Dat laatste gewoon een rijtjeshuis en sta ingeschreven op hun adres ja, dus als inwonend eigenlijkquote:Op zondag 26 juli 2020 20:30 schreef Duveldrinker het volgende:
Wonen die mensen op een boederij met land waar dat huisje op gebouwd is of zit je in een soort schuur in hun achtertuin?
Sta je ook ingeschreven op hetzelfde adres als hun?
Nou morgen is het weer pay-day. Of paar daar dagen erna dat boeit niet zo meestal.quote:
En toch krijg jij huursubsidie?quote:Op vrijdag 31 juli 2020 18:02 schreef kree het volgende:
[..]
Dat laatste gewoon een rijtjeshuis en sta ingeschreven op hun adres ja, dus als inwonend eigenlijk
Waarom ? Tief op of betaalquote:Op vrijdag 31 juli 2020 18:03 schreef kree het volgende:
[..]
Nou morgen is het weer pay-day. Of paar daar dagen erna dat boeit niet zo meestal.
Ik zal het eens precies opmeten wat het nou aan m2 is.
Maar ongeveer op de gok ik denk nog geen 40m2
Ja na overleg met de belastingdienst hoor. Want dacht eerst ook dat dat niet mogelijk was. Had er jaren terug al eens over gebeld. Maar jaartje terug nog eens geprobeerd. Ok speciaal formulier in moeten vullen. Had trouwens alleen gevraagd van kan het nu wel of niet. Had dat formulier teruggestuurd waar vragen in stonden van heb je eigen douche eigen keuken etc. Was nog redelijk kort. En toen kreeg ik het gewoon wel.quote:
Ik heb totaal geen beeld van de situatie. Kun je niet een paint maken van je huisje in die tuin?quote:Op vrijdag 31 juli 2020 18:03 schreef kree het volgende:
[..]
Nou morgen is het weer pay-day. Of paar daar dagen erna dat boeit niet zo meestal.
Ik zal het eens precies opmeten wat het nou aan m2 is.
Maar ongeveer op de gok ik denk nog geen 40m2
Zal ik een tuinhuis bouwen in mn achtertuin kom je bij mij wonen elke dag bieren.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 18:02 schreef kree het volgende:
[..]
Dat laatste gewoon een rijtjeshuis en sta ingeschreven op hun adres ja, dus als inwonend eigenlijk
Is ook lastig te zeggen.quote:Op zondag 26 juli 2020 13:36 schreef kree het volgende:
Maar even de uitleg voor degene die niet weten wat een zomerhuisje is. Want merkte dat als ik dit bv vertelde aan mensen uit meer het oosten van het land dat ze dat niet weten.
Met de link die ik eerder gepost heb kun je berekenen wat een realistische huurprijs is voor jouw situatie.quote:Op zondag 2 augustus 2020 17:10 schreef kree het volgende:
Sta met me rug tegen de muur, het is dokken of op straat gaan wonen wel. Echt zo erg is het.
Dat snap ik maar ik kan wel zeggen dat is de “normale” huurprijs, maar kom er geen stap verder mee voor mij namelijk 20 anderen die het wel gaan betalen.quote:Op zondag 2 augustus 2020 17:18 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Met de link die ik eerder gepost heb kun je berekenen wat een realistische huurprijs is voor jouw situatie.
Misschien kun je daar nog wat uit slepen? Wat buren zeggen is niet altijd een betrouwbare meetlat.
Neuh niet eens, het ging mij er meer om omdat ze wel eens hebben geklaagd over de energie. Wat ik me trouwens niet kan voorstellen, maar waren vorige verhuurders. Wat heb ik hier nu. Tv twee led-lampen in plafond een boiler en een koelkast. Nou dat kan geen vermogen kosten lijkt mij. Vond het best zoals het was als ze maar niet gaan zeuren. Want er staat ook in het contract geen airco. Ok nu komt daar een andere optie in. Want als ik het toch zelf moet gaan dokken dan zaag ik wel een gat in die muur voor de uitlaat ervan. Heb die paar tientjes er nl nog wel voor over per maand als het hier geen 30 graden gaat worden.quote:Op zondag 2 augustus 2020 17:51 schreef Eix het volgende:
Is dit nu een voorbeeld van met slechte kaarten je hand overspelen?
Althans, lees ik het goed dat terwijl je een prima huurprijs had je dacht wat tientjes aan energie teveel te betalen en je zodoende de hele regeling ter discussie bent gaan stellen?
Scheelt dat huurders wel enorm beschermd worden in dit land en een verhuurder in de regel dan ook niet plotsklaps de huurprijs met honderden euro's mag verhogen. Maar echt handig pak je dit niet aan.
Alles wijst erop dat ze je gewoon weg willen hebben. Van beide kanten vind ik dat er niet echt sprake is van (de wil tot) een gezonde huurder-verhuurderrelatie.quote:Op zondag 2 augustus 2020 17:10 schreef kree het volgende:
Sta met me rug tegen de muur, het is dokken of op straat gaan wonen wel. Echt zo erg is het.
Dit...quote:Op zondag 2 augustus 2020 20:45 schreef Tyr80 het volgende:
Wat houdt je in die regio @:Kree? Als het allemaal te duur wordt zul je toch iets moeten...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |