dacht ik ook.quote:Op zondag 26 juli 2020 12:26 schreef Jippie het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet, FP staat los van forum dacht ik.
Worden meer mensen naar de FP gelokt, heb ik de indruk.quote:Op zondag 26 juli 2020 12:29 schreef Zeroku het volgende:
Hoeveel kanslozen lezen die onzin eigenlijk?
Dat levert nog iets op qua ads. Als je al die troep over 50 pagina's uitsmeert.quote:Op zondag 26 juli 2020 12:30 schreef Jippie het volgende:
[..]
Worden meer mensen naar de FP gelokt, heb ik de indruk.
Ik, maar net als bij de Story, je bladert hem door en bent al weer vergeten wat er stond als je het blad teruglegtquote:Op zondag 26 juli 2020 12:29 schreef Zeroku het volgende:
Hoeveel kanslozen lezen die onzin eigenlijk?
Als dat zo is kijk ik wel wat vaker op de FP, maar dan moet je de advertenties zeker 'aan' hebben staan?quote:Op zondag 26 juli 2020 12:31 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat levert nog iets op qua ads. Als je al die troep over 50 pagina's uitsmeert.
Stormfront?quote:Op zondag 26 juli 2020 12:32 schreef Zeroku het volgende:
Kom er ook nooit. Het is echt allemaal onzin wat er gepost wordt. En een soort verkapt stormfront.
Ja, lijkt me wel.quote:Op zondag 26 juli 2020 12:33 schreef Jippie het volgende:
[..]
Als dat zo is kijk ik wel wat vaker op de FP, maar dan moet je de advertenties zeker 'aan' hebben staan?
Zowel qua inhoud als qua reacties extreem rechts.quote:Op zondag 26 juli 2020 12:34 schreef Jippie het volgende:
[..]
Stormfront?
Heb er wel eens een leuke film/serie door gezien op Prime
Bedankt voor de infoquote:Op zondag 26 juli 2020 12:34 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, lijkt me wel.
[..]
Zowel qua inhoud als qua reacties extreem rechts.
Wat een onzinquote:Op zondag 26 juli 2020 12:34 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, lijkt me wel.
[..]
Zowel qua inhoud als qua reacties extreem rechts.
Neequote:
Als je een ban op het forum heb kan je nog wel posten op de Frontpagequote:
Wel Turk-onvriendelijke reactiesquote:Op zondag 26 juli 2020 12:59 schreef Zeroku het volgende:
Definitief geen F-35's voor Turkije
Willekeurig artikel. Scroll maar eens door de reacties.
Wat een gek die ventquote:Op zondag 26 juli 2020 13:07 schreef Zeroku het volgende:
Debiele BLM-aanhanger houdt 2-jarige blank kind in George Floyd-houding
Hier nog een parel van Floris.
Maar verder is de FP érg leuk om te lezen.
quote:Op zondag 26 juli 2020 13:07 schreef Zeroku het volgende:
Ik laat @DJMO meelezen.quote:Op zondag 26 juli 2020 13:07 schreef Zeroku het volgende:
Hoeveel zijn dat daar?quote:Op zondag 26 juli 2020 13:12 schreef Paul het volgende:
[..]
Jawel er zijn fp mods die daar hele dag reacties scannen
Van mij mag je het laten staan. Ik kom er toch nooit.quote:
De wat?quote:
Nooit van gehoordquote:
1) ik weet niet uit m'n hoofd hoeveel mods we precies hebben, maar het zijn er bij lange na niet genoeg om de constante stroom van reacties 24/7 te monitoren. De mods hebben ook gewoon een leven naast fok en doen dit allemaal vrijwillig. Daarom is er ook de mogelijkheid om een comment report te zetten. Dat zien m'n mods sneller dan een willekeurig geplaatste reactie. Verder ben ik op dit moment van vakantie onderweg naar huis en zit ik dus mobiel. Ga nu echt niet zitten nakijken wat er allemaal gepost is door de users.quote:
Al koffie gehadquote:Op zondag 26 juli 2020 13:21 schreef DJMO het volgende:
[..]
1) ik weet niet uit m'n hoofd hoeveel mods we precies hebben, maar het zijn er bij lange na niet genoeg om de constante stroom van reacties 24/7 te monitoren. De mods hebben ook gewoon een leven naast fok en doen dit allemaal vrijwillig. Daarom is er ook de mogelijkheid om een comment report te zetten. Dat zien m'n mods sneller dan een willekeurig geplaatste reactie. Verder ben ik op dit moment van vakantie onderweg naar huis en zit ik dus mobiel. Ga nu echt niet zitten nakijken wat er allemaal gepost is door de users.
Tldr: als een comment niet door de beugel kan, report 'm dan.
Een stuk of zes, hoezo?quote:
ging mij ook om om je te laten lezen dat blijkbaar forummers van mening zijn dat frontpage extreem rechts is. Daar moeten we iets mee!quote:
De reacties die ik daar lees, lees je ook hier op het forum hoor.quote:Op zondag 26 juli 2020 13:26 schreef Paul het volgende:
[..]
ging mij ook om om je te laten lezen dat blijkbaar forummers van mening zijn dat frontpage extreem rechts is. Daar moeten we iets mee!
Ik ben sowieso dat hele gedoe en geroeptoeter van de laatste tijd wel zat.quote:Op zondag 26 juli 2020 13:27 schreef aloa het volgende:
[..]
De reacties die ik daar lees, lees je ook hier op het forum hoor.
Weinig verschil.
soms tegenquote:
Hi Gizmoquote:Op zondag 26 juli 2020 13:42 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik ben sowieso dat hele gedoe en geroeptoeter van de laatste tijd wel zat.
Laat iedereen eens een streep onder het verleden zetten en verdergaan, gelijke rechten en ook gelijke plichten.
Hai Jippie.quote:Op zondag 26 juli 2020 13:45 schreef Jippie het volgende:
[..]
Hi Gizmo
Mee eens dat stemmingmakerij moet inderdaad maar eens stoppen!
Ik ben vooral dat getroll zat. Zitten echt wel users tussen die het gewoon doen om de boel te verkloten. Maar blijkbaar mag tegenwoordig heel veel, vooral omdat je anders users kwijt raakt.quote:Op zondag 26 juli 2020 13:42 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik ben sowieso dat hele gedoe en geroeptoeter van de laatste tijd wel zat.
Laat iedereen eens een streep onder het verleden zetten en verdergaan, gelijke rechten en ook gelijke plichten.
Ik heb geen idee wat je daar zo mee bedoeld.quote:Op zondag 26 juli 2020 13:48 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ben vooral dat getroll zat. Zitten echt wel users tussen die het gewoon doen om de boel te verkloten. Maar blijkbaar mag tegenwoordig heel veel, vooral omdat je anders users kwijt raakt.
Hier ook wel. Ik bedoel users die bewust komen lopen stoken etc. Om een reactie bij andere users uit te lokken.quote:Op zondag 26 juli 2020 13:49 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat je daar zo mee bedoeld.
Hier niet volgens mij toch?
Hm dat heb ik gemist dan. Of niet opgemerkt.quote:Op zondag 26 juli 2020 13:51 schreef aloa het volgende:
[..]
Hier ook wel. Ik bedoel users die bewust komen lopen stoken etc. Om een reactie bij andere users uit te lokken.
Ik heb het niet over jou trouwens
Idd ja. Ging in dit geval over frontpage en forum.quote:Op zondag 26 juli 2020 13:56 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Hm dat heb ik gemist dan. Of niet opgemerkt.
Fijn.Ach en een goeie discussie op zijn tijd kan leuk zijn en soms ook wel goed om je mening en gevoelen te kunnen uiten. Maar op een gegeven moment gaat het bijna nergens meer over, je komt het overal tegen.
quote:Op zondag 26 juli 2020 13:58 schreef aloa het volgende:
[..]
Idd ja. Ging in dit geval over frontpage en forum.
Ow heb je de boel aan gort?quote:Op zondag 26 juli 2020 13:58 schreef Superbadeendje het volgende:
Zo maar eens kijken of ik mijn pc weer normaal aan de praat krijg.
Robquote:
Aloaquote:
Hai Mrs.quote:Op zondag 26 juli 2020 13:58 schreef Mrsloveable het volgende:
Middag allen, ik zag dat ik gemist werd hier
Hello Gizziequote:
Dat is waarquote:
hoelang mee bezig geweest?quote:Op zondag 26 juli 2020 14:02 schreef Mrsloveable het volgende:
Waterkoker blinkt ook weer als nieuw, stelde het steeds uit.. Nu toch maar schoongemaakt
Niet zolang, gewoon zakje spul erin gedaan wat ik ook gebruik voor de senseoquote:
quote:Op zondag 26 juli 2020 14:05 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Niet zolang, gewoon zakje spul erin gedaan wat ik ook gebruik voor de senseo
Op een gegeven moment kan je ook niet anders.quote:Op zondag 26 juli 2020 14:05 schreef Rob het volgende:
[..]![]()
en dan een paar keer naspoelen e.d.
Ik koop gewoon een nieuwe voor die paar euro
Yep uiteraardquote:Op zondag 26 juli 2020 14:05 schreef Rob het volgende:
[..]![]()
en dan een paar keer naspoelen e.d.
Ik koop gewoon een nieuwe voor die paar euro
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |