enzo en dat is wel duur want toch dagje werk op zijn minst als ze het al zouden willen.
Nou ja, dan maar kijken naar een 4G router, heb je je wifi, en volledig in eigen beheer. Zal wel iets meer kosten dan je tele2 unlimited, maar dan heb je wel je wifi.quote:Op zondag 31 mei 2020 16:30 schreef kree het volgende:
[..]
Dat weet ik die utp kost geen drol natuurlijk. Het hele ervan aanleggen is operatie 2 he enzo en dat is wel duur want toch dagje werk op zijn minst als ze het al zouden willen.
Hij is er zo consistent in dat ik vrees van wel.quote:Op zondag 31 mei 2020 16:33 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Communiceer je in het echt op dezelfde manier als hier?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |