abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 juli 2020 @ 19:57:49 #51
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_194298972
@kree is er al een update?
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_194342199
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 20:30 schreef Duveldrinker het volgende:
Wonen die mensen op een boederij met land waar dat huisje op gebouwd is of zit je in een soort schuur in hun achtertuin?

Sta je ook ingeschreven op hetzelfde adres als hun?
Dat laatste gewoon een rijtjeshuis en sta ingeschreven op hun adres ja, dus als inwonend eigenlijk
Do what you love, love what you do!
pi_194342217
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 19:57 schreef DerRabbit het volgende:
@:kree is er al een update?
Nou morgen is het weer pay-day. Of paar daar dagen erna dat boeit niet zo meestal.
Ik zal het eens precies opmeten wat het nou aan m2 is.
Maar ongeveer op de gok ik denk nog geen 40m2
pi_194342254
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 18:02 schreef kree het volgende:

[..]

Dat laatste gewoon een rijtjeshuis en sta ingeschreven op hun adres ja, dus als inwonend eigenlijk
En toch krijg jij huursubsidie?
pi_194342263
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 18:03 schreef kree het volgende:

[..]

Nou morgen is het weer pay-day. Of paar daar dagen erna dat boeit niet zo meestal.
Waarom ? Tief op of betaal
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_194342307
quote:
11s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 18:06 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Ja na overleg met de belastingdienst hoor. Want dacht eerst ook dat dat niet mogelijk was. Had er jaren terug al eens over gebeld. Maar jaartje terug nog eens geprobeerd. Ok speciaal formulier in moeten vullen. Had trouwens alleen gevraagd van kan het nu wel of niet. Had dat formulier teruggestuurd waar vragen in stonden van heb je eigen douche eigen keuken etc. Was nog redelijk kort. En toen kreeg ik het gewoon wel.

Dus ga ervan uit dat dat legaal is dan
  vrijdag 31 juli 2020 @ 18:42:52 #57
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_194342802
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 18:03 schreef kree het volgende:

[..]

Ik heb totaal geen beeld van de situatie. Kun je niet een paint maken van je huisje in die tuin?
pi_194343243
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 18:02 schreef kree het volgende:

[..]

Zal ik een tuinhuis bouwen in mn achtertuin kom je bij mij wonen elke dag bieren.
pi_194368216
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 13:36 schreef kree het volgende:
Maar even de uitleg voor degene die niet weten wat een zomerhuisje is. Want merkte dat als ik dit bv vertelde aan mensen uit meer het oosten van het land dat ze dat niet weten.

Is ook lastig te zeggen.
Ik kom zelf ook uit een regio waar de prijzen heel laag zijn.
Voor rond de 500 euro (per maand) betaal je de huurprijs van een gezinswoning (excl).
Maar in het Westen kom je dan natuurlijk lang niet in de buurt.

Iemand die wil huren in NL zou ik het sowieso al verbieden, want zomerhuis in NL willen dan ben je niet goed wijs.
Gewoon een boete van 2000 euro geven.

Dus is lastig te zeggen. Is afhankelijk van de regio, van wat je kan bieden.
Vakantie in Nederland is belachelijk duur, dus verhuur van een zomerhuis kun je makkelijk goed geld voor vragen.
De mafkezen die in NL op vakantie gaan die betalen er gek genoeg flink voor.
pi_194368661
quote:
11s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 18:06 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Als het een zelfstandige woonruimte is, heb je gewoon recht op huursubsidie :Y
pi_194372136
Ik had dus net nog een discussie en ze vond wel dat de huurprijs eigenlijk 700 euro was en dat dat normaal was gezien ze buren had gesproken. Nou donderkop zeg vond dit al veel. Nu gaan ze het niet verhogen maar moet energie los gaan betalen. Niet dat dat heel veel zal zijn. Maar ok dan wordt het meer ipv minder. Sowieso. Ik heb gvd geen keus ook want alles is zo duur. En de woningbouw stelt prioriteiten aan laten we maar zeggen niet westerse mensen want die gaan allemaal voor. Gvd zeg.
pi_194372147
Sta met me rug tegen de muur, het is dokken of op straat gaan wonen wel. Echt zo erg is het.
  zondag 2 augustus 2020 @ 17:18:08 #63
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_194372273
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 17:10 schreef kree het volgende:
Sta met me rug tegen de muur, het is dokken of op straat gaan wonen wel. Echt zo erg is het.
Met de link die ik eerder gepost heb kun je berekenen wat een realistische huurprijs is voor jouw situatie.
Misschien kun je daar nog wat uit slepen? Wat buren zeggen is niet altijd een betrouwbare meetlat.
pi_194372405
Ik vind dat jij blij moet zijn dat je onderdak hebt.
Kids are like farts in that way. They never seem to bother the owner as much as they bother everyone else.
pi_194372597
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 17:18 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Met de link die ik eerder gepost heb kun je berekenen wat een realistische huurprijs is voor jouw situatie.
Misschien kun je daar nog wat uit slepen? Wat buren zeggen is niet altijd een betrouwbare meetlat.
Dat snap ik maar ik kan wel zeggen dat is de “normale” huurprijs, maar kom er geen stap verder mee voor mij namelijk 20 anderen die het wel gaan betalen.
Maar zal het eens invullen voor de grap
pi_194372649
Je zit al voor een dubbeltje op de eerste rang
  zondag 2 augustus 2020 @ 17:51:39 #67
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_194372724
Is dit nu een voorbeeld van met slechte kaarten je hand overspelen?

Althans, lees ik het goed dat terwijl je een prima huurprijs had je dacht wat tientjes aan energie teveel te betalen en je zodoende de hele regeling ter discussie bent gaan stellen?

Scheelt dat huurders wel enorm beschermd worden in dit land en een verhuurder in de regel dan ook niet plotsklaps de huurprijs met honderden euro's mag verhogen. Maar echt handig pak je dit niet aan. :X
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
pi_194372815
Hmm die site blijft hangen bij het verzenden optie. Anyway het maakt sowieso niet uit want ze vertellen mij dat zelfde ruimtes hier in de straat voor zeg maar 700 pm gaan en dat is een belachelijk asociaal bedrag voor zo iets.

Donder op zeg, ha voor een omgebouwde schuur. Nou ze kunnen krijgen wat ik nu betaal en geen cent meer. Moet trouwens ook nog mijn eigen energie gaan betalen over 2 maanden. Dus in feite dikke huur verhoging. Wtf het is dat ik ze nodig heb om te wonen anders zou ik ze aangeven gewoon.
pi_194372873
quote:
11s.gif Op zondag 2 augustus 2020 17:51 schreef Eix het volgende:
Is dit nu een voorbeeld van met slechte kaarten je hand overspelen?

Althans, lees ik het goed dat terwijl je een prima huurprijs had je dacht wat tientjes aan energie teveel te betalen en je zodoende de hele regeling ter discussie bent gaan stellen?

Scheelt dat huurders wel enorm beschermd worden in dit land en een verhuurder in de regel dan ook niet plotsklaps de huurprijs met honderden euro's mag verhogen. Maar echt handig pak je dit niet aan. :X
Neuh niet eens, het ging mij er meer om omdat ze wel eens hebben geklaagd over de energie. Wat ik me trouwens niet kan voorstellen, maar waren vorige verhuurders. Wat heb ik hier nu. Tv twee led-lampen in plafond een boiler en een koelkast. Nou dat kan geen vermogen kosten lijkt mij. Vond het best zoals het was als ze maar niet gaan zeuren. Want er staat ook in het contract geen airco. Ok nu komt daar een andere optie in. Want als ik het toch zelf moet gaan dokken dan zaag ik wel een gat in die muur voor de uitlaat ervan. Heb die paar tientjes er nl nog wel voor over per maand als het hier geen 30 graden gaat worden.
pi_194375341
@kree , krijg je inmiddels wel een kwitantie als je de huur cash afrekent?
  zondag 2 augustus 2020 @ 20:45:40 #71
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_194375438
Wat houdt je in die regio @kree? Als het allemaal te duur wordt zul je toch iets moeten...
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_194380779
450 euro gemiddeld en dat is fantastisch
I will do what i must !!
pi_194380866
Haha ts wou een metertje plaatsen en moet nou toch meer gaan betalen _O-
pi_194381301
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 17:10 schreef kree het volgende:
Alles wijst erop dat ze je gewoon weg willen hebben. Van beide kanten vind ik dat er niet echt sprake is van (de wil tot) een gezonde huurder-verhuurderrelatie.
pi_194382009
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2020 20:45 schreef Tyr80 het volgende:
Wat houdt je in die regio @:Kree? Als het allemaal te duur wordt zul je toch iets moeten...
Dit...
Alius aliud dicit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')